Tuesday, November 6, 2012

ROSMAH MANSOR ANIAYA 22,423 ANAK KECIL LUAR BANDAR !!??



zalim zalim !!!

rosmah mansor akan bina 28 buah taska permata kemas tahun depan !

ikut rekod setakat ini SEBANYAK 665 PUSAT ASUHAN PERMATA NEGARA TELAH DITUBUHKAN !

IKUT REKOD JUGA SEBANYAK 22,423 ANAK KECIL TELAH MENDAPAT PENDIDIKAN TERBAIK DARI PERMATA !

zalim zalim. kenapa pendidikan anak kecil dibiar berkembang biak ??? tak boleh...tak bolehh..

ini zalim.. mana boleh macam ni ?  rosmah zalimi hak anak kecil di luar bandar.

zalim zalim.. tolong hentikan kezaliman rosmah terhadap anak kecik ni..mereka tak layak dapat pendidikan tahap terbaik.

ini zalim.
mana boleh bagi pendidikan terhadap anak kecil.

28 buah pusat asuhan baru akan dibina  pulak tu ?
mana boleh ?

ayuh gerakkan kebangkitan rakyat.
ayuh kita bantah cubaan rosmah nak tingkatkan pendidikan anak luar bandar !

ayuh rakyat.. kita bangkit dan lawan cubaan rosmah mansor berikan pendidikan terbaik kepada anak kecil luar bandar... ayuh sebarkan kezaliman rosmah mansor ini !

hehe... 

55 comments:

Anonymous said...

Oh pedihnya hatiku mendengar kata-kata sinismu itu GAP. Ha..ha..ha. Bravo. Thumbs up.

Anonymous said...

MANA FATWA NIK AJIS ?

HARAMKAN PENDIDIKAN ANAK LUAR BANDAR ASAP !



BUMU BANGLA said...

Gap

Apa kata kita desak PAS tubuhkan suruhanjaya diraja siasat kenapa rosmah tolong tingkatkan puluhan ribu pendidikan anak di luar bandar ?

SIASAT SEGERA.

Anonymous said...

saya sangat kesian kat rosmah, kenapa dia menjadi mangsa? adakah isteri pemimpin pembangkang semua baik sangat? kenapa orang tak nak fikir kenapa rosmah menjadi sasaran? dulu orang pas kutuk dr hasmah. bila dah berhenti tak kutuk lagi. dengar dengar puji pulak. tapi jika nik aziz jadi PM, tentu isteri dia dimuliakan seperti bidadari. dasar pas, hanya depa yang terbaik.

Tukang Komen said...

TAK PATUT! TAK PATUT! DAHLAH NAJIB BAGI BANTUAN BRIM,NELAYAN,TAXI DAN LAIN LAIN TETIBA ROSMAH PULAK BERI BANTUAN PADA ANAK ANAK KECIL. MEMANG TAK PATUT. YANG PATUT???

YG PATUT BERI BANTUAN PADA PAS SUPAYA DAPAT BELI BAS MEWAH UNTUK CERAMAH PAGI PETANG SIANG MALAM. LAGI???

BELI KERUSI RODA BERMOTOR UNTUK MB KELANTAN DAN SEBUAH SURAU BERGERAK UNTUK DIA SOLAT.

Anonymous said...

rosmah tuu menteri apa? apa portfolio?

Anonymous said...

Antara UMNO dan PAS ... yang manakah yang lebih baik ? Sudah tentu .... saya yang terbaik .

Anonymous said...

KEMAS kan dibawah kementerian kemajuan luar bandar dan masyarakat iaitu bawah Shafie apdal, kenapa rosmah yg tak berportfolio mengambik alih portfolio Syafie apdal?

Anonymous said...




hebat betul rosmah... ISTIHAR PROJEK mengalah kuasa2 menteri & bidang kuasa jemaah menteri (kabinet)....

mentri pun tak berani istihar projek jika belum diluluskan & jika perbendaharaan belum hantar surat izin laksanakan sesuatu projekulusan!

macam Kuasa Kabinet bawah telunjuk dia saja..... begitu juga pandangan EPU dan kelulusan Perbendaraan ..........

SPRM, Ketua Audit Negara, pdrm, Biro Pengaduan Awam, dll itak nak siasat ke, jalan tadbir kuasa menteri yg terbabit & prosedur kewangan negara.............

inilah susahnya dapat PM yg dayus & isteri yg nusyuz ... asan kehendakyik dok lay hawa nafsu saja......


Anonymous said...



BIG MAMA..... bandingkan program permata tu dgn tadika kemas tu milik Kem luar bandar...... hebat2 RM!!!!!!!!!!!!!!


nasib tadika kemas berbanding permata.... nasib ko la...................

SOLOMON KING said...

Isteri pemimpin pembangkang semuanya baik sgt dri rosmah....sbb itu lah mereka biarkan suami mereke jd mcm ape yg kita tgk dkt anwar skrng hehehe
bg azizah bgus truzkan jd isteri yg "solehah"

Pelajar UMT said...

woi.. sapa kata jijah tu tak ada jasa...????

dah banyak tadika2 di selangor ditutup, disita.. fuh.. berjasa sungguh

kanak2 tadika pun jijah akan tunaikan janji nak bagi rm100 seorg cuma sekarang tengah kira duit.. sbb tiap kali kira duit tak pernah cukup.. hilang memancang jee.. sabar lah.. kan janji ditaburi

sekarang pun dinegeri selangor/kedah/kelantan/P.P tengah pesat membangun buat tadika baru dan jijah kehulu kehilir merasmikan tadika baru.. dan sebuk menerima jemputan luar negara..
tapi kerja2 mcm ni hanya puak2 pecacai PR je yg nampak... mcm projek halimunan dikelantan tu..

muhahahaaa... janji ditaburi, poster diedari.. air liur jee yg dapat..

jasa yg terhebat jijah sekarang yg tak dapat ditandingi oleh datin rosmah.... jijah tengah edar poster angan2 bersama kanak2, datin rosmah mana ada poster2

takebeerrr...

Diablo Lord of Terror said...

kejam rosmah kejam.....ptut duit smua bagi kat Khalid gagap bagi die beli bus lagi buat jalan2!

Anonymous said...

Apa salahnya kalau sesuatu dilakukan membawa kebaikan kepada rakyat.... lebih baik dari dok menabur fitnah sana sini. Agak nya para isteri pembangkang dok bersolek dan mengangkang saja kot??????

Anonymous said...

Tadika Kemas utk budak umur berapa tahun?.....

Permata pulak utk umur berapa tahun...

Tadika Kemas di bawah kementerian apa...

Permata pulak asas pembentukannya di bawah apa...

bodohnya PAS mcm pemimpin dia jugak, SPM gred 3.

Anonymous said...

Harap Pas Terengganu kerja kuat dan tawan balik N. Trg darpd UMNO utk teruskan kesinambungan pemerintahan terdahulu yg belum selesai.

Antara kerja yg belum selesai ialah HALAU BUDAK TADIKA DARI BALAIRAYA.

Anonymous said...

Zuridah mak lampir apa jasanya pada negara? Menabur fitnah ada le......

Anonymous said...

Antara jasa terbesar yg dilakukan oleh zuraidah mak lampir ialah menyewa jet mewah atas nama rakyat utk kegunaan Parti Keldaian Rakyat.

Anonymous said...

2:26, 2:32 pm 7 Nov.

nampak sgt kau org berdua bodoh tahap dewa.

Tadika pusat bimbingan.
Permata pusat asuhan. Umur lain-lain.

Kalau kau tak komen org tak tahu kau org berdua bodoh.

kalau tak bodoh, tak sah jadi pembangkang, tak diterima jd ahli parti pembangkang.

Otak geliga said...

aku tak suka Rosmah Mansur....kenapa dia tak bina PASTI?

buat apa bina PERMATA kalau pendidikan setakat joget-joget?...membazir duit rakyat je.....ceh

lagi satu aku tak suka Rosmah Mansur sbb tak bg duit RM 100 pada budak2 tadika....tak seperti pembangkang....semua budak2 tadika dah dapat duit tu....tak caya?.....tgk poster la....Rosmah Mansor ada?.....hehehe

Anonymous said...

Antara keistimewaan Zuraida mak lampir berkebolehan menunjukan gigi kapaknya..
hehehe.
Korang ada..?

Anonymous said...

8:03

Setuju dengan pandangan tuan.

Untuk menjadi ahli PR mestilah mempunyai kebodohan semulajadi. Sekiranya mereka mempunyai kepandaian semulajadi akan menerima nasib seperti Hassan Ali!

Anonymous said...

Surau bergerak...? Ha..ha.. pasang CCTV skali broadcast live terus....ha..ha..

Anonymous said...

Puak pecacai PR ni semua dapat ilmu dalam ceramah. Seperti anon 2.07 dan anon 2.26 tu. Sebab itu komplen dia pun begitu.

Ms Pearl said...

kalau bab bab PENDIDIKAN UNTUK ANAK BANGSA - I sokong :D

Anonymous said...

Sarcasm at its' best!!

wan jijah cume boleh bg pendidikan kepada anak2 chinadoll anuar...puihh


-gerakan anti-pakatan (GAP)

Servant of God said...

Cayalah GAP!

BOB MALAYA said...

kenapa zalim sangat rosmah sehingga sanggup membina taska permata baru untuk kanak-kanak luar bandar..rosmah sentiasa mengambil berat hal kanak-kanak dimalaysia dan memberikan keselesaan dan pendidikan yang terbaik untuk kanak-kanak berjaya pada masa akan hadapan..sifat keibuan rosmah sememang tidak dapat dipertikaikan lagi..walaupun rosmah sentiasa difitnah dan di caci oleh pihak pembangkang yang busuk hati

Anonymous said...

Mmg ZALIM dan KEJAM betol Rosmah neh...Najib mmg xpandai jaga bini...abis budak2 kecil diberi pendidikan tahap permata...siapla ko Rosmah ..jawabla atas 'kezaliman' ko kat donia neh...

Nape ko xnak ikot cam Wan Jijah...hasil didikan Wan Jijah yg very Islamik dan trpelihara keperibadiannya melahirkan ANAK PUAKA......yg xhenti2 mnyusahkn dan mnyesatkan rakyat Malaysia...


muahahhahahahahhahahah

Anonymous said...

Yang baik dibalas baik dan yang buruk pasti akan menerima balasan setimpal. Bagi yang memusuhi Najib dan yang irihati serta dengki terhadap Rosmah tentu melihat perkara ini sebagai 'senjata' yang boleh digunakan dengan cara memyelewengkan fakta. Fakta akan dijadikan auta mereka untuk memperbodohkan rakyat terutama diluar bandar.Bagi mereka yang menyokong pula pastinya ini merupakan rahmat yang perlu disyukuri dan disokong sepenuhnya.

Apa yang penting disini, pendidikan awal harus diberikan kepada semua kanak-kanak di seluruh negara dan tidak dibataskan dengan geografi atau kelompok tertentu sahaja. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

dia isteri PM..ada majlis dia..dulu bini nuar pun joint..ada aktiviti..

anuar je xde ahli mana2' parti

pas tidak
pkr tidak
dap tidak

yg dia teringin sgt jadi presiden umno...bodohnya budak2 pkr

Anonymous said...

rosmah tak kejam la'.

dia sayang sgt dgn antutuya...


kerajaan terakhir BN..trima laa..jgn segan2..

Nurul Wana said...

I lOVe DS Rosmah.....Rosmah we love youuu.....

Afiq KLtown said...

Bila puak pakatan baca tajuk artikel ni mesti dorang cepat cepat nak bukak.. sebab mereka memang bencikan rosmah, aku pun tak paham dengan puak pakatan ni, apa yg dia benci sgt, sebab tak pakai tudung? kalau pakai tudung tapi masih bole mnghina dan mencaci orang pun tak guna gak, apa yg rosmah buat ni pun utk kebaikkan anak anak dorang jugak, cuma puak pakatan ni tak reti menilai mana intan dan mana permata.

bro yul said...

ikut rekod setakat ini SEBANYAK 665 PUSAT ASUHAN PERMATA NEGARA TELAH DITUBUHKAN

IKUT REKOD JUGA SEBANYAK 22,423 ANAK KECIL TELAH MENDAPAT PENDIDIKAN TERBAIK DARI PERMATA

jelas dan nyata apa yg rosmah perjuangkan selama ini untuk permata terbukti berbaloi walaupun sering menjadi mangsa fitnah pakatan harami rosmah ttp tabah dan sabar memperjuangkan permata demi anak2 kecil d malaysia nie....

Anonymous said...

wan jijah tak kejam la'.

dia sayang sgt dgn chinadoll anughairah dan juga toyboy2nya...


Pakatan syaitan terakhir..PRU13 gerenti bungkus..trima laa..jgn segan2..

Cili Padi said...

Muahaha!

Zalimnya rosmah! Terbukti 'kezaliman' beliau dalam membantu kanak-kanak untuk belajar dan mendapat pendidikan terbaik... Fuhh! Zalim tu! Kahkahkah

Anonymous said...

insYAllah sapa takbur gerenti bungkus

Anonymous said...

taubat cepat2 bro...aku penyokong bn

r-k-b said...

Mintak tolong sikit laa kak rosmah..
kalau Permata ada lebihan duit, tolong ler belanjakan sedikit buat pembedahan kepala otak Nik Aziz supaya akal dia boleh kasi lurus balik !

muahahahamuahaha....

MZ said...

hahaha....DS Rosmah sangat 'kejam' sbb dah beri byk manfaat kat kanak-kanak di negara ni....sebab tu ramai yg sebarkan kekejaman beliau....tambah lagi puak pembangkang.

puak pembangkang patut tau 'kekejaman' DS Rosmah ni....baru ade akai....:))

Anonymous said...

ape nak dibanggakan dgn tadika Kemas tuh....benda yg dah ada sejak dulu lagi.....kalau tak tambah pon tak jadik kudis....

setidaknya kalau Tadika PASTI, ditambah, tentu bertambah anak2 yg akan lebih pandai kenal ape itu solat...makan pun diajar berdoa...balik pon diajar hormat ibu-bapa.....boleh berpuasa....banyaklah yg bagus Tadika Islam nie berbanding tadika kemas tuh....nyanyi saja...

MegaBidaman said...

cunnnn ... tahun depan boleh enrolled anak aku masuk PERMATA , yea la mana ada duit nak masuk tadika2 terutama di Selangor ni , kerajaan PR menipu konon nak subsidized utk anak2 kecik masuk tadika , last2 habukkk pun tarakkk .. TOYA LAHH

sally said...

xpatut sungu rosmah jadi mangsa hinaan dan cacian sedangkn die sentiasa memberi yg terbaik buat kanak2 di dalam dan di luar bandar

Anonymous said...

November 7, 2012 9:14 PM Anonymous

Lu cakap mau cantik skit... apa hang ingat tadika KEMAS tak ajaq apa yang tadika PASTI buat...

Ini aku dok jadi AJK Tadika KEMAS. Hang tu jenis tak sedaq diri... Kat tadika KEMAS makan pun diajar gak berdoa...balik pon diajar gak hormat ibu-bapa.....boleh berpuasa....gak ... Tah2 makpak hang dulu antaq hang pi tadika KEMAS kottt... Jgn letak segala kesalahan pada pengajar...tapi sebagai makpak kena juga beri didikan agama pd anak2. Betoi KEMAS tak ajaq solat tapi diselit perkara2 yang dituntut oleh Islam. Tempoh pengajaran di KEMAS dari jam 8:00pg hgg 12:00tghri. PASTI pulak dari jam 8:00pg hgg 5:00ptg.. itu bezanya. Abis tu belajaq tadika PASTI, sekolah rendah pun sekolah agama, dah tu menengah punnn sekolah agama..??!! Jgn jadi katak bwh tempurung, hidup bermasyarakat la..skittt... Contoh aku dah ada..rakan aku dari kecil sampai besaq sekolah pondok itupun tak abis belajaq sampai umur 15tahun. abis tu berhenti... la ni apa leh buat... jadi jaga... bukan maksud aku nak perlekehkan sekolah pondok...tapi jadilah umat Nabi Muhammad SAW yang bijak segalanya. Slogan "MEMBANGUN BERSAMA ISLAM" bukannya tak bagus...bagus tapi biaq la jadi seorang muslim yang panjang akai dan bijak untuk menegakkan syariat. Setakat takbir tapi tak tau nilai maksud...buat apa...???!! BODOH jadinyaaa.... Sekolah PASTI ka, sekolah KEMAS ka, sekolah swasta ka pokoknya ibubapa yang mencorak peribadi anak2...

Aku bagi cadangan kat hang...
Pagi bagi anak sekolah campuqq....
Petang bagi anak hang pi kelas KAFA..??!!
*****BARULAH SEIMBANG DUNIA DAN AKHIRAT *****

November 7, 2012 9:14 PM Anonymous
Apaaa??? hang tak suka, hang boleh blahhhh???

jastinbibir said...

waaah..zalimnya...jom demo..kita telanjang dengan JPM minta penjelasan dari PM. Kita ajaq abg Anwar kita..telanjang sekali... Hahahaha

Semboyan said...

Ini memang kejam nak mampus. ini yang entiasa diungkapkan oleh pembangkang. hahaha benda baik akan difitnah selalu!

Perodua Honda said...

pembangkang ada lima buah negeri pun tak mampu nak bantu kebajikkan rakyat, tapi sibuk nak fitnah orang lain pula. sikap anjing sebegini patut diabaikan oleh mereka. rakyat muak sangat ddengan fitnah fitnah murahan pakatan rakyat.

Sharma said...

bantu pun salah, tak bantu pun salah, apa yang dimahukan oleh pembangkang ini? sah nak kena penyepak nie!

Chan Fong said...

Good that Rosmah has a very new idea on helping the needy. lets not forget to help her out in getting the needy one reached. let's work together with DS Rosmah.

Kah weng said...

haiya ini mau mau kasi isukah? orang tolong, kita mesti mau sokong, kita rakyat malaysia kena sentiasa bantu membantu. jangan kita jadi macam pembangkang kutuk kutuk tapi kerja tak jalan.

Mohd Imran said...

wow! she did that much?? thats like super awesome!! 2thumbs up for DS Rosmah and BN !!

aaron lai kah jun said...

dear pr,you guys dont have other thing to do is it? she doing so many good things and yet you guys can talk bad about her! so sick!!

Nurul Shamira said...

DS Rosmah,please dont care about all this idiots who actually talk against you! this pr is seriously despreto la ..

Puteri Fariha said...

just wanted to ask you what anwar have been done for public other than saying BN is useless? i guess DS Rosmah did better job than her la! malu la sikit woii !!