Friday, June 8, 2012

PAKATAN TEKAN PANIC BUTTON ! FITNAH MAKIN TAK MENJADI !

terbaik.
perasankah anda bahawasanya pakatan sedang RECYCLE isu lama yang dah lapok.


isu forex dah lapok.
is altantuya makin lapok.
PTPTN dah makan diri pakatan.
kali ini scorpene dah masuk bahagian paling kantoi. KLIK SINI.


44 comments:

Anonymous said...

Para NGO cibai dan keparat yang menjadi tali barut dan anjing suruhan Penipu Rakyat ni memang tak guna, korang tak ada intergriti, korang tak bermaruah, korang tak berakhlak, perangai korang lebih teruk dari perangai babi, kerana lihatlah seteruk-teruk babi yang semberono, tidak pula babi menyusahkan babi lain, tak macam korang, NGO keparat cibai lancau yang tak habis-habis menyusahkan orang ramai, menyusahkan kerajaan, menyusahkan negara, korang memang haram jadah, perangai korang memang celaka bebenor!

Perangai celaka lahanat haramjadah para NGO keparat seperti SUARAM serta SUHARAM jadah babi celaka ini adalah kerana Menteri Amaran yang menguasai Kementerian Dalam Negeri lembik nak mampus, mengalahkan bapuk tua, ko ni maknyah ke Hisham? Ko memang tak guna, pengecut, penakut, bacul, cakap saja besar, tapi takut bertindak, pergi mampuslah dengan Menteri Lahanat seperti ko ni! Perdana Menteri perlu menukarkan Hisham Si Obor-Obor ni ke kementerian lain, adalah lebih baik ditukarkan ke Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat yang telah dikosongkan oleh Datuk Seri Shahrizat yang telah tamat jawatan sebagai senator itu, kerana kelembikkan tahap bapuk tua maknyah ganyut seperti Hisham Si Obor-Obor ini hanya sesuai untuk kementerian seperti Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat ni saja, malahan adalah lebih baik dia digugurkan sebagai menteri, nanti dalam PRU 13 pun tak payah calonkan si lembik bapuk tua tahap maknyah ganyut seperti Hisham Si Obor-obor ini, blah la Hisham, ko tak malu ke menjadi biawak hidup menyusahkan kerajaan yang terpaksa dokong ko? Apa yang jelas adalah ke'cibai'an dan ke'lancau'an ko telah mendatangkan banyak masalah kepada negara dan rakyat, golongan perosak negara dan pemusnah pemikiran masyarakat menjadi-jadi kerana Hisham si Cibai dan Lancau ini lembik dan tak guna dan tak layak jadi Menteri Dalam Negeri, ko lembik benar, ko memang tak guna! Kepada Perdana Menteri, sila lihat situasi ini, jangan sampai rakyat tidak percaya kepada kemampuan kerajaan melindungi keselamatan negara akibat adanya menteri lancau seperti Hisham si bapuk tua bangka nak mampus ini menyebabkan golongan perosak negara bertindak sesuka hati kerana Hisham si bapuk tua bangka ni tak tahu buat kerja, asyik-asyik amaran hingga ke mampus, sampai bila rakyat dapat bersabar dengan keadaan macam ini? Sila pecat Hisham mangkuk hayun ni ataupun kalau tak nak pecat, tukarkan si cibai ni ke kementerian yang serasi dengan jiwa lembik nak mampus dia ni iaitu Kementeria Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, bertindaklah segera, jangan sampai rakyat meragui kemampuan kerajaan dalam melindungi keselamatan negara dan keselamatan rakyat.

Anonymous said...

Patutnya ditukarkan ke Kementerian kebudayaan barulah lemah gemalai.

Juara Wira said...

macam mana la SUARAM ni boleh habaq yg depa ni mewakili suara rakyat malaysia?????depa ni hanya NGO yg dianggotai oleh golongan atasan yg tidak punya kerja lain... dari dok diam kat rumah depa gunakanlah pengaruh yg seciput tu untuk merosakkan nama baik kerajaan malaysia.... bila ada negara yg terpengaruh dengan dakyah depa ni pastu dok batalkan rancangan nak melabur kat malaysia..pihak pembangkang pula akan memainkan isu ekonomi... ini antara strategi yg licik untuk menumbangkan kerajaan... rakyat majoriti sudah memilih barisan nasional untuk menjadi wakil mereka... diharap dalam pru13 nanti rakyat dapat memberi mandat yg lebih besar agar kerajaan dapat meneruskan transformasi yg telah diaturkan.......


hanya kerajaan barisan nasional sahaja yg mampu memacu kemajuan negara....

Anonymous said...

Cayalah bro..gua mmg senada dgn bro..gua mmg dh lama mual dgn bapok tua ni..langsung takde fungsi..bila dia buat statemen dlm tv gua trus tukar channel..dia ni langsung tak layak jd mnteri..setakat hunus krris lepas tu sarung balek bolehlah..muak aku..

Servant of God said...

Kepada NGO2 yang mengizinkan diri untuk digunakan oleh PR, korang adalah manusia yang paling takde prinsip. Sanggup cakap dan buat apa saja asalkan dapat capai matlamat korang, walaupun menipu dan memfitnah.

Lepas dah buat tu semua, tuduh orang yang kau aniaya tuh jahat.

Kalau aku disuruh mencari manusia yang boleh dibuat kayu api laa kan, aku dah tau orang2 yang layak.

Satu2 pengkhianat negara.

Anonymous said...

Salam buat semua pembaca2 komen disini….
Aku ada something yg aku nak share dgn korang semua…
Baru2 ni aku ada berbual dgn sorang officemate aku (aku baru pindah ke tempat kerja baru aku ni)…kitaorg borak2 pasal politik…brader yg borak2 dgn aku ni, dia ni lebih tua dari aku…dekat 10-15 tahun beza dgn aku….tak disangka2 dia ni rupanya sebelum bergelar pekerja makan gaji seperti sekarang….dia terlibat dgn operasi/strategi politik masa Anwar vs Tun Ghafar Baba…dia ni merupakan one of the runners bagi pihak Anwar di satu kawasan di Perak….tugas dia adalah utk mengagih2 kan berbeg2 duit utk ahli2 yg bakal mencalonkan Anwar sewaktu pemilihan melawan Ghafar Baba…aku pernah dgr cite pasal politik wang sebelum ni tapi aku agak terkejut mendgr cite ni dari seseorg yg telah terlibat secara langsung dgn poilitik wang ni…Jumlah wang yg telah digunakan cukup banyak….brader ni mengakui Anwar ada byk duit masa tu…brader tu tak berapa pasti dari mana Anwar dpt duit tu….brader tu jugak bercerita tentang strategi yg telah digunakan masa tu…ahli2 yg bakal mencalonkan Anwar masa pemilihan nanti, setelah disogokkan dgn duit…pihay penyogok ni menyewa kapal terbang dan terbangkan ahli2 ni ke Bandung utk disorok…jadi pihak lawan tak dpt nak counter offer….pada hari pencalonan di sebelah petang, ahli2 ni diterbangkan semula ke M’sia dari Bandung pada sebelah pagi…jadi pihak lawan memang tak dpt peluang nak face 2 face dgn ahli2 ni utk counter offer….jadi masa pemilihan tu, menanglah Anwar….
Aku Tanya brader ni…jadi betullah yg Anwar ni lagi kuat main politik wang?…kira rasuah la kan…bagi duit utk dptkan undi….brader ni cakap kat aku….semua pemimpin politik ni sama saja….bila diaorg ni bertanding…masing2 akan guna cara politik wang ni….bezanya…sapa bagi lebih dan lebih cepat jalankan strategi…maka dia berpeluang besar utk menang….kata brader ni…zaman sekarang nak cari ahli2 politik dan penyokong2 ahli2 politik tersebut - yg berjuang secara ikhlas, jujur, amanah, setia dan bersih…susah nak jumpa….susah nak cari ahli2 politik atau penyokong2 mereka yg betul2 ikhlas dan setia pada perjuangan melainkan mereka semua ada kepentingan masing2…maksudnya, kesetiaan dan sokongan ahli2 ni boleh dibeli dan sapa bagi lebih…maka peluang utk menang lebih besar…

Anonymous said...

sambungan...
Aku sebenarnya rasa sedih bila brader tu cakap macam tu kat aku….byk masa yg aku luangkan sejak bertahun2 lalu…membuat pembacaan dan ambil berat tentang politik semasa…dan aku juga byk kali menjelaskan apa2 isu semasa pada mereka yg selalu mengecam kerajaan…semuanya aku buat tanpa mengharapkan apa2 habuan….aku tahu sumbangan aku ni tak sebesar mana tapi aku cuba buat setakat yg aku mampu dan aku buat semua tu adalah utk anak cucu aku nanti…supaya Melayu Islam terus memegang tampuk pemerintahan negara…supaya anak cucu aku akan melalui hidup mereka dimasa akan datang sepertimana aku hidup hari ni dan mungkin lebih baik dari hari ni…dan aku yakin sungguh2 bahawa nasib anak cucu aku akan sentiasa terjamin selagi mana kuasa ditangan org Melayu Islam…….
bukan aku nak kata yg aku dah berubah pandangan…sokongan aku tetap pada UMNO dan BN….seburuk buruk UMNO dan BN, buruk lagi perangai pemimpin Pakatan….. tapi aku berharap pemimpin2 yg ada hari ni lebih berintegriti dan ikhlas dalam perjuangan mereka….
Anyway, berbalik kepada cerita politik wang seperti yg diceritakan oleh brader tu…aku sebenarnya ada beberapa soalan yg berlegar dalam kepala aku dan tak sempat nak Tanya kat brader tu. Aku listkan soalan2 tersebut di bawah:
1. Siapakah dulu yg mula2 memperkenalkan politik wang ni dalam politik? Jelas dari cerita brader tu…Anwar memang melakukan politik wang dalam pendakiannya dalam mendptkan jawatan2 dalam UMNO dulu…tapi soalannya…siapa yg start secara agresif guna politik wang?
2. Jika politik wang telah berlaku, lama sebelum Anwar masuk UMNO…apakah magnitude politik wang masa tu? Adakah selepas Anwar masuk UMNO, berlaku peningkatan mendadak dalam politik wang? Maksudnya, sebelum Anwar masuk…nilainya Cuma ratus2 atau ribu2…tapi selepas Anwar masuk…nilainya melompat ke ratusan ribu atau mungkin jutaan ringgit……..
3. Dari mana sumber kewangan Anwar? Dari Arab Saudi yg menaja beliau dan ABIM? Dari hartawan2 Arab (Owner Al Baraka Bank – lupa namanya)? Dari Petronas (digelapkan utk Anwar semasa zaman Hasan Merican dulu)? Dan byk lagi…semua fakta2 ni aku baca di ifilesjs.wordpress.com….korang bole baca diblog ni kalo berminat…betul, tak betul…korang nilaikan sendiri….
4. Layakkah Anwar bercakap tentang integrity dan ketelusan…mengatakan org lain korup…sedangkan beliau dulu semasa dalam UMNO melakukan bende yg sama…malahan, siapa tahu…beliau lebih hebat lagi menggunakan politik wang ni?.....
Rasanya itulah dulu soalan2 yg muncul dlm kepala aku selepas dengar cite brader tu…..

Anonymous said...

sambungan...
Brader ni juga bagitau aku selepas dia bekerja makan gaji beberapa tahun dulu…dia telah lama tak mengikuti perkembangan politik masakini…namun dia menyatakan kebimbangannya tentang peningkatan org2 yg menyokong Pakatan terutamanya penyokong2 PAS…dia beberapa kali outstation dan bertemu dgn beberapa juruteknik kerajaan yg menyokong PAS…dia pergi kedai kopi berdekatan kawasan rumahnya, rata2nya penyokong PAS…aku cakap kat brader tu…kebanyakkan penyokong pro kerajaan, mereka kurang vocal dalam melahirkan sokongan atau pendapat mereka…kalo mereka mendengar penyokong2 Pakatan bercakap tentang sesuatu isu…mereka sekadar mendengar saja…mungkin kurang tahu tentang isu yg dibicarakan atau kalau tahu pun, mungkin tak nak menyuarakannya kerana nak mengelakkan perdebatan…jadi aku bagitau brader ni, sebab itulah dia kurang bertemu dgn org2 yg pro kerajaan… jadi jgn perkecilkan keupayaan pengundi2 senyap ni….apa pun dari percakapannya, aku rasa dia tetap berharap UMNO dan BN akan kekal memerintah….
Ok la…thanks for reading and kalau ada apa2 yg salah…tolong betulkan…thanks…….

Iklancoffee said...

Kekal Untung Dalam Trading Forex - Trading Automatik - http://bit.ly/LcE76W


Kuasai Pemasaran FaceBook Automatik 24 Jam Sehari Menggunakan Kuasa Robot - http://bit.ly/KfXnWt


Info Kelebihan Perlaburan Dengan Emas Dan Perak Disini - http://bit.ly/MRarCg


Pendedahan Rahsia Perniagaan, Lengkap Dengan Teknik Pemasaran dan Resipi Rahsia Untuk Menjana Pendapatan Dengan Kuih Raya - http://bit.ly/KDe2De


Atasi masalah-masalah utama menggunakan PayPal dan automatikkan perniagaan Internet anda. Rahsia PayPal terbongkar dengan panduan video eksklusif. - http://bit.ly/KDmQJ5


Ketahui Rahsia serta Teknik Praktikal dan Berkesan Untuk Menguasai Bahasa Arab. - http://bit.ly/K5a0Ch


Strategi pemasaran emel dan teknik menjana duit online secara automatik melalui autresponder dan email marketing - http://bit.ly/MlFYdc


Panduan Pembuatan Dan Perniagaan Cupcake Dari Rumah - http://bit.ly/MnnZmC

Bomo Siam said...

Ingatlah wahai saudara2 ku.....

Segala kepincangan & salah laku UMNU pasti akan terbongkar hanya setelah BN tumbang!

Maka kita pasti kan nampak nasib pemimpin2 UMNU akan senasib dgn Hosni Mubarak!

Ini yg buat UMNU....sakit!

Ada sapa2 yg nak tgk UMNU, gila?

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

la... bomo da lari kat sini pulak...work harder with your andaian tu... good nite n sweet dream

Anonymous said...

betui yg vokal pro pakatan dap mmg vokal. tmpat aku plak jd ketua pendesak kepentingan staf/pekeja..

otak sama,bngkang.

Anonymous said...

Bomo Siam said...

Ingatlah wahai saudara2 ku.....

Segala kepincangan & salah laku UMNU pasti akan terbongkar hanya setelah BN tumbang!

Maka kita pasti kan nampak nasib pemimpin2 UMNU akan senasib dgn Hosni Mubarak!

Ini yg buat UMNU....sakit!

Ada sapa2 yg nak tgk UMNU, gila?

mmuuaahhahahahaha...!!!
June 9, 2012 12:22 AM

---------------------------------

Dah lari dari dihentam dalam artikel sebelum ini ke Bomo Siam? Kepincangan jadah apanya lagi? Lihatlah di pihak Barisan Nasional, siapa buat salah akan dihadapkan ke mahkamah, lihatlah Ling Liong Sik, lihatlah Khir Toyo, kerajaan tak masuk campur dalam urusan mahkamah, bukannya macam Penipu Rakyat, lihatlah kes Anwar dalam isu liwatnya itu, sanggup hasut orang ramai buat demontrasi jahat di luar mahkamah untuk ganggu konsentrasi hakim hinggakan keputusan hakim memihak kepada Anwar kerana tekanan demontrasi jahat itu. Malahan pendedahan video tak senonoh, jam omega yang tak dapat dikemukakan oleh Anwar, rakaman CCTV dan pelbagai bukti lain seperti saham yang diluar kemampuan oleh Azmin Ali semasa menjadi pekerja bawahan Anwar masa awal 1990an dulu, apa kes? Kemudian isteri Azmin yang tak bekerja tapi boleh ada duit dalam akaunnya sebanyak RM 7 juta, apa cerita? Cukup dengan itu kes kerugian RM 30 bilion semasa Anwar menjadi Menteri Kewangan pada tahun 1992 apa cerita? Kes penyelewengan projek kerajaan negeri Selangor oleh DAPig di DUN Seri Kembangan apa cerita? Isu bayaran RM 200 ribu untuk tutup kes raba tetek yang dibuat oleh seorang ahli keluarga pimpinan Penipu Rakyat yang mungkin gila seks itu apa cerita? Kes buat maksiat dengan bini orang oleh ADUN PAS dalam gerabak keretapi, kes 'kaunseling' jam 3 pagi di bilik hotel oleh 'ustaz' Penipu Rakyat apa cerita? Malahan ke mana lesapnya bantuan RM 600 juta dana dari kerajaan pusat pimpinan Barisan Nasional yang diamanahkan kepada PAS untuk perbaiki mutu bekalan air di Kelantan? Begitu juga dengan janji-janji palsu Penipu Rakyat semasa kempen PRU 13 yang tercatat dalam menifesto mereka, apa dah jadi? Malahan apa dah jadi dengan tok guru dan ulamak PAS yang suka buat hukum hakam sesat hingga menyesatkan orang ramai terutama penyokong totok PAS yang berlagak pandai tapi jahil hingga mudah diperbabikan dan diperanjingkan oleh tok guru perosak masyarakat itu? Korang puak Penipu Rakyat memang kaki pembohong, korang tipu sana, tipu sini, tak malu ke? Korang tak ada maruah ke buat ini semua? Mana perginya keimanan kamu semua hingga sanggup buat kejahatan dan kesesatan sebegitu rupa? Memang ni jenis pengkhianat, korang pengkhianat kepada negara bila membuat huru hara dan kekacauan hingga ekonomi negara rosak, korang pengkhianat kepada bangsa kerana korang sanggup memecahbelahkan perpaduan antara orang bumiputera, malahan korang pengkhianat kepada umat Islam kerana korang sanggup buat hukum hakam sesat hingga menyesatkan orang ramai terutama penyokong totok PAS yang kononnya alim tapi bebal hingga mudah ditipu dengan hukum hakam sesat itu, korang tak malu ke? Mana maruah korang, dalamn kandang babi ke?

Apa yang jelas Barisan Nasional konsisten dalam perjuangan untuk memartabatkan agama, bangsa dan tanah air, syabas Barisan Nasional, majoriti rakyat berdiri kukuh mempertahankan Barisan Nasional, PRU 13 akan datang, marilah kita semua keluar mengundi beramai-ramai di pusat mengundi yang telah ditetapkan dan undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air. Takbir! Allahuakbar.

Anonymous said...

Tak kan nak diam je. Kerajaan mesti SAMAN SUARAM nih. Saman jangan tak saman. Cakap banya pun tak guna.

Anonymous said...

Bomoh siam hang... Tak sakit ka kena liwat? Sembelitpun dah merah padam muka nak tahan apalagi kena dengan Peliwat no.1 negara.

Anonymous said...

bomo oh bomo kenapa kau tak paham...macamana aku nak paham ...aku memang bebal aku memang bebal...

mohd. natar said...

... Apabila BN tumbang dan PR pula memerintah kelak kita semua tidak akan dapat kebebasan dan kegembiraan saperti sekarang ini. Percayalah dikala itu nasib kita akan jadi seperti Melayu di Singapura. Negara kita akan jadi kucar kacir seperti dibeberapa negara Arab sekarang. Demonstrasi jadi kebiasaan dan kekacauan berterusan. Jadi jika tidak mahu keadaan itu terjadi, teruskan kepimpinan kerajaan BN sekarang untuk selama lamanya...

Anonymous said...

mohd. natar said...

... Apabila BN tumbang dan PR pula memerintah kelak kita semua tidak akan dapat kebebasan dan kegembiraan saperti sekarang ini. Percayalah dikala itu nasib kita akan jadi seperti Melayu di Singapura. Negara kita akan jadi kucar kacir seperti dibeberapa negara Arab sekarang. Demonstrasi jadi kebiasaan dan kekacauan berterusan. Jadi jika tidak mahu keadaan itu terjadi, teruskan kepimpinan kerajaan BN sekarang untuk selama lamanya...
June 9, 2012 1:13 AM

----------------------------------

PAS adalah pecacai DAPig, PAS menjadi pecacai DAPig kerana politik kedengkian kepada UMNO walaupun politik kedengkian itu adalah dilarang keras dalam agama, tapi PAS tak peduli itu semua, kepentingan agama boleh lempar ke belakang, sebab itulah muzakarah dengan UMNO pun macam-macam syarat untuk gagalkan muzakarah itu yang akhirnya memang gagal kerana perangai buruk tok guru PAS, sedangkan masa PAS jadi pecacai DAPigs, tak payah syarat pun dengan penuh komitment PAS jadi pecacai DAPig untuk merosakkan perpaduan orang bumiputera dan menyesatkan pemikiran orang Islam dengan hukum hakam sesat yang dibuat oleh tok guru PAS yang bangang itu, yang mendapat untung besar adalah DAPigs yang menjadi mastermind dalam semua ini.

Undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air. Meskipun begitu, senarai merah calon MCA yang bertanding di kerusi majoriti bumiputera perlu ditolak seperti Wee Ka Siong dan beberapa orang lain, korang nak perkauman sangat korang pergilah mengemis undi Cina yang memihak DAPig tu, jangan korang nak mengemis undi bumiputera yang lebih 57% di Parlimen Ayer Hitam Johor itu pula dan lain-lain kerusi parlimen dan kerusi DUN. Tapi pimpinan MCA yang baik dan bersikap mesra pelbagai kaum seperti Datuk Seri Ong Tee Kiat kita sokong dia kerana dia bersikap setia kawan, bukannya macam Chua Soi Lek, pengkhianat dan dasar perkauman demi politik sempit bodoh dia itu. Sokonglah calon-calon UMNO dan calon Barisan Nasional yang berada dalam senarai bersih demi agama, bangsa dan tanah air. Takbir! Allahuakbar.

Anonymous said...

Mana perginya Peguam Negara? Apahal tak ambil tindakan undang terhadap para petualang yang selama ini bertindak sesuka hati buat macam-macma kekacauan dan merosakkan imej negara? Ko pun bapuk tua ganyut juga ke? Atau pun ko ni pun tali barut Anwar yang menjadi parasit merosakan kerajaan saja? Blah la Gani, ko pun cibai macam Hisham juga, berlagak saja lebih, tapi tak guna sesen pun.

Lihatlah pengainayaan terhadap peniaga dan pemandu teksi yang menjadi mangsa BERSHIT 1 hingga 3, di manakah pembelaan dari Gani sebagai Peguam Negara? Ko buta ke Gani? Ke ko tak tahu perkembangan semasa? Tak cukup dengan itu, keganasan terhadap pihak polis yang dizalimi secara kejam oleh perusuh BERSHIT 3, bila ko nak bertindak, nak tunggu tiupan sangkakala kedua baru nak buat tindakan? Sudahlah dalam BERSHI 1 dan 2 tiada langsung pembelaan terhadap polis dan petugas keselamatan yang dizalimi secara kejam oleh puak Penipu Rakyat dan kuncu-kuncu mereka itu, sekarang pun Gani sebagai peguam negara masih lembab nak mampus dalam tindakan, ko main anak patung di pejabat ke Gani? Ke ko main masak-masak dan kawin-kawin dengah Hisham si Obor-Obor? Malahan pengainayaan terhadap Korperal Jenain Subi yang dipenjarakan selama 5 tahun walaupun dia bertindak atas dasar menjalankan tugas, di manakah pembelaan dari Peguam Negara dan pihak Menteri Dalam Negeri untuk membela kebajikan pasukan keselamatan? Korang tido ke? Korang memang tak guna, pentingkan diri sendiri, memang korang macam jahanam, nanti kerana nak tebus dosa korang, korang sertailah PAS sebagaimana beberapa orang pegawai besar kerajaan yang lepas pencen menyertai PAS kononnya berjuang demi Islam, kononnyalah, ke korang nak tebus dosa korang buat khianat terhadap kerajaan semasa korang dalam kerajaan? Sepatutnya korang sokong kerajaan, sebabnya korang semasa dalam perkhidmatan mengkhianat kepada kerajaan mungkin songlap duit kerajaan melalui penyelewengan dan sebagainya, harap saja pegawai besar, tapi penyamun, lepas tu kerajaan dipersalahkan atas penyelewengan yang korang buat. Harapnya Perdana Menteri menyiasat harta-harta yang dimiliki oleh kakitangan awam dan meneliti dengan teliti rekod-rekod perolehan kerana berdasarkan maklumbalas, terdapat kes penyelewengan dalam perolehan kerana nak dapat untung, harga sebenar RM 1, tapi dalam invois RM 10, menyeleweng RM 9 ke poket pengkhianat itu, tapi yang jadi mangsa adalah kerajaan yang kerugian wang untuk pembangunan. Perdana Menteri perlu membuat kajian menyeluruh terhadap harta-harta milik penjawat awam, terutama pegawai besar yang harap saja jawatan besar, tapi lebih hina dari peminta sedekah kerana walaupun peminta sedekah meminta bantuan orangk, tapi beliau tidak menyeleweng, tapi pegawai besar ini dibayar gaji yang besar, tapi kuat makan rasuah, kemudian jadi pengkhianat terhadap kerajaan, dasar tak malu. Oleh itu kerajaan perlu memperketatkan peraturan untuk menyelamatkan dana kerajaan dari disonglap secara keji dan jijik oleh golongan pengkhianat yang tak bertanggungjawab ini. Berani kerana benar, takut kerana salah. Takbir! Allahuakbar.

mohd. natar said...

... Apabila BN tumbang dan PR pula memerintah kelak kita semua tidak akan dapat kebebasan dan kegembiraan saperti sekarang ini. Percayalah dikala itu nasib kita akan jadi seperti Melayu di Singapura. Negara kita akan jadi kucar kacir seperti dibeberapa negara Arab sekarang. Demonstrasi jadi kebiasaan dan kekacauan berterusan. Jadi jika tidak mahu keadaan itu terjadi, teruskan kepimpinan kerajaan BN sekarang untuk selama lamanya...

Anonymous said...

saya x faham fikiran puak2 pembangkang ni, masa tun mahadhir jadi pm, semua kata2 nista kuar termasuk maha firaun, maha zalim dsb. tukar lak pak lah sama gak dikutuk dicaci sampai dipanggil badawi malaysia jaga babi. skrg zaman najib jadi pm, perkara yg sama terjadi, habis dah segala kata nista dalam kamus dewan tu dah dikeluarkan utk mengutuk atau mengeji dia, mungkin kamus dewan boleh menambah lagi bahsa kejian baru yang diberikan kepada najib. dari zaman tun m sampai zaman najib, saya x tau entah berapa ribu kali sembahyang hajat dibuat samada dipadang, di surau, dimasjid, di dewan, di stadium dsbnya utk menjatuhkan bn. doa pecah perut pun dah diucap, dari penyokong pembangkan masih bayi atau pun belum lahir masa zaman tun, skrg mereka merasa nikmat di zaman najib, perkara yg sama masih x berubah malah semakin menjadi2. x pernah ke terlintas di fikiran mereka akan qada' & qadar Allah? x terfikirkah mereka akan dosa & pahala menfitnah, mengutuk & mengeji (termasuk penyokong umno sekali)? x takut kah akan mereka balasan Allah (termasuk penyokong umno sekali)? Kita adalah bersaudara, agama sama, bangsa sama, x perlulah kita mengutuk, mengeji & sebagainya. Bagi penyokong pembangkang terima lah hakikat. Allah lebih tau segalanya. Setiap sesuatu tu mesti ada hikmahnya, Allah tidak pernah menganiaya makhlukNya tetapi makhluk lah sendiri yang menganiaya diri mereka sendiri. Terima lah kenyataan, BN lebih baiik dari PR sebab tu Allah memberi kemenangan kapada BN walau apa pun yang telah dilakukan untuk menjatuhkan BN, Allah tidak memperkenankan. Bersatu lah, jika tidak dapat pun, jgn lah kita menghancurkan ukhuwah sesama kita, berhemah lah, sampai masa pilihanraya, buat lah pilihan masing2, tiada siapa yang menghalang. Mungkin dgn lebih bersopan, Allah akan kabulkan doa ahli2 PR untuk menjatuhkan BN, siapa tau kan? Fikir2kan lah.

Anonymous said...

KEPADA BOMO SIAM KERANA DUIT AWAK MELACR, MENGADAI, MENGHENTAM BANGSA SENDIRI...KALAU TIDAK DEDAHKAN DIRI ANDA YANG SEBENAR... INI FITAH DAN MAKI MEMANJANG JA MACAM USATZ2 PAS YANG HARI2 MAKI BN TAPI GUNA MASJID BN, PAKAI JALAN BN, TERIMA ELAUN DARI BN DAN AMBIL DUIT HARAM BRI1M...HANG PUN ADA AMBIL KOT BR1M NO BOMO SIAM...NAMA BOMO SIAM PUN NAMA BANYAK DOSA ...BOMO SIAM KONOTASINYA TUKANG GUNA2 ORANG..SIFAT HANG MEMENAG BURUK DAN PENUH KEBURUKAN KERANA NAMA PUN HANG PILIH YANG BURUK2...BERAPA DUIT HANG TERIMA JADI JENTERA MENGHANCURKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA ATAU HANYA DAPAT SERVIS CUCI LUBANG KUNYIT....
...HAHAAA...PEJUANG KEADILAN KONON...SANGGUP BERSEKONGKOL DENGAN KAFIR DAN YAHUDI MENGHAPUSKAN SAKI BAKI NEGARA ISLAM DIDUNIA...
...SESUNGGUGGUHNYA ALLAH MENGETAHUI SIAPA ANDA DAN APA YANG ANDA LAKUKAN UNTUK MENGHANCURKAN MALAYSIA ....

Anonymous said...

Barisana nasional adalah terbaik untuk rakyat malaysia...tumbang barisan nasional bermaksud tiada lagi keharmonian dan keamanan di malaysia aku tidak dibayar untuk mengatakan macam ini tetapi kerana mengunakan otak yang logik dari akal fikiran.kepada anak muda penentu masa depan negara jangan tinggalkan negara malaysia yang aman ini pada anak cucu jangan kamu sahaja yang hidup aman tetapi anak cucu menderita....ingat hanya barisan nasional yang layak memerintah negara.pepatah melayu pun dah kata yang dikejar tak dapat yang digengaman berciciran nanti pada orang melayu kita tak ada pa cuma kuasa politik yang kita ada.

Anonymous said...

KATA NIK AZIZ
“Ada seorang mufti gatal mulut bercakap politik padahal dia tak reti. Dia kata Pas ini hanya nak kerusi sahaja, baik saya nak tanya dia, Nabi Muhammad tinggalkan Mekah ke Madinah, buat apa dia tinggalkan rumah tangga, anak, tengah malam buta lari dari Mekah ke Madinah, nak apa kalau tidak kerana nak kerusi?

Servant of God said...

Anonymous said...

KATA NIK AZIZ
“Ada seorang mufti gatal mulut bercakap politik padahal dia tak reti. Dia kata Pas ini hanya nak kerusi sahaja, baik saya nak tanya dia, Nabi Muhammad tinggalkan Mekah ke Madinah, buat apa dia tinggalkan rumah tangga, anak, tengah malam buta lari dari Mekah ke Madinah, nak apa kalau tidak kerana nak kerusi?

June 9, 2012 8:51 AM

------------------------

Rasulullah berhijrah kerana mengikuti suruhan Allah SWT. Perbetulkan aku jika aku salah.

Adakah betul nik aziz ada cakap gini? Boleh beri detail? Sedap aku bantai nih.

anti bohmau said...

GAP,

dah terlalu banyak fitnah yg dilemparkan. bila ds hishamussin nak bertindak lebih KERAS SIKIT?

rasanya puak2 pembangkang makin melampau menggunakan hak bersuara mrk hinggakan membahyakan keselamatan negara bila pmbelian kapal selam dipolitikkan sesedap rasa mrk.

DS HISHAMUDDIN TOLONGLAH BERTINDAK BERDASARKAN KEBIADAPAN SUARAM MENERUSKAN FITNAH DMI FITNAH NI SENDIRI KRN MENIMBULKAN KEGUSARAN KERESAHAN KPD RAKYAT SPT KAMI!!

Aminz said...

ANWAR CAKAP PASAL INTEGRITY ?
BINi KAWAN PUN BALUN, integrity APA !
ITU YANG AKU HERAN.
AKU TENGOK GAMBAR BETINA TU JELAS, TAK BOLIH NAK DENY LAGI DAH.
JANGAN TANYA HADI BODOH, NANTI DAPAT JAWAPAN BODOH......BESI.......

usin said...

kpd pelacur murahan a.k.a bomoh siam, silakan hang balik siam sbb keadaan di siam masih kucar kacir. tenteramkan keadaan di siam dulu, baru mai melacur kt sini...

Anonymous said...

sesuai sgt dgn nama bomo siam. andaian andaian andaian. fakta tarak. mcm tong kosong. bunyi je kuat isi tarak.

zat said...

Servant

mcm mana dgn NGO kuda UMNO spt Perkasa, Jati dan ape kejadah lg? dia org sedap buat tuduhan ok ke?

Anonymous said...

kepala bapak lu wahai bomo siam. LU LEBIH BASTARD DARI BASTARD BASTARD DALAM UMNU. Lu tahu tak. Pi mampos sama LU

Anonymous said...

Abg Nuar ku...Abg Nuar ku sayang...

I luv u....i luv u....Lubang bontot ku sedia menanti air pancutan batang konek bengkok mu sayang...I rindu.

Maaf yer tuan2 dan puan2 pembaca ... I sentiasa teruja bila nampak wajah Abg Nuar sayang ku...jgn marah yer.

Ohhhh Abg Nuarrrrrrrrrr...

zat said...

Anon 11:04AM

soalan tu susah nk jwb sbb & pperlu dikaji dlm konteks yg lebih besar..

sapa yg mulakan dulu mmg susah nk tahu..sbb tk de sapa simpan rekod kan..tp yg kita bole nampak permainan ini berlaku sampai skrang..ada individu buat direstui oleh No 1..contoh Anwar..ada yg tak direstui..Isa Samad & Ali Rustam..

setahu saya bende2 ni takde masa UMNO original dulu...cerita2 ni dlm UMNO Baru je...Yg baru pakai baju yg lama tetapi jiwa nya tetap berlainan...

sy rasa sapa2 boleh ckp pasal intergrity & korup..tak kira lah sejarah hidup dia..yg penting prinsip seseorang itu masa kini & ke hadapan..

SERBAN BUSUK said...

BOMOH SIAM TERENCAT AKAL.
TAK BOLIH BACA SCENARIO POLITIK DENGAN REALISTIK.
SIAPA BACA HARAKAH SAHAJA JADI HARAMJADAH, OTAK BEKU, DAN TAK MAMPU BERFIKIR SECARA WARAS.
BACALAH SEMUA MEDIA UTK DAPAT GAMBARAN BETUL, BAIK HARAKAH BAIK UTUSAN BAIK SINARAN DAN APA LAGI.

Anonymous said...

ACHTUNG ACHTUNG ACHTUNG
TERBARU, ULAMA PAS DAH GILA

tOy said...

Segala kegagalan fitnah PR trhadap UMNo/BN adalah berkat solat hajat penganut PAs..
Pas, pis, pus..puiiii!

Anonymous said...

Laaaa...harini nabi najiz nikmat kata undi pas dpt pahala pulak, bukan masuk syurga.

Aikkk.. sudah tukar kar ? Apasal tukar ? syurga pas belum siap lagi kar ?

kesian lembu2 pas. lu org sudah kena kongkek by nabi najiz nikmat.

Anonymous said...

Jangankan cerita ko...
Lebih kurang jugak dgn negri kelantan..
Sebb tu klantan tak maju maju sampai skrg..padahal negri kecik aje kalau d bandingkan dgn negri tadbiran bn..
Tempoh TM tafbir malaysia lebih kurang sama dgn tempoh nik aziz tadbir klantan..
Kalau takde la air tangan dr kjaan pusat..alamat nya kami kat sini berak kat sungai laa..atau main kesat aje..malam guna lampu pelita..anak anak study dale
gelap..tokse gi sekolah..sekolah serba daif banyok le..kalu sakit gi jumpo bomoh ...kat siam ade banyok.
Gadoh laki bini..jumpabomoh ..tokse gi kanseling..pitis..murah je..dua tiga ratus..

Itu pon org klante tok leh pikir..
Gu mano pikir pon...ntah lah..

Anonymous said...

BN PEMBELA ISLAM. BN PEMBELA MELAYU. BN PEMBELA RAJA. HIDUP BN....BN JAUH LEBIH BAIK DARI PR. PEMBANGKANG MSIA YG ADA HARI NI BELUM MAMPU MENTADBIR LEBIH BAIK DARI BN. TIDAK DINAFIKAN ADA KEKURANGAN BN DAN PEMIMPIN TERTENTU NAMUN IA BOLEH DIPERBAIKI. PR BELUM MEMERINTAH PUN DAH ROSAK, KOYAK RABAK, JADI KITA FIKIRLAH SENDIRI....

Anonymous said...

aku rasa jangka hayat ANWAR dalam politik tak kekal lama..dia akan keseorangan juga akhirnya, YA ALLAH...tunjukkan yang benar buat kami semua.

Anonymous said...

MULA2 AKU TAK AMBIK POT NAK TGK BIDEO post gap yg lepas

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/06/video-terbaik-ustaz-fathul-bari.html

BRODBAND SLOW SORI LA NAK LAYAN...


TAPI DPT WIFI AKU TRY LA TGK..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

UIIKK SATU MACAM 'FULAMAK' FACTOR
/wow factor..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ada tepuk gemuruh seribu makna..sehingga pencacai pakatan 'merusuh sasau dlm komen'


pi tengok la..save simpan dlm smart phone as .flv file....nnti tgk lg fuhhhh

Anonymous said...

MULA2 AKU TAK AMBIK POT NAK TGK BIDEO post gap yg lepas

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/06/video-terbaik-ustaz-fathul-bari.html

BRODBAND SLOW SORI LA NAK LAYAN...


TAPI DPT WIFI AKU TRY LA TGK..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

UIIKK SATU MACAM 'FULAMAK' FACTOR
/wow factor..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ada tepuk gemuruh seribu makna..sehingga pencacai pakatan 'merusuh sasau dlm komen'


pi tengok la..save simpan dlm smart phone as .flv file....nnti tgk lg fuhhhh

Anonymous said...

Aku sokong BN...tp klu hisham ni lah yg dicalonkan kat kawasan aku dlm PRU nanti lebih baik aku tak kuar mengundi ler wlupun aku sah berazam nak menyumbang utk kejatuhan PR kali ni...

Anonymous said...

Betul bro...memang Nabi Mohammad junjungan kita berhijrah atas wahyu Allah Taala...bukan kerna tamakkan kuasa politik nak dpt kan jkerusi....makin tua makin sesat pulak Nabi PAS ni...