Thursday, June 21, 2012

JANGAN LEBIH SANGAT.



jangan lebih sangat singapore..kang kena cuit nangis. KLIK SINI

33 comments:

Anonymous said...

berjaya daddy komunis dan anak komunis perintah satu lagi negeri ditanah melayu...

kalau atok2 bdak2 pas dan pkr tgk ni sure nangis .....

atok2 mereka berjuang hapuskan komunis tapi cucu2 mereka angkat komunis jadi ketua...

ciannn.......

Anonymous said...

Kalo dah keturunan CIBAI akan kekalla keCIBAIan sehingga mampos...

Prangai yahoodi yg sentiasa cemburukan apa saja tentang Malaysia..

Prasan bangsa Spork itu lebih mulia dari Malaysia...poodaachitt...ayaq pon dapat dari belas ikhsan Malaysia..tu la kalo dah minum air kumbahan, hati mnjadi busuk sebusuk air kumbahan...

kahak kahak haktuiii

Anonymous said...

betuila patutla singpork asyik sakit ati ngan mesia..hari2 akhbar komunis meka bantai mesia..

busuk hati perut meka

tula minum lg air kumbahan byk...

air mineral konon...byk la mineralnye tu

eeeeee yaksssss

eXception said...

Singapork jgn meroyan lebey-lebey... Jgn hang ingat Israel support hang, hang buleh propa...

Kerajaan Selangor Korban Lembu Elak Penyakit Merebak

Anonymous said...

pas..

kaww..kaawww punya

kat penang dok roboh gerai

kat kedah dok roboh surau utk pdg

kat selangor dok korek padang utk bangunan/rumah urut/spa

kat perak dok bantah sek agama rakyat

kat kelantan satu masjid pun tak dibuat malah tingginya tokong

kesian pencacai pas..maaf kerana gagal mencerminkan apa yg dikata.

pirrraaaaah....hhrrkkepuituiiii

Anonymous said...

dari bangun pagi hingga nak pi tidoq depa ni dihantui dek kisah silam yg mana depa ni hanyalah sebuah negara serpihan malaysia!!tu yg kalut sgt puak kiasu ni..... la ni klu malaysia ditakluk oleh pakatan yg didominan oleh DAP maka mimpi ngeri depa ni boleh lah menjadi kurang sikit...sekurang kurangnya waktu tu malaysia dijaga oleh adik depa...

tidak dapat dinafikan singapura menjadi semaju ini dek kerana depa berkiblatkan yahudi.... inilah perancangan yahudi yg hingga kini tidak dapat menembusi malaysia.... melalui singapura yg menjadi ejennya..jika pakatan yg didominan oleh DAP ini memerintah alamatnya ketawa besar la yahudi.......

p/s..hingga kini anwar dan nik aziz masih membisu tentang sokongan anwar kepada israel.... nik aziz memberi kata dua kepada anwar samaada menarik balik atau menyaman......namun selepas anwar menemui nik aziz semuanya sepi begitu sahaja... apakah yg dibincangkan?dan apakah terjadi pada kata dua yg diberikan oleh nik aziz??????begitu la puak PAS dipermainkan oleh nik aziz....

SINGAPURA TIDAK AKAN BERDIAM DIRI SELAGI KERAJAAN MALAYSIA TIDAK DITUKAR KEPADA KERAJAAN YG PRO YAHUDI.....

Ms Pearl said...

gambar ini seolah olah :

LGE: Lihat la kejayaan kita

LKY: tak sangka .....boleh berjaya

OH SERAM!

Tukang Komen said...

Cantik gambar tu macam kembar babi. Singapura kecik sangat,kena belasah sikit je padaaam. Bos Dap ialah singapura bermakna bos Pas juga tu.

mohd. natar said...

...Kepada seluruh bangsaku yang membaca nukilan ini. Berwaspadalah. Melihat gambar yang tertera itu membuatkan hati ini sangat sedih dan curiga. Tidakkah anda semua merasakan sesuatu apabila melihat mereka berdua bertemu sebaik sahaja Pulau Pinang jatuh ke tangan DAP?. Nik Aziz pula ditemuinya selepas itu. Apakah maknanya?...

Melayu Perak said...

ooi pencaci singapork....

beribu ballistic missile kalu ditujukan ke malaysia....takkan memusnahkan malaysia.....

3 biji missile biasa boleh meranapkan seluruh singapork....

ingat tuh....sarang tebuan jangan di jolok.....

komandomelayu said...

GAP buat darah aku menggelegak tunjuk gambar 2 ekor babi ni!

Anonymous said...

PAS BERDENDAM DGN UMNO,TU SBB DEPA TAK KESAH NEGARA TERGADAI,ASALKAN UMNO KALAH DEPA AKAN RASA PUAS..

Anonymous said...

SEMUA INI ADALAH TAMAK DAN HALOBA

JANJI DAPAT KUASA KAT SESEBUAH NEGERI MAKANYA NEGERI LAIN LANTAKLAH

JUSTERU UJUDLAH SERAMBI LONJING, SERAMBI SIE, SERAMBI TEMASEK DAN TERKINI SERAMBI PLURALISME.

KIK KIK KIK

Anonymous said...

INGATKAN ORANG PERTAMA MENDAPAT SAMBUTAN VVIP ADALAH pemimpin mukmin global, atau ulama tersohor...rupa-rupanya, hmmmm...

Anonymous said...

kalaulah pemimpin mukmin lobal jadi VVIP, agak-agaknya ada tak sambutan semesra itu...atau macam mana agaknya, ya

Zaeydee said...

Sejarah Singapura dan Malaysia tidak pernah aman..luaran nanmpak ok tapi dalam hati masing2 Tuhan yang tahu.. TM ada kata dalam banyak2 negara ASEAN, Singapuralah satu2nya negara yang tidak pernah jujur dengan Malaysia jadi bila ada babi ternak kat Pulau Pinang ni maka itulah sebabnya Singapura berhajat benor menjadi gembalanya..kalau rakyat Pulau Pinang masih tak faham akau pun tak faham tapi jangan diharap dengan PAS dan PKR, parti ni sampai mampospun dia orang takkan setuju dengan UMNO...dok gitu

Anonymous said...

Panggil semua ikan TODAk dilautan LANGGAR Singapura jadi Singapura dilanggar Todak 2...Kojol dicucuk todak...Oleh Mat Bond.

nabi ajees said...

ha..ha..ha...

apa nak dikata, pemimpin2 M'sia nih lembut2 belaka!

kalu lah aku PM M'sia, dah lama Singapork nih minum air laut jak!

Anonymous said...

SEKALI CINA DAPAT.. SAMPAI BILA PUN TAK AKAN DIKEMBALIKAN..INGAT LAH WAHAI BANGSAKU JIKA TAK MAHU BERPUTIH MATA..MASA BELUM TERLAMBAT !!

Anonymous said...

Nasib baik ko tak jd PM. Kalau tak hancus negara ni. Begitu juga DSAI, nasib baik taj jd PM. Kalau tak habis rakyat Malaysia diturunkan bala dan bencana kerana ramai-ramai dok pakat bersubahat menaikkan manusia yg tergolong di kalangan kaum Nabi Lut jadi pemimpin.

Anonymous said...

Sekali depa dah dapat
Sure bangsa kita merempat
Masa tu tak guna dah nak meratap
Sebab semuanya dah terlambat
Selagi ada manusia macam pisau karat
Yang menyokong pemimpin jahat
Agama pula dipimpin sisesat
Bangsa habis miskin dan bangsat
Negara jahaman rakyat bertegang urat
Itulah akubat sokong manusia peliwat

Anonymous said...

lebih menyayat hati bila tengok photo Tok Nik bersalam dgn lky dan diwaktu yg sama ibu jari tangan kiri tunjuk isyarat bagusssss......

Anonymous said...

selepas spore mendapat tanah malaysia di tg pagar yg harganya berbilion ringgit......akhirnya spore mula berani campur tangan hal ehwal dalaman malasia.....ni lah bangsa yg tak boleh di buat baik hingga kiamat......kepada pemimpin melayu malaysia ...PADAN MUKA KORANG.....

Anonymous said...

Royalti minyak ialah konsep sekular. Allah s.w.t tak suruh. YANG ALLAH PERINTAHKAN IALAH ZAKAT GALIAN.

Dengar sini baik2, Royalti galian kerajaan dapat, lepas tu tak tahu mereka agih kan kemana nanti. Tak kira lah parti mana yg memerintah kerajaan negeri tu. Kat sini ada patronage yg saya ckpkan kat atas tadi tu. Aku tolong ko, ko tolong aku. Korupsi, berpunca drpd Demokrasi. Demokrasi, Royalti, ciri2 secular.

Yg Allah s.w.t suruh ialah kutip Zakat Galian, jadi bila zakat, yg berhak diagih2kan adalah kepada Asnaf yg 7, bukan kpp individu, berkumpulan (Parti) atau siapa2.

Anonymous said...

Fakta drpd Professor Diraja Ungku Aziz. Jika Petronas membayar Zakat, mereka boleh tanggung pembelajaran anak2 daripada Tadika hingga ke Universiti.

Kat sini beliau ada kesalah fahaman tentang agihan zakat oleh beliau sbb bukan semua anak2 berhak dapat zakat. Anak org senang tak dapat. Tapi fakta yg kita perolehi daripada pernyataan beliau.

1) Petronas tak bayar Zakat. (Yg dibayar ialah Royalti)
2) Kalo boleh tanggung perbelanjaan anak2 daripada tadika hingga ke Universiti . . . . maknanya . . . . WOW, banyak tu zakat yg tak dibayar. Sepatutnya Malaysia tiada atau kurang org Miskin dari Perlis sampai ke Sabah.

Adi Kencana said...

DAP = PAP.

NURUL IZZAH KONONNYA KECAM KEGANASAN POLITIK, TAPI MENGAPA SENYAP BILA ZUL NOORDIN DISERANG? Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Mulut Hebiaq said...

salam tuan mohon bertaut pada blog tuan

Anonymous said...

aku pernah bekerja dan menetap di spore lebih 8 thn.....tp apa yg aku nampak pemimpin spore terutama bangsa cina mmg anti dgn bangsa melayu....kalau ada manusia yg ckp spore mengamalkan demokrasi,baik korang duduk dulu di spore dan korang akan tahu realitinya.....depan nampak baik tp dlm hati tuhan jer yg tahu.....

kebanyakan rakyat melayu spore lebih suka berhijrah dan membeli aset di jb kerana mereka tiada peluang utk bersuara.apa yg diperintahkan oleh kerajaan mereka tidak boleh di persoalkan....klau di persoalkan alamat duduk dlm la.....

kepada pemimpin2 melayu malaysia sebelum menjalinkan hubungan diplomatik dgn sesebuah negara haruslah pikir dan selidik dahulu ttg negara tersebut jgn terlalu berlembut jika terdapat negara asing cuba campur tangan dlm hal keselamatan dan politik negara.....

KEPADA KEMENTERIAN LUAR NEGARA DAN MENTERI DALAM NEGERI ANDA WAJIB MENGAMBIL TINDAKAN TEGAS KEPADA MANA2 NEGARA YG CUBA CAMPUR TANGAN DLM HAL NEGARA.......JGN ASYIK CUMA MEMBERI AMARAN KERAS SAJE TP TINDAKAN TIADA.....

kalau negara malaysia ini nak jadi lingkup,jahanam atau maju dan sebagainya biarlah rakyat malaysia yg menentukannya...bukan negara asing yg menetukan hala tuju.......

Anonymous said...

Kalaulah aku ditakdirkan jadi PM Malaysia....pertama sekali aku akan arahkan TUTUP SALURAN AIR ke Singapore tu...Dengan alasan perjanjian dikaji semula sebab PM baru mesti ada lain sikit peraturan. Ada syarat kalau nak minum air dari Malaysia....Tidak setuju proses lah sendiri air laut tu FREE of Charge.. Atau order dari Batam pasanglah Paip...nanti puak indon marah diaorang masuk kan Racun....hahahaha.
Kalau pula aku jadi DUKUN Sakti...aku akan panggil IKAN TODAK dilautan seruh keluar dan LANGGAR Singapura....Nanti ada Producer Filem akan buat Singapura di Langgar Todak 2... Tambak Johor Tutup / runtuhkan. Biarkan kalau da Pulau biarlah macam Pulau betul-betul...Awas sanak saudara kat Singapore suruh diaorang balik segera....Oleh Mat Jenin.

Anonymous said...

BILA APOLLO MENDOMINASI LUNAR

Menerusi pandangan metaforikal, si D dah dapat 'betis' dan kini tergila-gilakan 'paha'. Logiklah setelah dapat betis maka D mahukan paha.

Si P baru nak tergila-gilakan betis makanya P tak mungkin menginginkan sangat paha dalam satu masa, yakni tak mungkin P sepelahap itu.

Cumanya, D yang dah dapat betis tak akan dapat cium paha kalau tidak dapat sokongan dan dokongan dari P.

Sementara P tak akan dapat cium betis tanpa pertolongan dari D. Justeru untuk keinginan kedua-duanya tercapai, berpakat-pakatlah D dan P.

Apa yang D sedar ialah P hanya mahukan betis lebih dari paha dan ini bermakna D boleh menikmati paha sepenuhnya tanpa perlu dikongsikan dengan P.

Apa yang P tidak sedar ialah betis akan kehabisan dan sampai masanya P mahukan paha, si D telah memonopoli paha dan mungkin paha berkenaan tidak mahu dikongsikan dengan P.

Kesimpulannya:

Kesepakatan antara D dan P menyaksikan D dapat betis dan paha sedangkan P hanya dapat betis dan mungkin tidak akan mendapat paha apabila D jadi tamak dan haloba.

ALPASIKU

*paha = kuasa
betis = kemewahan

Anonymous said...

Royalti minyak ialah konsep sekular. Allah s.w.t tak suruh. YANG ALLAH PERINTAHKAN IALAH ZAKAT GALIAN.

Dengar sini baik2, Royalti galian kerajaan dapat, lepas tu tak tahu mereka agih kan kemana nanti. Tak kira lah parti mana yg memerintah kerajaan negeri tu. Kat sini ada patronage yg saya ckpkan kat atas tadi tu. Aku tolong ko, ko tolong aku. Korupsi, berpunca drpd Demokrasi. Demokrasi, Royalti, ciri2 secular.

Yg Allah s.w.t suruh ialah kutip Zakat Galian, jadi bila zakat, yg berhak diagih2kan adalah kepada Asnaf yg 7, bukan kpp individu, berkumpulan (Parti) atau siapa2.

June 22, 2012 10:09 AM

------------------------------------

Anda sepatutnya belajar agama dengan betul, kalau zakat, itu untuk asnaf yang tujuh saja, macam mana pula dengan orang bukan Islam? Kalau dimansuhkan cukai, bila buat jalan guna duit zakat, bila kerajaan buat jalan, korang kata kerajaan memberikan zakat kepada orang bukan Islam bila menggunakannya, takkan nak buat jalan yang berasingan untuk orang Islam dan bukan Islam pula? Inilah, bertindak itu, biarlah dengan pemikiran yang berlandaskan iman, bukannya berlagak alim kononnya ulama dan ustaz, tapi kelakuan sangat melampau dan tidak selari dengan tuntutan agama. Sedarlah, insaflah, jangan riak sangat digelar ustaz hingga sesuka hati membuat hukum hakam palsu yang sesat, kemudian memaki orang sesuka hati macam ada seorang yang kononnya ustaz, tapi memaki hamun raja sesuka hatinya, ini ke nilai seorang ustaz? Ini ustaz ke atau pengamal ajaran sesat? Ingatlah akan kisah Bashisha seorang alim di zaman sebelum Rasulullah di mana beliau walaupun beramal ibadat beratus tahun, akhirnya mati dalam kesesatan, inikah pula para tok guru dan alim ulama yang tak sampai 100 tahun pun beribadat. Sedarlah, janganlah angkuh sangat kerana Nabi sendiri tidak angkuh seperti beberapa orang ulama, tok guru, ustaz, ustazah, shiekh itu dan ini yang berlagak lebih mengalahkan nabi pula. Kalau mengamalkan ajaran Islam yang tulen dan sejati, tidak akan dibuat perkara keji dan sia-sia seperti yang dibuat oleh segelintir ulama politik sekarang ini, nak politik itu boleh, tapi jangan memperalatkan agama untuk menyesatkan orang ramai, nanti segala dosa orang yang disesatkan itu, korang juga yang tanggung, sedarlah sama.

Anonymous said...

Gambar diatas kelihatan mesra sekali..yg time lim guan eng klaim johor tk selamat ke gambar tu? Mangkok punye ce! Kalu tk slamat beribu ce! Yg masuk johor tu ape kejadah? Yg beribu beli rumah2 di johor tu ape kejadah DAPig setann..

Sigapork is a kiasu kiasi kiaboo....

Anonymous said...

Kalau dh name komunis komunislah jugak.aku org johor dh muak dgn tindak tanduk singaporean.mereka ni mm xleh dibuat baik dasar KIASU