Tuesday, July 17, 2012

3 MANGKOK HAYUN YANG BAKAL JEJASKAN KUOTA HAJI MALAYSIA DIDEDAHKAN.



mangkok pertama KLIK SINI.
mangkok kedua KLIK SINI.
mangkok ketiga KLIK SINI

22 comments:

Anonymous said...

Sufie Bin Rahim.

Berotak saperti spesis keluar dari RAHIM Khindzir.

Anonymous said...

3 mangkok yg bebal....

Anonymous said...

kalau mak aku tak dapat pergi hj tahun ni....siap kau....jihad!!!

Anonymous said...

sorang rakan aku yang pegi umrah baru2 ni ada meluahkan rasa geram gara2 tindakan bodoh penyokong2 baju kuning tu..entah apa pengalaman dia sebab dia tak citer pun. cuma dia benar2 geram!

Servant of God said...

Penjilat2 PAS amat yakin mereka sangat terpelajar dan ilmiah; alim dan tawaduk tuh tak payah kata lah.

Tapi bila kita lihat tindak tanduk mereka, rata2 macam jahiliyah.

Tapi, apa nak kata. Orang tua yang tak pasti ilmu agamanya, yang mengaitkan Allah SWT dengan sifat mazmumah, yang mempersoalkan ayat al-Qur'an, yang sembahyang di Malaysia tetapi menghala ke selatan, dan macam2 lagi benda menyalah, orang macam ini yang dorang panggil Tok Guru. Jadi, apa kita nak heran perangai jahiliyah dorang.

Memang PAS geng syaitan. Tolak je PAS nih.

Anonymous said...

penipu punya Menteri.. mana ada kena kurang kouta... bila dia org cakap... Syiah selamba je pegi haji... lu org kena kencing dgn menteri tu.

Anonymous said...

suspek madinah no 6 tu siap letak fb nama muiz nasrallah..nasrallah? hassan nasrallah? syiah la ni ..patut pun kuat memberontak

Anonymous said...

sekeh kepala sorang2!

Anonymous said...

Uni Islam Madinah adalah kilang Wahabi di Malaysia..!!!

Anonymous said...

Penganut2 PAS dan Aljuburi xhenti2 menyusahkn rakyat Malaysia ....

Mrk nih pejuang Islam atau penjual/penggadai Islam?.....

Anonymous said...

Wei bengap,tu syiah...skunk psal malaysia..ape bebal ko ni?simpan siket la bebal ko tu.jgn tunjuk sgat..

Anonymous said...

Tande kiamat salah satunya....berilmu tapi x berakal...betul x bomo aka jin?

anti bohmau said...

GAP,

tindak tanduk pembangkang sekarang ini hanya bertujuan utk menjatuhkan kerajaan sedia ada tetapi pas & pgayr tidak pedulikan natijahnya kpd melayu Islam asalkan mrk berjaya mencapai matlamat tersebut biarpun mengorbankan saudara Islam mrk sendiri...yg bertepuk tgn bersorak sakan ialah dap.

jika inilah pe'el pemimpin2 & ahli2 pas & pgayr, ada baiknya mrk berterus-terang utk serah nasib ke dap. tp mrk tak cakap pun kita yg waras ni semua dah maklum. puak2 lebai pas & ahli2 pgayr hanya dipergunakan oleh pemimpin2 mrk yg dah bersatu hati dgn dap utk menjahanamkan bangsa melayu sendiri...kalau tidak tak keluarla buku jinggay tu...

marilah kita sebarkan kebebalan melayu dlm pr ini yg ternyata sgt buruk niat mrk...phD, cemburu, irihati krn tak dapat berkuasa sampai sanggup biarkan dap mengawal segalanya w/pun dap sebenarnya sgt bencikan org Islam! tanyalah tengku aziz...

anti bohmau said...

GAP,

tindak tanduk pembangkang sekarang ini hanya bertujuan utk menjatuhkan kerajaan sedia ada tetapi pas & pgayr tidak pedulikan natijahnya kpd melayu Islam asalkan mrk berjaya mencapai matlamat tersebut biarpun mengorbankan saudara Islam mrk sendiri...yg bertepuk tgn bersorak sakan ialah dap.

jika inilah pe'el pemimpin2 & ahli2 pas & pgayr, ada baiknya mrk berterus-terang utk serah nasib ke dap. tp mrk tak cakap pun kita yg waras ni semua dah maklum. puak2 lebai pas & ahli2 pgayr hanya dipergunakan oleh pemimpin2 mrk yg dah bersatu hati dgn dap utk menjahanamkan bangsa melayu sendiri...kalau tidak tak keluarla buku jinggay tu...

marilah kita sebarkan kebebalan melayu dlm pr ini yg ternyata sgt buruk niat mrk...phD, cemburu, irihati krn tak dapat berkuasa sampai sanggup biarkan dap mengawal segalanya w/pun dap sebenarnya sgt bencikan org Islam! tanyalah tengku aziz...

Anonymous said...

bongkar satu2 penyangak ni!!! sebarkan ke seluruh dunia. dasar tak reti malu. kerajaan hantar kau belajar, kau pegi politik songsang ye haram jadah!

Anonymous said...

pikir diorang pandai...rupanya bodo x bole diajar...ada akai letak kat lutut...ini la hasil belajar pandai2 bab agama...pastu nk sabotaj negara...pon bodo piang diorang nie serta semuuuuuuuuuua pengikut pas

Anonymous said...

satu perkataan paling sesuai utk mangkok2 ini ialah. ....Sialan !!!!!

Anonymous said...

Ala bro,mlayu fuckatan da bute da...smate dendam,semue dyorang langgar...

Anonymous said...

lempanggg je bdak2 ni bro.... kecik2 tak nak mampoz dah beso nyusahkan org...

Anonymous said...

fatwa dr abdullah arab saudi, haram gulingkan kjaan islam. boddo punya budak.

Anonymous said...

Aku kenai sgt mak dan pok bdk ni...gila bangga anak dia buat lagu ni...mak bershit 3 kat kl...anak plok kat sana...

Anonymous said...

kalau puak minority ni berkuasa,mereka ingat majority tak akan buat perkara yang sama kah!