Wednesday, July 11, 2012

KENAPA POLITIK KAU MACAM SIAL, SETAN !?


apa perlu mazlan aliman 'mempolitikkan' foto dia di kubur almarhum tun razak ?

kenapa perlu sampai ke tahap nak politikkan isu FGVH hingga ke kubur almarhum ?

mak bapak kau tak ajar adab ke mazlan aliman ?

nak main politik main je lah dengan orang yang masih hidup, tak perlu buat gimik sampai ke kubur !




114 comments:

tOy said...

Sindrom sakit mental tak abis2 puak PR ni.. Hadoii...

Anonymous said...

http://melanausarawak.blogspot.com/2012/07/calon-anak-tempatan-taruhan-bn-vs.html

Bomo Siam said...

Budak ni sebenornya nak tunjuk gambaq rupa kuboq sipolan tu!

Fuyoo...sapa arkitek yg reka tu?

Marmar ataih bawah! Takut anjing korek or takut tanah runtuh?

Tabah kuboq ni milik sapa? Wakaf ka or milik persendirian?

BeritaKini said...

tak tau nak komen apa.

Anonymous said...

PR????? Mrk ni semua sakiit mental - bermula dari cai2 bawahan hinggalah ular2 yg diatas. Yg jadi mangsa sibodoh banggang yg bawa pedang samurai!!!!!mati katak, bodoh sial.

Anonymous said...

oii...bomo....tidur la....

Bomo Siam said...

Sedekah doa atas kuboq pun dikatakan, buat gimik?

Makin teruk mazhab UMNU ni ye!

Apa2pun kuboq tu...memang canggih!

Ada aircond tak?

Anonymous said...

hikayat tersirat
bapa pembangunaan negara

http://karkuzaridakwahiman.blogspot.com/2011/07/karguzari-baba-abdul-razak-kakrail.html

Bomo Siam said...

10:12,

Selagi Najib tak menikah lain....

AKU TAK NYENYAK TIDO.......

PUTRA MERDEKA said...

dasar ANAK HARAM beb.. bangsat punya mazlan

Anonymous said...

mazlan ... ko gi jumpa doktor dulu cek mana yang patut .. ada kencing manis ka ... wayarputus tang mana2 ka ...
satu lagi bila pak hang mati .. hang pasang pak guard 24 jam ... mana tau ..... orang dengki kat kita bukan kita tau ... kan ???

Anonymous said...

kubur mak bapak mazlan aliman kat mana ek ?

Anonymous said...

bomo...lebih baik hang masuk tidur la,hang bagi malu pas saja ni....

Anonymous said...

takut bersemuka dgn yg masih hidup setelah misi memalukan PM@najip temui kegagalan....
ke kuburan.. yg telah meninggal dunia tempatnya memanjatkan penyesalan dan kemaafan!!?

tetapi persepsi masing-masing... pelaku sendiri yg tau motif sebenarnya!!

Bomo Siam said...

Jawatankuasa Fatwa Negeri Kedah yang bermesyuarat pada 25 Mei 2010 telah memutuskan bahawa tetap berpegang dengan keputusan yang telah dibuat pada 26 Mei 1976 berkaitan hukum membuat binaan di atas kubur iaitu:-

i) Makruh hukumnya dibuat binaan di dalam atau di atas kubur yang tanah kubur itu dimiliki oleh orang yang membuat binaan tersebut. Manakala hukumnya harus jika membuat binaan yang bertujuan menyelamatkan kubur itu dari digali atau dikorek oleh binatang buas atau diruntuh oleh banjir atau seumpamanya.

ii) Haram hukumnya dibuat binaan di dalam atau di atas kubur apa jua jenis dan bentuk binaan yang kekal selepas hancur mayat dengan tiada apa-apa tujuan seperti yang tersebut di atas sekiranya kubur itu di dalam tanah yang disediakan untuk perkuburan atau yang diwakaf untuk perkuburan dan wajib dirobohkan kerana binaan kekal wujudnya selepas hancur mayat ia menghalang orang-orang Islam daripada menggunakan tempat perkuburan itu dengan tiada apa-apa sebab yang dilulusakan oleh syarak dan meruntuhkan itu hendaklah dengan kebenaran kadi atau kebenaran Majlis Agama Islam Negeri Kedah kerana dikhuatiri berlaku perbalahan, pergaduhan dan sebagainya. Batu-batu dan perkakas-perkakas binaan menjadi hak milik waris-warisnya dan dipulangkan kepada mereka. Jika tiada waris atau waris enggan mengambilnya maka menjadi hak kepada baitulmal.
Wallahua'alam.

Anonymous said...

zaman tun buka felda ni dia tak cakap pun ada kuota untuk mana2 kaum... felda yg pertama dimalaysia dan didunia..felda lurah bilut... cina melayu india sama2 masuk.. tetapi yg kekal siapa??hanya melayu.. waktu tu cina dan india (walaupun bukan semuanya) tak sanggup nak meneroka kawasan hutan tu... tetapi kini bila dah maju dan menjadi antara entiti yg dihormati dunia dan menjadi antara lubuk rezeki ratus ribuan melayu maka terbeliak la mata mereka.... dalam hal ini siapa yg salah????

penyenarain fgv pun lebih kurang gak.... waktu mula2 ckp felda nak bankrap pastu bila tok jib umum durian runtuh mereka spin balik cite..kononya peneroka patut terima lebih dari itu... apa punya manusia la korang ni... adat la pembangkang..semua hal pun dia nak bangkang tapi sampai rezeki org pun nak bangkang memang bodoh la....

lagi satu yg paling musykilnya... datuk najib sendiri tahu yg felda ni adalah antara kubu kuat barisan..takkan la beliau begitu bodoh untuk melakukan sesuatu yg boleh menyebabkan barisan kehilangan sokongan di felda??kami warga felda pun rileks je..tapi org luar plak yg dok terkinja kinja nak jadi hero.... hahahaha!!! tak payahlah jadi hero bang oi.... elok la dia dok sedekahkan fatihah atau yassin kat tun.... jangan plak minta restu... kang lain plak jadi nya...

Bomo Siam said...

Jabir berkata :"Rasulullah saw melarang mengapur kuburan dan duduk di atasnya atau membangunnya ( meninggikan tanah atau binaan) atau menulis di atasnya." ( HR Muslim,abu daud dan an-nasaie )

Imam asy-Syafie, Imam an-Nawawi, Ibnu Hazmin melarang perbuatan tersebut.

Tengku Anuar said...

Bdoh pnya pmbgkang..yg ko nk pegi sabitkan org yg dh xde 2 knp??knp lah sgkat sgt pmikiran pmbgkang ni,klau mcm ni lah gya pmikiran korng,korng ni xlyk jdi pmimpin,lbh lyak jdi SAMPAH!!

Bomo Siam said...

Mr Mazlan, you dengor ni.....!

Antara adab berdoa ialah memilih masa yang afdzal, didahlu dengan wuduk dan sembahyang, bertaubat kepada AllahSWT, mengadap Kiblat dan mengangkat kedua tangannya. Memulakan doa dengan pujian bagi AllahSWT dan syukur kepadaNya serta berselawat keatas Nabi s.a.w., berselawat dipertengahan doa dan diakhirknya kemudian diakhirri dengan doa “Amin”.

Tidak mengkhususkan doa untuk dirinya sahaja malah hendaklah berdoa untuk orang ramai, mempunyai sangkaan yang baik terhadap AllahSWT dan mengharapkan doanya dimakbulkan, mengaku atas dosa2 yang dilakukan dan berdoa dengan suara yang rendah.

Unknown said...

nak kata kubur rasulullah haram? ke x prnah tgk kubur rasulullah? kubur sahabat2 rasulullah pernah tgk?

Anonymous said...

Bomo sial tu kita jgn komen posting dia, biar dia meroyan sorang2. Kalau dia kurang komen, elaun dia kena potong, miss syuru plak nanti....

Anonymous said...

Sial ko Bomo Siam..
Bikin malu PAS je!!
Bomo Siam anjing uapahan UMNO

Anonymous said...

Sial ko tuan punya blog bomoh siam!!
Ko mempersenda agama mcm supaya org anggap PAS jahil!!
CElako ko bomoh, dasar pencacai UMNO

Anonymous said...

Ap bodo la soalan? Simpan la siket kebengapan ko bomo....

Anonymous said...

Spesis ni kan Anak Haram serupa Bomoh SundalSiam otak sipot babi!!

Anonymous said...

aku duduk kat bando la bro. kalo aku duduk felda dah lama aku carik bdak mazelan ni. aku ajak dia minum air tebu, kasi dia makan pau muo. lepas tu aku bagi penampo kaw2 kat pala boddo dia tu dgn pijak perot dia bior teburai. kimakk tul mazelan ni.

hj ghani
org muo

Bomo Siam said...

Lihat pd gambor....

Masyaallah, terlalu jauhlah sgtnya akan kesederhanaan makam Raja Arab Saudi, King Fahd Abd Aziz serta kerabat2nya, jika dibandingkan dgn kehebatan kuboq sipolan ini...!

Tuhan bayaq cash...!

Anonymous said...

Tamrin menuduh Tun Mahathir yang merancang untuk membunuh karier Tun Ghaffar. Ini kata-kata Tamrin sewaktu berceramah membantu Anwar:
Keputusan Anwar Ibrahim enggan menentang Allahyarham Tun Ghafar Baba dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden Umno pada tahun 1993 bertukar sebaliknya apabila Anwar didorong oleh Presiden Umno, Datuk Seri (kini Tun) Dr Mahathir Mohamad sendiri.
“Saudara Anwar ni saya dah kenal lama dari saya Pemuda (Umno) lagi dan saya percaya dia.
“Masa tu dia memang tak nak lawan Pak Ghafar, dia beritahu saya, beritahu Pak Ghafar dia tak nak lawan, tetapi tiba-tiba sahaja berubah.
“Selepas perkara tu berlaku, saya tanya dan arwah bapa saya juga pernah bercakap dengan orang-orang seperti Datuk Mazlan Harun, Mat Sabu.
“Mereka kata, yang mainkan dia tu, Dr Mahathir. Ini cerita sebenar,” ujar Tamrin
“Saya sendiri diberitahu Allahyarham Datuk (kini Tan Sri) Mohamed Rahmat, Allahyarham Datuk (kini Tan Sri) Megat Junid dan Gabenor Melaka sekarang ini, Tun Khalil Yaakob.
“Mereka kata yang menggalakkan Anwar lawan Pak Ghafar ni adalah Dr Mahathir.
“Sebagai orang muda, kalau saya pun, kalau boss dah bagi jalan saya akan lawan, siapa tak nak jadi Perdana Menteri.
“Ini yang dalam Umno berlawan nak jadi naib presiden, nak jadi ketua wanita tu pasal apa? Nak jadi Perdana Menteri lah tu.
“Kemudian arahkan orang ini, orang itu untuk galakkan lagi Anwar,”
Pada 1993, Ghafar mengambil keputusan berundur daripada jawatan Timbalan Presiden UMNO dan Timbalan Perdana Menteri apabila kedudukannya sebagai Timbalan Presiden UMNO dicabar oleh Anwar dalam pemilihan parti itu.
Mana sumber yang Tamrin dapat sehingga Anwar langsung tidak ada dosanya
Oleh sebab itu Tamrin masih terhegeh-hegeh mahu berdamping dengan orang yang pernah memperlakukan sedemikian rupa kepada bapanya.
Mungkin Tamrin ingat Anwar akan mengambilnya jadi menteri persekutuan kot...pigiiidah, Anwar tidak terlintas untuk melantik anak kepada musuhnya dulu.
..............................
ANAK TUN GAFAR MENJILAT PUNGGUNG ORANG YANG MENJAHANAMKAN BAPANYA,ANAK JENIS APAKAH INI?

Anonymous said...

Spesis Anak Haram Bomoh Sial sampaikam kubor orang pon dia cemburu.

Spesis Berok Hutan ko Bomoh Sial!!

Zaeydee said...

Tendang keluar dari Felda je... baru dia orang tahu rabu ke khamis..

Anonymous said...

SEDEKAH DOA ATAS TAPI DUIT SEDEKAH ORANG DI MASJID DI SAKAU!!

SPESIS HARAM JADAH!!

Anonymous said...

bomo yahudi opppssss siam nie 1 spesis dgn blogger sesat yg kojol baru2 nie

Zaeydee said...

Tendang keluar dari Felda je... baru dia orang tahu rabu ke khamis..

Anonymous said...

Oii Bomoh Sial ko suroh BAPAK ko jer meniah lain pastu ko tidor dgn Mak Tiri kau skali. PAS kan CHAMPION dalam hal ni. Maksiat saban hari!!

Anonymous said...

Bomoh Sial dah jadi pandai dalam bab kubor pulak. Dasar spesis puak PAS bangsat JACK OF ALL TRADE MASTER OF NONE!!

BUT MASTER IN MANTAT BINI ORANG!!

membangun bersama islam said...

Bomoh Siam barua UMNO..
Bijak sungguh permainan tuan?

Bomo Siam said...

Berikut ialah senarai 'PAHLAWAN NEGARA' yang dikebumikan di Makam Pahlawan antaranya:-

Dalam kubah:

Tun Dr Ismail
Tun Abdul Razak
Tun Hussein Onn
Tun Ghafar Baba

Luar kubah:

Tan Sri Syed Jaafar Albar
Tan Sri Syed Nasir Syed Ismail
Tun Sardon Jubir
Tan Sri Mohd Noah
Tan Sri Abdul Kadir Yusuf
Tan Sri Mohd Khir Johari
Tun Dr.Fatimah Hashim
Tun Ghazali Shafie
Tun Omar Ong Yoke Lin
[[Jeneral (B) Tun Ibrahim bin Ismail

"Boss! Kuboq pun ada grade ka?"

anis wana said...

puak2 pmbangkang ni sbnrnye xde otak

bodoh!!!!!!!!!!!!

itu kbur org dh xde,korang ni kan cm xde isu lain nk cari...

Servant of God said...

membangun bersama islam said...

Bomoh Siam barua UMNO..
Bijak sungguh permainan tuan?

July 11, 2012 11:21 PM

--------------------------

Lepas nih kalau kucing korang mati pun salah UMNO kaa?

Bomo siam tuh perangai memang sebijik macam penyokong PAS selama nih, kenapa baru sekarang nak tuduh dia orang UMNO?

Memang langau ngan bomo sama sial laa...

Anonymous said...

Woii Bomoh Sial!!

Ko sebok dgn Jabir tapi Jubur ko Anwar rembat.

Servant of God said...

Semoga kamu dilaknat sehabis-habis laknat, wahai bomo sial. Dah laa pilih nick name bomo yang kerjanya memang menyekutu Allah SWT.

Amin.

Anonymous said...

Senarai pahlawan berok makrep cuma satu. Bomoh Sial!!

Anonymous said...

Klu asyik kutuk2 bomo ni...dia makin menjadi2.. Bila keluar segala maki hamun syaitan yg kecik pun jadi besar... Tu yg bomo ni suka... Dia spesis jin yg bersekongkol dgn syaitan... Buatla penilaian masing2 ... Aku rasa dia memang gila... Tinggalkan dia sorang2 ... Klu nak cuba pulihkan dia...cakap elok2 jgn kasaq2. .. Nnt lagi menjadi2 dia meroyan..!

Bomo Siam said...

11:25,

Sapa suruh sior gambor kuborrrr???

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

SEBAB BOMOH SIAL NI LAH RAMAI YANG MAKIN MELUAT DGN PAS DAN PKR.

SYABAS BOMOH SUNDALSIAM!!

Bomo Siam said...

11:30,

Hmmmm...pandai pun hg! Yg lain tu, apasai BODO haaaa...?

Anonymous said...

Hai...ambik kredit pulak bomo ni...

membangun bersama islam said...

bomoh siam.. cukuplah permainan psyko jijik tuan untuk memburukkan PAS. Hanya golongan toghut UMNO yang bersikap seperti tuan. Kami tau siapa tuan.. anjing upahan UMNO

Anonymous said...

SPESIS MCM BOMOH SIAL NI NAK KENA BUNUH KAREKTOR DIA JADI RAMAI2 MAKI DAN SUMPAH DIA BIAR MAMPOS DI SAMBAR PETIR DAN TAK MENYEMAK DALAM BLOG NI LAGI.

Bomo Siam said...

Besa dgt tak lagu deep purple....

'Smoke on the kuboq'?

Camna kita nak elakkan kuboq dpd berasap?

"Kacang je Boss! Boh konkrit kelilin, ataih bawah!"

Anonymous said...

Typical penyokong Pas... Yg buruk semuanya bagi kat umno... Terimalah hakikat bomo ni mmg mewakili pas... Bila nmpk bomo ni sesat...baru nk kata dia anjing upahan umno... Selama ni tak pernah dengar pencacai pas bantah komen bomo!

Bomo Siam said...

BILA ANDA SUKA MENGUTUK.

JGN TAKSUKA BILA DIKUTUK!

Berhentilah merokok!

Anonymous said...

Aku ini seorang ustaz, penyelidik juga pensyarah di sebuah IPTA yang Islamik.

Isu bab kubur ini banyak khilafiahnya.

Tetapi yang lebih memalukan aku ialah cara Bomo Siam menonjolkan imej "Islamik"nya.

Janganlah memalukan Parti "Islam" yang kau sokong tu.

Jangan guna ilmu untuk meninggi diri atau merendah orang lain. Cara dakwah kamu lebih kepada "jidal" dan "namimah", bukan "nasihah".

Pilihlah adab yang baik bila memberi nasihat. Tak perlu merendahkan orang lain.

Aku menyeru umat Islam supaya kembali kepada perpaduan, akhlak yang baik dan sifat hormat menghormati.

Sedihnya bila ada yang menolak usaha perpaduan dan menyumbang kepada perpecahan dan persengketaan atas nama agama Islam.

kingnek said...

kesian bomo siam, propaganda tak laku, orang naik muak adalah, haha nampak sangat kau ni tak ada kerja (unemployed) dan bekerja sebagai cyber trooper. Mana lah orang yang ada kerja (employed) ada masa tulis begitu banyak komen dalam semua artikel, takpe lah, cari makan, betul tak bomo siam? haha kantoi!

Servant of God said...

membangun bersama islam said...

bomoh siam.. cukuplah permainan psyko jijik tuan untuk memburukkan PAS. Hanya golongan toghut UMNO yang bersikap seperti tuan. Kami tau siapa tuan.. anjing upahan UMNO

July 11, 2012 11:37 PM

-------------------------

Amboi sedapnya mulut kamu anon,

Hai manusia, tak payah si bomo datang membuat kami benci pada PAS.

Cukup saja PAS menyokong peliwat yang menyekutukan Allah, dan peliwat ini juga yang juga menyokong pemurtadan orang Islam.

Cukup saja PAS mengeluarkan fatwa2 dan ayat2 yang menyebabkan umat Islam berpecah belah, kafir-mengkafir antara satu sama lain, malah ada yang sanggup mati syahid kerana diapi2kan pemimpin PAS, rupanya mati katak.

Cukup saja PAS menggadai kalimah Allah kepada orang kristian.

Memang kami sudah benci PAS lama sebelum datangnya bomo laknat nih.

Kamu marah dia? Kenapa? Memang itu laa perangai kamu selama ini, cakap konon macam orang berilmu agama, tapi bila diteliti, rupanya dah sesat ataupun gila.

Itulah perangai kamu selama ini. Kenapa marah dia, tidak marah diri kamu?

Sekelumit beza si bomo sial ni berbanding kamu, dia memang wayar sudah putus.

Pun masih tuduh UMNO?

p/s: Tapi kan, kalau si bomo ni betul gila, bererti dia tak berdosa. Orang PAS yang konon waras tapi jual agama kat orang kapir, jawab laa korang kat Allah SWT yer.

membangun bersama islam said...

Bomoh Siam hanyalah mainan jijik pysko UMNO yang cuba memperbodohkan rakyat malaysia demi menjatuhkan dan mencemarkan perjuangan PAS.

Bomoh Siam..baik mana pun rancangan kamu tapi rancangan Allah lebih baik. Cukup cukuplah komen kamu yang kononnya menentang UMNO..

Kalau mcm ni lah gaya politik UMNO, InsyaAllah PRU13 adalah penamat riwayat Bend

zat said...

Bomo Siam kata

Besa dgt tak lagu deep purple....

'Smoke on the kuboq'?

=====================================

HA HA HA...hang ni lawak...smoke on the water jadi smoke on the kuboq..

Anonymous said...

relaks la SOG..
bomo tengah kopius tntng identiti dia.. penat dia melawak meraban tp org PAS xtrima dia..
nasib la ko bomo.. xleh nk cari makan

Anonymous said...

bomoh/musang beruk

pergi minum air kaki nik ajis tuh babi. husam pemipu, perompak pitis rakyat mu bodo kelu tolol. PAS bengong beruk

Anonymous said...

aku dah mula kopius,
Bomoh Siam ni geng mana?
Geng kita ke geng hamPAS?

Bomo Siam said...

zat!

Depa sama depa dah mula bergonyoh dahhh...!

Teruskan! Melayu sama Melayu bergusti!

Mmuuaahhahahahaha...!

Anonymous said...

Zat... Backupla bomo ni...dia da keseorangan..kau talian hayat dia!

Bomo Siam said...

GAP suruh kita bergusti pasai KUBOQ!

Yg dok kalut berbahas pasai biodata aku tu...apa kejadah?

JGN LARI DPD TAJUK.....

Anonymous said...

Zat...kau tak sekepala dgn dia...kau selalu lari tajuk!

zat said...

Bomo Siam

depa biasa UMNU-style..bila tak de hujah nk bertahan go for personal attack...

Anonymous said...

good job bomoh sial,

makin ko merapu,makin menyampah kami kat PAS khususnya dan PR umumnya..
Posting banyak2 lagi ye abg bomo!!
I like U!!!

Anonymous said...

Takhabiis2zat dgn umnu style dia... Kau pun ada style ko...anwar sttyle!,,

Anonymous said...

dasar orang gila. nak suruh roh arwah tolong dia ke? What a stupid and dumb guy. bahalol tapi nak tunjuk pandai. sekolah sampai dah brape?

Servant of God said...

Anonymous said...

aku dah mula kopius,
Bomoh Siam ni geng mana?
Geng kita ke geng hamPAS?

July 11, 2012 11:59 PM

--------------------------

Aku tak peduli, dia gang siapa.

Dia dah terlampau. Dalam komen post satu lagi siap pertikaikan nama Allah SWT.

Tak perlu kita marah kalau manusia permainkan kita. Tapi kalau dia permainkan Allah SWT, kenapa nak bagi muka?

Bomo Siam said...

Gambar bercerita.....

Asal bukan UMNU, suma doa tak laku!
Mengkalu UMNU yg berdoa...amin!

Jika undi PAS, masuk sturga!
Undi UMNU, masuk syurga lambat!

Yg mana satu betui nie....?

Jin! Amik limau 21 bigik!

Bomo Siam said...

Aku ni.....BOMO!

Malangnya aku sendiri pun tak nampak apa dlm hati budak yg berdoa tu.

Camna hangpa bole tahu, itu suma GIMIK belaka?

JGN MAIN ACI LUT!!!

"Boss! Apa menatang 'aci lut' tuh?"

Anonymous said...

Woi babi sial anak haram kau....

Memang engkau ni patut kena maki sebab tak tau adab dan mak pak kau tak reti nak ajar kau.

Ni la anjing2 Anwar yg tak tau adab mcm kau. Esok mak pak kau pun kubur org main kan baru kau tau.

Mmg dasar bangsat

Melayu Ultra said...

Apa yang hang merapu ni BOMO? Hang agama ISLAM ka? ALLAH tu nama tuhan hang ka? Kalau bukan x payah la nak komen kat sini.. JIJIK!

Unknown said...

aku tanye maqam rasulullah dgn sahabat.. yg kau jwb king fahd tu buat ape? king fahd tu dijamin syurga ke?

Anonymous said...

Tamrin

Sedar la sikit. Mana pegi duit MARA RM60juta yg kau songlap masa kau terajui MARA.

Berapa byk betina yg kau bayar guna duit MARA.

Kau ni ibarat melepaskan anjing tersepit.

Melayu Ultra said...

Apa la masalah orang PAS ni.. agak2 kubor tok moyang dia sendiri dia pi doa tak? Kalo takat doa kat kubur Allahyarham Tun Razak dengan ikhlas takkan sampai nak ambik gambaq kan??

Dalam hati kata "Kalau masuk blog GAP gambaq aku ni, kompom melotup!" Ikut ajaran Pork Nik, kalau doa untuk UMNO semuanya doa kecelakaan je.. Kalo Pok Nik dah camtu, pengikut hamPAS bertambah2 lagi..

Masih tak putus idea lagi pencacai2 ni nak jahanamkan dan pecahbelahkan orang Melayu!

GOOD DOG!!

Melayu Ultra said...

Anonymous said...

aku dah mula kopius,
Bomoh Siam ni geng mana?
Geng kita ke geng hamPAS?

July 11, 2012 11:59 PM

------------------------------------------

Jangan terpedaya.. orang macam BOMO SIAM ni macam Anwar gak.. dia bukan orang, ni spesis SESUMPAH! Cuba tanya BOMO ni, agama dia nama apa, tuhan dia nama apa? Konpom dia x bleh nak jawab punya!

Wakakakakaka! Cer hang jawab BOMO!

Bomo Siam said...

MU, 12:44,

Aku dah test korang cukup2 ptg tadi!

Aku dah dpt tambah input persoalan BOSS aku.....

PERPADUAN MELAYU! Masihkah ada sinarnya???

Anonymous said...

Puak PAS&PKR ni gila begambor..
Yang belah PAS, tgh semayang bwh pokok tangkap gambo, doa nangis tangkap gambo, hirup kuah tangkap gambo, mkn nasi lemak tangkap gambo,

yang belah PKR lagi hebat.. romen chinadoll tangkap gambor, blowjob dalam jamban tangkap gambor, makan karipap pon nak tangkap gambo!

Bomo Siam said...

MU....!

Cuba hg lihat tadi.

Modai aku cuma 'Tuhan tak bernama'

Just hanya 3 perkataan....!

Kau lihat betapa gempitanya respon yg diberi.

Tapi...takde satu pun yg benar2 mampu buat MELAYU BERSATU!

Kenapa?

Aku masih mencari jawapannya!!!

Asalamualaikum!

Anonymous said...

sape nk bersatu dlm kesesatan bersama2 ko bomo!
yng sesat ko je..lain2 smuanya bersatu bahawa Allah lah tuhan yang esa

Anonymous said...

sebab adanya spesis macam bomoh siam nilah melayu tak bersatu...haram jadah bomoh siam lagi mau tanya

headbomb said...

gila dah dah macam ninja yg kena tembak tempohari.. rosak2 ades pakatun makin sakit dah gua tgk ni cit..

Melayu Ultra said...

Pegi mampos la ko BOMO! Orang Melayu tak perlukan orang macam kau! Sebab orang macam kau hanya merosakkan ISLAM dan MELAYU!

Pegi JAHANAM!

BOMO! Hang betulkan dulu nama tuhan hang baru aku boleh terima komen hang! kalau setakat nama ALLAH pun hang jual kat kapiaq!

Ni AKU bgtau kat hang sekali lagi!

PEGI MAMPUS sama lu BOMO SIAL!!!!

-Wassalam-

Tukang Komen said...

Bomosiam happy bila dikutuk. Takde sape yg sanggup buang saka yg ada padanya. Itu pasal segala hujah dia tak masuk akal sebab dia mintak dikutuk. Dia tak pernah marah korang bila kena kutuk sebab dia anggap kutukan sebagai 'maknan'lazat. Bila dia dah kenyang dia bagi salam dan tido.

Melayu Ultra said...

Bomo Siam said...
MU....!

Cuba hg lihat tadi.

Modai aku cuma 'Tuhan tak bernama'

Just hanya 3 perkataan....!

Kau lihat betapa gempitanya respon yg diberi.

Tapi...takde satu pun yg benar2 mampu buat MELAYU BERSATU!

Kenapa?

Aku masih mencari jawapannya!!!

Asalamualaikum!

July 12, 2012 1:03 AM

-----------------------------------------

kesian kat hang BOMO.. punyalah nak jilat Pok Nik dgn lubang jubor ANWAQ sampai sanggup hang cakap tuhan takde nama??? AGak2 la BOMO SIAL!

Memang hang ni dah jauh.. aku doakan hang dapat petunjuk dan hidayah..

BOMO aku nasihatkan kat hang kurang2kan la cium spender Pok Nik sebelum tidor ngan kulum testis ANWAQ sebelum sarapan pagi,, supaya hang bijak sikit dari menjadi terlalu bebal..

Melayu Ultra said...

Bomo Siam said...
Mr Mazlan, you dengor ni.....!

Antara adab berdoa ialah memilih masa yang afdzal, didahlu dengan wuduk dan sembahyang, bertaubat kepada AllahSWT, mengadap Kiblat dan mengangkat kedua tangannya. Memulakan doa dengan pujian bagi AllahSWT dan syukur kepadaNya serta berselawat keatas Nabi s.a.w., berselawat dipertengahan doa dan diakhirknya kemudian diakhirri dengan doa “Amin”.

Tidak mengkhususkan doa untuk dirinya sahaja malah hendaklah berdoa untuk orang ramai, mempunyai sangkaan yang baik terhadap AllahSWT dan mengharapkan doanya dimakbulkan, mengaku atas dosa2 yang dilakukan dan berdoa dengan suara yang rendah.

July 11, 2012 10:38 PM

--------------------------------------------

BOMO aku nak tanya sikit... ALLAH tu nama tuhan hang ka?? Tuhan hang kan takde nama?? bukan ke itu yang hang laung2kan.. PUNDEK la lu BOMO! tak payah nak berlakon jadik baik laa.. kitorang tau hang ni sapa.. Baik2 tdo malam, mana tau esok malam dah tido balai!!!

Wakakakaka!! Tunggu!!!!

gasing said...

tok moh nak tunjuk perasan bijak, lidah berbelit2 macam serban yahudi mabok. sebenarnya dia syok kat Rosmah, pasai tu dia marah sangat kat Najib.

gasing said...

tok moh nak tunjuk perasan bijak, lidah berbelit2 macam serban yahudi mabok. sebenarnya dia syok kat Rosmah, pasai tu dia marah sangat kat Najib.

Anonymous said...

Kpd Bomo Siam..kau mmg btul dr segi hukum..lg tepat, hukum tersebut diambil dlm kitab BUGHIAT ALTULAB oleh Syeikh Daud bin Abdullah bin Idris Al-Fatani, m/s 30, juz 2, 9 baris dr atas..

Lebih kurang melayunya:
"(Dan demikian lagi) HARAM memperbuat sesuatu seperti qubah atau rumah atau pagar di atas kubur pd bumi yg diwakafkan akan tempat kubur segala islam bahkan apabila takut digali orang mencuri atau binatang yg buas atau dirubah oleh air sabak (banjir) maka tiada haram diperbuat yg demikian itu dn jika tempat kubur wakaf sekalipun atau takut digali sebelum lagi hancur mayat demikian jua dan dihubungkan pula dgn dibina taruh empat batu yg besar empat persegi (kepok) seperti yg ma'ruf maka iaitu haram jua melainkan kerana yg tersebut itu maka harus pula."-pent

Dn lagi:
"(Maka wajib) atas orang yg kuasa melarangkan dn merubahkan qubah atau rumah atau pagar yg diperbuat di dlm kubur wakaf yg lain drpd yg di istishnakan maka tiada harus merubahkan yg sudah diperbuatnya jika diketahui akan qasadnya yg demikian itu" -pent

Tapi kau kne tahu 1 perkara. Kubur Nabi2, Rasul2, sahabat2, para wali Allah, sultan2, raja2, pemerintah2 tiada haram diperbuat binaan. Supaya dapat diketahui oleh umat dn org ramai. Agar dpt diziarah, bertawassul dn mengenang jasa mereka..

Kau nk ckp isu agama, tp bodoh belake..klu suka ckp agama, gi blaja agama la..mana mungkin kau bercakap tentang hukum fizik, jika kau tidak pelajari ilmu fizik..ape la bomo ni..suka2 je ckp agama..haih..umat akhir zaman hanya tahu copy n paste je..sumber dr kitab2 muktabar xtahu..

Anonymous said...

Bomo siam SIAL selama-lamanya.

Bomo Siam Anak Haram said...

Kubur Bomo Siam nanti ada aircond.

Anonymous said...

Hehe... Camtu pun ada.

Anonymous said...

Bomoh Sundal Spesis Puak PAS BANGSAT bertujuan memecah belahkan Melayu memperalatkan Allah dan Agama.

Memang Sial ko Bomoh Sial!! Aku sarankan ko jumpa MAT SABU di BILEK 121 atau O_START BADIGOL PUKOL 3 pagi BAWAK BINI ko skali untuk dapatkan jawapan BANGSAT!!

Anonymous said...

Sedekah doa atas kuboq pun dikatakan, buat gimik?

Makin teruk mazhab UMNU ni ye!

Apa2pun kuboq tu...memang canggih!

Ada aircond tak?

==========

He he he sebenarnya Bomoh Siam dengki kerana kubuq bapa dia tak lawa dan tak ada aircon...

Anonymous said...

Selagi Najib tak menikah lain....

AKU TAK NYENYAK TIDO.......

============

Bagus biar engkau gila..

Anonymous said...

Jabir berkata :"Rasulullah saw melarang mengapur kuburan dan duduk di atasnya atau membangunnya ( meninggikan tanah atau binaan) atau menulis di atasnya." ( HR Muslim,abu daud dan an-nasaie )

=============

Kalau orang tinggikan kuburan dia, engkau ke yang tanggung dosa. Bentuk kubur pula yang engkau risau tapi isu murtad engkau bertepok tangan..biar dia murtad itu dia punya fasal..Bomoh Siam hipokrit no 1

Anonymous said...

Aku ni.....BOMO!

Malangnya aku sendiri pun tak nampak apa dlm hati budak yg berdoa tu.

Camna hangpa bole tahu, itu suma GIMIK belaka?

JGN MAIN ACI LUT!!!

"Boss! Apa menatang 'aci lut' tuh?"

=============

Engkau Bomoh babi, sebab itu tak nampak. Tapi bomoh rakyat nampak.

Selama ini dia kutuk FELDA. Lepas tu rupanya FELDA tak seburuk yang digembar gemburkan oleh si Gila ini. Malah selepas disenaraikan harga FELDA bertambah tinggi sebab itulah si gila ini pergi ke kubur pengasas FELDA......

Anonymous said...

GAP keluarkan gambar BOMO SIAM NI bagus gak kita kantoikan dia...

MAT13 said...

Elokla tu sebenornya mamat ni bagi tau aku dia nak mohon maaf pada allayarham tu sebab dia gi pusara ni.Maaf sebab memburukkan FGVH yang terbukti sebaliknya...heheeh tapi puak PAS dah lapor salah hehehebetui tak mat-mat kiPAS. KAlau nak beramal tak payah tunjuk-tunjuklahh

Anonymous said...

beginilah ajaran Parti Ajaran Sesat..PAS kepada ahlinya...berdoalah kepada ALLAH SWT kerana dialah pencipta..jangan bernazar dikubur..kurafat namanya.

aloya said...

aku tak tau apa punya kelas politik Mazlan mangkok ni, sampai ke kubur ko nak berpolitik.

Juak PR totok memang CELAKA!!!

Anonymous said...

Ya aku setuju kalau GAP expose identity si BOMOH SIAL dan si kurang ZAT yang berlagak saperti o_start yang bertauliah atau pon Pemimpin Terunggul Msia saperti Tun Matsupon sekadar Mat dan Minah sengkek yang kecewa dan menagih perhatian.

Anonymous said...

Tepat!! Bomozat yang kecewa dan menagih perhatian... masih gamak nak habak " aku da test korang cukup2 petang tadi". ... Bomo kantoi... Spin pulak cerita!!

BOMO THAILAND said...

BOMOSIAM OOOI..

BRO UNKNOWN BERTANYA TU..HANG PERNAH TENGOK GAMABR MAKAM RASULULLAH DAN PARA SAHABAT KE TAK?

APSAL TAK JAWAB? SEBAB DAH KANTOI? KEH KEH KEH

Anonymous said...

BOMO SIAM SIAL MEMANG TAK ADA AKAL NAK MARAH, MERABAN RABAN AKALNYA TAK TENTU ARAH. INI ORANG PAS LAH YANG TAK ADA OTAK.
MENGOTORKAN LAMAN GAP SAHAJA. SAT PU SAMA, KUNCU BAHALOL BOMO SIAM SIAL. ZAT SIAL ANAK BOMO SIAL.

Anonymous said...

Dah habis modal dah puak2 PR nih.

Anonymous said...

perhhh bomo sial....pandai menyamarrrr...kau nk pesong aqidah orang2 PAS...kau ingat orang PAS TAK BELAJAR....bangkai sungguh mu ni...celako...BABI...

HIDUP PAS...HIDUP PAS....
TAKBIRRRRRR.....

Anonymous said...

WAKAKAKAKKA....BOMO SIAL DA NK JADI HERO PULOKKK....GI BERTAPA LG DIGUA BUKIT PUTUS....HARAP2 KO TK PUTUS HAIDDD...ENTAH2 DA TAKDA HAID.....HAHAHAHAHA....

Anonymous said...

Ok sokongggg....! memang mcm sial puak2 PR ni,perangai perosak bangsa!.

BOB MALAYA said...

bodoh xde akal pas nie nama jer islam xreti akidah btul nie org pas.org dah mati pun nak dijadikan publisiti murahan yang jelik..memang perosak negara

Anonymous said...

pakatan rakyat nak runtuhkan kubur bekas pm malaysia dulu ke kalau perintah malaysia mengikut definasi di atas?aku rasa baik korang runtuhkan binaan haram seperti berhala hala besar di negeri pok nik tuh.hipokrit tahi anjing!ptuih!

Ali said...

Malas nak komen baca sini: http://one-kotabelud.blogspot.com/2012/07/bagaimana-anwar-menyertai-umno-tun.html

Anonymous said...

Syabas Bomoh Siam kau dah LePAS org yang ada hati mati ada mata buta ada telinga pekak