IKLAN BERBAYAR

Wednesday, May 30, 2012

HANCUR LAGILAH PAKATAN SELANGOR !

20 comments:

badjojoblue said...

minit 4.20... lu xtau baca mcm mana lu jd ahli majlis ar.. BODO punya DAP... hahahaha... tu la hakikat DAP.. samseng dan menindas

Anonymous said...

aku tak percaya sbb kalau sprm ada sekelumit bukti rasuah pemimpin pr,dah lama terbongkar...jangan main wayang siam la....istihar pru aja,bila?biar rakyat tentukan....nak buat apa dengar cakap haramjadah2 yang lapar cari makan lagi...bubarkan parlimen dan bersihkan daftar pemilih..mari kita bertempur di pilihan raya BERSIH...

ReplyDelete

mountdwellerMay 30, 2012 12:54 PM
Memang wayang siam dan menora cina!

ReplyDelete

malaysianMay 30, 2012 1:38 PM
Aapabila anwar di dakwa makan rasuah dan liwat 1 pada tahun 1998, mengapa kes ni tak dibawa kalau betul seperti yg di dakwa yg sprm ada bukti kukuh!! mengapa perlu tunggu selepas 14 tahun???? lebih tak faham mengapa perlu bersembunyi pergi jumpa rpk di London dan rpk yg hebahkannya???? berkuasa sangat kah anwar sekarang ni di Malaysia. Bukan kah dokumen2 seperti ini yg di tunggu2 si najib???

ReplyDelete
Add comment
Load more...

Sini bukan tempat mencarut, kalau nak mencarut pi mencarut di blog penchachai ParpuGomo.


Sumber: http://cenangau.blogspot.com/2012/05/anwar-arah-bpr-tutup-kes-rasuah-azmin.html#ixzz1wMdHSCjt

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Astaqfirullah....


Amat memalukan ... Mula-mula aku malas nak layan video klip minah ni, walaupun aku dah baca komen blogger ISA tentang minah ni. Fuuhh!! Dahsyat sekali. Malam ni terasa pulak boring sebab tak der lagi citer menarik.


But then, ternampak pulak citer yang sama keluar dalam blog Anak Sungai Derhaka. Komennyer juga dahsyat. So.... teragak ler pulak hati nak dengor apa bunyi dalam bideo tentang minah ni. Kalau best.... boleh jugak dijadikan N3.


OMG.... Ya Allah. Terkejut badak aku!! Patutler blogger ISA berkata begitu pada minah ni. Amat... amat... amat... memalukan!!


Haisshhh.... macam mana dia tergamak menzalimi dan menghina dirinyer sendiri di khalayak ramai sampai macam tu sekali. Ya Allah... tak der ke walau sedikit maruah yang tinggal pada minah ni?? Eeee.... kejinyer perangai!!


UMNO juga patut berasa malu mengundang perempuan hina macam ni berceramah di ceramah-ceramah mereka. Itu bukan ceramah.... itu sesi maki hamun. Tak tahu malu langsung!! Biadap!! Macam pompuan giler!!


No wonder ler rakyat menjauhi ceramah-ceramah UMNO. Tak der kualiti dan tak berinformasi langsung


Astaqfirullah al adzim.... Umi... Umi... hinanyer kamu!! Mungkin penghinaan inilah balasan Allah SWT ke atas kamu kerana bersumpah sesuka hati.
Posted by A Mum Of Three Mohd at 2:32 PM
Labels: Ceramah Umi Hafilda

Anonymous said...

aku setuju...kena tunggu anua bg arahan kluar 8 kotak2 salahkuasa kerajaan.. perkkk lapan kotak ooo..

Anonymous said...

aku teringin sangat nak tengok ANWAR N AZMIN pergi mengerjakan umarah....pergi negara luar burukkan negara sendiri boleh la pulak!!!

Anonymous said...

mampuh la crmah ummi ni..xda quality lansung ..xyah pot sgt la...anua pun xtakut la..

biar la dia nak buat mana2pun ..

xpayah masuk blog pakatan pun xpa ..tarak hal laa...

(''kecuali anua ada arah menyerang ummi'' termasuk 'message in' dlm.blog pro bn la...)

Anonymous said...

bagus la '''demo'' ni ha padan muka pakatan... bila kena tang dia padaannnnnnn muka...


MEROSAKAN KEAMANAN DONIA NO.1...

Anonymous said...

mana taknya pemimpin tertinggi pakatan sibuk kat jamban makan aiskrim, sibuk pegi balun si chinadoll hahaha

Anonymous said...

mana taknya pemimpin tertinggi pakatan sibuk kat jamban makan aiskrim, sibuk pegi balun si chinadoll hahaha

Tukang Komen said...

Amacam geng pakatan. Nak salahkan umno lagi ke?

Anonymous said...

Kah kah kah lawak bodo la ko nii ha ha ha

Anonymous said...

Hahahahaha...kelakar aku nengok video nie...tu laa...kaum india pun dah tak puas hati kt cina komunis DAP nie...pada sapa2 yg ingat geng2 politik nie mulia sgt...bukak2 la mata besau2...RASUAH mmg amalan diorang nie tak kira DAP ka..UMNO ka...tapi tugas kita kena undi calon yg bersih skit...kalau dua2 mcm setan undi la yg kurang sikit setan dia...apaper pun aku tetap undi BN sbb dlm BN kurang2 ada jugak yg benar2 ikhlas berjuang mcm Tun Dr M...cuma nyampah kt segelintir politician UMNO yg kotorkan parti nie...

ANACONDA said...

TERBAIK BRO...

MEME MAMPOS PUKIMAK2 PGAYR, PASRAEL & DAPIG DLM PRU KE 13 INI...

JGN SABOTAJ CALON UMNO/BN...

SIAL KAU NUAR...

Anonymous said...

mencarut, maki hamun dan fitnah tu kan kesukaan pas..tak percaya leh tanya nik aziz aka wali selipar..kalau tidak maskan pok nik suka mencarut..sokong LGBT lagi..penyimpan mohor liwat semalaya....huhuhuhu

Anonymous said...

JAWABLAH KAU PR KAU AJAR RAKYAT CAKAP KASAR SEKARANG DAH TERBALIK PADA KAU SEMULA ,,SUKANYA AKUUUUUU

Servant of God said...

Hahahahaha

Bestnya video nih... aku tak pernah tengok orang kena basuh di khalayak ramai dengan sebegitu punya basuh!

Bukan setakat kena basuh, tapi kena basuh kat tangga ofis sendiri lak tuh. Kalau aku ler yang kena, seminggu tak mai keje, aku dok mikir kenapa orang begitu punya tak suka kat aku.

Tapi, itu aku laa. Aku sedar aku insan yang banyak kelemahan.

Bukan macam pencacai2 PR yang mari sini, terus copy paste cerita hapa tah. Sedih laa tengok korang.

Anonymous said...

UMMI NIE BERGERAK SENDIRI BUKAN DITAJA UMNO..ALAH ANWAR TAHU DIA X BOLEH MAKAN UMMI NIE..SAMPAI SEKARANG X PERNAH NAK SAMAN UMMI

Anonymous said...

kalinabolu hahahaha..apo dio cakap tuh..aku gelak sorang...

tapi memang cilaker diorang boleh sengih2 lagi....

DAP silaker

Anonymous said...

Excellent spirit! I salute you both Indiam men, hantam DAPigs and PKR. B****** Gobing Singh and Karpal Singh.