Thursday, October 18, 2012

PEMBONGKARAN TERBARU KISAH MALAUN PENIPU HARAMJADAH !


kamal hisham adalah malaun penipu si  mata bulat ni kaki sakau.

malaun peipu si mata bulat ni kenyang selama beberapa tahun hasil mahsul jual nama tuanku sultan johor.

selama beberapa tahun dia kenyang.
kiri kanan dia tipu.
tuanku sultan johor punya arrangement ditukar hak milik kepada syarikat milik mangkok ni.


dengan menggunakan kaedah ' ini titah tuanku' operasi mangkok hayon ni berjalan halus sampailah ke satu ketika..

bak kata bidalan sepandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga.

itulah kisah malaun mata bulat kaki songlap penipu besar haram jadah ni.

operasi pembohongannya telah dihidu pihak istana.

kerana dah teruk terkantoi malaun ni cepat-cepat cabut lari luar negara. namun dia cuba memperdayakan pelbagai pihak di malaysia kononnya dia tak bersalah.

beb.

kalau tak bersalah apa hal kau lintang pukang cabut lari ke luar negara ?

kalau kau tak bersalah, apasal taknak balik malaysia ?

kau pusing cerita tuduh fitnah tuanku akan apa-apakan kau .

apa punya baral lah hujahan kau ni.
malaysia takde undang-undang ke ?

wei malaun kamal hisham, jangan cerita banyak.
jangan pusing banyak cerita.
balik malaysia dan settlekan masalah kau lah bangsat !

KISAH BARU MALAUN PENIPU BESAR DALAM KES STULANG LAUT.

LAGI PENDEDAHAN MALAUN MATA BULAT PENIPU BESAR KLIK SINI

12 comments:

Anonymous said...

Bilik darjah pelajar sekolah agama Johor di rumah kedai
Zulaikha Zulkifli
9:22AM Okt 18 2012


LAPORAN AUDIT Kelemahan kerajaan negeri dalam menguruskan Sekolah Agama Kerajaan Johor (SAKJ) menyebabkan 24 buah sekolah agama di seluruh negeri itu ditempatkan di pelbagai premis termasuk di sebuah bangunan rumah kedai.

Laporan Ketua Audit Negara dalam aktiviti Jabatan/Agensi dan Pengurusan Syarikat Kerajaan Negeri Johor tahun 2011 mendapati, bangunan tambahan sekolah agama Kota Masai, Johor Bahru - sebuah rumah kedai itu menempatkan lebih 3,000 pelajar dan mengalami masalah kekurangan bilik darjah.

"Pemerhatian Audit mendapati sekolah yang menumpang di balai raya, surau dan bangunan sekolah milik Kementerian Pelajaran Malaysia yang tidak lagi digunakan tidak menghadapi masalah sehingga kini kerana bilangan murid yang tidak terlalu ramai dan kemudahan asas yang mencukupi.

"Bagaimanapun di SA (sekolah agama) Kota Masai, suasana
pembelajaran adalah kurang selesa disebabkan gangguan bunyi bising daripada kedai dan bengkel kereta berhampiran kerana ditempatkan di bangunan rumah kedai yang disewa," laporan audit dipetik.

Selain masalah pembelajaran, keselamatan murid juga tidak terjamin disebabkan tiada kawalan keselamatan.

Menurut laporan audit, kedudukan sekolah tersebut menumpang adalah disebabkan tiada tapak yang diwakafkan untuk pembinaan sekolah agama.

Selain itu, kerja membaik pulih kerosakan sekolah juga tergendala akibat kekurangan peruntukan.

Menurut laporan itu, jumlah peruntukan yang diluluskan ialah sebanyak RM5.43 juta. Bagaimanapun, permohonan bagi membaik pulih kerosakan dianggar berjumlah RM10.47 juta.

"Semenjak tahun 2009 hingga kini, tiada program baik pulih dilaksanakan walaupun terdapat permohonan pada tahun 2010 dan 2011 oleh SA Kampung Pasir Putih dan SA Pekan Nanas.

"Keadaan ini telah menyebabkan suasana tidak selesa dan selamat
kepada murid, guru dan harta benda sekolah selain mengaibkan imej SA berbanding sekolah kebangsaan," kata laporan itu.

Antara masalah lain yang dihadapi oleh sekolah agama di Johor ialah kekurangan kemudahan infrastruktur asas, perabot sekolah yang rosak dan uzur, kekurangan guru dan kakitangan sokongan serta pengurusan aset dan inventori yang perlu dibaiki.

Menurut maklum balas Jabatan Agama Johor dalam laporan itu menyebut, kekurangan kemudahan infrastruktur di sekolah agama disebabkan kekangan kewangan sehingga pihak mereka perlu peruntukan daripada Majlis Agama Islam Johor bagi memenuhi keperluan tersebut.

Maklum balas itu menyebut lagi, pada tahun 2011, tiada peruntukan untuk pembelian perabot diterima daripada kerajaan negeri

Anonymous said...

Carpetlove Hijausaya org johor..malunya saya..untuk perojek bilion-bilion ada..tp untuk sekolah agama x ada@kurang....Sekarang sekolah agama di johor telah diambil alih pentadbiranya dari kerajaan negeri...so pasti corak pelajaran kena ikut Pusat...dan sya takut hanya nanti diajar agama islam ikut yg kerajaan hendak, bukan yg Allah hendak...kesian budak tu....
Balas · 18 · Suka· 12 jam yang lalu
Nasri Ahmad · Executive di Muara Marketing Sdn Bhd
mmg itu yg berlaku dan sy pernah berada dlm Badan Kebajikan Sekolah Agama disalah satu sekolah agama di Johor cukup kecewa dengan P&P .. sian anak2 .. mereka mengeluh sbb x sama semasa di Gombak ...

Anonymous said...

.

Banyak minum air kosong untuk kesihatan yang baik .

.

Anonymous said...

kalo tak menipu mcmana mamat ni leh kaya raya..

dia bukan anak raya.... umo lak sebaya aku tuhh....

aku semekin jekk walo ada doctorate....ekekek....

Anonymous said...

Xpe, masuk je parti hamPAS, kutuk-kutuk sikit UMNO dan Tuanku, buat surat sumpah sana sini... sure Pork Nick suke, lepas tu dosa malaun ni akan terhapus segera berkat doa dan solat istikarah Pork Nick...

Yang berzina dalam keretapi pun rileks je dosa dia Pork Nick dah kata terampun... yang ni ape la sangat...

Anonymous said...

Lumrah bagi si-penipu besar haramjadah lempar taik sembunyi tangan yg akhirnya terlempar kemukanya sendiri.....kehkehkeh.

Anonymous said...

Lumrah bagi si-penipu besar haramjadah lempar taik sembunyi tangan yg akhirnya terlempar kemukanya sendiri.....kehkehkeh

usin said...

serius aku tak paham apa tujuan bertingkat2 pendedahan tentang malaun kaki sakau si kamal hisam ni. kalau dh ada kes, knp pdrm tak cekup je? tukang tulis cerita borak malaun ni kalau tak silap aku juga seorg blogger yg ari tu kena tangkap polis sbb kurang ajar fitnah sultan. berdentam dentum ceritapun tak guna bro, cekup je kasi masuk dalam. lama dh aku baca pendedahan pasal mamat ni kt alam siber. setakat nk malukan dia je ke? baik tulis hentam anwar, lg ada pekdah!!!

Anonymous said...

kes nie kat negeri Johor kee??? malas la nak citer, tempat lahir lahirnya parti Umno plak tuh....hishhhhh ape nak jadi sekarang nie.....inilah akibatnya bila hukum agama diletak ketepi.....Sultan pon dia boleh tipu.....sungguh jahat orang ini...

MegaBidaman said...

ini lah antara pengkhianat2 bangsa yg guna nama sultan utk kepentingan diri. last2 nama sultan juga yg buruk. pengkhianat ni harus dicari sampai ke lubang cacing!

Anonymous said...

sia.

Chua yang memetik satu SMS oleh individu tidak dikenali, menyenaraikan pelbagai industri yang terjejas denga kehilangan pekerjaan yang didakwa itu, sekiranya hudud dilaksanakan.

Dakwanya, ia termasuk pekerjaan di resort perjudian Genting Highlands, pusat pertaruhan dan juga rumah urut.

Nur Ezqy said...

Salam pada semua...
Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.00/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

terima kasih admin