Monday, December 10, 2012

FOTO NAJIB DAN KAK MAH LEPAK MAKAN NASI DAUN PISANG.


memang cool.

29 comments:

To Live Again said...

Tapi GAP,

Tak sedap dgr la.Sebab darpd info yg aku dpt,Najib singgah makan di RESTORAN RAJU,Jalan Gasing..Takkan kedai India 2.Based on nama mcm INDIA BERAGAMA HINDU.Adalah lebih baik Najib g mkn kt kedai2 Melayu yg ada beribu kt KL ni.Takut fitnah plak nnti.

To Live Again said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Jap lg ada la penCACAI hantar gambo Tim Presiden Parti Kahak Hijau makan B*BI dgn khaLIPAS Guan Eng....

Muahahahahahahaha.....

Anonymous said...

To Live Again

Alamak, kedai ni kat mane ar plak.

http://ondscene.my/pengguna/logo-halal-jakimdisalahgunakan

Anonymous said...

freemalaysiakini2 , Delivers The Latest Breaking News And No Subscription Needed...

Anonymous said...




klau negara aman,harmoni,bersemangat perpaduan....PM nk g mna2 pun tk risau,tk takut...

mcm mna...ada pendapat lain?

takbirrrr....

Anonymous said...

GAP kasi tepek gambor Mat Sabu masa makan semeja sepinggan segelas bersama geng mabuk di Restoran Non Halal yg jual arak dan babi dulu. Lepas tu tepek jugak promo Majlis makan malam PKR yg turut sediakan makan minum non halal @babi&arak kasi anon first tengok... Dey makan tepi jalan pon nak kecoh!

usin said...

toksah dok kesah puak pakat-pakat fitnah ni punya spin. tak buat apa-pun boleh jd bahan fitnah jugak. yg penting buat apa yg menyenangkan rakyat. puak pakat-pakat fitnah ni memang sentiasa menjalankan tugas mereka cipta fitnah. biarkan. nanti dorang akan mabuk sendiri makan fitnah...

usin said...

toksah dok kesah puak pakat-pakat fitnah ni punya spin. tak buat apa-pun boleh jd bahan fitnah jugak. yg penting buat apa yg menyenangkan rakyat. puak pakat-pakat fitnah ni memang sentiasa menjalankan tugas mereka cipta fitnah. biarkan. nanti dorang akan mabuk sendiri makan fitnah...

Anonymous said...

NAK JADI PEMIMPIN INI MCM LAH, ADA ORANG PERHATIKAN LAH. MCM ANWAR LAH DULU TUNGGANG KUDA SKRG TUNGGANG ORANG LAH.

aloya said...

Amboi sedap nampak, restoran mana ni?

Anonymous said...

Ada sijil halal JAKIm ker dkt kedai tue..?

Anonymous said...

haha..nak p/raya punya pasal...

Anonymous said...

erk!....apsal dgn praya plak..?...tu kan kaw selamat bn!...suke dia nak gi manapun....orang suke pm sempoi!

Anonymous said...

Dah confirm la haram kan. kedai indu...kalau ya pon nak kempen p la kedai org islam. subhanallah.

rkb said...

PM laki bini santai jer makan minum kedai tepi jalan. Amannya Malaysia ini !

Usin,..MU menang malam tadi. Enam mata mengatasi Man City di tempat kedua.

MU semakin kukuh ditangga teratas!
Spurs..??

Anonymous said...

Tambahnya, monorel itu sudah lama dijanjikan oleh kerajaan persekutuan dan sepatutnya ditunaikan tanpa dijadikan modal pilihan raya.

"Kenapa buat syarat (jika BN menang)? BN menjanjikannya bawah pentadbiran sebelum ini, jadi kenapa perdana menteri kata ia hanya boleh dijalankan jika BN menang?," kata Lim.

Katanya lagi, warga Pulau Pinang tidak mungkin termakan janji seperti itu apabila ia tidak ditunaikan sebelum ini.

"Anda fikir orang akan percaya dengan janji itu

Anonymous said...

Sayang semangat kemenangan MU tak dapat dijelmakan oleh harimau malaya mlm tadi.. Kelab kesayangan PM tu....

Anonymous said...

Ko jadi pembangkang..tapi semua ko nak kerajaan persekutuan buat... jambatan ke-2 lah dan berbagai lagi.. Buat la satu2 dulu.. Tamaknye cina cibai ni...

rkb said...

Tentulah dengan syarat sebab lebih mudah melaksanakan projek mega apabila kerajaan pusat dan negeri di bawah pentadbiran parti yang sama.

rkb said...

Jangan jadi macam di Selangor,...kerajaan pusat nak selesaikan masalah air tapi kerajaan negeri PKR tak mahu bekerjasama.

Bila berlaku krisis air, rakyat yang susah !

Anonymous said...

kt Rajoo ni..mahal woo sini..tp sedap

Anonymous said...

rkb 4:03

undang2 pentadbiran mana kamu pakai tu?

Anonymous said...

rkb 2:39

Rajoo ni tempat kaum elit lepak... harga dia pun boleh tahan...bagi org tempatan mcm aku ni image ordinary yg cuba ditunjuk oleh Najib mmg tak kena...

Anonymous said...

kalu tgk sambutan org ramai yg dingin dlm lawatan ini ia adalah petunjuk peluang BN di sgor...

komandomelayu said...

Jangan cepat emosional !

SOP UTK ESCORT PM & TPM DIRANCANG DGN TELITI YG MANA AKAN ADA ANGGOTA AWAL YG DITUGASKAN DIBELAKANG TABIR MENYELIA ATAU CHEF ATM TERLIBAT UTK SETIAP JUADAH YG AKAN DIBERI KPD SPB AGONG,PM DAN TPM.

Lebih baik makan makanan keling janji halal daripada makan daging saudara sendiri !

Anonymous said...

Salah tu komandomelayu..makan lebih makanan keling dari makan lebihan makanan saudara sendiri!

Langsi said...

komando... makan nasi kedai Hindu (yg tak halal tu...) memang la dia tunjuk2...tayang2.

Ater berani ke dia tunjuk dan tayang makan RASUAH? Makan Tuya dan ZZ kat PD...berani ke tayang kalo tak ditarik telinga dek BadakKatek!

Anonymous said...

sape yg sudi nak tegur Najibtuya laki0bini....cuma pekedai & pekerjanya aje yg layan...kebetulan plak ada mat saleh kat situ....dudulah semeja....nak harap rakyat lain tegur...eemmmmm...wat dono jeee.......padan muka kena pulau ngan org Petaling jaya...coooll..