Wednesday, July 4, 2012

LAGI PRODUK BN YANG BERKUALITI.


KLIK SINI

36 comments:

Anonymous said...

YAB PM harap dapat juga tengok-tengok kot ada lagi bajet untuk Tayar BAS Pengangkutan HENTI-HENTI di pekan,Kampong...Syarikat bas ini pun teruk juga, ada penumpang atau kosong kena jalan juga kedistinasi pergi balik...Bas express pun kalau ada lebih bajet kena tolong juga..Pengangkutan amat penting untuk rakyat miskin bergerak. Aku ahli UMNO Dulu Kini dan Selamanya..

Otak geliga said...

I-TR1M vs PTRS

Negara vs Negeri

kewangan hampir bangkrap vs kewangan terkaya

UPSR, PMR, SPM vs SPM

TELUS vs KEDEKUT

hehehe...dua2 ok, tapi yg satu tu kedekut sgt, tangkai jering, berkira...hehehe

Anonymous said...

mari kita biarkan kerajaan lemah..bila kerajaan lemah..rakyat dpt mcm2..jom kita lemahkan BN next pru..jgn bg 2/3..pasti kita akan dpt mcm2..

Anonymous said...

10.23

tak yah wat cam tu kot...sebagai rakyat gua pun setuju gak ngan idea ko bro..tapi rasanya kerajaan bn bawah pimpinan tok jib dah sedar kesalahan lampau.. kalau tak takkan tok jib sendiri nak pohon maaf pada rakyat??besar nilai tu... rasanya dengan kemenangan yg besar mudah lg untuk kerajaan untuk meneruskan transformasi mereka..lagi pun kalau perkara lama berulang kembali..5 tahun tu bukan lama sgt pun... InsyaAllah BN UMNO dah sedar........ berilah kepercayaan pada tok jib!!!

Otak geliga said...

kerajaan dah menggunakan duit rakyat dgn cara lestari & rakyat dpt merasainya.....tapi berapa ramai yg kata TERIMA KASIH????

susah nak ucap TERIMA KASIH & senang juga melupakan JASA....itulah manusia yg berfikir guna nafsu amarah....tak gitu

Bomo Siam said...

Dlm program yg sebegini, pd aku, tak perlu kita bandingkan yg mana lebih berkualiti or yg mana lebih ori.

Yg penting rakyat tambah dpt faedah. Jika dulu hanya ada satu, la ni, dah jadi dua.

Itu la yg bagus buat rakyat. Jika dulu takde, skrg, macam2 ada!

Kerana apa? Barangkali berkat pembangkang yg kuat! Buatkan pemerintah terpaksa kerja lebih kuat!

Bila pemerintah kerja kuat sampai tak tidoq, sapa yg untung? Rakyat yg untung. Jadik, kesimpulannya, jika nak kerajaan kerja kuat utk kita, pembangkang yg kuat, mesti ADA!

Betui tak Jin?

Bomo Siam said...

Perlu diakui, bahawa kerajaan UMNU skrg, tak henti2 buat transformasi. Bole masuk guinees book! Mencakupi banyak arah demi kesejahteraan rakyat. Yg pd waktu2 yg lepas, tak pernah terfikir olih ramai org.

Kerana apa? Kerana yg lepas2 itu hampir sumanya tranformasi 'buncit perut'!

Dan kenapa suma ini agak mendadak bezanya?

Barangkali kerana keperkasaan pembangkang kot...???

Telebih Sudah said...

Mohon Dipautkan blog saya di blog ini.

http://assassincyber.blogspot.com

Anonymous said...

pru 2008, pembangkang tk kuat mana pun. byk calon depa terkejut bila mng. tk duga rakyat bg kmenangan. calon lulus pmr pun leh mng. pd masa tu, rakyat gerammm dgn pak lah n khairy. minyak naik 70 sen. bonus tk bgi. depa berdua tk pandai pimpin rakyat n tadbir negara. byk isu jdi kritikan pembangkang. nk tunjuk baik, sampai simpati pd anwar. byk penyokong umno marah dan terus boikot tk undi BN termasuk gua. tpi skng, najib pula kerja keras utk merobah apa yg tersilap pak lah dulu. skng dah byk najib buat transformasi. lepas ni gua bg balik undi 100% pd BN. PR dah di uji 4 thn. Asyik TIPU RAKYAT. kah3..lebih teruk dri pak lah.

Anonymous said...

FUCK TO BOMO SIAM SIAL!

Tukang Komen said...

Sumbangan pembangkang terlalu kecil untuk diberi kredit. Sebarang perubahan kaedah kepimpinan datang dari daya pemikiran pemimpin yang berkaliber dan berkualiti. Setiap kali datangnya PM yg baru pasti ada saja pembaharuan dan corak dasar dibentuk kearah kebahagiaan rakyat.

Corak kepimpinan Najib memberi perhatian kpd keperluan rakyat dan kebaikan negara. Usaha kerajaan (BN)untuk mempertahankan kemenangan adalah kebetulan sahaja. Kerajaan yg baik akan diberi kepercayaan untuk terus berkuasa. Pembangkang hanya pandai mnjerit dan merusuh.

Anonymous said...

UMNO sejak dari PRU pertama 1955 dah berTahalul Siyasi dalam Perikatan yg kini BN dgn sanggup bekerja sama dgn bukan Islam bagi mentadbir negara tercinta ini. PAS baru sekarang iaitu nak masuk PRU 13 baru jumpa Tahalul Siyasi yg menghalalkan bekerjasama dgn kafir yg dulunya haram. Parti caca merba, tengok namanya saja dah pelik. PAS tapi Parti Islam SeMalaysia, sepatutnya P I S.

Anonymous said...

Dalam bahasa Crotia PAS bermakna ANJING. Tak percaya buka google translate. PAS memang pun anjing DAP muahaaaaaaa

Anonymous said...

Bomo Siam cakap berkat pembangkang yg kuat, kerajaan pemerintah terpaksa kerja kuat.
Bomo Siam cakap kerajaan UMNU skrg, tak henti2 buat transformasi. Mencakupi banyak arah demi kesejahteraan rakyat....aku jawab: hang sendiri mengakui hal ni...so la ni, hang still nak jatuhkan kerajaan yg sedia ada hari ni ke? Akhirnya datang jugak kesedaran kat hang no...PRU nanti, bole la hang pangkah BN no....

Anonymous said...

KALAU PEMBANGKANG KUAT DAN BERKUALITI, BOLEHLAH DIBERI KREDIT. TAPI PEMBANGKANG TAKDE KUALITI, SIBUK NAK BERKUASA MEMANG TAK GUNA. DULU, RAKYAT SEPERTI AKU UNDI PROTES JE. TAPI INSYA ALLAH LEPAS NI TIDAK LAGI. JADI KALAU NAK KATA BERKAT PEMBANGKANG KUAT, TUNJUKKAN KEBOLEHAN. BUKAN BERPOLITIK SEPANJANG MASA. BARU NEGARA MAJU DAN MAKMUR.

Anonymous said...

off topic, harga petrol ron97 turun lagi 20sen. so apa kata hang wahai pencacai pakatan?

no comment sebab gua pakai ron95 je.

jadi yang hang mengamuk dulu sebab ron97 naik apehal?

saja je nak kutuk kerajaan.

kesimpulannya, depa memang bingai! mmmmuahahahahaha

Anonymous said...

pencacai umno memang bingai sampai bila2. zaman najib lembu pun ada kondo memang hebat...hebat22222. terbaiklah

Anonymous said...

pencacai pakatan memang bingai sampai bila2. zaman najib video pun jadi besi memang hebat...hebat22222. terbaiklah

Anonymous said...

HIDUP NAJIB.. HIDUP BN..HIDUP MALAYSIA! aku sokong BN sampai bila-bila!!

Anonymous said...

Bodohnyee ngkau ni...
Cakap tak guna fikiran.


Bila negara lemah ..rakyat alan jadi lebih susah...
Keje tak begaji..atau gaji tak nsik naik...
Bila negara lemah..bangsa melayu akn jadi lemah juga..ngkau nak kasi kat bangsa bangsat tu jadi ketua negara ke...?!
Bila negara lemah...dan semakin lemah ..anak cuvu ngko jugak yang akzn jadi mangsanya...kecuali laaa kalau ngkau tu mandul..

Pelik aku ada org melayu yg punya hati ..naluri dan fikiran macam ngkau...

Hati busuk mcam bau mayat yg lambat dikebumikan tu..

Anonymous said...

pakatan haram satu apa kerja pun tak buat, makan angin & berpolitik 24 jam! mari sama2 kita bungkuskan pakatan tak sah ini pada PRU 13 nanti

Anonymous said...

Weiii bodo...!!!!

Kalau negara dah lemah...
Ngko ingat bole mintak macam macam ke...???

Lebih kurang mcm ngko laaa...
Kalau tak beduit ..hutang merata tempat...menganggur tak keje...lepas tu mak bapak ngko minta macam macam nak pakai raya ni...!!!!! bole ke ngko kasiiii....

Bodoh ..akai mcm lembu....

Anonymous said...

Aku pon setuju cakap tu..

Anonymous said...

Pas bila nak buat transfomasi kat kelantan ni...??

Lama dah aku keje kat sini...
Dah nak pindah balik negeri pon...
Tak ada apa pon..

Pakatan dah buat tranfom kat selangor dah....
Dulukan cine....
Kontraktor melayu bole bungkus..
Dah bungkus dah...yg bergadai pon ramai dah..

Anonymous said...

KERJA YG PALING SENANG DALAM DUNIA IALAH JADI PEMBANGKANG..BANGKANG TAK PERLU ADA TANGGUNGJAWAB APA APA.

Anonymous said...

Anjing kurap pun tahu Pembangkang kat Malaysia ni dari dulu hingga sekarang adalah pembangkang yang membawa keruntuhan kepada negara sebab tiada satu barang yang dibangkang dengan konkrit tetapi kearah kehancuran apa saja kerajaan nak buat untuk rakyat tidak betul dan dibangkang, lepas tu pembangkang puji spork sebab kemajuanya.

Di spork hanya satu parti memerintah pembanmgkang dibunuh ketika nak bertunas jadi apa saja rancangan untuk rakyat terus dibuat tanpa bankangan, kalau ada bangkangan teruklah kena sama berjuta2 dan selalu pembangkang kalah.

Kalau Malaysia nak maju kena buat macam spork lah.. adakah Pembangkang setuju???? bodoh.

Lit Kit Siang +++ Mummy Foo
Lim Guan Eng ++++ Ng Phaik Khim.
Anak Lim Guan Eng++ raba nenen budak sekolah.
Anwar Ibrahim++++ Shamsidar/Azizan/Azmin ais krim jamban-RM30mil/SAIFUL/Cinadol/ Siamdol/ RM3bil.
Badrul Amin +++++ Pukul tiga pagi buat kaunseling isteri orang.
Adun PAS Selising henjut isteri orang dlm keta api.
Mat Sabun ngan Mah dlm bilik 121 kota bharu.

Banyak lagilah rasuah dan penyelenwengan di Penang, Selangor,Kedah. apa nak jadi kalau mereka dapat Putrajaya , jawabnya hancus Malaysia. Kalau masa jadi Timb boleh rembat RM3bilion kalau jadi PM lagi teruklah.

tobeng said...

1.Betul,bagus ada pembangkang yg kuat,tapi jangan terlalu kuat sanpai berlaku perebutan kuasa macam sekarang.

2.Pembangkang yang bagus adalah pembangkang yg berkualiti bukan pembangkang yg membangkang menbabi buta,membangkang dr longkang.

3.Pembankang yg membangkang segala2 yg datang dr kerajaan termasuk yg baik dan untuk faedah rakyat adalah pembangkang yg bahlol dan tak layak jadi pembangkang pun.

4.Lihat bagaimana pembangkang bodoh Malaysia menentang brim,krim,trima dll I'm yg ddituduh rasuah.

5.Pembabgkang yg jahat menentang pembangunan yg diusahakan oleh kerajaan spt projek lynas.Malah projek pembekalan air untuk rakyat selangor juga dihalang oleh kerajaan negeri pakatan semata2 kerana dengki dan politik.Kerajaan berhati syaitan ini lebih rela melihat rakyat selangor sengsara kerana tak cukup air dr membiarkan projek kerajaan bn yg lepas mendapat kredit.

6.Pembangkang munafik ini juga sanggup menggadaikan maruah agama demi undi san kuasa termasuk menjual kalimah Allah,menggadaikan tanah wakaf/surau untuk shopping mall dan yg terbaru menghalang sekolah agama kerana menurut perintah kafir.

7.Ini contoh 'kecerdikan' pembangkang malaysia yg tidak terdapat di negara2 lain termasuk memburuk2 dan melaga2kan negara di mata luar.Ini kerrja bapak syaitan pengkhianat yg pembankang negara lain tak buat.Hanya di Malaysia.

Anonymous said...

produk2 BN walau berkualiti taraf dunia pun tak akan dapat memuaskan hati manusia2 yg sudah tersemat dlm dirinya kebencian & dendam kesumat! ... aku minta Najib teruskan apa saja bantuan & program yg membawa manfaat kpd rakyat, biar manusia2 bodoh dari puak2 bebal & bangang itu mengutuk! rakyat banyak yg bersyukur.. itu yg penting!

Anonymous said...

bomo siam @ musangka pun bedal apa saja yg BN bagi, lepas tu kutuk..he he he!!

bomo siam @ musangka spesis manusia yg hidup dlm hutan!

Anonymous said...

Para pecacai suruhan DAPigs, PKR dan PAS makin menjadi-jadi gila mereka, meracau mengarut yang bukan-bukan, Kerajaan Barisan Nasional sibuk memberi bantuan kepada rakyat, Penipu Rakyat pula terutamanya PAS sibuk minta derma untuk buat lebuhraya, sekarang ni buat pecah tanah, sampai ke sudahlah pecah tanah sajalah, projek lain dah jadi buktinya, PAS tak reti mentadbir negeri, hanya tahu memaki hamun dan merosakkan masyarakat, sekarang merosakkan akidah masyarakat dengan fahaman sesat yang merosakkan pemikiran dengan hukum hakam sesat yang direka-reka demi kepentingan politik.

Kepada Bomo Siam, lebih baik ko diam jangan melalak macam anjing lebih-lebih sangat, tahulah ko tu dasar anjing suruhan DAPigs atau jenis keturunan DAPigs pemakan babi, jangan kerana ko makan babi maka perangai ko pun dah jadi macam babi, dasar jahanam punya bomo siam, hang nak menyamar jadah apa lagi wahai si jahanam yang tak guna, hang merosakkan akidah orang ramai, aku paling benci puak DAPigs jadi penyamar untuk memecah belahkan orang bumiputera, kepada orang sedemikian, kalau orang bumiputera berpecah, korang jangan ingat boleh selamat, korang akan jadi mangsanya juga kerana orang bumiputera ibarat gajah, korang pula ibarat pelanduk, tapi kalau puak DAPigs ibarat anak babi yang akan kena lanyak dengan gajah yang sedah bergaduh, jadi silalah sedar diri jangan melampau sangat, Hisham Si Obor-Obor patut letak jawatan, kerana ko hanya pandai hunus keris cium keris lepas tu simpan dalam sarung, itu sajalah, budah tadika pun boleh buat, berlagak saja si Hisham Kerispudin Si Obor-Obor ni, banyak songeh saja, tapi macam mangkuk hayun, merosakkan keamanan negara dengan menlingkupkan undang-undang pencegahan anasir subversif seperti ISA yang telah dijadikan mangsa, lebih baik ko bubar saja semua undang-undang wahai Hisham Kerispudin Si Obor-Obor, blah la.

Anonymous said...

Anonymous said...

bomo siam @ musangka pun bedal apa saja yg BN bagi, lepas tu kutuk..he he he!!

bomo siam @ musangka spesis manusia yg hidup dlm hutan!

July 5, 2012 2:46 PM

---------------------------------------

Bomo Siam ni bukan jenis manusia yang hidup dalam hutan, tapi spesis manusia pemakan babi yang tinggal dalam kandang babi, sebab itulah perangainya macam perangai babi, tak gitu Bomo Siam? Ko memang jahanam Bomo Siam, anjing kurap pun lebih baik dari ko, dasar jahanam, blah la.

anti bohmau said...

GAP,

bomo siam dah terkantoi MENGAKUI SEGALA TRANSFORMASI kerajaan sampai ke akar umbi tp dia gunakan justifikasi yg pelik kononnya krn keperkasaan pembangkang!! jgn prasanla...sebenarnya transformasi yg PM lakukan bukan krn pembangkang pun tp memang sudah lama dirangkakan (http://www.kpwkm.gov.my/nkra/latarbelakang) & mula berjalan sejak 2009. apa dia ingat pembangkang perkasa? poodah..perkosa adala!!

kini kita tunggu pula 'transformasi rakyat' yg dulunya bagi undi kpd pembangkang DEMI PROTES kpd kebajatan paklah ngn anak menantunya...

marilah sama2 kita membantu kukuhkan kerajaan sejajar dgn nikmat segala bentuk bantuan baik secara langsung mahupun sipi2 kita rasai...

sapa yg tak dapat apa2 bantuan tu jgn marah sbb mungkin ada antara adik-beradik, saudara-mara, rakan sekampung-sebandar yg terima bantuan2 tu & kita turut rasa senang melihat mrk gembira menerimanya. Insyaallah, kita akan mendapat rahmat & rezeki dlm bentuk lain pula jika kita berlapang dada. mungkin anakcucu kita diberi kejayaan & kesenangan dlm hidup mrk dgn kesyukuran & doa kita kpd mrk yg menerima rezeki tersebut...ambo tak dapat brim ka brum ka tp ambo amat2 bersukur anak2 berjaya, Alhamdulillah...

anti bohmau said...

GAP,
actually free tuitions for pupils & students was first implemented by syed moktar albukhary!! i was involved in the programme back in 2002-2004 when syed mokhtar sponsored free tutions for more than 10 schools in kelantan. imagine the noble effort by ONE person who would like to see his people move forward by giving them free & quality education....then umno got involved in another programme like that for more under privilege students & again i was involved, too. then in 2004/5 onwards, tuition vouchers were given to primary teachers all over the country by the government to teach extra classes to their students...sometimes we need to go back in time to recognize the deeds of few people who have started things like this earlier....
jgn ingat bila pembangkang buat tusyen, depala yg kononnya juarai benda tu..poodah! hangat2 taik ayam slalunya...

Anonymous said...

Padan muka kau, Bomo Siam. Kau dibayar oleh Penipu Rakyat untuk menyibuk dekat laman ini. Pergi makan taik lah...

Anonymous said...

Bomo Siam pecacai lebih teruk dari pengangkat najis! dia mengangkat najis & disimbah ke kepala sendiri!!

Anonymous said...

Pendedahan Bloggers ada fakta dan bolih dipertanggung jawabkan.

PEMBANGKANG selamanya main taik tak sudah-sudah. TIDAK berjasa pon kepada rakyaat, rakyaat tidak semua jadi ahli parti, rakyaat yg berfikiran terbuka dapat menilai yg mana parti bodoh dan parti yg terus bekerja. PEMBANGKANG siang malam main taik.