IKLAN BERBAYAR

Tuesday, July 10, 2012

BUKTI 'IMAM MAHADI' ITU ADA KAITAN DENGAN BLOGERS MILO SUAM (PAKATAN).

41 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

WOW, MATI SYAHID TUUUUUUUUUU.

Anonymous said...

Anon 312
Betul tu, macam MEMALI. Bolih buat collection TABUNG DERMA.

Megat Alam Gempita said...

Milosuam yang merakam dan download video tersebut ada ditempat kejadian dan turut bersama-sama merancang insiden ini.

Semua CCTV merakam bukti. Tak mstahil ada yang lebih dahsyat selepas ini. Minta PDRM siasat segera!

Anonymous said...

Nampak sgt di rancang n mmg mrk mngharapkn ada yg mati xpon ditembak.....

PDRM siasat n carikla makhlok2 yg brtanggungjwb itu..

Mmg dasar SIAL saje yg mahu negara ini huruhara...

Anonymous said...

rase2 nye da d rancang...nk acah2 je n bwak awek...polis akn simpati...tp trgamam...bila polis tembak...mmber2 dia org mesti ada sana...sape htr mreka k sana...puak2 dia gak...lihat jaya kena tembakkk...mcm tk prcayaaa... temeno sekjp..hahahaha...mati lg baik dri turun naik court hari2...
kwan2/blogger2 lain tk cuba...

hari2 cungkil gigi...
hajat tak smpai...tiba2 mati...
wakakakakaka...

paham maksud tuan puteri?

takbirrrrr.....

Meow Bergaya said...

Kalau betullah apa yg ditulis dlm posting ni, tekaan saya dlm komen diposting terdahulu pada July 10, 2012 2:17 PM memang ada benarnya ....



Kalau org dah gila isim ke, atau gila babi ke, dia takkan ingat nak menuju sampai Putrajaya utk mengamuk melainkan ada sesuatu rancangan dlm hatinya ...

Lihatlah permainan pembangkang. Dan kita dengar pulak pemimpin PR mana yg akan bersuara nanti ...

Anonymous said...

bila sampai tahap gampang

SESEORANG YANG BERUBAH TINGKAH LAKU, EMOSI DAN PEMIKIRANNYA MUNGKIN MENGALAMI MASALAH MENTAL SERIUS DAN DENGAN ITU MEMERLUKAN BANTUAN RAKAN, KELUARGA, penulis DAN KEPAKARAN.

ADALAH TIDAK BERKEMANUSIAAN KALAU INSAN YANG BERDEPAN MASALAH MENTAL TIDAK DIBERIKAN BANTUAN SEBALIKNYA DIJADIKAN ALAT UNTUK SESUATU TUJUAN. APA JENIS MANUSIA SEPERTI INI?

pemantau

Anonymous said...

ANALOGI:

anak yatim dalam kesengsaraan perlu dibantu tetapi bukan ditambah kesengasaraan

dah tahu sepolan terdera emosinya, diliwat pula mentalnya oleh si bolan.

HMMM,,,

Anonymous said...

Patutnya Tian Chua yang menggigit polis & Merusuh ketika Bersih perlu ditembak juga..termasuk perancang Ambiga..

ekstreemmmmm said...

.puak ekstreem pas naik kepala..da nampak

.puak ekstreem dap naik kepala..da nampak

.tinggal puak ekstream pkr aku..aku xdpt agak..pkr ekstreem apa tuan2???

Anonymous said...

ini akibat daulat....hina melayu,hina islam,hina pemerintah,hina raja2 dan sultan2 melayu...

jaya negara(khalil afandi) kau ingat kau kebal?kau tu BEBAL...klau nk kebal...jgn melantak bini org smpai k pagi...lps tu nk mengamuk d jpm...babi dn anjing.....pihak polis kena cek jugak hambali idris...
mamat ni kaki melantak bini org gak....ni sama2 ganas...

ini babi n anjing anuwar dn lim guan eng....nak...amek kau mati katak...

mintak polis cek awek tu...mengandung k tk....awek tu da ada dua lobang...1 kat peha..1 lg mcm biasala...hahahahahaha...

paham maksud tuan puteri?


takbirrrr....

Meow Bergaya said...

.
Mintak maaf cakaplah ...

Kalau PR dapat memerintah (dijauhkan Tuhan), tiga3 parti jadi ekstrem semua ...

DAP sibuk melelong negara,
PAS ditabur duit leka mengira ...
PKR dibagi burit, leka membelek, mencium menjilat dan meraba-raba ...

Anonymous said...

mamat ni ingat...klau nk jdi imam mahadi kna balun bini org k...bodo...mcm ustaz badrul....

Anonymous said...

MENGAMOK GUNA PEDANG SAMURAI...MASIH PANDANG KE TUMUR KIRA OK TU. KOT DIA INGAT KEBAL .. MASIH PANDANG KE TUMUR JUGA. CUMA MENTAL DAH TAK BETUI JADI SIA-SIA SAJA TINDAKAN INI. KESIAN ANAK/BINI/IBU/BAPA/KAWAN DITINGGAL BEGITU SAJA. KALAU BETUI GILA SEMASA KEJADIAN DIA NI TAK BERSALAH DAN POLIS YANG MENEMBAKNYA JUGA TAK BERSALAH KERANA MEMPERTAHANKAN DIRI. TAPI MENGAPA POLIS TAK TEMBAK KAKI/TANGAN JE?

Anonymous said...

Jangan lupa fakta kematian dia akibat pendarahan yg banyak 'selepas ditembak' ketika sedang mengamok. Dia bukan mati on the spot dan tembakan tu hanya 'dibahagian lengan'. Ini perbuatan jenayah yg turut libatkan kerosakan harta benda (kereta) dan keselamatan org ramai (kakitangan).
Jadikanlah kejadian ini sbg ikhtibar supaya kita lebih hormat undang2 dan sesama manusia. Aku tau lepas ni mesti ada pencacai nak spin isu ni. Ehh dia dah isi borang keahlian Pas ke blom?

Anonymous said...

harap penyakit gila babi taklah menular macam di eropah sana

Anonymous said...

kejar sampai lubang cacing pengkhianat agama bangsa dan tanah air ni!!!

Melayu Perak said...

inna akramakum indallahi atkokum....

anti bohmau said...

GAP,

ambo hrp pihak berkuasa PDRM tlg siasat apa kaitan milosuam dgn jaya yg menderhaka kpd pemerintah tu... mcm mana pompuan tu plak boleh terbodo ikut pi? anak sapala pompuan ngok tu?

Ali said...

Adakah orang itu mati syahid ? Kalau betul , mayat dia tidak perlu di mandikan atau di kafankan . Boleh terus di kebumikan .

Anonymous said...

Pompuan sekor tuh bini dia ke? kalo bukan camana lak bole ikot jantan yg bukan muhrim lak? Ajaran apa nih?

Apakah ini ajaran parti ajaran sesat lagi menyesatkn makhlok2 yg sememangnya bangang di donia ini?

Anonymous said...

anon4.37pm...
polis tembak kaki/tangan la tu...psl org melayu...klau org lain abis besepai muka...
org melayu lembik...cepat mati..klau main dgn bini org nk lambat matiiii(toteh)....
apa kesah...org melayuuuuu...layuuu

Anonymous said...

perhhhhhhhh!!! 'dah kena tembak dah'....macam dah dirancang je... mamat tu dah kena brain wash ke?? adakah dia digunakan oleh seseorg?? kalau la benar org yg meninggal tu pro pada pakatan.maka tercapai la sudah hasrat PAS dan PKR untuk menggalakkan rakyat malaysia menjadi ekstrem seperti di asia barat..... wow terbaik la tok guru!!! kalau PAS dan PKR masih menafikan mereka adalah punca kejadian ni.. diharap blogger keluarkan kesemua rakaman ceramah kedua dua puak ni...

Anonymous said...

Bederk tu bukan kena brainwash dan tak akan boleh di brainwash SEBAB DIA TAKDER BRAIN!!

Anonymous said...

Memandangkan pihak Guan Eng, Betty Chew dan Phaik Kheng sendiri enggan memberi penjelasan mengenai krisis yang melanda mereka, kebanyakan rakyat telah membuat kesimpulan sendiri bahawa skandal Guan Eng dengan Phaik Kheng adalah benar dan Betty Chew menyebabkan kecederaan di dahi Guan Eng juga benar. Kesimpulan ini dibuat berdasarkan sikap mereka yang mengelak malah Betty Chew yang meroyan apabila ditanya mengenainya. Namun, rakyat mungkin ada satu alasan lagi untuk mempercayai kisah skandal ini iaitu apabila seorang bekas pegawai Lim Guan Eng dikatakan akan tampil untuk menceritakannya secara terperinci. Pegawai ini dikatakan agak rapat dengan Phaik Kheng dan bersimpati dengan nasib beliau. Sumber-sumber menyatakan yang pegawai tersebut ingin membela Phaik Kheng yang kini dicemuh oleh rakan-rakan, penyokong dan pensimpati Betty Chew. Menurutnya, Phaik Kheng tidak wajar diperlakukan sedemikian kerana yang bersalah juga adalah Lim Guan Eng.
Malah Lim Guan Eng juga dikatakan sudah berhenti berusaha untuk menghubungi Phaik Kheng yang mana menyebabkan Phaik Kheng terpaksa menanggung cemuhan ini sendirian.
.....................
LEPASNI BOLEHLAH SALAHKAN UMNO KATAKAN KONSPIRASI MACAM NUAR ALJUBURI DIA YANG SEDAP MENUTUH CINA DOLL SALAHKAN UMNO PULAK

Anonymous said...

SKANDAL LRT NAJIB

PKR telah mendedahkan satu dokumen yang didakwanya membuktikan bahawa jawatankuasa peringkat tinggi yang dipengerusikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak telah menganugerahkan projek sambungan LRT Ampang bernilai RM1.18 bilion kepada konsortium yang diketuai oleh George Kent Bhd.

Dokumen itu adalah minit mesyuarat kelima Jawatankuasa Perolehan Menteri Kewangan (JPMK) pada 21 Jun, yang mempengerusikan Najib kerana beliau juga merupakan menteri kewangan.

Dalam sidang akhbar hari ini, Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli berkata anugerah itu adalah pelik kerana George Kent dianggap sebagai "pembida lebih tinggi tidak berpengalaman" dalam tender tersebut.

Menurutnya, kepakaran yang George Kent ada ialah mengilang meter air dan syarikat itu sebelum ini ditolak kerana ia tidak memenuhi keperluan minimum teknikal bagi kerja tersebut.

Najib, yang sebelum ini diminta menjelaskan dakwaan tersebut, menyangkalnya dengan berkata semuanya mengikut aturan.


Nota Tazkirah:

amalan perolehan kerajaan yang tidak telus & tidak profesional akan berterusan jika UBN kekal berkuasa ..... mereka yg undi UBN tetap mendapat saham akhirat atas apa yg dilakukan oleh pemimpin yg dilantik mereka...... kecuali mereka2 yg teraniaya/tertipu dan insafi kesilapan yang lampau serta tiada diulangi dalam PRU13 nanti....

CHANGE: no to UMNO.. no to BN ... Save Malaysia!

Anonymous said...

save malaysia?chaos ke mlaysia?cer citer

Anonymous said...

GAP!! aku rasa mamat tu org suruhan anwar ibrahim. dia xde pun kutuk anwar dlm blog dia. tp PM, mufti, sultan abih dia kutuk. Tp ada dia kutuk Anwar?

Anonymous said...

pada saya sah orang pembangkang terutama milo suam terlibat sama dlm isu ini, amat susah utk menolak hakikat bahawa milo suam dah tahu dan bersubahat sama, bagaimana mungkin milo suam ada ditempat kejadian pada hari dan waktu yg sama? adakah milo suam berkerja dibangunan yg menjadi sasaran? dan adakah milo suam memang membawa camera pada setiap saat?

saya yakin bukan milo suam seorang yg dah diberitahu awal tapi ada lagi beberapa orang yg lain, yg pasti mereka itu semuanya totok pembangkang dan terlibat dlm semua demo haram mahupun rusuhan anjuran pembangkang. ...

saya mendesak pihak pdrm sila bertindak tegas! siasat sehingga keakar umbi. ..pihak polis berhak mengambil tindakan sewajarnya!

terutama milo suam itu jgn dilepaskan, kita lihat peguam mana dan menteri mana yg akan tampil membela mereka? majlis peguam? yusri? ezzah atau rafizi?
atau yb pas akan tampil dgn fatwa si bahalol itu mati syahid?

Anonymous said...

Macam citet citet keling...
Kalau korang tak caye..
Rajin rajin lah tengok...
Citer keling..

Anonymous said...

Hilang satu pengindi pakatun..

Anonymous said...

Tafizi jadi bijak laksana pom kerana menutoh duit rakyat ...
Kalau tak kerana duitt kjaan dia tak jadi pandai mcm skrg...


Dah pandai nak jadi bijak sorang dia aje..
Habis d katanya semua org salah...dia yg betol..
Lepas ni anak anak dia ok laa..
Bapak pandai anak anak jadi bijak...
Tspi sedara mara dia kat kg tu..

dijadikanya merempat di negeri sendiri..
Bagus jugak ..
Kalau diorang susah.
Dia pon akan susah jugak...

Anonymous said...

Rakyat bukan bodoh..

Kan dah kantoi...!!!!!

Allah sentiasa bersama golongan yg benar....

Anonymous said...

Jangan buat fitnah..
Berdosa...

Nanti tak pasal pasal anak ngko sekolah tak pandai pandai...
Jadi bangang..
Kerana doso ngko...

Anonymous said...

Anon July 10, 2012 6:39 PM

weiii mangkok..ko igt DSN wat keputusan masa dok dalam opis sorang2
mcm pork nikcy dapat hidayah bg menantu jadi ceo prbdnn kelantan atau mcm LGEnd jual tanah Bayan tu ke....

Ang dok tngk citer sinetron byk sgt tu yg jadi BANGANG ..xpon byk sgt togok air basoh kaki wali selipar...

Anonymous said...

Beliau berkemungkinan terlibat semasa rusuhan bersin tempoh hari.Tak sabar untuk melihat kerajaan tumbang,dia ke sana untuk jatuhkan Najib dengan tangan sendiri.Sekarang dia mungkin sedang beratur untuk ke sana kerana berjaya mati sahit.

Meow Bergaya said...

.
Apa2 pun jgnlah kita bersusah payah memikirkan apa yg telah terjadi.

Arwah tengah beratur utk masuk syurga tu! Harap2 tiket syurganya ada dlm seluarlah, kalau dia letak dlm baju lambatlah sikit malaikat gajian PAS nak check dlm sistem induk komputer atau kena talipon Nik Aziz atau Hj Hadi terus utk kepastian.

Harap2 PDRM akan panaskan 'milo suam' supaya bahangnya dapat membakar diri dan mungkin menghantar dia ke'syurga dunia' spt bosnya dulu. Makan tanggung ooiii ... takkan dia tak mahu ...

Anonymous said...

"Menentang siapa sahaja dengan pedang walaupun adik, abang,pakcik atau datuk nenek kita sendiri, jangan campuri mereka kerana mereka itu murtad, Jangan campuri dengan orang Umno kerana mereka telah kafir, sembelihan mereka, masakan mereka adalah Haram, jangan kita hadiri kenduri mereka."

Anonymous said...

Analisis yang menarik..Polis kasi siasat ini Milo O..

Anonymous said...

PETALING JAYA 9 Julai - Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kedah, Zamil Ibrahim akan mendedahkan rakaman Datuk Seri Anwar Ibrahim 'menghentam' rakan sekutunya dalam satu mesyuarat tertutup Parti Keadilan Rakyat (PKR) Zon Utara di Pulau Pinang pada 9 Januari 2008.

Menurutnya, beliau akan mengambil tindakan itu jika Ketua Pembangkang tersebut gagal menjawab secara jujur mengenai rakaman berkenaan yang diterima dalam bentuk cakera padat (CD) daripada seorang Ketua Cabang PKR di Kedah.

Dakwanya, rakaman selama lima minit dan 20 saat menerusi telefon bimbit milik ketua cabang itu antara lain memaparkan kenyataan Anwar yang menghentam DAP selain menyifatkan Pas sebagai sebuah parti yang hanya disokong oleh golongan Melayu di kampung.

''Rakaman itu diberikan kepada saya oleh pemimpin PKR tersebut yang semakin hari semakin meluat dengan permainan wayang Anwar. Ia juga sebagai bukti suasana 'tikam belakang' antara pembangkang telah berlaku sejak 2008 lagi. Sekarang pun begitu juga.