Tuesday, June 12, 2012

MALAM NI ADA CERAMAH LAGI.


6 comments:

Anonymous said...

betul ke Samdol nak kerusi kerana dengan adanya kerusi maka Samdol akan lebih bersemangat untuk menegakkan teokrasi?

betul ke disebabkan tak ada kerusi maka dawkah terhadap Dapig terbantut?

atau Samdol hendakkan kerusi atas lain-lain sebab?

eXception said...

Salam... Bro mohon untuk masukkan blog ini ke dalam bloglist Bro... http://www.cywarputrajaya.com/
Ini blog baru aku, blog lama akan ditutup berikutan masalah kerenah birokrasi dengan Google... Mohon untuk remove blog http://exception2008.blogspot.com/ dari bloglist (jika ada)

Anonymous said...

hancurkan Parti Ajaran Syaitan! moga Allah selamatkan umat ISLAM Malaysia dari perpecahan amin...

Anonymous said...

kawasan ni satu masa dulu kawasan karat hijau, jadi port pencacai2 PAS dan PKR. aku duduk di sek 24 aku tau ler, sama la jugak kawasan karat hijau. tapi skrg alhamdulillah dah kembali neutral dan slow2 org mula beralih ke BN. caya la YB zul, kasi balun sekor2 puak2 karat hijau yg tak sedar diri menyokong peliwat tu. cuma rumah bdak2 bujang kelantan yg kaki rempit, kaki ganja yg masih gila bayang kibar bendera PAS depan rumah. tapi di sek 24 skrg semenjak kjaan PKR ambil alih dah jadi tak terurus. rumput panjang dan org buat extension rumah flat sesuka hati. kalau dulu nak buat tempat parking kereta bagi rumah flat yg bawah sekali punya la takut, penguakuasaan tegas. tapi hari ni tgk la sendiri, hancusss. langsung tak terurus, nak tengok pun geli.

blok 40
sek 24.

Anonymous said...

SAUDARA/RI,

dalam konteks semaye, bukankah tidak semua individu yang semaye akan dapat paler kalau syarat-syarat tertentu tak diikuti?

justeru macam mana Samdol boleh kata secara pukul rata bahawa kalau undi parti Samdol otomatik dapat pahala? tak perlu syarat untuk dapat paler?

kalau dalam konteks semaye perlu ada syarat untuk dapat pahala makanya kenapa dalam konteks beri undi pada parti Samdol tak perlu ada syarat untuk dapat paler? wow!

akhirulkalam, apakah nilai ibadat yang terkandung dalam pemberian undi pada parti Samdol lebih hebat dari semaye itu sendiri?

HEBAT

Anonymous said...

BAGI ULAMAK TULEN, KERUSI BUKANLAH PRA SYARAT UNTUK MENGERJAKAN PERKARA BAIK. KERUSI HANYALAH AKSESORI SAJA.

BAGI ULAMAK TULEN, LANTAI WAIMA ICT SUDAH MEMADAI SEBAGAI KEPERLUAN UNTUK MENERUSKAN KERJA-KERJA PENYEBARAN KEBENARAN.