Thursday, November 8, 2012

MESEJ KEPADA BAPAK PUAKA + ANAK PUAKA.


28 comments:

Anonymous said...

Harap PDRM baca ni - http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2012/11/apakah-melayu-masih-perlukan-sultan.html

PDRM mesti ikut cara JAIS, ambil tindakan bila ada berita yg patut diambil tindakan segera. Tak perlu laporan oleh Rakyat. Baru PROACTIF namanya. TAHNIAH JAIS.

PDRM masih perlu laporan lagi ke ?

Anonymous said...

rosmah tak pakai tudung rabbai PAS bukan main menyalak

nurul izzah kata hak kebebasan beragama adalah hak semua..

orang melayu tak semestinya ISLAM

maksudnya boleh murtad

soalanya mana satu yang patut kena hudud

nurul izah atau rosmah ?

pok ngah nik ajis said...

Rosmah x bertudung tak semesti dihukum bunuh. . Dosa dia sendiri tanggung. . Sama juga siti tg perak dan saamah dlm filem bawang merah. . Pakai sekerat dada. . Itu depa tanggung. .!!!!!

Nurool izah. . Mengklaskan kebebasan beragama kepada org islam . . Soalnya kenapa org islam dipaksa anuti agama islam yg bukan kehendaknya. . Spt LBGT. . Kenapa nak ditangkap kalau projek tu didlm rumah. . Ini adalah. Memurtadkan org islam dgn istilah kebebasan beragama. . Hukumnya bunuh. . Org yg mempercayai dan menganuti dah kira hilang akidah. .

Satu hari sumbang mahram jangan ditangkap. . Sbb buat dlm rumah. . Bukan public. . Hak itu bukankah namanya kebebasan individu dan agama. .
Bapaknya nurul membalun china doll dlm hotel bukannya dipublic. . Itukan hak peribadi. . Kan itu namanya kebebasan beragama. .

Anonymous said...

Memang bengong puak2 pakatan ni...Pas sendiri pun dah di kristiankan...Gap kalau lu tak caya lu gi kat satu IT Mall yg top kat Bukit Bintang...nanti lu nampak byk pokok2 krismas moden tajaan NOKIA kat situ banyak lambang Pas kat pokok2 tu...hehehe.Pas memeng dah diKristiankan....tak caya esok pegi tengok dan ambik gambar sekali sebagai bukti.

Anonymous said...

wahai orang-orang yang beriman, janganlah memperlekehkan fahaman dan cara/gaya hidup yang songsang. kelak tempiasnye mungkin akan direalisasikan oleh anak2 kamu seperti dakwah sonsang atau kenyataan songsang dan sebagainya. ambil iktibar di zaman rasulallah kenapa berlakunye perang fisabillah ye.. kan Jis...

Anonymous said...



Merujuk kpd tajuk forum

Negara Islam :Versi mana:Siapa bertanggungjawab.Kalau di asingkan ayatnya jadi.

Negara Islam!

Versi mana?

Siapa bertanggung jawab?

Yang menarik pada tajuk forum ini ialah konotasi pada ayat VERSI MANA?

Masih ingat lagi tuntutan IFC?

Petikan ayat ayat 256 surah al baqarah yng hanya di tafsirkan pada permulaan ayat oleh Nurul secara tidak langsung telah menjustifikasikan tuntutan IFC versi mana sepatutnya islam di corakan di Malaysia.Lebih jelas bila nurul juga berpandangan adalah hak individu sekiranya pengamal LGBT melakukanya secara tertutup.
Samaada sedar atau tidak intipati kata2 Nurul selari dgn fahaman bapanya yng telah membuat kontroversi lebih awal.

Kepada orang2 islam di Malaysia bersedialah untk menerima sekiranya salah seorang keluarga anda mengahwini kaum sejenis,itu adalah hak mereka sekiranya dilakukan di tempat tertutup!

Dan bersedialah untk VERSI BARU islam sekiranya Anwar Ibrahim menjadi PM Malaysia.
"Adalah hak Lina Joy untuk murtad.."
Igat lagi temuramah Anwar di BBC?

Sebentar lagi azan subuh.
Mari kita bermuhasabah diri.
VERSI MANA?

Anonymous said...

islam nurul izah nak ikut versi syok sendiri... Anuwar + nurul izah ni bila mati x payak kapankan. Tak yah talkinkan, serah je kat puak lgbt, taulah apa yg nak dibuatnya.

Anonymous said...

Cara PDRM dah lapok mcm menteri nya juga.

org johor said...

malas nak komen dah...cuma terima kasih pada Nurul Izzah sbb bagi bola tanggung depan net...hahaha... ni la padahnya kalau bercakap guna otak kat tumit yg dah nak pecah2...

Anonymous said...

Agama yang baik tidak takut tiada penganut kerana agama ini mengalak persahabatan, harmoni, tolong-menolong, tidak paksaan dll. Agama yang tak baik ada paksaan, mengalak pergaduhan, kebencian, pembunuhan, berkaitan politik dll. Jadi untuk dunia ini lebih aman harus kita pilih mana ?

Servant of God said...

Hahahaha best sekali banner tuh!

Anonymous said...

harap muka aje lawa, tp OTAK MACAM BANGKAI!!!

Anonymous said...

Terbaikla banner tu, tergantung kat mana tu? LEMBAH PANTAI?

Anonymous said...

Moderate (DS Najib) vs Liberal (DS Anwar)

1. Islam Moderate (bersederhana) mengelak di cop ekstrimis dan menghormati penganut agama lain.

2. Islam Liberal (berfikiran terbuka) mengubah ugama islam dan menganggap diri mereka tiada beza dengan penganut agama lain.

Pilihan anda?

Ini adalah prinsip asas berkenaan agama oleh dua orang pemimpin dari BN (kerajaan) dan PKR (pembangkang) yang perlu anda ketahui. Bagaimana pula pemimpin PAS? Menurut bacaan hujah pemimpin MCA dan DAP berkenaan hudud. PAS berada dalam kategori ekstremis. Walau bagaimanapun pendirian terbaru PAS sejak bekerjasama dengan DAP masih samar samar. Saya tak maki dan kutuk sesiapa anda nilaikan sendiri, manakah prinsip terbaik untuk anda?

Anonymous said...

anon 8:51,

Terbaik mengikut kacamata siapa dan dari sudut mana?.Barat,duniawi,nafsu?.Islam tidak takut kepada kehilangan penganutnya,kerana satu kelur sepuluh akan masuk,tapi Islam sayang kepada penganutnya,itulah sebabnya murtad di kenakan hukuman yg berat.Ada ugama yg sanggup bayar kepada sesiapa yg ingin menganut ugama mereka,itu apa ertinya,ugama yg baik ke kalau perlu bayar?.

Anonymous said...

Jangan kutuk si izah tu..... dengan mengeluarkan kenyataan tersebut, dia memberi mesej kepada orang Melayu dan semua umat Islam agar mengundi BN....

Anonymous said...

Cikgu"S"said;
Syabas Nurul Izah.Anda seorang wanita yang berani.Anda tegas dan bukan hanya beri amaran demi amaran dalam semua hal wakaupun ianya dalam tanggungjawab sendiri.
Anda seorang pemimpin yang menjadi perintis laluan ke NERAKA.Orang melayu akan berjela-jela di belakan anda menuju ke api NERAKA di akhirat kelak.
Disana ayahenda Puan telah sedia menunggu bersama kuncu-kuncu nye.
Pemimpin berserban pun ada.
Doa ku semoga aku hanya memerhatikan kesengsaraan kamu dan rombongan kamu di sana.Aku tidak akan turut serta dalam robongan keneraka pimpinan kamu itu.Isyaalah.

Anonymous said...

Kadang kita terfikir kenapa forum itu di anjurkan di gereja,membincangkn perkara dasar sebuah negara islam. Moderator dan pengerusi Datuk Dr Cyrus Das bukan seorang muslim.Klu di teliti dari moderator sehingga kepada panelnya bukan dari mereka yng kuat berkaitan ilmu Islam kecuali YB Mujahid Yusof Rawa!

Kadang2 kita terfikir kenapa pihak Oriental Herts and Minds Study Intitiut(OHMSI) dan pihak Gereja Full Gospel Tabernacle USJ tempat forum berlangsung menganjurkan sahaja perkara yng mereka lebih tahu.Tajuk yng sama cuma di ubah sedikit contohnya,
"Apakah beza antara Kristian Khatolik
dengan Kristian protestant:Versi siapa yng betul dan tanggung jawap siapa?"

Adakah anda layak seorang pencuci pinggan menerangkan kepada khalayak bagaimana sebuah mesin hemodialisis di cipta dan berfungsi?

Anonymous said...

Bapak borek anak rintek.
Bapak liberisma, pluralisma, anak seorang munafiq. Pejuang liberisma dan pluralisma di sambung oleh anaknya. Bapak peliwat dan penzina, penipu, pembohong, pemfitnah, anak nya pun sama. Anak berhipokrit, mahu mempertahankan sifat bapanya yang bergelumang dengan dosa menyumbat koneknya kedalam dubur beberapa orang yang sama sejenisnya. Kemudian si sang peliwat ini bermaharaja lela kerana dibebaskan oleh mahkamah. Bininya pun sama. Keluarga hipokrit, keluarga munafiq, keluarga berfahaman liberisma dan pluralisma.

Anonymous said...

ANON 3.08 PM..TANGGUNG DOSA KERING,BERANI BUAT BERANI TANGGUNG.

Anonymous said...

4:01

Dosa ada kering ada tak kering ker?
Ko malaikat pencatat dosa ker?

Anonymous said...

Anonymous said...
Memang bengong puak2 pakatan ni...Pas sendiri pun dah di kristiankan...Gap kalau lu tak caya lu gi kat satu IT Mall yg top kat Bukit Bintang...nanti lu nampak byk pokok2 krismas moden tajaan NOKIA kat situ banyak lambang Pas kat pokok2 tu...hehehe.Pas memeng dah diKristiankan....tak caya esok pegi tengok dan ambik gambar sekali sebagai bukti.

November 8, 2012 4:23 AM
;;;;;;;;;;;;;;;
SEDARA!! AKU KAT SARAWAKNI TAKKAN NAK KE IT MALL KAT BUKIT BINTANGTU, TOLONG AMBIKKAN GAMBAR DAN MASUKKAN KAT BLOG GAPNI OKEY!!!

Anonymous said...

Uruf di Malaysia sudah kita tahu Cina itu majoriti Buddha dan Kristian (bukan Islam) dan India dengan Hindu dan Kristian (bukan Islam juga).

Manakala Melayu 100% dianggap Islam, itu satu kebaikan dn kelebihan, krn fitrah manusia ialah beriman dgn Allah dan Bai. Jadi kita wajib bersyukur pendakwah tk perlu nk fikir mcm mana nk Islam kan Melayu lg.. fikir utk kukuhkan Islam shj di kalangan Melayu.

Tp apa kejadahnya Nurul Lahanat tu mahu Melayu jg dpt HAK bebas mcm kafir2 lain?

Maknanya Nurul Lahanat tu sndiri xyakin Islam agama tertinggi, tidak iktiqad sbg Tauhid pd Allah itu sbg WAJIB pd semua manusia.


AKu pening pkir cmna betina yg pakai tudung ni boleh minat pd agama lain? boleh ada hati dan lafaz Melayu boleh Murtad atas alasan sama hak dgn kafir boleh bebas agama?

Allahu Akbar.. Rosmah di caci dihina krn tkpakai tudung tp dia tidak berdosa menyegutukan Allah.. jika dia pakai tudung sempurnalah dia.. mati dlm Islam sudah ada jalan ke syurga..

tp si Puaka Betina ni.. kalau pakai Purdah sekalipun tp hati kufur dn menyamakan hak agama lain utk Islam..maka dosanya SYIRIK BESAR (QUBRA) menuju RIDDAH!!

Puaka Betina itu pulak bukan skdr ckp utk dirinya tp utk seluurh hak itu pd bangsa Melayu..maknanya MENGAJAK + MENYERU utk MURTAD!!

jgn pusing2 lg sgtlah jelas..

JAIS WAJIB TEGAS supaya MURTAD tidk jd bahan mainan umat.. BESAR BALA ALLAH nnt!!

Anonymous said...

*pembetulan ayat

Manakala Melayu 100% dianggap Islam, itu satu kebaikan dn kelebihan, krn kita sudah dlm Islam sejak lahir.. kita sudah dalam HIDAYAH ISLAM!!!
fitrah ASAL manusia ialah beriman dgn Allah dan Nabi/Rasul.

Anonymous said...

GAP, hang tolonglah lanyak betul2 PUAKA2 SETAN bertudung dlm PAS dn PR ni..
Ko anggaplah ini perjuangan ko utk Islam.. xperlu jd Ostad tp JAHAT dn LAHANAT mcm ostad2 PAS..

Klu kite xlwan habis2an soal Aqidah ni..ko mahu ke generasi depan boleh isi borang kt sekolah mase Form 1 nnt utk pilih agama mana? (nauzubillah)

TOLONGLAH KITA BERSATU WAHAI UMAT ISLAM!!!

HambaALLAH! said...

wahai pembaca2 Muslim..

ingtkah kita semasa isteri kita mengandung, kita akan bacakan kalimah2 puji-pujian dan Selawat atas Nabi, surah2 indah dr Al-Quran seperti Maryam dan Yusof, kita lafazkan kalimah2 LAAILAA HA ILLALLAH dibisikkan pd bayi zuriat dlm kandungan isteri kita itu..

Zuriat itulah yg akan kita impikan membesar jd anak yg SOLEH...

jadi anak BERIMAN yg akan SEJUKKAN MATA dan HATI kita.. PERMATA AYAH BONDA.. yg taat pd Allah, Rasul dan Ibu Ayah..

Mereka yg kita serukan dgn Tauhid sejak dlm perut isteri kita inilah akan jd penyambung warisan Islam yg SUCI ini sehingga kiamat..

MEREKA ANAK SOLEH MUKMIN inilah yang akan DOAKAN KITA semasa kita STRUGGLED dlm ALAM KUBUR NANTI.. yg akan menghentikan azab2 kubur!!!

MEREKA INILAH HARTA KITA DUNIA DAN AKHIRAT.. kerana apa? KERANA KITA WAJIBKAN DAN PAKUKAN AQIDAH ISLAMIYYAH DALAM DIRI.. JIWA DAN DARAH MEREKA!!!


Adakah krn POLITIK GILA bertaraf SYAITAN oleh parti2 DAJJAL PR ini kita mahu rosakkan zuriat kita?

TOLONGLAH SEDAR WAHAI SAUDARA2KU..ISU AQIDAH AMATLAH BERAT!! MARILAH KITA BERSATU MENOLAK DAKYAH JAHAT INI!


GUNAKANLAH KUASA DAN KUDRAT KITA UNTUK MENUMBANGKAN PUAKA2 POLITIK PAKATAN HARAM INI!!

SUDAH JELAS ALLAH TUNJUKKAN PD KITA MEREKA (PR) TELAH SESAT JAUH DR AGAMA..MAHUKAH KITA BERBOHONG DGN ALLAH???

MAHUKAH KITA KORBANKAN AQIDAH ZURIAT KITA??

WAJIBLAH KITA BERSATU MENOLAK MEREKA2 INI.SEMOGA ALLAH HANCURKAN MEREKA2 PUAK2 DAJJAL PAKATAN HARAM DAN SEKUTU2 MEREKA LAKNATULLAH INI!! AMINN!

Anonymous said...

Jauhi geng2 setan bisu, cina dap racist and tikam belakang.

Anonymous said...

mungkin nurul izah boleh apply apa yang dia cakap kat anak dia sendiri