IKLAN BERBAYAR

Friday, August 31, 2012

HISHAMUDIN HUSSEIN : KAU DAH HILANG SENSITIVITI KE ?


hisham kata dalam utusan tiada insiden buruk berlaku pada malam merdeka. siap ucap syabas lagi .

tiada insiden buruk.

apa gerakan nak tukar bendera malaysia tu bukan dalam definisi 'insiden buruk' ke hisham ?

apa foto sepupu kau najib tun abdul razak di BERAK kan tu bukan dalam ide saraf 'insiden buruk' ke hisham ?



hisham... bendera nak ditukar kan tu bukan satu hasutan melampau yang boleh cetus huru hara dalam negara ke hisham ?

hisham, mana pergi sentimen kebanggaan/kenegaraan kau tu bila bendera malaysia nak ditukar ?

bendera adalah elemen kedaulatan sebuah negara merdeka !

masih lagi kau cakap 'tiada insiden buruk' ke hisham ?

KESIAN KAU NAJIB !
FOTO KAU KENA BERAK PUN SEPUPU KAU KATA SEMUA OK !

KESIAN KAU BENDERA MALAYSIA, HISHAM KATA SEMUA OK.

HISHAM, AKU SANGGAH KAU HISHAM.
MALAM TADI MEMANG ADA INSIDEN BURUK !



98 comments:

asifadio said...

Sorry gap, tapi kalau si hisham ni di calonkan jadi PM, aku takkan sokong UMNO dh

GAP KEMBALI said...

aku pun asifadio.

Anonymous said...

HISHAM MUST GO.

Anonymous said...

jatuhkan dari sekaranglah takut terlambat.Mulakan kempen sungkurkan kerismuddin

Faith Ajar said...

Jubor dia kena jolok nti baru kira insiden kot...senang sggh jadi menteri ptuihhhhh.sy yg takde kene mengena ngan najib pun geram tgk haramjadah2 nih...

Anonymous said...

Najib letak dia dlm Menteri Dalam Negeri sebab nak bagi org nampak keyakinan bahawa Hisham boleh pimpin negara lepas dia. Malangnya, dia tak sensitif + tak ada tokoh pemimpin cuma bawak nama keluarga Onn sahaja. No wonder ramai org marah masa zaman bapak dia dulu sebelum Tun M ambik alih.

Anon 6:19 PM

hangkedee said...

Ini Amaran You!

Anonymous said...

Harapkan tersengeh sampai ke telinga. Menteri lesu dan penakut!. Letak saja lah jawatan ko. Kesian PM..

Bomo Siam said...

Kuah kuaah kuaaah!

Dlm UMNU, macam2 ada...Menteri kesian pun ada!

Mmuuaahhahahahaha!

Anonymous said...

Babi memang Berak tak basuh..kena buasir

BUMU BANGLA said...

BLOGER PRO UMNO ANAK JANTAN.
YANG SALAH DITEGUR.
YANG BAIK DIPUJI.

CUKUP BERANI DAN TRANSPERAN.
BERANI BERCAKAP BENAR.

TAK MACAM BLOGER PAKATAN.
JILAT JILAT JILAT.

JuborBabiTaik said...

Kalau aku ada pistol kat sana..jubur BABItaiktak basuh tu dah aku tembak biar beasr lubang dia..babli

Bomo Siam said...

Ini suma salah UMNU.....!

Tak jaga Jalur Gemilang dgn baik!

Anonymous said...

terperanjat juga tengok hisham sejak ada jawatan.. Lembik.. Tak macam waktu jadi ketua pemuda, bercakap berapi.. Tersembur air liur, kalau dah tua, ayuh berundurlah demi negara...

Anonymous said...

August 31. 6.41 pm,

Lepas itu ambil buluh runcing dan rodok juburnya.
Hukuman sula amat sesuai untuk haramjadah ni!

Anonymous said...

Hisyam berani cium keris je

Bomo Siam said...

Cuba hangpa tanya menteri hangpa tu...

Dia simpan tang mana keris UMNU tu?

Anonymous said...

Hisyam berani cium keris je

Anonymous said...


sedihlah dengan menteri sekarang... semua nak jaga periuk nasi... dia tak tahu masa depan dia orang ditangan pengundi... pembangkang dah tentu tak undi dia orang... hasrat pengundi yang dah lama menyokong kerajaan pun dia orang tak tau nak jaga... bye-bye lah....

Anonymous said...

LEMAH SUNGGUH...WEI..RESIGN LA WEI..

Bomo Siam said...

Klu bab 'tukar bendera', aku bantah!

But, setakat hangpa pijak lanyak gambaq2 Najib & bininya tu...lantak hangpa la!

Kerana ini dua ekoq, lagi banyak bikin teruk sama kita...!

Hisham Tok Mudin said...

Pemunya blogger GAP.

Anda diberi AMARAN supaya tidak emngeluarkan artikel seperti ini atau menghadapi tindakan makamah. Anda juga dinasihati menarik balik artikel ini. Jika tidak, anda akan diberi AMARAN tindakan keras akan diambil terhadap anda.

Menteri Amaran Dalam Negeri.

Anonymous said...

hisham ni melayu liberal cam kerry J, lg pun protected sbb kazen najib.

klao menteri kdn yg dulu cam ghazali shafie, megat junid ke, haram2 jadah tu sume dh lama check in kt kamunting..

kite kene bg pressure smpai tukar menteri kdn lain!!

Bomo Siam said...

Akta mana yg kata, gambaq Najib sama dia punya bini takleh dipijak?

Hishamudin buleh jawab ka...?

Bomo Siam said...

Lu olang mau tangkap sama ini budak2 guna seksyen berapa?

Dia olang bukan pijak bendera. Dia olang pijak gambaq Najib & bininya!

Ini bukan HINA negara!

Najib belum dapat mandate sah dari rakyat...!!!

Anonymous said...

Inilah kelebihan UMNO...yg terok kene TEGUR..xde pon kene PECAT....

Kalo LGEnd atau Father Nicky yg kene usik sikit...huh melanton la penganut2 TAKSUB mrk mnyanggah sgl teguran itu seolah2 mangkok jamban 2 ekor itu SUCI, MAKSUM dari noda....

hak thuiiiiii

bomo urut batang said...

kita pijak gambar nik aziz dgn kim siang .bagaimana agaknya reaksi? mesti nak s/jaya diraja

Anonymous said...

Sedih sungguh melihatkan anak bangsa yang tak faham maruah bendera negara.

Anonymous said...

Begini lah yang terjadi pabila mempunyai saorang Menteri yang jaga KDN saorang yang lembik.

Hisyam...adakah penghinaan Bendera sebagai panji sesebuah negara dan memijak gambar Perdana menteri sepupu ko tu satu perbuatan yang diharuskan dan semuanya ok.

Tak sanggka saorang yang berani menhunuskan keris didalam perhimpunan Umno saorang pengecut untuk bertindak....jangan la sesudah nasi menjadi bubur baru ko nak bertindak..dah berpuluh kali ko bagi amaran tapi tiada sebarang tindakan dilakukan.

DATO NAJIB TENGOK2 LAH SEPUPU DATUK NI JANGAN DISEBABKAN SIKAT PONDAN DIA MENJADIKAN RAKYAT MENYAMPAH..JANGAN BARU TERANTUK BARU NAK BERTINDAK

Anonymous said...

KALU BEGITU, BAIK SURUH BABI2 TU PIJAK DAN KENCING GAMBAR MAK BAPAK HANG JUGA BOMO SIAM..

Anonymous said...

Politik ada batasnya.

Raikan demokrasi dengan bijaksana, bukan dengan menghina maruah sebuah negara bangsa.

Sedihnya saya. Hentikanlah penghinaan sebegini.

Anonymous said...

Kita ada satu undihisham tu lupa bapuk betul...dia tau ka perasaan polis masa tu..tahaan sabar sebab meka tu da dikayukan..oop lupa pulak..undi polis agaknya ta penting, uni anak beanak, ipar duai, kawan meka..meka simpati pada polis kita tu..dulu eka sanggup mati demi negara kini meka sanggup di hina..di maki di pukul kerana kau menteri bapuk..umno patutlah org benci terlalu bagi muka..lepas ini ingat penjara akan di kosongkan demi uni banduan pada hal banduan ni tak sokong pun umno/bn..lupa kan hishamkerismudin ni...tak ya mengundi jika menti yg ada sanggup lembukan pdrm..demi playsafe utk pak juburi n the geng

Anonymous said...

Bukn salah x slh or akta pjk gmba tu ..mslh dri segi morl n sikp tu tepuji ke?

X AHLI PAS said...

BOMOH SIAM HARAM JADAH NI SIBUK JE..AKU TAU LA HANG DI UPAH...MMG HANG NI DASAR HASIL DARI EMAK HANG KONGKEK DGN BABI DAPAT HANG TU JADI MACAM NI..

Bomo Siam said...

8:01 PM

Moral mesti seimbang, diantara pemilik gambaq & pemijak gambaq...!

musingketang said...

Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Jumaat menafikan pembangkang mendalangi perbuatan menukar bendera Jalur Gamilang di ambang Malaysia menyambut Hari Kemerdekaan ke-55.

“Tiada keputusan seumpama itu dibuat oleh Pakatan Rakyat. Mengapa harus putar belit?” katanya yang dipetik menerusi akaun Twitter.

Sebaliknya, Anwar menuduh perbuatan berkenaan merupakan maintan politik Umno untuk memburukkan pembangkang.

mmm....muddin gostan selangkah utk maju bbrapa langkah lagi ...bijak..bijak!

Anonymous said...

melayu yg xsedar diri tepuk tgn sambil tgk cina sial haramjadah nk keluarkan buasir..

Anonymous said...

dah naik meluat dengan menteri kdn ni... dah terlalu lembik. Kau tu jaga keselamatan negara.Budak2 sial yang nak tukar bendera negara mesti diambil tindakan tegas.

Anonymous said...

Berak kat bendera macam monyet hilang teman nak mengawan.Macam itulah pakatan rakyat

Anonymous said...

MENTERI TAKDE CREDIBILITY DAN CAPABILITY.

Anonymous said...

Ala,kalau buat macam itu kat para insan terpilih pakatan rakyat,takkanlah kamu tak melenting?edit gambar pok nik pun melenting macam beruk sarkes..ape cer?

Anonymous said...

tapi,najib dapat mandate yang sah dari kuasa Allah.apa cita?

Anonymous said...

dengan bukti bergambar dan pihak polis@preman....mereka yg membuat aksi yg memualkan itu akan diburu!!!!!

pasti ada akta dan undang-undang terakru
kpd perlakuan tersebut!!!

musingketang said...

1)Tukar bendera,...

2)beruk mengamuk atas kerate polis masa Bersih 3...setelah masuk gaunlet tngah2 gerombolan baju kuning yg sedang mengamuk..

...mungkin belajar ngan Suhardi masa Bersih 2..

semuanya pre planned???

Anonymous said...

saya kesal kerana penguatkuasa undang-undang negara kita ini bacul orangnya.....bagi saya...apa yang dilakukan oleh pihak pertualang negara semalam adalah satu usaha rampasan kuasa...seharusnya mereka ini kita biarkan aje pihak atm yang uruskan.....kdn...dayus....ag.....hhopeless .... kami sayang malaysia....kami marah bila malaysia dicabar....apakah hanya kami yang bermatian mempertahankan negara sedangan...pak menteri berkaitan dan ag.....tak obah seperti musuh dalam selimut.....jangan jadikan kemarahan kamimenyebabkan keyakinan terhakis terhadap kedaulatan negara..... kepada para komunis...tunggu.....jangan sampai 135 berualng semula.....

Anonymous said...

GAMBAR NAJIB DI PIJAK Dan da BERAK.
SAMAD SAID PALING SUKA
HISHAM RAIS GEMBIRA
MARIA CHIN KETAWA
MAT SABU PUN GEMBIRA
NIK AZIZ HAPPY
HADIBAWANG TERLALU APPY
ANWAR BERJAYA
LIM KIT SIANG PALING GEMBIRA.

PUAS HATI MEREKA SEMUA
MISSION ACCOMPLISHED.
ORANG MELAYU PASTI AK AKAN LUPA AMA MEREKA, MASUK LIPATAN SEJARAH.

MELAYU ERJAYA ANCURKAN MELAYU,
SABAS MELAYU PROXY CHINA.

Bomo Siam said...

8:36 PM said: 'dengan bukti bergambar dan pihak polis@preman....mereka yg membuat aksi yg memualkan itu akan diburu!!!!

Buru utk apa? Atas kesalahan apa?

Perogol dibebaskan, pemijak gambaq nak dihukum?

Indahnya peraturan...!

Bomo Siam said...

Jelas...Najib tak pandai jaga gambaq sendiri!

musingketang said...

...Reverse psychology is a technique involving the advocacy of a belief or behavior that is opposite to the one desired, with the expectation that this approach will encourage the subject of the persuasion to do what actually is desired: the opposite of what is suggested. This technique relies on the psychological phenomenon of reactance, in which a person has a negative emotional response in reaction to being persuaded, and thus chooses the option which is being advocated against.

...umpan dah mengena Datuk...!

Bomo Siam said...

Beza antara Najib dgn bendera...!

Bendera Malaysia, walaupun kotoq, masih boleh dicuci, banyak kedai dobi ada! Ianya tak perlu dibuang!

Bendera...tak pernah berdosa pd kita.

Najib, takleh dicuci or dibersihkan, dia patut dibuang!

Dosanya pd rakyat...bertimbun!

Anonymous said...

pembangkang bangang bendera pun nak tukar..

dah malu ha tuduh UMNO jugak...

apa2hal umno jugak..apa barang la..

Bomo Siam said...

Naib Presiden UMNU, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, kununnya kerajaan Barisan Nasional (BN) berjaya menunaikan lebih daripada 87% janji yg dibuat sejak daripada pilihan raya umum pada 1959 ketika di bawah Parti Perikatan.

Setakat bercakap, everybody can Dato Seri...cuba listkan satu persatu. Rakyat nak tau!

Anonymous said...

apa nak heran...sejak merdeka semua PM BERDOSA besaaq pd rakyat.semua xberguna pada rakyat..

aku xheran pung..kalu anuaq ckp lg aku xheran.

Bomo Siam said...

Sambutan Hari Kemerdekaan kali ni memang menempa sejarah...

Suma acara...just for member only!

Mmuuaahhahahaha...!!!

musingketang said...

A classic case of Reverse Psychology,

"To defeat our enemy, we must become our enemy".

Bomo Siam said...

Walaupun aku kurang setuju....

Namun inilah yg sudah menjadi pengetahuan umum bahawa selama 55 tahun negara mengecapi nikmat Merdeka, UMNU/BN telah merosakkan nilai bendera kebangsaan kita.

Secara tidak sedar Jalur Gemilang telah dimilik UMNU/BNkan dlm ranah politik sehingga dgn mengibarkannya bermakna mendukung UMNU/BN.

Aneh, tetapi itulah yg terjadi di Malaysia...!

Anonymous said...

dah macam bendera singapo ,,, lak aku tengok

Melayu Pasir Gudang said...

Hishamuddin tak layak jadi menteri.
Kerana dasar "play safe"nya. Negara kan terus terhina kalau ada menteri bacol macam dia. Kalau aku tanya mana keris kang ada pulak yang ugut aku pulak.

Anonymous said...

pas ni buang je hisam ni peduli apa sepupu menyusahkan najib jee

Anonymous said...

aku pun pening menteri dari jihor semua tak guna play save jee khalid nordin pun satu cuma muhidin TPM ok.. najib tengok2 sikit buang je pas PRU13 ni okk saya anak johor malu tauu...

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Anonymous said...

Bomo siam and Pembangkang memang kepala otak lucah, cara membangkang di hari kemerdekaan yang sepatutnya berjiwa patriotik dengan nostalgia sejarah negara pun kelihatan begitu lucah sekali, low class minda punya orang. Jangan mimpi lah nak memerintah Malaysia, boleh jalan.

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Bomo Siam said...

9:34 PM

Budak ni tertelan ubat nyamuk ka...?

Org tgh sembang bab merdeka...bukan hudud!

Bomo Siam said...

Apahal plak POSLAJU guna logo Sehati, Sebangsa, Sejiwa...!

Bukankah GLC ni milik kerajaan UMNU?

Nampak gayanya bukan menteri Hishammudin je yg simpati...!

Mmuuaahhahahaha...!

Anonymous said...


baru sekejap tadi dibkt jalil.. 9.30..rakyat melaungkan JANJI DITEPATI..

aku nak tergelak cara najib 'checkmate' kan...anuar..




.eerr semua dah dpt tiket wayang percuma lum..


Bomo Siam said...

9:34 PM

Lain kali, jgn lagi benarkan UMNU BELI patriotism dgn duit...!

Rakyat makin meluat!!!

Bomo Siam said...

9:43 PM

Cuba tanya pelaung2 tersebut...apa benda yg telah UMNU janjikan pd mereka?

10, 20, 30 or 50 hinggit per head...???

Anonymous said...

Hei Hishamuddin kayu, kau memang tak layak jadi menteri tau, tapi pasal sepupu kau jadi perdana menteri dan bapak kau dulu bekas perdana menteri, maka sebab itu kau jadi menteri. Kau antara menteri tak ada kualiti, aku rasa pembangkang naik kaduk pasal kelemahan kaulah. Haprak punya menteri.

Anonymous said...

bomo ..aku paste sini bukan utk ko

ko tu pelawak blog gap je..

betui tak..

tp xpe buleh belatih lg..cuma kurang2kan paste tanpa sebab..

utk menambahkan skill2 ko tu..buleh la ko hinggap2 kat blog2 pmbangkang haram jdah tu..(aku pesan ikhlas ni)..

buat homework sket..kalu buleh aku nak tgk real attacking dr blog2 haramjadah tu..

buleh ko defende blog2 tu..then baru ko dtg sini .. baru boleh bertarung kat sini..

ada la selera sket(paham tak ni)

Anonymous said...

Kalau tangkap pun buat dok promosi depa saja. Mereka cuma buat provokasi.

Bomo Siam said...

Lim Lee Lan or Elle to her friends is 23 and newly employed as an account executive in an international advertising agency in the city. She loves shopping.

“I hate politics! I don’t even read the newspapers..."

So what issues are young women like Elle concerned about?

“The ringgit is weaker than say...the Spore dollar. Someone working as an account executive in Spore can buy a designer bag like Marc Jacobs but I have to save for a Coach bag” explained Elle’s best friend Alina 24 who also works in an advertising agency.

Who can win this young lady 'punya undi'...???

Bomo Siam said...

9:58 PM

Alooo...bagi salam tak, apapun tak...tup2 sebut nama aku.

Hg sapa?

Anonymous said...

Apa dosa Najib, Rosmah dan Pengerusi SPR. Hilang akal ke apa mereka ni. Yang patut dipijak adalah gambar Anwar, Jijah, Azmin dan geng-geng pakatan yang tidak bermoral.

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

Lantak koranglah nak bincang apapun... Ada aku kesah..

Anonymous said...

aku tak nak undi ko hisham walaupun keturunan aku tak pernah pangkah pembangkang. aku anak johor, dok kan Parlimen ko mmg sakit hati tengok betapa lemahnya ko.....Aku sayang UMNO selamanya tapi kali ni aku terpaksa buang undi rosak....celako

Anonymous said...

lepas pru13 nanti, tukarkan hisham ke kementerian lain spt kementerian pembangunan keluarga, wanita ke, baru sesuai ngan perwatakannya yg lemah lembut. bagi noh omar pegang kdn lagi baik. nasib najib lah dapat sepupu lembik.

Anonymous said...

Semangat tgk ralli rakyat di bukit jalil!sah pm pasti dapat mandat rakyat!

Anonymous said...

Budak tak tau malu!buka seluar nampak punggung! Bomo ko rasa sapa paling suka tgk buntot budak tue?lekas jawap!

Anonymous said...

Belum ada kuasa nak tukar bendera. Tak tau ler apa lagi nak ditukar!

PakatanBabi Limkit sial said...

Berak merata2 ialah kerja Fuckatan..

Bila dah menang kitra berak muka Lim Kit Sial..

Musuh negara

Anonymous said...

kepada bomoh sial,

berak merata2 bukan kesalahan untuk Fuckatan Rakyat..

& dihalalkan Nik Najis..jika berkaitan dgn Umno..

Mmg tak boleh dakwa..syabas Bomoh Sialan pemuja babi

Anonymous said...

Bodoh punya bomoh Sial..
August 31, 2012 10:04 PM

Amoi cina nak beli beg mahal pun bising bukan boleh bawak mati pun..

Kat Cina semua barang murah kereta bently tiruan pun ada..makan babi puas2..pi dok sana..

Anonymous said...

standard modus operandi....semua salah UMNO/BN..patut tembak je macam kat south africa....curse to you fuckers..

rakab said...

Nasib baik jugaklah puak bangsat Pakatan nih pendek akal,...

tingkah laku dan kelakuan biadap mereka ini tak mungkin akan dapat menarik sokongan majoriti rakyat yang waras kepada kumpulan mereka, sebaliknya membangkitkan keberangan dan kebencian yang meluap kepada Pakatan Rakyat sendiri.

...padan muka engkau !!!

Anonymous said...

Itu la pakatan..suka jubur, lobang taik..dlm demo pun tunjuk jubur dan berak...sah parti taik..tukang cuci org pas...undang2 da tak siapa nak peduli jika rakyat biasa yg tak sokong pakatan polis dan menteri akan arah ambil tindakan tegas..so kita elok somong pakatan..hisapmudin ni tak tau rakyat meluat dgn dgn sikap puak pakatan ni wpun berlindung d belakang ngo tp lagi meluat dgn menteri bapuk ni...kat kedai kopi dalam cafe 99% kutuk cara menteri ni keluarkan komen, apa perasaan polis kita yg berada di sana, melihat udang2 di bakul sampahkan..tp bagus jugak jika polis bertindak pihak suhakam akan cara.salah laku polis..polis kini kita lihat tak x bersemangat, caya lah itu apa yg dapat kita sebagai rakyat rasakan kita pun tak semangat nak sokong kerajaan jika ini cara menteri kita ada, Belajarlah darai kebebalan paklah..dia pekak, dunggu, syok sendiri tak mahu dgr luahan hati rakyat, kini apa kerajaan beri rakyat ambil undi lum pasti, jika isu menyentuh hati kerajaan x pedulikan akhirnya bn akan tumbang, ,,,,play safe adakalnya bagus adakalanya tersungkur, so fikir2la jgn simpan otak kat jubur sebab itu kerap di liwat liwat liwat

Anonymous said...

Awas..! BOMO SIAM DAN ZAT kadangkala suka copy dan paste article dari bahasa Inggeris di dalam komennya. Tiada otak punya manusia BOMO SIAM SIAL DAN ZAT BABI GILA.

Anonymous said...

hishamuddin ni memang takde tulang belakang. apa nak diherankan. apa pula komen pembangkang pasal nak tukar bendera ni...sungguh tak patut.

Anonymous said...

lagu jilat jilat jilat ini dituju kpd bomo siam sundal dan zat siplis semoga trus menjilat jubo kit siang malam

Anonymous said...

Aku dah cakap dah hishamudin mmg tak layak jd menteri kdn...najib sepatutnya gantikan hishamudin ni secepat mungkin...bkn calang2 org yg boleh jd menteri kdn...kerismudin lembik mcm lempeng mmg tak layak...berjuta juta kebanjiran pendatang asing pun kerismudin masih xleh handle..itu baru 1 kes ada berpuluh- puluh lg kes2 yg besar yg gagal ditangani kerismudin..

Anonymous said...

MANA LEBIH BAGUS SAMADA JILAT JUBUR KIT SIANG KE JUBUR NAJIB????JUBUR GUAN ENG ADA MELAYU PAKATAN NK JILAT KER??????

Anonymous said...

Siapa yg ajar, pijak gambar org lain?

Kalau bukan DAP, siapa lagi..

Kalau bukan Bomo Sial, siapa lagi..

Akhlak macam ni nak meminpin negara?

Anonymous said...

Hisham kepala B....h tak cukup tegang lg baik kau kosongkan kerusi kau aku ambik tempat kau tahu nak ajar parasit2 Negara ini cuba kau namakan kepala Anwaratau Kit Siang agtaupun Nik Ajis akan tanggalkan dari badan mereka.........

Anonymous said...

Hisham kepala B....h tak cukup tegang lg baik kau kosongkan kerusi kau aku ambik tempat kau tahu nak ajar parasit2 Negara ini cuba kau namakan kepala Anwaratau Kit Siang agtaupun Nik Ajis akan tanggalkan dari badan mereka.........

Anonymous said...

inilah akibatnya kalau pondan yang pegang jawatan menteri dlm negeri. sepatutnya bg kat musa hassan. baru kena !

najib patut pecat kerismudin walaupun mereka sepupu sepapat !

Anonymous said...

KAMPANG, BABI, NAJIB, HISHAMUDIN SIAL, SHAFIE AFDAL MKN BABI.

Anonymous said...

UNDI PR...GERENTI MINYAK TURUN, HARGA TURUN, JENAYAH XDE, NEGAra AMAN DAMAI BAGA RUMAH X BERKUNCI DITINGGAL BEBERAPA HARI XDE SIAPA NAK MENCURI..

Anonymous said...

AKU PERNAH TIDUR BEBERAPA HARI DIRUMAH SAUDARA MARA D KELANTAN...SUNGGUH NYENYAK TIDUR DGM MIMPI YG INDAH2..MCM ADA MALAIKAT DISISI.

DAN AKU PERNAH TIDUR BEBRAPA HARI DIRUMAH SAUDARA DI JOHOR..X PERNAH RASA NYENYAK SEKEJAP LELAP SEKEJAP JAGA..ADA KALA MIMPI YG MENAKUTKAN..SEOLAH OLAH ADA JIN AFRIT YG MENGGANGU.

JADI FIKIR2KANLAH