Thursday, May 31, 2012

NIZAR TERLALU EKSTREM BEBALNYA.

apa yang nak digambarkan mengenai aksi nizar dalam foto di atas.
orang gila ?
gila orang ?
meroyan pun boleh.
wayar putus pun boleh.

nizar sejak hilang jawatan otaknya makin nampak tak stabil.
terlebih makan ubat atau tak makan ubat aku tak pasti.

kronologi menjerit untuk bubar dun sewaktu angkat sumpah jadi ahli parlimen, melambai dalam ceramah umno,balun tak tentu pasal plat kereta sultan dan yang terbaru foto kat atas.

jika kalid gereja bodohnya tak bertempat.
jika mahfuz omar biolnya tak berkesudahan.
nizar pula manifestasi orang gila yang putus wayar namun mukanya selamba.

kualiti aksi nizar ni cukup low class, layak diletakkan dalam status keladak tong taik dalam degree yang paling bawah.


aku puas mencari istilah sesuai yang layak ditamsilkan dengan kepelbagaian aksi low class nizar.


tapi susah nak jumpa. dalam terminologi perubatan tak dapat dirungkai istilah yang sesuai. 


sawanisme, royanisme,gilaisme, bebalisme semuanya tak layak untuk diadaptasikan dengan siri kepelbagaian biolisme politik nizar.
adakala dia serius berceramah.
adakala dia bercakap cina.
adakala dia cakap najib arah banjirkan darah cina kat KL.

namun setiapkala dia menunjukkan aksi ekstrem yang bebal ,melebihi bebal makrop. 

erhhhh nape benor kurang cerdik pas bela orang macam ni .
lu orang tak tahu ka persepsi rakyat melihatkan aksi putus wayar si nizar ni.

oi nizar, pi rogol kambing la !


24 comments:

Anonymous said...

dia nk psiko rakyat la tu..

konon2 dia bukan barua dap

awat hang tukaq 999 thn 1 abad lamanya

! BUJANG SENANG ! said...

pautkan blog hamba bro...http://antirepublik.blogspot.com

Anonymous said...

Spesis yang baru hasil dari mutasi dan menjadi imun kpd apa2 ubat......Nizarvaviselambaisextrabongoks....!

Anonymous said...

Pemimpin hamPAS memang banyak yang bebal pun. Dari Mushitdol Am nya, bawak ke Presiden Boroi nya, Timbalan beruknya, pergi ke Naib Presiden tiga suku, ke Ketua Penerangan, AJK-AJK bawahan sampai la ke akar umbi.

Tu termasuk sekali dengan saintis, ketua anjing (bahasa molek hamPAS bagi polis), artis dan macam-macam lagi la yang menganut agama hamPAS... semuanya bebal kerana hanya pemimpin gred SRP je yang layak jadi pemimpin mereka...

Dapat pula seorang lagi mamat sakit otak yang kene tulah Sultan Perak, memang patut parti ni dipanggil Parti Akal Senget....

Anonymous said...

Mat Nizar LLS(lilin lambai Sengeh)sewaktu dapat kuasa beliau Gelabah bewak..terkejut puyuh tak tau nak buat apa ! semua kerja orang dia nak buat..dia nak jadi mufti..nak jadi pengarah Jaip..dia boikot Utusan,dia cari pasal dgn Sultan..akhirrrr nya beliau jadi barua DAP...Kesilapan pada dirinya sendiri.Orang Perak dah naik meluat KECUALI mereka yg tegar merekot!!

Anonymous said...

Nizar lilin lupa yg dia pernah beli Camry dgn nombor2 plat yg di tempah khas untuk exco2 nya..ntah berapa juta harganya...wang sebanyak itu sepatutnya diguna bina rumah UNTUK RAKYAT MISKIN.

rakab said...

Semenjak diceraikan dia dari jawatan menteri besar Perak, gila talak dia mulalah datang !

Makin lama makin menjadi-jadi pulak !!

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

najib bercakap ada sket2 rasa bertgjwb pd keamaanan..jika bergaduh bn yg susah ..pr xsusah kecuali berlaku kat negeri pertdbira mereka...

pr xperlu pikir2 sbb tgjwb keamaanan bn yg jaga je... depa tulong sakat lg adalah..

Anonymous said...

take my point jika sultan guna umno .umno guna jpj dpt beli plet rm1 je. barulah merugikan rakyat...

duit tu masuk kerajaan...kerajjaan dpt beri br1m

inetgriti sultan johor tinnggi...mampuih la ko dikerja rakyat johor..

Anonymous said...

tukang pahat paling kemas mungkin politikawan paling babal dan sengal

hangkedee said...

DIa darah keturunan cina komunis dendam terhadap orang melayu Islam meluap luap,di tambah pula giler meroyan hilang jawatan.Tak sedar diri Pas hanya menang kerusi jamban,berapa eek.malu nak sebut!

Anonymous said...

hei...btul la nizar ni gila meroyan...msa sidang DUN perak..dia kadang2 gi tpt duduk bn..lps tu tpt duduk pmbangkang...tpt duduk dia mcm panas...hahahahahaha...


takbirrrr....

Anonymous said...

oklah tu gap..ada jugak ayat nak describe nizar ni..kebanyakan org tgk gelagat nizar, tak mampu ckp apa2 hanya geleng kepala....

Anonymous said...

sbb tu kit sial sayang bangett kat nizar ni bro..

sbb ni la baka melayu yg boleh merosakkan melayu, harap sultan perak boleh tarik balik darjah darok seri yg dipakai oleh mamat giler ni..

masa memula dia naik dulu tak dak sapa yg kenal si nizar ni, tapi otak belit dia ni berjaya convince keluarga diraja perak bahawa dia boleh diharap...

rupa2nya kiblat dia bukan ke mekah tapi ke beijing ...

sbb tu dia boleh bagi cai2 pas tanah sorg setengah ekar, cai2 pas melompat suka..

tapi beri ke cina komunis DAP 100 ekar...

melayu mcm ni, org cina mmg suka, duit spork akan turun mencurah2 utk taja perosak melayu mcm ni....

otai
subang

Anonymous said...

GINSENG DAN ISENG

Kalau ada yang bertanya siapa yang boleh pulihkan dawai otak yang terputus jawapannya tidak lain tidak bukan ialah Karpal Singseh iaitu perubatan alternatif ternama yang menggunakan gabungan Ayurveda dan perubatan tabib Cina.

Bukti hidup kejayaan Karpal Singseh terlalu banyak.

Contoh terbaik ialah Kajian prospektif Kronikal Pengesahan Keberkesanan Karpal Singseh dalam kalangan suku sakat PARTAI AGAM membuktikan yang ianya 999% berkesan dalam tempoh tak sampai satu selang PRU.

PAKAR KRONIKOLOGI

Anonymous said...

nizar ni jenis 'jiwa kosong'...orang yang dah tak punya apa2 rasa walau apa yang dia atau orang lain buat, sangat kosong...pity for him!

REZAB Tanah Melayu said...

NIZAR republikan
http://rezabtanahmelayu.blogspot.com/

real PASngok said...

x heran aku...orang2 yg menganut agama pas memang kebanyakan macam tuh..wallie terompahnya pon sesat n nyanyuk...jadi la orang hilang arah..
tu yg tingkah laku macam x bertamadun..keliru ngan "fatwa" yg merapu

Anonymous said...

kesian aku tgk dia

Anonymous said...

kalau kat kg aku nizar ni org panggil iseng,msk dlm golongan gila.tanda iseng ni cakap merapu,suka merayau2.penyakit ni sangat bahaya.tak mkn saman pulak tu.ubat paling mujarab kat kg aku ialah air chor [air yg ngalir dari longkang dapur].kesian nizar..

RH said...

jenis tembak yg tak lut.
sori, saya pun tak tahu apa nak categorisekan dia.

Anonymous said...

Kalau DYMM Sultan tarik balik pingat Datuk Seri aku ingat dia terus masuk Tanjung Rambutan.

Anonymous said...

meh tgk link ni...http://blogserius.blogspot.com/2012/05/serius-fakta-mengapa-orang-johor-sayang.html#comment-form

ada satu budak mangkuk hayun ckp palat tuanku...ada sesapa leh buat repot polis? biar budak hingus tu tau tinggi rendahnya langit ni.

ni link fb budak tu

http://www.facebook.com/azfar.muhd.31