Sunday, September 2, 2012

BAS PKR DI SIMBAH CAT : PSY WAR LOW CLASS ..TAHAP IQ 3.


Di ambil dari Facebook bekas pelajar UTP dan bekas pengikut jemaah Islam Pro PAS

Teringat masa belajar di UTP dulu. 

Ada pertandingan band2 muzik di chanselor hall. Kemudian spt biasa group2 yg Islamik membuat pelbagai usaha utk menjauhkan pelajar lain utk menyertainya.

Pernah sekali, pelajar kampus dikejutkan dengan terjumpanya beberapa botol dan tin arak di dalam tandas di Chanselor Hall sewaktu berlakunya pertandingan tersebut. Lalu antara persepsi yg dibangkitkan adalah, "Ada penonton yg hadir ke sana minum arak di chanselor Hall"

Lalu gempar la cerita ini sehingga ramai yg percaya ttg persepsi tersebut dan menggambarkan BETAPA TERUKNYA PROGRAM BATTLE OF THE BAND itu sehingga ada yg minum arak!

Bila masa berlalu , saya dan seorg rakan pun telah dikeluarkan dari jemaah Islam kampus... Maka dlm satu diskusi sy dgn.rakan berkenaan yg merupakan senior saya, dia mengakui, GERAKAN SARAF jemaah Islam kampus dilakukan olehnya.

Dia menceritakan kpd saya betapa jijiknya tindakan yg telah dia buat demi mencipta persepsi... ANTARA tindakan yg dia buat adalah, dia sendiri yg dptkan botol arak dan meletakkan botol itu di tandas, lalu dia ambil gambar, kemudian disebarkan kpd pihak management dan staf.petronas lain.

Katanya, ahli gerakan saraf ini tidak ramai dan tidak diketahui oleh ahli2 jemaah Islam.. Hanya Amir Kampus dan ahli gerakan saraf sahaja yg tahu antara mereka. Kerana itu persepsi yg mereka timbulkan juga dipercayai oleh ahli2 gerakan Islam yg lain.

Antara penyelewengan dalil yg mereka gunakan adalah hadis, "Peperangan adalah tipu daya".
Maka kerana itu, mereka menganggap tipu daya dlm gerakan saraf spt contoh di atas adalah HALAL demi utk menjaga survival jemaah Islam.

Antara hasil gerakan saraf di UTP lagi adalah "Banner Kempen Heart for Islam" di conteng dgn spray...

Yg menghairankan, blog yg pertama.sekali menerbitkan gambar berkenaan adalah blog ahli jemaah Islam sendiri..

Wallahua'lam.. Ini adalah respon bagi kisah BAS PKR yg disimbah cat dan dipecahkan cermin.... Teringat juga ketika pilihan raya DUN di negeri 9 pd beberapa tahun sblum ini, dikatakan ada petugas pilihan raya PAS diserang dgn pedang samurai oleh beberapa org yg tidak dikenali..

Ketika itu tiada pihak lain yg jadi mangsa tuduhan @ persepsi, melainkan puak2 UMNO. Lalu bersemangat habis ahli2 pas utk 'berjihad' menentang UMNO di pilihanraya tersebut...

Inilah taktik gerakan Saraf oleh pihak yg berkepentingan... Jadi, jika anda menerima sesuatu berita spt di atas, maka jgnlah cepat2 percaya.. Takut2 anda terpedaya dgn tipu muslihat org yg suka menipu.

Wallahua'lam...

56 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...


.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

UMNO PARTI PENJARA said...

Politik betul2lah... Korang ni nak main politik bunuh2 ke? Ini Politik BODOH namanya

UMNO PARTI PENJARA said...
This comment has been removed by the author.
UMNO PARTI PENJARA said...

Inilah taktik gerakan Saraf oleh pihak yg berkepentingan... Jadi, jika anda menerima sesuatu berita spt di atas, maka jgnlah cepat2 percaya.. Takut2 anda terpedaya dgn tipu muslihat org yg suka menipu. :-D


GAP dan UMNO je yang pandai menipu.. Orang lain mana pandai

Anonymous said...

Ceteknya ilmu pengetahuan Kump.Anak2 muda keluar UMNO...

Tak apalah, tulis la...asalkan syok sendiri..

Dah banyak penerangan diberikan, tapi masih tak faham dan tak tahu..Inilah akibat baca harakah dan suara keadilan...terus jadi bodoh

Anonymous said...

Ceteknya ilmu pengetahuan Kump.Anak2 muda keluar UMNO...

Tak apalah, tulis la...asalkan syok sendiri..

Dah banyak penerangan diberikan, tapi masih tak faham dan tak tahu..Inilah akibat baca harakah dan suara keadilan...terus jadi bodoh

Ikhlas dari
Kump Anak2 Muda Keluarga UMNO

Anonymous said...

Aiiyoo... simbah cat tak mainlahh... kita paling kurang video HD.... baru klass... next one tunggu Nalla punya video. baru kaw... baru Anwar tercirit maca simbah cat.

Anonymous said...

Ada beberapa kemungkinan kenapa bas disimbah cat:

1) Tak bayar hutang ah long
2) Rakyat dah benci PKR, tak faham faham ke??
3) Org PAS kat Kelantan tak suka PKR
4) Rakyat benci PKR
5) Org PKR sendiri yg simbah sebab tak puas hati.
6) Mamat cina doll suruh simbah supaya senang tuduh UMNO
7) Disimbah oleh rakyat kelantan yg miskin disebabkan tak puas hati dgn bas terlalu mewah
8) Mungkn disimbah sebab ada aktiviti luar tabii kot dalam bas tu!!

ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim
ABU - Allah Bersama UMNO

UMNO PARTI PENJARA said...

Korang ni tua2 pun bodoh.. Posting pun Syok Sendiri jer... Aku pun tunggu masa nak berambus dan tinggal bala untuk korang.. Janji aku buat apa yang aku nak buat.. Ada aku kisah kalau ko tak kisah??

Anonymous said...

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO !!!!

Hudud sebenarnya tak wujud. Sila rujuk balik ayat-ayat Quran. Hukum hudud adalah konsep yang dicipta ulama-ulama dulu yang mencampur aduk hukum-hukum lain!!!

Contoh:
Al Maidah
[5:38]
Dan orang lelaki yang mencuri dan orang perempuan yang mencuri maka (hukumnya) potonglah tangan mereka sebagai satu balasan dengan sebab apa yang mereka telah usahakan, (juga sebagai) suatu hukuman pencegah dari Allah. Dan (ingatlah) Allah Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana.
[5:39]
Maka sesiapa yang bertaubat sesudah ia melakukan kejahatan (curi) itu dan memperbaiki amal usahanya, sesungguhnya Allah menerima taubatnya; kerana Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
===========================
An-Nur
[2]
Perempuan yang berzina dan lelaki yang berzina, hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali sebat; dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dalam menjalankan hukum ugama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari akhirat; dan hendaklah disaksikan hukuman seksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman.
[3]
Lelaki yang berzina (lazimnya) tidak ingin berkahwin melainkan dengan perempuan yang berzina atau perempuan musyrik; dan perempuan yang berzina itu pula (lazimnya) tidak ingin berkahwin dengannya melainkan oleh lelaki yang berzina atau lelaki musyrik. Dan perkahwinan yang demikian itu terlarang kepada orang-orang yang beriman.
[4]
Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik; -
[5]
Kecuali orang-orang yang bertaubat sesudah itu (dari kesalahannya yang tersebut) serta memperbaiki amalannya, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.
========
Cuba hayati ayat-ayat yang Allah menerima taubat dan tindakan memperbaiki diri. Siapa yang waras sudah tentu memilih taubat. Siapa kita yang hanya manusia nak menafikan Kuasa Allah untuk menerima taubat.

Hudud PAS sesat! Hukum rejam pun tak ada dalam Quran. Semua negara-negara Islam yang lain dah mula meninggalkan isu hukum hudud yang mula sedar percanggahan dengan kehendak AlQuran yang lebih mementingkan kemaafan, taubat dan memperbaiki diri sendiri.

Sebab tu Allah tak izinkan PAS perintah negara ini sejak 50 tahun dulu...!!! faham??


Anonymous said...

ini semua perbuatan geng umno kelantan harbi.mereka sedar yg mereka tidak dpt menawan kelantan pd next pru dan cuba mengalang pergeraka pr.inilah sifat umno pukimamak yg bacul n bodoh.umno mmg harbi kerana parti rasuah dari ketua bahagian sampailah ke presiden.sebab itulah pemimpin umno harbi bodoh n bebal...

Anonymous said...

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO..

apa yg ko merepek ni setaaann..

Anonymous said...

UMNO/BN boleh buat apa saja,,,,,, ganas, samseng, lanun, rompak, judij, kilang arak, pusat judi, pusat perzinaan, rasuah, jual engin F5E, pkfz, NFC, kilang /hubdadah/syabu....dsb...... kerana above laws..... Outlaws aktiviti..... UMNO / BN berkuasa katakan..........

Ada ubi ada batas......

UMNO PARTI PENJARA said...


~Janji Ditepati - Kami Tak KEBULUR dengan Jawatan dalam UMNO ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1

nizbzam said...

psssssst...busuk bau pembangkang

Anonymous said...

betol tu aku setuju..ini kerja puak pembangkang sb dh x de modal nak menipu dan nak tarik simpati rakyat disamping nak cover supaya rakyat x marahkan anwar menghabiskan duit beli & ubahsuai bas utk kepentingan peribadi.

banyak lgi orang miskin di selangor yg perlu dibantu.....pemimpin PR hidup selesa & bermewah-mewah lgi. Mana pemimpin PR yg seblm ni bukan main bising marah bila orang beli no pendaftaran kereta kononnya membazir tpi bila kena btg hidup anwar langsung x berbunyi..semangat nak bela rakyat konon...piraaah.

Otak geliga said...

kaitan MENIPU dgn PKR, biaDAPigs & PAS adalah satu perkara yg x boleh dinafikan...bagai isi dgn kuku org2 lama kata....hehehehehe

Tp kalau diteliti style pemikiran pencacai pembangkang...no wonder la pemimpin depa terkinja2 utk MENIPU....ADA PAHAM?????....hehehehe

Otak geliga said...

aku pelik nape si perosak bas tak CONTENG muka Anugerah Tuhan???...ada ke baling cat kat bhg depan & pecahkan cermin je??....skit benar kerosakan

kalau nak MAJORITI rakyat Mas percaya ini modus operandi pihak lawanpun biarlah real skit....biar calar balar body bas, terutamnya muka Anugerah Tuhan perlu dihina sebaik mungkin & cat juga perlukan bajet lebih....baru betullll rakyat nak percaya....apa daaa...hehehe

Anonymous said...

Aq kalo ada yg brani PATAHkan KOTE bengkok ATOK ANUwar tuh baru aq cayo ada yg nak sabotaj Pembangang...

muhahahahhahahahah

Anonymous said...

Kenapa tak bakar jer bas tu? kito bakor, bakor...

Baru sensasi.... Anwar pun langsung tak boleh pakai bas tu untuk jelajah.... baru betul...

Anonymous said...

Utk kump Anak Muda Kuar JUbor tu ye...

Golongan yg paling byk brBOHONG dan memFITNAH ialah puak PEMBANGANG...

Yg pakai kopiah ada title OSTAT pon sgp brBOHONG ..1 Malaysia bole tau masa DEBAT TANTAWI dgn UFB...kenyataan BAHLOL Tantawi mngatakn KARPAL dah bole brtolakansur pasal HUDUD..

Tu belom masok citer pelbagai JANJI yg di taburi oleh pmimpin2 pembangan trmasok lah father nicky ......

Jadi sapa xsah la dok main tudoh2 UMNO kuat brbohong dan sgl macam kemungkaran...check dulu kaum kerabat diri sendiri sblm nak maki hamun org len...

poodaaachittt

Anonymous said...

Semoga Allah mengampuni dosa percakapan saudara.saya doakan saudara mendapat hidayah dan petunjuk daripada Allah.Begitu juga dengan saya .Amin

Anak muda umno johor

Anonymous said...

bukan semua pelajar UTP begitu. tapi ada juga yang sedih gila bila Perak "dirampas" BN. ada juga pemuja putri reformasi.

Anonymous said...

bomo..mana kau? bosan giler layan si Anak Muda Keluar Umno ni,x mencabar langsung,nk snyum pon x lalu.klau ngan hang ada gak modal aku nk gelak..dgn lawak bodo hang tu

Anonymous said...

plat dia blu 8779
blue/burit lu untukku

kah kah kah kah

Anonymous said...

kesian aku tgk Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO ni..

cuba kau fikir sikit (sikit je) apa yg anwar janji kat puak2 kau?

tu kan penipu namanya. pemimpin kau tu la bapak segala penipu. kau budak2 hingusan je yg tak pakai otak..

sendiri yg bodoh tuding jari kat orang lain..

kau tanya hadi tu, berap % hudud dlm islam? kau pi baca buku dulu budak hingusan

Anonymous said...

Kumpulan Anak Anak Muda Keluar Umno.
Sila jangan menyemak kat sini. Sedarlah diri sikit dah la GAY pandai pulak tu memfitnah.
Baik korang kumpul ramai2 ajak atok Al Juburi ko tu tidor skali. Untung2 boleh dapat BlackBerry sorang sebijik!! Boleh main bbm takpon twitter dengan atok.....

Anonymous said...

Soklan:

kalau rumah marhaen disimbah cat, sudikah MB Klate menjenguk dan berikan tinjaun peribadi?

FIKIR-FIKIRKAN

Anonymous said...

apa yang boleh disimpulkan dari psywar cat merah adalah:

Sebangsat

Sejiwang

Serepublik

Sedungus

Sebebal

Sebla, bla, bla

Anonymous said...

RAMAI ORANG KENA SIMBAH CAT MERAH SEBAB TAK BAYAR DUIT ALONG. PINJAM SAMA ALONG KE????LIM BERSAUDARA BOLE SETTLE TP KENALAH JADI PENCACAI MEREKA.JILAT JUBUR LIM BERSAUDARA PUN XPE......TARAK PIKIR KA??????

Anonymous said...

Sebuah bas lebih utama dari kebajikan rakyat?

Anonymous said...

Dulu kereta peribadi

Sekarang Bas peribadi

Kan datang keldai peribadi disimbah taik

Kan datang, kan datang...?

Anonymous said...

KUMPULAN ABANG TAK SAYANG ADIK

MANA PEDULI DAP JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA

JANJI ABANG SYG LEPASSSS

ADIK MAMPUIH LA...

Anonymous said...

Kalau di selidik perbuatan yang semacam ini dalam konteks yang lebih besar, sebenarnya peperangan melalui tipudaya ni dilakukan oleh banyak pihak yang pada saya musuh-musuh Islam.

Semasa Nazi belum mendapat mandat untuk memerintah Jerman, pihak-pihak macam inilah yang menghuru-harakan dalam negara Jerman untuk menaikkan sentiment rakyat-rakyat Jerman supaya memilih parti Nazi. Bangunan dibakar dituduk extremis lain yang buat. Semuanya untuk dapatkan kuasa.

Yahudi pula selalu memainkan isu-isu anti-semitism di Eropah dan di USA terutamanya. Meraka sendiri yang akan menconteng grafiti anti yahudi dan mereka-reka cerita anti-semitism supaya rakyat memberi simpati kepada mereka.

Pada pandangan saya, Islam itu sudah cukup sempurna. Tidak perlulah tipu daya untuk menjaga agama kita. Orang Islam sendiri yang mempunyai sifat tipudaya macam inilah yang sebenarnya merosakkan agama. Agama perlu ditegakkan dengan didikan dan kebenaran. Tipu daya seumpama ini hanya dilakukan oleh manusia-manusia berhati kafir. Rupa luarannya Islam tetapi dihasuti bisikan syaitan untuk menyeleweng.

Anonymous said...

apa nak jadi dgn pr ni asyik membazir saja.

rakab said...

Kalau bas tu diletopkan dengan Anwar berkecai didalamnya pun tetap aku anggap itu konspirasi PR.

muahahahahaaa...

setakat simbah cat pun PKR nak kecoh...pooooodahh !!!

Anonymous said...

Suka suka je tuduh Umno. Macamlah PKR takda pergolakkan. 1Malaysia tahu PKR Selangor ada masalah dalaman antara Azmin vs Khalid.

Anonymous said...

Ni bomo siam ni...tukaq nama saja. Ip adress sama

Anonymous said...

9) sebab tak bayar china doll

Anonymous said...

Salam perjuangan,
Mohon pautkan blog sy ronyanuar.com pada list blog saudara..terima kasih

Anonymous said...

alang simbah cat knp x bakar je..

Anonymous said...

Bomo Siam tgh tonggeng ni. Tunggu brother AlJub dtg.......

Anonymous said...

Hahaha.Dah tak ada modal.Dah luput da isu2 ini brother..fikiran itu majukanlah..jangan duduk bawah tempurung macam pas,bongok macam pkr dan pandai bodohkan parti pas iaitu dap.tolong ea saudara

Anonymous said...

Daripada duduk bawah kelengkang dap,mana lagi menyedihkan?habaq cek!

Anonymous said...

Kump.Anak2 muda keluar UMNO...ni tarak otak dan jahat kita jelas kan pun depa akan spin juga ni geng bomo Siam juga. Blahlah!

Anonymous said...

Kenapa bas yang disimbah, sepatunya muka Anwar yang disimbah cat biar buta mata...

Anonymous said...

Patut baling taik aja.

Anonymous said...

Kepada semua pengomen tegar GAP.. Hangpa perasan dak, bumu siamdoll dok menganjing hangpa? Dh la bumu bangsat tu xreti komen bdasarkn topik yg dipost..malah tajin lak tepek link kejadah hapapun xtau.. Xyah layan mangkuk hayun tu..klu nk layan dia, spam je inbox dia.. Dia bukak topik, pastu bila xleh counter,spin topik lain pulak.. Mmg bangsat punya bomohizan..puiii!!

Anonymous said...

aku seronok tengok bomo siamang menyalak.. selalu aku skip je post dia.. kat blog2 geng2 dia hujah x laku.. mari tumpang kasih kat blog GAP.. sian dia.. nak buat meeting bwh pokok takut hujan panas d tghari.. nak menyalak dlm blog sendiri.. x siapa nak layan.. hahaha.. sian dia.. cari makan le katakan..kan..kan..kan.. p mampus la lu bomoh sial.. hehehe

Anonymous said...

aku seronok tengok bomo siamang menyalak.. selalu aku skip je post dia.. kat blog2 geng2 dia hujah x laku.. mari tumpang kasih kat blog GAP.. sian dia.. nak buat meeting bwh pokok takut hujan panas d tghari.. nak menyalak dlm blog sendiri.. x siapa nak layan.. hahaha.. sian dia.. cari makan le katakan..kan..kan..kan.. p mampus la lu bomoh sial.. hehehe

Anonymous said...

PR tengah rosak dari dalam......maka buat tuduhan & persepsi konon orang bn buat onar terhadapnyer.....!!!

kantoi sudah...!!!
braper kali daaaa?

GAP KEMBALI said...

KAMKM

teruk benor tranungkita ya sampai ko terpaksa link kan artikel.

anak muda dah x baca tranungkite ke ?

hehe

Anonymous said...

SATU PENGHINAAN - CUEPACS

Utusan Malaysia
Oleh MOHD. AZRAIE MD. YUSOF
pengarang@utusan.com.my
23/8/2012



KUALA LUMPUR 22 Ogos - Tindakan memberhentikan ramai kakitangan awam Melayu di Pulau Pinang mungkin ada kaitan dengan hasrat pembangkang untuk mengurangkan 30 peratus jumlah golongan tersebut di negara ini.Sehubungan itu, Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS), Datuk Omar Osman yang kesal dengan perkembangan terbaru tersebut menasihatkan kakitangan awam agar bijak membuat pilihan pada pilihan raya umum akan datang bagi memastikan nasib mereka terbela.

"Jika benar dakwaan kerajaan DAP Pulau Pinang telah membuang ramai pekerja (kakitangan awam) Melayu dalam pentadbirannya, maka hasrat pembangkang mengurangkan 30 peratus kakitangan awam mungkin menjadi kenyataan."Tindakan itu langsung tidak boleh diterima dan ia merupakan satu penghinaan kepada kakitangan awam," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Dakwaan ramai kakitangan Melayu diberhentikan kerja oleh kerajaan DAP Pulau Pinang ditimbulkan seorang wanita yang merupakan pekerja di sebuah jabatan kerajaan di negeri itu kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada sesi dialog di majlis Rumah Terbuka Bersama Perantau anjuran Pas kelmarin.Wanita yang enggan dikenali itu juga mempersoalkan kerjasama Pas dan DAP dalam konteks menjaga hak orang Melayu di jabatan kerajaan di bawah pentadbiran parti yang diketuai Lim Guan Eng.

Sebelum ini, Setiausaha Penerangan DAP, Tony Pua pernah mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan DAP akan mengurangkan kakitangan awam dan menamatkan perkhidmatan mereka yang tidak efisien jika parti itu memerintah.Abdul Hadi ketika menjawab soalan itu bagaimanapun dilihat seolah-olah menyokong tindakan diambil oleh rakan sekutunya apabila menyatakan tindakan tersebut adalah perkara biasa kepada setiap parti yang memerintah.
Posted by CUEPACS at 11:24 PG 104 ulasan:

Anonymous said...

kump anak muda keluor umno ni pun psy war jugak. kalo budak UTP bole bercerita pasai isu di sana, saya pun masa kat kampus pun ade cite psy war jugak. cite dia lain sikit diorang buat risalah kutuk diri sendiri 1 hari sebelum election kampus. pastu masa election ckp calon ni kominis, sekular, liberal, tak islamik, org umno, mcm2 la jd kita pun x pangkah. akibatnya diorang menang. kalo nk tuduh geng2 calon pro govenmen buat bende2 ni x logik langsung. pasai yg menang geng2 pas n sekutunya. akibatnya next election yg mengundi x sampai 30% studen, sampai masuk khutbah jumaat masjid kampus, terkejut aku. aku pun x mengundi menyampah meluat boikot, rupa2nya bukan aku sorang je boikot 70% studen lain pun sama meluat hak tuih. pastu alih2 semua studen wajib mengundi. aku buat undi rosak, aku pangkah semua sekali hahaha. konon parti islam hak tuih

Anonymous said...

Yang tu paling tepat.. Hahahaha

Anonymous said...

Umno tak bodoh kau yg bodoh. Kena tipu. Kau tanya kenapa tak laksana hudud 55tahun dulu. Cuba kau jawab kenapa PAS kelantan tak laksana hudud 21 tahun kalau?? Bila nak PRU Baru timbulkn cerita hudud. Dasar parti ajaran sesat. Hipokrik