Tuesday, June 5, 2012

ARTIKEL TERBAIK DATUK NOR AZAM.



pedas,keras dan bisa merosakkan lagi pas. KLIK SINI

15 comments:

Anonymous said...

KALAU ASYIK DENGAR CERAMAH, OTAK TAK BISA BERFUNGSI SECARA ILMIAH UNTUK MENYANGKAL SEMUA KENYATAAN YANG DIBUAT OLEH POLITIKAWAN.

JUSTERU UNTUK OTAK BERFUNGSI SECARA OPTIMUM, KURANGKAN MENDENGAR CERAMAH SEBALIKNYA BANYAKKAN BERTANYA, BERFIKIR DAN MENTELAAH.

Anonymous said...

KUANTITI HARUS SELARI KUALITI

mukmin tidak ketandusan penceramah tetapi mukmin perlu seimbangkan dengan ilmuan. penceramah boleh lahir secara biasa (menerusi pengalaman) dan ada yang lahir secara songsang (pentauliahan ekspres dsbnya).

ceramah 20 tahun di serambi mekah hanya melahirkan pendengar setia tetapi ilmuan meskipun diberikan masa 4 tahun, mampu melahirkan minda-minda luarbiasa hingga dapat mendominasi dunia.

MARHAEN

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

BEE ANTS BLUES DAH RASA

parti agama serantau baru nampak betapa hampirnya mereka pada kerusi BERPRESTIJ itu.

namun, hampir bukan bermakna sudah konfom. ia bertambah tidak konfom kalau parti agama gagal memberikan hujah yang dapat mematahkan hujah Karpal iaitu saing yang juga mahukan kerusi yang sama.

seperkara yang parti agama perlu ingat ialah dalam konteks demokrezi, adakalanya realiti tidaklah selari dengan impian. ini kerana kuantiti bukanlah jaminan untuk impian jadi kenyataan.

jangan hairan jika kualiti yang dimiliki Karpal mampu mengatasi kuantiti yang ada pada parti agama dan dengan itu impian Karpal mungkin menjadi kenyataan dan impian parti agama jadi sebaliknya.

dan parti agama ibarat sudah jatuh ditimpa tangga apabila berputih mata melihat kerusi idaman dimiliki orang susulan kejadian menang sorak tetapi kampung tergadai

PEMERHATI POLITIK KONTEMPORARI

Jawajohor said...

MELAYU SUSAH SEDAR.
MENYESAL TAK BERGUNA.
BELAJARLAH DARI SINGAPURA.
DARI BERKUASA JADI ZERO KUASA.
SEKARANG PENANG. MELAYU TERKULAI LAGI.
DALAM PADA ITU ADA JUGA MELAYU YANG MAKAN MELAYU. MELAYU YANG DALAM DAP.
MEREKA KEJAR KUASA DUNIAWI, SANGGUP MELANGKAH KEPALA MELAYU SENDIRI. THEY ARE THE SOCALLED PENGKHINAT BANGSA, AGAMA DAN TANAH MELAYU.
MELAYU OH MELAYU, KENAPA KAMU SUSAH NAK SEDAR. ITULAH NASIB BANGSA, DI BUNUH BANGSA SENDIRI.

Anonymous said...

copy paste ke blog ko boleh tak gap ...aku xleh baca semua gelap..


asal

http://malaysianewsnet.com

aku xleh baca bengang betui..

tukar lah backgrund. hitam'
opera pun xleh baca ...le

Anonymous said...

PAS ada Hadi dan Huda, PKR ada Badut. Presiden PAS dipermain-mainkan oleh ahlinya sendiri. Alahai, presiden jadi maskot plak.

Anonymous said...

Seorang wanita yang dikenali sebagai CEROLIN HONG yang dikenalpasti sebagai agen Singapura telah hadir ke Himpunan Hijau Ke Putrajaya. CEROLIN HONG menyamar sebagai wartawan dan mencatatkan setiap butiran untuk dihantar ke Singapura.

Anonymous said...

Sumber di Pejabat Menteri Besar Kedah melaporkan, salah seorang Pegawai Khas Menteri Besar bernama Roslizan bin Zakaria dengan nombor kad pengenalannya 651209-02-5303 dan seorang ahli PAS Yan bernama Mohd Tazizi sedang disiasat oleh pihak Interpol berhubung kes kemasukan dana asing dari uar bagi membiayai aktiviti politik PAS Kedah terutama untuk PRU13.

Anonymous said...

saya minta GAP terjemahkan artikel ini supaya lebih ramai yg lebih faham dan ambil pengajaran. Terima kasih.

Anonymous said...

Jawajohor sahaja yang sedar.Orang lain hampeh.Jawajohor syok sendiri.

Anonymous said...

Kartun Karpal Singh di atas singgahsana diapit 2 'hulubalang' PAS amat menarik dan penuh bermakna sekali.

Sebagai pemimpin-pemimpin dari Pantai Timur, Hadi & Huda(Nik Aziz) amat faham character wayang kulit. Lakaran kartun ini menggambarkan Karpal Singh sebagai HANUMAN, sementara Hadi & Nik Aziz hanya diberi peranan WAK LONG & PAK DOGOL.

Demikianlah bagaimana Allah swt menurunkan martabat mereka yang MENJUAL ISLAM untuk mendapat undi Cina DAP. Tidak hairanlah bila ada suatu hadith sahih yang bermaksud:"Antara tiga ulama, dua akan ke neraka".

Anonymous said...

nak tgk TV luar negara boleh ke sini http://tengok.tv

Anonymous said...

macamana nak sedar diri, jawajohor, memasing rasa diri lebih bijak. oleh itu aku yang bijak kenalah jadi menteri.

Anonymous said...

YANG KIRI AL BAHLOL.
YANG KANAN AL TOLOL..
MENGAPIT TUAN BANGOLL