IKLAN BERBAYAR

Wednesday, June 27, 2012

ISU DINASTI. DAP TERUK BERCAKARAN.


kabaran mengatakan lim kit siang adalah dalang disebalik tercetusnya pergaduhan karpal singh dan prof ramasamy di penang.

semuanya berpunca daripada keterujaan kit siang untuk mendominasikan kedudukan keluarga dalam hirarki dap pusat dan negeri.

karpal cuba dibunuh pengaruhnya di penang, melalui cucukan jarum halus lagaan kit siang ..

kit siang cucuk ramasamy dan ramasamy telah melatah teruk.

dengan bangkitnya pergaduhan ramasamy vs karpal, maka busuk nama akan pergi kepada anak karpal iaitu adun datuk keramat (penang) jagdeep singh deo akan tergugat. jagdeep mampu mengugat kedudukan lim guan eng dalam hirarki dap di penang.

gaduhnya ramasamy dan karpal, lim guan eng boleh terus tersenyum untuk mencengkam penang.

hari ini, yang terbaru kit siang sedang mencatur gerakan untuk menghancurkan musuh ketat dalaman parti DAP di johor.

kini kit siang cuba membunuh pengaruh boo cheng hau (warlord dap utama di johor ). komunis tetap komunis. 






14 comments:

Anonymous said...

elok dah ada dinasti A-Z satu masa dulu...dipupuskan pulak.

la ni...tergila-gila nak ujudkan balik dinasti...depa ni center ke tidak?

Anonymous said...

kalau nak sangat berdinasti, tak perlulah ada organisasi itu dan ini. kan lebih baik terus terang aje?

nah! bubar saja organisasi A-Z dan sebagai gantinya buat satu saja badan iaitu dinasti Apollo.

FIKIR-FIKIRKAN

Anonymous said...

Mau tulis nama dia pon aq meluat....KICK SIAL...bila lu mau jalan...xabis2 mnyusahkn Malaysia..

Apa pasat r makhlok yg xde jasa walau sebesar zarah thdp negara ini masih di biarkn mneruskn agenda memberi racun pada keamanan negara ini..

Anonymous said...

Mau tulis nama dia pon aq meluat....KICK SIAL...bila lu mau jalan...xabis2 mnyusahkn Malaysia..

Apa pasat r makhlok yg xde jasa walau sebesar zarah thdp negara ini masih di biarkn mneruskn agenda memberi racun pada keamanan negara ini..

Anonymous said...

DULU, puteri dinasti ronda-ronda naik tandu di pikul oleh sida-sida


SEKARANG, putera dinasti ronda-ronda pulu mutiara naik tandu dipikul oleh keldei-keldei

hangkedee said...

Mereka naik tocang kerana mereka ada hamba abdi junjong tandu.Namanya parti ajaran sesat semalayasia.sedia 24 jam tidur atas jalan.takebeer!

Anonymous said...

Hai lembu2 semua mari dengar cerita yang memanda PM kita telah memberi satu kontrak kerja kat belaci dia yang bernama George kent sebanyak 1bilion tolong sebar2kan keseluroh alam semesta biar semua raayat tau

Anonymous said...

kerana dendam, jangan hairan kalau unit amal sanggup pikul tandu asalkan hajat songsang untuk melihat perobohan tamadun nusantara tercapai.

Anonymous said...

5:19,

yang dunia tahu dan kenal george kent tu kroni goerge bus. ko melalot ya?

Anonymous said...

kah kah kah

tak dapat bayangkan macam mana protokol yang perlu diikuti parti agama serantau bila hendak beri tabib hormat pada sang ketua Dinasti

kah kah kah

Anonymous said...

Anon 5:29 hanya tau bace harokah je.. apa cerita dlm harokah itu je yg dia sampaikan. Anon 5:19 esok bace utusan ye.. terbukak sikit minda tu.

Anonymous said...

Hai lembu2 jgn di heran pd 5:19....kerana 5:19 adalah seekor babi yng tersesat di sini.Pesan pd lembu semua klu terlangar badan babi kod nombor 5:19 jngn lupa samak...najissss tuuuu..
Mbokkkkkkkkkkkkk...

Anonymous said...

Hai lembu2 jgn di heran pd 5:19....kerana 5:19 adalah seekor babi yng tersesat di sini.Pesan pd lembu semua klu terlangar badan babi kod nombor 5:19 jngn lupa samak...najissss tuuuu..
Mbokkkkkkkkkkkkk...

Anonymous said...

Kes FGVH sudah cukup untuk menggambarkan niat jahat Pakatan Rakyat! Belum lagi diceritakan bagaimana mereka bersungguh-sungguh menentang Syed Mokhtar Al-Bukhary mengambilalih Penang Port kerana kononnya Syed Mokhtar adalah kroni UMNO tetapi pada masa yang sama, amat mengalu-alukan Robert Kuok yang tidak tinggal di Malaysia pun untuk mengambilalih pelabuhan berkenaan!


Belum lagi diceritakan bagaimana Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat, khususnya DAP bersungguh-sungguh mahukan Robert Kuok diberikan semula hak monopoli sepenuhnya gula dan tepung!!!