Thursday, December 6, 2012

BILA CHEF WAN BERTEMU USTAZ FATHUL BARI.

9 comments:

Anonymous said...

Bila di amati setiap ceramah atau kuliah UFB, beliau membawa messeg islam itu indah bila kita memahaminya.
Apa juga masaalah antara orang islam (ahlul sunnah waljamaah)boleh di selesaikan dgn mengamalkan sikap keserdehanaan!


ermmmmm....
Bila teringat pd. n.ajis semoga dia sihat dan Allah
memberikan hidayah kpdnya.


Aku UMNO!

Bingai @ Bangang said...

Islam itu indah,
Islam itu sempurna,
Islam itu tiada tandingan,
Islam itu tiada saingan,
Islam itu adalah agama,
Islam itu adalah pegangan,
Islam itu adalah hak semua yang mengakui "TIADA TUHAN YANG KUSEMBAH MELAINKAN ALLAH DAN MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH."

Jom kempen kurangkan lagi anggota PDRM. Isu-isu keganasan seperti macam ini PDRM tak perlu campurtangan. nanti PDRM juga yang akan pecah kereta, pecah kepala. Doa ramai-ramai supaya lebih ramai lagi yang menimpa malapetaka. Kan lebih mudah dan kurang kos? Walau siapa sekali pun yang memulakan, perpecahan dalam orang Melayu dan Umat Islam semakin jelas dan ketara.

GEMPAR!: Hari Jumaat akan jadi cuti hujung minggu seluruh negara Di Tendang Terajang

Anonymous said...

Kpd Bingai@Bangang, dah bangang tuh dok diam je lah. Kurangkan bilangan polis? Jangan jadi bodoh

Anonymous said...

7:17

Kalau di baca betul2 maksud anon 6:50 dia beranalogi mungkin dia nak perli MP lembah pantai hehe.

Anonymous said...

ANUar aljuburi+MAT SAbutuh MUKA bau pukiMAH+AISmin Al Aiskrim=
mat syabu hotel perdana said...
khad untk khalid flinstone
................................................_¸„„„„_
........................................„--~*'¯.......'\
..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
**¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
.:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
.::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
:.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
:.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
:.': : : : :"-„ : : :"\
.:.:.: : : : :" : : : : \,
:.: : : : : : : : : : : : 'Ì
: : : : : : :, : : : : :
"-„_::::_„-*__„„~"

Anonymous said...

Pooorah!

Anonymous said...

bingai: di sebabkan komen ko lah, aku bertambah meluat ngan UMNO...

Anonymous said...

Ha ha bang non punya ke

Melayu Ultra said...

UFB menerangkan ISLAM dengan bahasa2 mudah dan tegas.. kerana ISLAM tidak didirikan dengan LAWAK jenaka!

Semoga dengan adanya UFB, Kerajaan BN yang diketuai UMNO akan mendidik dan mengimbangi kerajaan agar kembali kepada ISLAM...

memperbanyakkan aktiviti dan rancangan berunsurkan ISLAMIK dan mengurangkan atau membataskan pergaulan lelaki dan perempuan muhrim dan bukan muhrim..

semoga semua umat ISLAM di Malaysia bersatu di bawah ajaran ISLAM yang sebenarnya... AMIN YA RABB!!