Monday, July 23, 2012

PAKATAN SELANGOR PERJUDIKAN NASIB RAKYAT.


KLIK SINI

12 comments:

Anonymous said...

pemimpin dan pemain industri berkaitan dan pakar telah suarakan
kebimbangan akan krisis air..khalid masih buat bodo...hendak sangatkah rakyat
bertindak lebih agresif berdemo protes dpn SUK?

Anonymous said...

Selangor ni semua dia nak buat tapi semua terbengkalai. Sampah bertimbun dan masalah denggi tu kasi selesai dulu baru nak cerita ambil alih syabas. Give the experts to do the jobs.

Anonymous said...

Bukan Pakatan yang perjudikan nasib rakyat Selangor, RAKYAT SELANGOR SENDIRI YANG PERJUDIKAN NASIB MEREKA APABILA MEREKA MENGUNDI PAKATAN PADA PILIHANRAYA YANG LALU.......

Anonymous said...

pakatan selangor perjudikan nasib rakyat ????????

biar betul..aku rakyat selangor tak rasa cam tu pun..

sejak PR perintah..tak pernah pun bayar bil air..Alhamdulillah...

Anonymous said...

Apa cerita dengan lori sampah untuk selangor ?aku tengok banyak lori sampat kat kilang dirawang tu ......tapi yang muskilnya kenapa kecik sangat ....aku rasa cuma boleh muat 4 atau 5 tan aja ......Apa dah jadi khalid hang buta ka?.........kenapalah tak tempah yang besar sikit macam mana panesihat ekonomi kau buat .....ini bukan murah brooooo..........nantilah aku akan siar gambar lori sampah yang berderet tu>>>>>

Anonymous said...

11.04
Fikir logik. Ko dapat air free tapi Selangor bayar duit tu dgn apa? Berapa banyak tanah, harta rakyat Selangor yg dah terjual hinggakan tanah sementara penempatan pun habis diusir. Mana ada dlm dunia air paip bersih diberi percuma. Melainkan ko gali perigi belakang rumah.

Anonymous said...

ngkau mandi pakai pasir lombong patutla air free

zat said...

Anon 11:48pm

mana ada jual tanah nk byr bil air...sgor punya rezab & hasil dh cukup utk menampung kos...

Bomo Siam said...

Klu hangpa dok bergusti camni....

Sampai kiamat pun tak selesai!

Hg kata kat aku! Aku kata kat hg!

Last2....negeri dpt kat cina!

Padan muka melayu!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Meow Bergaya said...

Khalid Gagap bijak buat percaturan jangka panjang, itu sebab dia beli tanah lombong penuh air dari Trinity (Talam), bayar RM100 juta utk kroni2 dia. Itu belum masuk lagi bekas lombong pasir ...

Bila air yg dirawat sudah kering kontang, dia akan cakap air lombong banyak, rakyat boleh guna, apa susah2, sedangkan dia tahu air lombong tu hanya layak utk babi berendam.

Nanti Selangor akan keluarkan slogan baru utk rakyat - "MENGAIR-BABIKAN RAKYAT SELANGOR" disamping "MENGKRONIKAN DUIT RAKYAT SELANGOR".

ambe pok nik,mu? said...

Ala,unisel pon nak dilacurkan...kau ni reti ekonomi asas tak?

Anonymous said...

Bukan tu yg berlaku flam puak ko ke bomo?puak pengencing rakyat?