Tuesday, July 17, 2012

3 BERADIK TINGGAL ATAS POKOK..DI KELANTAN.



di kelantan ada 3 beradik tinggal atas pokok.
aku tak boleh nak cakap apa-apa la.
dah semuanya berbalas bilas melintang dalam pemikiran aku.
KLIK SINI.

22 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Set Kelatea la keno kurangkan isak rokok sebab rama isak rokok pas tu isak ganjo mu bodo. NAjis tido............. Pah ke ceroh sapa rakyat menderito.

Anonymous said...

pork nik meme terer.

Anonymous said...

tahniah...islam makin mundur serba serbi...niat nak berkawan dgn setan telah di kabulkan....mundur dan terus mundur islam di kelantan di bawah wali terompah jamban Nik Najis

Anonymous said...

Negara kebajike gapo nih....

Anonymous said...

Nik Ajis siang malam ceramah kutuk UMNO tapi lupa di belakang rumah beliau orang tinggal di atas pokok.....cukup memalukan...PAS mundur bersama isleee

Anonymous said...

Tindakan beberapa penyokong pembangkang yang dipercayai penyokong PAS telah membuat ugutan dengan menggunakan senjata tajam kepada seorang pemuda baru-baru ini dilihat sebagai satu bentuk ugutan yang cukup membahayakan dan perlu diambil perhatian segera oleh pihak berkuasa dalam menangani budaya gangsterterism dalam PAS hari ini.

Ianya bermula apabila Mohamed Durrany Izam pada 11 Julai lalu apabila selesai melaksanakan tugas memasang banner debat antara bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Hassan Ali dengan Dr Rani, Pesuruhjaya PAS Selangor di luar kawasan Masjid Al-Syariff di Meru, kehadiran dua orang lelaki dengan menaiki sebuah kereka Toyota Hilux dengan salah seorang darinya membawa parang panjang telah mencantas dan memotong banner-banner yang digantung Izham sebelum ini.

“Saya pasang banner tersebut dalam pukul 7.00 pagi, kemudian saya tunggu di dalam kereta untuk tenggok banner tersebut. Dalam pukul 9.20 pagi, datang sebuah kereta Hilux berwarna hitam, salah seorang keluar bawa parang mencantas banner-banner tersebut.

Saya tegur agar jangan buat perkara tersebut, kemudian lelaki tersebut mengacu parang kepada saya dan cakap ‘Jangan campur’. Kemudian lelaki tersebut mengambil gambar kereta saya dan terus beredar dari situ,” ujarnya mengulas kejadian ugutan menggunakan senjata tajam yang diterimanya baru-baru ini.

Selepas kejadian tersebut, Durrany telah membuat laporan polis dan lelaki yang menggugutnya telah ditangkap pihak polis. Dalam masa yang sama, dia mengakui menerima panggilan dari pihak PAS untuk memujuknya menarik semula laporan polis.

Tambahnya yang kesal dengan tindakan dan ajaran dari pihak pembangkang yang mendidik penyokongnya menggunakan kekerasan termasuk menggunakan senjata tajam, ini bukti bahawa perjuangan PAS bukanlah berlandaskan ajaran Islam yang sebenar sebaliknya mereka hanya mempergunakan istilah Islam pada partinya untuk menghalalkan cara dan pendekatan perjuangan mereka.

Anonymous said...

fuh...nasib baik bukan negeri aku. selama ni orang asyik cakap negeri aku di Sabah ni orang tinggal atas pokok..kalau atas bot tu adalah..

aloya said...

anon 8.08am

dapat dari mana cerita tu bro? kasi la link

Anonymous said...

Bomo Siam, zat, yogibear's season boleh ambil tempat dilaman ini, kamu nak cakap banyak-banyak, cakaplah disini, sesuai dengan akal kamu semua, cakap atas pokok dan bawah pokok pun boleh.

tengku faiz mansor said...

mana nik ajis..kata negeri berkebajikan rakyat susah oi..pandai cakap,.bohong rakyat itu je kerja PAS..lepas ckp masuk pas masuk syurga...memng sesat

Cifut said...

Patut la media2 pembangkang rancak sebar dan mainkan isu jambatan gantung yg nak runtuh tu. (Yg nak runtuh kt Indonesia tp kerajaan BN jugak yg disalahkan). Rupa2nya nak tutup bangkai gagah yg ada kt kelantan ni.

Pembangkang ni bercakap mmg hebat, berdebat mmg power tp tak ubah mcm ayam yg berkokok berdegar2 tp ekor penuh taik. Phuii!!

Anonymous said...

Penganut PAS totok akan kate itu cume lakonan org UMNO aje...xpon tu gambar superimpose...

keh keh keh keh

Porky nicky akan cakap ....celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako .celako

Anonymous said...

macamana pun, kain tutup keliling tetap warna HIJAU....Adehhhh... memang pas haramjadah dah berjaya menghijaukan oghe kelate... mangkok hayun, samdol kimak punya ulamak sial!

Tukang Komen said...
This comment has been removed by the author.
Tukang Komen said...

BERKEBAJIKAAAAAAANNNNNN.

anis wana said...

ai..pas berleluasa kt kelantan,xkan xleh nk tlng rkyat miskin smpai tingal ats pokok..
nik aziz pemimpin pas duk wt pe?xambk tahu kehidupan rkyt yg ssh...


pru 13 ni bg UMNO la pulak pgang KELANTAN baru maju n trjamin rkyat....

Anonymous said...

rakyat hidup merempat!

tapi ADUN dan ahli parlimen PAS hidup mewah!

dasar lebai dan wali selipar munafik!

Anonymous said...

anon 7:49

buke pas mundur bersama islam.tak betul tu yang betulnya...klate mundur bersama pas.

Anonymous said...

Bantu pun undi pas jugak,,,BN bari ambil undi tetap PAS

Mark said...

When investing in the stock market it is important to avoid buying in at the top. Profit rockers will give you a really good rate of return, but you will be taking a risk. UOB: Sorry, Gold Coins are Out of Stock Invest Silver Malaysia. UOB: Sorry, Gold Coins are Out of Stock. I went to UOB at. Tagged under: Bullion Coins, Gold, Malaysia, UOB Bank. Bullion Coins Dinar US Pamp Suisse Investment Sunshine. Safe investing is a decision-making process. There are numerous other technical indicators used to determine entry and exit points. Investment: Best Gold Interest Rate (public bank/maybank/UOB. Looking at how the price of the gold have been increasing, I am started to think if investing in gold is a better option compares to saving in Fixed Deposit. I.

Giron said...

macamana pun, kain tutup keliling tetap warna HIJAU....Adehhhh... memang pas haramjadah dah berjaya menghijaukan oghe kelate... mangkok hayun, samdol kimak punya ulamak sial!