Friday, August 31, 2012

IKUT TEORI HISHAM KDN, VIDEO INI BUKAN DALAM KATEGORI 'INSIDEN BURUK'.





113 comments:

Anonymous said...

BEGITU GIRANG CINA PIJAK PEMIMPIN MELAYU YA.

HMMMM
GIRANG SUNGGUH.

Anonymous said...

Umno mmg bodoh kerena ada menteri lembut mcm ni..betul la kata tun m..UMno dihuni oleh org2 yg bodoh.Ahlinya juga bodoh dan pengamal rasuah.Dari peringkat ketua bahagian sampailah ke presiden, semua naik melalaui rasuah...umno mmg celaka harbi...

Anonymous said...

Bangang punya menteri. Kau ikut sedap teori kau aja, Perasaan orang lain yang rasa terhina dengan perlakuan biadap babi-babi sial tu kau tak kira. Kau bolehlah anak beranak berambus keluar negara kalau negara huru hara, abis aku yang siang malam bekerja dan memikirkan tentang keamanan negara nak jadi sampah ke.

Bomo Siam said...

Kuah kuaah kuaaah!

Kesian pulak aku tengok.

Najib, Najib...nasib hg la...!!!

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Bomo Siam said...

Baguih GAP!

Patutnya hg tayang video ni sehari sebelum hari mengundi.

Baru puak2 UMNU cari pusat mengundi...tak jumpa!

Jgn marah haaa.....!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

JANGAN MARAH, SEPATUTNYA DIA NI KENA LANTIK JADI MENTERI HAL EHWAL WANITA, LEMBUT SANGAT, DULU KUCUP KERIS LAS LAS MINTA MAAF

Bomo Siam said...

10:17 PM

Budak bangang ni lagi ka?

...sebelum copypaste tu, pi belajaq bahasa Arab dulu!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Sah ni bukan kerja PAS!

Klu PAS...bukan lagu tu!

...buat patung Najib & bininya, kemudian amik pedang...pancung!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Amacam UMNU....?

Cina masih SOKONG UMNU ka?

Kuah kuaah kuaaah!!!

Bomo Siam said...

Lain kali, buat lagi naya kat org...!

Org PAS lain, hangpa buat naya pun, depa serah pd AllahSWT.

Tapi bila hangpa sentuh bulu roma cina....inilah jadinya!

Tak malu lagi ka...???

Anonymous said...

Alhamdulillah Tweet Najib 3.6juta org dlm masa sejam.. Tahniah.
MERDEKA!
MERDEKA!
MERDEKA!

Anonymous said...

BOMO Siam baik ko duduk planet selain dr bumi, krn ko tu dah buta hati dan otak ko pun belum merdeka krn selalu pakai serban....

Anonymous said...

sedapnye anon 10.02 maki.. yg pijak hina gambar Najib ko tk maki.. ni bangsa2 laknat PR, hati perut khinzir.. yg Rasuah ialah PR, Anuwar, Dinasti LIM. yg kuat melantak duit tabung ialah PAS.. tabung Memali berjuta lesap..

so cmne?

Bomo Siam said...

Komuniti perniagaan Cina Malaysia tidak bekeyakinan dengan matlamat kerajaan untuk keluarkan Malaysia dari perangkap pendapatan sederhana dengan 72.9 peratus mengatakan mereka tidak berpuas hati dengan keadaan ekonomi negara menjelang pilihan raya yang umum PRU ke-13.

Tak paham lagi ka...?

Anonymous said...

bomo siam ...ko heran tak ..kenapa aku xnampak ko kat blog2 lain ..


kikiki

Melayu Pasir Gudang said...

Bangkitlah wahai 4 juta ahli UMNO,hapuskan Naib Presiden yang kerja mengampu, sanggup tipu rakyat kononnya tiada kejadian buruk, sedangkan maruah negara di injak depan mata.

Anonymous said...

Kt sini ada syaitan bertopeng SIAM tiba2 sebut nama 'Allah SWT'?? BOMO Laknatullah!

org PAS serah pd Allah Ta'ala? atau serah pd BERHALA (parti)? atau jual nama Allah Ta'ala utk undi?
Pecat org yg nk tegak agama Allah Ta'ala?
Lilin khurafat syirik itu puja siapa?
Berkhalwat dgn bini org? Mana dia Allah pd mereka??

ish2.. nk pemuhong pn xlaku dh lah weii.. PAS syaitan

Bomo Siam said...

10:37 PM

Apa nak heran...job aku kat sini!

Ada apa2 masaalah?

Bomo Siam said...

Melayu Pasir Gudang 10:38 PM.

Bang! Bawak mengucap bang! Ishgtifar banyak2...!

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Anonymous said...

situasi skrg dgn mandat PM yg perlu diperbahrui agak susah untuk kerajaan berlaku tegas pd puak2 binatanag tajaan Pakatan Haram ini. Kerana medium siber sgt mudah dimanipulasi dn fitnah boleh digerakkan oleh puak jahanam PR untu k menutup najis yg mereka hamburkan.

Sabar dan xperlu melatah wahai Melayu Pasir Gudang, itulah 'harga' yg kita perlu bayar apabila Melayu dan Islam tidak mahu bersatu. Tindakan yg sama juga akan dilakukan oleh puak2 ini pd pemimpin2 Islam lain termasuk Pok Nik, Hardy jika nafsu mereka tidak dipenuhi. Cuma skrg ini UMNO yg berkuasa maka UMNO lh yg terima najis itu.

Usah melatah krn itulah provokasi puak2 anjing PR ini mahukan supaya lebih mudah mereka fitnah kita.

Apa yg penting ialah gunakan kebijaksanaan, PRU13 ini ibarat senjata yg tajam untuk menikam puak2 anjing ini. Silent unite, pastikan 2/3 dikuasai oleh kita.. Insya Allah segalanya pasti berubah..

AMINN

Bomo Siam said...

10:43 PM

Satgi bila aku kata hg bodo, hg marah pulak! Hg ingat SIAM aku tu sama dgn siam thailand tu ka?

Kuah kuaah kuaaah!

Nama bini aku, Mariam. Intan Nur Mariam! Aku ni, 'doctor' dia (tukang inject jarum)

Maka terhasil lah BOMOSIAM! (Doctot si yam)

Paham dah kut...! Takdak kena mengena dgn thailand!

Mmuuaahhahahaha...!

...lain kali klu bodo, pi sekolah!

musingketang said...

Bomo Siam said...
Sah ni bukan kerja PAS!

Klu PAS...bukan lagu tu!

...buat patung Najib & bininya, kemudian amik pedang...pancung!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

August 31, 2012 10:25 PM

----------------------------------


Patung milik Abu Jahal,

latta..uzza..manat...

Tp yg dok bertenggek kat Tumpat, Kelate, tok tau namo gapo...

Tokong kot..?

Anonymous said...

Menteri KDN pun mngkin dpt Signal dr PM juga tntang movement pihak berkuasa. Mereka lebih arif dr kita yg kuat melatah depan komputer. Yg penting dgn berkat doa dn usaha, pastikan PRU13 ini kemenangan padu buat kita-UMNO mesti diperkuatkan. PAS dh jd pelacor yg hina dn skrg sedang 'enak' berzina dgn jantan2 'asing', biarkan PAS menerima hukuman Allah.

Yg pasti perjuangan mesti diteruskan dgn kebijaksanaan. Cina Kafir kuasai ekonomi dan mereka mahukan kuasa tertinggi negara, melalui pelacoran PAS, Melayu sudah terbelah 3, jadi kita masih tidur lena, tunggulah saat PENJAJAHAN baru.. apa yg diulangi oleh sejarah kita cebekkan mulut (mencemuh dan tidak percaya), nah skrg mngkin kita mahu rasa sendiri, lepas tu cipta sejarah baru, ceritakan pd generasi kemudia pula.. kita yg memilih kitaran bodoh ini.. so? terimalah..

Anonymous said...

BOMO SIAM Laknatullah.. atas dunia bulehla loyar buruk, jd ejen2 munafik dan kufar.. tp ingtlah balasan Allah itu cukup pantas diakhir zaman ini..
Usahlah bermain2 dgn nama Allah kalau ko sndiri manusia yg kufur dan penipu. Balasan Allah sgtlah berat!

Bomo Siam said...

Faktor utama yg menjejaskan peniaga2 kaum cina ialah peningkatan dengan kos operasi dan harga bahan mentah dasar2 kerajaan yg tidak konsistan seperti pelaksanaan gaji minimum kekurangan tenaga kerja dan persaingan domestik...!

Peniaga2 Melayu...lagi terasa!

Jadik, apa salahnya depa pijak2 gambaq2 tuu...! Lepas tension!

Bomo Siam said...

11:03 PM

Tima kasih atas tazkirah ostat tu. Muga AllahSWT merahmati akan tuan, amin!

Anonymous said...

laahh ada anjing Cina Siam kt sini rupanya? tolong jilat lendir Cina? Talibarut kafir alaf baru oleh PR?

Bodoh sungguh anjing2 ini bukan.. Cina yg kuasai segenap chain-supply-bussiness tiba2 dasar kerajaan yg baru nk diperkenalkan utk selamatkan maruah perkerja pula disalhkan.. ini anjing penjajah alaf baru (Berok SIAM)

Cina sgt bijak menipu, mereka yg tentukan harga dlm pasaran, bahan2 mentah mereka yg kuasai kemasukan dn perat ugut pd Melayu yg mahu berniaga. Mesin2 memproses termasuklah seketul suis AC240V utk motor letrik pun mereka yg tentukan harga, beg plastik, kotak, mesin2 pencetak dan ink2 pembungkusan, transportation, import spare part SCANIA-VOLVO-MAN-HINO-NISSAN-CATTERPILLAR- bangsa kencing tak basuh ni yg kuasai dn tentukan harga, sehingga ke rak2 retail- pasaraya2 dan ejen2 pembekal dikuasai mereka.. terllau banyak manipulasi dan hisap darah serta sbg alat untuk jatuhkan politik org Melayu sudah digerakkan oleh usahawan Cina secera progresif

Hanya anjing penjilat lendir Cina spt BOMO SIAM ni sj yg xmalu pamerkan penjilatan tertinggi pd bangsa kafir Cina-Yahudi Asia ini spt tokoh Komunis PAS-Mat Sabu dan Tokoh Sarkas PAS-Nizar.

Kasihan.. inilah talibarut2 dlm negaraku..

Anonymous said...

Wahai nick BOMO SIAM Munafik.. wktu hang sehat ni hang loyar buruklah puas2 hati.. keyboard computer/lappy hang kuasai dan boleh taip apa shj pembohongan dn fitnah smbil jual nama agama utk tarik kepuasan nafsu binatang politik PR.

Tp ingtlah balasan Allah itu cukup cepat. Sama ada hang percaya atau tidak terpulanglah.. bila2 masa Allah boleh ambil balik 'kebebasan' hang kencing berak makan minum kentut atau bersetubuh, atau juga menyentuh keyboard PC. Hanya 1-5saat stroke yg boleh bengkakkan arteri otak hang seterusnya pecah dan darah membeku, sudah cukup utk buat rakan2 hang kt sini 'merindui' pemergian hang.. ibarat bangkai bernyawa...

mudah bukan? jd jgn angkuh - ALLAH itu MAHA BERKUASA..

Bomo Siam said...

11:12 PM

Inilah silapnya sikap melayu macam hg ni.

Cina bijak berusaha, hg kata depa bijak menipu!

Jelas UMNU makin kehilangan UNDI cina! Kerana apa? Kerana ramainya melayu macam hg!

Kelemahan bangsa sendiri disorok, kemudian tuding jari pd bangsa lain.

...ini bukan ajaran Islam!

Anonymous said...

Satu lag BOMO SIAM, kegalakan hang posting karut marut kt sini mmg hang rasa puas tp jika dgn itu hang dpt wang utk bg anak bini hang makan (kalau hang ni jantanlah) maka tgklah nnt rumahtangga hang xkan berhasil.. anak2 hang akan terima 'keroskan' dr wang kerja laknat hang. Mgkin hang rasa hang xbg anak bini hang makan duit rompak bank atau ragut beg anak dara, tp kerja laknat hang dgn pusing belit agama, politk lepas tu jilat org kafir, semata2 utk tolong menangkan puak2 perosak ini lebih kotor dr perompak lagi sbb hang buat kerja yg menyesatkan org dr kebenaran..

Bomo Siam said...

11:15 PM

Kerana iman ku percaya pd AllahSWT lah....maka aku tulis komen2 sedemikian!

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Anonymous said...

BOMO SIAM penjilat lendir CINA. Makanan haram apakah yg hang makan sehingga hang dewa2kan kafir Cina? Apakaitan penipuan Cina yg hang nk jilat tu dgn hal undi UMNO?

Kalau UMNO kalah hang puas hatilah jilat kangkang Cina? Hang rasa tu pemikiran Melayu yg baguslah? Atau hang juga setaraf pelacor dan talibarut penjajah zaman dulu2?

Cina penipu dan kuku besi dlm amalan ekonomi tp hang masih jilat lendir hanyir mereka? Aku sangsi dgn hang ni? hang makan menatang haram apa hari2 smpai minded spoiled damn cmntu?

Kesian sama kt anak bini hang..kami xrugi apa2 cuma tgk kelau hang xubah mcm anjing kurap dkt lorong2 Petaling Street yg menyondol2 badan kegatalan di atas tar.. hanyir!

Bomo Siam said...

11:19 PM

Jika keikhlasan aku yg hg mintak, bior aku jelaskan!

Setiap detik hidup aku hanya utk AllahSWT. Sebab tu aku tak takut ceritakan kebenaran!

Tak punya apa2 kepentingan lain selain dpd tunduk pd AllahSWT!

Aku tahu, aku bukan perfect! Jadi, jika tersalah, betulkan! Bukan dgn maki hamun!

Maki hamun adalah dokrin iblis!

Aku takkan undur walau setapak jika dokrin ini yg hangpa bawak...!!!

Anonymous said...

Iman? amboi2 hang nk juai perktaan 'iman' pulak? Org beriman kenal Allah, kenal Nabi, akhlak mulia, bukan jd pelacor politik cmm hang? tipu belit sana sini.. sekular sekrat2 cedok nama Tuhan sekerat jilat kafir, sekerat2 jd penipu, sekerat2 posting ala org kafir..

'iman' hang dgn duit upahn jd anjing PR kot? kalau payment sikit 'iman' hang down la.. ?? Weii hanyir la stail hang.. jgnla main2 dgn kesucian Allah Ta'ala. jgn mixed up nnt mati dlm azab Allah.. Anuwar atau Lim DAP xboleh tolong hang!

Bomo Siam said...

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein melahirkan rasa puas hati kerana tiada insiden tidak diingini berlaku ketika perhimpunan Janji Demokrasi yang dianjur oleh badan bukan kerajaan, semalam.

Beliau turut mengucapkan tahniah kepada polis, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur dan semua pihak yang bertugas menjaga keselamatan ketika himpunan itu berlangsung di Dataran Merdeka, malam tadi.

"Kita tengok bahawa sambutan mereka yang cuba untuk memporak-perandakan sesuatu kali ini, tidak menjadi."

...ini kata2 dari menteri! Jgn buat main2! Musti taat...!

Anonymous said...

Woww si semakin terserlah kemunafikan BOMO SIAM..wahh.. baru aku tau.. rupa2nya hang ni mengaji Islam xhabis tp nafsu hang lebih kuat.. sbb tu hang guna konsep 'matlamat halalkan cara'... konsep Yahudi.

Setiap detik utk Allah Ta'ala tp tangan dan jari menipu Allah, fitnah sana sini? sapa ajaq hang?? Syaitan ka tok guru hang?? Nk ikhlas dgn Allah kena ikut jalan betuilah.. jalan Islam ada akhlak ada adab bukan tiru Pok Nik yg biadab dan penyesat tu.

Bomo Siam said...

Klu dah org UMNU sendiri pun dah curiga dgn menteri UMNU, camna pulak halnya dgn yg bukan UMNU...!

Awat gambaq2 tu...kecik sangat?

Bomo Siam said...

11:32 PM

Sapa ajaq aku?

UMNU laaa...!!!

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

BOMO Munafiqun, hang spin pi fitnah sapa pulak tu? Hahaha ni ka stail hang yg dikatakan 'ikhlas' tu? Ini 'ikhlas' cara syaitan yg dikudakan nafsu.

Kasihan macai2 mcm hang ni.. air laut yg masin yng hilangkan dahaga dgn air laut..akhirnya hang lemas dgn kemasinan..
hang pi belajaq kenai Allah, kenai Nabi dulu, kenai agama. Jgn duk penipu org kt sini tambah dosa hang byk2.
hang sbnrya penipu ja dgn Allah, org yg ikhlas dgn Allah dia akan ikhlas dgn manusia dan makhluk, Nabi dakwah dgn akhlak bukan dgn caci maki celako2 (pok Nik), fitnah, mata pedang atau pun assobiyah ala PAS. PAS ialah lubuk org sesat yg xkenal Allah tp diperkudakan nafsu dan syaitan perdagangkan HUDUD dan Islam utk tipu daya politik.

Bomo Siam said...

Menteri Hishamudin sepatutnya mengucapkan tahniah kepada peserta perhimpunan kerana berhimpun dengan aman walau pun pihak berkuasa mengenakan sekatan ditempat yg sepatutnya tidak disekat...

Beliau juga harus mengucapkan syabas kepada angota keselamatan kerana mereka tidak menimbulkan huruhara serta provokasi keatas peserta perhimpunan semalam...!

Anonymous said...

Hang takut dgn UMNO ka? kesian hang nk kena cari UMNO utk bg jiwa hang tenang?

Kata ikhls? hmm hahaa.. jahil murokab mcm hang ni teringin juga nk pakai perkataan iklas no... iblis tungging kepala hang bulat2.. sedaq dk? hahaha

Bomo Siam said...

11:38 PM

Abang woi....aku tak pernah la pi mandi laut seumoq idup!

Sapa fitnah sapa ni...?

...aku suke Laketown! Tapi ayaq dia tak masin punn...!

Bomo Siam said...

11:42 PM

Tak...!

Anonymous said...

BOMO SIAM, kesian la kt hang.. aku tgk.. hang mcm xboleh duduk kalau tk sebut UMNO. Syirik sungguh hang mcm2 benda. Td syirik dgn lendir Cina kafir..punya sakanlaaa hang jilat wpun Allah dn bg ingat jgn percaya kt org kafir.. tp hang lawan Tuhan.. pastu xmalu plak mengaku ikhlas buat kerja2 ni krn 'tuhan' haihh lama2 kot hang sakit tenat kot duk pemain Allah Ta'ala..

Anonymous said...

BOMO SIAM, aku tgk posting hang byk syirik dgn benda2. Padanlah hang zahirkan nick hang BOMO SIAM. Org yg beriman dgn BOMO SIAM ni mau sebut dh..sbb tau dh syirik besar. Tp hang amik buat NICK..

paihtu hang syirik dgn org kafir, kagum dgn kekufuran org kafir kaki menipu tu.. dh tu xpuas lagi.. syirik dgn UMNO pulak.. takut kt UMNO mcm hang xboleh hidup dh kalau tk sebut UMNO.. org UMNO mesti dengki kt hang sbb hang isim sakan sgt dgn UMNO..

Bomo Siam said...

11:44 PM

Bila masa aku sebut Umn...! UMNU ada la...!

Anonymous said...

Xyakin pegi berambus dari tanah malaysia ni dgn ko sekali berambus. Hidup xreti bersyukur

Bomo Siam said...

11:47 PM

Rujuk komen aku pd 10:58...!

Anonymous said...

Tp la kan aku tgk stail hang BOMO SIAM.. ada sikit2 mslh jiwa la kot sbb hang suka provokasi org UMNO bg maki hamun hang..dn hang mcm naik syahwat sakan bila kena maki.. hang lagi galak posting gila2 punya merapu.. waktu tu Allah Ta'ala hang lupa dh.. cmna hang kata hang ikhlas ni?

Aku tau la mmg jd pencacai PAS lagu ni mmg makan puji la sbb berjaya sakiti hati org lain dgn fitnah menipu merapu.. tp disis Allah sia2 dn dosa.. jd hang la pilih jalan syaitan jugak la kan? so xyhla duk guna nama Tuhan.. tu menghina.. berat kot nnt nak mengucap syahadah. xlepas2
..meleleh air liur org pakat sayu ja tgk hang... kan.. hang kena rajin2 lah ziarah org sakit nazak.. baru hang insaf.. tobat lahum org kata.

Anonymous said...

Masalah... Ko tu pembawa fitnah memesongkan fikiran umat.

Anonymous said...

Ko tu yg bodoh...

Anonymous said...

laaa hang ni syanag sungguh la kt UMNO.. toksah la syg sgt2..stgi org UMNO pakat dengki kt hang. La kalu hang syg sgt kt UMNO hang ambikla borang UMNO isi, lepas tu hantar jd ahli.
La ni hang duk sebut ja UMNO UMNU tp sia2 sbb depa tk kenai hang. Lgpun Najib kalau tau hang syg dan kaskih kt UMNO tara ni, dia pun insaf nangis kot.. so aku harap hang register la jd ahli UMNO/UMNU. naa.. rugila hang sbb kt dunia pun xdpt apa2.. akhirat aku tktau la nmpk gaya dgn kaki menipu merepek mcm hang ni 'haruih' la org kg aku kata.. pakat2 tolong 'simpan' la nnt bila cukup hukum..tu ja blh tlg.

Anonymous said...

Kalau nk ajak org buat cara Islam tunjukla cara Islam yg betui..jgnlah buat rojak, merepek sesat sana sini lepas tu mengakunk HUDUD la Isle la.. Allah murka dgn org yg bermuka2 dgn agama (Munafik) dan Allah Ta'ala akan terus matikan hati org mcm ni xdpt hidayah dn rahmat.

Kalau duk jilat lendir DAP itu bukan cara Islam, toksah buat la.. buatla cara yg Islam mau.. balik pd TALI ALLAH.. balik pd Al-Quran.. AL Quran suudh damaikan dua bersaudara (Islam) tp mat Sabu duk cucuh api suruh jilat komunis pastu musuh dgn UMNO.. aihh tu bukan cara Islam tu.. BOMO SIAM oii..

Bomo Siam said...

11:52 PM

Barangkali ya...! Masaalah kejiwaan nak tengok macamana seseorg yg mengaku dianya melayu, Islam pulak tu...buleh guna ayat maki hamun!

Kenapa tak guna ilmu utk lwn hujah?

Bomo Siam said...

11:55 PM

Umno dah MATI 24 tahun yg lalu. Yg dok ada la ni...hanyalah UMNU!

Tak baik sebut2 nama org yg dah jadi arwah!

Anonymous said...

Lagi satu la BOMO SIAM.. kalau hang ni betui2 la 'ikhlas' xpyahlah buat byk2 nick bg 'ramai' sgt.. bukan pa.. xdk effect apa pun sbb org buleh kenai sama ja stail..

Perang Badar tentera Islam 313 ja sikit sgt tp depe ikut cara Allah..Allah tulung..malaikat turun berduyun2..

Hangpa BOMO SIAM la setan yg tulung hangpa..berduyun2 tu yg terbalik habih... keta WAJA.. PAJERO??

Anonymous said...

BOMO SIAM, hang rasa maki tu sakit kot? hang maki org sakit dk? tapi aku rasa aku tkdk maki apa kan.. tp mintk maaplah sbb aku rasa hang duk besa maki org sakan tu hng jd sensitip cepat terasai aih.. org tk maki hang pun hang dh mengelupor...amboii cm awek plak hang ni..jiwa awww plak.. tkkn duk dpn FRU nk lembil lagu ni kot? Mana nk syok

Anonymous said...

Ish2 jgnla duk syg sgt kt UMNO/UMNU sbb bkn pa hang bukan register pun.. hang duk sebut2 cmtu stgi puak PAS kata hang dhn ken abeli dgn UMNU/UMNO. Depa sukat sugguh tuduh UMNU/UMNO kn.. kira kita kat afitnah lah kan..tp duk megaku depa tu Isle.. lagu mana tu BOMO? hang habaq mai sat.. habaq ikhlas tau..tauu..

Bomo Siam said...

Jika ada cina yg tanya aku....

"Hallo kawan, itu gambaq kena lanyak punya, ketua melayu ka?"

Itu ka? Itu bukan pemimpin melayu! Itu antu...!!!

Bomo Siam said...

12:04 AM

Dak aihhh...! Maki la lagi...! Ada aku kisah?

Suka lagi, ada la...!

Mmuuaahhahahaha...!

Anonymous said...

cakap kat lim guan eng arrogant dan cocky, terketar ketar minta maaf macam anjing

bila kena tang melayu...berani bukan main....sial je anjing pr

Bomo Siam said...

Ada ka cina pijak gambaq Najib, UMNU suruh pulis tangkap...!

Ada akai ka?

Anonymous said...

BOMO SIAM dh terlanjur sakan hang dgn UMNo/UMNU ni aku rasa hang mintk GAP edjas hang jumpa dgn Najib nk? sbb mngkin hang nk luah isi hati hang kot.. hari2 hang duk pendam hati merepek psoting ni xbaguih takut lama2 hang 'sakit' nnt.. hati duk pendam lepaih kt org yg xdk power.

Kesian la ank bini hang...stgi hang sakit.. koma ka..parallelize (lumpuh) sapa nk jg depa.. ya la DR kata org yg stress duk sangkut hati mcm hang ni hormon adrenalin tinggi.. stess lama2 buleh block arteri otak hang BOMO SIAM oii..

Anonymous said...

Amboi,molek bahasanya.semoga Allah akan memberkati saudara dan keluarga saudara daripada kecelakaan..berhentilah mencela oeang,kelak apa yang kamu celakan itu akan berbalik kepada kamu semula.

Bomo Siam said...

Dulu ada jugak 3 ADUN lanun negeri Perak kena pijak....

Pulis tak tangkap pun...?

Tak salah la tuu...!

Anonymous said...

La BOMO SIAM hang ni kasih sgt kt UMNO awat ni.. awat hang kesah sgt pasai UMNU ni? Tp hang rasala kan.. dlm lubuk hati hang la..

kalau tahun depan pulak kot2 lah Pakatan Haram Laknatullah menang, Cina Kafir tu pijak gambar hang ka..hang nk repot polis dak? ka kalau polis tk tangkap hang marah dk? Kalau Cina tu melampau lg depa pijak kencing atas gmbaq Tok Garu Pok Nick pulak.. rasa2 hang redho kot noo? Ikhlas demokrasi kan??

Anonymous said...

tok bomo kato allah bukan hak mutlak org islam...eden nak tanyo sikit..apo bezonyo allah sembahan org islam ngan allah sembahan org kristian..kalau tok boleh jelaskan sbb den keliru lah..tq

Bomo Siam said...

12:11 AM

Pasai anak bini aku, UMNU jgn bimbang.

Harta peninggalan mak bapak aku...bertimbun-timbun!

Syukur alhamdulillah...!

Anonymous said...

BOMO SIAM..la aku ajak hang bicara ilmu awat hang lari keluaq? kata ikhlas dgn Allah.. mai la kita sembang2 elok2.. awat yg hang kesah sgn dgn LANUN2? LANUN mmg la byk kt Selangor, lanun pasir, lanun talam, lanun rumah urut sbb dan LANUN jg yg perintah depa? betui dak?

Bomo Siam said...

12:11 AM

Tahu pun sakit demannya ya...!

Klu hangpa berhenti mencela org lain, aku pun dgn senang hati bila2 masa buleh pencen dari blog ni...!

Bomo Siam said...

12:14 AM

Klu org pijak gambaq aku? Pasai aku nak marah?

Dia bukan pijak aku!

Gambaq je...apa sakit?

Bomo Siam said...

12:14 AM

Alooo...kawan! Ini hali kita sembang bab merdeka! Tunggu posting yg lain!

Anonymous said...

ewahhh..ewahh bomo siam konon... seronok nampak kutuk melayu..kalau berani post la nama betul siap alamat. Pakai nama samaran, kutuk orang lain...tak de telor la kou..biawak. berani post la ic kou. Tau la aku cari kou..dasar biawak.

Anonymous said...

BOMO SIAM, awt hang suka buat nick antu.. xbuleh ka hang posting 1 nick saja..xgentleman lah..
Awat pulak hang duk sebut UMNU kesah dgn anak bini hang? kesiannya hang.. isi hati hang ni terbuku banyak bnda.. duk maki2 org hang tak rasa noo..tp org baru provoks hang sikit ja dan2 hang cari agama, dan2 hang rasa nk marah.. ala BOMO SIAM.. sabaqnaa takkan tiang letrik tepi jalan pn hang nmpak UMNU jugak.. ish2 hang ni khurafat sungguh la.. aku nk kwn hang la.. usrah dgn Ust Nasha yg nk kena pijak2 dh tu

Anonymous said...

Aiii betui ka BOMO SIAM hang xmarah kalao gambaq hang Cina tu kencing pijak? Tera aku tak maki hang pun hang dh 'touching' sakan mcm AWEK.. kata FRU pun hang xheran.. sensitipnya hang.. aawwww...
aihh lagu mana ni kalau gambaq hang kena pijak..aku rasa hang jd mcm mamat dan betina yg serang Putrajaya dgn pedang tu paa?

Bomo Siam said...

12:29 AM

Apa kurangnya dgn anon2 hg tu...!

Sembang je deraih!

Ada masa, ce singgah R&R Semanggoi site Laketown!

Jerit kuat2..."BOMO"! Suma pot2 kat situ akan tunjuk hg pd satu arah!

Klu nak rasa teloq...mai la!

Mmuuaahhahahaha...!

Bomo Siam said...

12:39 AM

Touching...? Hi...geli aku!

Bomo Siam said...

Apasal aku takleh kutuk melayu...?

Bangsa aku! Aku punya pasai la...!!!

...aku bukan kutuk bangsa lain!

Anonymous said...

BOMO SIAM, aku ni kesian kt hang.. td mengaku ikhlas krn Allah tup2 next posting hang jilat lendir Cina Kafir.. lepaihtu hang duk sebut UMNU2..marah2 syg.. paihtu mai pulak dh RIAK dgn harta bertimbun2? Ya Karemm.. hartu tu semua milik Allah BOMO SIAM.. syirik dgn harta pulak dahh..

kalau hang lumpuh harta banyak mana pun mana boleh makan dh Chicken Chop ka RFC yg dh nk bangkrap tu dah.. silap2 bini hang tggu rapat edah ja.. jantan lain la rasa harta hang yg bertimbun2.. anak2 hang pn boleh harap ka? pak pun gelong.. anak lagu mana ehh... jgn marah na BOMO SIAM.. hng kan politician.. imej mau jaga..

Anonymous said...

Laa BOMO SIAM.. awat hang lagi 'touching' ni.. jiwa hang haluss nya bila kena BANTAI.. hehe.. sakit kaa? tu la jgn duk sakiti hati org.. la dh touching.. esok2 kalu duk ataih katil sakit lagi la meleleh ayaq mata.. org tak kata apapn basah pipi kan.. so jgn la duk buat kt org sangat tau.

Anonymous said...

Mat Sabu sial

Bomo Siam said...

Bila hangpa kutuk cina, aku depend cina, hangpa marah jugak!

Apa yg hangpa mau ni...?

Anonymous said...

Aihh BOMO SIAM..sat2 awat hang terasa marah sgt ni.. aku tk kutuk hang aihh! Aku mana kutuk SIAM.. aku tk kutuk pun Tok Garu hang yg xdk bangsa tu.. bkn apa bangsa ni Allah yg jadikan ada hikmahnya. Tp bangsa hanga BOMO SIAM mmg bnci dgn ciptaan Allah.. mengamuk dulu Tok Garu hang belut sebut Melayu..

tkpa la hang pijak la kutuk la Melayu.. xdk sapa marah aihh.. tp aku habaq la siap2 kita ni bukan nk tongkat langit.. Nabi pun kasih pd Bani Hashim.. hang jgn lawan apa Nabi dn tnjuk stgi jd mcm Pok Nik hina Nabi sbb benci UMNU... uhh UMNU jugak kena... sian2

Bomo Siam said...

12:43 AM

Aku sikit ada setuju dgn hg kali ni...

Anak aku selalu kata..."Umi, abah ni 'gelong' la...!"

Kuah kuaah kuaaah!

...pd aku...ianya adalah kebahagiaan!

Syukur pd AllahSWT..alhamdulillah!

Anonymous said...

Sabaq2 BOMO SIAM.. awat hang emosi sgt ni, bini hang pi mana? Tu aku kata kalau kita suka sakiti hati org..hati kita tk tenang lepaih tu cpt nk mengamuk nk terasa..
bini hang makan hati pa duk dgn hang.. perangai lagu ni touching moody.. aduii la.. UMNU salah jgk ka??
Cina kapiaq xsalah jg ka? Lendir depa hanyir tu pun hang kata sedap ka BOMO SIAM? ish2.. kotoq2

Bomo Siam said...

12:47 AM

Tak marah pun! Hg silap org ni...!

Anonymous said...

BOMO SIAM wpun aku xkenai hang tp aku rasa hang ni jiwa masalah. Islam ajaq jalan lurus hang pilih jalan gelong..jalan hanyir.. kesian la anak2 hang.
Hang pi join org sesat sbb kagum dgn jubah, dgn serban dn petik 1-2 ayat2 Al-Quran.. hang tau dak Azazil (Syaitan) dulu sblm dia kufur dgn Allah dia sgt hebat ibadah tp dia failed sbb dia ada sifat RIAK UJUB yg sama mcm Tok Garu hang pakai la (Pok Nik)

Anonymous said...

Hisham must go!!!!!. Fullstop

Anonymous said...

BOMO SIAM hang buat tk betui gelong janganlah hang kait dgn Allah. Hang kena istigfar doa supaya Tuhan bg petunjuk. Bila Ulamak2 dlm PAS dihina ditendang hang kena amik sifat 'hazar' waspada.. tp hang turut depa jg buat apa?

Anak2 hang tegur hang gelong maknanya petunjuk mai dh tp hang yg tolak hidayah. Patutnya hang kesahkan anak bini hang nk masuk syurga ka neraka..ni hang duk kesah pasai Rosmah, pasai NAjib.. tgk2 Najib Rosmah lepaih siksa kubur hang ank bini lagu mana plak?

Bomo Siam said...

Klu dek kerana tulisan dlm blog sebegini pun nak 'touching' or marah2...BODO namanya!

Butui tak Jin?

...hai Jin! 6 gelas hg balun...? Minum ka, mentekedarah ni???

Anonymous said...

BOMO SIAM, hang nk marah pun jgnla tiru stail Pok Nik.. kita marah bnda yg xbetui.. ni marah kt Rosmah Najib tp gembira Cina Kafir yg xpernah istinjak tu hina saudara kita.. lagu mana kita nk kata kita ni umat Muhammad kalau tang tu pun gelong.. hang ni gelong sorng tkpa..nu org yg baca.. anak bini hangh?

Anonymous said...

Tgk tu BOMO SIAM.. hang main jin2 pulak dah.. ish2 tadi baru ja sebut nama Allah ni duk seru jin pulak dah.. cukupla BOMO oii aku takut hang sesat teruih ja.

BODO tu bukan kata kt diri hang sndiri ka? hehe sabaq2..la hang baca elok2 na... kalau hang rasa geram jgk kt aku ka kt UMNU ksygn hang tu ... pi amik wudhu.. minum ayaq segelaih.. renung muka anak2 hang yg tidoq tu..

Anonymous said...

Hidup jd pencacai org sesat ni mudah sbb apa..sbb dpt pertolongan syaitan.. yg payahnya nk nk betuikan org..sbb tu syaitan xsuka.. yg syaitan suka mcm Cina Kafir atas tu buat mmg puas hati dan sedaplah.. tp sisi Tuhan?

Bomo Siam said...

Kpd sapa2 yg teringin tunjuk macho dgn bomo, cuba petua ni....

Setakat ni dah 12 commentators dari blog GAP dah berjaya jumpak bomo! Termasuk sorang awek Penang!

Petuanya...singgah je kat R&R Semanggoi site hala selatan (laketown), pegi kat gerai no 6, tanya...Tok Bomo ada?

Klu nasib baik, depa akan tunjuk pd satu arah. Sampai kat situ, sebut 'klu'...GAP!

...klu aku berkenan, aku akan munculkan diri.

Setakat sponsor apartment & makan...no hal! Bawak family sekali. Bule mandi di waterpark, visit sepupu kita di pulau org utan & berbagai lagi.

12 commentators tadi dah pun jadik kawan baik'

Dunia siber dgn dunia sebenar...terlalu jauh berbeza bro!

Ada masa, selamat mencuba!

Tima Kasih....assalamualikum!

Anonymous said...

bro2 sdaraku

bro yg cakap kedah tu dan bomo siam..aku rasa yg korang 2-2 sebenarnya baik.serius bro..

tapi tu lah dah tertipu dgn manusia2 politik pujaan masing2..

kita sdara bro..tak penat ke ngaji tinggi2 tapi kena tipu?

udah2 le tu bro.


Anonymous said...

If u give a picture of DSN to a group of wild monkeys, they would do the same thing.. If u feel me..

Anan.

Anonymous said...

Hudud wajib jika mampu..tak jadi wajib jika tak mampu. muslim di us tak perlu perjuang hudud kat sana. di msia, tak perlu nak dibising2 kan..

Anonymous said...

aku kerja tmpat CHA YA NUN ALIF depa sibuk sebar email sesama depa kata krj nak perkenalkan cip utk semua plat kereta lps pilihanraya ni.pastu tuduh krj dgn ayat babi 'can you imagine how much billions they will get after election?'pi mamposlah. haram aku tak dengar pun dia org dh sebarkan.

pastu aku nk ko bakar sikit kt blog ni.diorg berusaha beli tanah wakaf kt penang sbb nak buat kondo starting 1.6 juta sbb apa?SBB DIA ORG TAU MELAYU X MAMPU NAK BELI.so dia org dpt jdkan penang tu SINGAPURA.

PASTU diorg start suh anak diorg cakap english sbb diaorg kata melayu satu hari nanti jadi bodoh sbb set2 felda smua bodoh takmau blajar. so ekonomi diaorg akan conquer.
pas bengap tak sedar cha ya nun alif dok gelakkan diorg kat belakang cakap diorg semua tu should be used coz of their stupidity.great in kampung only.but cant speak english in the international arena.then how to govern their country?diaorg hina islam korg taktau.

then terkini diorg lancarkan memerangi matapelajaran sejarah sbb apa?NAK MENAFIKAN PERJUANGAN MELAYU.DIORG NAK BGTAU DUNIA DIORG YG PEJUANGKAN EKONONI SBB TU MLYSIA MAJU.

Salam semua kaum muslimin.fikirlah.at least DAH CLEAR NAJIB TU LEAD MCA DAN MIC.

Anonymous said...

Aku tertarik pasal Menteri KDN yang kata Tidak ada Insiden pada malam Merdeka di Dataran Merdeka... Si Hisham ni memang patut kena gugur dari PRU13 akan datang sebabnya dah banyak sangat kelemahannya dalam menangani Masalah seperti Demo Haram oleh Bersih, Bakar Bendera Malaysia / Jalur Gemilang, Pijak Gambar Pemimipin, Sultan dan macam lagi yang patut kena hukum. Dan kesilapan amat besar dan bodoh adalah mencadangkan ISA dihapuskan... Kalau ISA masih ada kan semua yang Bakar Bendera akan ditahan ISA...Untuk Pengetahuan BENDERA adalah lambang sesebuah Kerajaan dan berdaulat kalau semasa peperangan bendera amat dijaga supaya jangan tumbang atau jatuh, kalau jatuh atau pegawai yang memegang/membawa tumpas maka akan ada pegawai atau anggota bergadai nyawa menegakkannya semula. Dalam erti kata BENDERA adal MARUAH, sama juga dengan Bendera Panji-Panji angkatan keselamatan...Raja pun kena hormat dan Tabik...Menaikkan bendera pun ada upacara, Bendera adalah lambang kemegahan negara. Gugurnya Bendera bermakna negara juga gugur atau kalah dalam peperangan maka negara tersebut akan dijajah atau ditakluk.Jadi sebagai warganegara BENDERA Wajib dihormati dan dipertahankan dengan nyawa sekali pun, bukan dipijak dan dibakar.. Oleh Rakyat Malaysia dari Sabah.

Anonymous said...

hangpa dok layan bomo siam tu buat apa?? dgn hangpa sekali jadi bodo mcm dia hahahaha..dah tau bomo siam banggang p layan jugaKK lawak tul korang ni..kebiadapan pembangkang makin menjadi jadi disebabkan oleh menteri bodo mcm hishamudin ni lah..hati pengecut tgk muka pun tau jenis penakut!!!

Anonymous said...

Aku mula ragu, dia ni (Hisham) orang BN ke atau PKR atau DAP? Kerana orang PAS tak mungkin!. Nasibnya akan ditentukan oleh rakyat dalam PRU nanti. Biarlah BN hilang satu kerusi sekiranya dia bertanding lagi atas tiket BN. Inilah akibatnya jika hanya pandai menghunus, mencium keris kemudian minta maap!!!!. Mintak maaflah Hisham "1M NOT for you".

usin said...

sebab gambar muka najib yg kena pijak, maka tak ada la insiden buruk. insiden buruk berlaku jika gambar menteri kdn laki bini kena pijak ke, muka sawan babi bomo siam kena berak ke barula dikira berlaku insiden buruk..hisyam..hisyam. nk bertanding lg ke kamu. org sembrong sayang sgt kt kamu tau...

Anonymous said...

Hishamuddin bodoh! Buat malu bapak ko je

Anonymous said...

Agaknya KDN main saiko kat pembangkang dan pengundi kot..... sebab tu buat buat senyap je... agar rakyat semua dapat melihat sendiri KERAKUSAN puak puak pemangkang dalam usaha untuk merebut kuasa.....
-atas pagar-

Anonymous said...

kalo ko nk tau, bomoh siam tu pencacai upahan pr.TITIK!!

Anonymous said...

hishamudin buta agaknya

Anonymous said...

Gambar najib dan rosmah dipijak dan dibakar tak kan hisahamudin nak tutup.Hishamudin lepas ni boleh letak jawatan sebagai menteri KDN kerana tidak tegas dan lembab.

Anonymous said...

Tak ada orang yg lebeh berkaliber untuk mengetuai KDN. Mustahil. Dah macam2 kita dengar. Selepas PRU 13 lantik yang betul2. Yang ada ni pandai2 letakkan kementerian yang sewaktu dengannya.

Anonymous said...

Tukar ketua kantor KDN. Cari yang benar berkaliber. Yana ada ditempatkan dikementerian yang sewaktu dengannya itu pun kalau ada. Ditahap ini pentingkan bangsa dari saudara sepakat.