Monday, September 3, 2012

PIJAK FOTO PEMIMPIN MELAYU, CINA 2 EKOR NI BELAJAR DARI SIAPA ?




75 comments:

Tukang Komen said...

Kalau dah keturunan komunis sampai bila tetap komunis. Komunis di negara ini memang benci melayu. Malangnya ada melayu yang berjiwa cina komunis. Teruslah jadi hamba abdi DAP.

Anonymous said...

Semua rakyat Malaysia mesti kutuk perbuatan ini tidak kira bangsa apa..ini bukan cara berpolitik rakyat Malaysia..ikutlah cara orang2 bertamadun berpolitik. Bila sampai masa berkempen kempenlah dgn dengan berhemah..kita nak jadi negar maju tapi puak2 gini tidak ada akai mcm org maju. Ayoh semua rakyat Malaysia..semua pemimpin tetap pemimpin tidak kira pembangkang atau pun kerajaan mereka mesti di hormati.

Anonymous said...

SIAPA PUN PEMIMPIN AKAN MARAKAH KALAU DI BUAT BEGINI..TERMASUK PEMIMPING PEMBANGKANG YANG AJAR PENYOKONG MEREKA

Anonymous said...

SATU PENGHINAAN - CUEPACS

Utusan Malaysia
Oleh MOHD. AZRAIE MD. YUSOF
pengarang@utusan.com.my
23/8/2012



KUALA LUMPUR 22 Ogos - Tindakan memberhentikan ramai kakitangan awam Melayu di Pulau Pinang mungkin ada kaitan dengan hasrat pembangkang untuk mengurangkan 30 peratus jumlah golongan tersebut di negara ini.Sehubungan itu, Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS), Datuk Omar Osman yang kesal dengan perkembangan terbaru tersebut menasihatkan kakitangan awam agar bijak membuat pilihan pada pilihan raya umum akan datang bagi memastikan nasib mereka terbela.

"Jika benar dakwaan kerajaan DAP Pulau Pinang telah membuang ramai pekerja (kakitangan awam) Melayu dalam pentadbirannya, maka hasrat pembangkang mengurangkan 30 peratus kakitangan awam mungkin menjadi kenyataan."Tindakan itu langsung tidak boleh diterima dan ia merupakan satu penghinaan kepada kakitangan awam," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Dakwaan ramai kakitangan Melayu diberhentikan kerja oleh kerajaan DAP Pulau Pinang ditimbulkan seorang wanita yang merupakan pekerja di sebuah jabatan kerajaan di negeri itu kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada sesi dialog di majlis Rumah Terbuka Bersama Perantau anjuran Pas kelmarin.Wanita yang enggan dikenali itu juga mempersoalkan kerjasama Pas dan DAP dalam konteks menjaga hak orang Melayu di jabatan kerajaan di bawah pentadbiran parti yang diketuai Lim Guan Eng.

Sebelum ini, Setiausaha Penerangan DAP, Tony Pua pernah mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan DAP akan mengurangkan kakitangan awam dan menamatkan perkhidmatan mereka yang tidak efisien jika parti itu memerintah.Abdul Hadi ketika menjawab soalan itu bagaimanapun dilihat seolah-olah menyokong tindakan diambil oleh rakan sekutunya apabila menyatakan tindakan tersebut adalah perkara biasa kepada setiap parti yang memerintah.
Posted by CUEPACS at 11:24 PG 104 ulasan:

Anonymous said...

Syarat Nak Jadi Pembangkang Mesti Sanggup Tidak Mengenang Budi



Pisang Emas Di bawa belayar,
Masak Sebiji Di Atas Peti,
Hutang Emas Boleh Dibayar,
Hutang Budi Dibawa Mati

Bahtera panjangkan entry yang sangat menarik berkaitan Sasterawan Negara yang bernama A.Samad Said, yang pernah mengaku lahir di negeri Melaka.

Baca seterusnya:

Salam Sdr Papagomo.


Artikel Sdr berkaitan penglibatan SN A. Samad Said dengan perhimpunan haram BERSIH adalah dirujuk. Ramai orang tertanya-tanya apa kaitan penglibatan beliau dengan rangkaian pertubuhan haram ini yang jelas bermotifkan politik pembangkang, sedangkan beliau sebelum ini dilihat sebagai neutral dalam sebarang isu. Adakah kerana beliau tertipu dan terpedaya dengan helah pembangkang sehingga turut sama menyertai BERSIH atau ada niat lain yang beliau cuba sembunyikan?

Dalam dunia sastera Malaysia, tiada penulis yang tak kenal perangai A. Samad Said ini. Beliau sebelum ini banyak kondem Dewan Bahasa & Pustaka (DBP) dengan pelbagai tuduhan hanya atas alasan DBP (kerajaan) tidak memberi layanan istimewa kepada beliau. Beliau mahu dibayar mahal dalam setiap acara yang melibatkan beliau, mahu disediakan segala kemudahan yang berkaitan seperti pengangkutan udara kelas bisnes, hotel bertaraf bintang serta kenderaan berserta pemandu. Itu tak termasuk permohonannya untuk mendapatkan kemudahan istimewa dalam aspek penerbitan karya-karyanya.

Namun beliau masih lagi protes dengan alasan kerajaan tak jaga kebajikan beliau yang bertaraf Sasterawan Negara. Untuk makluman sdr, sebelum ini Pak Samad ada buat permohonan dengan kerajaan negeri Melaka pimpinan Datuk Seri Ali Rustam untuk membantu beliau menerbitan karya-karyanya atas kapasiti beliau sebagai penulis berstatus SN kelahiran Melaka. Permohonan itu dah diluluskan dengan nilai jutaan ringgit melalui satu MOU timbal balik, iaitu Kerajaan Melaka beri duit untuk beliau terbitkan buku dan buku itu kemudiannya akan diberikan kepada kerajaan Melaka dalam jumlah tertentu.

Katanya wang bernilai RM3 juta telah diserahkan kepada Pak Samad untuk tujuan itu. Pak Samad kemudiannya telah menubuhkan syarikatnya sendiri, Wira Bukit Sdn. Bhd. yang diuruskan oleh anak lelakinya, Helmy Samad. Namun projek ini dikatakan gagal mencapai matlamat untuk menerbitkan semua karya-karya beliau tetapi duit yang diperuntukkan telah habis digunakan. Pak Samad dikatakan minta lagi daripada kerajaan Melaka tetapi telah ditolak kerana peringkat pertama pun telah gagal dilaksanakan sedangkan duit dah habis dibelanjakan. Ini telah menimbulkan kemarahan Pak Samad.



Kemudian penerbit PTS Sdn. Bhd milik Ainon Mohd, - sekutu pembangkang dan Anwar Ibrahim telah mengambil alih projek berkenaan dan mendapat hak milik semua karya Pak Samad dan buku-buku beliau untuk diterbitkan semula untuk jualan.

Adakah penglibatan Pak Samad dalam BERSIH kerana marahkan kerajaan kerana mendakwa tidak memenuhi permintaan-permintaan beliau yang berlebihan itu? Atau adakah Pak Samad telah terhutang budi dengan Ainon Mohd yang telah memberikan 'nyawa' semula kepada beliau dalam projek penerbitan buku-bukunya?

Rakyat harus tahu tentang ini. Salam hormat.

Emel Kiriman

Anonymous said...

Samad said ni dulu seangkatan sy sangat bodo. Puji lah DIA Dapat Semua. Puji lah DIA Dapat macam2.samad2 awat hang mcm ni.

Anonymous said...

MEREKA KURANG AJAR KITA KENA AJAR. JANGAN TUNGGU LAMA LAGI.

Anonymous said...

Aku pun ada parti politik pujaan .... mencintai negara lain .... jangan keliru dan terlalu taksub dengan sesebuah parti politik.... maka kecintaan kepada agama, negara dan bangsa terhakis.

Anonymous said...

Janggut Samad said sangat jijik. Uuweeekkk...

JawaJohor said...

DASAR CHINA CAUVINIS HARAMJADAH, MAMPOS LEBIH BAIK....
ORANG INI LAH YANG PAS BARUA AGONG AGONG KAN.
TAK SANGKA ORANG ISLAM SEKARANG MAKIN BODOH DAN SANGGUP JADI ANJING DAN BABI DAP.
DEMI POLITIK DUNIA DAN KUASA SEMENTARA........

Anonymous said...

Aku pu tak suka kutuk, ketuk, atau kentut orang lain......

Tapi jika ada manusia tak kiralah Melayu, Cina, India, Arab, Barat,..... Kalau sepanjang masa dok aib orang lain dengan cara tak bertamadun dalam sejarah politik tanah air hari ini... Seperti dilakukan oleh melayu umno melaui utusang Malaysia, beria hariang, tv 3, RTM, sB pdrm, e daran cd lucah, blog2 lucah, dll..... Maka tiada pilihan bg aku...untuk sokong mangsa2 konspirasi dan kezaliman meluahkan "isi hati" yg terbuku dihatinya itu........

Lagi pun maku rasa tak perlu bela Melayu2 haprak lagi jahat seperti ini.... Pengganas, Penjenayah, perogol, peragut, pecah rumah, penipu, penindas, perasuah, penyeleweng, pejuang asobiah ( racist, perkauman ), penfitnah yg di HARAMkan oleh Allah itu......

Anonymous said...

Orang melayu tak pernah buat kelaku macam ini kepada mana mana oemimpimpin melayu...walaupon dorang tak suka pada pemimpin itu....
Malah tak pernah jadi begitu kurang ajo dan biadap semacam itu pada mana mana pemimpim berbangsa lain...
Melayu d ajar dgn kesopann dan hormat walaupon pada orang yg kita tadak suka....
Tapi....
Melayu....
Tengoklah sekarang...
Apa dah jadi...????
Adakah mereka mwnghprmati kita macam kita hormat pada mereka...???

Mengapa melayu sekrg ...banyak kaai muka...????
Sebab politik....???
Politik hanya tak sampai 20% keperluan hidup....
Ada byak lagi yg maha pentingnya......
Antaranya ialah....
Rasa hormat.....
Dan kehormatan....

Anonymous said...

SAMAD SAID, ORANG SENJA MUNGKIN PALING GEMBIRA BILA GAMBAR PM DI PIJAK.
NANTI DAH NAK MATI BARU RASA MENYESAL, BY THEN DAH TERLAMBAT, NAK MINTAK MAAF PUN TAK SEMPAT.
PM NAJIB ADALAH MANUSIA BERHEMAH.
SEMOGA ALLAH SWT SENANTIASA MEMBERI RAHMAT DAN MELINDUNGI BELIAU..................AMIN.

KPD PENYOKONG PAS.......BERFIKIRLAH

Anonymous said...

YANG DI PIJAK MELAYU,
YANG MEMIJAK CINA,
PERCAYALAH , NANTI MUKA HADI, NIK AZIZ, MAT SABU PUN AKAN TERIMA NASIBSAMA.
SEKARANG JADI ANJING DAP, ESOK ANTI KENA BERAK PULA DENGANDAP.
DASAR MELAYU BODOH TAK SEDAR DIRI.

Anonymous said...

Dulu pernah Melayu2 Pperkasa pro UMNO bertindak lebih kurang ajar dan dahsat lagi terhadap pemimpin2 , to.koh2 n alim-ulamak yg tidak pro-asobiah sekular UMNO.......

Itu lah akibat UMNO amalkan diskriminasi n politik berat sebelah selama ini... Kecuali era Teramat mulia Tun Ab Razak, negarawan unggul yg abdikan diri untuk negara bukan untuk poket sendiri spt ketua2 lanun UMNO hari ini!!

Anonymous said...

awas!!! banyak mata yang memerhati dan melihat.Mereka menyalakan api dalam sekam.

Anonymous said...

Sejarah UMNO lagi gaNas n biadap tdp TGNA , TGHH , Anwar, Tengku Razaleigh, Datuk Harun Idris, Tengku Ab Rahman putera, termasuk Raja2 Melayu.....

Anonymous said...

Aku sokong Lim Kit Siang jadi PeranaMenteri.
BIAR dia PIJAK semua orang Melayu, PAS KE, UMNO KE.
PUAS hati aku.

Anonymous said...

anon 729. jangan cakap hukum karma. kalau nak ikut hukum tu nanti tak habis debat. dulu tok nenek melayu kena bunuh dengan komunis yang rata rata china ko tak mau kira sekali ke? dulu china bela babi kat kampung melayu, melayu pindah, walhal sepatutnya melayu berkeras. dulu china berniaga tipu orang kampung, ambil kira juga la kan? ko tak mau kira juga kan bila limkeat siang ni provok sampai jadi 13 mei? aku nak tanya ulama apa yang siang malam tabur fitnah? nak padam semua tu ya?

Anonymous said...

dalam erti kata lain, orang Pas suka sangat gambar dipijak. suka sangat tukar bendera. seolah bila china dapat kuasa, pas akan dilantik jadi menteri. sedar diri tak? kut semua kena humban kat longkang. Islam ke mana melayu kemana.

Anonymous said...

PELIWAT DAN PENZINA BERI TAZKIRAH KAT MESJID ,!
TAZKIRAH TENTANG APA, BAB APA.
MACAMANA ORANG PLURALISMA BAGI TAZKIRAH ISLAM.
PELIK PUN YA, TAK PERCAYA PUN YA.
UMAT ISLAM SEMAKIN LEMAH PEMIKIRAN NYA.

Anonymous said...

Itu pun CINA BELUM BERKUASA. KALAU cina dah BERKUASA MACAMANA YEK.
MUNGKIN LEBIH TERUK, FIKIR FIKIR kan lah SEBELUM nasi jadi bubur

Anonymous said...

cina2 kafir harbi dap ajar pengikut pijak gambar melayu..oramg melayu memerhati..sekor dua pengkhianat melayu bersuka gambar kena pijak!ini macam saja cari pasal si puak2 kafir harbi!lagi banyak diaorang buat lagi bertambah marah orang melayu.orang tak siuman jer pijak gambar!depan berpura2!tengok ler muka lge terpampang terhegeh2 pergi open house pemimpin umno!talam dua muka!hati banyak busuk ini cina kafir harbi dap!

Anonymous said...

Aku akan pastikan keturunan aku tak undi dap sampai bila-bila.

Anonymous said...

SIAPA YANG MULAKAN TINDAKAN PERKAUMAN INI.
KENAPA DAP SENYAP, DAN TAK KUTUK PERBUATAN INI.
APAKAH KERANA DIPIJAK MELAYUVDAN MEMIJAK CINA.
CUBA PIJAK PULA GAMBAR LIM KIT SIANG, SURE KECOH SATU DUNIA.

MANA ASPAN, MANA SAKMONGOL..BETUL KAH PERBUATAN INI ?

Anonymous said...

pru-13 kekalahan pr paling teruk dlm sejarah!

Anonymous said...

Kalu cina berkuasa gerrenti melayu merempat mcm di singapura.Mesti lega dendam org alim palsu dlm pas.

Anonymous said...

The MALAY TRAITORS.

Anonymous said...

Lge lks tak layak jadi pemimpin!tunjuk tauladan buruk!belum berkuasa dah perangai buruk bila berkuasa pembaca-pembaca sekalian fikir-fikir ler!

Anonymous said...

"Kerja ini bukan kerja orang Melayu dan orang Islam. Orang Islam pun tidak, orang Melayu pun tidak. Ini sangat mendukacitakan dan memalukan, gambar yang saya tengok itu bukan Melayu (yang melakukannya). Kita orang Islam diajar jangan buat kepada orang lain. Kalau orang lain buat kepada kita, (maka) kita akan marah." NIK AZIZ MB Kelantan. Alamatnya Nik Aziz pasti dipecat dari PR...muahaaaa

Anonymous said...

DENGKI,DENDAM,FITNAH,HASUTAN ORG ALIM PALSU DLM PAS MENYEBABKAN CINA DAP AKAN CONTROL MELAYU.KALAU XPECAYA U YENGOKLAH NANTI KALU DEPA MENAMG PRU13.

Anonymous said...

Anwar suka jubor budak laki cina!lepas tunjuk jubor anwar booking jubor budak tue!budak perempuan kurus pijak gambar next mangsa anwar!climate anwar dua-dua dia sebat! Cina gemuk anwar tak larat!orang tua katakan!plus gemuk busuk!

Anonymous said...

Anon 8.09 am depa jgn dok berangan menang nooo!depa loser!

Anonymous said...

PERSEKETUAN TANAH CINA AKAN TIMBUL APABILA PAKATAN MENANG PRU. PAS PKR MINORITIES, TIADA KUASA.
MALAYSIA JOIN SINGAPURA DAN LAHIRLAH PERSEKETUAN TANAH CINA.
ORANG MELAYU MELOPONG KENA TIPU.
MASIH BELUM TERLAMBAT.

Anonymous said...

cari cina tu kasi ajarrr sama dia.. jangan dibiar cacing nak menjolok mata

Anonymous said...

Rupa rupanya guru budak budak cina yang pijak gambar Najib adalah Lim Kit Siang. Tunggu PRU nanti rakyat akan siang siang LKS sampai lumat, LKS guru kurang ajar.

Anonymous said...

ha..ha..haaa...

Jawapan yg straight, tiada byk cengkadak!!!!

Guru yang mengajar tu ialah Tok Guru Tuan Guru MahaGuru Nabey Ajess Menikmat.

Rasional: Sebab Tuhan pun mencarut dan samseng...

Anonymous said...

Bodoh punya cina tayang bontot pijak gambar!!kalau aku mak bapak diaorang malu ada anak biadap tahap gaban!

Gap cari gambar mak ayah diaorang!ajar diaorang cara didik anak.marah gler aku kat budak-budak bodoh nie!

Anonymous said...

Kasi cari ini olang sampai lapat.berak sama ini olang lol.

Anonymous said...

Ape yg ko merepek daa...

Hisham said...

taik laah ngko org suma...

gomen/UMNU nak ambik tindakan?

kalu cinabeng mcm namawee pun boleh dapat duit, ini just kecik punyer kes lah bro...

UNMU sembang jak lebih, tapi lembik tu memang tak leh dinafikan!!!

Anonymous said...

Tengok saja singapura cukup. Melayunya camana sekarang? Apa yang boleh dibanggakan?

Anonymous said...

Kalau ko mampus lg semua org puas hati.

Hishan said...

ngko org bising gambar Najib kena berak?

Namawee hina agama apa ngko org buat? Najib nih lebih molia dari agama?

UMNO ngan PR sama jak, 2x5 jadikan pemimpin mcm tuhan!!!

Anonymous said...




cari gambar kepala mak bapak dia orang....dan pijak....msukkan dalam paper...bru ada lawan....

Anonymous said...

cina komunis ganas...
melayu firaun juga ganas....

dua2 kita tak mau.............


Anonymous said...



"PIJAK FOTO PEMIMPIN MELAYU, CINA 2 EKOR NI BELAJAR DARI SIAPA ?"

..... mereka belajar dari PEMUDA UMNO & PERKASA ......

Anonymous said...

PUak2 'SAMSENG' UMNO

baling batu pd ceramah PKR,

baling batu kpd kereta Anwar Ibrahim,

simbah cat merah kepada Bas PKR - Jelajah Merdeka rakyat....


banner maki sultan terengganu " sultan nnatang" = "binatang"

tengku razaleigh pernah dituduh 'kristian' krn pakai tengkolok kadazan....

dato' harun idris calun S46 diseranah ketika lawan calun cina mca/bn diPRK Ampang.....

Anonymous said...

Penganjur nya Marina Chin Abdullah mesti di tangkap, dilokap dan disiasat kerana dia lah yang bertanggung jawab atas semua perbuatan khianat pada malam 30 Ogos lalu. Kalau tidak tangkap pemimpin Penafi atau Pengaku homoseksual dan biseksual serta anak nya Nubur Jijik.

Anonymous said...

1. Boikot syarikat tradisional biskut ‘hiong piah’ dari Yee Hup Food Holdings yang beroperasi di Ipoh, kerana DAP pemimpin samseng Lim Kit Siang, dari Ipoh timor dan DAP, M. Kulasegaran dari Ipoh Barat. DAP yang lain, Ngar Kor Ming, Tony Phua, Ngeh … Tian Chua dan Teresa Kok tempat tinggal dan kawasan undian mereka.

2. Tak payah kamu semua hendak menegakkan benang basah, Penipu Rakyat. Bomo Siam, zat dan kuncu-kuncu samseng dari Penipu Rakyat makin kembang kanser kepala di sini.

3. Sekarang aku nak luahkan penyembah DAP wartawan akhbar Singapura Straits Times yang menulis untuk menaikkan business dari Ipoh kawasan yang ahli DAP semua kuasa daerah ini. Wartawan dari Malaysia Correspondent SST Yong Yen Nie memang penjilat bontot DAP Lim Kit Siang dan yang lagi ramai lagi bontot DAP.
4. YYN menyuruh orang Singapura membeli produk dari Ipoh yang dipunyai syarikat Yee Hup Food Holdings. Syarikat dari Ipoh ini mengedarkan berbagai-bagai biskut, atau bernama ‘hiong piang’, biskut tradisional. Semua jangan layan Yong Yen Nie wartawan SST.

5. Aku harap semua orang pandai membezakan antara parti politik yang berjiwa tetap murni dengan yang parti yang sentiasa menipu.

Anonymous said...

Anom September 3, 2012 7:35 AM,
Kau memang anak gampang..!BAST***..!

Servant of God said...

Manusia2 ni kaaa yang tuduh Melayu rasis?

Korang tengok laa perangai dorang, kalau bukan bapak segala rasis cauvinis gampanginis....

Anonymous said...

Memang bodoh punya Melayu yg berkibar bendera Replubic Singapore.
Tarik balik Kewarganegaraan Melayu/Cina/India yg menjadi pengkhinat Negara sendiri. Paling stupid punya rakyat Malaysia. I can't imagine that!
Yg memijak postal P.M. D.S.Najib & Isteri beliau sudah cacat otak dgn makanan babi DAPig. Hantar mereka ini balik ke China. Kurang ajar punya manusia! Hate to see this type of manusia di negara kesayangan kita Malaysia.

Chong Andullah

Anonymous said...

Betul...

Aku sokong...

Org sekarang banyak yg giler dan bangang...
Mulut kata pandai agama seba serbi....hakikatnya....???
Hampas... !!!!


Lihat laa orang politik zaman dulu ...ada kah yg macam sebegini...???
Memalukan...kurang ajar....
Ingat ye....
Kebaikan dan keburukan yg manusia buat ....
Tetapp direct acess dengan tuhan....
Takan ada yg cicir...

Lihat laaa...hj nakhaiie....lahat laaa lee lam tai....
Mereka semua adalah dr klangan pembangkang...
Melihat mendengar ...dan berfikir....
Bukan mcm juak juak tegar pas pkr tuuu....
Tak bole berfikir....
Otak d selaputi taekk...!!!

Anonymous said...

Hj hadi takan rasa apa apa....
Belum ada feel atau perasaan...
Dia belum dapat auranya lagiii.....

Tapi...!!!

Kalau yg kene tu anak cucu menantu dia....
Hah baru dia bole rasa masa tu kot....!!!!! ?????

Anonymous said...

engok tu!! Melayu perempuan memakai tudung hitam, berbaju hitam berdiam diri menyokong samseng syaitan betina cina memijak gambar PM? Apa betina Melayu ni dengan lelaki tua dibelakang bersongkok hitam orang PAS ke? Kejamnya hati-hati manusia ini, nampak saja pakai songkok dan tudung, rupanya hati sebusuk bangkai..! Lelaki Melayu yang tersenyum lebar disebelah betina cina berambut kotor panjang ni menjilat anu nya agaknya.

Anonymous said...

Sah laaa apa yg saya dengar...

Tengkiu...

Anonymous said...

KITA MESTI HENTAM
BOMO SIAM DAN ZAT, ATAU SESIAPA PENGKOMEN YANG MENJULANG PENIPU RAKYAT.

Anonymous said...

Apa ngko mencarut nii...???

Katala yg jadi perogol...
Pecah tumah....
Yg buat keje tak senonoh tu....
Antaranya ialah anak pinak ngko...????

Macamana....????

Ngko tau ke....???
Yg bKal menantu ngko tu nanti penjenayah...yg polis dok cari....???
Atau perogol yg sedang d kejar dek kelyaga mangsa...???

Macamana....???

Jangan kata tak mungkin...
Mana boleh....

Kalau tuhan nak menduga.....???

Atau...
Memang sudah bahagian ngko...tuhan nak kasi....???

Macamana....????

Anonymous said...

Sokong...

Anonymous said...

kalau jumpa anak haram ni mana mana hentak sama dia atau ludah

Anonymous said...

kalah pru13 nanti..siap la gambo nik ajisdan hadiboroi pulak diberak oleh puak2 cina jinjang nih..

Anonymous said...

AMOI YANG PIJAK GAMBAR PM....TU RUPA ADA IRAS LELAKI DIBELAKANGNYA YANG PAKAI SPEC RIBBON KUNING DIKEPALA...ENTAH2 ITU BAPAK DIA TAK.AMOI NI ANAK SIAPA LAH....SELISIH MALAIKAT 44 KALAU JADI BINI BILA MARAH MAU KEPALA SUAMI DIPIJAK2NYA.YANG DUA EKOR NI BALIK TONGSANLAH...KALAU TAK SUKA NEGARA DAN PEMIMPIN .AGAKNYA TONGSAN PUN TAK TERIMA...SAKAI TAK SEDAR DEK UNTUNG.BUDAK NI SILAP PARENTING KOT.

Anonymous said...

melayu dok gelak tengok kafir pijak gambar pemimpin melayu memang bahlul. itu baru pijak gambar melayu. tak lama lagi kafir-kafir ini juga akan mencarut kat agama Islam. dah lama dah, kafir malaysia dok menghina agama dan Nabi kita. apa sangat kalau pijak gampar melayu. dunia Islam memuji Malaysia sebagai negara Islam yang baik, walhal sebahagian rakyat malaysia adalah penghina tegar Rasullullah. penghina tegar azan dan Islam. kalau tak kerana kita ada pemimpin Islam kafir ini belum lagi secara terbuka menghina Islam, hanya melalui internet. tapi aku nampak sekarang diorang dah semakin berani.

Anonymous said...

anon 1044, komen hang macam ustazah abby la

Anonymous said...

Mari ramai-ramai kita pijak gambar mereka pula selepas ini.Pastu apa kata mereka ? Adilkan ......

Anonymous said...


"PIJAK FOTO PEMIMPIN MELAYU, CINA 2 EKOR NI BELAJAR DARI SIAPA ?"

..... mereka belajar dari FANATIK BEBAL UMNO & PERKASA ......

CONTOH:

ALOR STAR: Sekumpulan samseng yang dipercayai ahli Perkasa hari ini bertindak ganas dengan menyerang Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika menyampaikan tazkirah Maghrib di sebuah masjid di Seberang Pumpong, Alor Star, Kedah.

Menurut laporan Keadilandaily, tindakan biadap itu tercetus apabila beberapa pemuda berhimpun dan memulakan provokasi ketika Anwar hendak menyampaikan tazkirah di dalam masjid Al Husin.

Mereka juga bertindak memadamkan lampu masjid dan alat pembesar suara berulangkali, memaksa Anwar menggunakan loud hailer untuk meneruskan kuliahnya.

Kumpulan terbabit juga mengeluarkan kata-kata kesat dan membaling kasut ke dalam masjid ketika tazkirah disampaikan. Malah, mereka turut menggunakan pembesar suara dan membunyikan siren ketika Anwar menyampaikan tazkirah.

Ketua kumpulan itu yang hanya dikenali sebagai Dato Yusof dikatakan mengugut bertindak lebih keras sekiranya Anwar tidak menghentikan kuliahnya serta-merta.

Bagaimanapun, Anwar menegaskan tiada apa yang perlu ditakutkan menyebabkan jemaah masjid terus mendengar kuliah beliau.

Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar yang berada di masjid itu turut menjadi sasaran apabila kasut yang dibaling hampir-hampir mengenai beliau.

Kejadian serangan terhadap ketua pembangkang ini adalah insiden kedua selepas bas jelajah Merdeka Rakyat dibaling batu dan disimbah cat merah di Kelantan, semalam.

Anonymous said...


rejim umno/bn semakin mengganas !!!!!!!!!!!!!

apa tindakan polis yg menjaga ketenteraman awam ... jika biarkan penjenayah umno bebas buat onar... tunjuk lagak samseng?

Anonymous said...


CABARAN!

jika polis gagal menegak keadilan & keamanan....

apakah perlu pihak rakyat yg bukan pro pengganas sekular UMNO membentuk Briged Pertahanan Rakyat bg melindungi pemimpin & rakyat dari PROVOKASI totol melayu umno ini?

hehehhehehe.......

Anonymous said...



KUASA RAKYAT adalah lebih berdaulat dari segelintir elit KUASA DIKTATOR rejim pemerintah zalim!!!!

rakyat jangan pondan dengan penjenayah!

Anonymous said...

Bangsat... Kalau dah nama Ce' memang kurang ajar. Ada Melayu yg senang perbuatan ni pun mcm puki. Nak berperang ke???

Anonymous said...

jangan marah anak cucu kami kalau masa depan mereka kahak kan muka kau orang pulak, anjing!

Anonymous said...

dap memang lah komunis ,semua satu malaya tau.......

Anonymous said...

Hiran polis selalu siasat mengunakan gambar yg d keluarkan oleh bloger, mana jurugambar PDRM..tak payah lah minta pihak SB polis ambil gambar beiasanya meka tak mahu hadir bicara, so kemera gua cadangkan beri pada pihak CID atau cawangan Di Balai...Jgn bang masa jika gambar di ambil tp tak dapat di gunakan di mahkamah atau tak berani tampil utk bicara...atau kita boleh beranggapan memang itu kelemahan pdrm...bersih 1 hingga bersih 3 kita lihat gambar semua dari Blogger, atau malaysiakini...pdrm masih ketinggalan..lembab atau sememang menteri yg jaga polis tak ambil peduli, moral polis da taraf terendah..dan jadi pekak dan buta atas kehendak politik yg play safe, yg memualkan ramai rakyat malaysia, undi protes akan berulang saperti pru12,

Anonymous said...

mana ada komunis dol ultra cina ada juga ultra melayu dan india so kamu dalam gulungan mana
nk marah cina pijak gambar melayu abis melayu perkasa kencing gambar cina dan kencing gambar ulamak nik aziz- macam mana. menari tunggang buntut depan ruamah pemimpin india dan bakar gamara pemimpin negara walau pun cina dap abis cina mca boleh doldol guna la otak sikit