Monday, August 6, 2012

VIDEO AHLI PARLIMEN PKR KOLA LANGAT HALAU ISTERI TUA DIDEDAHKAN.


51 comments:

Anonymous said...

hehe lakonan semula. lakonan anak2 patut ada.

Anonymous said...

ekekeke......

Anonymous said...

Bini tua Ahli Parlimen PKR Kuala Langat ni patut minta bantuan guaman dari Penipu Rakyat bagi membawak kes ni ke mahkamah, dapatkan peguam yang bagus-bagus, pasang 10 peguam, minta RM 500 ribu untuk uruskan kes ini. Penipu Rakyat boleh bagi RM 500 ribu kepada Rafizi untuk kes jenayah Rafizi, takkan tak boleh kot nak bantu seorang perempuan, warga emas yang diainaya oleh suaminya pula? Lepas ni ada siapa-siapa yang nak bawak kes ke mahkamah sila jumpa Khalid Ibrahim untuk minta bantuan guaman, sebab Rafizi yang bukan kakitangan kerajaan negeri pun boleh dibiaya dengan RM 500 ribu, peguam pula peguam ahli parti Penipu Rakyat, elok sangatlah tu, mentedarah duit negeri, marilah rakyat Selangor sekalian yang ada kes di mahkamah, pakat-pakat mintak kat Khalid Ibrahim bantuan biaya guaman, Penipu Rakyat kata untuk kepentingan rakyat, maka korang pun rakyat juga, kepentingan korang bermakna kepentingan rakyatlah, jadi marilah pakat-pakat mintak kat Khalid dana guaman, tengok apa pula kelentong dia lepas ni. Blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

Lepas ni akan ada keturunan Mendeliar iaitu Bomo Siam dan keturunan Si Kitol iaitu zat akan muncul untuk meneruskan pengkhianat nenek moyang mereka dahulu, dasar pengkhianat katakan, akan terus mengkhianatlah, yang lain dia tak tau, hanya mengkhianat saja yang dia tau, blah la, Bomo Siam Mendeliar Moden, zat pulak Si Kitol Moden, dasar tak sedar diri, diberi berbagai kemudahan, jenis tak mengenang budi, kalau jumpa ular dan jumpa Bomo Siam dan zat, lebih baik balun sampai mampus dulu Bomo Siam dan zat, sebab mereka lebih berbahaya dari ular. Blah la, Penipu Rakyat komunis!

aloya said...

YB sial haram jadah!!!

Anonymous said...

Kes pergolakan suami-isteri ni biar mahkamah syariah yg adili .....

kita yg bukan QADHI atau bukan HAKIM ni tak yah lah menyebuk terutama dibulan puasa... dosa umpat keji, adu domba, fitnah tu juga berganda dosanya.....

Anonymous said...

YB kahwin lebih?... dosa?... orang nak kahwin dua, tiga, atau empat ... apa yg kita dok sakit hati..... Allah halalkan, Nabi pun amalkan.....

yang haram tu... berzina, rogol .......

Anonymous said...

Anonymous said...

Kes pergolakan suami-isteri ni biar mahkamah syariah yg adili .....

kita yg bukan QADHI atau bukan HAKIM ni tak yah lah menyebuk terutama dibulan puasa... dosa umpat keji, adu domba, fitnah tu juga berganda dosanya.....
August 6, 2012 11:36 PM

----------------------------------------------------------

Sila saudara buat surat terbuka kepada Harakah supaya jangan terus berbuat maksiat fitnah semasa bulan puasa ini, ini tidak nama saja akhbar parti Islam, tapi kelakuan macam orang tak berakhlak, memfitnah tanpa mempedulikan dosa pahala, itu ajaran Islam ke ajaran sesat PAS, blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

jika ditakuti terjebak dengan perzinaan, maka kahwin mengikut syaratnya..... orang menolong anak dara, wanita bujang bellum kahwin ..itu bagus... mendirikan masjid... membela kaum hawa.....

Anonymous said...

Anonymous said...

YB kahwin lebih?... dosa?... orang nak kahwin dua, tiga, atau empat ... apa yg kita dok sakit hati..... Allah halalkan, Nabi pun amalkan.....

yang haram tu... berzina, rogol .......

August 6, 2012 11:40 PM

-------------------------------------------------------------

Tak ada yang sakit hati nak kahwin sampai 4 pun, tapi kalau dah mengainaya bini tua sampai macam tu, itu manusia jenis apa? Tak malu ke mengainaya bini? Tak ada otak ke? Otak tertinggal kat markas PAS ke?

Pasal zina dan rogol salah tu saya setuju, tapi ada kurang, iaitu liwat, blowjob dalam tandas, itu pun dosa juga, pasal apa tak tambah yang tu, takut kena batang hidung sendiri ke? Blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

Anonymous said...

jika ditakuti terjebak dengan perzinaan, maka kahwin mengikut syaratnya..... orang menolong anak dara, wanita bujang bellum kahwin ..itu bagus... mendirikan masjid... membela kaum hawa.....

August 6, 2012 11:43 PM


---------------------------------------------------------------

Tak salah nak kahwin lebih dari satu pun, janji tak lebih dari empat, tapi yang tak betulnya adalah sudahlah kahwin lebih dari satu, tapi menindas bini tua, itu ajaran mana kata boleh? Ajaran sesat PAS ke? Sudahlah, Penipu Rakyat komunis!

Bomo Siam said...

Pilam penyelewengan sejarah camni patut diharamkan...!

Dlm sejarah parlimen Malaysia...mana ada seat 'Kuala Pengat'!!!

Wakakakakakaka...!!!

UMNU...selalu seleweng!!!

Anonymous said...

orang yg menentang orang berkahwin itu... menentang syariat Allah & sunah Rasul .... sesetengah isteri jahil terpengaruh dengan ajaran sekular 'monogami' ... melalak tak tentu pasal sampai NUSYUZ terhadap suami.......

Anonymous said...

YB sial haram jadah!!!

August 6, 2012 11:35 PM
Anonymous Anonymous said...

Kes pergolakan suami-isteri ni biar mahkamah syariah yg adili .....

kita yg bukan QADHI atau bukan HAKIM ni tak yah lah menyebuk terutama dibulan puasa... dosa umpat keji, adu domba, fitnah tu juga berganda dosanya.....

August 6, 2012 11:36 PM

------------------------------------------------------------------

Macam mana pula yang sibuk berjanji syurga kalau undi parti sekian, sekian tu? Dia tu tuhan ke nak suka-suka hati nak janji syurga kat orang lain? Itu saudara tak nak pergi nasihat ke? Ke takut nasihat saudara tak diterima sebab dia tu kononnya pandai sangat, terlebih pandai, sebab dia tu murshidul am sebuah parti politik, bila dah duduk atas tu eksyen lebih lah, itu pun satu, entah ajaran apa yang eksyen lebih sangat tu, sedangkah Khulafa Al-Rasyidin pun tak perangai macam tu, malahan Saidina Omar yang garang tu pun oleh terima nasihat dari rakyat jelata, ni tidak baru jadi murshidul am parti dah naik tocang lebih-lebih pulak, blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

Anonymous said...

orang yg menentang orang berkahwin itu... menentang syariat Allah & sunah Rasul .... sesetengah isteri jahil terpengaruh dengan ajaran sekular 'monogami' ... melalak tak tentu pasal sampai NUSYUZ terhadap suami.......

August 6, 2012 11:47 PM

----------------------------------------------------------------

Siapa yang menentang poligami ni? Orang perempuan memanglah tak berapa suka poligami, tapi itu dah syariat yang dibenarkan, tak boleh bantah, poligami adalah halal, itu saya setuju, tapi kalau berpoligami dan menindas isteri tua apa jadahnya pula, itu syariat apa pula, syariat palsu rekaan terbaru demi kepentingan politik ke? Blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

PUKIMAK BUMU SIAL TAK ABIS SALAHKAN UMNO!!

APA KENA MENGENA UMNO DALAM CERITA INI??

BUMU SIAM MEMANG SPESIS MAIN PUKIMSK DIA SENDIRI!!

Anonymous said...

isteri NUSYUZ, ingkar perintah suami- gagal hormati, jaga maruah & taati suami mengikut syarak --- memang hilang hak tanggungjawab suami terhadap beliau--- skrip p.ramlee "itu kapala perempuan ada besar punya batu ooooo" --

siasat dulu apa perangai sebenar isteri tua YB KLangat ni-- jangan serkap jarang, bawa bukti ke mahkamah syariah...... dulu kesah YB Kinabatangan --kahwin dua-- OK apa sekarang.

Anonymous said...

Saya ni dengan puak-puak yang kononnya ustaz dan kononnya ulamak ni tak berapa heran sangatlah, bukan apa, ada yang jenis cakap tak serupa bikin, tengok ustaz dan golongan yang mengaku ulama, dah ada fatwa peringkat kebangsaan memutuskan merokok itu haram, tapi semacam saja diorang balun, yang serban, yang kopiah putih, sama saja, berkepul asap.

Lagi satu, golongan yang kononnya ustaz dan kononnya ulamak ni, jenis tak suka bergaul dengan masyarakat sangat, kononnya tak suka bergaul dengan maksiat, main bola pun maksiat, sampai dikutuk orang yang main bola dan pergi menonton bola dengan berbagai tuduhan, patutnya kalau ada tak betul beri nasihat, bukannya menjauhkan diri dari masyarakat dan mengutuk orang tak tentu pasal.

Tapi yang saya ulas ni jenis ustaz dan ulama syok sendiri, rasa diri hebat sangatlah sedangkan diorang pun manusia biasa saja. Tapi kalau jenis ulama sejati yang boleh join budak-budak muda main muzik sambil beri nasihat, boleh join budak-buda muda main bola, main futsal kemudian didik mereka ke arah ibadat, itu saya hormatlah, itu sebab ulama dan ustaz sejati, tapi kalau jenis kaki ceramah orang tu tak betul, orang ni tak betul, dia saja betul, sedangkan dia sendiri hisap rokok asap berkepul, sudahlah, sedarlah diri, jangan bersikakp 'holier than thou'
sangat, iaitu sikap berasa diri bagus sangat hingga tak nak bergaul orang yang tak aliran agama macam korang, kerana mungkin yang bukan aliran agama macam korang tu lagi hebat dari korang, cuma tak eksyen saja, ini sekadar renungan buat para ustaz dan ulamak yang jenis eksyen.

Sekian.

Anonymous said...

PEMIMPIN PAS MANTAT BINI ORANG BUMU SIAM SOKONG!!

PEMIMPIN PKR MANTAT DEPAN BELAKANG DAN AISKRIM DALAM JAMBAN BUMU SIAM SOKONG!!

CINA KOMINIS, BENGGALI DAN KELING DAP DI BAWAK TIDUR SA KATIL!!

KOMEN POLITIK DAN AGAMA MCM PANDAI INI LAH BUMU SIAL SPESIS MELAYU HARAM JADAH BANGSAT ANAK HARAM!!!

Anonymous said...

Anonymous said...

isteri NUSYUZ, ingkar perintah suami- gagal hormati, jaga maruah & taati suami mengikut syarak --- memang hilang hak tanggungjawab suami terhadap beliau--- skrip p.ramlee "itu kapala perempuan ada besar punya batu ooooo" --

siasat dulu apa perangai sebenar isteri tua YB KLangat ni-- jangan serkap jarang, bawa bukti ke mahkamah syariah...... dulu kesah YB Kinabatangan --kahwin dua-- OK apa sekarang.

August 6, 2012 11:56 PM

-------------------------------------------------------

Ahli Parlimen Kinabatangan tak pula halau dan lempar habis semua barang-barang bini kat luar rumah, jadi jangan nak burukkan orang lain pula kalau korang sendiri dah sedia buruk, cerminlah diri tu, kalau tak ada sebab, pasal apa jadi macam tu, sila beri penjelasan kalau ko pandai sangat? Blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

wuf wuf wuf...bumu the dog sudah mariiiii....yeyyyy bolih jugak dengaq salakan bumu..terhibur gak sblum nk tidoq ni.

Anonymous said...

tak nak salak laie ka bumu... cam mana nk campak tulang ni....

Anonymous said...

yang buat video konspirasi terhadap YB K Langat ni ... apa tujuannya ...."pecahbelahkan ikatan perkahwinan orang lain".... sepatutnya orang bercerai, kita damaikan- hukum "sulhu" namanya... sila check dengan tok kadi...apa itu sulhu?

jangan nanti Allah bala'kan pula rumahtangga penyebar fitnah... na'auzubillah!

Bomo Siam said...

11:53 PM,
APA KENA MENGENA UMNO DALAM CERITA INI??

...sapa yg kalut jaja cerita keaiban org ni dlm blog...???

Anonymous said...

Anonymous said...

Kes pergolakan suami-isteri ni biar mahkamah syariah yg adili .....

kita yg bukan QADHI atau bukan HAKIM ni tak yah lah menyebuk terutama dibulan puasa... dosa umpat keji, adu domba, fitnah tu juga berganda dosanya.....
August 6, 2012 11:36 PM

----------------------------------------------------------

Sila saudara buat surat terbuka kepada Harakah supaya jangan terus berbuat maksiat fitnah semasa
bulan puasa ini, ini tidak nama saja akhbar parti Islam, tapi kelakuan macam orang tak berakhlak, memfitnah tanpa mempedulikan dosa pahala, itu ajaran Islam ke ajaran sesat PAS, blah la, Penipu Rakyat komunis!

August 6, 2012 11:40 PM
______________________________________
Wa setuju bro!!

SPESIS HARAM JADAH MCM PUAK PEMAKSIAT PAS SESAT NI MMG SIAL TAHU SIKIT PASAL AGAMA DA BERLAGAK TUHAN.

Anonymous said...

memang la takpa kahwin 2-3 tapi kalo dah tak zalim camni..dah tak adil tu bro...dah tak cukup syarat tu

Anonymous said...

11:53 PM,
APA KENA MENGENA UMNO DALAM CERITA INI??

...sapa yg kalut jaja cerita keaiban org ni dlm blog...???

August 7, 2012 12:05 AM

-------------------------------------------------
Ko memang BUDUH SIAL !!

INI BLOG GAP BUKAN BLOG UMNO!!

Ko memang Haram Jadah!!

Aku bukan penyokong UMNO tapi sekadr pengunjung Blog ni tapi melihat Gelagat ko yg mcm Pukimak kau ni semakin meluat aku dgn PAS perLat Islam khsus nyer dan PKR secara am nya.

Memang Sial Lancau ko BUMU SIAL

Anonymous said...

nasihat ku.... usahlah menongkok tambah atau panjangkan cerita hubungan suami-isteri orang (eg YB Kuala Langat) pada premis terbuka seperti ini... tidak syarie... menimbulkan sangka buruk antara satu sama lain....

perangai melayu tak habis2 dengan dongeng dan cerita sensasi yang merosakkan diri sendiri.........

selamat malam.........doa nak tidur "ALLAHUMMA BISMIKA AHYA WA AMUTU" .alfatihah & 3 qul....

Anonymous said...

Semoga ramai yang sedar setelah melihat gelagat
Pencacai PR yang jijik dan hipokrit saperti Bumu Siam!!

Anonymous said...

YA SYARIE ULAMAK ISLAM /PEMIMPIN ISLAM MANTAT BINI ORANG!!

WELLDONE PAS U GAVE ISLAM A BAD NAME!!

Anonymous said...

Menggunakan Majid berceramah mengina mencerca menfitnah Pemimpin Islam yang mencuba sedaya memperbaikkan keadaan.

Dan di sebalik itu menjemput Kafir Harbi masok Masjid dgn sewenang2 nya mempermainkan ayat2 kur'an.

SYABAS PAS ANDA TELAH BERJAYA MENGHANCURKAN SPESIS ANDA SENDIR!!

Bomo Siam said...

12:12 AM,
INI BLOG GAP BUKAN BLOG UMNO!!

Aku tak kata cerita aib ni di jaja olih UMNO! Aku kata...UMNU selalu seleweng!

Hg tau ka apa makna UMNU...???

Mmuuaahhahahaha...!!!

...ubun pun masih lembek...nak taji org kunun!!!

Anonymous said...

Tunjuk pandai baca ayat2 Suci!!

Tapi kalau peel mcm Setan bca ayat apa pon akan tetap tidur gn Setan!!

Anonymous said...

UMNU TU MAK KAU PUNYA PUKI!!

Anonymous said...

Pukimak mcm ko mmg pandai spin setan!!!

Bomo Siam said...

12:24 AM
Menggunakan Majid berceramah mengina mencerca menfitnah Pemimpin Islam yang mencuba sedaya memperbaikkan keadaan.

...Majid mana pulak nie...???

Jin! Hg kenai ka...???

"Boss! Majid cendoi spg tiga kot...!"

Anonymous said...

Mungkin ubun aku masih lembik tapi kotek aku boleh keras dan mampu untuk membuntingkan bini atau adek pompoan ko Sial!!

Anonymous said...

Jln Hang Lancau mcm kau!!

Anonymous said...

Bebual mcm mat kampong!! FUCK U LA BUMU SIAL!!

Bomo Siam said...

Anonymous said...
UMNU TU MAK KAU PUNYA PUKI!!
August 7, 2012 12:28 AM

Jin! Budak ni sikit hari lagi, aku agak, buleh serang JPM dgn penyapu...!!!

Kuah kuaah kuaaah...!

"Boss! Kesian sama dia...boss!!!"

bomo melayu said...

YB Kuala Langat??? awat cakap lohgt Utara,halau bini sampai macam tu,memang dasar Barua Tua,macam cerita P Ramli....kalau hang takmau bini hang tu,boleh bagi kat aku....

Bomo Siam said...

August 7, 2012 12:32 AM,

...UMNU dgn UMNO pun...tak kenai...!!!

Apa punya baghal...!!!

Lambat siang je nak selak kain org!

Kan dah kena sawan mulut...!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Jgn buat naya kat bini tua....!

Tak selamat dunia akhirat!!!

Nak menikah dua, kacang ja....suruh bini tua yg pinangkan!!!

bomo melayu said...

Haram jadah penyangak punya YB,ini tentu Parti Ajaran Sesat yang ajar,anak didik Bapak Penipu Malaysia,dah rasa jadi kaya lupa daratan..P Mampoih....jangan lagi bagi undi kalau PENYANGAK ni bertanding pada PRU13 ni...ingat ini Pesanan Tok,bukan amanat.."Barang siapa yang memberi undi PKR pada PRU13 nanti,umpama dia membunuh bangsa dia sendiri"...

Tukang Komen said...

Petua nak kawin dua - minta maaf lebih senang dari minta izin. he he he.

Tukang Komen said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Habis manis sepah dibuang. Tapi YB ini pun dah habis manisnya akibat mendera isteri. Tak lama lagi dalam PRU akan datang rakyat akan buang sepahnya...kalau bolah jangan bagi bertanding langsung.

Anonymous said...

Kalau ikut sunah rasul nak kawen ramai..
nabi mohamad saw..isteri isterinya adalah kebayakannya balu balu...janda mangsa perang...miskin...anak ramai..tak keje...
Cuma sorang aje isteri nabi kita yg anak dara...iaitu aisyah...
Nabi menikah dgn mereka pon utk membantu mereka...bukan ikut nafsu..
Nikah lah empat pon ..
Kawen tak paaa...

Yg susah tu perlu d bantu...

Ini cari anak dara...bekerje...
Janda bekerje....

Mana yg kata sunah tu.....???

Anonymous said...

apa salah nye kahwin 2

Anonymous said...

dari kes ini membuktikan bahwa orang pas yg berkata dosa pahala siang dan malam. ...orang pas yg kafirkan muslim lain tak sokong pas, orang pas yg dgn takaburnya kata pas parti islam dijamin syurga, orang pas yg perasan merekalah org islam terbaik? ?

huhhh. ..lagi teruk! lagi buas! lagi ganas!

berselindung disebalik janggut dan kopiah hebat berlakon didepan ramai. ..
itulah sifat tersembunyi orang pas!