Monday, July 30, 2012

STRAITS TIMES SINGAPURA PANAS HATI DENGAN NAJIB.



What a derisive remark by Singapore Straits Times for PM Najib!  

1.    Carolyn Hong never feels safe when PM Najib gains the largest  support from majority Malaysians.

2.    She deliberately sought ill-thought opinions from opposition-backed agency, Merdeka Centre.

3.    Merdeka Centre chief, Ibrahim Suffian has been spreading his ill-information towards PM Najib, who has been toiling to the extent of excellent level of all his day-to-day praiseworthy attributes and gaining strong trust from the people. M.C. survey is cheap, full of lies and of course disgraceful kind of survey agency.

4.    She faked multi-racial inputs as the supporting tools from Merdeka Centre which in turn she criticized the performance of PM Najib.  

Carolyn Hong still harps on Ambiga’s revenge and desperations against the authorities. C.H. main motive is to remind Malaysian foreign voters in Singapore by spreading her permanent support for opposition and not forgetting to condemn PM Najib with BN whenever they could.
H.S.

38 comments:

Anonymous said...

happy?

even majority american are not happy with current administrator. so what is the beef?

Anonymous said...

.
according to melaise, Dapig penang is finger lickin' good!

but are those melaise as individual enjoys the social and political climate?

Anonymous said...

Mane tak panas.... LKY dan anaknya langsung tak masuk list......

Kah kah kah kah kah.... kalau Al-Juburi, majalah lucah memang dah kenal sape dia.... no. 1 in the world...

Bomo Siam said...

GAP!

Ce hg check sat! Rating & kredebliti antara Spore NST ngan MNN hg tu...!!!

Mmuuaahhhahahahaha...!!!

Jgn plak hg bandingkan dgn 'Utusang'....Malu besor kang!!!

Anonymous said...

Berhati-hati di jalan raya
Pandu cermat jiwa selamat

Anonymous said...

Biasalah, NST Singapork nak lepas gian, dekat Singapork mana berani puak bangsat ni komen apa-apa, mulut katup rapat tak berani kritik PAP, takut kena saman, tapi muka tak tau malu pulak kacau Malaysia, puak NST Singapork ni pun jenis anjing-anjing juga, biasalah, dasar anjing akan menyalak ke hulu ke hilir mengacau orang, bodo piang punya wartwan NST Singapork, hang pi jaga la Singapork tu saja sudah la, rejim PAP yang kuku besi tu pasai apa tak berani tegoq? Pengecut, muka tak malu, Kerajaan Malaysia patut saman NST Singapork ni, biar puak bangsat ni tahu apa itu erti hormatkan orang lain. NST Singapork, hangpa tu anjing sajalah di Singapork, tak ada maruah apa lagi dah, sekadar menyalak menyalahkan Kerajaan Malaysia sajalah, rejim kuku besi PAP Singapork langsung hangpa tak berani sentoh, bodo piang punya NST Singapork, si Carolyn Hong @ 'Kera'lyn Hong bodo piang tu, tau apa, menyalaklah puas-puas, auk, auk, auk, bodo punya wartawan NST Singapork, jenis bodo macam ni mana tau apa, bodo piang, satu grup dengan Bomo Siam dan zat, pikiaq guna kepala butoh, kalau zat dan Bomo Siam pikiaq guna kepala butoh, si 'Kera'lyn Hong ni pula pikiaq guna 'tut...' 'tut....' bodo punya wartawan, pi mampus lagi baik la, wartawan konon, macam kena sawan babi pula aku tengok si 'Kera'lyn Hong ni, blah bodo, dasar muka mangkuk jamban macam 'Kera'lyn Hong ni mana tau malu, menyalak lebih-lebih kat negara orang, hang pi jagalah Singapork tu kacau Malaysia pasai apa? Blah la, cakap saja kencang, tapi bodo piang, woi wartawan NST 'Kera'lyn Hong, hang pi jaga la Singapork tu, hang boleh pi mampus sajalah, hang boleh pi jahanam, tak guna, muka tak tau malu, bangsat. Padan muka hang kena maki macam ni.

Anonymous said...

Bomo Siam said...
GAP!

Ce hg check sat! Rating & kredebliti antara Spore NST ngan MNN hg tu...!!!

Mmuuaahhhahahahaha...!!!

Jgn plak hg bandingkan dgn 'Utusang'....Malu besor kang!!!

July 30, 2012 1:21 PM

-----------------------------------

Tapi kalau banding dengan Haprakah dan Suara Keldaian... 2 paper lap taik tu confirm lagi jauh ketinggalan......

Anonymous said...

Kalau di Malaysia Bomo Siam sama zat adalah anjing suruhan DAP yang bodo piang, di Singapork pula 'Kera'lyn Hong adalah anjing belaan PAP, menyalak hari-hari kacau Malaysia, pi mampus la 'Kera'lyn Hong, macam lahanat sajalah hang ni, bodo piang, berlagak jadi wartawan, tapi hang tu macam orang sakit sawan babi sajalah. 'Kera'lyn Hong, bodo piang, bangang tak sudah-sudah, dasar muka mangkuk jamban mana tau malu, sibuk masuk campur hal Malaysia, ada wartawan Malaysia kacau Singapork ke? Jadi pemerintah Singapork tengok-tengok sama anjing-anjing belaan korang seperti 'Kera'lyn Hong ni jangan menyalak lebih-lebih sangat, tak pasal-pasal kena katok kot nanti. Cakap kencang bukan main, tapi anjing belaan PAP Singapork, blah la, dasar bangsat anjing belaan memang macam tu, bodo piang dan tak guna sesen pun, bangang!

Anonymous said...

Bomo Siam said...

GAP!

Ce hg check sat! Rating & kredebliti antara Spore NST ngan MNN hg tu...!!!

Mmuuaahhhahahahaha...!!!

Jgn plak hg bandingkan dgn 'Utusang'....Malu besor kang!!!

July 30, 2012 1:21 PM

-------------------------------------------

Anjing suruhan DAP dah mula menyalak dah. Manusia bodo piang macam Bomo Siam ni mana tau apa, dah jadi anjing suruhan DAP, tau apa lagi, jadi pecacai sajalah.

Pasai NST Singapork tu, kalau rating tinggi mana pun, kalau artikel macam sampah macam 'Kera'lyn Hong tu tulis apa guna? Buat lap taik ayam sajalah. Blah la, hang tu dasar pengkhianat, sedaq diri sama, pengkhianat macam hang ni jenis muka mangkuk jamban, mana tau malu apa, maruah hang dah jual timbang kilo kat DAP, DAP bagi sedekah guna kaki kat hang, hang kutip guna mulut, lepas tu DAP gosok kepala hang guna kaki, berkat konon, sebab tu hang jadi bodo piang sampai la ni, anak sedara hang zat tu pi mana, mampus dah ka? Menyemak sajalah hangpa dua ekoq ni, boleh pi mampus sajalah, lagi baik, bodo piang, pengkhianat, dasar komunis!

Anonymous said...

Anon July 30, 2012 1:31 PM...

bertambah panas bumuh sial arini bro.... dia hilang jap, tengah panggil anak sedara tiri belah atuk angkat dia anak Al-Juburi kejap.... ala si zat tu la...

Hehe.....

Anonymous said...

Anonymous said...

Anon July 30, 2012 1:31 PM...

bertambah panas bumuh sial arini bro.... dia hilang jap, tengah panggil anak sedara tiri belah atuk angkat dia anak Al-Juburi kejap.... ala si zat tu la...

Hehe.....
July 30, 2012 1:35 PM

-----------------------------------------

Tak pa, lantak pi kat dia, lepas ni minta dia bawak tok wan tiri belah adik ipaq pak tiri dia pula si Zali untuk buat kacau, semua kena hantam kaw-kaw. Depa ni tak boleh diberi muka sangat, teruk sangat dah, nasihat elok-elok bukannya depa ni nak dengaq, kena maki macam ni baru padan muka depa, bukan setakat NST Singapork yang panas hati dengan Datuk Najib, Bomo Siam dan kuncu-kuncunya pun dah panas hati dah, tak tahan beb kena maki, itulah depa nak provok dan hina kerajaan, tapi depa pula yang kena maki, bukan takat merah muka, dah belang-belang muka dah mungkin kot, sat aku tanya jin Bomo Siam, dia ada mai jumpak aku.

Jin apa dah jadi dengan Bomo Siam la ni?

Jin: Bomo Siam dah jadi wayar putus dengan sangat teruk, malahan la ni zat pun dah jadi sasau dah, depa la ni tengah bertumbuk dengan mesin basuh dan almari pakaian, kononnya jihad, tak tau lah, entah apa salah mesin basuh dengan almari pakaian tu kat depa. Ni aku lari ni, takut aku pula kena katok dengan depa.

Oooo......... macam tu ka? Itulah Bomo Siam, zat, dah berapa kali aku nasihat, jangan pikiaq guna kepala butoh, jangan ikut nafsu serakah, hangpa dua ekoq ketegag, kepala batu, tengok la ni, hangpa dua ekoq bukan saja dah jadi bodo piang, malahan dah jadi gila babi dah, itulah jadi lagi anjing suruhan DAP, inilah pembalasannya, apa pun hangpa dua ekoq memang pengkhianat, dasar komunis, boleh blah la, pengkhianat, dasar muka mangkuk jamban, tak tau malu, pengkhianat! pengkhianat! Pengkhianat!

Anonymous said...

July 30, 2012 1:47 PM....

Bumuh sial tengah putus wayar??? Hehe... meroyan tak dapat 'khidmat' dari bini dia semalam tu.. asyik2 puja setan je. Ye la, kan dah kene ikat...

Kah kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...

1:24,

Ya...! Harakah & Keadilan hanya sekedar nyamuk2 di tengahari....!

Anonymous said...

Bomo Siam said...
1:24,

Ya...! Harakah & Keadilan hanya sekedar nyamuk2 di tengahari....!

July 30, 2012 1:55 PM

----------------------------------

Nyamuk eades jantan jenis bapuk... tak beri kesan pun...

Bomo Siam said...

1:47,

Amalan perguruan aku....Makian & kata nista dari PEKEMBAR itu adalah ubat hati!

Aku sukak makihamun mu....!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Aloooo...Spore NST!

Kamu panas hati pd Najib apa pasal?

Apakah kerana dia 'King of Transfomasi' yg gagal!

Ya1 Bagaimana mau transformasi negara, jika bini sendiri pun tak mampu ditrasformkan...!!!

Mmuuaahhhahahaha...!!!

usin said...

menyibuk sungguh straits times s,pore ni. entah bila agaknya najib 'jentik' telur dia, senak sampai sekarang. apa2 pasal najib semua dia dengki. apa2lah. kalau hati busuk, memang tak akan berhenti sampai mampos.

Bomo Siam said...

'PM Najib gains the largest support from majority Malaysians'

Who said that? Utusang or MNN?

Please tutupkan orat your own bini first!!!

Makakakakakaka....!!!

Tukang Komen said...

Singapura ni takde benda pun. Negeri kecik je. Penuh ngan hasad dengki serupa ngan DAP. Melalak mcm anjing bodoh. Negeri kecik tapi gaji menteri besar belaka. Itu cara diaorang melantak duit rakyat. Pejabat anti corupption tak berfungsi tu sebab kes rasuah kecil. Semuanya kecik di singapura. Yang besar ego je.

Bomo Siam said...

'not forgetting to condemn PM Najib with BN whenever they could'

Ya...bisa saja! Until Najib mampu selesaikan amanah utamanya terlebih dahulu.....

'JAGA MARUAH & ORAT BINI'

Anonymous said...

Bumuh sial... jangan lupe juga suruh Al-Juburi tutup aurat dia, Assmin dan Eli Bogel eh... Kalau nak jadi calon PRU lagi la...!!!!

Bomo Siam said...

TK 2:17,

Bisak saja kamu sendiri yg dengki mungkin....Bukankah Spore itu dulunya hak melayu???

mmuuaahhhahahaha...!!!

Anonymous said...

Aku jadi ahli pas untung sebab boleh liwat isteri sendiri. Harap cepatlah laksanakan hudud.

Tanya sama itu hud hud nang putinang qui puti qui. kah kah kah. hudud pas boleh meliwat isteri. keh keh keh.

Bomo Siam said...

2:20,

Mahkamah mendapati Anwar tak pernah bukak orat!

Wakakakakakaka...!!!

Bomo Siam said...

2:22,

Ya..! Jgn cakap2 aje....buktikan!

Jgn bukakkan kebodohan mu, Pak!

Bomo Siam said...

Kenapa yak...? Press dari seluruh dunia & negara2 jiran suka balun ini PEKEMBAR?

Bomo Siam said...

Only 42% happy with govt???

....astaga!?!?

PUKR Pondan said...

The cock sucker @Bomo Siam should browse toddlers web-sites instead. His IQ is lower than a toddlers shoe number.

Anonymous said...

Siapa Bomoh Siam ni? Aku rasa dia ni bukan Melayu tapi bangsa Baghal dan Keldai yang tak ada ilmu sedikit pun.Dia pun buta sejarah sebab dia tak tahu siapa yang membawa Malaysia keambang kemakmuran sekarang kalau bukan UMNO...Bodoh punya Bomoh Siam.

Anonymous said...

Carolyn Hong desperate because she could not do the same against PAP government to avoid million dollar suit. So she became a bitch against Najib n Malaysia.

Anonymous said...

Carolyn Hong is a part time prostitute.

Anonymous said...

Serambi Mekah has only one serving head honcho for the past 22 years. Undoubtedly, head honcho is so popular among its die-hard supporters. This is a known fact.

What about his administrative ability? Is he sitting as low as and standing as high as the rest of the world leaders?

The answer is straight forward, plain and simple unless for obvious reason some one wants to make the answer as bent, skewed and crooked as the one given by this Singaporean, nothing much we can say except...hopefully god will bless u guys.

Anonymous said...

Carolyn Hong jadi cam tu pasal tiap2 hari minum jus jamban keluaran goh chok tong " NEWATER". betul nampak bersih tetapi cam na nak minum naaa sebab kita tahu ianya dari air kumbahan. najis.

Anonymous said...

Anwar kalau pergi spork Carolyn Hong lah china doll nya.

Anonymous said...

U are wrong . DAP penang is cock lickin good. same like spork some malays support bcos dollar.

Anonymous said...

carolyn is dap chihuahua.......she has to make sure dap support keeping warm........otherwise, pap will get her asses.....

pap has to make sure dap hit it big this time around........or else, this current situation will never be here in their lifetime.....again......where the malays became so stupid....barking at each other throats.....to them, nuar and the gangs.....are the means to achieve it........so bad that nuar brain is being guided by his dick....or maybe the smell of shithole......

-anti jubur-

Anonymous said...

Baumu SundalSiam is a MOTHER FUCKER who act smart but full of shit!!

Malaysia's real problem is not DAP, PAS or PKR. But their real problem is the DICK SUCKER MALAY like Bomoh SundalSiam.

The authority should monitor dick head like Bomoh SundalSiam and throw him into the slammer to stop his nonsence.

Irelandvzgh said...

Only 42% happy with govt??? ....astaga!?!?