Thursday, May 17, 2012

MUZAKARAH ?........RANCIAUOOO !


tak payah . tak perlu nak berzakar dengan penghancur tegar islam dan melayu . dah puas arah budak kau pukul terajang polis masa bersih, dah nak mampos politik lagi berani nak cakap pasal berzakar ?! RANCIAO !




82 comments:

Anonymous said...

Orang tua kutok tuh dah terasa bau kekalahan .... dia baru perasan yg semakin ramai menolak PAS...

Agaknya kaki dia baru jejak ke bumi kot, selama ini dia dok jadi nabi n wali keramat tapi akhir2nya dah smp tarikh luput.... tu yg kelam kabut cari tapak baru....

Tapi mari kite bersangka baik...nak bermuZAKARah bole tapi tapi tapi...PAS mmg xbole dipercayai...nama saja parti Islam tapi prangai n Assobiyah tahap setan...

Mrk hny buat baik bila ada keuntongan pada parti mrk saje bukan krn UMAT ISLAM n AGAMA ISLAM itu sendiri..

Semoga Nikajis mndapat hidayah yg sbnr2nya dari Allah S.W.T. .... langkah pertama utk berbaik2 dgn UMNO buatla permohonan maaf secara terbuka krn telah sekian lama mngKAFIRkn org UMNO...telam memecah belah perpaduan umat Islam di Malaysia...ala..xkan ilang bisa ular menyusur akar...tu pon kalo benar2 ikhlas...

Anonymous said...

OOh nak berzakar ye....Bole..bolehh..boleh... bermuzakar dengan Anwar, aazmin,AM BigGak dulu... ngan UMNO tak payah lah.. Agama pun boleh kau putar belit apa lagi hal2 politik..Kamu lah pemecah perpaduan umat Islam.. Peerah..

Anonymous said...

ORANG TUA KUTUK MUSIBAT TAK SEDAR DIRI!!

TANDA2 DAH NAK MAMPOS!!

RUMAH KATA FUCK OFF KUBUR KATA GET LOST!!!

Anonymous said...

Boleh nak muzakarah...keluar pakatan dulu n baru buat muzakarah.

Anonymous said...

APA?!! Ndak bermuzakarah dgn Bapak Syaitan?!!

mae said...

tak pe tak pe, teruskan muzakarah. dalam Quran ada kata kalau satu pihak ajak berdamai maka pihak satu lg mesti sambut dgn segera. tp kena bersedia kalau2 pihak musuh cuma bermain kata.

rakab said...

Bila nek Ajis sebut pasal muzakarah, itu tandanya Pas dah sesak nafas nak mamposs..

Gelakkan dia ramai-ramai...!!

cikgu rokiah... said...

...bila populariti merosot cari balik UMNO...muzakarah konon! khaaaa tuuuiii!

Anonymous said...

Dah bekarat pok nik woooiiii

Melayu Perak said...

MU ZAKARKAN KE DALAM SERBAN MU YANG SEBESAR BAKUL TUH....

Anonymous said...

SEBUT BETUL YER MUTID-MURID : LANCAU BUKAN RANNNCIOUUU, BUKAN BERZAKAR YE MURID -MURID, SEBUT BETUL-BETUL....KOTE !!!!!

selamat hari tok garu-garu Pok Nik Wali Selipor


Guru Melayu SJKC

Anonymous said...

Dah buat jenayah baru nak berzakaria plak. insaflah sebelum terlambat pak nik oii

Anonymous said...

Habis Pas PRU13 ni, kiri kanan depan blakang kena balun! Bukan setakat BN dlm PR sendiripun teruk kena bantai. Sedar tak sedar Pas makin hilang modal sekarang tapi Umno kena kaji cadangan Pok Nik, ini boleh jd satu perangkap politik. Kalau Umno minat banyak syarat harus diletak dlm mu'zakar'ah itu, salah langkah ia lebih menguntunglan Pas dan membeban Umno.

Contoh ;
1. Mudah memberikan alasan kegagalan Pas diKelantan kerana Kelantan miskin dan mencadangkan bantuan khas K'jaan Pusat utk Prasarana negeri. Jika cadangan itu diterima pihak mana lebih untung?

2. Minta sokongan K'jaan Pusat menyokong perlaksanaan hudud diKelantan. Bayangkan cadangan itu gagal siapa yg akan dipersalahkan? Walhal dalaman PR sendiri sudah menolak isu ini.

100% GAYa ANUwar

Anonymous said...

Banyak syarat kalau nak berZAKAR...
pertama, keluar dari pakatan rakyat,
kedua, bubarkan PAS,
ketiga, kalau ikhlas berjuang kerana Islam dan ALLAH, masuklah UMNO
keempat, kalau dalam hati tu ada sebesar zarah perasaan irihati, bongkak dan takbur..masuk je DAP atau PKR
kelima, kalau taknak..dok diam2 tanam ubikayu ka, tanam kangkung ka, tanam pisang ka..lagi ada hasil...

Anonymous said...

cerita muzakarah ni mcm cerita hudud jugak la...tak sudah2. skrip pun lebih kurang je. PAS nak muzakarah, pastu kena sound dgn DAP. terus takut. last2 SALAHKAN UMNO....

bosan la PAS. carila skrip lain pulak....pAS nak keluar pakatan?? hahahaha jgn mimpi....PAS tgh sedap diperkudakan DAP tu!!

al-zarqawi said...

Bagi saya kalau benar PAS ada niat nak berdamai dan bersatu bersama UMNO , kita sebagai muslim kena sokong dan bagi galakkan. Berapa lama kita nak bercakaran sedangkan musuh sebenar tgh ketewa berdekah2. Kita tengok dulu apa yg puak PAS ni nak offer ? Kalau dia iktiraf DS Najib sebagai ulul amri dan nak bersatu dengan BN serta keluar dari pakatan kita boleh consider. Harapan saya pimpinan UMNO "play your cards well ". Kerana kalau benar muzakarah ini berjaya dan PAS bergabung dengan UMNO ia merupakan satu nightmare kepada golongan kafir harbi kat MALAYSIA.

hangkedee said...

Desperado.dengan Fatwa fatwa songsang,sesat lagi menyesatkan.terimalah balasan dari yang maha kuasa.boleh berkawe dengan syaitan.very simple "Aku berlindung dengan Allah dari SYAITAN yang kena rejam"-dari pelajar main pondok pondok.

Anonymous said...

PAS ajak UMNO bermuzakarah? UMNO tak perlu layan. Ini bukan masa untuk bercakap soal muzakarah lebih2 lagi ia datang dari mulut Nik Aziz. UMNO telah lama mengajak PAS bermuzakarah tetapi akhirnya UMNO juga yang menjadi mangsa. Sampai bila UMNO mahu dijadikan umpan PAS? Pemimpin2 UMNO jauh lebih bijak dari pemimpin2 PAS.

PAS sedar hari ini sokongan Melayu terhadap mereka semakin merosot malah bukan sedikit ahli2 mereka sendiri yang muak dan mual dengan pemimpin2 mereka yang berpolitik setiap masa. Muzakarah hanya sebahagian dari agenda politik untuk mengelirukan ahli dan penyokong mereka. Muzakarah tersebut hanya membuang masa. Lebih baik UMNO memberi penumpuan melaksanakan segala agenda yang belum terlaksana.

PAS telah membuktikan bahawa mereka TIDAK boleh dipercayai. Ulamak mereka adalah ulamak politik dan sanggup menggadai Islam semata2 kerana kepentingan peribadi pemimpin2 mereka. Pemimpin2 PAS hari ini tidak ada kredibiliti dan amat lemah. Pemimpin2 pelapis mereka juga membuktikan mereka tidak konsistan dalam tindak tanduk mereka.

PAS hari ini terlalu banyak kegilaan. PRU 13, Insya-Allah akan menjadi penamat bagi segala kegilaan PAS.

MTK

Anonymous said...

ni semua strategi beb....strategi. pilihanraya dah dekat..PAS nak tarik undi Melayu. tak lebih dari tu. mungkin ada yg tak setuju dgn GAP. yelah siapa taknak melayu bersatu..tapi org yg kenal nik aziz, kenal PAS, masak sgt dah dgn game diorg ni...kita semua tau kan sifat org UMNO ni. hati lembut..typical melayu mcm tu la. mudah memaafkan. dah kena maki, hamun, kena belasah, tapi kalau org minta maaf kita boleh senyum je...bukan taknak melayu bersatu, cuma kena hati2...

RH said...

Tak payah. Agaknya baru tersedar bahawasanya dia sekamin ditolak ke tepi baru nak bermuzakkarah. Dulu bila UMNO ajak bersatu kenapa tolak mentah2? Ingat lagi bab doa pecah perut? Dah berapa kali sembahyang hajat untuk menjahanamkan UMNO? Peluk cium DAP. Itu kita takkan lupa. Sorry tok.

Anonymous said...

AISKRIMIS ADA DALAM KALANGAN SEMUA AGAMA

agama tidak boleh dipisahkan dari semua perkara adalah benar.

tetapi mana had dan batasnya? dalam konteks agama-politik apakah pergaulan antara politik dan agama tidak perlu ada batas dan ban sedangkan pergaulan lelaki dan wanita ada batas dan ban?

WALLS

Anonymous said...

Amat dan sgt2 bersetuju dgn pandangan Dato Harusaini yg berpandangan tidak perlu bermuzakarah dgn pas krn pas telah tergelincir.. di bawah tgn nik aziz..
pas tidak perlu muzakarah tapi perlu muhasabah perjuangan dan cara perjuangan mereka....

Anonymous said...

.

AISKRIMIS ADA DALAM KALANGAN SEMUA AGAMA

agama tidak boleh dipisahkan dari semua perkara adalah benar.

tetapi mana had dan batasnya? dalam konteks agama-politik apakah pergaulan antara politik dan agama tidak perlu ada batas dan ban sedangkan pergaulan lelaki dan wanita ada batas dan ban?

tanpa limit (tanpa had dan batas), akan terbentuklah 3 kedudukan: iaitu tengah, ektrem kiri dan ekstrem kanan.

contohnya, tanpa limitasi, mereka yang ekstrem citarasa akan mengaiskrimkan citra.

soalnya dimanakah letak-duduk pihak yang mengatakan agama-politik berpisah tiada? apakah tengah? ekstrem kiri atau kanan?

WALLS

Anonymous said...

HANYA SYAITAN YANG SETUJU BERMUZAKAR DENGAN PAS

Tun Teja said...

N.Ajis is just like small pieces of soft brown stones, these soft brown stones have no light and no energy, the're empty in fact.
When water is poured onto N.Ajis, there's nothing left except murky water.

Anonymous said...

.

AISKRIMIS ADA DALAM KALANGAN SEMUA AGAMA

agama tidak boleh dipisahkan dari semua perkara adalah benar.

tetapi mana had dan batasnya? dalam konteks agama-politik apakah pergaulan antara politik dan agama tidak perlu ada batas dan ban sedangkan pergaulan lelaki dan wanita ada batas dan ban?

tanpa limit, akan terbentuklah 3 kedudukan: tengah, ektrem kiri dan ekstrem kanan. contohnya tanpa limitasi, mereka yang ekstrem citarasa akan mengaiskrimkan objek yang nampak macam aikrim.

soalnya dimanakah letak-duduk parti teokrasi dari sudut balancing? apakah tengah? ekstrem kiri atau kanan?

parti teokrasi yang dihormati oleh sama ada amah atau amoi, amat atau ahcow ialah parti yang yang tidak eskrim yakni kalau berdemo sekalipun depa akan buat demo tengah iaitu demo 'berdiri dan bantah' yakni demo budiman gitu.

sedangkan pihak yang menjaja demo ekstrem kanan (iaitu demo duduk dan bantah) adalah pihak yang tidak bertelor atau kalau bertelor tetapi tanpa sangkar.

di hujung paling ekstrem adalah puaka yang ikhlas dalam menaja demo berkategori 'berlari dan bantah' dan kalangan ekstrem kiri ini berkemungkinan dinobatkan sebagai 'paksi kebobrokan'.

justeru kalau tidak mahu diperli sebagai partai aiskrim, berpada-pada apabila mengauli politik dan agama; berpolitiklah berlandaskan agama; dan “last but not least” jangan kotori premis agama dengan polytaik.

WALLS

Anonymous said...

Berapa banyak kecelaruan yg. Berlaku gara gara ketua ketua yg berfikiran singkat tak memikir kesejahteraan umat. Sekarang baru sedar ka. Atau cuma trick politik aje.

Anonymous said...

agama cemari politik tak apa tetapi jangan politik cemari agama.

To Live Again said...

Nanti dia akn kuar statement..

PAS TAK ADA MASALAH NK MUZAKARAH DGN UMNO, TAPI UMNO KENA BUANG SIFAT AASOBIYAH DN MENGAMALKAN AL-QURAN DN HADIS DLM PERJUANGAN..

Last2 umno jugak yg slh..diaorg la betul sebetulnya dn 100% mengikut al-quran dn hadis..org lain sumanya jahat belaka..

Anonymous said...

Aku rasa trick je nih.. Mintak2 Umno jgn terlibat dlm permainan politik ni. Sebab Nik Aziz tahu Kelate makin hari makin dekat dgn Umno. Kasi overhaul beberape bahagian tengok.. Insyaallah Umno boleh menang.

Anonymous said...

"sengsara dan melingkuplah dunia akhirat sipengutuk nik aziz"..amin.

Anonymous said...

tak henti-henti keluar ayat kambing la orang tua ni...

Anonymous said...

Boleh nak bermuzakarah, tapi selepas PRU ke 13 nanti. Dia bohong kata dah lama PAS nak Muzakarah. Kalau nak pun sentiasa bersyarat. Tak pernah minta maaf kata UMNO Kafir.

tukang telek said...

Mudahnya sungguh tiba-tiba berubah angin. Baru sahaja berkiblat kan Ambiga tiba-tiba nak ajak bermuzakarah. Jangan lupa sifat UMNO tak mudah di perkotak-katikkan dan tak mudah percaya pada pembohongan. Lupakanlah sahaja orang tua nyanyok tu wahai UMNO. Tumpukan pada pilihan raya yang hampir tiba dan jangan leka dgn permainan politik PAS. Tunjuk dulu keikhlasan tinggalkan DAP dan PKR dulu baru kita sembang.

Pok Nyah Auuuw said...

Auww..Auw...apa muuuberzakar eh..eh ber..mu..zakar...ah.Eh...eh malu ahhhh aauw....auuw....

Anonymous said...

celaru.....keliru....membisu.....

Anonymous said...

10.48. "Aku pun harap si tua ni melingkup sebab mengkafirkan orang
umno"

Atuk aku ahli umno.dah meninggal.
Camana tok nik ko nak mintak maaf ngan atuk aku pasal isu kafir ni.

GengParangTer said...

Mana boleh Pok Nik kan kita dah berjanji akan menghapuskan puok-puok Umno ni ....Kita kan dah rancang sikit punya lama dengan geng komunis kita dan geng melayu kaki tikam belakang.Mana boleh Pok Nik nak berzakar dengan Umno...opsss silap nak bermuzakarah dengan Umno..Sorry bang nuor....Mari kita hancurkan Polis dan Tentera supaya senang geng2 komunis kita nak memerintah Malaysia nanti.....dan juga geng tikam belakang akan bertambah ramai ...maka perempuan takkan dipandang lagi.......kita boleh hantar perempuan kita ke China dan Siam...Asyik diorang je datang kat sini.....hehehehheheh.Hidup Pok Nik..semoga dibukan hati untuk bertaubat.

Anonymous said...

Muzakarah boleh tp mana boleh bg syarat. Siapa yg akan emotional nanti? PAS mmg terkenal pelakon terlebih emosi. Tak caya tgk br kena gelar bapa kafir, dah terkinja-kinja cam beruk.

Tukang Komen said...

NIK AJIS HARAP MINTAK IZIN DARI DOGS AND PIGS (DAP). JANGAN MEMANDAI MANDAI NANTI HJ.KARPAL BISING MAMPOS KORANG.

hangkedee said...

Tukang best giler lu punya komen maa.
Itu baru OKU kalau orang biasa mampos kita!

Anonymous said...

muzakarah dulu dengan ahli sendiri dan bekas hali yang dibuang dari parti disebabkan perbezaan pandangan. itu adalah sebaik baik tanda keikhlasan.

Zakar David TEO said...

David Teo mesti suka..

Filem gangster lawan Polis dah dicontohi

Lain kali buat filem ..Jutawan gula & pengarah Populahr dikerat 10 ..

Anonymous said...

.

antara roket dan bulan tidak ada ikatan yang kekal

habis misi, roket tinggalkan bulan.

cumanya, apa misi roket sebenarnya?

Anonymous said...

anon - May 17, 2012 9:15 AM

Mungkin dh hilang pengaruh di Kelantan dan takut kalau kalau PAS kalah. Jadi kalau tawaran dia diterima UMNO, Nik Aziz akan sanggup bersama UMNO dengan syarat: (pendapat/andaian sahaja)

Pentadbiran di Kelantan dibiarkan kepada PAS dan UMNO akan menjadi rakan kongsi sahaja yang berupa funder kepada mereka. Dengan ini Nik Aziz akan pastikan beliau akan menjadi MB. Kalalu beliau tidak membukakan pintu muzakarah dengan UMNO, beliau sendiri dah maklum bahawa PAS akan kalah dan Kelantan sudah pastinya jatuh ketangan UMNO/BN. Yang demikian, beliau tidak berpeluang menjadi MB.

Beliau sebenarnya tidak hairan sekiranya PAS kalah dinegeri negeri lain kerana yang menjadi agenda khusus beliau ialah MB. Dirasakan beliau tidak peduli sekiranya PAS pusat atau pun dinegeri negeri lain tidak bersama beliau, tapi Kelantan beliau akan pertahankan. Sebenarnya beliau berjuang atas kepentingan peribadi sahaja dan menjadikan pengikut pengikut beliau sebagai orang orang suruhan, di ibaratkan saperti orang yang membela polong/hantu raya, akan melepaskan polong/hantu rayanya itu merasuk orang orang yang tidak disukainya, iaitu orang orang yang menghalang cita citanya.

Namun demikian, saya berpendapat secara peribadi, eloklah diteruskan. Kita biasanya kita membuat andaian sahaja sebab dah terbukti beliau sememangnya tidak boleh dibuat berbincang. Kita semua tahu siapa beliau sebenarnya.

Kita relax dan tenangkan fikiran sejenak.

Kita tanya diri kita samada benar seseorang yang jahat itu akan jahat selamanya? Kita tanya diri kita sendiri, ada kah kita tidak penah melakukan kesalahan sejak dulu lagi?

Kita sering dinasihati supaya mendekati penagih dadah yang ingin meneruskan hidup dengan sempurna, sebab, kalau kita menjauhi mereka mereka itu dan sentiasa pula memandang rendah akan mereka, nescaya mereka akan terus mengulangi perbuatanya itu. Selepas itu kita akan mengutuk dan mengkeji mereka kerana perilakunya. Soalnya adakah kita sama sama telah membantunya?

Saya yakin Nik Aziz, sungguh pun punyai watak yang tidak menyenangkan pehak kita, tetapi jauh dilubuk hatinya tahu yang beliau telah banyak merosakkan agama Islam. Siapalah tahu kalau kalau selepas bermuzakarah dengan UMNO beliau akan menjadi seorang maknusia sebagaimana gelaran yang telah pun diberikan kepadanya – Tok Guru

Rasanya tidak salah jika kita berikan beliau peluang kerana dengan ini kita akan tahu segala apa yang tersirat dida beliau. Usahlah berpikiran negative dan berikanlah ruang dan peluang kepada diri kita sendiri untuk menilai seseorang itu sebenarnya. Kita dah tahu Nik Aziz tu bodoh dan bangang (kutipan kata kata dari pelawat pelawat blog) tetapi kita asyik mengutuk. Adakah ianya dapat mengubah keadaan? Kita kutuk beliau disini dan pada pandangan kita Nik Aziz tahu atau tidak tulisan kita ini? Kalau sudah dia berpewatakan demikian, usahlah kita menjadi lebih buruk darinya.

Anonymous said...

anugerah pelakon lelaki terbaik Utusan Malaysia jatuh kepada nik ajis yg akan bakal membawa pulang penapis air berserta budu cap aiskrem....

Anonymous said...

Nasihat buat sdr. Nicky....,

Pertama : Mu keno zakarlah dulu ngan Nua dalam isu hamtam belakang, kes Cina Doll, kes main bini orang.

Kedua : Mu keno zakarlah jugo ngan Mat Sabun kes hantam bini orang sampai tak basuh muko tak mau bau hilang dan beberapa kes lagi main bini orang dalam ketapi misalnya.

Ketiga : Mu keno zakarlah lagi ngan Assmin kes jilat aiskrim dalam jamban (memang standard jamban).

Yang penting, bermuzakarahlah dengan sdr. Dr. Hassan Ali, seorang pejuang Islam, bangsa dan raja-raja yang telah kamu korbankan demi survival politik.

Lepah tu barulah pasang angan2 untuk nok bermuzakarah ngan UMNO. Hantarlah surat permohonan resmi terlebih dahulu dan tungguuuu... jawapan dari UMNO.

Aku tak terkejut kalau lepas ni mu ghoyak wartawan telah salah lapor. Mungkin juga SINAR syok sendiri kot??.

Anonymous said...

Diaorang nak bermuzakarah TAPI sebelum UMNO sanggup terima muzakarah tu KENE ADA SYARAT DULU...!!!

Kalau UMNO tak penuhi, Pork Nick takmau muzakarah.... DAH BOLEH BACA STRATEGI POLITAIK PORK NICK ni la....!!!!!

Tok gundu haram jadah...

Anonymous said...

people of whales respect the queen because she earned it.

people of malay land respect the palace because he earned it.

respect could be demanded but the value won't be the same.

Anonymous said...

dah takde gunanya punn...nak bermuzakarah-muzakarahiinyee punn aduu!!!puiihh!!!

Anonymous said...

Pas members respect Ust Nasha (former Pas NP) because he earned it.

Mr Beanfuz of Pas did not get that kind of respect but pretending as such he got it.

Anonymous said...

Mat leg Sabung Ayam got respected for his name calling ability.

Some got respected for there ability to shouldering the sky until the age turn into gold.

Anonymous said...

bukan muzakarah, muZAKARlah!

Anonymous said...

Bermuzakarah biar lah dgn orang yg cerdik,jujur,tidak gila kuasa,tidak cari glamour,tidak nyanyuk dan paling utama tidak SESAT.Apakah Nik Aziz tidak mempunyai ciri-ciri ini,maka tanpa segan silu mahu bermuzakarah dgn Umno?.Boleh blah lah Pok Nik oiiii.

Anonymous said...

Suroh N.ajis Tua Kutuk nak mampos tak sedar diri mu_ZAKAR_ah dgn Peliwat Kotek Sedeng dan Assmin penjual Aiskrim dalam Jamaban lagi baik!!!

Otak geliga said...

tak perlu kata byk2....cukuplah sekadar supaya UMNO menerima TAPIII....JAGA2

"Orang-orang yang beriman, berperang pada jalan Allah; dan orang-orang yang kafir pula berperang pada jalan Taghut (Syaitan). Oleh sebab itu, perangilah kamu akan pengikut-pengikut Syaitan itu, kerana sesungguhnya tipu daya Syaitan itu adalah lemah." (An-Nisaa' 4:76)

siapa yg kata boleh kawan dgn SETAN????...hehehehehe

Otak geliga said...

“Siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA, dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima.” – Nik Aziz Nik Mat, 24 Januari 1999.

siapa N.Aziz ni??...ada sape2 kenal??...Allah dah suruh jgn kawan SETAN, dia nak KAWAN juga...ish..ish..ish

Otak geliga said...

Nik Aziz sanggup menghina ALLAH dengan mengatakan bahawa Tuhan juga mencarut. Ia dibuat semata-mata kerana hendak membela seorang ahli PAS seumur hidup yang menulis buku bernama “Shit”.

HATI2 dgn org yg menyamakan apa yg Allah lakukan dgn manusia biasa hanya semata2 utk memenangkan kemungkaran pihak sendiri....ini baru ASSOBIYAH tahap dewata raya...hehehehehe

Otak geliga said...

"Dia juga telah menyokong doa butakan mata rakyat yang hendak mengundi Barisan Nasional dan memohon malapetaka ke atas ahli-ahli UMNO".

siapa "dia" yg dimaksudkan???...hehehe...UMNO hati2

Otak geliga said...

Nik Aziz pula berkata:“Ajaran Islam tidak melarang umatnya mencarut asalkan kena pada masa dan tempat. Novel Shit karya Shahnon Ahmad yang menggunakan perkataan mencarut dan lucah itu tidak bercanggah dengan Islam,” kata Nik Aziz di Kota Bharu ,Kelantan. Pada 27 Mei 1999.

ISLAM = memBENARkan org Islam mencarut = Allah memBENARkan org Islam mencarut = sbb Allah mencarut....wow!!!!!

Otak geliga said...

Sambil itu Nik Aziz meminta ahli-ahli PAS mengamalkan satu doa bagi “ membutakan mata” pengundi –pengundi hantu dalam pilihan raya nanti.

Doa itu berbunyi: "Ya ALLAH ,aku mohon butakan mata pengundi-pengundi hantu supaya mereka tidak Nampak simbol lain kecuali simbol PAS”.

Doa tersebut dibaca sambil diikuti oleh kira-kira 3,000 penyokongnya pada satu majlis makan malam dan ceramah PAS di Sungai Bakut ,Nibong Tebal
------------------------------------------------------
ada doa lagi....tapi apasal KALAH je???...doa benda JAHAT dlm majlis JAHAT...alahaiii PAS

UMNO tolong hati2

Otak geliga said...

‘PAS memperjuangkan Islam dan UMNO tak mahu memperjuangkan Islam.PAS Hizbullah dan UMNO Hizbus Syaitan.Orang Islam pilih hizbus syaitan,tidak pilih hizbullah”.(Ucapan bekas Ketua Pemuda PAS Pusat Abu Bakar Chik di Batu Rakit Darat, Kuala Terengganu pada 13 November 1983.

dia yg KAWAN ngan SETANNN, kata UMNO pulak...kah..kah..kah...nyanyok doh mung ni

Otak geliga said...

“Kalau Tuhan tidak menjadikan manusia ini bergaduh nescaya akan rosaklah muka bumi”.Ucapan ini dibuat beliau di KampungBukit Kulim,Marang,Terengganu pada 24 September 1980

siapa "dia"....dia Presiden Parti Ajaran Sesat = PAS....masa kini...dasat wa ckp sama lu...wawawawa

Otak geliga said...

Ketua Dewan Ulama PAS Terengganu semasa berucap di kampong Gong Duek Besut,Terengganu pada 1 April 1981 antara lain berkata ,” Orang munafik ialah orang yang mengambil kafir buat kawan baik…siapa adik kakak,ambil orang kafir buat kawan baik”.(Disambut beramai-ramai”UMNO”….Ha….UMNO…Apa hukum orang ni!.....(pendengar jawab”munafik”) dan disambung “Munafik”.
--------------------------------------------
TAPI...yg kelakarnya....hehehehe

Pada 24 Januari 1999, Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata di Kampung Pulau Melaka, PAS sedia bekerjasama dengan mana-mana parti politik,termasuk DAP dalam menghadapi pilihan raya umum akan datang, malah katanya dengan syaitan sekalipun beliau terima.

ni kategori apa pulak ni....KAPIR HARBI jd kawan, SETTAN pun jd member....hahahahahaha

PAS = Parti Ajaran Sesat....PASTI!!!!!

byk lagi sebenarnya...sooo UMNO hati nak bermuZAKARah dgn PAS ni.....Parasit byk!!!...hehehehe

rakab said...

Jangan dilayan Nek Ajis penyapu buruk ni !! Syaitan memang penuh dengan muslihat .

Anonymous said...

JANGAAAAAAAAAAAN SESEKALIIIIIIIII UMNO TERPEDAYAAAAAAAAA DENGAN DAKYAK NIKAJIS NI. TUDUH UMNO BERMACAM-MACAM SEKARANG NAK MUZAKARAH... LEBIH BAIK MU ZAKAR..

Anonymous said...

tiap kali aku tengok gambar mamat yg sepak polis tuuu (baju gelap dgn yg baju kuning tgh sepak polis trafik yg tergolek motor) tiap kali tuu jugak hati aku menggelegak. Kalau laah ditakdirkan polis yg kena sepak tuu adalah bapak aku.... kompom aku akan cari budak yg sepak bapak aku tuuu sampai ke lubang cacing!!!
tak dapat dia pun aku akan cari jugak sampai dapat anak dia kerr, bini kerr, cucu kerr.. kasi hajar sikit. Hidup Biar Beradab, tuhan beri kaki bukan suruh sepak orang macam tu.

persara komando said...

kamu ingat wahai anjing anjing Anuar dan ambiga laknattulah yang tumbang hanya 2 ke tiga anguta polis tapi yang masih berdiri tegak dan gagah masih ramai sekira nya ada lagi bersih anjing anjing Anuar dan ambiga akan terima padah termasuk pihak pengajur nya sekali akan terima padah bersih yang kotor lagi jijik ini rakyat malaysia lihat lah dan lihat tuan tuan Anjing bersih lepas tangan dan membirkan kerugian demi kerugian pada peniaga sepatut nya rakyat malaysia harus menghukum tuan tuan anjing bersih ini.

usin said...

aik??? tetiba jer!! mimpi apa semalam pok nik? bulan jatuh tercocok keris ke? aduyai, apa2lah pok nik.

Anonymous said...

RANCIAAAOOO? HAHAHAHA PERKATAAN BARU NI BOH..

Anonymous said...

hati hati dengan tipu daya puak puak SYIAH ni...

Anonymous said...

Jgn.jgn.jgn..Say go to hell pda "PASBEER" PARTI GOYONG KEPALA MACAM TELAN PIL ESTACY..PARTI PAS KUAT MAIN PUKI..PARTI PAS TAK BERANI TANGUNG JAWAB..ANAK BANYAK GARA KUAT KAIN PUKI..BINI NAK 4(EMPAT)..SYURGA KALAU BINI 5(LIMA)..ANGAN2 NAK GABONG DGN bARISAN nATIONAL..(PARTI PAS ADALAH PARTI BEBAN DAN MENYUSAHKAN RAKYAT MALAYSIA) lAGI BAIK TUKAR NAMA PARTI PADA pARTI 'puki anak setan' sokong pasbeer haram.

anonymouz said...

Ahli Kelab Rakan Syaitan ajak muzakarah? Oh..tidak! tidak! tidak!. Taubat dahulu baru cerita. Buangkan dulu akidah sesat yang dianuti selama ini.

Celakalah sekelian pengikut syaitan!

Anonymous said...

PAS PARTI KURANG AJAR..BERANI KATA SPONSOR BERSIT 3.0. skrg nak join barisan national..kepala buto,puki pda nik Haram jadah aziz..cepat2 pegi mati..biar anjing yg kencing nik ajis buat mandi mayat busok bau bangkai.

Anonymous said...

aku jamin si tua kutok ni akan reverse gear lagi dua tiga hari....so org UMNO jgn excited lar...dia mengiggau tu...

Anonymous said...

...meluat aku tengok gambar si baghal ini. Didalamnya berjubah tapi diluarnya berbaju BERSIH yang haram. Diharapkan gambar itu bukanlah satu satu yang diolah. Jika gambar itu adalah asli maka kebodohan Nik Aziz makin terserlah. Orang macam ini pun boleh jadi Mursyidul Am. Satu jawatan yang tinggi. Malangnya penyandangnya adalah seorang yang paling rendah mentalitinya...

Anonymous said...

Muzakarah dlm longkang aje lahhh!! Semua yg tekeluar dt mulut beruk jantan Nik Aziz ni..satu patah pun aku x akan percaya..mulut longkang..dah tersepit baru npk Umno..Jgn nak main wayanglah. Kalau pengikut2 tegar kau tu bolehlah kau nk perbodohkan. Sekali sekala kena ajar orang tu tak sedar diri nih

Anonymous said...

Asasalam Nik Aziz...Guna Plan B nampak...hahahaha!!!

Anonymous said...

aku suka dng idea 'MUZAKARAH' ni..tapi melalui pengalaman yg ada utk percaya pada kesungguhan Nik Aziz ni utk 'MUZAKARAH" tak ada langsung..penuh dng tipu daya..lebih2 lagi nak pilihanraya ni..baru ada cita2 nak 'MUZAKARAH'..apa kata pencacai PAS yg selama ni bising menolak pelawaan utk UMNO dan PAS 'BERMUZAKARAH' dahulu..akhirnya ini semua TIPU DAYA SYAITAN YG MENYESATKAN..

usin said...

takde sapa boleh nafi bahawa sekarang ini memang musim pilihanraya. demamnya dh makin terasa. kenapa tetiba je nik aziz bangkitkan isu muzakarah? sedangkan isu muzakarah hj hadi dulu dia yg tolak mentah2. tp perlu diingat, waktu tersebut pilihanraya jauh lagi. bagi nik aziz, muzakarah tidak menguntungkan pas ketika itu. namun kini, nik aziz dapat merasai lantunan luar biasa berduyun2nya penyokong pas dh lari duduk atas pagar & ada yang terjatuh dalam kandang umno. kerusi mbnya dh goyah dan penguasaan pas dalam kerajaan negeri semakin goncang. inilah peluang nik aziz nk 'control damage' sebab musuh dia hanya umno. kalau dia berpura2 baik dgn umno, why not pelarian2 parti akan balik semula? isunya mudah. gunakan umno utk selamatkan pas. kalau tak jadi muzakarah, umno jugak yg akan dipersalahkan. so, umno jugak yg akan tersepit. bijak jugak kepala otak nik aziz ni. tp, setiap masalah ada solusinya. nk muzakarah sgt, minta pas buktikan keikhlasannya dgn membuang negara kebajikan dan mengekalkan negara Islam dlm manifestonya. cadangkan juga dalam 50 syarat perlu dipenuhi pas sebelum setuju muzakarah. maksudnya sapa yg tetiba ajak muzakarah, maknanya dia memang "tengah sakit"...

Anonymous said...

NIK AJIS ANAK HARAM JADAH..DAH NAK MAMPUS PON TAK SEDAR DIRI..LETAK JAWATAN JGN NAK GABONG DGN BARISAN NASIONAL..BIAR RAKYAT KELANTAN UNDI MAHU BN ATAU PAS. NIK AJIS SAKIT KEPALA SEBAB ITU DIA BUNGKUS KEPALA DIA..PEKONG OTAK TAK BOLEH DI UBAT..MUKA NIK AJIS MACAM KENA PENYAKIT HIV,BANYAK MAIN BUNTUT ORG KELANTAN..HA.HA.HA.

Anonymous said...

Muzakarah ini adalah satu perangkap yg telah dirancang sgt rapi oleh puak pakatan haramjadah diketuai oleh Al-Juburi untuk modal kempen PRU13 nanti.

Saya amat berharap BN (UMNO khasnya) tidak terpengaruh dgn idea muzakarah ini kerana tujuannya amat jelas sekali iaitu untuk kepentingan puak DAP & PKR. PAS hanyalah alat yg terbaik untuk melaksanakan tugas tersebut. Perlu di ingat sehingga ke hari ini tiada satu pun pemimpin tertinggi DAP/PKR memberi respons/reaksi keatas muzakarah tersebut.

Puak haramjadah ini sudah tahu mereka telah hilang kepercayaan rakyat. Oleh itu, mereka harus menbuat satu rancangan yg simple tetapi akan memberi impak besar keatas UMNO khasnya. Al-Juburi mengetahui muzakarah antara UMNO-PAS telah lama tergendala.

DAP/PKR yg akan menetapkan syarat2nya supaya muzakarah itu gagal dan kegagalan itu akan diletakkan 100% keatas UMNO. Dengan itu, melayu & islam akan terus berpecah belah dan hilang kekuatan ditanahair sendiri.