Sunday, August 19, 2012

TAKBIR RAYA AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO.

8 comments:

Bomo Siam said...

Woit Pak Lang! Rumah hg kat kpg ni lintang pukang! Budak2 tu kata, hg bayaq separuh, depa cat sebelah jugak la...!

Anak2 buah suruh hg bawak balik mercun Majlis Tertinggi!

Wakakakakaka...! Selamat Hari Raya, maap zahir batin utk suma MT member!

Anonymous said...

Allahamdulillah...ramai da pergi haji...

bulan 10 ni insyaAllah anwar naik haji...

balik klu berubah - hj mabrur
balik kalu xberubah dpt jugak title: Haji Tembelang la...

Anonymous said...

Hai... Potong stim betul la.. Apa la 'sengal' sangat imam masjid bukit indah, ampang ni.. Siap buat pengumuman dan 'wish' Mak Lampir akan kehadirannya bersolat sunat kat sini - yg sama pentingnya pemakluman ajar anak2 cara solat sunat idul fitri... Kalau dia datang bawak rendang sekandang lembu dengan selori lemang tak pe la jugak.. Tuanku Sultan datang bersolat pun tak di'wish' mcm ni... Rosak..! Rosak..!

Anonymous said...

Nampak sgt dah lama x turun padang la tu. Sesekali bila nak turun kena umum la takut2 rakyat dah x kenal muka...al maklum dah lama x nampak

Anonymous said...

Sama mcm bulan Ramadhan tempoh hari. Menyibuk tunjuk muka kat bazar Ramadhan kt Kompleks Muhibbah Tmn Nirwana. Memekak pki hailer sebut2 nama mak lampir nk bgtau dia ada kt situ, kononnya "turun padang". Buat walkabout ber"bodyguard" bagai dgn amk, jijik aku tgk muka org yg tak buat kerja utk rakyat parlimen ampang tp berlagak dgn title YB dia. Dah dekat pilihanraya br nk tunjuk muka.

Anonymous said...

Allahamdulillah...ramai da pergi haji...

bulan 10 ni insyaAllah anwar naik haji...

balik klu berubah - hj mabrur
balik kalu xberubah dpt jugak title: Haji Tembelang la...

August 19, 2012 7:42 AM
________________________________________

Anwar bukan Hj Mabrur tapi HAJU DUBUR!!

Muahahhaha.........

Anonymous said...

Iskkk ....betul ke orang umno ni tahu bertakbir dan baca syahadh? Bukankah pas kata orang umno ni bodoh jahil kafir solat pun tak pandai!

Isk isk ...pas ni maklum pemegang kunci syuga dia tahu syurga mana tempat dia masuk kelak

Fordgrga said...

Woit Pak Lang! Rumah hg kat kpg ni lintang pukang! Budak2 tu kata, hg bayaq separuh, depa cat sebelah jugak la...! Anak2 buah suruh hg bawak balik mercun Majlis Tertinggi! Wakakakakaka...! Selamat Hari Raya, maap zahir batin utk suma MT member!