Sunday, October 21, 2012

CERAMAH TERBAIK ZUL NORDIN !

54 comments:

Kelab Puteri UMNO Mahu Lingkupkan UMNO said...

Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?







(( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

Anonymous said...

Kenapa la umno harbi guna labahau ni?adakah umno pukimamak kekurangan ahli krn beruk diatas ni mmg kaki lompat dan bermuka2..knp x-pr yg melompat ke umno diangkat menjadi dewa oleh umno harbi..kesian ahli umno yg lain.mcm mereka adalah sampah yg tidak diperlukan.padahal merekalah yg berjuang lama.bersama umno harbi...mcm ezam kotak katik dpt senator...ahli umno harbi yg lain dpt apa?

Anonymous said...

Ahli UMNO dapat tahi LEMBU Kihkihkih

Anonymous said...

Berdasarkan laporan akhbar Kosmo, lihat pautan ini: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=1021&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_05.htm, Menteri Nazri Aziz satu grup dengan Hisham yang menjadi menteri perosak dalam negara ini mencadangkan perkara yang bukan-bukan lagi, kali ini pesalah dadah hanya hendak dipenjarakan saja, tak dihukum mati dah. Apa semua ini? Pesalah pengedar dadah adalah golongan yang sangat kejam dan tidak berhati perut, kerana keuntungan duniawi mereka sanggup merosakkan masyarakat terutama anak muda, sudah beratus ribu penagih dadah di negara ini disebabkan oleh pengedar dadah jahanam tahap celaka ini, apa lagi hendak dibela kepada pengedar dadah haram jadah ini lagi? Lihatlah jenayah-jenayah akibat dadah ini seperti ragut, curi, rompak, pukul ibu bapa, datuk nenek, ugut, mencuri kabel elektrik, kabel telefon, penutup longkang, malahan di Kemaman sebelum ini ada laporan kecurian di Kg. Geliga hinggakan pengusung keranda dicuri oleh penagih dadah untuk membeli dadah dari pengedar dadah jahanam celaka haram jadah ini, saya menyokong jika penagih dadah ini diselamatkan dan kaedah pemulihan mereka dinaiktaraf untuk menyelamatkan penagih dadah ini dari terjebak dalam kancah kehancuran diri sendiri, tetapi kalau pengedar dadah, boleh pergi jahanam sama mereka itu, merekalah punca jenayah seperti yang saya senaeraikan di atas di negara ini. Patutnya pengedar dadah itu dihukum dengan lebih keras, tak payah hukum gantung, tapi dilempar ke dalam kandang singa untuk dikeroyok oleh singa itu sampai mampus pengedar dadah jahanam itu.

Saya sangat menentang keras usaha untuk meringankan hukuman berkaitan pengedaran dadah, mereka adalah pesalah yang sangat keji dan sangat tidak berguna, buat apa lindungi mereka ini? Mereka perlu dihukum dengan keras sebagai pengajaran kepada orang lain supaya tidak mengikuti jejak langkah syaitan sebegitu.

Berdasarkan laporan itu juga, dilaporkan bahawa kerajaan berusaha untuk menyelamatkan pesalah dadah dari negara ini yang berhadapan dengan hukuman mati di luar negara, tidak guna itu semua, biarkan saja pesalah dadah itu dihukum mati, mereka sudah tahu melakukan pengedaran dadah adalah salah, tapi kerana ketamakan duniawi sanggup melakukan perkara keji itu, biarkan mereka dihukum oleh kerajaan negara luar itu, kerana kesalahan adalah tetap kesalahan, tiada guna melindungi pesalah yang keji sedemikian rupa, kerana apa guna ada undang-undang kalau pesalah pun dilindungi dan diberikan macam-macam keistimewaan hingga boleh melepaskan diri dari tindakan undang-undang? Lebih baik semua undang-undang itu dimansuhkan dihumban ke loji kumbahan najis sajalah.

Kepada Perdana Menteri dan pihak kerajaan, sila berhati-hati dalam tindakan untuk meringankan hukuman kesalahan pesalah dadah ini kerana tindakan ini boleh mengundang rasa tidak puas hati di kalangan masyarakat ramai, malahan keluarga yang anak mereka menjadi mangsa penagihan dadah, pastinya akan berasa sangat marah dengan tindakan ini, kerana pengedar dadah yang jahanam tahap celaka haram jadah itu diringankan hukumannya sedangkan penagih dadah yang lain terus menjadi mangsa.

Terus terang saya katakan bahawa saya memang menyokong kerajaan, tetapi jika kerajaan meringankan hukuman berkaitan kesalahan dadah melibatkan pengedar dadah ini, maka saya akan tanpa ragu-ragu akan mengundi parti pembangkang pada pilihanraya akan datang, dan saya sanggup berkempen bagi pihak pembangkang walaupun pada ketika ini saya berhempas pulas menyokong dan berkempen bagi pihak kerajaan. Tidak guna saya sokong kerajaan yang sukakan populis hingga sanggup mengetepikan kepentingan nasional negara ini.

Kepada Nazri Aziz dan Hishammuddin serta Khairy, kamu bertiga adalah anai-anai dalam Barisan Nasional dan negara ini, lebih baik letak jawatan dan jangan bertanding lagi dalam PRU 13 akan datang kerana kamu bertiga memang tidak berguna, perosak masyarakat, perosak negara dan peruntuh kepentingan nasional negara ini.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Tak lalu aku nak join UMNO... Puteri dan Pemuda UMNO ni takder otak ke? Baik jadi lembu...

Anonymous said...

Kepada Nazri Aziz, sila baca artikel ini: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20121019/je_02/Dadah-Seorang-wanita-3-lelaki-diberkas

Apakah layak pengedar dadah diberikan muka untuk kemudahan itu dan ini? Hanya orang gila saja yang akan membela pengedar dadah jahanam haram jadah ini.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
Tak lalu aku nak join UMNO... Puteri dan Pemuda UMNO ni takder otak ke? Baik jadi lembu...

October 21, 2012 10:40 PM

-----------------------------------------------------------

Pakatan Rakyat itu ada otak sangat ke sampai sanggup julang kafir harbi yang mengetuai mereka membelasah pasukan polis dan membua huru hara semasa BERSIH 3.0 itu? Betapa bangangnya Pakatan Rakyat yang golongan Melayu itu dipergunakan oleh kafir harbi untuk bermusuhan sesama sendiri sedangkan kafir harbi yang mengetuai dan memberikan arahan hanya duduk dari jauh dan bertepuk tangan melihat gerombolan PAS dan PKR dari golongan Melayu bertelingkah dan bergaduh sesama bangsa, itu sangat buruk, dan sangat keji, apa kau nak kelentong lagi? Blah la, dasar penipu. Bawak bertaubatlah.

Anonymous said...

Mari kita belajar bahasa....

PAS itu adalah ANJING - Serbian / Crotian
PAS itu adalah KARAT - Azerbaijaini / Turki
PAS itu adalah TIDAK - Perancis

Anonymous said...

Dalam ceramah PAS, mereka jemput puak DAP kafir harbi beri ceramah, puak DAP kafir harbi itu pula sibuk petik ayat Al-Quran sampai tunggang langgang, dan sibuk memaki orang Melayu dari kalangan UMNO, tapi yang peliknya puak PAS itu boleh bergembira sampai ketawa terbahak-bahak dan bertepuk tangan dengan gelagat kafir harbi itu, apa cerita ini semua? Bawak bertaubatlah wahai puak pembangkang sekalian, korang tu dah kelam hati, kerana dengki dan khianat sanggup jadi anjing jilat kencing bangsa lain. Bertaubatlah.

Anonymous said...

Anonymous said...
Kenapa la umno harbi guna labahau ni?adakah umno pukimamak kekurangan ahli krn beruk diatas ni mmg kaki lompat dan bermuka2..knp x-pr yg melompat ke umno diangkat menjadi dewa oleh umno harbi..kesian ahli umno yg lain.mcm mereka adalah sampah yg tidak diperlukan.padahal merekalah yg berjuang lama.bersama umno harbi...mcm ezam kotak katik dpt senator...ahli umno harbi yg lain dpt apa?

October 21, 2012 10:23 PM

--------------------------------------------------------

PKR yang sibuk mengheret Lajim untuk berceramah sekarang ini untuk memburukkan UMNO apa cerita? Dah tak ada orang lainkah untuk berceramah, apakah ceramah Anwar dah tak laku lagi ke sampai terpaksa usung dan heret Lajim ke sana ke mari untuk burukkan UMNO, itu tak lompat melompat ke? Puak Pakatan Rakyat ni kalau kena batang hidung sendiri, mereka buat tak tau saja, malahan kalau kena batang butoh mereka sendiri pun mereka buat tak tau saja, kalau orang lain sibuk mereka mengata itu dan ini, dasar penipu, PR adalah Penipu Rakyat, blah la, bawak bertaubatlah selagi masih ada peluang.

Anonymous said...

Puak DAP kafir harbi dan sekutu kafir harbinya berjaya memecah belahkan orang Melayu dan Islam, malahan telah berjaya menyebabkan orang Melayu dan Islam bergaduh sesama sendiri semasa BERSIH 3.0, pecacai Pakatan Rakyat dikalangan orang Melayu dan Islam dari PAS dan PKR dapat apa? Korang sibuk berkelahi dan bertumbuk dengan polis yang sebangsa dengan kamu sendiri, malahan polis itu nak pertahankan keamanan negara, korang tumbuk dan belasah dia, DAP dan sekutu kafir harbi itu berjaya memecah belahkan orang Melayu Islam, pecacai PAS dan PKR itu dapat apa? Mereka hanya dapat dipergunakan untuk menjadi anjing DAP untuk melingkupkan sesama Melayu Islam dalam siri BERSIH akan datang, Mat Sabu dah merancang BERSIH 4.0 dalam bulan November nanti, orang Melayu Islam dalam PKR dan PAS akan jadi anjing DAP sekali dengan bantuan pimpinan Melayu Islam yang khianat dan tamak hingga sanggup mengkhianati kepentingan agama dan bangsa. Bawak bertaubatlah, insaflah.

Anonymous said...

Lagi artikel untuk tatapan Nazri Aziz, lihatlah bahaya dadah ini kepada negara dan rakyat, lihat artikel ini:

http://sladsmktt.tripod.com/kesan_dadah.htm

Pengedar dadah adalah musuh negara, mereka adalah golongan yang mesti diperangi habis-habisan, disebabkan merekalah ramai rakyat menjadi mangsa, ada yang jadi penagiah dadah, ada yang anaknya menjadi durhaka akibat penagihan dadah, kejadian kecurian, kejadian ragut, malahan sanggup memukul ibu bapa dan datuk nenek untuk mendapatkan wang bagi membeli dadah, ini adalah angkara pengedar dadah jahanam haram jadah itulah. Saya tidak menyalahkan sangat penagih dadah kerana mereka adalah mangsa, mereka sepatutnya diberikan rawatan yang baik untuk memulihkan mereka menjadi warganegara yang berguna untuk agama, bangsa dan tanah air. Tetapi pengedar dadah jahanam haram jadah ini adalah musuh negara, mereka adalah pengkhianat yang merosakkan negara ini, mereka perlu diperangi habis-habisan, kalau kerajaan bersikap lembut terhadap golongan pengkhianat tahap haram jadah seperti pengedar dadah ini, maka hancurlah negara ini, punahlah masyarakat, saya tidak tahulah apakah Nazri Aziz menggunakan akal fikiran untuk berfikir atau hanya mengikut nafsu serakah untuk kepentingan politiknya berkaitan perkara ini. Kepada Nazri Aziz, kau belalah pengkhianat dan musuh negara seperti pengedar dadah ini, kau memang jenis jahanam, menteri perosak, menteri jahanam, sama macam Hishammuddin, penjahanam negara dan perosak negara, kau dua ekor perlu berambus dari UMNO dan Barisan Nasional, kau pengkhianat parti dan pengkhianat bangsa serta pengkhianat negara, dasar jahanam.

Makin marah saya dengan mereka berdua ini, malahan kalau kerajaan mengikut cadangan haram jadah yang buruk seperti cadangan Nazri Aziz ini, maka tak guna saya sokong kerajaan selama ini, saya sanggup undi pembangkang dalam PRU akan datang kalau pengedar dadah diringankan hukumannya, kerana para pengkhianat dan musuh negara seperti pengedar dadah ini selayaknya dihukum dengan lebih keras seperti dibuang dalam kawah gunung berapi biar mampus hangus di sana, dasar tak guna menyusahkan masyarakat. Kerajaan perlu berhati-hati dalam hal ini kerana ramai yang marah dengan cadangan bangang Nazri Aziz ini, jangan sampai kerana mangkuk sekor ni, kerajaan akan menjadi bahan kecaman masyarakat pula. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Nazri Aziz + Hishammuddin = Ketololan PAS + Kebangangan PKR = Perosak Orang Melayu Islam = Pengkhianat Bangsa = Perosak Masyarakat

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Pakatan Rakyat membela penjenayah

Nazri Aziz membela pengedar dadah

Hishamuddin pembela pendemontrasi liar

Semuanya gologan perosak yang tak berguna, kepada Hishamuddin dan Nazri Aziz, lebih baik korang berabus dari UMNO dan Barisan Nasional dan sertailah Pakatan Rakyat perosak seperti korang itu.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Jangan gaduh2q...yang kutuk UMNO tu, mak atau bapak dia orang semua dah kena AI. Semua bontot sudah kembang. Anak2 dia org juga dah dapat duit yahudi. Cerita pu tak guna. Guna lah pelakon mana ke buat ceramah lepas tu pak lebai2 bantai pula entah kot mana tak tau...Happy happy la kau orang...kihkihkih..

Anonymous said...

Orang Melayu Islam sekalian, ayuh bangkitlah untuk melindungi kepentingan agama, bangsa dan tanah air kita, mari kita tentang golongan perosak seperti Hishammuddin dan Nazri Aziz serta PAS dan PKR yang menjadi perosak negara ini, mereka lebih mengutamakan kepentingan diri sendiri dari kepentingan bangsa. Marilah kita semua menentang sebarang usaha untuk meringankan hukuman kesalahan pengedaran dadah kerana meringankan hukuman pengedaran dadah akan menyebabkan ramai penagih dadah yang akan muncul, dan ini akan memberikan kesan buruk kepada negara ini. Ayuhlah orang Melayu Islam semua, ayuhlah orang Malaysia tanpa mengira agama dan keturunan, marilah kita sama-sama menentang cadangan gila babi yang merosakkan kepentingan nasional negara kita itu, marilah kita berjuang demi agama, bangsa dan tanah air kita semua yang tercinta ini, ayuhlah semua, bangkitlah untuk memerangi golongan gila dan perosak seperti Hishammuddin dan Nazri Aziz ini, mereka adalah pengkhianat bangsa dan pengkhianat negara membuat polisi gila untuk kepentingan diri tanpa mempedulikan kepentingan nasional negara ini.

Kepada Perdana Menteri, sila ambil perhatian akan perkara ini, ini adalah suatu yang serius yang boleh menyebabkan kepentingan nasional negara ini hancur, jangan sampai ke satu tahap keadaan sudah tidak terkawal dan negara ini hancur akibat undang-undang yang tidak lagi dihormati, penagihan dadah berleluasa hingga merosakkan generasi muda kita, jangan sampai semua ini terjadi, jangan sampai negara yang telah disemai dan dibajai dan dipupuk dengna penuh kasih sayang oleh pimpinan terdahulu hancur oleh tindakan golongan yang tidak bertanggungjawab itu. Marilah kita semua pertahankan keselamatan dan kemakmuran negara kita demi agama, bangsa dan tanah air.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Kepada orang Melayu Islam dalam PAS dan PKR, daripada kamu semua berbalah sesama bangsa dengan orang Melayu Islam dalam UMNO, adalah lebih baik kita semua bekerjasama untuk membangunkan bangsa kita, ramai anak bangsa kita menjadi mangsa penagihan dadah, di manakah perginya Pemuda PAS dan Angkatan Muda Keadilan dalam menyelamatkan generasi mudah yang menjadi mangsa penagihan dadah akibat sikap jahanam haram jadah pengedar dadah celaka itu? Daripada kamu berbalah sesama bangsa, lebih baik bersatu padu melindungi bangsa kita yang menerima ancaman yang serius seperti penagihan dadah ini. Ayuhlah, marilah bersatu. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

memang tak perkenan dgn nazri dan hisyam ni..

Anonymous said...

ada hukuman gantung pun negara ni dah jadi mcm tempat pengumpulan dadah.. kalau tak ada hukuman ni rasa2nye negara ni akan jadi pusat pengeluaran dadah besar2an la nampaknya..

memang terbaik nazri dan hisyam.. semakin hancussss

Anonymous said...

Terima kasih rakyat Malaysia yang menentang sebarang usaha untuk mengurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah, kerana negara ini akan punah ranah kalau cadangan gila babi dari Nazri Azizi itu diikuti, Perdana Menteri perlu berhati-hati dalam isu ini, isu PPSMI dan isu pemansuhan ISA sebenarnya adalah bom jangka yang telah memerangkap kerajaan sendiri, dalam isu PPSMI, majoriti rakyat setuju dengan cadangan itu, malahan kanak-kanak di sekolah juga semakin memberi respon positif dalam isu ini, yang menjadi masalahnya adalah guru pemalas yang tak mahu berusaha, kononnya tertekan mengajar PPSMI, kalau tertekan, lebih baik berhenti kerja, jangan jadi guru kerana guru mestilah pandai untuk mengajar, kalau guru pun tak reti apa cerita ini semua? Lebih-lebih lagi Pakatan Rakyat yang sibuk berdemmontrasi di sana sini, maka PPSMI di mansuhkan, walaupun ramai tak setuju sebenarnya, termasuk penduduk di kampung sendiri.

Dalam isu ISA, sekarang kerajaan sudah tiada instrument untu menangkap orang yang disyaki akan melakukan jenayah, nak kena tunggu dia buat jenayah mengebom mati berpuluh-puluh atau beratus-ratus orang baru boleh ditangkap, apa punya pandirlah Akta Perhimpunan Aman, tak aman pun perhimpunan yang dibenarkan itu, menyusahkan petugas keselamatan dan mengancam negara adalah, inilah hasil kerja bangang Hishammuddin bapuk.

Dalam isu nak kurangkan hukuman pengedaran dadah, saya bersetuju dengan komen dua orang anon di atas, kerajaan jangan terkejut kalau dikurangkan juga hukuman kesalahan pengedaran dadah ini kalau negara ini menjadi pusat pengeluaran dadah terbesar pula kerana di negara jiran kita hukuman kesalahan pengedaran dadah adalah serius dan konsisten dengan hukuman mati, kerajaan negara jiran kita sendiri pun tak berkompromi dengan masalah yang boleh mengancam keselamatan nasional negara ini, jadi apahal Nazri Aziz dengan pandirnya nak mengancam keselamatan negara ini pula dengan nak kurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah? Isu keselamatan negara dan isu kepentingan nasional Malaysia adalah tidak boleh dikompromi sama sekali, itu adalah sangat jelas. Kerajaan perlu kembali ke landasan asal Barisan Nasional iaitu membangunkan negara ini demi kesejahteraan rakyat dan melindungi keselamatan dan kepentingan nasional negara ini. Itu adalah lebih utama untuk meraih sokongan rakyat dari mengikut telunjuk si bangang seperti Nazri Aziz itu, kerana si bangang itu pun terikut-ikut dengan Pakatan Rakyat, maka makin banganglah jadinya, kalau Pakatan Rakyat menjadi pembela penjenayah, habis polis disalahkan dalam usaha menangkap penjenayah, sekarang Nazri Aziz pula nak kurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah, dasar perosak yang tak berguna, jenis fikir ikut nafsu serakah, beginilah jadinya. Bertaubatlah, sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Pembetulan:

Terima kasih rakyat Malaysia yang menentang sebarang usaha untuk mengurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah, kerana negara ini akan punah ranah kalau cadangan gila babi dari Nazri Azizi itu diikuti, Perdana Menteri perlu berhati-hati dalam isu ini, isu PPSMI dan isu pemansuhan ISA sebenarnya adalah bom jangka yang telah memerangkap kerajaan sendiri, dalam isu PPSMI, majoriti rakyat setuju dengan cadangan itu, malahan kanak-kanak di sekolah juga semakin memberi respon positif dalam isu ini, yang menjadi masalahnya adalah guru pemalas yang tak mahu berusaha, kononnya tertekan mengajar PPSMI, kalau tertekan, lebih baik berhenti kerja, jangan jadi guru kerana guru mestilah pandai untuk mengajar, kalau guru pun tak reti apa cerita ini semua? Lebih-lebih lagi Pakatan Rakyat yang sibuk berdemmontrasi di sana sini, maka PPSMI di mansuhkan, walaupun ramai tak setuju sebenarnya, termasuk penduduk di kampung sendiri.

Dalam isu ISA, sekarang kerajaan sudah tiada instrument untu menangkap orang yang disyaki akan melakukan jenayah, nak kena tunggu dia buat jenayah mengebom mati berpuluh-puluh atau beratus-ratus orang baru boleh ditangkap, apa punya pandirlah Akta Perhimpunan Aman, tak aman pun perhimpunan yang dibenarkan itu, menyusahkan petugas keselamatan dan mengancam negara adalah, inilah hasil kerja bangang Hishammuddin bapuk.

Dalam isu nak kurangkan hukuman pengedaran dadah, saya bersetuju dengan komen dua orang anon di atas, kerajaan jangan terkejut kalau dikurangkan juga hukuman kesalahan pengedaran dadah ini kalau negara ini menjadi pusat pengeluaran dadah terbesar pula kerana di negara jiran kita hukuman kesalahan pengedaran dadah adalah serius dan konsisten dengan hukuman mati, kerajaan negara jiran kita sendiri pun tak berkompromi dengan masalah yang boleh mengancam keselamatan nasional negara ini, jadi apahal Nazri Aziz dengan pandirnya nak mengancam keselamatan negara ini pula dengan nak kurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah? Isu keselamatan negara dan isu kepentingan nasional Malaysia adalah tidak boleh dikompromi sama sekali, itu adalah sangat jelas. Kerajaan perlu kembali ke landasan asal Barisan Nasional iaitu membangunkan negara ini demi kesejahteraan rakyat dan melindungi keselamatan dan kepentingan nasional negara mereka. Itu adalah lebih utama untuk meraih sokongan rakyat dari mengikut telunjuk si bangang seperti Nazri Aziz itu, kerana si bangang itu pun terikut-ikut dengan Pakatan Rakyat, maka makin banganglah jadinya, kalau Pakatan Rakyat menjadi pembela penjenayah, habis polis disalahkan dalam usaha menangkap penjenayah, sekarang Nazri Aziz pula nak kurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah, dasar perosak yang tak berguna, jenis fikir ikut nafsu serakah, beginilah jadinya. Bertaubatlah, sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Pembetulan:

Terima kasih rakyat Malaysia yang menentang sebarang usaha untuk mengurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah, kerana negara ini akan punah ranah kalau cadangan gila babi dari Nazri Azizi itu diikuti, Perdana Menteri perlu berhati-hati dalam isu ini, isu PPSMI dan isu pemansuhan ISA sebenarnya adalah bom jangka yang telah memerangkap kerajaan sendiri, dalam isu PPSMI, majoriti rakyat setuju dengan cadangan itu, malahan kanak-kanak di sekolah juga semakin memberi respon positif dalam isu ini, yang menjadi masalahnya adalah guru pemalas yang tak mahu berusaha, kononnya tertekan mengajar PPSMI, kalau tertekan, lebih baik berhenti kerja, jangan jadi guru kerana guru mestilah pandai untuk mengajar, kalau guru pun tak reti apa cerita ini semua? Lebih-lebih lagi Pakatan Rakyat yang sibuk berdemmontrasi di sana sini, maka PPSMI di mansuhkan, walaupun ramai tak setuju sebenarnya, termasuk penduduk di kampung sendiri.

Dalam isu ISA, sekarang kerajaan sudah tiada instrument untu menangkap orang yang disyaki akan melakukan jenayah, nak kena tunggu dia buat jenayah mengebom mati berpuluh-puluh atau beratus-ratus orang baru boleh ditangkap, apa punya pandirlah Akta Perhimpunan Aman, tak aman pun perhimpunan yang dibenarkan itu, menyusahkan petugas keselamatan dan mengancam negara adalah, inilah hasil kerja bangang Hishammuddin bapuk.

Dalam isu nak kurangkan hukuman pengedaran dadah, saya bersetuju dengan komen dua orang anon di atas, kerajaan jangan terkejut kalau dikurangkan juga hukuman kesalahan pengedaran dadah ini kalau negara ini menjadi pusat pengeluaran dadah terbesar pula kerana di negara jiran kita hukuman kesalahan pengedaran dadah adalah serius dan konsisten dengan hukuman mati, kerajaan negara jiran kita sendiri pun tak berkompromi dengan masalah yang boleh mengancam keselamatan nasional negara mereka, jadi apahal Nazri Aziz dengan pandirnya nak mengancam keselamatan negara ini pula dengan nak kurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah? Isu keselamatan negara dan isu kepentingan nasional Malaysia adalah tidak boleh dikompromi sama sekali, itu adalah sangat jelas. Kerajaan perlu kembali ke landasan asal Barisan Nasional iaitu membangunkan negara ini demi kesejahteraan rakyat dan melindungi keselamatan dan kepentingan nasional negara ini. Itu adalah lebih utama untuk meraih sokongan rakyat dari mengikut telunjuk si bangang seperti Nazri Aziz itu, kerana si bangang itu pun terikut-ikut dengan Pakatan Rakyat, maka makin banganglah jadinya, kalau Pakatan Rakyat menjadi pembela penjenayah, habis polis disalahkan dalam usaha menangkap penjenayah, sekarang Nazri Aziz pula nak kurangkan hukuman kesalahan pengedaran dadah, dasar perosak yang tak berguna, jenis fikir ikut nafsu serakah, beginilah jadinya. Bertaubatlah, sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Hebat Bro Zul,

Mai la turun kat Kelang Lama.Awat lama tak nampak rupa kat Kulim nie? Kami semua rindukan En.Zul.

Anonymous said...

Sakit telinga kwe dgr si labu-labi dok ngutuk ore,piirahhh...dpt dosa free.,,Klu ado ore lagu ni meme hancur BN.

Anonymous said...

AKU PUN TAK TAU LAH SIAPA YANG SOKONG ANWAR BABI, PAS DAN CINA BABI DAP, MEMANG BODOH PIANG!

Anonymous said...

Anonymous said...
Sakit telinga kwe dgr si labu-labi dok ngutuk ore,piirahhh...dpt dosa free.,,Klu ado ore lagu ni meme hancur BN.
October 22, 2012 12:26 AM

----------------------------------------------------------------

Bukan saja Barisan Nasional akan hancur, malahan negara juga akan hancur, masyarakat juga akan hancur kalau adanya menteri bangang yang tak bertanggungjawab seperti Hishammuddin dan Nazri Aziz ini. Dalam isu keselamatan negara dan isu kepentingan nasional negara ini adalah tidak boleh dikompromi sama sekali, itu adalah sesuatu yang penting dan perlu diambil perhatian serius oleh pihak kerajaan.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Anonymous said...
Sakit telinga kwe dgr si labu-labi dok ngutuk ore,piirahhh...dpt dosa free.,,Klu ado ore lagu ni meme hancur BN.

October 22, 2012 12:26 AM

---------------------------------------------------------

Sila kamu lihat ceramah PAS dan PKR yang memecahbelahkan orang Islam dan orang Melayu serta orang bumiputera yang lain, itu lagi teruk, sampai sanggup kutip kafir harbi ceramah dalam ceramah mereka, malahan si kafir harbi itu pula sibuk petik ayat Al-Quran dan baca sampai tunggang langgang, makin galak puak PAS dan PKR bergelak ketawa lebih-lebih lagi bila si kafir harbi itu memaki hamun orang Melayu Islam dalam Barisan Nasional, makin kuat ketawa sampai terbahak-bahak samapi tak ingat dosa pahala termasuklah yang berkopiah putih, berbaju melayu, berjubah dan beserban, yang bertudung labuh pun sama, tumpang sekaki, dah lupa daratan jadinya. Itu lagi teruk, boleh jahanam ummah dan masyarakat bumiputera Islam dengan kelakuan begitu, kafir harbi sanggup dijulang untuk memaki bangsa sendiri sampai gunakan ayat Al-Quran sampai tunggang langgag pun adalah hiburan kepada puak-puak tak sedar diri itu, mata hati dah buta tak dapat lihat kebenaran kerana pemikiran dan hati adalah lebih cintakan politik dari kepentingan agama, bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad
Nasionalis Melayu

Melayu Perak said...

Salam tuan,

Semoga tuan dirahmati dan berada dalam keadaan baik.

Terlebih dahulu maafkan saya jika email saya ini mengganggu pihak tuan tetapi saya amat berharap agar email ini dapat disiarkan dilaman web tuan.

Saya tidak berhasrat untuk mengambil masa tuan terlalu lama dan saya akan menulis seringkas mungkin.

Saya benar-benar inginkan bantuan sampai kepada anak-anak saya dan juga pelajar lain yang belajar di Sekolah Sains Kuala Selangor.

Selain itu, penting untuk seluruh rakyat Malaysia tahu apa yang telah menimpa anak-anak saya dan juga pelajar-pelajar lain di Sekolah Sains Kuala Selangor.

Saya amat-amat berharap dengan pendedahan ini yang tuan siarkan, masalah ketiadaan air di Kuala Selangor dapat diatasi.

Untuk makluman pihak tuan, perkara ini telah saya maklumkan kepada Dato Seri Noh Omar melalui teks pesanan ringkas dan saya terpaksa memohon pertolongan daripada beliau memandangkan Kerajaan Negeri tidak mengendahkan kami.

Aduan kami dipandang sepi oleh pihak Kerajaan Negeri.

Saya mempunyai 2 anak yang masih bersekolah di Sekolah Sains Kuala Selangor.

Masuk hari ini, sudah 3 hari pelajar-pelajar di Sekolah Sains Kuala Selangor mengalami masalah ketiadaan air.

Semua pelajar tidak dapat mengambil wuduk untuk solat, mandi dan membasuh pakaian.

Hari ini pula, mereka terpaksa mandi di Masjid Kuala Selangor.

Walaupun saya tahu hal ini bukan tanggungjawab Dato Seri Noh Omar sebaliknya Kerajaan Negeri yang patut dipertanggungjawabkan, saya terpaksa juga memohon dari Dato Seri Noh Omar untuk usahakan agar tangki air dari pihak SYABAS bagi membekalkan air kepada anak-anak saya dan juga pelajar-pelajar lain di Sekolah Sains Kuala Selangor.

Apa lagi yang boleh saya lakukan.

Kerajaan Negeri tidak menghiraukan langsung nasib anak-anak di sekolah.

Hal ini sekiranya dibiarkan berlarutan akan mengganggu pembelajaran anak-anak di sekolah.

Sampai bila saya harus bersabar menanti tindakan diambil oleh Kerajaan Negeri untuk menyelesaikan masalah anak-anak di sekolah ini ?

Terus terang saya katakan, kami sekeluarga sudah tidak sanggup lagi bertuankan Pakatan Rakyat yang merupakan Kerajaan Negeri di Selangor ini.

Saya harap rakyat Selangor yang membaca email saya kepada tuan ini, tidak akan mengulangi kesilapan ini pada pru akan datang dan tidak sanggup lagi saya hendak berhadapan masalah sebegini lagi.

Kasihan anak-anak.

Dari

Cikgu ***** (sori la, aku terpaksa sorok nama ni atas faktor keselamatan)

RTB2 Sungai Panjang

wasim46 said...

Orang pas ni tau sangat bagi hukum sebab belajar dgn menteri besar pelawak besar nik ajis kerabat menteri musang berjanggut

Anonymous said...

aku nak joint kluar umno..
boleh tak...

tp satgi dap bergabung sgn pap..

apa kita nak buat??

cina dah kuat ..betambah kuat plak tu..

Anonymous said...

org melayu dihina kiri dan kanan...

masa mca cina2 hormat org melayu

zaman dap cina. naik tocang ni...


tgk selangor tu...

depa cinak2 tu ada respect ka malayu
abng ipar aku kena dgn dap cina...aku da tak rasa dia nak undi oppsition lg...anjing punya pasat pun buat demo gila ka..

melayu pas da dibodoh kan oleh pkr...ambik koo

Anonymous said...

hoi babi balik Shanghai la...

sulah lupa kampung halaman ka...haiya...

Pekong Pondan said...

Don't trust defectors. No matter how they talk. Talk and action are not always the best friends.

Anonymous said...

Lebih baik bodoh dari perasan pandai & menjadi barua DAP & Bapa segala kroni n pembohong besar Si Anwar Gila nak jadi PM......masa ada power joli n kayakan kroni...penyokong PKR lagi bodoh...kena kencing,berak ,tipu oleh Anwar si penipu pun masih dok jilat buntut si penipu besar Anwar......asyik dok kena tipu pun masih percaya....kalau bila ceramah x bohong bkn anwar lar...bekas banduan dgn rumah 7 juta...heh..heh....berjuang utk kayakan kroni.

NAZRI AZIZ said...

ngata org... tuh Ah Jeep Goh pon sokong skolah cina, lu apahal nak kutuk2 bangsa cina...

bikin penat Ah Jeep Goh lap ayaq liur berucap jak, tapi rakyat malaysia (melayu) ni suma mcm bodoh sombong tak pandai paham2!

Anonymous said...

wooi anjenk balik Kwangtong lah , balik Wusan ke, balik Guandzong ke...
lakhanat babi......penjilat Mao Tze Tong taik.

zulhairi b dollah zul said...

Bila geng Mata satu mula meroyan

Anonymous said...

Kufur jika sokong bukan Islam guna kalimah ALLAH -Haron Din
Sinar Harian : 5.1.2010

Pemimpin bukan Islam Termasuk DAP tetap boleh guna kalimah ALLAH-Nik Aziz
Bernama: 15 Mei 2010 :9.23 pm

PAS dah lari dari perjuangan asal....
Prof Shahnon Ahmad mantan ahli parlimen PAS!
Mingguan Malaysia: 14.10.2012
WARTAWAN SINAR HARIAN

17 Oktober 2012
SHAH ALAM - Susulan siri kenyataan Prof Emeritus Datuk Dr Shahnon Ahmad dalam beberapa media sejak minggu lalu, antara lain dilaporkan mengecam kerjasama politik Pas-DAP, portal milik Pas pula mengetengahkan pendirian Sasterawan Negara itu semalam, memetik berkata beliau akan "istiqamah bersama dengan" parti itu.

Shahnon, bekas Ahli Parliman Sik dan ahli seumur hidup Pas berkata, beliau yakn menerusi kerjasama dengan DAP dan PKR dalam Pakatan Rakyat, dapat melangkah ke Putrajaya.

"Saya istiqamah bersama dengan Pas menerusi kepimpinan ulama,” kata beliau dipetik portal rasmi Pas, Harakahdaily.

Portal itu berkata, Shahnon berkata demikian ketika ziarah mahabbah Setiausaha Dewan Ulama Pas Pusat, Dr. Khairuddin A. Razali ke rumah beliau di Minden, Gelugor, pagi semalam.

"Saya istiqamah bersama dengan Pas menerusi kepimpinan ulama. Saya sangat yakin, insya-ALLAH menerusi tahaaluf siyaasi yang merupakan persefahaman bersama antara tiga parti; Pas, PKR dan DAP, kita bakal menumbangkan kerajaan Barisan Nasional yang telah banyak melakukan kezaliman terhadap rakyat."


ANWAR Ibrahim peliwat-Kata Karpal Singh di Parlimen
22 Oktober 1997-
Anwar Aljuburi_Kata Mat Sabu
Taman Melawati
-Rujukan dari Zulkifli Nordin (Bekas Peguambela Anwar)

Anonymous said...

Tak lalu aku nak join UMNO... Puteri dan Pemuda UMNO ni takder otak ke? Baik jadi lembu...

October 21, 2012 10:40 PM
-------------------------

YG JOIN PAKATOON MMGLA DARI GOLONGAN INTELEKtua aaaaaaaaaaa...SBB TUH LA PEMIMPIN KORG TRDIRI DARI CENDEpuKIAWAN MCM TIMB PRESIDEN PAS PROF DR MATT SABU KOMUNIS ...NAIB PRESIDEN PAS PROF MADYA MAMPOZ....

muahahhahahahahahahah

Anonymous said...

Sakit telinga kwe dgr si labu-labi dok ngutuk ore,piirahhh...dpt dosa free.,,Klu ado ore lagu ni meme hancur BN.
October 22, 2012 12:26 AM
--------------------------

ABIS CERAMAH 'AGAMA' PAKATOON YG BR'ALASKN' POLITIK LAGI PENOH DGN BOHONG, TIPU HELAH, FITNAH n PELBAGAI MAKIHAMUN THDP PEMIMPIN YG SEBANGSA n SEAGAMA DGN KAMU...

YG PALING HINA SKLI BILA KAFIR HARBI MNGHINA PMIMPIN ISLAM DGN MGGUNAKN 'PETIKAN AYAT AL QURAN'(?) PENGANUT PAKATOON SIAP BRTAKBIR....ITULA KEBODOHAN YG TERAGUNG YG DILAKUKN OLEH PENGANUT PAKATOON...

Gunala akal yg ALLAH S.W.T beri dgn bijaksana...

Anonymous said...

eh! ada langau hijau kat sini... berambus kau.. nak kena penyapu ni..

a said...

Boleh kah PAS yang dah sesat ni jumpa jalan balik ? Sekiranya boleh bagaimana caranya...MINTA BAGI PANDANGAN sesiapa yang ARIF......

Anonymous said...


Aduan kami dipandang sepi oleh pihak Kerajaan Negeri.

Saya mempunyai 2 anak yang masih bersekolah di Sekolah Sains Kuala Selangor.

Masuk hari ini, sudah 3 hari pelajar-pelajar di Sekolah Sains Kuala Selangor mengalami masalah ketiadaan air.

NAK BUAT EKSPERIMEN SANGAT.. PADAN MUKA KO... PADAN MUKA KO.. SOKONGLAH LAGI PENYANGAK.. BODOH..BODOH.. JANGAN LAGI JADI BODOH KALI KEDUA...

Anonymous said...


PAK PAD DAH BERSUARA PANJANG lebar... aku dah lama cakap pasal kebebalan hishamuddin ni.. sentiasa sahaja absent di parlimen.. si nazri memang lagi lama aku anti.. sejak dia tak bersetuju ngan ketegasan Tun M..
NAMPAKNYA MEREKA SUKAKAN POPULARITI TANPA MENGAMBIL KIRA PANDANGAN AKAR UMBI DALAM MEMANSUHKAN ISA DAN sekarang cuba memansuhkan hukuman mati utk pengedar dadah PULAK.. daripada mana datangNYA idea tak bertanggungjawab ini datang.. INI SEMUA DATANGNYA DPD puak2 PR/pembangkang.. senang JE.. ADAKAH PANDANGAN PUAK2 SIAL PR INI MEWAKILI MAJORITI RAKYAT MALAYSIA YANG MEMILIH KERAJAAN SELAMA INI..

ADAKAH PANDANGAN MINORTIT PEMBANGKANG HENDAK DIAMBIL KIRA BERBANDING GOLONGAN MAJORITI YANG MEMBERI MANDAT KEPADA KERAJAAN..????

APA2 PUN SUDAH SAMPAI MASANYA 2 EKOR MAKHLUK PEROSAK YANG SUKAKAN POPULARITI INI PERLU DINYAHKAN DPD MEMEGANG TAMPUK KEPIMPINAN KERAJAAN.. KALU tidak dinyahkan mereka.. rakyat akan nyahkan kerajaan sedia ada dlm PRU 13 nanti..

.Orang Endau Johor (OEJ).


Anonymous said...

"Ingat lagi krisis ekonomi pada 1997? Siapa Menteri Kewangan pada masa itu? Siapa yang naikkan kadar faedah sehingga 24 peratus? Siapa ambil jalan mudah nak serah negara ini kepada Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) walaupun bererti menyerah kedaulatan negara.

"Siapa pula yang selamatkan negara ini jika bukan BN di bawah pimpinan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad. Sebab itu rakyat mesti pilih kerajaan yang mempunyai pengalaman dan rekod perkhidmatan cemerlang selain telah banyak berjasa," katanya.




Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20121022/po_01/Siap-siaga-sebelum-berperang#ixzz2A9aqfSwz
© Utusan Melayu (M) Bhd

Anonymous said...

buat ape nk jd lembu. .korg kn mmg lembu. ..mooo..mooo..

Anonymous said...

yg si nuar bwk lazim khulu hilir ceramah korg dpt ape?? jerit je lh dgr ceramah blue nuar tu tp jangan lupa derma ea..takbirrrrrr..

Anonymous said...

Aduan kami dipandang sepi oleh pihak Kerajaan Negeri.

Saya mempunyai 2 anak yang masih bersekolah di Sekolah Sains Kuala Selangor.

Masuk hari ini, sudah 3 hari pelajar-pelajar di Sekolah Sains Kuala Selangor mengalami masalah ketiadaan air.

NAK BUAT EKSPERIMEN SANGAT.. PADAN MUKA KO... PADAN MUKA KO.. SOKONGLAH LAGI PENYANGAK.. BODOH..BODOH.. JANGAN LAGI JADI BODOH KALI KEDUA...

;;;;;;;;;;;;;;;;;
TAK PAYAH MANDILAH BE, ELEH KAMBING TU TAK MANDI MAHAL JUGA,UNDILAH PR DALAM PRU13 NANTI

Anonymous said...

ingat anu-war ingat bontot!!...

Anonymous said...

banyak jugak mangkuk-mangkuk pembangkang kat sini ye

Bodohlah mereka ni!!!

PAS nak tubuh negara islam dan buat hudud

DAP tak nak negara islam dan tak nak hudud.

TAPI, mereka berkawan dan bekerjasama....

Pelik bin ajaib.

Bukan tu aje, siap puji lagi DAP.

Inilah yg dikatakan nabi, diakhir zaman, manusia tak tahu membezakan yg baik dan yg buruk!!!

Anonymous said...

Pasal YB Zul ni dah tau otar anuar tu yang selama ni menipu dan putar alam.Nasib baik Che Det ambil tindakan yang cepat,kalau tidak tergadai la melayu di negeri sendiri pi la baca buku ilmiah jangan suka dengar berita yang tak sahih. Orang putih pon tau anuar sangat korap dan kronisma ,kalau tak tak kan keluarga dia jadi kaya dengan segera.Biar la orang pas dan nik ajis kena kelentong dengan si anuar ni...




Anonymous said...

Ramai tokoh politik dari umno dari kawasan parlimen dan DUN boleh berucap dan boleh bg ceramah tetpi 100% ruang berceramah di beri pada penceramah import bekas dari parti seberang.Umno ingat ini Liga M ker.Buat malu jer,ada gaji mcm matyo,wahai YB Zulkifli nordin,matyo mempertahankan club bolasepak jer,tapi penceramah import nie nak prtahankan negara.Memang terbukti general umno tanpa askarnya.

Anonymous said...

NATIONALISM.. WILL LEAD US TO VICTORY!!!!

ABU HURAIRAH
MALAY ULTRA NATIONALIST