IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 1, 2012

TAK..KAMI CUMA NAK MERUSUH POLIS JE !








70 comments:

Anonymous said...

gap, ni babi kuning mana mari. macam babi sial

Anonymous said...

a buch of moron crowds.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Mat Sabu kata...klau mati masa demo mati syahid. Tapi x dak yg mati pun..kena sembuq ayaq skit pakat cabut lari lintang pukang...klau mati masa demo tu bukan mati syahid tapi mati katak!!!!!

SELAMATKAN MALAYSIA said...

semalam kat opis aku..aku satu staff officemate aku pergi join Ganas 3.0....aku cakap kuat2 ngn buddy aku kat opis..."siapa pergi join bersih orang bodoh!'...terus dia berpaling kat aku dgn muka menyinga ...hehe kesian pentaksub nik aziz...bodoh sgt dorang ni sbb tertipu konon beragama ikut nabi palsu nik aziz

Anonymous said...

Anon 4:16...ambiga n anwar x jujur dan x amanah sbb depa tak mau bertanggungjawab dgn apa yg terjadi. Padahal depa yg berjanji dgn polis x akan ada keganasan sebelum demo dibenarkan.

Anonymous said...

dorang tu bila ramai2 je berani terutama mamat baju itam tu...kalau tak caya cuba ajak dia one by one...

azhar

Anonymous said...

illuminati demo 3.0, hey illuminati bastards, malay muslims are not dumb enuff to accept your agent as our leader

Anonymous said...

Sayang...keberanian dgn semangat juang yg brkobar2 yg trpancar dari body language n air muka pendemo2 yg brbangsa MELAYU/ISLAM hnyla takat brani brjuang utk menuntut praya yg ADIL (KONON)...

Kenapa xnak wat n bawa semangat juang dan kebranian sebegini utk demo menuntut di perkasakan hukum Islam dalam sistem pemerintahan atau pon utk kerajaan melaksanakn hukum hudud (spt yg di salak2kn oleh PAS) atau pon demo di buat sbg mmbantah puak kafir harbi yg cube dan sedang berkempen utk memurtadkn seramai mungkin umat Islam di Malaysia....

Huh....malangnya keberanian di salah guna utk mnjatohkn org Islam juga....

Anonymous said...

Gambar2 ni disimpan, kalau elok dipamer kat Muzium. Esok2 bila mereka dah tua, mereka yang berkenaan tu, pasti akan menyesal dan merana mengenang tindakan sendiri. Kalau masa tu mereka masih sihat, hanya siksaan dalam jiwa yang dirasai, kot2 kalau masa tu kesihatan pun dah terjejas, siksaan nya tentu lebih parah.

Anonymous said...

Kalo btl syahid...pejuang agama patot da halang maksiat besar2an bebudak anti ptptn kat dataran sblm bershit ni...

Tp dok cabot merajok mcm bapok!itu unit anal pas!

Anonymous said...

Macam macam persepsi bila tengok gambar gambar tu, kalu budak yang baru nak naik tu nampak macam jenis kalau sekolah kaki ponteng. Kalu yang kerja tu jenis yang kaki mengulau, yang maghrib tu jenis kalu dalam majlis gotong royong tu, orang lain sebok buat kerja, depa ni sebok menyembang.

Anonymous said...

Anom May 1, 2012 4:16 PM,
YOU'RE THE MOST STUPID IDIOT PERSON. YOU WROTE RUBBISH ALL THE TIME.

Anonymous said...

Orang Melayu Bersih 3.0 nak menyerang polis bermakna mereka nak membunuh bangsa sendiri. Penjarah Bersih 3.0 yang bastards.! Tak sadar diri jadi petualang babi sial.

Anonymous said...

Awas!! jangan layan Bomo Siam datang ke laman ini nak tulis monyet mencium babi.

Anonymous said...

budak2 bangang ni kalo hantar pegi perang kat palestin kan lebih bagus..
polis tangkap sorang2 n daftarkan jadik pejuang lawan zionis..
hehehehe
ade berani ke??

Anonymous said...

yang menutup muka itu bukanlah penyokong bersih tetapi sengaja nak meramaikan majlis saja.

penyokong BERSIH tidak tutup muka. penyokong Bersih sebenar hanya kurang separuh dari jumlah penyertaan.

Anonymous said...

AKU TAKUT NAK SOLAT SEBAGAI MAKMUM KALAU NIK AZIZ JADI IMAM.
TAKUT ISLAM AKU DGN ISLAM DIA BERBEDZA.
AKU TENGOK DIA ISLAM UNTUK PAS SAHAJA.
WALHAL AKU IKUT SUNNAH AL JUMAAH.

Anonymous said...

AKHIRNYA BERJAYA JUGA AGEN NEW WORLD ORDER MEMPENGARUHI BELIAU DARI NEGARA KETIGA UNTUK MENGIKUT TELUNJUK MEREKA

Anonymous said...

sayang seribu kali sayang darah muda yang bersemangat ini hanya sampai di separuh jalan kerana kebanyakannya mungkin pudar begitu saja atau longlai dalam KOLOMAN sang hawa seperti gambar mat misai dalam bilik jamban sebelum ini.

Anonymous said...

kat Malaysia ni semuanya bebas..bebas pukul polis ,seks bebas, bebas jahanamkan harta polis ..tanpa diekenakan apa apa tindakan. BETUL! TAK CAYA CUBALAH!

Bomo Siam said...

Lihat lah dunia!

Wajah2 yg inginkan 'kemerdekaan' sebenar!!

Takbir! ALLAHUAKBAR..!!!

Kami mau kerajaan yg berwibawa! Kami tolak kerajaan PONDAN!!!

Bomo Siam said...

Harinya kian hampir
Maka, lengkaplah teori RAHMAN
Najib! Yg terakhir
Salam buat UMNU...Assalamulaikum!

Bomo Siam said...

Muhyidin! Tun Mahathir! Ku mohon padamu.....

Bantulah kami. Nyahkan si lembut itu dari mahligai. Selamatkanlah Islam! Selamatkanlah warisan bangsa!

Selamatkanlah UMNO!

Bomo Siam said...

TIBAI Anwar!

TOLAK Najib!

Kembalikan Kuasa Melayu Islam Sebenar!

Masa makin hampir...!!!

Anonymous said...

TOK MOH,

KO TAHU MAKSUD INFINITI?

KO HAYATI RANGKAP DIBAWAH nukilan stephen hawking

RAHMANRAHMANRAHMANRAHMANRAHMAN ..... INFINITI

KAH KAH KAH

Anonymous said...

lagi lama parti agama berpakat dengan kengkawan semata-mata kerana kuasa maka lagi banykalah parti ini akan menerima calitan kotor yang menjelikkan. soalnya siapa yang akan membersihkan PAS dari dalam?

Anonymous said...

BOH lu selalu sibuk ladi lalat hijau eh...

ayat provoke tak boleh blah..selalu ada...

Jangan undi PR...kerana pakatan rosak

Anonymous said...

PR pemimpin gampang...

Anonymous said...

BAR COUNCIL TAK COMMENT PUN POLIS CAUALTIES.
PAS, PKR, MAU PUN DAP PUN BUAT DIAM SAHAJA.
MEREKA INI SEMA ANTI PDRM.
PANDAI CARI SALAH POLS SAAJA.
THE RAKYAT KNOWS YOUR STAND.
WE SUPPORT THE POLICE YANG JAGA KESELAMATAN.
WE ARE AGAINST THE DEMOSTRATORS. THEY ARE IDIOTS BEING INSTIGATED BY BIGGER IDIOTS.

Anonymous said...

Sokong PR anda bebas buat maksiat

Anonymous said...

PAS sundalan politik...prinsip dilacor sebab nak menang UNDI.

Kini PAS tak kesah dipimpin bukan Islam

Anonymous said...

... tak sangka orang beriman pon makan upah juga ...kahkahkah

Anonymous said...

tidak pernah terbayangkan bahawa sebuah parti agama akan begitu teruk diasak dengan imej negatif dek perlakuan kawan-kawan. soalnya apakah kawan-kawan depa ni jenis susu dibalas madu atau susu dibalas tuba? sama-samalah tunggu dan perati.

Anonymous said...

Nasa dan Hassan nak tolong vakum parti mereka dari dalam tetapi hadi lebih percayakan kontraktor luar untuk buat kerja berkenaan. semoga hadi berjaya.

Anonymous said...

Teori RAHMAN tak habis lagi tok moh. Ingat RAHMAN tak ada IBN ke. Mati beragan le pakatun.

Bomo Siam said...

PAS berkawan dgn DAP kerana DAP lebih jujur dari MCA. Malah DAP jauh lebih jujur & berterus terang dari UMNU.

PAS jugak dpt menerima pohon UMNO yg bertaubat....PKR!!!

Kami tolak parti yg pimpinannya 'Nafsu kuat! Tenaga elekk!' yg hanya mampu lampiaskan nafsu dgn video!

Muhyidin! Tun M! Selamatkanlah mereka!

Anonymous said...

mukmin bukan saja perlu superb dalam bab ukhrawi tetapi juga duniawi. kalau ukhrawi saja superb tetapi short sighted duniawinya maka jadilah seumpama kaldai yang semudah itu dikaldaikan oleh klik-klik berkepentingan

Bomo Siam said...

Memang sedih akan nasib malang En Polis yg kena lanyak...setia berbakti.

Namun jgn salahkan protestor semata-mata.

UMNU BAPAK ANGKARA...!!!

Bomo Siam said...

Sebagai PM, dimana dia menyorok masa Bersih 3.0 asak Dataran?

Kenapa dia tak turun sebagai PM utk berdepan rakyat?

Atau, benarlah teori bomo.....

Teloqnya telah hilang!!!

Anonymous said...

Di zaman tuthankhamun ramai warga marhaen rela hati di kaldaikan untuk membina piramid yang mana dengan ketinggiannya itu ibarat lif yang mampu mengangkat manusia ke "paradise"

Ingatkan kisah lama itu telah berlalu tetapi sangkaan itu salah belaka.

Malah dalam era moden ini masih ada kaldai-kaldai yang berjumlah puluhan ribu yang masih percaya bahawa cucu-cicit tuthankhamun (Ambighamun) mampu menghantar mereka ke "new paradise"

Nak kata apa?

Anonymous said...

Sesungguhnya Malaysia memerlukan seorang pemimpin yang sayang akan negaranya. Anwar tak sayang negaranya. Hatinya penuh dengan dendam kesumat kerana tersingkir dari arus perdana gara gara perbuatannnya sendiri dan di nyahkan oleh Tun Mahathir.

Tetapi Malaysia masih memerlukan seorang pemimpin seperti Gen Rabuka dari Fiji yang sayangkan bangsanya. Aku berharap akan ada pemimpin Malaysia yang lebih berani dari beliau. Peduli apa dunia akan kata. Lihatlah bila Kereta kebal tentera kominis Cina melanyak pelajar2 yang berdemo di Tianmen Square. Satu dunia melalak. Tapi lihat sekarang, Kerajaan Kominis Cina yang dulu di kutuk sekarang di puji dpuja. Se tidak2nya pemimpin Cina berhati perut untuk menyelamatkan majoriti rakyatnya. Bukan seperti kerajaan Malaysia sekarang terlalu berlembut untuk mempertahankan hak asasi pakatan pembangkang yang minoriti. SUHAKAM adakah Suruhanjaya HAK AMBIGA????

Masa belum terlambat sebelum orang Melayu merempat di negara sendiri. Puak2 yang nampak majorititapi sebenarnya minoriti telah ada kuasa ekonomi. Mereka sedang berusaha mencari kuasa politik. Orang Melayu jangan salah langkah. Siapkan kuda2 dengan langkah pendekar.

Bomo Siam said...

Kenapa driver ambulance pun turut berdemo?

Kerana rasa keliru, kenapa elaun & bajet PM lebih tinggi dari harga sebuah ambulance!

Bomo Siam said...

Kenapa petani pun turut berdemo?

Kerana keliru, kenapa dia tak disediakan eskot masa pi bayaq cukai tanah!

Manakala PM, pi hospital pun, guna eskot!

Bomo Siam said...

Kenapa surirumah pun turut berdemo?

Kerana keliru, kenapa bini PM boleh pakai berlian, bini rakyat pakai Zullian!

Sudir said...

Mereka berdemo bukan kerana keliru tetapi dah terminum kencing penganjur..

Anonymous said...

BOMO SIAM NI ZERO MENTALITY.

Anonymous said...

BOMO SIAM!!!!!!! ENGKAU SELAYAKNYA BERCERAMAH DENGAN PENDUDUK DI BELANTARA AFRIKA. HATIMU PENOH DENGAN KEBURUKAN MENCERCA ORANG. ADAKAH ENGKAU AKAN LEBIH BAIK DARI PEMIMPIN MALAYSIA SEKARANG SEKIRANYA KAMU MERINTAH????

CERMIN2KAN MUKAMU KALAU TAK TAHU MENARI JANGAN SALAHKAN TANAH TINGGI RENDAH.

KALAU TAKUT DITIMPA BADAI JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI.

ENGKAU ADALAH RAKYAT MALAYSIA YANG MENGENAL DIUNTUNG.

Bomo Siam said...

8:10,

Kerana takut ditimpa badai lah, aku buat rumah...

1. Atas Bukit Putus
2. Laketown Bukit Merah

Takyah ajaq aku pasai kerakyatan or kewarnegaraan.

Apakah kata2 ku itu satu cercaan? Pd siapa? Atau.......

Bomo Siam said...

Kenapa DJ Radio pun turut berdemo?

Kerana keliru, berita polis diserang...ADA, berita polis menyerang...takde!

Bomo Siam said...

Kenapa bekas Menteri pun turut berdemo?

.....yg ni, sat laie Jin aku jawab dlm http://bomosiam.blogspot.com/

zat said...

100000 org ke sana bkn utk merusuh..100k org ke dataran to make a point...100k org ni tk peduli polis ke ganas atau Anwar kah cetus rusuhan..mereka ke sana atas dasar prinsip...mereka terdiri dari golongan bawahan, mahasiswa & juga professional, tua & muda...jgn lupa kali ini lebih berbilang kaum...tak kan lah 100k org yg pegi ni semua dipergunakan..

point yg aku ialah jgn nk fokus sgt pd insiden huru-hara...sapa diupah sapa yg tak diupah...tp kamu harus renungkan bila 100k org boleh berkumpul dlm panas terik utk menunjuk perasaan maka mesti ada kelemahan dlm sistem tadbir negara yg perlu diperbaiki segera..

jd adalah lebih baik kita bincang & identify the problem..kemudian keluarkan cadangan2 utk menyelesai masalah...syg..kita rakyat msia ni sepatutnya prihatin dgn isu2..tp kita lebih gemar dgn drama2..

Anonymous said...

100k orang dibandingkan dengan 27 million rakyat malaysia yang silent majority, nak dengar yang 100k atau the rest yang akan mengundi dan menentukan BN menang. Najib, kau fikir mana kumpulan yang lebih penting kalau kau nak menang, kami memang panas kalau kau melayan makhluk-makhluk perusuh, perosak harta awam dan pembunuh polis ni. Tengok ketua2 dia yang songsang sana sini tu pun dah menyampah gila.

Bomo Siam said...

zat 8:30,

Dlm gua aku, ada l/k 700 sebab kenapa depa tu berdemo. Hasil usaha kerajinan Jin aku.

Aku baru siar....5 !

Harap bersabar.....

Anonymous said...

ZAT

Kalau isu jadi sebab makanya tak nampak selama ini pihak pemerintah tidak peka dalam menyelesaikan semua isu yang berbangkit. Kepekaan dan keaktifan jelas terpancar.

Tetapi isu bukanlah aspek yang dipertikaikan di sini. Yang dipertikaikan ialah penggunaan demokrezi untuk mendapatkan kuasa dalam sistem demokrasi.

Lagipun siapa tidak ingat budak U kaki demo, masuk ABIM, masuk UMNU bermeritkan juara demo!

Kini taktik serupa nampaknya mahu diulangi oleh juara demo lantaran generasi Y tidak tahu menahu tentang taktik lapuk berkenaan.

HIK HIK HIK

Bomo Siam said...

Dua jentera kekuatan kerajaan, iaitu JPM & KDN.

Kedua-dua jentera gergasi ini, jelas diketuai olih keturunan anak elite bangsawan Melayu!

Golongan elite bangsawan ini, amat merbahaya pd rakyat, kerana mereka tak pernah kenal erti hidup rakyat. Tak pernah merasaimya!

Bagaimana UMNU boleh pilih golongan seperti ini???

Ingat! Isu ini boleh jadik satu lagi penggerak utk BERSIH 4.0!

Contoh kegagalan legasi bangsawan....FAM!!!

Anonymous said...

Mengapa tak buat BERSIH kat Selangor.Bukan ke di Selangor banyak sampah...

Anonymous said...

Tok Moh,

Mana bisa orang bukan bangsawan mampu melahirkan golongan bangsawan

Contohnya mana bisa golongan normal menghasilkan golongan LBGOAT.

LBGOAT hanya dilahirkan oleh kalangan sewaktu.

Makanya kalau kamu nak lahirkan melayu bangsawan agar dapat berdiri dengan warga global, ia perlu dipandu oleh golongan sewaktu.

Anonymous said...

Kesian bomo siam...sapa2 guna bomo siam kurafat ooooo...simpang malaikat 44

Anonymous said...

Bomo Siam ...

Apalah yang kau meroyan.

Bos2 dalam PKR dan pimpinan tertinggi dalam PAS semuanya kaki sondol. Bini orang pun kena sembat. Ada yang offer bini.

Kau orang sokong Ambiga yang memang berniat untuk murtadkan orang Islam. Dia pendokong LGBT. LGBT ni boleh menjurus kepada sumbang mahram. Ini bukan saja seks bebas tapi seks sesama ahli keluarga sendiri.

Janganlah taksub menyokong yang mungkar. Atau Allah swt telah butakan hati kau orang semua.

zat said...

Anon 8:42PM

jgn silap buat tafsiran angka..nanti merana diri..ni lah masalah UMNO..bagi mereka semua ok...

100k org dah nyata ada di jalanan sabtu lepas...silent majoriti kau di dlm maya..

zat said...

Anon 11:11pm

mmg la..bos2 UMNO byk duit..boleh dpt artis2 cun...senang2 belanja sampai jutaan RM...geram nye aku..

Anonymous said...

aku ingat org boddo ni kat obesi je yg ada...

ropa2nya kat tmpt aku pun ada...ekekek

ni mcm robot.....pikir pakai pala lutut...

nuar yg kaki liwat tu yg di ikut...ekeke

boddo betul aaaa bebbb....

Anonymous said...

ko balik gi melancap la zatt...

video ustaz saidi menceritakan segala2nya zatt....

betapa munafiknya nik aziz pembela si penzina ...YB saiful bahrin dgn kak ana...

tepuk dada tanya iman bebb....

gua tak mo masuk neraka dgn nik aziz....

mintak selisih malaikat 44 bebb...

Anonymous said...

alah stakat 20-40 ribu merusuh...apa ada hal.... 20 juta ni yg tak sabo2 nak ngundi BN, ...

the more bersih the meluat rakyat to be on anwar and ambiga...

well done KDN and polis... this is the game of perception...

bila mereka dah ramai2, kereta polis saja dilalukan ditengah2 mereka....hahahaha

the whole msian now dah chop kat kepala nuar dan ambiga si keling dan peliwat ganazzz...

hahahahaha....wel done...

want bersih 4.0 some more...im sure the msian polis will ask to proceed...go ahead mann...

this is democratic country... public perception will determine...

SARFAMS said...

http://sarfarizmalsaad.blogspot.com/2012/05/anwar-ambiga-kantoi-dalam-video-ini.html

Anonymous said...

emm....aku malu ngn perlakuan org malaysia mcm ni..sedih..klu berlainan hala tuju dlm politik tak semestinya korang nk merusuh mcm ni dan takkanla smpai nk buat benda bodoh..ni sebenarnya ada agenda peribadi..sesipa yg sertai BERSIH ni mmg takde otak..!!!

Anonymous said...

Rakyat mesti tahu kes MAMALI puncanye siapa?tak lain tak bukan ANUWAR..eh anuwar bila ko nk taubat ni..

Anonymous said...

zat dengan bomoh siam tue x tahu ker sasaran penganjur adalah 500 ribu..100 ribu tue pun anggaran jer..diaorg x tahu ker demo ini gabungan bersih dengan pro lgbt?diorg x tahu ker pihak polis langsung tidak membalas cuma mengunakan gas dan meriam air sahaja, tue pun apabila perusuh sudah naik gila..diorang x tahu ker perusuh ini majoriti dibayar dan dibawa oleh parti2 pembangkang,diorng x tahu ker ramai sasaran anwar untuk demo berdarah hingga menggulingkan kerajaan gagal.

Anonymous said...

kah.kah..pencacai umno jadi sewel..bila bersih 3.0 mencapai kejayaan...