Tuesday, May 22, 2012

SERTAI PAS, ADAKAH DATO FAUZI SHAARI AKAN MENGIKTIRAF RUSUHAN GANAS AHLI PAS TERHADAP POLIS ?

bukan main semangat lagi pas apabila menerima kemasukan dato fauzi shaari,bekas pengarah jabatan siasatan jenayah bukit aman menyertai pas.

dalam kesampingan semenjak 3 minggu kebelakangan ini yang rata-rata pemimpin pas melanyak hina polis dengan pelbagai gelaran ekoran kegagalan 28 april, dalam senyap mereka meraikan bekas pengarah polis menyertai pas di perak.

dato fauzi shaari lepas ni boleh join dato ramli yusof.

dengar kata dato fauzi shaari akan mendedahkan pelbagai cerita luar dalam tentang beberapa perkara.wallahua'lam.

dato fauzi anak jati larut perak. pas katanya cuba nak calonkan dato fauzi pada pru dalam usaha pas nak buat damage control atas kesilapan besar ahli mereka pada rusuhan 28 april.

ada orang kata tindakan fauzi ni adalah aksi bekas desperado yang telah kecewa masa dalam perkhidmatan.

apa betul ke dia pernah melobi untuk jawatan timbalan ketua polis sampai peringkat tertinggi ?

cuma  soalan bertaraf 2 sen rakyat malaysia nak utarakan kepada fauzi.

pertama apa komen dato fauzi bila dia tengok anak-anak buah dia (polis ) kena balun,terajang,tendang,sepak,tumbuk dengan budak pas masa rusuhan 28 april ?



adakah dato fauzi akan kata ianya hak asasi ahli pas untuk membolehkan mereka balun polis ?

bloger unspiner pun ada cerita tentang fauzi. KLIK SINI

33 comments:

Anonymous said...

Ya ALLAH, selamatkan generasi baru. Engkau berikan kemenangan kepada generasi muda... Ya ALLAH tunjukkanlah kami jalan.

Anonymous said...

sia2 fauzi saari berkhidmat dlm polis, seluruh usianya dihabiskan didlm organisasi yg tidak dia cintai.

ertikata lain pakaian fauzi ialah polis, tapi didlm mungkin berhatikan komunis.

jarang2 organisasi yg dpt org mcm ni. biasanya bila dah 30thn berkhidmat didlm satu2 organisasi, utk bersara adalah sesuatu yg amat berat.

ini lah organisasi yg mendidik fauzi menjadi sesorg hingga terkenal dan dianugerah pangkat dato dan pengarah. tapi bila dah bersara ludah balik oeganisasi yg dah banyak berjasa pada dia.

boleh pakai ke org mcm ni??? hehh..

Anonymous said...

kilang aku ni cuma buat kusyen di gurun tapi aku sayang kilang ni. ini la tmpt aku mencari rezki sesuap nasi bak hang. walau kerja cuma pembantu teknisyen. tak dak plak niat aku nak bakaq kilang ni bila dpt kerja lain. ih ih ihh.

hangkedee said...

Virus Aljub semakin kronik mengjangkit seluruh badan perlaksana kerajaan.Bermula dari kerjaaan 3 beranak yang kuat TIDUR.

Anonymous said...

KALAU SESEORANG MASUK PARTI POLITaIK KERANA NAK BALUN POLIsI POLITIK yang DIGUNAPAKAI OLEH PIHAK PARTI LAWAN MAKA IA ADALAH TINDAKAN TERPUJI.

tetapi kalau seseorang berpengalaman luas masuk sesebuah parti politik kerana nak balun tahap keagamaan parti lawan maka nampak sangat tersasarnya matlamat kepolitikan si Mamat yang telah banyak 'makan garam' itu.

Jeepers Creepers said...

apa fauzi tu peduli..bukan anak diapun kena belasah tu..ada dia kisah..

Anonymous said...

Niat dia bagus hendak berdakwah bersama PAS. Nak tanya juga, cukupkah ilmunya hendak berdakwah. Sedangkan orang yang dah lama bersama PAS pun kena terajang keluar sebab hendak tegakkan kebenaran. Jangan jadi manusia hipokrik sudahlah. Cakap tak serupa bikin. Jangan kerana kepentingan diri maruah sendiri sebagai bekas polis tergadai.

Anonymous said...

nama pn rusuhan..mmg la camtu

tgkla satu ari nanti apabila umno menjadi pembangkang pula...perkara yang same juga akan belaku apabila mereka pula yang melakukan rusuhan

sekarang boleh la cakap sebab kamu yang memerintah

Apple Le said...

PAS pada dasarnya parti yang baik tapi dek kerenah pemimpin pemimpin PAS yang jarang melihat dengan mata, jarang berfikir guna akal dan bercakap tanpa fakta ..terutama malas membaca (..dari air muka kita dapat agak..) maka jadilah PAS hari ini..nak dibenci sayang..nak dibuang alahai ,,,, asyik dengar pendapat orang keliling tapi nak mengali fakta malas bebenor...cuba kalau Tok Guru segar bugar, rajin menyelidik rasanya UMNO pun kalah..silap UMNO,pemimpin bawahan yang lebih sudu dari kuah maka cacatlah UMNO pada pandangan masyarakat ....

Unknown said...

Tunggu & lihat apa komen dari Dato fauzi Shaari.

RAJA NONG CHIK GUNA PENGARUH DALAM UMNO UNTUK BAGI KONTRAK KEPADA ANAK SENDIRI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

alah ni semua cari makan jer...org2yg dah ada nama, kalau nak terus survive masuk je PAS. sure jadi calon punya maaa....

Anonymous said...

Taukeh2 cina rumah urut..rumah jalang sekitar KL tak perlu risau lagi...tok poji dolu serbu sana sini..op sana op sini.. skrg ni dah insaf kini dah masuk geng korunk..don't worry be happy!!

Anonymous said...

bagus pauzi masuk Parti Adat Sosial.... mampuz lah kamu dlm parti tersebut

Anonymous said...

PEMBANGKANG BAKAR TOWER?

Kalau melaihoo masuk parti rasis (Dapig) maka akan keluarlah istilah 'towering malaise'. Tetapi apabila Dapig tidak terima teguran maka jadilah 'towering inferno'

Kini apabila bekas anjing **** (gelaran yang diberikan oleh parti agama kepada pihak tertentu) bertindak menjilat parti agama maka akan ada istilah 'towering anjing?

PYRAMID

Anonymous said...

Anon 9:49 setuju
Belum bersedia nak undi PAS walaupun ada kepincangan dalam BN ....

PAS hanya mampu menjadi pembangkang... PAS hanya mampu mempermainkan isu utk menang... Bila da menang PAS masih bersikap seperti pembangkang....

PAS gagal memertabatkan Islam dimata orang bukan Islam... Pendekatan PAS banyak memcahbelahkan umat Islam
PAS hanya tau berkokok di pagi hari... Ketaksuban penyokong PAS mempamirkan PAS sebuah parti yang sesat... Mereka mendiamkan diri dengan amanat hadi, mereka mendiamkan diri skandal nik aziz...teringat kisha nik aziz di taja ke tanah suci... Begitulah taksubnya PAS

Anonymous said...

PAS tak salah, tujuan penubuhannya sangat baik... Ke arah matlamat penubuhan Negara Islam. UMNO juga tak salah, tujuan penubuhan nya adalah ke arah memerdekakan dan memertabatkan agama Islam, Bangsa Melayu dan Negara. Tapi masalahnya, Parti tidak bersalah, yang salah adalah ahli parti membiarkanarti dikuasai oleh segelintir manusia yang gila kuasa dan berkepentingan diri. Walaupun begitu, PKR dan DAP adalah parti yang tidak boleh dipercayai kerana tujuan penubuhannya hanyalah semata- mata untuk memusnahkan agama Islam, Bangsa Melayu dan Negara semata-mata.

Anonymous said...

baguslah kalau parti agama nak jadi penternak 'towering D'anjing'

ini dengan sendiri membuktikan parti agama juga adalah 'anjing pembangkang'.

Anonymous said...

kah kah kah

dulu ko kutuk al-juburi tetapi kini ko jadikan al-jubiri imam kamu...

kah kah kah

dulu ko kutuk uniform biru sebagai itu dan ini tetapi kini ko jilat buntut si uniform biru.

kah kah kah

dari LUNAR ko turun darjat...ko jilat balik ludah sendiri.

kah kah kah

Zaeydee said...

Dari pengalaman aku tentang penjawat awam yang sokong pembangkang ni... rata2 mereka low class...kerja tak seberapa...tapi banyak komen... bagi mereka semua yang kerajaan buat salah..tapi tiap2 bulan dok tadah duit kerajaan buat sara hidup keluarga mereka...macam jugak bekas pengarah jenayah bukit aman ni... mesti ada benda yang tak selari dengan jiwanya...kemudian dapat sikit sebanyak ilmu agama...maka bagi mereka yang secocoknya parti PAS lah...nak ikut parti mana.. itu hak masing2...tapi tengoklah rasionalnya pulak...kalau pangkat yang sedemikan tinggipun takleh nak fikir...maka sebenarnya tahap IQnya rendah yang amat...

Anonymous said...

Anon 10.18

Saya sokong kenyataan saudara amat tepat & jelas.. Mohon share.

Anonymous said...

Tok Poji orang nya warak..masa koje strettt abis woo...tauke2 cina pun takot sbb dia rajin buat operasi..tapi bila pencen biase le yeop ! dok nampak Pas tuu Isle..Isle tuu Pas.

- Ex Pas Bukit Gantang-

Melayu Perak said...

bukan ke datuk fauzi nih yang meluluskan rania sdn bhd dapat tender bekalkan pc ke pdrm seluruh negara....

dan bukan ke dia dalam gap yang selalu main golf dengan lim swee hui tokeh rania.....

Kakcik said...

ala..rileks la...

Ini semua keje UMNO.. UMNO dah bayar dia 1 trillion utk masuk PAS jadi SPY!

Anonymous said...

apple le : "cuba kalau Tok Guru segar bugar, rajin menyelidik rasanya UMNO pun kalah.."

itulah sebabnya Allah SWT tak bagi kesihatan yg memuaskan kpd n.azis sbb kalu dia sihat makin kuat dia ke sana ke mari tanpa batasan memaki hamun UMNO/BN sedangkan kebajikan ahli2 pas di akar umbi masih jauh ketinggalan...ada dia pedulik nak ziarah mrk hari2 sejak dulu masa dia sihat? dah sakit baru rasa nak buat kebajikan??

Anonymous said...

udah lee dato
usia emas ni
tak lama lagi daa..
apa le nak dikejarkan lagi
dalam dunia ni.....

Anonymous said...

Kalo Pas lantik beliau jadi Pemimpin tertinggi UNit Amal bagos ni..dia tahu semua tentang Polis.

Anonymous said...

demo umno lakukan tak haram jugak ke TUAN MUFTI?

apa UMNO buat tu HALAL belaka ke tuan majlis fatwa keb.?

rusuhan umno di sembron, johor... dimelaka tu.... ok ke tuan OCPD?

kehkehkeh.... undang2 rimba kerajaan UBN.... sebabtu letupkan insan lain dengan C4..... tak rasa menyesal...

Anonymous said...

732
apa ke bodohnya ko ni

Anonymous said...

Fauzi nak bantu PAS rosakkan Islam?

Anonymous said...

BEKAS POLIS YG BERSARA, MACAM FAUZI, RAMLI, HANIF DAN BANYAK LAGI CERMINLAH MUKA TU. DULU MELANTAK GAJI DUIT KERAJAAN BAGI MAKAN KELUARGA, HARI INI TABUR PASIR KEMULUT KELUARGA.


MEREKA ADALAH PEMIMPIN DALAM PASUKAN YG BERSIFAT MUSANG BERBULU AYAM, DAH NAK MAMPOS MASING-MASING TAK USAHLAH NAK KEJAR NAMA DALAM POLITIK. DULU DALAM PASUKAN KENAPA OTAK BEKU MULUT BISU APA YG MEREKA SUDAH PERJUANGKAN UNTUK KEBAIKAN/KEBAJIKAN WARGA POLIS???.

SEKARANG DAH DIJADIKAN BABI TUNGGANGAN PEMBANGKANG!!!

Anonymous said...

Anon. 10.18

hakikatnya begitulah.

undang-undang, akta, aturan segalanya lengkap, namun manusia yang menjalankan amanah selalu bengkok dan tidak ikhlas membuat kerja dan hanya menjadi penumpang yg pasif. masaalah besar yg tersembunyi umno/pas/pkr ada pemimpin yang gila kuasa dan pentingkan diri sendiri yg bertopengkan watak islam, terutama pas yg bertahun-tahun main wayang kulit dan semua lakonan dan penceritaan menjadi kitab merosakan fikiran pengikut bodoh dan tidak cerdik.

Anonymous said...

1 masuk Pas, 413 orang masuk Umno di Bachok Kelantan petang tadi.

Anonymous said...

lantak dia arr nak masuk parti mana pun.... ko orang apa peduli.... dia bukan merompak menyamun.... kalu org besar2 masuk umno pun apa ko orang nk peduli..... hati dia tuhan je tau... memandai2 wat andaian apahal ko orang tuhan ke.... isi hati dia Allah je yg tau.... sama jugak fitnahnye korang nih... ckp lebih2 xpakai otak.....tgk tilik dok diam2....jgn nk jatuh hukum itu ini....dh lebih dr tuhan gamaknye....yang dia makan duit gaji tu apahal nk sentuh dh kije dia dibayar gaji.... bukan duit org lain pun... duit pembayar cukai....cukup2lah samdull.... lainlah dia mmg masuk parti komuniss bleh laa korang nk hentam diaa.....akaii ader kaa....