Wednesday, September 5, 2012

PKR DAN 'BU**H' TAK DAPAT DIPISAHKAN.


171 comments:

Bomoh Sial Khurafat said...

Bomoh Sial Khurafat said...
Bomoh sial ni mungkin orang separoh melayu atau murtad atau pernah jadi melayu untuk mencari kelemahan melayu..


Sebenarnya Bomoh siam ni berjiwa babi seperti majoriti pengikut LKY yg telah disumpah bumi ini..

keluarga LKY menghadapi musibah, bak2nya tak menjadi..dimakan sumpah

Anonymous said...

PKR ITU NAJIS
DIA TUNJUKKAN AKSI LUCAH
DIA BERAKSI LUCAH
DARI PEMIMPIN HINGGA PENGIKUT
TAKDA SOPAN
BERKELAKUAN JELEK, JAUH DARI BUDIAN
PKR BANAK AK BERMARUAH
ADA YANG BERBOGEL
ADA AKSI DI JAMBAN
ADA AKSI CINA DOLL
MACAMANA DAN PIMPIN NEGARA
LAYAK KAH
AKU TAK SOKONG PKR LAGI DAH
CUKUP LAH, DAH BANYAK KENA TIPU.

AKU TAKSOKONG LAGI DAH

Bomo Siam said...

Macamana Melayu Berwawasan buleh berada di Madras nih...???

Kuah kuaah kuaaah...!!!

Anonymous said...

yang mencipta bendera baru malaysia ni lahir nya ikut lubang jubur emaknya sebab itu dia jadi kurang ajar dan bidab muking keseluruhan kerturunan nya kurang ajar sudah di didik macam tu dari datuk moyang mereka.

Anonymous said...

setiap komen yg memaki hamun dan memfitnah tu kelak akan mendapat balasan dari Allah..jgn la keterlaluan dlm memberi komen. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui.

hati2 tuan tanah blog nie pun tanpa disedari mengumpul saham2 hasil dari komen2 tu.
Waulahualam

GAP KEMBALI said...

NIK AJIS AJAR MENCARUT LA.

Anonymous said...

wihuwihuu...lebai musang tolong kasi tarbiahh...

Anonymous said...

Pkatan Rakyat adalah Dubur yang mengeluarkan N.ajis dan Bumuh "NizarLambai" adalah pembersih dubur itu selepas selesai keluarkan N.ajis!!

Bomo Siam said...

Alooo...nambikkei,

Unggaleke nallede...! Nallareke ammakali makalla pundek!!!

Mmuuahhahaha...!!!

Anonymous said...

Aku dah pernah kata dulu Bomo Siam ni bukan Islam tapi Kafir Harbi. Dia ni kalau jumpa patut diajar secukupnya kerana memecah belahkan orang melayu dan Islam

Anonymous said...

Pemberseh dubur Pakatan Rakyat Bumuh Sial pukimak dah mabok todi!!

zat said...

DEY NAMBEIKEI PUNDEK..CITTT..!!

Anonymous said...

Bumuh Sial lahir setelah Mak dia di rogol lepastu salahkan UMNO/BN kerana tak kenal siapa Bapak dia!!

wahkahkahkah

Bomo Siam said...

9:32 PM

Woi zat...! Takat tu je ke!!!

Kuah kuaah kuaaah!

...hentam je le!!!

Imam Bonjol said...

Majoriti rakyat sekarang berpendapat:-
1. Nik Ajis hanya menghabiskan seumur hidopnya & anaknya untuk menentang UMno..

2. Nuar hanya ingin menjadi PM dengan kuasa simp[ati sumpah seranahnya..

3. LKS menghasut untuk berkuasa menolak apa2 yg berkaitan Melayu..
untuk cari keistimewaan

4. Chinpeng bermatlamat gila membunuh orang2 yg tak menyokongnya..China pun dah tak jadi komunis lagi. yg kaya berkuasa..

5. Umno sekarang hanya untuk pewaris2 kroni yg bersenang lenang mengeksploit orang kurang ilmu & membahagikan kekayaan untuk puak2 tertentu.

6. politrik = MLM menguntungkan pihak kepala.dimana2 DUNIA ada politik & tak boleh lari.

7. So hang gadohlah sampai mati..
Guna agama, ustat yg mencarot, TV3 pelacor, harakah,roket dl..

semua macam sampah tiada nilai intelek..

Ini generasi baru..kah.kah.kah..
Jangan muncul lagi Imam Mahadi..

Life is short..get rich & die trying..itulah yg hang nak kejar.

(life is short..don't die/headeace for nothing..please enjoy)

Anonymous said...

Bumuh Sial lahir setelah Mak dia di rogol lepastu salahkan UMNO/BN kerana tak kenal siapa Bapak dia!!

wahkahkahkah

September 5, 2012 9:34 PM
______________________________________________

Dan Zat adalah sedara kembar Bumuh Sial "Lambai"

huhuhuhehehehe....

Nik Omar said...

Sami Hindu ada mengatakan kepada aku:

Guna istem Raja dulu2..Hanya raja sahaja yg patut kaya & menegak keadilan..lain2 hanyalah pekerja sistem sosial..

Politik hanya untuk membeli undang2 & golongan tamak.

Mungkin ada logiknya kalau raja itu benar2 Adil..

Anonymous said...

Muahahaha thats cute!!

Bumu Sial dan Zat marah dan salahkan UMNO sbb tak bantu dorang cari perogol2 yang merogol mak dua binatang ni beramai2 lalu melahirkan dua binatang ni!!

Muahahahahahaha...........

zat said...

Bomo Siam 9:34

jgn gelojoh...

Otak geliga said...

Liat betul nyawa Anugerah Tuhan

kena Arsenik rileks je dia....
kena HIV sihat walafiat je dia....
Patah riuk pinggang, tapi boleh berjoget sakan dia...

Anugerah Tuhan ni mmg ada Super Power la.....Terbaekkk....heheheh

Pencacai Pakatan Hantu Haram terutamnya PAS bukan boleh tgk org yg ada "KELEBIHAN" begini.....mmg disanjung tinggi sampai jd Imam Mahdi....kahkahkah

Otak geliga said...

semangat giler geng India ni pertahankan kedaulatan negara, Sultan2 & maruah Jalur Gemilang....Terbaekkkk!!!!!

ni baru Rakyat Malaysia.....we love u all...hehehe

Anonymous said...

Ya jgn gelojoh saperti Pemimpin PAS dan PKR yg gelojoh mentat daging haram bini orang, Pelacur dan Mat Jambu!!

Wahahahahahahahah hak puiiiiiii!!

Servant of God said...

Anonymous said...

setiap komen yg memaki hamun dan memfitnah tu kelak akan mendapat balasan dari Allah..jgn la keterlaluan dlm memberi komen. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui.

hati2 tuan tanah blog nie pun tanpa disedari mengumpul saham2 hasil dari komen2 tu.
Waulahualam

September 5, 2012 9:20 PM

----------------------------

Bagaimana pula hasil untuk nik ajis, yang telah mengajar lebih daripada dua generasi untuk mencarut atas nama Allah SWT?

Bomo Siam said...

Pilam tamil camni, dia punya plot & jalan cerita memang kaw...!

Depa punya action...kalah hollywood!!!

Otak geliga said...

ada ke Jalur gemilang nak ditukar dgn Saka.....gila ko...Saka ni akan kacau keturunan kau selagi kau tak buang.....kalau Power Rangers ok la jugak...ye tak??

Otak geliga said...

ajak itu Sammy Vellu turun sekali la...baru gempak..hero Tamil tu....hehehe

Otak geliga said...

patutla pembangkang ni nak ngaku tak berbangsa.....rupa2nya baru nak tubuh negara republik....chit!!!...mcm zionis nak rampas tanah org lain

Anonymous said...

Anonymous said...

setiap komen yg memaki hamun dan memfitnah tu kelak akan mendapat balasan dari Allah..jgn la keterlaluan dlm memberi komen. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui.

hati2 tuan tanah blog nie pun tanpa disedari mengumpul saham2 hasil dari komen2 tu.
Waulahualam

September 5, 2012 9:20 PM

----------------------------

Bagaimana pula hasil untuk nik ajis, yang telah mengajar lebih daripada dua generasi untuk mencarut atas nama Allah SWT?

September 5, 2012 9:47 PM
_____________________________________________

Dan yg melakukan maksiat memantat bini orang dan fitnah di ata nama Agama Islam dan berwatakan alim???

Otak geliga said...

bendera Sang Saka Malaya TULENpun nggak tau...mau bikin ribut2...kena buluh runcing baru tau....hehehe

Otak geliga said...

kalau dah kepingin sgt nak jd rakyat Indonesia....rakyat Malaysia sgt mengalu2kan....cepat2 berambus lagi baik.....ye tak?

simpan lama2 pun x berpekdah...asyik tunjuk JUBORrrr je dia...hehehe

Anonymous said...

An eye for an eye. what you give is what you get!!

Bangsat mcm ahlul PakatN Rakyat Bahlul memang patut di maki hamun!!

Bomo Siam said...

Kerana kununnya nak bela big boss depa yg kena hina dipijak-pijak...

Geng nambikkei serang pejabat PKR.

Malangnya...di paku sepaku-pakunya oleh Sivaji...!

...unggeleke naalede, amma!!!

Otak geliga said...

Ini asal India mari juga tau kasi jaga ini tanah air Malaysia....tau hormat itu Jalur Gemilang juga....saya mau SALUT2 itu org la.....hehehe

Anonymous said...

Bumu Sial pukimak sid...
Pilam tamil camni, dia punya plot & jalan cerita memang kaw...!

Depa punya action...kalah hollywood!!!

September 5, 2012 9:48 PM
___________________________________________

Dorang kan belajar dari Master dorang siapa lagi kalau bukan Anwar Juburi dan Nat Baupuki!!!

kahkahkahkihkihkihkuhkuhkuh

Otak geliga said...

55 tahun merdekapun masih tak tau bendera negara sendiri....ni mesti cikgu pembangkang yg ngajar....tu yg bebal semacam.....TS Muhyiddin sila buang depa semua.....kurang guru belakang kira....hehehe

Otak geliga said...

allooo PKR...lu tarak bayar sama itu samseng Tamil ka??...kasi jaga lu punya kawasan???....buat bas dgn Ah Long....duit tu habis ka???...Turki baru bank in duit maaaa....kasi guna la

Otak geliga said...

itu Zionis & US juga sudah bank in duit juga kan???

aiyaaa!!!!...apa, kena sekat???..apa pasat???

ooooo prestasi hancing..itu macam ka???..wa paham...wa paham

Anonymous said...

wihuwihuu..otak geli jgn tulis bnyak sngat nanti tok bomo tak smpai hati nak baca....

Otak geliga said...

itu PAPig...ermmm ada juga olang panggil PAPA PIGs tak cucuk in duit dlm akaun ka???

aiyaaa!!!...tak ada juga wooo...apa sebab???

oooo....tender balak Kelantan belum bukak....itu maciam ka??...wa paham..wa paham

Otak geliga said...

Anon 10.03PM

wa bosan maaaa.....asik2 Tamil...wa mau itu kungpu PIGsss..manyak comel...Teresa Kok, Lim empire sukaaa sama BABI lorrr

Otak geliga said...

sentuh pasal BABI aaaa....itu BABI MEGA maciam mana pretasi??...ada baik??

ermmm kalau baik, boleh guna baya itu samseng Tamil jaga lu punya tempat la

apaaaa????...duit BABI haram???...bukan daging oooo??....lu gurau sama wa kan??...guna sikit2 saja..apa salah??

Anonymous said...

Sudahlah betulkan akidah diri sendiri dulu.........

Ada kawan yg hadir di stadium bukit jalil pada 31/8/2021 dari pukul 4.00 ----- 11.00 malam , dia kata sangat sedih ramai melayu tak solat maghrib ..... dia anggar hanya sekitar 1% saja dr 150 000 orang ..... teruk betul ajaran sesat/lagha UMNO ni ....... macam man nak dapat pertolongan Allah jika perintahNya yg utama diabai dan langgari..... Hanya najib rasa himpunan merdeka beliau itu berjaya....

Ummatan wahdah: "SOLAT didahulukan, SYARIAT diutamakan.
Imamul adil, Negara baik yang diampuni Allah"

Otak geliga said...

Jin mana pulak rasuk aku tadi ni....chaitttt!!!...ni sapa hantar Jin kat aku ni???

nak main kasar ek....mana Saka aku pergi???....oit!!! pulang balik Saka aku oii!!...hehehe

Anonymous said...

muak aku dgn UMNO .... banyak sangat SLOGAN retorik ...... Contoh tubuh TERAJU kononnya nak tolong bumiputra... Tapi hakikat nya amalkan kronisme ali babakan MRT corp kepada George Kent..... Nego tender... Syrikat2 Melayu lain lompong ..... Telan air liur sj... yg berkuasa pm..... Janji ditipui ....

Otak geliga said...

Anon 10.09PM

kan bagus kalau anda sendiri yg jadi saksi dr hanya sekadar mendengar 2nd party & seterusnya menyebarkannya

tapi saranan anda sgt mulia....terima kasih

Otak geliga said...

Anon 10.12PM

hang copy paste je ke....kelakao la....hehehe

Anonymous said...

ubah tajuk dari pilem tamil kpd kisah malaya

Otak geliga said...

kalau geng Pakatan Hantu Haram berani sgt...pi la kibar bendera tu dkt Indonesia...nak tgk berapa jauh hang pa semua pecut....hahahaha

ingatkan nak tukar berndera yg mmg lg cantik & tersendiri mcm bendera Canada...rupa2nya CIPLAK ja...kahkahkah...tak kreatif langsung...hehehe

Otak geliga said...

Hangpa ni pencacai Pakatan Hantu Haram....mmg kreatif cipta logo....itu aku akui....logo hangpa setakat ni cantik2....serius ni

-------------------TAPI--------------------------
bab Slogan mmg FAIL
apa lagi bab BENDERA....lagi la...hehehe

tapi bendera PAS la yg paling Teruk sekali....dah mcm bendera negara Bangladesh....kahkahkah

Anonymous said...

bendera Sang Saka Malaya tuu...

seiras juga dgn Sang Saka Bangsa ... milik UMNO tuuu

apa nak dibencikan.... kecuali minda dijajah....

Otak geliga said...

mana ada seIRAS....hisshhhhh jauuuhhhhh tu.....org Indon tak marah tgk bendera UMNO....tapi kalau bendera Sang Saka Malaya PALSU tu depa huluq hangpa buluh runcing ja...hahahha

Otak geliga said...

ada ka bendera PARTI nak disamakan dgn bendera NEGARA.....tak kreatif....tak kteatif

Anonymous said...

Otak geliga said...

Hangpa ni pencacai Pakatan Hantu Haram....mmg kreatif cipta logo....itu aku akui....logo hangpa setakat ni cantik2....serius ni

-------------------TAPI--------------------------
bab Slogan mmg FAIL
apa lagi bab BENDERA....lagi la...hehehe

tapi bendera PAS la yg paling Teruk sekali....dah mcm bendera negara Bangladesh....kahkahkah

=================================================

terok betui Otak gli... tak dapat beza antara logo PAS dengan bendera PAS....

logo PAS--- latar hijau tengah bulan purnama

bendera PAS--- hampir sama sang saka Malaya tapi dipenjuru kanannya bulatan hijau...


ada maklum?

Otak geliga said...

puak2 hangpa kalau tak da sgt IDEA, jgn la selongkar almari lama.....nak COPY PASTE bendera Indonesia....hahahaha

Otak geliga said...

Anon 10.24PM

laaaa....hangpa PERASAN ka???....chaittt aku ingat terLEPAS tadi....BUMU tolong aku...kak Zat help meee...hahahaha

Anonymous said...

wihuwihuu...mana pii tok bomo ni...tulun tengok sikit..serapah dua hembus kaa....

Otak geliga said...

nak tau napa bendera PAS ada iras2 UMNO???....hehehe

sebab gila Talak la....hahahaha

Anonymous said...

itu lambang persaudaraan dan perpaduan tanah serumpun bangsa .... "semangat patriotisme Nusantara" .....

Otak geliga said...

semangat Patriotismepun....tak perlu nak iras2 benderanya....nampak sgt tak kreatif....hehehe

Anonymous said...

anak2 didik penjajah @ UMNO ni asyik kiblatkan USA saja.....

Otak geliga said...

kalau bab2 BENDERApun tak lepas...tak inovatif...tak kreatif....inikan pulak nak bermain dgn pentadbiran negara????....HANCUSSSSssss la jawabnya....ye tak??...hehehe

Otak geliga said...

ada ke dia kata org UMNO kiblat USA....hehehe...org UMNO kiblat dia ke Kaabah la....keliru ek???...hahahaha

Otak geliga said...

UMNO dgn penjajahpun tak reti beza....FAIL ko...hahaha

Anonymous said...

kita perlu kenangi sejarahpenggerak2 kemerdekaan yang terawal.... adalah para anak watan yg belajar di Indonesia & di timur tengah terutama Mesir ...

masa tu dato' onn, tengku rahman, tun razak, ... masih berkhidmat menyokong kerajaan penjajah British....

Otak geliga said...

masih berkhidmat tak bermaksud menyokong...ye tak??..hehehe

& golongan yg menggunakan bendera Sang saka Malaya lebih cenderung utk bersatu dgn Indonesia yg diresapi KOMUNISME....tak kan nak buang ke laut kot benda ni???

Anonymous said...

bila Jepun datang halau British baru geng2 pegawai2 British ni celik mata dan berjuang... dah tu bila Jepun blah sokong pulak BMA ..... tapi geng2 PKMM yg asuhan dr Indonesia & Arab nilah yg konsisten menolak penjajah.... UMNO tukang tenggek dari hasil darah, keringat dan air mata para pejuang tulin bangsa dan negara ini.....


dah tuh sombong dabik dada,... tunjuk hebat.... tapi bila tersepit macam peristiwa Mei13 mula cari talian hayat... Melayu yg dipinggirkan...

Otak geliga said...

ohhh sebelum terlupa....Tok gajah, Datok Bahaman, Maharajalela etc tu siapa pulak???...pemberontak?....ye la kan kalau dah penggerak awal kemerdekaan kononnya "ORG MUDA" yg belajar kat Timur Tengah

Anonymous said...

Ibrahim Hj Yaakob, tuu KOMUNIS ko?

Otak geliga said...

uihhhh cerita sejarah dia...MANTAP!!!....patut benar la nak sgt guna bendera Indonesia....hehehe

Anonymous said...

Ahmad Bustaman,

Pak Sako.... tuu komunis jugak...

sebab itu sampai akhir hayat mereka2 ini dicemuh oleh UMNO@anakdidik penjajah.....

Otak geliga said...

Ibrahim Hj Yaakob Komunis ke tak??...ermmmm susah ni...Bumu bg talian hayat jap.....hehehe

Anonymous said...

dulu masa mengaji disekolah ... memang subjek sejarah ni .. aku skor dari penilaian darjah 5--> spm... minat..

sebab tu umno tak boleh nak goreng aku n rakyat selama2nya..

Anonymous said...

otak geli... & geng UMNO totok yg buta sejarah ....

Otak geliga said...

kalau setakat tgk sorang dua jo yo lah.....tapi jika dilihat secara HOLISTIK pengaruh KOMUNIS mmg menguasai....itu fakta....hehehe

Otak geliga said...

Anon 10.47PM

lorrr...pakar sejarah rupanya....asal minat & skor...kihkihkih

aku minat sejarah gak & aku skor gak...tak heran pun...hahaha

Otak geliga said...

Anon 10.49PM

sapa kata aku ni geng UMNO???...bukan la...main tuduh2 je....anak muda mana sokong UMNO....ceeewah...nampak intelligent tak??....hahaha

Anonymous said...

sukarno seorang yg dituduh dibawah pengaruh KOMUNISME - dia buat slogan konsep NASAKOM --- sehingga kisah pembunuhan lubang buaya...

itu ditolak oleh indonesia melalui suharto...

Otak geliga said...

Pakar Sejarah tak tau rupa Sang Saka Malaya sebenar gak ke??....hahahahaha

Anonymous said...

umno dibawah pengaruh imperialis British & USA sampai ari ni....

Otak geliga said...

Anon 10.54PM

bercakap tanpa bukti...seperti air liur menjejh di pinggir bibir....hebat perumpamaan hamba??...hehehe

Otak geliga said...

semangat gilak pejuang Indonesia malam ini....hahahaha

Anonymous said...

umno asyik puja penjajah & zionis saja.... penasihat pun Firma Yahudi APCO.....

Otak geliga said...

Anon 10.57PM

bercakap tanpa bukti...usul anda ditolak....hehehe

Anonymous said...

dah tu... syarikat pembangunan sistem komputer pdrm bg mejaga keselamatan negara juga diserahkan kepada firma yg dikaitan dengan yahudi ..... patriotik kah pemimpin umno hari ini?

Anonymous said...

umno semakin menggadaikan 'melayu' demi tamakkan kekayaan pribadi.... mengapa perlu layan umno lagi?

Anonymous said...

pru 13.. bye UMNO/BN... selamat malam.

Anonymous said...

wo munje korengge marek.....mun ndok

Anonymous said...

Hardy boroi dan Pork Nik dah kuar patwa bole kerjasama dgn Yahudi ....anon skor sejarah lupe ke??

keh keh keh

Anonymous said...

kokok berderai2, ekor bergelumang tahi -> PAS, PKR & DAP


ade yg bantah? hahaha

Otak geliga said...

Anon 11.01PM, 11.03PM

bercakap tanpa bukti....usul anda terpaksa TIDAK DILAYAN.....hahaha

Anon 11.04PM

ada main bye2 dgn UMNO....hahahaha....sayang benar dia dgn UMNO...patriotik sungguh...terbaekk!!!!

UMNO sebut apa????
BOLEH BLAHH!!....hahaha...ganas sungguh UMNO ini....hehehe

Anonymous said...

Bomu juburi kena baca amanat hadi dan sejarah memali......tabung pun dh kosong...hehe

Anonymous said...

Lain kali solat ramai3 lps tu doa keburukan utk org lain.Islam ajar mcm tu ke????????????

Anonymous said...

Lepas ni tukar kiblat ke pap singapore.Ada phm???????

Anonymous said...



Puaka2 UBN sedang MERUSUH pejabat PKR......... halalkah Demonstrasi disisi ketua2 lanun UBN?

Usah double standard ......UBN oiiiiiiiii.....

Nanti rakyat merusuh pulak di depan pejabat MIC, UMNO, MCA, Gerakan, PPP, ..... amacam?

tobeng said...

Indon sedang ketawa terbahak2 melihat orang Malaysia(segelintir yg bodoh) sudah hilang jatidiri dan malu dengan bendera negara sendiri.Bahlol2 ini cuba menggantikan bendera sedia ada dengan bendera sang saka warisan kempen indonesia raya sukarno sebelum merdeka dulu.

Sekiranya puak2 berhaluan kiri dulu menang(yg dibanggakan sangat oleh pakartun)negara ini sekarang sudah menjadi sebahagian dari indonesia.Mungkin bahlol2 ini ingin sangat jadi indon dan duduk bawah jambatan.

Oh ya bahlol ni tak kisah pun jadi indon atau israel asal bukan umno huhuhu

Anonymous said...

Ari tuu bekas kamando pro UMNO tunggeng pungguq kat rumah Ambiga.......... UMNO BN kata itu seni senaman punggung kurap......

Sekali rakyat tunjuk pungguq jual kat gambar najib, rosma, aziz spr....... UMNO BN kecoh ..... Guna polis untuk tujuan politik berat sebelah....... Rakyat semakin meluat!

Otak geliga said...

yg merusuh tu bukan puak2 UBN....tu puak2 yg sedar diTIPU & tak mahu rakyat terus diTIPU oleh ketua Penipu & konco2nya....apa la, itupun tak reti nak beza....kihkihkih

ko nak demo depan pejabat apapun sukati la...lepas tu polis mai jgn pulak cabut lari ketaq lutut....Poliskan UMNO punya...lupa??....hahaha

Anonymous said...

Tobeng....... Bagaimana lirik lagu Janji. Ditepati UBN tu..... Ari tu orang Indonesia dah sound .... jun ciplak!

Otak geliga said...

betul la seni senaman pungguq....org2 lama nak bersenam, tak kan x boleh.....lagipun buat kat tempat awam....awat yg Ambiga naik ghairah sapa suruh???.....hahahaha

depa senam pungguq pakai lapik TEBAL.....puak hangpa bukan senam, tapi tunjuk pungguq BOGEL....geli dohhh...hangpa suka ka??.....hahahaha

yg pelik depan POLIS tutup muka???...awat ANEH sgt perangai puak hangpa???...aahahahaha

Otak geliga said...

ada tanya lirik la pulak...berkenan la tu...nak copy & paste ke??....hahaha

tobeng said...

Bukan ke yg suka merusuh,demostrasi,tunjuk perasaan ni semua budaya yang diajar oleh pakartun atau lebih tepat lagi ostat anuwar ibrohim?Takkan baru kena terjah sikit dah gelabah beruk?

Anonymous said...

Hehehe ...... Mengapalah puaka2 UBN asyik merusuh saja sejak akhir2 ni ..... tindakan melalui undang2 tak da ke... Macam buang tabiat saja.. Dah nak mati kot....

tobeng said...

1:06am,

Ye ke ciplak ke?Kalau betul pun,mana lebih takde maruah ciplak lagu ke ciplak bendera?Huhuhu

Anonymous said...

Tobeng ..... Itu lah yg UBN risau yg amat sangat bila semua orang ikut prinsip demokrasi rakyat yg digerakkan oleh DSAI dr dulu.... Orang UMNO BN dah mula minati perjuangan Anwar.....

tobeng said...

Anon,

Baru sekali dua merusuh lu orang sudah goyang ka?Lu orang merusuh berkali2 kat dataran tak kira pulak

Otak geliga said...

ada ke tanya nape puak pro-BN asyik merusuh je kebelakangan ni....dah tahu tanya puleee....ada OTAK pikir leee....hehehehe

Otak geliga said...

eeeeeeuwww....geli doh nak ikut "DEMOKRASI" cara Anwar.....hahaha

tobeng said...

Non,

Demokrasi total yang aljub anuti tu ajaran yahudi.Banggalah sangat.Biasalah ajaran yahudi ni mudah sangat orang minat.

Otak geliga said...

gila ahh....ada yg cakap SEMUA org suka "DEMOKRASI" cara Anwar....sempat lagi tu nak busukkan nama UMNO/BN dgn cuba bak kait mengait dgn nama Anwar....hehehehe

nama UMNO/BN juga dijaja.....kahkahkah

Anonymous said...

Mika tu demo kerana nak dapat habuan duit BR1M ke2.... Heheehe ...... Salah tempat sepatutnya di rumah Jib ah gor n rusma cincing

tobeng said...

Non,

Eleh,itu hari duit br1m tu lu sapu jugak,pagi2 dah beratur huhuhu

Anonymous said...

Tobeng ...... kes tiru tiru tarian poco-poco dulu apa cerita, Indonesia dah ok ke?

Kata dulang......

Anonymous said...

Tobeng.... Profesor putar sejarah kata apa mengenai poco poco n lirik lagu janji dicapati tuu..... Hahahaha

Anonymous said...

Tuan otak geliga dah tidoq ke..... Awai lg ni...... Otak aku tengah cair.....

tobeng said...

Non,

Ko ni tak faham.Tiru lagu,tarian,muzik ni semua perkara lumrah,perkara biasa.Kalau tak,takkan budak Melayu tiru k-pop korea atau hip hop amarika atau india/hindi ciplak lagu iwan dulu.

Tapi kalau sampai bendera pun sampai nak ciplak itu dah kes memalukan.Nak tukar boleh,takde masalah tapi biar bertertib dan beradab.Nak tukar pun biarlah dengan design yang unik bukan ciplak juga.Yang lama dikatakan ciplak,yg nak diganti pun masih nak menciplak jugak?Indon punya pulak tu.Memalukan.

Anonymous said...

Ala apa salahnya..... Bendera lambang bangsa.... Kita serumpun...... Tengok sebahagian besar bendera negara2 Arab sekarang hampir serupa...... Patriotisme ..... Tak lah tenguk bendera Malaysia teringat USA.... Zionis tu....

Otak geliga said...

Anon ni paggil aku TUAN....tq le sesangat....hahahaha

tapi kesian....otak org lain PEJAL....ko punya tgh CAIR???...kahkahkah

Anonymous said...

Aku setuju dgn Tobeng .... Mengapa jib bawa k-pop di himpunan 1 juta beliau dulu... Ajaq budak kita dah aurat.... n ... tarian lucah....


Jib n ros ni otak video lucah ke.....

Otak geliga said...

laaa..tgk bendera Malaysia ingat USA tu baru2 ni jaaaa....itu melambangkang hati hang yg BUSUK....hahahaha

laaa Otak cair....hati busuk??...apa kes ni bro??...hehehe

Otak geliga said...

DSN bawa K-Pop bukan utk org mcm hangpa tengok.....bak kata Bomo, Iman yg TEBAL takkan GOYAH dgn tarian K-Pop....betulkan Bomo???...hahaha

kalau tang gelek PKR tu....haaa...yg tu HOT....lagi2 gelek dangdut dkt Kelantan Serambi Mekah ko...hahaha

tobeng said...

Kau aje yg syok sendiri nak beserumpun bagai dengan indon,indon hari2 nak ganyang Malaysia huhuhu

Itu aku cakap nak tukar boleh tapi biarlah dengan design yang unik.Buat dengan tertib dan bertanggungjawab lagi beradab.Selagi bendera yang ada masih berkibar tak boleh suka-suki kibarkan bendera lain.Itu pengkhianat namanya dan tak ada jatidiri.Sebodoh2 indon takdelah sampai pihak opposition diorang kibar bendera lain.Memalukan.

Anonymous said...

Otak geliga dah tersedar lagi ... dari lamunan sang saka....... ok la tu tak seperti profesor kangkung yg cakap berbunga2 tp budak tadika pun ketawa.... Kakakakaka

Otak geliga said...

patutla Anugerah Tuhan & pemimpin pembangkang lain suka benar pi Indon & Singapura....rupa2nya nak test market @ CIPLAK bendera depa....hahaha...nakal sungguh

Otak geliga said...

aku dr td bangun non....merayau2 blog lain jap...Saka buat aku mengelamun????..mana kau tau nih??..kau bela Saka pengintip ke???....hahaha

ni mesti suku sakat Bomo.....Bomo!! Ipar ko ke ni???...hehehe

Otak geliga said...

Anon ni mmg baguih...ambil berat sungguh ttg "penCIPLAKkan" Malaysia terhadap Indonesia...terrer sungguh malah menghampiri terror pengetahuan Anon ni....hangpa ni org Indon ka???...hahahaha

Otak geliga said...

aku merayau2 kat blog2 lain...org Indon marah kata org Malaysia Maling sbb tiru bendera Indon....la mcm mana ni????..Anti penCIPLAK....menCIPLAK bendera negara lain???

Otak geliga said...

si penuduh bendera Malaysia diCIPLAK dr USA/Liberia lupa kot...org USA/Liberia tak kisahpun....mcm org Indon yg hangpa nak curi SAKA diorang....kihkihkih

Anonymous said...

Otak geliga kan kita orang berjuang dialam maya tentu ada ilmu firasat gerak pusaka Hang Tuah n Hang Jebat....... Setiap detik langkah dibaca mengikut jurusnya....

Otak geliga said...

yang hangpa BERKENAN sgt dgn Sang Saka Malaya tu apa ke hal???...Jalur Gemilang ok pe???...buang2 la sifat busuk hati tu....memakan diri nnt....ceewahh...menasihati org la pulak....hehehe

tobeng said...

Anon ni orang Malaysia akal indon,macam bang nuarnya jugak haha

Pencinta sukarno dan komunis macam mat sabu

Otak geliga said...

wowowowow....ada ilmu firasat la pulak....heheheh

siapa yg berjuang di alam maya???...aku main2 je....don't take me seriously lah.....hehehe

main Jebat & Tuah la pulak....jauhhhhhnya nak back to the future.....hehehe

Anonymous said...

Hari tu aku tengok tv orang Indonesia marahkan Zionis USA lalu mereka bakar bendera.... Tenguk2 tersilap yg terbakar bendera Msia ......... Ampun pak!

Otak geliga said...

Tobeng...tapi Anon ni lenggok bahasa dia FIRASAT aku menyatakan dia ni org LAMA2.....apa khabar Tok.....hehehe

Otak geliga said...

Anon...ko salah buka channel tu....hehehe

Otak geliga said...

kalau tak salah channelpun org Indon tu kira SAPU SEMUA sbb USA dia marah...& malaysia lagi la depa marah....nak..nak bila Anugerah Tuhan simbah minyak & cucuh api....lagi la marak.....org tak siuman kalau kita buat dia marah apa jd????....mcm bila wartawan tanya mana jam omega....haaaa...macam tu le mukanya...takut....hehehe

tobeng said...

Ralat sangat tak dapat bergabung dengan indon macam KMM,PKMM dll puak berhaluan kiri perjuangkan.

Kalau tak sekarang habis semua kita menganut ajaran pancasila garuda.Semua agama sama,nak kawin lain2 agama pun takde hal.Ralat sungguh tak jadi indon isyh..isyh

Otak geliga said...

ermmmm....Anon, kau Indon asal mana DULU????...saje tanya nak berkenalan....heheehe

Otak geliga said...

apa nak heran Tobeng...kepimpinan pembangkangpun kalau kita tgk ramai PENDATANG dulunya.....dah dpt warganegara, jd la pengkhianat

sbb tu depa mana ada semangat PATRIOTIK....IC sini, HATI masih di sana...ceewah....hehehe

Anonymous said...

Otak geliga ... Tok nak bg tahu ni jangan lupa ya.... USA memang bangga bila serupa dengan bendera mereka sebab ada harapan jadikan tanah jajahan seperti pulau hawaii dan Alaska walaupun beribu batu masih tunduk di bawah kuasa imperialis mereka..... Ingat tuju... Hihihi...

Otak geliga said...

kalau nak sgt lihat sejarah...tak yah jauh....amik yg dekat2 je....tuuu Anugerah Tuhan....BEKAS UMNO tu....kena buang sbb ada masalah....depa je la yang tau sampai Mat Sabu & Karpal ada bg GELARAN AGUNG...sapa tak tau sejarah ni...mmg aneh la

duluuuu....masa Anugerah Tuhan tu dlm UMNO, langsung tak berbunyi pasai bendera la itu ini....lepas kena BUANG....keINDONESIAannya menyerlah.....habisss semuanya MALING.....sampai NA malu nak ngaku bangsa Melayu....hahahaha

Otak geliga said...

mana tok tau USA bangga/suka/gumbira???....Tok lupa kot siapa yg bg amaran kat Malaysia sbb buang Anugerah Tuhan....hehehehe

tobeng said...

Di indon sana tukar agama macam tukar baju.Bilangan yang murtad lebih ramai dari yang masuk Islam.Sampaikan satu kajian mengatakan dalam tempoh 20-30 tahun lagi indon bukan lagi negara majoriti muslim kalau trend ini tidak berubah.

Ini semua adalah akibat dasar pancasila dan penggunaan kalimah Allah oleh kafir/kristian di sana.Dan sekarang sibodoh2 di Malaysia nak ikut jejak langkah indon.

Otak geliga said...

Lagipun setakat bendera....hehehe...kelakar la pulak bila dikatakan kita tunduk...kalau mcm tu....byk le negara lain tunduk dgn Malaysia sbb ada iras2 bendera USA.....hahahaha

habis tu apsal pembangkang bnak rendahkan tahap sampai kita kena tunduk dgn Indon & Singapore???...tak mau saya Tok...hehehe

Otak geliga said...

ada lagi Tobeng....di sana sudah 9 tahun sebuah institusi Kristian mewajibkan pelajar mereka menguasai Bahasa Arab....bukan utk apa tapi sbb depa dah tukar BIBLE mereka kepada Arab & melagukan sepertimana bacaan Al-Quran.....dasat...dasat

aku tgk video dia....mmg sebijik mcm baca Al-Quran....huishhh berpeluh ko...hehehe

Anonymous said...

Otak geliga.... Kau tanya asal usul ku.... Aku pun tak pasti dari champa komboja ke, dari mindanao ke, dari brunei, dari pattani ke, dari Aceh ke, dari Bali ke... Kurang periksa... Tapi aku pasti keturunan anak aram di nusantara ....... Nak ngaku Arab tak mungkin hidup penyek,,,,,, hehehehe,,,,,, semangat nusantara....

Otak geliga said...

anak aram tu apa???....cu kurang paham & takut salah paham sbb otak geliga sgt pk benda lain la tok....hehehe

tapi semangat NUSANTARA tu terbaekkk la Tok....cuma kena tebalkan lagi semangat patriotik kebangsaan....org nusantara lain sayang negara/bendera dia tok takkan Tok tak mau ikut yg tu???...hehehe

Anonymous said...

Otak geliga aku tetapi anak aram... Itu sebenarnya anak adam.... Ayat. Hidup ,,, itu hidung penyek... Sorry. Mat pun dah mengantuk.....

Otak geliga said...

Tok....cu nak tanya lagi satu....Tok ni mmg baca slow ke...atau taip slow....atau pk slow??....Otak Tok yg cair tu dah kutip balik ke Tok???

ke Tok tgh cari mana bhg yg Mas MALING dr Indon lagi???....hehehe

jgn marah ye Tok...saja tanya

Otak geliga said...

haaaa..... Anak Adam ada dlm salah satu list...yesss....firasat aku betul satu....Tok otak dah beku????....nak tidor pulak....ni tadi mengidam naik gurau dgn cu...takkan nak biar sengsorang pulak...aduishhhh

tobeng said...

Otak geliga,itulah pasal indon dah disediakan untuk menjadi negara kristian terbesar di nusantara.Sebab itu sentimen benci Malaysia semakin menjadi2 yang digerakkan oleh orang2 bukan Islam indon(dan juga s'pork).

Yang peliknya beriya2 pewaris2 saka ni sokong indon,mungkin sebab mengikut asuhan imam aljub diorang.

Otak geliga said...

tapiiii....siapa MAT???...ermmmm...aku bergurau dgn siapa ni??...hishh

Otak geliga said...

Tobeng....TEPAT SEKALI ujaran kamu...nampaknya tinggal UMNO utk mempertahankan keselamatan agama ISLAM, bangsa MELAYU & TANAH MELAYU di kawasan nusantara ini.....byk yg dah gugur

ooo ye tak lupa juga Brunei

Anonymous said...

Selamat pagi ....... Cu cu cu semua ..... SOLAT didahulukan, SYARIAT diutamakan.!

Ke temu lagi .....

tobeng said...

Biasalah selalu sangat tukar2 nick,dah tak ingat pakai nick yg mana haha

Otak geliga said...

kenapa depa tak mau tiru bendera Brunei???....ciplak sikit ok e....Brunei negara kaya tu....Islamnyapun sama je dgn Malaysia, masih terpelihara & majoriti Melayu.....kenapa mesti Sang Saka Indonesia & Singapura???

Otak geliga said...

Anon...Tok...Mat tak sembahyang lagi ke????.....adusss...ok la, nnt lain masa ketemu lagi ya PAK....hehehe

Otak geliga said...

ooo ya tak lupa juga Tok, anon, Mat...bendera negara sendiri didahulukan...bendera negara lain kita biar-biarkan saja ya....hehehe

tobeng said...

Otak geliga,tapi kalau pakartun menang habislah Melayu dok bawah ketiak lky pulak.Entah berapa puluh tahun pulak nak merdeka,itupun kalau berjaya lepaskan diri,kalau berjaya digabungkan dengan s'pork yg ada 5 juta cina.Alamatnya setiap kali pru pap/dap menang(dengan sokongan pas).

Lepas tu Islam kemana,Melayu kemana,hudud tak payah ceritalah.

Otak geliga said...

kalau jadi mcm tu....apa lagi MEELAYU BANGKIT dgn cara tersendiri la....akupun dah tak sabar nak join.....ceeewahh semangat giler...sampai masa nnt nyorok gak bawah meja.....hehehehe

semangat beb....semangat...hehee

bak kata Anon, Tok, Mat..semangat tgh cair ni....kihkihkih

Otak geliga said...

kepada biaDAPigs & RAKAN SEKUTU dia ingat kata pujangga ku ini:

sungai yg cetek jgn diredah, laut Tsunami jgn direnangi..sbb apa????

sbb BUANG TEBIAT...ingat tu...betul tak Tok, Anon, Mat???.....hehehe

Anonymous said...

rakyat sangat-sangat marah insiden tukar bendera!confirm pakatan haram jadah kalah pru13!

Anonymous said...

SYABAS ! BUAT SEMUA BEKAS BEKAS PENYOKONG PKR YG TERLIBAT...AJAK LEBIH RAMAI LAGI...KITA SUDAH LAMA TERTIPU! AYOH ! JOMMMMM !!

Anonymous said...

Bomo siam punya ko tak nak komen ke....komen bomo tu leh bawak ke syurga ke? ???

Anonymous said...

Apa yg ko melalut ni haaaaa setan....

zat said...

Tunjuk pungkok kat gambar pun salah?
tindakan tu bodoh tp undang2 mana kata salah... gambar PM la bukan gambar Agung...maklum la bini dh jd First Lady...lagi tinggi martabat kot...

tak ingat geng2 awak pijak gambar Anwar & LGE...mana polis? tak tangkap..polis pun kena cucuk hidung mcm lembu NFC...

Anonymous said...

Zat...... UMNO ni dah cucuk hidung polis, spr, dan perkhidmatan awam yg sepatutnya neutral.....

Sebab tu... Segala keganasan terdapap DSAI, dan rakyat mana polis bagi prioriti ......

Cuba dengan kenyataan datuk Fauzi n datuk Ramli bekas pegawai tinggi polis yg jujur....... Sebab tu pegawai kerajaan yg jujur susah naik pangkat...... Tak subahat dgn penyamun UBN ....

zat said...

tak pyh la nk ckp PKMM ikut Indonesia..PKM ikut kominis...UMNU (yg ori) pun sama juga...ikut British..

kau org tau tak British tu buat apa kat kita? yg jepun & kominis buat kau nampak...yg British kau ok...ya Allah..!!

jgn biarkan buku sejarah jadikan kita buta sejarah...ramai lagi yg menyumbang kpd kemerdekaan kita...malah sumbangan mereka lagi significant dr UMNU...Mat Kilau, Mat Indera, Ahmad Boestamam malah Chin Peng mmg mereka lain haluan tapi asasnya mereka lah pemangkin proses kemerdekaan kita...

ibarat kata UMNU (yg ori) hanya score goal hasil dari kerja2 keras yg dilakukan oleh pertahanan & bgian midfield...jgn la bolot piala sorang2...

Otak geliga said...

kak Zat

sila betulkan TAHAP mentaliti akak...parah sgt

kalau akak kata TUNJUK BONTOT BOGEL tak salah....apasal susah sgt nak jumpa org yg buat lubang bhg seluar kat BONTOT utk tayangkan BONTOT dia???....hehehe

ooooo kalau pasai rambut DOSA habis.....tunjuk BONTOT kat hadirin apa dapat PAHALA???.....dosa tetap dosa kak

gambar sesiapapun kalau akak n geng akak suka sgt tunjuk BONTOT, waima pro UMNO/BNpun tetap salah kak....tak da sapa menidakkan kecuali geng akak.....ke akak selalu tunjuk BONTOT kat gambar mak bapak akak????.....suka gitu??

Otak geliga said...

Anon 10.43PM

hujah anda TERLALU LONGGAR....maaf...usul anda takkan dilayan...hahaha

ada ke dgr hearsay je dah ok....hehe

Otak geliga said...

sekarang ni UMNO barukan???....akak kata UMNO ori ikut British, jd UMNO baru mmg dah putus tali la kan???....soooo tak de manfaat tulisan akak yg selepas UMNO ori itu....sekian.....kihkihkih

zat said...

Otak geliga

aku tk ckp pasal dosa..tu masing2 jwb...tlg jgn cover kelemahan dgn morality argument kau..

mungkin biadap atau keje bodo tapi undang2 apa kata salah..? skrang aku tanya kau...geng kau pijak gambar Anwar & LGE amacam? tu ok?