Sunday, August 19, 2012

TANDA PUTERA : FILEM INI MENYATUKAN RAKYAT MALAYSIA !

aku belum kupas habis mengenai filem masterpiece ini.
ini adalah filem terbaik dalam sejarah perfileman melayu.
filem ini akan menyatukan rakyat malaysia.
ini jaminan aku selepas menonton filem ini tak lama dulu.
tunggu kupasan seterusnya.

9 comments:

nabi ajees said...

SALAH!!!!
1) Untuk keuntungan si Suhaimi
2) Untuk menunjukkan jasa2 bapa si Najib.. (Najib nih manalah ada benda lain)
3) Untuk mencetuskan kembali peristiwa berdarah 13 Mei...

Budu bilis betul!!!

satriav6 said...

Ajees kau yang budus. ...sejarah tetap sejarah yang menghancurkan melayu bukan kaum lain tapi kaum melayu itu sendiri

Anonymous said...

yang penting dah lulus atau belum untuk tayangan. kalau sudah jangan flip-flop, teruskan saja.

alangkan filem tragedi holokost yang jauh lebih rasis dan ganas boleh sampai pada umum...

apalah sangat filem berhubung lain-lain peristiwa hitam dalam catatan sejarah mana-mana negara.

Bomo Siam said...

"TANDA PUTERA : FILEM INI MENYATUKAN RAKYAT MALAYSIA !"

...satu cita2 paling mustahil dlm dunia!!!

Anonymous said...

dh la guna duit rakyat buat filem bodoh ni..mari kita boikot citer ni..jom pakat2 tgk cerita Melayu lain...

satriav6 said...

Yang bodoh kau. ...untuk orang melayu kau kata bodoh memang bodoh untuk kau

Zek said...

Kenapa kita beri komen sebelum menontonnya. Itu tak cerdik namanya. Orang cerdik dia tonton dulu baru komen.

Insya Allah saya bercadang untuk menontonnya apabila Tanda Putera di tayangkan dalam Astro First.

Anonymous said...

Betul juga tu, yg belum tengok jgn dok kondem je, tengok dulu apa ceritanya. Sendiri mau ingat. Jgn dok main sondol ja. K.

Anonymous said...

Kalau intro pun dah melalut.. Isu LKS pun awal awal lagi dah kena tertangkap . Habis macammana orang nak percaya.