Sunday, October 28, 2012

TOK HIM BOGELKAN PAS...

21 comments:

MMI said...

Salam perjuangan .. Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Anonymous said...

Hoi...
PAS
boleh tak
tidak berbohong
hee...

Anonymous said...

PAS ni
dari dulu lagi dok buat kerja membohong
ni berkawan pulak dengan anuar brahim
makin menjadi-jadi le kelentongnya

Anonymous said...

Pas ceramah Siang Malam Pongg!pangg!ponggg! pangg!..kempen bertahun tahun..koje nya hasut rakyat bencikan Kerajaan...suruh buat Kerja Pas tak tauu..hampehhhh! haboookkk!

-EX PEMUDA PAS SITIAWAN-

Anonymous said...

.

Kena banyak minum air kosong untuk kekalkan kesihatan yang baik .

.

Anonymous said...

brahim ali ..ada ke org masih percaya lagi ckp dia ni..

Anonymous said...



PERJUANGAN PAS
PERJUANGAN MENJILAT BONTOT DAP..

Anonymous said...

brahim ali ..ada ke org masih percaya lagi ckp dia ni..

October 28, 2012 4:00 PM
-----------------------
ANUwar IBRAHIM...ADA LAGI BAGHAL YG DOK CAYE KAT DIA RUPENYE.......

N AJIS ULAMAK ATAU ULARMAK?..

Anonymous said...

Politik dendam yg dibawa oleh Nik Aziz tidak mendatangkan untung kpd umat Islam dinegara ini. Dia bukan ulamak tapi syaitan yg mahu menghancurkan umat Islam sekaligus mengheret mereka keNERAKA JEHANAM.

Anonymous said...

4.00
drpd dengan cakap anaur dan nik aziz
lebih baik dengar cakap brahim ali
lagi pun dlm kes hudud ni bukan ibrahim ali aje yang cakap gitu
memang dah kenyataan nya
pas ni memang penipu

Anonymous said...

Brahim ali, harap perbaiki sebutan bahasa inggeris biar kelas sket . Baru pas kecut telur x sanggup berbohong lg.

Anonymous said...



Brahim Keturunan Tok Gawa Ali kaki kucar, rupa2 bela habis2an ustad chua soi lek kaki kongkek amoi jual bunga tu..... hehehehe


brehem mu tak yah la dok jilat kafir harbi soi lek tu.... lagi dia naik toncang!

baik mu gi pondok ngaji kitab bab hudud tu..... baru mu tak kecek merapu......

dah la bapak mu tok gawa ali dulu kaki kucar... mu pun perangai buruk macam pak mu jugak ko?


mu ingat semula gapa mu kata ke umno masa mu dipecat dari umno.... sebelum pru12 2008 tu.....

perangai mu macam orang gila talak... nk tunjuk baik pd umno tu..... umno pun tak nk ko mu...

Anonymous said...

POLITIK LALANG!

PERKASA: Haram umat Islam undi MCA
2:34PM Okt 19 2012
Kumpulan pendesak Melayu PERKASA hari ini membayangkan haram bagi umat Islam untuk mengundi MCA dalam pilihan raya ekoran kenyataan terbarunya berhubung hudud yang didakwa menghina Islam.

Setiausaha agungnya Syed Hassan Syed Ali berkata, walaupun PERKASA memutuskan untuk memenangkan BN dalam pilihan raya umum depan, tidak bermakna ketetapan itu tidak boleh berubah terhadap calon MCA.

NONE"Soal Islam, tiada kompromi daripada PERKASA. Haram umat Islam dalam PERKASA memilih pihak yang menghina Islam," kata Syed Hassan (kanan).

"Sudah berkali-kali PERKASA ingatkan MCA supaya jangan hina Islam dan mana-mana pihak pun jangan sesekali politikan Islam. (Presiden MCA Dr) Soi Lek masih ada masa untuk tarik balik kenyataannya itu sebelum terlambat.

Syed Hassan berkata, walaupun anggotanya tidak akan mengundi PKR atau DAP, pasti terdetik di hati mereka ''pastinya haram bagiku memilih MCA kerana mereka menghina agama Islamku, jadi apa perlu aku keluar mengundi''.


=======

10 HARI KEMUDIAN, perkasa bela Kafir Harbi Soi Lek hina hukum Allah!

melayu perkasa yg bengong.... tak boleh pakai otak munafik!

Anonymous said...



ko mabuk ke brahim ali?



Anonymous said...

Salam muhibah.

Saya ingin memberi sedikit nasihat kepada anda. Saya cadangkan lebih baik anda tidak memberi komen balas d blog ini kerana blog ini untuk ahli2 GAP mengemas kini berita2 berkaitan dgn perkara2 yg mereka rasakan akan memberi imej burok kpd PR. Isu2 atau berita2 yg di update d sini bukan mempunyai nilai berita yg benar pun, mereka tidak pun memberi penjelasan secara benar atau melihat sesuatu isu dr semua sudut, name pun blog gerakan anti pkr, tak kira lah pkr betul ke ape lg kalau salah.

Daripada anda mengunjungi blog yg tidak memberi sebarang pencerahan kepada akal fikir kita jauh sekali menyumbang kepada percambahan ilmu atau perkongsian maklumat seimbang baik anda tonton net geo atau tgk cerita hantu kak limah balik kg.

Biarkanlah mereka semua syok sendiri sebab yg komen pun kwn2 yg bersetuju dgn perjuangan mereka. Anda telah membuang masa bersusah payah mencari fakta bg memberi penjelasan dlm isu ini. sebagai cth: ibrahim ali ni pun klu dia hantar borang masuk pas pun pas tak mau (pas parti yg org labelkan sesat lg menyesatkan tu). Parti lemau pun tak mahu dia siapa lg nak terima dia.

Buat ape kita ambil pusing ape perkasa kate, tak penting pun, siapa perkasa ni. klu abim punya statmemt kita boleh juga fikir2kan. Jadi kpd anda jgn sibuk2 nak komen d blog ini. biarlah mereka dgn ahli2 mereka syok sendiri, bergumbira sesama sendiri. Kita tgk je sudahlah, org sekarang bukannya bodoh terima ape sj bulat2. siapa suka baca utusan & tgk tv3?klu kat remote tv tu, buttom 1 tu rasa gatal nak tekan.

Ingat pesanan saya, selamat beramal ;-)

Anonymous said...

anon 6:46

sokong2..memang dah lama kami semua tahu pasal blog ni..cuma kekadang tu saja2 nak nengok komen di org tu yg syok sendiri..maki hamun sesama sendiri..bukan apa kesian juga kat deme nie..muflis kat sana nanti..sambil2 tu cuba gak nak tarbiah dia org..tak jln pun..suka hati deme ler..

Anonymous said...

Tak kisahlah sapa yg benar dan siapa ynag salah dlm kepala otak korang... Yang penting allah taala dah izinkan kerajaan sekarang memerintah... Allah maha mengetahui... Bkn anda yg berhak menilai keizinannya.... Allahualam...

Anonymous said...



gap


pada firasat aku, perangai brahim ali ni kalu lah dia hidup di zaman Nabi.. tiba2 Abu Jahal bagi projek buat jambatan yg nilai jutaan ringgit... maka berahim ali akan sokong Abu Jahal walaupun terpaksa menentang Nabi dalam isu hukuman hudud Allah ni!

dengan sumpahan ramai rakyat... akhirnya Ibrahim bin Ali...benar2 menjadi perangai KATAK!

bg brahim alkataki ni... "duit lah segala2nya" ...... sebab itu dia sekarang banyak tabur duit kpd beberapa kerat penyokong2 setianya di Parlimen Pasir Mas supaya jangan sampai hilang deposit dlm pru13 nanti!

IQ ibrahim ali ni kelas otak kepala lutut... dibermati2an menghina bangsa sendiri demi bela kafir harbi MCA Chua Soi Lek laknatullah tu ....


Langsi said...

Aku rasa la... otak FrogHim Ali ni, letaknya kat pungkuk Lembu NFC Kak Ijat kot!

Anonymous said...

LANGSI aka LANCAU... FrogLajim lagi mulia dari FrogBrahim kan.. kan.. kan...

Anonymous said...

Sian aku tengok ayat2 dr penTOTOK penCACAI Pakaton Rosak @ Rabak ni..
Ibarat kata meludah ke langit, akhirnya jatuh bertepek kt muka sendiri...
Muahhahahaa..

Xpe GAP..kita kasi chance kt diorg melayan hati yg gundah gulana..pastu kita
gelak ramai2..kwang kwang kwang, muahhahahaa..