Tuesday, July 10, 2012

GILA BABI NAK KE PUTRAJAYA.


aku tak paham macamana ada orang boleh mendakwa dia imam mahadi ?
siap boleh pergi mengamuk kat putrajaya lagi.
bawak bini pulak tuh.
kini dia dah jadi arwah. mati yang sungguh sia-sia.

imam mahadi kat atas nak pegang putrajaya pakai pedang samurai.

sorang lagi mangkuk pernah digelar imam mahadi oleh top balacinya, badrul amin si pensakau bini orang jam 3 pagi.

mangkok ni pun gila babi nak rampas putrajaya.
siang malam mulutnya berzikir putrajaya putrajaya.
suspek ni pun guna kaedah yang sama sepertimana 'imam mahadi' kat atas pakai.
siang malam heret bini nak tawan putrajaya.

tersengih macam kerang busuklah si bini bila laki kata boleh tawan putrajaya.

politik pasca 2008 menampakkan ada penyakit serius sedang melanda masyarakat. ia digelar penyakit sawan babi yang gila babi nak tawan putrajaya.

ada yang bawak pedang samurai.
ada yang cuba bawak lari 30 ahli parlimen lompat parti.
ada yang nak gulingkan kerajaan gaya medan tahrin.

malah ada yang puas hati sanggup terbalikkan kereta polis, latihan awal nak tergulingkan putrajaya.

sungguh sarkastik mainan politik sekarang. semuanya nak disondol dan menyondol.

pembangkang yang ada sekarang cukup low class, takde langsung cerminan untuk mewajarkan pemikiran rakyat yang mereka punyai kapabiliti sebagai pengganti kerajaan.

daripada puluhan ahli parlimen pakatan.
daripada puluhan adun pakatan.
satu pun tak boleh pakai.

yang aku nampak cukup rasional dalam memberi hujahan, tenang dalam menyampai isu adalah tan seng giaw. walaupun dia DAP, namun rasional dia dalam menghormati asas negara tetap ada.

berbeda dengan si pelopor anti melayu dan islam bernama kit siang.
yang cina DAP balun islam dan melayu siang malam.
yang NGO nya pula tuntut sampai ke tahap melampau.
yang pas nya pulak dok sibuk gadai islam dan melayu tanpa henti.

anwar dan pkr. ini subjek penghancur melayu. semuanya nak disondol asalkan aku (anwar) boleh jadi memanda menteri.

rakyat tak payah nak jadi atas pagar. 
rakyat tak payah nak jadi undecided.

dah macam-macam berlaku depan mata. jelas move pembangkang yang sekarang lakukan ini adalah membawa malaysia ke arah jahanam. 

pru 13 pangkah BN. kasi ajar sikit pembangkang tatacara nak berpolitik dengan waras.

hentikan politik gila babi bawaan pakatan.




93 comments:

Anonymous said...

harap-harap tiada BABI sepang terlepas masuk halaman Putrajaya.

kalau ada, tembak, atau beri pada Dapig untuk dikendurikan?

Anonymous said...

kita terlalu prejudis pada BABI hinggakan bila babi masuk pekan akan ditafsirkan sebagai beralamat buruk.

Anonymous said...

keikhlasan dap dalam mencanangkan BABI sebagai calon PM untuk pakatan pembangkang, nampak tidak telus dan tiada keikhlasan dalam kontek konsensus bersama sedangkan menurut pas ketetapan belum di muktamadkan? siapa bercakap benar? Dapenipu, BABI pembohong atau golongan Pasik?

Anonymous said...

bila babi ratah BABI, pas buat apa? tengok saje? ikut serta? berkecuali?

Anonymous said...

Pelik sungguh...dulu masa Putrajaya masih dlm pembinaan , depa gak yg bermati2an nak LELONG Putrajaya seandainya mrk berkuasa ..

Tapi la nih..bila dah tersergam GAH Putrajaya, depa pula nak menawan , nak dok kat Putrajaya...bewak pon mst nangisla sbb LIDAH depa lagi byk cabang dari BEWAK

Anonymous said...

Memang tak sabar nak mengundi... UNDI BN!!!!

Anonymous said...

ya..sudah decide. lepas ni undi BN insya Allah.cukuplah sekali undi pembangkang.

Anonymous said...

Dulu Anwar Zionist melalak lalak ke seantero pelusok kampong dgn berkata Putrajaya ada pembaziran duit rakyat dan Tun Dr Mahathir ini buta Putrajaya mahligai Istana beliau dan ini semua adalah pembaziran duit rakyat. Termakanlah ahlul2 bahalul PAS dan cicak2 mengkarung yg bengap nak mampos, otak banyak tahi tak bole berfikir, termakan dek kata2 fitnah, rekayasa Hero Tamil Anwar Zionist. Tetapi kenapa yah si barua lahanat Yahudi zionist bacul ini yg dok tergila gila siang dan malam nak rampas Putrajaya? Kenapa dok tergila gila ke Putrajaya? Harap2 yg dok sedar dan insaf, selamatkanlah diri dan kelurga, jauhi lah dari menyokong Fuckaton haramjdah, perosak agama, bngsa dan negara. Janganlah merelakan diri anda menerima laknat Allah kerana bersengkongkol dgn Apek Lanchow Komunis biaDAP, anti Melayu dan Anti Islam dan barua Yahudi zionist, peliwat terkutok.

hanizam said...

BRO, TU PUN BUKAN BINI DIA PUN...BINI ORANG...MEMANG LAKI MINAH TU DAYUS...

BARU SEMINGGU KENAL DALAM INTERNET & BERBLOGING, BOLEH BAGI KEBENARAN KALAU NAK JOIN AKTIVITI JANTAN MALANG TU...

TAPI KAN, ADA LAMAN BLOG LAIN KATA BENDA NI SEPERTI DIRANCANG...SIAP DALAM VIDEO KLIP TU ADA DIALOG..."HAH, DAH KENA"...

TAPI BLOGGER PEMBANGKANG DAH KANTOI, ADA YANG DAPAT PATAHKAN CUBAAN NI BILA HUJAH YANG DIBERIKAN TIDAK DAPAT DISANGGAH...

MILO SUAM & THE GENG KANTOI LAGI....

Bomo Siam said...

Kenapa Allah cipta babi sampaikan Nabi Nuh a.s. diarahkan jgn lupa bawak babi sama naik kapal?

Kenapa? Tidak boleh dimakan apa perlunya naik kapal... ikut rombongan Nabi Nuh.

Kerana apa?

Kerana apa yang ada pd babi, ada pd manusia???

Anonymous said...

Bomo Sial 1:01 PM
Kerana apa yang ada pd babi, ada pd manusia???
-------------------------------

YA, KRN APA YG ADA PADA BABI ADA PADA BOMO SIAL....

Menyokong pada yg mmbawa kemusnahan ummah..sgp brtuankn kafir harbi(?) krn dendam sesama muslim..

poDaaa CHiitttt.

Anonymous said...

dah melampau

dah melampau

dah melampau

diorg ni memang dah gila babi.

percayalah, menentang puak2 jahanam ni adalah jihad!

tulisan kita adalah jihad

berhujah dgn kwn2 sedara mara, sampaikan kebenaran kpd mereka adalah jihad

sebarkan artikel2 di fb adalah jihad

undi kita adalah jihad

jgn berdiam diri lagi. kita bukan saja pejuang melayu. kita pejuang Islam. kita tolak DAP. kita tolak PKR. paling penting kita tolak PAS!!

sebab apa?? sebab jahat DAP itu nampak, tapi jahat PAS tertutup dek kopiah serban dan ayat al-Quran!!

takbir!!

Anonymous said...

KALAU ANDA DI KEDUDUKAN PEMBANGKANG DAN KALAU KERUSI ANDA LEBIH BANYAK MAKA MAHUKAH ANDA BERIKAN KERUSI PM PADA BABI?

KALAU YA KENAPA? KALAU TIDAK KENAPA?

KALAU YA APA IMPLIKASINYA?

KALAU TIDAK SIAPA YANG AKAN DUDUK DIKERUSI BERKENAAN?

KALAU ITULAH situasi mendatang yang bakal ditempuhi>>>APAKAH ANDA AKAN TUNGGU DAN LIHAT SAJE?

Anonymous said...

semua kejadian ada baik dan buruk termasuk BABI

mokmin yang bijak sudah tentu akan pilih nilai baik dan tolak nilai buruk

kalau hangpa nak ambil nilai buruk sekaligus>>>lantak hangpalah

Anonymous said...

tidak salah berkomplot dengan babi dan BABI tetapi jangan jadikan anutan sebagai gadaian key Bro?

Anonymous said...

babi amal seks bebas

apakah itu yang perlu dicontohi?

Anonymous said...

Man tak kisah kalau ko nak jadi pembangang yg produktif...tapi kalau dah gila meroyan camni kan dah susah sendiri...tergadai nyawa pulak tu...
Inilah natijahnya bila berguru dgn ulamak politik dan pemimpin gila jubur!!!
Nasib baik kwn yg meninggal boleh bertakbir...kalau tak nak kena beli lilin banyak2 nak buat upacara sembah bangkai!!!

Anonymous said...

Tahniah!!!!...artikel paling menarik pernah aku baca. Moga kita bangsa Melayu perlu sentiasa berhati2 dan berwaspada dengan anasir2 jahat (anwar ibrahim dan DAP) yg mahu menghapuskan Bangsa MELAYU.

yogibear's season said...

Bomo 1:01,

Ya betoi hg cakap...apa ada kat babi ada kat manusia.

Sbb babi bila naik syih dia hambat hg tk tengok kiri kanan... straight... mcm jugaklah pencacai yg dok hirup air kaki pemimpin

Hilang pertimbangan!

Pendokong murtad ke,pembalun bini orgke, blowing dlm jamban ke, LGBT ke, punasihat 3 pagi ke, lendir kat pipi ke... apa aku peduli!

Aku mahu Putrajaya!

Sbb tu org tua pesan, klu kena hambat dek babi hutan jgn lari straight!...lari zig-zag!

Lainlah klu babi negeri..

Sembelih jer buat bak kut teh...

Kwek,kwek,kwek.

Anonymous said...

babi dijadikan bahan untuk itu dan ini hanya kerana manusia belum bertemu dengan bahan yang lebih bersih dan baik dari sudut agama

contohnya gelatin babi dijadikan bahan asas dalam pelbagai produk bukan kerana babi saja ada gelatin tetapi kerana kurang peka terhadap apa yang boleh dan tidak dibolehkan dalam aspek keugamaan

kini gelatin berasaskan sumber lebih sesuai dalam konteks keagamaan sudah berada di pasaran kerana pengguna gunakan kuasa yang ada untuk industri gelatin bergerak seiring tuntutan umat pengguna

PENGGUNA MUSLIM

Anonymous said...

tapi kan..antara babi dgn anwar ibrahim lagi mulia babi la...


Babi takde yg bantai jantan sama jantan..babi cuma balun bini org, balun pelacur babi jek.

Kiranya aanwar ibrahim lagi hina dari babi. Huh..!

Anonymous said...

Bro, anwar bukan hina dari babi la...

Tapi lagi 'hebat' dari babi. Jantan betina, depan belakang sama saja. Sama rata sama rasa..

Anonymous said...

JUSTERU DALAM KONTEKS PUTRAJAYA UMAT PERLU GUNAKAN HAK DAN BERHEMAH YAKNI HANYA MEMILIH PRODUK YANG BERSIH DAN BAIK DI SUDUT AGAMA UNTUK DI HANTAR KE PUTRAJAYA

SEMUA ITU TERLETAK DALAM KEKUASAAN PENGGUNA MUKMIN KERANA ANDA PILIH ANDA DAPAT

KLU BABI YANG ANDA PILIH MAKANYA PIGSTER YANG AKAN MENENTUKAN SEGALANYA

SEBALIKNYA KALAU PRODUK MUKMIN YANG ANDA PILIH MAKA ANDA TAK PERLU LAGI BERASA WAS WAS UNTUK BERNAUNG DIBAWAHNYA

Anonymous said...

Ni la ajaran pakatan rakyat. Mula mula tunjuk perasan dgn sepanduk. Lepas tu pukul polis. Dgn batu, dgn kayu.

Ni dtg putrajaya JPM dgn pedang samurai. Totok PAS mcm biasa modal takbir. Konon la mcm perang sabil.

Bukak aurat pakai mafla jumjumaton. Sama la kes muslimah PAS bukak aurat suara terpekik terlolong dihasut kawan baik dia, syaiton.

PAS dan syaiton mmg tak dapat dipisahkan. Dua dua laknatullah.

yogibear's season said...

..."Saya sedih lihat keadaan banyak masjid sekarang sudah mati, di mana orang kita yang sepatutnya datang penuhkan masjid? Padahal kalau masjid sudah hidup barulah kita sebenarnya boleh perintah negara," katanya.

..."Kalau kita tinggalkan agenda masjid dan hanya fikir mahukan Putrajaya, jika kita berkuasa kelak, orang jenis macam mana yang kita hendak lantik menjadi duta misalnya? Adakah orang yang tidak pernah bersolat di masjid?...keluhan Ketua Dewan Ulama Pas Kelantan, Datuk Mohamed Daud.

...Jadi duta Jeepun lah Tok Mat Dawood wei..!

Haig Yamashita sang!

Anonymous said...

setiap pigster ada baik dan buruknya

melihat kepada kebaikan pigster semata mata tanpa menilai keburukannya

bukanlah penilaian yang betul buat ummah

ummah sejati adalah ummah yang menilai secara consummate dan berpandukan kepada ajaran agama

Anonymous said...

Anon 1.51,

Apa yg ko meraban ni? Nak cuba promote PAS ke?
Jangan harap la wei PAS nak duk PUTRAJAYA.

PAS PRODUK TIRUAN. Lagi hancur. Dah la kena tipu, merosakkan kesihatan lak lagi.

Dulu nak lelong. Membazir. La ni ikut la okestra DAP dan peliwat. Hari hari zikir putrajaya.

RH said...

Biarkanlah dia mati kerana hidupnya pun amat tidak tenteram. Harus akan dipergunakan secukup2nya oleh golongan yg terbabit. Beiau pun seolah2 mahu berjuang hingga ketitisan darah yg terakhir. Gumbiranya para opportunist. Dapat free life 1. Nak jadi apa pun jadilah. After all bukannya nyawa aku!

Anonymous said...

ek eleh tok mat kedaun ni..macam bagus je kesal la kunun..

Dah masjid surau ko jadikan tempat maki hamun sumpah seranah. Siapa nak dengor.

Akukalau solat kat masjid atau surau,mula je nak kutuk maki hamun, angkat kaki. Semoga dosa jemaah tersebut yg berniat utk menambah ilmu tapi terpaksa angkat kaki kerana tak nak dgr ceramah maki hamun di tanggung oleh penceramah PAS tersebut.

Bomo Siam said...

Kita pun tahu bahawa sifat2 babi ada pd sesetengah manusia, kecuali Nabi & RasulNya....

Klu ada pd Anwar, pd Najib pun tentu ada jugak!

Jln selamat, kita terima je, sifat2 tersebut ada pd kedua-duanya!

Anonymous said...

DAP TIPU PAS

DAP TIPU PAS

DAP TIPU PAS

DAP TIPU PAS

DAP TIPU PAS

DAP TIPU PAS

DAP TIPU PAS

Bomo Siam said...

Yogi 13.56,

Takde masaalah tentang tu, Yogi!

UMNU bina mesjid! Thank you! Bior PAS yg imarahkannya!

Adilkan?

asifadio said...

undi aku mmg sah pergi pada BN.. al-fatihah pada 'mangsa' ajaran sesat PR

Bomo Siam said...

Klu niat ke mesjid semata-mata kerana AllahSWT....

Telinga akan dipekakkan dpd dengor butir2 yg tak baik!

Tapi klu ke mesjid semata-mata nak tgk kehebatan senibina UMNU, setan berlunggok atas telinga!

Anonymous said...

Pas imarahkan masjid dgn maki hamun, sumpah seranah.. Jemaah berpecah belah. Hebat..

Anonymous said...

Aku ada telinga apasal nak dipekakkan pulak?
Bodo punya bomo sial.

Bomo Siam said...

Setahu aku mamat JayaNegara ni, penyokong kuat Tun M!

Najib, Nik Aziz, Hj Hadi, lunyai dimaki hamunnya!

Anonymous said...

sape lak yg nak gi masjid kampung aku utk tgk senibina lak ni? Yg ada maki hamun, benci membenci sesama jemaah.

Spin...spin...

Bomo Siam said...

2:14,

Woi mangkuk! Telinga hg tu hg punya ka?

Hg ingat sapa pegang suisnya?

Dah la bodo, mengaji tak mau!

Anonymous said...

Peh..bomo sial spin baik punya.

Setahu aku lak dia blogger pembangkang. Takbir mcm org PASngok.

Meow Bergaya said...

.
Mula2 rejim kuku besi PKR dan PAS hantar dua orang (ditemani yg betina) serbu Putrajaya dgn pedang samurai ... cubaan tengok kerajaan melalui polis ambik tindakan tak!

Pasti masa kedua-dua ekor keldai berani mati tu mengamuk, pemimpin2 rejim kuku besi PAS dan PKR sedang berzikir beramai-ramai dan bersendirian, Putrajaya Putrajaya Putrajaya sampai berbuih mulut sawan ...

Kalau tak ada apa2 tindakan diambil, rasanya lepas ni kedua-dua rejim kuku besi tu akan sewa bas2 dari seluruh Malaysia bawa pejuang2 berani mati mereka mengamuk dlm cubaan menawan Putrajaya. Pasti!

Bukti2 telah kita lihat semasa Bershit 3.0 utk rampas kuasa, tapi mereka tak berjaya lakukan walaupun banyak hartabenda musnah ...

Tahniah pada PDRM kerana bertindak pantas mematahkan percubaan rampasan kuasa secara jalanan ...

hanizam said...

Pas imarahkan masjid???? jangan buat lawak der....

Kalau dapat kat juak PAS sesat ni, bukan mengimarahkan masjid, tapi memecah belahkan perpaduan umat islam, itu dah jadi darah daging penceramah...

harap bertopengkan agama, adab dalam masjid pun tak tau..

Menangis Iblis & Syaitan tengok manusia macam ni...

tengok je nak masuk bulan Ramadhan, ada slot kononnya tazkirah, tapi dah jadi majlis maki hamun kerajaan, tu ada ke dalam Quraan???

kalau ada, tolong bagitau aku ni...

sudah-sudahlah...tak payahlah Juak PAS ni mengaku kononnya merekalah yang islamik, walhal merekalah jauh lebih teruk dari KAFIR MUSYRIKIN...

ade ke sebagai ISLAM, boleh sesuka hati mengkafirkan saudaranya sendiri???

sebagai ISlam boleh ke menjatuhkan hukum sembelihan pihak sinun haram, pihak sini halal???

Anonymous said...

Woi bomo sial anjing kapir,

Telinga aku yg dgr ceramah maki hamun PASngok. Terus angkat kaki blah.

Bodo punya bomo sial. Sesuai la ko dgn lim kit sial.

Anonymous said...

Penyokong Dr M ke kalau dah menyerang putrajaya memang layak dibunoh....

Anonymous said...

bomo sial spin si mati ni penyokong tun m pulok dah....takbir...takbir...spin..spin...sila...sila..

Dari batu ke kayu puak ko pukul polis, terajang smua. Ni dah kes pedang samurai..alih alih penyokong tun m plak.

Ko takde fitnh lain yg kurang bodo tak bodo?

Anonymous said...

Tak heran setan berlonggok di telinga orang-orang PAS kerana bos dia Nik Ajis memang pemuja setan....

Anonymous said...

ek eleh bomo siam @ sial,

Umat Isam melangkh ke masjid utk beribadat, solat berjemaah. Ni nak puasa ni nak solat tarawikh sesama. Alih alih ada barua DAP dari agama PASbagi ceramah maki hamun.

Khutbah jumaat pun kena pakai dgn pak lebai agama pasngok ni.

Imarahkan masjid macam tu? Pecah belahkn ummah ada la.

Bodo betul bomo sial.

yogibear's season said...

Bomo 2:09

UMNU bina mesjid! Thank you! Bior PAS yg imarahkannya!

Adilkan!

---------------------------------

Nk biorkan Pas imarahkan?

Alamat AlQuran akan jd AlPolitika spt dipahami oleh dia tu!

Qstad Zahar! Mung kata guana?

Mung boleh doh we ceramoh di Kelate?

Ramai orang nok tunggu2 mung imarohkang masjid2 dinung!

...mmm habih takdok sorang dlm sejid!

Dia pakak gi Puterajaya belaka!

Nanti aku tanya Mat Iraqi.

Adolaah..

Anonymous said...

pas imarahkan masjid?

pecah belahkan ada lah.
dari jawatan ajk hingga peringkat tertinggi jw masjid..semua nk balun puak dia.. umnu yg kununnya jahat sekular ni ajak bekrjasama ramai2 tanpa fahaman politik.

Allah mnangkan pegangan puak umnuu ini la.

tu pun imam tua dari pas bawa masuk YB pas masuk masjid utk berpolitik atas nama pmbahagian beras kpada warga tua.. bila ajk2 lain komplen yg janji dimungkir agar tak boleh brpolitik dalam masjid, imam salahkan tok penghulu pas..tok penghulu salahkan imam tua..

anak ,mukim berpecah belah krana parti lebih2 lagi pas. pas bukan islam dan tak payah la mem-pas-kan masjid.

hussain jusuh,
panji, klantan.

Anonymous said...

Politik gila babi mengaku Imam Mahadi nih berpunca bukan sahaja dari tahun 2008 tetapi lebuh awal lagi.

Amanat Hj Hadi adalah punca utama penentangan keatas ulul-amri/pemerintah Islam kerana merasakan mereka LEBIH Islam dari setiap orang Islam disekeliling mereka.

Maka mereka sanggup melakukan "jihad" itu kerana mereka yakin Allah akan menerima syahid mereka sebagai tiket untuk terus ke surge.

Bermula dengan Memali diikuti oleh Al-Maunah dan sekarang pasangan psykotik nih, jika disiasat secara detail, besar kemungkinan kita leh jumpa Amanat keparat itu antara yang mempengaruhi mereka..

Huwallahu'alam bissiwab.

Anonymous said...

Di kampung aku masjid diboikot PAS kerana UMNO yang bina...muahaaaaa kerja PAS membiokot masjid dan mengimarahkan masjid dengan maki hamun....PAS memang hebat

Anonymous said...

sebab babi tu akan jadi kaum kerabat hang wahai bomo siam..kah kah kah

Anonymous said...

hahahahaha.silap la ko gedik trhegeh hegeh bodek anjing DAP nak imarahkan masjid yg UMNO bina.


Errrr..time kasih la sbb mengaku UMNO yg bina masjid. PAS ado?
SAR bantah.
Masjid takde, yg ada berhala budha.

Anonymous said...

anon 2.37,

Amanat keparat haji hadi tu sudah byk menumpahkan darah. Memali, anak menjadi yatim, isteri menjadi janda. Ia dijunjung tinggi oleh sekalian penganut PAS.

Tapi sgt bersyukur. Allah Maha Kaya. Tak disangka sangka...lidah haji hadi jugaklah yg mengakui amanatnya palsu. Tiada perjuangan negara Islam.

Ibrahim Libya tu apa hukum matinya? Dari syahid ke mati katak. Biarlah Allah yg menentukan.

Anonymous said...

Bapak Anwar Bin Ibrahim. BABI

Meow Bergaya said...

.
Tuhan itu Maha Mengetahui ...

PAS tak bina masjid bukan apa, sudah ditentukan Tuhan, krn tanpa masjid pun umat Islam diperbodohkan - yg berilmu jadi keliru, yg kurang ilmu terus jadi dungu. Terangkum semuanya mereka jadi LEBAI DUNGU PAS.

PAS Kelantan beri sumbangan bina tokong buddha tu jgn pertikaikan - itu JIHAD. Jihad utk dapat undi pilihanraya ...

PAS nak imarahkan masjid, hak eleh ... Kat Selangor siap lagi rampas kuasa AJK masjid utk persediaan berceramah politik dibulan Ramadhan. JIHAD tu kalau berjaya pecah-belahkan umat Islam. PAS, PAS ...

Anonymous said...

meow yg bergaya..

Terbaek la bro..

Anonymous said...

babi ni perangai dia suka nyondol siang malm, pantang jumpa tanah lembut dia sodok sampai lumat, tak ubah mcm sifat sekor BABI dlm Pkr, sanggat minat dia perbuatan nyondol tu. ..tak kira jantan betina, bini orang atau anak teruna asalkan ada unsur kelembutan harus dia sondol sampai lumat!
ada pula perangai binatang babi ni asal bejalan tak toleh kiri kanan, dah terantuk baru tau depan ada tiang, dah tu baru dia toleh kiri kanan salahkan teman itu itu, tak ubah mcm perangai BABi dlm pkr tu. ...sama sebijik!

binatang babi tu makan segala jenis, tahi anak dia sendiri pun dimakan, asal boleh telan dia telan. ..dia amput betina tak kira apa ngandung bunting atau tua bangka,
tp itu tak heran krna babi tak ada akal cuma ada nafsu, beza dgn sekor BABI dlm pkr tu, orang panggil dia syeikh anwar janggut sejemput, baca quran boleh. .sebut dosa pahala siang mlm, tp perangai ya ampunnn, kalah babi tulen! !!!!

Anonymous said...

Penyokong Pakatan Rakyat semua nya TERENCAT AKAL!!

yogibear's season said...

Berapa banyak lagikah darah akan mengalir cetusan dari Amanat Hadi Awang?

Amanat yg tiada membawa kemashlahatan pada Ugama melainkan fitnah yg berpanjangan!


...barangsiapa mengadakan satu jalan dlm Islam akan sebagai jalan yg buruk, kemudian diamalkan oleh orang selepas kematiannya maka balasannya sama saperti orang yang mengamalkannya, tiada kurang sedikitpun...(intisari dr riwayat Muslim)

Anonymous said...

PM melayu dari pembangkang tak kisah la anuar or haji hadi.. dgn kerusi parlimen yg sedikit berbanding DAP akhirnye akn jd boneka dap seperti diperak dan selangor.
akhirnye keadaan jd tidak tenteram..

Anonymous said...

kalau dalam haji semua manusia sama saja pakaiannya, kenapa pulak dalam mesjid ada puak-puak dan kelompok berbeza-beza kostumnya?

tidakkah ini menimbulkan perpecahan?

itu belum masuk bab fitnah dalam 'rumah Allah'...masala, masala.

SERUAN BERSATU

Anonymous said...

klu bomo siam pandai telinga tu sapa yg punya

Anonymous said...

Seorang lagi Imam Mahdi terbunoh mungkin nak berjihad atau memang otak dah mereng. Tapi kalau nak berjihad kenapa gunakan pedang samurai..kan sekarang zaman moden kenapa tak gunakan senjata automatik. Agaknya Imam Mahdi ni ketinggalan zaman, patutlah senang senang ditembak polis

Anonymous said...

klu mcm ti sifat2 babi ada pd bomo siam jgk la ye

Bomo Siam said...

JayaNegara ni baru je dlm blogger....

Tak silap aku, dia mula pd May2012!

Sapa kata dia blog pembangkang! Bukan blog politik pun...!

Masaalah dia ni, dia nak sgt berilmu! Tapi tak mau berguru!

Tu yg jadik camtu!

Pandangan dia tentang Islam/kristian pun, bagi yg tak mengaji, bole buat kita kelam kabut!

Anonymous said...

kalau lalu depan tokong, tak ada hiruk-pikuk. tak ada fitnah-mehnah dan paling ketara tak ada kelompok-kelompok/kumpulan partisan...semua sama saja.

yogibear's season said...

Anon 315,

Izinkzn Yogi jawab soklan tu..

Telinga tu Ciptaan dan Milik Allah jallawa'aza...

Cuma nk tanya Bomo, klu tkda telinga boleh dengar suara tak?

Bomo Siam said...

3:15,

Segala-galanya diseluruh alam, milik AllahSWT.....

Dia yg pegang suisnya! Kita ni, pembawa amanah je!

Nanti, bila mungkar nangkir tanya, pasai apa hg suka dengaq ceramah?

Agak2 hg sapa yg jawab? Telinga ka or mulut hg?

Anonymous said...

ISIAN PAS V DAP; MANA BERISI?

politik dan agama mencerai-beraikan.

atas sebab itu dap dan mca cenderung membincangkan aspek ekonomi, pendidikan dan kewarganegaraan yakni...

dua pihak ini sengaja menjauhkan diri dari isu anutan dan pegangan kerana sebab yang releven itu.

ini berbeza dengan hingar bingar pas yang tak berisi-isi sedangkan diam-diam dap, terus berisi dan berisi!

PEMERHATI

Bomo Siam said...

Yogi 3:33,

Jawabnya...BOLEH! Dgn izin AllahSWT!

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
yogibear's season said...

Hukum adat pd manusia di jadi Allah swt akan telinga sebagaii alat mendengar suara bukannya PENDENGAR suara.

Pendengar suara hanya Allah swt...walaupun tkde telinga dgn izinNya boleh kita dengar.

Itu hukum adat yg sah menyalahi dgn izin Allah swt.

Tp hukum syara' melarang kita mendengar org dok maki hamun lebih2 lagi dlm masjid.

contoh maki yg selalu terdengar dlm ceramah2...

mcm harta m-k b-p-k dia!...dlm masjid tu dok mengamok sakan.

Anonymous said...

bomo siam gi ngaji lgi.tu jawapan anak anak tu...

yogibear's season said...

Dia yg pegang suis atau Dia yg pegang kunci pintu( hati) untuk menerima hidayah dr Nya.

Tugas kita hanyalah mengetuk pintu yg tertutup itu dgn dengan penuh adab dan sopan krn kita tahu kunci ada pd Dia Yang Maha Esa.

Tp ni dak...disergahnya kawan yg dibalik pintu dgn mcm2 slogan..

Woi..! bahlol, pandakutty, syaitan bisu bla,bla...

Bila berdepan dgn gereja yg buat onar pandai pulak berhujah dgn...La ikroha fiddin, tiada paksaan dlm beragama.

...bertahalluf siasi konon!

tolong bg pencerahan lah sikit, apa dah jd dgn iqrar kita pd tiap2 pagi raya... Tiada tuhan yg kami sembah seikhlasnya melainkan Engkau dan bg Engkau ugama ini, WALAUPUN DI BENCI OLEH ORANG2 KAAFIR!

Siapa sebenarnya yg berperangai zimmi?

Umno terhadap rakan kongsinya dlm BN atau PAS yg dizimmikan oleh Ambiga / Dap?

Anonymous said...

Mcm ko la.

Anonymous said...

Alangkah baik nya kalau nyawa terkorban kerana menentang anasir musuh agama, bangsa dan negara.

Daripada tumpas menentang saudara sa bangsa dan saagama.

Astaghfirullah......

Anonymous said...

Dalam soal Tabung Memali, sememangnya UMNO seringkali dipersalahkan dan dijadikan kambing hitam walaupun yang mengutip derma adalah PAS, yang mengusahakan kutipan derma berjuta-juta ringgit juga PAS. Yang kononnya hendak dibantu adalah orang PAS. Yang kononnya derma berkenaan digunakan untuk kesejahteraan dan keamanan para pengikut PAS… tetapi kesudahannya UMNO yang dipersalahkan!

Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu ada banyak cerita tentang Tabung Memali, malah dia terlibat sepenuhnya dalam usaha-usaha penyonglapan dan penggelapan berjuta-juta ringgit duit berkenaan tetapi sehingga sekarang, Mat Sabu tidak pernah berani membuka mulut, menerangkan kepada penduduk Memali yang selama ini dijadikan modal untuk mengemis, mengapa mereka tidak dapat SESEN pun dari tabung berkenaan.

Anonymous said...

Musoh Agama dan Bangsa kita saperti Bomoh SundalSiam kalau mampos di langgar Lori Balak kita ucapkan Alhamdulillah..

Anonymous said...

babi sondol umno kerana tokey ladang di Lukut, port dickson tu dah kenal ISA ...kihkih

Anonymous said...

iNI LAH AKIBAT NYA BAHLOL2 YANG DAH DAPAT PETUNJUK DARI TUHAN PAS.

PAS PIS PUS MAMPUS LAH KO!!

Anonymous said...

BESOK GILIRAN BOMOH SUNDALSIAM PULAK BAWAK PELACUR2 SIAM MENGAMOK DI JPM.

Anonymous said...

Kalau mak menegakkan agama pergi lah mengamok pat rumah2 pelacur dan Rumah Judi yang berlambak pat Kelantan, Pulau Pinag dan Selangor.

Anonymous said...

ORANG SAKIT MENTAL .. MENGAMOK... PAKAI PEDANG/PISAU/PARANG ....

MENGAPA TAK TEMBAK SAJA DENGA UBAT PELALI.... DIAMLA DIA....

ATAU TEMBAK PADA KAKI SAJA... TAK BBOLEH BERGERAK

MENGAPA PERLU TEMBAK PADA PERUT KEATAS? .... RISIKO MATI MEMANG ADA...

APAKAH NYAWA SEORANG INSAN SEPERTI NYAWA SEEKOR CICAK SAJA?

Anonymous said...

Hahaha ... ayat mne ko amek bomo wat knyataan mcm tu,?

Anonymous said...

Di hadapan Allah xkire la pas ke umno bomo,ad ke Allah bahagikan 'ok ni pas,ni umno',.otak letak mana bomo?

Anonymous said...

cerita israiliyyat yg x sahih jgn dibuat hujah

Anonymous said...

tembak perut apa plak biol? polis tambak tangan dan kaki la..

dia mampus pasal pendarahan dan kecederaan, mati masa on the way to hospital!
kira ok la tu, nak mati sanggat kan? nak tunjuk berani. .hebat gagah? rasa dah kebal tanbak peluru melantun!

kalau aku, aku tak tembak tangan or kaki dia tapi aku tembak kepala dia tu biar terabur otak!
utk apa ditangisi kematian orang yg mmg nak mati?

Anonymous said...

ANON 6:47PM

WAKTU HANG BERTUGAS, TIBA2 MAMAT TU BAWAK PEDANG SAMURAI SERANG HANG...ADA HANG FIKIR DIA NI CACAT MENTAL KE TAK?
FOR SURE HANG SELAMATKAN DIRI DULU.
LAGIPUN ORANG MENGAMUK DUDUK DIAM MACAM ANAK PATUNG KE? FOR SURE BERGERAK SINI SANA. KALAU MENULIS DALAM KERETA BERGERAK TULISAN HANG PUN JADI CAKAR AYAM LAA...ITU PUN TAK RETI KE?

ex Polis said...

Anon 6:47 PM - ubat pelali?JPM bukan zoo. polis tk bawak ubat pelali la ngok. nak cari ubat pelali? sempat ade yg kena bunuh. apa niat dia bawak pedang samurai ? fikirla sdr

Anonymous said...

Babi dibawa naik sama ke atas bahtera Nabi Noh adalah demi menyempurnakan kesesatan dan kekotoran manusia.Selepas PRU 13 banyak lagi serangan akan dilakukan kononnya pilihanraya tipu.Ramai yang minat untuk mati syahit a.k.a mati katak.Apa yang pihak keselamatan di negara berdaulat ini akan lakukan?Ironinya, ramai pengkhianat dan petualang ini terus dianugerahkan dengan pingat oleh raja-raja Melayu.Ini amat tidak konsisten.Raja Melayu yang suka memberi pingat ini nampak macam menyokong gerakan untuk buang institusi raja.Kalau itu bagai dikata,eloklah sekiranya tuaku yang dahulu letak jawatan sebagai sultan dan jadi orang kebanyakkan,barulah hebat.

Anonymous said...

"Menentang siapa sahaja dengan pedang walaupun adik, abang,pakcik atau datuk nenek kita sendiri, jangan campuri mereka kerana mereka itu murtad, Jangan campuri dengan orang Umno kerana mereka telah kafir, sembelihan mereka, masakan mereka adalah Haram, jangan kita hadiri kenduri mereka."

Anonymous said...

tembak pakai ubat pelali?
sblm ubat pelali tu bagi kesan, kepala ko dh putus kena libas ngan pedang..