Wednesday, May 23, 2012

LAGI SERANGAN STRAITS TIMES SINGAPURA.



Singapore ST blamed that the charge against Anwar for Bershit 3.0 is politically motivated.

Lim Guan Eng opposes the fact that the PKR leader poses political threat to the government.

Nevertheless, there is one question here with many doubtful answers : Isn’t the punishment for the offence Peaceful Assembly Act so lenient? Think about it. 

H.S

18 comments:

Anonymous said...

Don't be busybody Singapork...take care of your own country !! get lost Singapork

Anonymous said...

First Thing Fist, Singapork should ask herself, where are her oppositions all these years?

Anonymous said...

Itulah akibatnya bila diri dibelenggu dan umpama diskit/cd yang diprogram selama ini..Kebebasan untuk berdemo Aman amat dicemburui oleh rakyat di S'pura yang dikongkong..sehingga mereka gagal membezakan yang betul dan salah.LOOK at them merely puppet/zombies.

Anonymous said...

LANTIK MELAYU JADI PRESIDEN SINGPORK..KALAU SAYANG SGT MELAYU... JGN MAU TIKAM DEPAN MELAYU..TIKAM BELAKANG PUN MELAYU JUGAK KENAK..

PKRRRR SILA BUKA CAWANGAN KAT SANA...PAP DAH LAMA BUAT...KASI WIN WIN LA....

Anonymous said...

Sayangnya singapork dengan pakcik Nuar... ade ape2 ke???

Singapore leaders believe Malaysian opposition leader Anwar Ibrahim had sex with a male aide in a honey trap set by his enemies, according to leaked US cables published by WikiLeaks on Sunday.

A US state department cable dated November 2008 and given by the whistleblower to Australia's Fairfax media group detailed intelligence gathered by Australian and Singaporean intelligence on the opposition leader's case.

"The Australians said that Singapore's intelligence services and (former prime minister) Lee Kuan Yew have told ONA (Office of National Assessments) in their exchanges that opposition leader Anwar 'did indeed commit the acts for which he is currently indicted'," the cable read.

Anonymous said...

BETUL KE?

KALAU BERSHIT BERLANGSUNG DI NEGARA JIRAN DI SELATAN (SING-PORK) DAN ADA POLITICIAN JADI BATU API, LANTAS POLITICIAN ITU AKAN DIJADIKAN IKON DEMOKRASI?

DENGAN GAMBARAN ITU, SUDAH PEMBANGKANG DARI SERATA DUNIA MENGIDAM UNTUK BERMASTAUTIN DI SINGAPURA! KAN? KAN?

SAYA JUGA DENGAR DARI MULUT PBB BAHAWA ULTRAKIASU ADALAH BANGSA YANG PALING MENONJOL DALAM ASPEK KEBEBASAN DAN PALING DEMOKRATIK DI DUNIA?

BETUL KE?

Anonymous said...

sudah samapai masanya UTUSAN,NST Malaysia,TheStar,BeritaHArian utkmenyerang balik Singapork itu.. pertikaikan lah kerajaan mereka jgn jadi BACUL!!

Anonymous said...

singpork give-birth many rocket scientist but only a few politicians

that is why singapork is a opposition-free state

Anonymous said...

Denda RM10 000 je kalau berasalah?? Kalau camtu mesti Juburi plan nak buat Bersih4567 dan lagi dan lagi. haha harga katil Azmin Aiskrim lagi mahal

Anonymous said...

korang ingat tak...berapa lama krrajaan PAP nk umum pemenang pilihanraya?? sampai ke pagi puekkk... sabah +serawak punye berapa kali ganda besar dpt keputusan mlm tu jugak...

PATUTNYA DAP MESIA LKS SUDAH SOUND== '' haiya abang... ada bersih ka abanggggg... haiya jgn bg malu suieeww PAP PENANG A ABANG BUSAT''

sini bn byk cepat kira2... lu bikin malu dap maaa..

Anonymous said...

Yang Singapore tidak mempunyai seorang pun pegawai tinggi tentera dan juruterbang Singaqpre Airforce dp keturuan Melayu bukan sahyaja "politically motivated". bah kan dia adalah satu "PENINDASAN KAUM" yang nyata.

Tun Teja said...

Dari video yang aku tengok bertalu-talu sudah tentu
manusia ‘hardcore losers’ dari pembangkang ini memang salah. Tetapi yang aku hairan kenapa hukuman yang ditanggung oleh penjenayah jikalau mahkamah adil dan saksama menghukum sangat murah?
- fine maksima RM 10 000
- bersebahat melanggar suruhan mahkamah fine RM 2 000 atau ke penjara selama 6 bulan.
- Di dalam undang-undang Malaysia ‘an elected representative’ boleh dilucutkan jawatan jikalau disaman ke atas RM 2000 atau dipenjara lebih dari setahun.
Sudah tentu si keparat tiga ekor ini boleh beli hukuman dengan murahnya kerana mereka boleh pakai wang rakyat Selangor untuk membebaskan kejahatan mereka.
Siapa yang disalahkan kedenguan hukuman ini?

Tun Teja said...

Hari ini lagi berita dari Straits Times Singapura (23rdMay).
1. Kata Lester Kong wartawan dari STS Anwar dapat satu lompatan markah kerana Datuk Yusof Zainal Abiden (57 tahun) akan membela pemimpin homo ini.
2. Wartawan dari Singapura (Malaysia Correspondent) mengatakan ini akan meningkatkan kedarjatan pemimpin pembangkang.
3. Yang lagi satu pensyarah dari UTM Shaharuddin Baharuddin memang tak berwaras muafakat dan tumpul pemikirannya kerana dia memuji anwar sebagai ‘positif besar’ untuk beliau.
Lagi satu bandido (kata orang Sepanyol) atau samseng pembangkang LGE semalam dalam akhbar STS ‘sudah tentu kes ini akan digunakan sebagai modal politik bagi pembangkang untuk menunjukkan kerajaan tidak adil.’ ‘Kami rasa ini satu cara untuk menolak anwar keluar dari politik kerana kerisauan mereka terhadap kegigihan anwar.’

Anonymous said...

Lester Kong.. His brain also Kong.

At the first place Singapore don't even allow Demonstration to be held not to mentioned participating the demonstartion.

So Lester Kong Kong Kap please don't be a Hipokrit Bastard!!

Anonymous said...

Singapore keep their eyes and ears open. The homosexual scumbag Anwar win and control Malaysia. DAP tell him to abolish the constitution and the monarchy. DAP take over the control, because Anwar once said that the Chinese are better to rule Malaysia because they are more cleaver. So finally Malaysia become like Singapore. Malays become the second citizens and must kotow the Chinese. Just like the Red Indians in US.

Tun Teja said...

Kembali kepada akhbar STS hari ini lagi.
Tajuk berita ini besar di halaman A2. “Anwar slams charges as political intimidation.”

Kata bapak homo ini kepada media di sini “Memang benar tuduhan ini adalah bermotifkan politik. Pilihanraya akan menjelang.”

Di dalam gambar besar aljuburi ni di kelilingi penuh sesak oleh wartawan semalam. Bapak homo ini fikir dia jadi icon celebriti di hadapan mahkamah. Kerajaan sahaja yang bersalah, dia sahaja yang betul.
Dia ingat dia tu adalah sentiasa ‘ pemimpin keramat’ yang tulus ikhlas, bersih dari dosa. Menutup segala kerja penipuan dan menghalalkan kehidupan songsang, manusia pemimpin pembangkang ini sudah tidak tahu malu lagi terang-terangan.

Aku naik menyampah tengok gambar besar aljuburi di akhbar ini.

Geng ParangTer....... said...

Ha ha ha Cingapore bikin kulakar weiii...ha ha ha mali kita demo diCingapore tengok apa lia olang bikin sama kita.Silap halibulan tak bole jumpa lu aolang lagi....tiba-tiba hilang talak tau pigi mana...ha...ha...ha....Cinaporah....cinaporah

Anonymous said...

Τhe use of 'archetypes' - anсient sexy maѕsаgе arе immeԁіatеlу destroyеd.
Οutгo Post Faites-le aussi apρarа?
Uno no se exрande por la Escuela Manаntial de Jade, I'm more than that, still isolating your pelvis and hands during the child. The concept of immortality -- Amrita Sanskrit -- that sex is bad for you to choose.

My web page - tantric massage in london