Wednesday, December 5, 2012

WALAUPUN SELANGOR SEMAKIN TERUK BERLUBANG NAMUN..


84 comments:

Anonymous said...

Duit pasir masuk kat tempat lain koott?

kalau tengok perbelanjaan peribadi wakil rakyat fuckatoon selangor spt.Khalid dengan bas mewahnya, zuraida mak lampir dengan beberapa biji kereta mewahnya dll, mungkin rakyat akan mula tertanya-tanya.

gen2felda

Anonymous said...

Tanah yang begitu luas mungkin kalau UMNO SETAN menang boleh bina Istana Khir Toyo 2 atau Istana Zakaria!Kah!Kah!kah! Bodoh punya UMNO!

Anonymous said...

Ini x slh, klu umno yg buat br salah.. Btl x anon di ats?

Anonymous said...

sebenarnya penyamun pasir adalah dr kalangan puak umno harbi di selangor.sejak zaman toyo penyapu lagi lanun pasir umno harbi sudah merompak pasir selangor dan dijual di singapore..skng lanun umno harbi tidak dpt merompak pasir lagi dan melakukakan rompakan pasir di perak..umno selangor adalah perompak wang rakyat selangor..mari kuburkan umno harbi di selangor..

Anonymous said...

Umno setan yg bina masjid, tabung aji, jakim, muamalat islam, undang2 shariah dll. Parti islam semalaysia bina patung budha terbesar kt klantan.. Pelik x? Dunia dh terbalik..

Anonymous said...

Ye ke? Ko ni maen sondol je. Nasihat aku klu bodo jgn tayang2 kan takut nanti org kate kite riak dgn kebodohan kite..

Anonymous said...


12:53 aku dok di Selangor apa yng paling hebat Khalid buat selama hampir 5 tahun

Pertandingan memancing GP Selangor kerjasama dgn wak jali hadiah pertama rm40,000 hahahaha

Yng lain hampas...perkara sampah pun tak boleh settle.Prasarana lain jangan cerita ar kalu tak caya jln2 lah di negeri selangor yng maju ini anda akan berjumpa dgn apa yng saya maksudkan.

Bravo Khalid, MB terbodoh yng pernah memerintah selangor!

EXPKR

Anonymous said...

Aik, dah ade KSSB kroni terbesar Punaisihat dan Assmin Aiskrim kat Selangor pun masih boleh bocor ke UMNO ke??? Tolong la spin cara lain wahai setan-setan dalam Fuckatan.... alasan korang bagi tu tak logik langsung....

Anonymous said...

puak2 umno sbnrya meleleh air lior tngk duit pasir ni sbb masa BN pasir lah yg cetak duit utk mereka..hahaha...mampus la umno nk selangor balik.

Anonymous said...

Sumbangan industri curi pasir di Selangor di bawah fuckatan....banjir merata-rata, air paip kotor rakyat merana...kafir harbi DAP juga yang kaya raya!

Anonymous said...

Biasanya kalau tanya orang-ramai mereka faham kegiatan haram ini biasanya didampingi oleh pengikut parti setan=UMNO! Projek la konon!Malulah duit haram!

hangkedee said...

Umno setan tak pernah mengkafirkan sesama Islam.pelik kenapa tuan guru kamu yang peluk setan kafir harbi Dapig lim kong kek siang.

Anonymous said...

ada anon meraban tak tentu hala dalam ni... butthurt..... dh la tak jawab persoalan, merapu dok salahkan umno... wahkakakaka....

Anonymous said...

sebnarnya pasir ni hak milik mutlak kerajan PR yg memerintah..wlau pun masa BN xberlaku...BN bodoh xreti wat kerja.skrng bila kmi perintah ikut suka hati kami lah nak wat pe pun...rezab tu utk kami meghadapi PRU 13 ni ...yg ko malalak tu pe hal...UMNOgok..lu olang mane ada kuasa la....hahah..

Anonymous said...

Anon yg menyalak melolong memaki hamun UMNO krn pasir di Selangor di rompak sehingga bentuk muka bumi Selangor umpama bulan tuh..baru terjaga di HIBERNASI ke?...pakatan haramJADAH dah pegang Selangor masok 5 tahun tetiba UMNO pulop yg salah bila pasir kene curi...

Tu la..ko biarkn lagi jubor ko kene tala dgn ANUwar, pastuh minum airkencing n ajis, ANUwar dan DAPig byk sgt sbb tuhla MERENG + BANGANG..

mat syabu hotel perdana said...

khad untk khalid flinstone
................................................_¸„„„„_
........................................„--~*'¯.......'\
..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
**¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
.:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
.::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
:.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
:.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
:.': : : : :"-„ : : :"\
.:.:.: : : : :" : : : : \,
:.: : : : : : : : : : : : 'Ì
: : : : : : :, : : : : :
"-„_::::_„-*__„„~"

Anonymous said...

Pasir dikorek dengan rakus, hutan digondol.... oppsss... tak boleh sebut "HUTAN", ade ADUN Fuckatan yang terasa nanti. Tu la bela sangat pelesit-pelesit dalam Fuckatan, hutan dan pasir sendiri dah tak reti nak jaga...

komandomelayu said...

Anon 250

PUK***K KAU!

Anonymous said...

air tak der, tetiba jer banjir. sebab pasal pasir.

lepas ni rakyat selangor makan pasir.

Anonymous said...

Anon 3:19 memang layak jadi ahli parti UMNO kerana pemikiran mereka tak habis dengan isiu seks. Kalau nak harapkan parti setan ini lingkuplah negara kita yang tercinta.

Anonymous said...

2:50
hahahaha tunggulah nasib Khalid lepas pru13.
Gelombang memberontak ahli PKR telah berlaku tunggu masa untuk menzahirkanya!

Aku secara peribadi krajaan Selangor yng baru selepas pru13 tidak membuang jawatan punaisihat n.Selangor yng di sandang oleh BABI.
Tetapi dia boleh mengekal jawatanya untuk menjadi punaisihat kepada sesiapa yng berhasrat menjadi gay.Auwwwwwwwww...!


Anonymous said...

Anon 12.53 PM

UMNO perintah Selangor berpuluh tahun tak songlap duit pasir pun.tapi baru 4 tahun FUCKATOON dah teruk muka bumi Selangor..

Khr Toyo nak buat banglo kah apa kah dia punya pasal kalau tak betul dia jawablah d mahkamah, bukan macm FUCKATOON berkhalwat pun musandol am boleh kata tuhan dah ampun. ini lah cakap tak pakai otak.

Anonymous said...

Anon 1.14 PM

Kalau dengan puak puak FUCKATOON ni kalau kita cakap dia kata nak tayang, kalau tak kata dia kata UMNO tak buat apa, macam selalu memaki hamun, fitnah yang tak takut dosa tu lah. suit punya parti ajaran sesat.

Anonymous said...

12:53pm

lepas ni istana Noh dan istana Zin plak la kot....akhir2 ni bukan main sibuk lagi dia org hantar sms kat org...lawak betul

Anonymous said...

1:19

at least skrang ni takde la cerita istana2 besar..kau kalu rakyat sgor kau mesti sakit hati tgk perangai pemimpin2 UMNU dulu kini dan selamanya..

Anonymous said...

4:47

haha..dah panas la tu cai UMNU ni...

Anonymous said...

kalu dibaca isu2 sgor yg ko org bangkitkan & pemimpin2 yg ko ada skrang aku rasa UMNU tak usah mimpi la rampas UMNU balik...jgn salahkan PR...cermin diri sendiri dulu...

UMNU kalah disebabkan kelemahan diri & 5 tahun berlalu masih tak de perubahan...abih camno?

Anonymous said...

Mmg xde lagi citer istana2 besar pemimipin UMNO tapi skrg citer istana dan keter besar pemimpin pakatan haram...

Keter Mak Lampir,baru nak msk 5 tahun pegang jwtn dah wat koleksi keter2 mewah tu belom lagi masok part harta benda yg len..

Assmin jamban xsah habaq la...keter dgn rumah mewah dan koleksi saham2 yg bernilai jutaan hengget...

Punahsial Selangor tuh wlpon bergaji 1 hengget tapi berbelanja mewah dgn kesana kemari berterbangan dgn private jet mewah.. bas mewah...adusssshhhhhh...siap ada bodigad berpestol mcm dlm wayang lak...

tuh baru 3 ekor syaitan...kalo nak di kumpulkn kemewahan yg di kaup oleh ahli2 pakatan syaitan dlm masa 5 tahun ini...huh...

agaknya kalo dpt mmrintah Malaysia mau depa dok dlm Istana pulak..tapi rakyat marhaen esp org Melayu akan terpinggir merempat mcm nasib org palestin...

kalo gitu jom sokong pakatan..kite hancurkn Melayu...sbb org Melayu sndiri yg bodoh nak sangat bagi hak pada bangsa len...org yg xtau besyukur akan nikmat Allah seeloknya Allah tarik balik sgl yg di nikmati skrg...

Melayu Perak said...

anon atas tuh tak lain tak bukan bomoh siam......

Anonymous said...

Anon December 5, 2012 5:23 PM,
Kau memang manusia binatang, tak ada akal nak menggunakan logik. Cuma kepala hotak engkau sudah di mandikan, dicium dan diserap dalam-dalam dengan Kencing dari Parti Kencingka Rakyat.

Anonymous said...

Mcmlah ko ada kuasa perintah negeri selangor..ko cium bontot dap ye?oklah tu

Anonymous said...

Panjang umur Anwar akan meroyan di selangor selepas pru 13 sebab dia akn tuduh semua pengundi selangor adalah pengundi hantu hihihihi.

Anonymous said...

Walaupun negeri Selangor belubang2 PAS tetap
bertaraf sekumpulan budak bodoh dlm PR.

Walaupun selangor berlubang Khalid tetap gagap menjawab isu talam.

Walaupun Selangor belubang rakyat sSelangor tetap tabah menanti pru13 untuk mengajar PR?

EXPKR

Matt said...

Aku tinggal di selangor.. Jalan raya memang burok gila kt area serdang-bangi... Korek pasir siang mlm kt sg langat.. Dan yg paling menyakitkan hati DAP ada kuasa kt selangor.. Harap maklum..

Anonymous said...

6:07

bukan aku manusia binatang..pemimpin kau tu yg binatang...kah kah kah...menghabihkan boreh je nyokong dia org tu...setakat politik angkut kepala lembu...aduuuhh...low class sungguh...

Melayu Ultra said...

hahahah! Memang ramai kaki cai Fuckatan meroyan kat sini! semua dah panas bontot sebab nyawa hanya tinggal 3 bulan...

sebelum kuasa beralih arah ke BN semula, Fuckatan terpaksa menyapu bersih PASIR, tanah2 YBK, dan aset PKNS untuk dijual kepasa taicoon2 DAP!! dan juga puak Kristus Evengelist.. Jadi bila BN perintah Selangor balik, semua masalah akan dpt pada BN..

tapi aku harap sangat kalau orang Selangor pilih PR sekali lagi..

hehehe!

komandomelayu said...

Anon727

BAGUS LA KAU POLITIK ANGKUT KEPALA BUTUH BAPAK NUAR !

Anonymous said...

melayu ultraman

bro cakap pakai otak la..kau ni typical penyokong UMNU...

Anonymous said...

ORANG MELAYU TAK SUKA UMNO. AKAN DATANG CUCU CICIT DIA KENA JUAL ATAU KENA MINTAK SEDEKAH KAT CINA HARBI.

Melayu Ultra said...

7:36 PM

hahahaha! aku memang penyokong kuat UMNO!aku pencacai UMNO! ko ada masalah ke?? ni la satu-satunya parti orang melayu yang paling banyak berjasa untuk agama ISLAM bangsa dan negara!! boleh ke cai2 FUCKATAN nafikan???

tapi kalau hati dah busuk, jiwa dah mati, dan minda di kawal oleh ULARMAK2 PAS dan ALJUBS memang aku tak heran kalau korang x bleh bezakan yang HAQ dan yang BATIL!

hehehe! panas bontot eh??

Anonymous said...

ultraman

1. nak jd pemerintah di msia jasa pd agama Islam & bangsa melayu je tak cukup..
2. yg byk berjasa tu UMNO dulu..yg skrang ni UMNU Baru..tlg la jgn amik kredit org lain punya jasa...
3. kau cerita parti byk berjasa...cuba kau tanya parti yg byk rasuah & membazir duit rakyat plak.. cer teka parti mana?

Anonymous said...

SAMPAI BILA NAK JADI SAMSENG KAT GOMBAK, SEDAR LA ORANG MELAYU! MELAYU MASIH BODOH DAN MUNDUR

Anonymous said...

Saya boleh rumuskan bahawasanya UMNO sudah tidak releven lagi.

Anonymous said...

Kah..kah..nmpak sangat betapa bodoh hipokrit nya tahap pemikiran penyokong pr ni..Klu org lain buat salah tp Klu diorg tak salah..yg kayA abg dap yg keja menyalak bg kat pncacai pas. & pkr. .

komandomelayu said...

Anon 808

Jasa pada agama dan bangsa melayu je tak cukup?

ABIS NAK KENA JASA KPD YAHUDI,KAPIR DAN SETAN?

KE KAU NI CINA BABI?

Anonymous said...

Ni Klu abg non nmpak ni bro..tak tentu arah dia..kih..kih..

Anonymous said...

Pada mata orang yng suka menjubo dan berkawan dgn setan umno memang tak relevan hahahaha.

EXPKR

Anonymous said...

Istana besar xde bro tp jet..keta mewah4@5 biji..bas mewah..trailer mewah..felari..mcm2 ada!!!

Anonymous said...

Orang melayu bodoh dan mundur di bawah umno kerana mereka menyokong PAS hahahaha

EXPKR

Anonymous said...

komando

aku melayu malaysia...1malaysia maa..

komandomelayu said...

Ni aku nak bagi mudah penyokong PR membuat pertimbangan mana yg lebih keatas jasa parti BN atau PR,

Korang ambik 2 biji hammer pegang tangan kiri satu dan tangan kanan satu,

Pastu korang sebut jasa parti BN ATAU PR SATU PERSATU,KEMUDIAN KORANG KATOK KEPALA GUNA TANGAN KIRI UNTUK JASA BN DAN TANGAN KANAN UNTUK JASA PAKATAN PR,

BILA DAH SELESAI BOLEH LE MINTA TOLONG BINI ATAU ANAK KORANG KIRA JUMLAH JASA BN DAN PR BERDASARKAN BENJOL KT ATAS KEPALA TU!

Anonymous said...

Orag melayu menyokong PAS akhirnya akur dgn nafsu gelojoh naib presiden PAS yng rela makan babi hahahaha.

Eh ada ker hukum mngatakan babi bukan najis mughalazah?


EXPKR

Anonymous said...

yg byk berjasa tu UMNO dulu..yg skrang ni UMNU Baru..tlg la jgn amik kredit org lain punya jasa...

..........................................................................

UMNO dulu atau skrg, dasarnya cukup jelas dan tidak pernah berubah. Tetapi cuba tuan bezakan antara PAS dahulu dan PAS sekrg. Dahulu Negara Islam skrg Negara Berkebajikan. Dahulu hudud itu nombor satu, skrg hudud = 0.0001%. Dahulu bekerjasama dgn MCA kafir, skrg bekerjasama dgn DAP itu dibolehkan. Dahulu tidak boleh mengangkat wanita sbg pemimpin, skrg sudah ramai wakil rakyat muslimat. Apa yg tidak berubah tentang PAS ialah dari dahulu hingga sekrg ada 2 shj. Dari dulu hingga skrg tetap menuduh UMNO menolak islam. Dan dari dahulu hingga skrg tidak dinyatakan pun bahagian mana dlm islam itu yg ditolak UMNO.

Anonymous said...

9:03

UMNU dulu & skrang lain...mana boleh samakan UMNO Tunku & TAR dgn UMNO Mahadey & Najib..bak kata Tengku Razaleigh ka sapa...UMNU skrang dh takde jiwa...

komando

ketok kepala dgn hammer tu keje org bodoh..mungkin utk level kau kira terer la tu...

Anonymous said...


7:27 La manusia rupanya...tp korang manusia dari jenis apa daaaaaa..ada ketua suka main bontot hahahahaha

Binatang pun tak taram lobang taik daaaaa..!

EXPKR

Anonymous said...

9:03

tu nama dia berubah..yg UMNU sampai skrang tak paham...mana2 parti yg nak membawa msia ke arah kemajuan mesti berani merangkumi semua bangsa...parti nak tolong melayu ni idea lapok la bro...to move forward mesti all inclusive..sbb tu jadi negara kebajikan...negara Islam org kafir mcm mana..tak kan tak mau berkawan dgn org kafir kot...

Anonymous said...

9:14 so yng ada jiwa sapa?

PKR dan PAS?
PKR dan PAS memang ada jiwa,tapi jiwa meroyan
tak dapat gi putrajaya.
kihkihkihkih!

EXPKR

Anonymous said...

tak sabar nak tengok khalid mengamuk kat boss dia... konpem jadi punya laa....

Anonymous said...

Anon 9:17 PM aka Bomo Sial..

Bini2 hang sehat ka? xde yg nak lari dgn lobai2 PAS ka? atau xde yg nak ikot kaunseling kol 3 pagi dgn ostat Bahalol ka?

Hang dah makan obat ka?...bukan apa byk sgt pot pet pot pet takot bini lari.....

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

9:17
HJ hadi ludah kahak hijau pas tu ko telan balik kahak hj hadi puihhhhh..

Anonymous said...

Pemimpin PKR Selangor hebat-hebat belaka. Penasihat Ekonomi luar tabie ada, Penasihat Ugama 3 pagi ada, MB putar alam ada, exco jamban @ aiskrim ada, exco cibai ada, exco gangster ada, exco pro-murtad ada, exco pasir ada, exco GRO ada, exco buah ada, exco kominis ada. Tulah sebab UMNO dengki sangat.

Anonymous said...

tu nama dia berubah..yg UMNU sampai skrang tak paham...

..........................................................................

Berubah kpd lebih baik atau sebaliknya? Perubahan apa dlm UMNO yg tuan mahukan? Semua bangsa di Malaysia tidak pernah dipinggirkan. Tidak ada satu kemudahan dan perkhidmatan pun yg bangsa lain tidak dpt.

usin said...

aku anak selangor. pada firasat aku, pru13 nanti gerombolan pengundi atas pagar yg mengundi pakatan dulu akan memangkah umno/bn pulak. hasil tinjauan, perbualan isu2 semasa, keresahan rakyat kerana diabaikan oleh kerajaan yg diharap tp tak boleh harap, isu2 aqidah, kemudahan asas rakyat yg tak bertambah baik (jalan makin teruk) dsb menyebabkan pengundi atas pagar berfikir bahawa pakatan tidak mampu menjaga kebajikan mereka. apa2lah alasanpun, kalau harapan tinggal harapan, binipun boleh kena tinggal. anon2 atas tu yg beria2 mengutuk umno konon, teruskan mengundi pakatan sebab hanya kamu sahaja harapan pakatan utk dapatkan undi. jgn sampai hilang wang pertaruhan sudah. kesian calon2 kamu tu. selamat berjuang dan redhalah menerima hakikat nanti.

Anonymous said...

9:17


Nasib lebai malang,jalan kePutra Jaya ada
banyak tapi lebai2 PAS masih sesat tak jumpa jalan kihkihkihkih.

Kesiannn..kesiann.:.kesian..kesian.

Anonymous said...

parti nak tolong melayu ni idea lapok la bro...to move forward mesti all inclusive..sbb tu jadi negara kebajikan...negara Islam org kafir mcm mana..tak kan tak mau berkawan dgn org kafir kot..

..........................................................................

Parti UMNO maksudnya Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu. Jadi mmg fungsinya menolong org melayu. Org Cina dibantu oleh MCA. Org india dibantu oleh MIC. Semuanya berfungsi utk membantu bangsa masing-masing. Dan semuanya semuanya bergerak dlm satu gabungan besar Barisan Nasional. Punya satu matlamat yg sama utk membangunkan sebuah negara. Konsep Negara Kebajikan itu sudah lama diamalkan Barisan Nasioanl. Kebajikan semua bangsa yg ada di Malaysia memang dijaga oleh pertubuhan yg mewakili mereka.

Anonymous said...

UMNU dulu & skrang lain...mana boleh samakan UMNO Tunku & TAR dgn UMNO Mahadey...

..........................................................................

Boleh tuan senaraikan apa lainnya UMNo dahulu dan UMNO skrg?

Anonymous said...

Saudara Usin, bukan setakat gerombolan atas pagar saja yang akan boikot PR, aku suami isteri di Kajang ni yang dulu ahli PKR akan ikut gali liang kubur untuk PKR dalam PRU 13 nanti.

Anonymous said...

[url=http://www.optimadesign.pl]Tworzenie stron internetowych[/url]

Melayu Ultra said...

Tak perlu nak SPIN la UMNO dulu dgn UMNU skrg..

Pada hemat aku sama aja.. dasar UMNO tak berubah.. rakyat xde yang mati kebulur! xde yang kena bunuh dengan kerajaan, pembangkang pun boleh keluar kenyataan sesuka hati dan bebas tanpa sekatan kerajaan.. yang tinggal hanya RAKYAT yang menilai baik buruk!

Nak harapkan SIAPA?

PAS?
DAP?
PKR?

cer citer sikit apa sumbangan 3 parti pembangkang paling sundal di atas????

semuanya TIADA hala tuju dan MASA DEPAN untuk membina MALAYSIA yang aman dan maju!

Yang 3 mangkuk pembangkang ni tau hanyalah BANGKANG! BANGKANG! BANGKANG! dari LONGKANG!

Aku sentiasa bersama UMNO walau senang atau susah! kerana UMNO menegakkan syiar ISLAM dan MEMBELA rakyat!

TOLAK kaki JUBOR!
TOLAK ULAR MAK!
TOLAK Komunis DAP!

komandomelayu said...

Anon 914

AKU NAK TEST OTAK PEN
CACAI MCM KAU!

TAPI KIRA OTAK KAU MASIH WARAS CUMA BODOH TU TAK BERKURANG2 SOKONG PR WALAU DAH MCM2 BUKTI ADA!

Anonymous said...

galilah kubur sendiri wahai bro gagap

Anonymous said...

hasil pasir leh buat bayar sewa jet eksekutif anuar terbang ke sana ke mari. bodoh dan bangang punya PKR!

Anonymous said...

4.04

bukan PUK***K KAU tetapi hendaklah dieja PUKIMAK KAU

komandomelayu said...

Kah kah otak pencacai PR dh sengkek tak de modal!

Minta maki mak sendiri?

Anonymous said...


Politik Aljuburi...ganas...teringat china doll

Anonymous said...

siapa yang mentadbir Selangor...pkr ke dap?

usin said...

syabas anon 9:55 pm. ajak la lg kwn2 & sedara mara yg tak pro pakatan sgt utk tinggalkan pakatan. yg pro2 tu biarkan. nanti pakatan langsung x dpt undi. nanti di tuduh x demokrasi pulak.

Anonymous said...

komando 'hammer' melayu..hang punya idea teramat baguih tp hang buat dulu,nohhh.

pok ngah nik ajis said...

Umno sapu pasir dlm takat lubang kubor je. . Ataupun takat kena bedil meriam katak tapi kera. Jaan PANDAI KONGKEK RAKYAT korek pasir dah jadi lombong besi atau lombong dedah terbesar didunia. . . . Apa cari selain pasir. . Nadi bumi jugak ke. . !!!!!

pok ngah nik ajis said...

Ko bukan binatang. . Tapi akal dan nafsu ko yg mcm binatang. . Seperti ostaz ko berakal binatang dan berimamkan syaitan. . doa main sebut KO KO . . Bodo KO boleh bangun lagi. . Lain kali sebut TKO. . . TKO. . .

pok nagah nik ajs said...

Ye ke. . . .Lahni UMNO perentah dah 50 tahun aku tak minta sedekah pun. , puak Pakatan ramai minta sedekah ada lah. . X caya gi putrajaya tengok geng geng pakqtqn mintq projek dari kerajaan UMNO. .

Anonymous said...

KESIMPULANNYA UNTUK CACAI PR SEMUA
khad untk khalid flinstone
................................................_¸„„„„_
........................................„--~*'¯.......'\
..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
**¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
.:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
.::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
:.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
:.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
:.': : : : :"-„ : : :"\
.:.:.: : : : :" : : : : \,
:.: : : : : : : : : : : : 'Ì
: : : : : : :, : : : : :
"-„_::::_„-*__„„~"

Anonymous said...

Lah.. Kau ni baru keluar bertapa kat gua batu cave ke ? Dah selama ni memang ni lah UMNO buuat..

Anonymous said...

Kepada semua rakyat Selagor yang gusar kerana tanah Selangor sudah di korek jadi lubang besar.

Aku nak tanya kaurang.
Kemana pergi nya pasir-pasir tu setelah di gali kalau tidak dijual kenegara lain untuk keuntungan penasihat ekonomi PKR dan Menteri Besar Selangor serta lain-lain orang PKR yang terlibat.
Ke mana pergi pasir-pasir ini ?

Aku pergi ke Singapura melawat orang kahwin di Tampines Avenue 10, aku nampak banyak tertimbun pasir-pasir HDB untuk pembangunan kerajaan Singapura mereka.

Timbunan pasir-pasir ini bukan satu tempat, ada lagi satu kawasan penuh dengan simpanan pasir macam gunung-gunung di sana.

Aku tidak boleh hapuskan bayangan sekiranya gunungan pasir ini datang dari Selangor.

Sebelum itu aku dengar dari orang sana mengatakan Indonesia tak mahu jual pasir dengan kerajaan Singapura kerana perjanjian pemulangan bangsat (jutawan Indonesia kebanyakan nya orang cina Indonesia) yang lari ke Singapura hendak melarikan wang kekayaan mereka ke Singapura.