IKLAN BERBAYAR

Friday, November 23, 2012

HADI DAN MAT SABU MAIN WAYANG ISU SYRIA !

18 comments:

freethinker said...

Saya sedang membaca blog ini .

Anonymous said...

dekat syria ada baitulmuqadis


mat abuuuu

Anonymous said...

"Mah...bau b....t mah melekat kat misai.."
Mat Sabu.

Tukang Komen said...

Presiden kata lain timbalan cerita lain. Isu besat pulak tu. Dalam pas macam2 ada. Pas dipimpin oleh penganut yg tak berkualiti. Kalau pas perintah alamat haru blue dasar luar negara. Patutlah DAP nak penganut pas jadi PM lebih terok dari sipeliwat.

Anonymous said...

Ade ke penganut-penganut agama hamPAS yang dihantar sedang berjuang kat Syria tu??? Labun (sembang) je la...

Anonymous said...

Ape la yang KHADAM ni sedang katakan? Aku tak paham ler...

Anonymous said...


presiden umno tu lg 'alim' n 'warak' .... dari hadi, matsabu...... aku rasa nk dengar pm beri kuliah subuh dimasjid putrajyaya tu.... bila ya? lepas pru13?..... hihihik...


Anonymous said...



presidem umno akan pi masjid... kemudian bersumpah yg di tak pernah berzina & minum arak sepanjang hayatnya...

dia bersumpah yg dia & rosnya tk pernah terima apa bentuk rasuah atau barang apa sumbangan 'duit panas'...

Anonymous said...

Bait-bait Doa RAKYAT Kepada PR
Ya Allah mudahkanlah perjalanan kami ke putrajaya (ulang 3 kali)
Ya Allah hukumkanlah PAS/PKR=PR (ulang 3 kali)
Dalam pilihanraya ke-13 ini, kezaliman PAS/PKR=PR lebih kepada agama Mu, kepada hamba Mu kepada negeri kami. Ya Allah, Engkau lebih mengetahui tentang hal kami.
Kami hambaMu datang dari tempat jauh dan dekat, berkumpul di tempat yang penuh berkat, di malam bersejarah ini. Ya Allah Engkau lebih mengetahui mengenai kami. Kami hamba-hambaMu Ya Allah, datang dari jauh dan dekat berkumpul di malam yang berkat.
Ya Allah ampunila dosa kami. Dosa kedua ibu bapa kami. (ulang 3 kali)
Janganlah Engkau mengazabkan kami Ya Allah, kami hamba-hambaMu.
Sekiranya Engkau ampuni dosa kami, Engkau Tuhan pengampun lagi maha penyayang penuh kasih sayang.
Ya Allah, kuatlah iman kami. murahkan rezeki, amankan rumahtangga, negeri dan negara kami, cemerlangkanlah anak-anak kami.
Anak-anak kami adalah amanah dariMu Ya Allah. Berilah mereka berjaya di dunia dan di akhirat nanti. Berilah mereka berjaya untuk menolong Sunnah Muhammad SAW.
Ya Allah hukumkan PAS/PKR=PR .
Ya Allah hukumkan PAS/PKR=PR .
KO PAS/PKR=PR , KO PAS/PKR=PR , PAS/PKR=PR KO, KO PAS/PKR=PR , PAS/PKR=PR KO, KO PAS/PKR=PR , PAS/PKR=PR KO, dalam pilihanraya ke – 13 ini Ya Allah.
Mudah-mudahan perjalanan kami ke putrajaya Ya Allah dengan begitu mudah sekali, permudahkan dengan pertolongan Mu Ya Allah.
Kalau la Engkau Ya Allah pernah tenggelamkan Firaun di dalam laut, Engkau telah izinkan bumiMu telah Qarun, Ya Allah, Engkau telah melaknatkan Namrud.. dan begitu juga Abu Lahab, maka sungguh mudah untuk Engkau bagi jahanamkan PAS/PKR=PR dalam pilihanraya ke – 13.
Tidak larat kami nak lihat anak-anak kami dalam suasana tidak selamat, dalam dan luar rumah.. ragut, rogol, bakar, cincang manusia dan macam-macam jenayah, Ya Allah habislah negara kami ini dijual oleh PAS/PKR=PR .. Singapura dah habis Ya Allah, Batu putih.. putih Ya Allah.. Ya Allah Tanjung pagar.. rapat ke pagar Ya Allah …
HANCUR PAS/PKR=PR .. TUMBANG PAS/PKR=PR ..

Anonymous said...

Anonymous said...


presidem umno akan pi masjid... kemudian bersumpah yg di tak pernah berzina & minum arak sepanjang hayatnya...

dia bersumpah yg dia & rosnya tk pernah terima apa bentuk rasuah atau barang apa sumbangan 'duit panas'...


November 23, 2012 8:39 PM

----------------------------------------

Bersumpah tu ajaran tok guru hadi boroi ke??? Ape kata buat sekali dengan Al-Juburit, suruh dia bersumpah tak pernah meliwat, berzina, menipu, berbohong, menerima dana dari Soros sepanjang hidup dia... amacam berani cakap kat Al-Juburit ke??? Dengan Najib, xde masalah pun kami suruh dia bersumpah.....

Anonymous said...

asal namanya pas, orang pas ke. ...hamPAs ke, liPAS, kiPAS, melePAS, itu semuanya sama saja taraf, satu lorong satu jln PASsedaway
bijak atau islamiknya seorang muslim bkn terletak pd berapa panjangnya janggut
atau berapa tebalnya serban
janggut dan serban orang pas tada maknanya hanya hiasan politik

Anti PR said...

Pemimpin Pas hanya layak jadi imam kampung. Mat Sabu layak jd badut. Apa pemimpin Pas tau pasal mentadbir negara? Setakat beri kuliah subuh tak layak memimpin negara. Jangan sama nak pimpin negara dgn pimpin agama. Biar org jalankannya. Walaupun agama & politik tak boleh dipisahkan tetapi tidak ada pad pemimpin Pas bahlul.

Anti PR said...

Anwar bangsat tu smpi bila pun akan berbohong. Semua penyokong peliwat, LGBT & murtad dikencingnya.

Anonymous said...

Peminpin pas mmg pakar bg kuliah subuh maghrib dan senagainya..kalau suruh bg kuliah ekonomi negara..kuliah hubungan antarabangsa. .gagap dia org tu...

Anonymous said...


MALAYSIA kerajaan yang berbudi pekerti dan banyak ikhsan. nama parti melayu HAMPas, LIPas, KIPas, MELEPas, TUMPas.....berangan-angan nak tawan PUTERAJAYA PRU 13 nanti bersama kuncu-kuncu yang BUAS dan gila babi. sayanglah parti melayu ini ada presiden BODOH, naibnya lagi BODOH, ini ker rupa yang nak tadbir negara??? podah, tuuui.

Anonymous said...

Hadi awang dengan mat sabu.....hehehe , kelakar sunggoh dua pemimpin pas ni .

Anonymous said...

Hadi awang dengan mat sabu.....hehehe , kelakar sunggoh dua pemimpin pas ni .

Anonymous said...

Sorang nak jadi nelayan dan soramg lagi suka cium bxxxt bini orang.