IKLAN BERBAYAR

Sunday, July 29, 2012

MAT SABU STIM DENGAN KHOMEINI.


kalau presiden pas meninggal, maka pas akan diketuai oleh penjilat syiah.

dato haron taib pernah balun syiah dalam ceramahnya.
apa motif dato haron taib balun syiah, dia yang tahu.

jelas dan nyata, haron taib dan azizan razak memang tak sebulu dengan mangkok hayon si penjilat syiah yang sorang ni.


14 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

mat sabu dgn semua benda pun dia stim..... tahap iq dia ngan mahfuz bean lebih kurang je bodohnya.... mcm ni nak jd menteri??? ptuihhhh!!!

Anonymous said...

mat sabun bagi ceramah di Jerman?... ☺ KAH ☺ KAH ☺ KAH ☺ KAH

Anonymous said...

Adab-adab Berpuasa





Ø Berbuka puasa apabila telah masuk waktu Maghrib.

- disegerakan yakni sebelum melaksanakan solat Maghrib dengan makanan yang ringan seperti kurma, air sahaja, setelah itu baru melaksanakan solat.

- tetapi jika makan malam telah dihidangkan, maka terus dimakan, jangan solat dahulu.

- berbuka dengan doa: "telah hilang rasa haus, dan menjadi basah semua urat-urat dan pahala tetap wujud, insyaAllah.

Ø Sahur dilambatkan sehingga mendekati subuh. Jika tengah makan atau minum sahur lalu mendengar azan Subuh, maka sahur masih boleh diteruskan sehingga selesai. Imsak tiada sunnahnya dan tidak diamalkan pada zaman sahabat dan para tabi'in.

Ø Banyakkan bersedekah.

Ø Mengerjakan solat terawih pada malam-malam Ramadan.

Ø Berusaha mendapatkan Lailatul Qadar terutama pada sepuluh malam terakhir.

Ø Mengerjakan iktikaf pada sepuluh malam terakhir.

Ø Mengerjakan umrah.

Ø Menjauhi PERKATAAN dan perbuatan KEJI dan menjauhi pertengkaran.

tengku faiz mansor said...

sesat-sesat....teruk ...otak batu tidak boleh berfikir baik dan buruk itu pembangkang

Anonymous said...

Pemantat Bini Orang ni Kalau ikot hukum hudud patut di sula jer Binatang ni. Sepatah dia cakap seratus patah takleh di dengar.

Anonymous said...

MAT SUBU NI SEBENARNYA PELAWAK TAK LEBIH DARI ITU, SEPATUT NYA DIA NI KENA GANTI TEMPAT ARUAH ALLAHYARHAM YUSUP CHONG,, PERLU BANYAK LATIHAN LAGI BARU BOLEH JADI PELAWAK TERKENAL, KITA PERLU BERJAGA JAGA DAN SENTIASA BERWASPADA, MATSABU NI BAHAYA, KAKI CAT PUNYA MAT SABU NI

Anonymous said...

rakan2...marilah kita sama2 memberi hujah2 yang bernas kepada geng2 PR di sinar harian ruang komen mereka. marilah kita menyumbang kepada BN dengan memberikan idea2 untuk mematahkan hujah mereka.mereka hanya tahu memaki hamun sahaja.namun bilangan mereka amat ramai jadi org2 pro BN diminta dapat menyumbang disana supaya keadaan seimbang.

Anonymous said...

KOTA BHARU- “Jangan mudah meletakkan andaian mengundi Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum nanti (akan) diberi ganjaran pahala lebih,” kata Timbalan Pesuruhjaya III Pas Kelantan, Datuk Mohd Amar Abdullah.

Bagi tujuan itu, Mohd Amar meminta Pemuda Umno Kelantan supaya tidak melabelkan pengundi yang akan mengundi BN mendapat pahala berdasarkan kenyataan Pas tidak dapat mengotakan janji-janji sahaja.

“Dosa dan pahala adalah berlandaskan dasar perjuangan, bukannya dilihat pada ketidakmampuan sesebuah parti dalam mengotakan janjinya,” katanya kepada Sinar Harian.


Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Ketua Pemuda Umno Kelantan, Anuar Safian yang menyifatkan pengundi BN akan mendapat pahala lebih dengan mengundi parti itu jika Pas tidak berbuat apa-apa kemajuan dalam Islam dan bangsa Melayu.

Kenyataan Anuar itu adalah susulan kenyataan Mohd Amar pada 29 Jun lalu yang mencabar Umno mengundi parti itu atau BN pada pilihan raya umum akan dikira sebagai amal soleh dan pahala jika Umno percaya perjuangannya selari dengan kehendak Islam.
......................
BIORLAH APA ORANG NAK KATA NIK NAJIS KATA UNDI PAS MASUK SYURGA BOLEH PULAK

Anonymous said...

MAT SABU TIANG LETRIK PASANG SKIRT PUN DIA NAK

Anonymous said...

.
BILA ANUTAN DIPERDAGANGKAN TANPA BATAS.

MEMINTA diberikan kesamarataan dalam aspek anutan adalah satu permintaan yang provokatif sifatnya.

namun, apakah pihak yang meminta kesaksamaan ini ambil peduli akan impak negatif yang bakal menyusul?

nah, hati depa mungkin berkata: "go to hellaluya". bagi mereka dalam konteks anutan semua anutan sama ketinggiannya, atau sebenarnya proksi ini tidak dapat menerima seadanya keadaan dimana anutan Barat tidak jadi dominan di Tanah Melayu?

namun dalam soal anutan, Barat paling hipokrit. Barat yang jadi kiblat itu, mereka sendiri tidak berikan kesaksamaan agama sebagaimana yang proksi Barat di Tanah Melayu mahukan.

apa maknanya? apakah proksi Barat di Tanah Melayu cuba jadi lebih keBaratan (dari segi anutan) berbanding Barat itu sendiri?

bagi pihak yang menuntut, bukan hati pihak yang terkesan dengan tuntutan ini yang harus dijaga tetapi hati pihak yang meminta kesaksamaan (proksi Barat) nampaknya yang perlu dipuaskan. berat dah ni.

keghairahan naik tocang ini menjadi-jadi kebelakangan ini kerana, anutan yang dominan dulu itu semakin pudar dominasinya. dan ia bertambah pudar apabila pihak yang dulu-dulunya berkeras mahukan mahukan teokrasi telah mula melupakan kemahuan berkenaan apabila realiti poltik sama sekali berlainan.

apabila terdapat vakum dan apabila parti agama (yang katanya mahu berubah) buat tak kisah vakum ini diisi oleh proksi Barat, walhal polemik ini mungkin strategi awal untuk menguatkan kedudukan sebelum proksi Barat jadi dominan dalam hal anutan.

maka kalau nanti ada sesalan, salahkan diri sendiri kalau 'dominasi AGAMA yang dikejar' tak dapat sebaliknya 'dominasi yang digendong' berciciran.

ALPASIKU

*jangan mare nanti kena jual

Anonymous said...

Mat Sabun ingin menjadikan Malaysia Darul Syiah, boleh mutaah dengan bini orang.

Anonymous said...

Merokok MEMbahayakan kesihatan.
bukan MERbahayakan kesihatan.
Anon spam di atas tolong PERbetulkan 'grammar' anda...

Anonymous said...

SHAH ALAM – DAP mengulangi pendirian bahawa parti tersebut tidak akan menyokong penubuhan negara Islam di negara ini dan perlaksanaan undang-undang hudud seperti yang disarankan Pas dan Umno.

Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata, pendirian DAP selama ini adalah konsisten dan tidak pernah berubah, namun menegaskan DAP dan Pas bersama-sama berkongsi pendirian untuk memerangi rasuah dan penyalahgunaan kuasa.

“DAP dan Pas boleh dan harus bekerjasama untuk masa depan rakyat berdasarkan prinsip bersama yang menyatukan kita daripada membiarkan perbezaan ini untuk memecah belahkan kita.

“Jelas, ‘dasar bersama’ tersebut tidak menyebut tentang perlaksaan negara Islam atau undang-undang hudud dalam kerajaan persekutuan PR masa depan,” katanya sebentar tadi.

Kata Guan Eng lagi, atas sebab ini, DAP dan Pas telah menandatangani dasar bersama yang menyatakan kerangka kerjasama dan dasar membina negara-bangsa kerajaan persekutuan Pakatan Rakyat (PR) masa depan.
.....................
AMACAM NASRUDIN NAK SPIN LAGIKE?