Sunday, June 10, 2012

TS RAHIM TAMBY CHIK BUAT APA MALAM NI ?


11 comments:

Anonymous said...

Ceramah UMNO sekarang ni lembu je yg datang.

Anonymous said...

Mestilah, kalau tak macamana nak buat lauk kenduri. Sekurang-kurangnya kita tidak menyokong peliwat yang digelar Al Juburi oleh Mat Sabu. Kalau dah sah peliwat masih dok sokong.... agaknya siapa yg berotak lembu ek?

Anonymous said...

Sehingga kini trio Mat Sabu, Karpal Singh dan Taib Azimudin masih belum menarik balik tuduhan dan pendedahan salah laku seks DSAI pada 1997. Kalau ko org x caya dgn bukti video China Doll, pendedahan bekas pemimpin PKR serta Umi Hafilda, tak kan tak caya dgn Mat Sabu iaitu Timbalan Presiden PAS merangkap pejuang tegar kepimpinan Ulama. Pelik juga ye, dah tahu dia tidak bermoral masih nak tabal dia sebagai pemimpin. Ingat bro, liwat meliwat ni Nabi Muhd tak mengaku umat. Kalau tak percaya cuba tanya ulama bertaraf wali Nik Aziz. Mungkin anda akan mendapat jawapannya atau jawapannya ialah tak apa asalkan berjuang ke arah menjatuhkan BN?

Anonymous said...

Kalau tak caya dgn Trio Dato T, tak kan tak caya ngan Trio Mat Sabu, Karpal Singh dan Taib Azimudin kut. Cuba jawap, percaya atau tidak kepada Mat Sabu And The Gang. Jawap la, jangan tak jawap.

Anonymous said...

Hanya manusia yang berotak lembu sahaja yang masih menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sah seorang peliwat yang digelarkan Al Juburi oleh Mat Sabu. Masih ingatkah kamu pada Akuan Bersumpah Azizan yg mengaku diliwat oleh DSAI yang dikemukakan oleh Karpal Singh di Parlimen pada 1997 dan CD pengakuan mangsa seks DSAI oleh Taib Azimudin. Tak kan ak ingat kut atau buat-buat lupa. Tapi ramai rakyat Malaysia tak akan lupa akan Al Juburi itu.

Anonymous said...

MOOD NAK SOKONG BN TENGAH NAIK KENAPALAH KAU ORANG TIMBULKAN BALIK SI RTC NI, ALAMAT NAK MELINGKUPKAN BN LAH NI,

Anonymous said...

Al Juburi, Al China Doll n Al Shamsidari...

Anonymous said...

Nak sokong pun nak ikut mood ke? bukan sokong atas keyakinan perjuangan parti? Parti yang ikhlas berjuang untuk rakyat nak sokong ikut mood, tapi parti yang berjuang untuk melingkupkan negara disokong tanpa banyak soal. Kebanyakannya terjadi begitu mengapa ye? Sedangkan mereka semua tahu hanya BN yang terus terusan berjuang untuk kepenntingan Rakyat dan Negara.

Anonymous said...

UMNO KENA KURANGKAN BERGANTUNG KEPADA ORANG2 YANG DIBENCI SEPERTI RAHIM TAMBY CHIK...DIA PUN PLAYER GAK CAM NUAR..

Anonymous said...

syor rahim tanbi kecik ....BONGKAR SKANDAL BUDAK BAWAH UMUR DIMELAKA- LAHIR LUAR NIKAH..... cucu nenek pendek!

IMethe 13

Anonymous said...

Kegemilangan politiknya da berlalu... Kalau dia da bertaubat...Alhamdulillah..semoga RTC dapat membantu mendedahkan Kejahatan Anwar petualang negara.