Sunday, December 2, 2012

HARIMAU MALAYA PATAHKAN TENGKOK GARUDA !

41 comments:

Kelab Anak2 UMNO Terengganu Masuk PAS said...


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Anonymous said...

siannya bloger pas.

nak cari makan sampai terpaksa masuk blog gap.

YB Raz said...

nampak sangat penipunya kelab anak umno masuk pas...ntah bila pulak kelab ni wujud..kalau dah anak pas, cakap je lah anak pas..xyah mengaku ler jadi anak umno..bodoh melantun hahaha..

erkk malaysia menang ni salah rajagopal ke? bila nak tukar jurulatih baru ?

Kelab Anak2 UMNO Terengganu Masuk PAS said...

Kitaorang memang anak UMNo... Taknak caya sudah...

Anonymous said...

Kelab Anak2.... Korang ni bengong melantun lantun terang2 korang ni pencacai Anwar Ibrahim. Nak tau siapa Anuwar tu? Yang sokong LGBT, murtad, pluralisma, israel, zina tu la sial!

Anonymous said...

pegi mamposla konon anak umno masuk pas puiii...jgn nk cong la bapak hamPAS ko dari tadika lg dh htr kau gi PASTI penyesat tu ..pasal tu la kau bodo otak hamPAS satu sen x guna...woi bole belah org tgh hepi tim bola mesia msk sparuh akhir kau nyibuk sini apsal dah brambus ..n get lost

Anonymous said...

bior ler ....namanya pun anak anak...belum sunat lagi la tu gamaknya,,,,

Anonymous said...

org tgh seronok dok cakap pasal bola..

yg kau tu masuk pas tu kau punya pasal le,apa ingat semua org piang macam kau masuk pas..

Habis org yg dulu undi PR (piang mcm aku)akan reramai undi BN kau tak pikir.

Yati-Bakery said...

Tahniah pasukan Malaysia dari Yati-bakery.....
http://yati-bakery.blogspot.com

KELAB ANAK ANAK BODOH PAS said...

DAH NAMA KELAB ANAK2....PASti LA BODOH BANGANG...HAHAHAHAHAHAHHA...CAM BAPAK2 PAS DEPA...MUAHAHAHAHAHAH...!!
INILAH CARA BODOH LAGI SEWEL TEKTIK PUOK2 PAS NAK BUAT LAWAK BODO...........

MUAHAHAHAHAHHAHAHAHA.....

kakiBOLA said...

MALAYSIA MENANG LAWAN INDONESIA PASAL 2 PERKARA....

PERTAMA
Pemain2 kita mendapat rangsangan semangat dari PM kita.

KEDUA
Tiada penonton yg membawa masuk bendera PAS.......bendera SIAL...!!

muahahahahahahahhahah....
sebab ke-2 lebih logik...

MELAYUJATI said...

Sedap2 sembang pasal bola, tapi masuk je pecacai puak PAS ni hilang langsung mood.

MELAYUJATI said...

Sedap2 sembang pasal bola, tapi masuk je pecacai puak PAS ni hilang langsung mood.

Anonymous said...

Tak habis2 sikitol ni meroyan kat semua page pro bn...belahlah...orang yang buta hati ni..yang bersekongkol dengan dap..yang terang menentang islam....pkr ..yg mempunyai seribu satu maaalah yg tak dpt nak tutup tu...apa ke jadahnye...patut halau je dari bumi bertuah ni...tak sedar diri...

Anonymous said...

Berapa banyak pkr bayar kat bro...tak pe....cari makan

rakab said...

Gamatnya laa rumah aku malam tadi,..dah macam mini stadium !!
Dengan anak-anak, anak-anak buah, anak-anak jiran, sasudara-mara yang datang berkunjung [cuti hujung minggu], tak henti-henti bersorak !!

Semangat PA Umno yang membakar semakin marak dengan kemenangan Harimau Malaya. Ditambah pulak kejayaan MU pagi nih !

Iskh,..seronoknya laaa...

komandomelayu said...

Kesian anak umno masuk pas!

Memang nasib manusia ada yg lahir bertuah tapi menjadi celaka dan rugi kerana termakan pujukan syaitan lalu berpaling dari kebenaran dibutakan mata dan hati !

Kalu dah tkde modal baik korang baca tafsir al quran dari dok tunjuk bahalol jaja fitnah!

Pekong Pondan said...

It is better to do Ibadah than watching football. Play football is helthy exercise.

Play buttock is unhealthy exercise...

Because...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

anak2 umno tu lulus taska je ke.ko pi tgk like klu org link anwar aljuburi..ko pi tgk..
tak paham2 lagi???
ahhahhhahahahhaha...

Anonymous said...


tahniah kpd HARIMAU MALAYA... unggul... tapi perjuangan masih belum selesai....

Perlawanan masih belum tamat. persiapan & kesiapsiagaan perlu dimantapkan lagi tanpa lalai & kompromi!

Selamat berjuang HARIMAU MALAYA... sehingga menjadi JUARA AFF SUZUKI nih!

Anonymous said...

soalan cepu emas

Di Stadium semalam .
Berapa ramai penyokong ia itu
Melayu ??
Cina ??
India ??

Pasrael said...

Mmg benar antara faktor kjayaan Harimau ialah tiadanya totok pncacai Pas bwk msk bendera sial mrk kedlm stadium,trus brjuang harimau umno

Anonymous said...




anon 10.12am...bodo piang la ko ni...semua org Malaysia..bkn indonesia...yg menang Malaysia... bodo....
anon 3.13..anak2..budk kecik...tpi kecik2 da kena jubur al-juburi..mmg mcm tue...hehehehee


takbirrrr....

Anonymous said...



yg aku nmpak..bju biru/oren/baju malaysian tiger...dn bendera malaysia...

Anonymous said...

Msk la pas bro, kt sane mmg himpunan org bodo cm ko..

Kelab Anak2 UMNO Terengganu Masuk PAS said...

hahaha.. korang tak boleh terima hakikat track record buruk UMNO perintah Terengganu sejak 50 tahun dulu.. Pemimpin UMNO Terengganu BODOH baru sedar Mereka BODOH... Tuhan dah tunjuk... Korang nak kata apa pun korang kata... Kerja2 aku bakal selesai... Korang terima pembalasan atas kerja2 korang... Kami generasi baru Terengganu tak bodoh...

Anonymous said...



BILA SUKAN DIPOLITIKKAN oleh UMNO!

Dalam PAU2012, wakil UMNO Kelantan Mohd Alwi Che Ahmad, Adun Kok Lanas dengan bangganya mengistiharkan bhw kejayaan pasukan The Red Warriors Kelantan adalah hanya hasil kerja UMNO!


HAKIKATNYA:

kerajaan negeri kelantan beri mandat kpd anuar musa untuk ketuai KAFA walaupun berbeza parti.. khususnya umno... kerana kerajaan kelantan tak nk politikan pasukan bola yg menjadi milik rakyat bukan milik parti tertentu seperti hujjah mamat adun kok lanas tu...

begitu jugak tanggungjawab kafa untuk urus pasukan bola dan urus stadium... dan kutip hasil tiket perbadanan stadium tersebut.... telah termaktub! kerajaan negeri akan bantu mana yg mampu...

KAFA dibawah pimpinan ANUAR MUSA berjaya menguruskan stadium, pasukan the red warriors ... itu kita seluruh rakyat bersama ...ucapkan TAHNIAH! Bahka seluruh rakyat kelantan bangga dengan pasukan negeri mereka tanpa berbelah bagi dan tanpa apa2 sentimen politik didalamnya... kerajaan PAS cukup demokratik dan profesional dalam isu ini... PAS tidak tamak kuasa n jawatan dalam isu bidang profesion yg khusus seperti sukan ini.

Walaupun kekurangan hasil negeri kelantan tetap hargai pemain2 yg berjaya..... dengan cara tersendiri oleh pimpinan kerajaan negeri bahkan KDYMM al Sultan Kelantan, Sultan Muhamad V.

tapi bila alwi bongok tu ungkit dan bangkitkan peranan kerajaan negeri dan kaitan dengan politik umno ... maka semangat sukan & patriotik rakyat kelantan akan terguris dengan keceluparan alwi menanam sentimen politik dalam sukan yg sepatutnya milik rakyat bukan mana2 parti itu. ...


BURUKNYA UMNO

Sudah lumrah budaya UMNO mempolitikkan setiap institusi kerajaan dan negara termasuk Institusi Istana untuk capai kepentingan politik sempit mereka......

lihat peristiwa rampasan kuasa kerajaan negeri Perak dibawah PR pd 2009 .. sultan perak diheret memunapulasi perlembagaan sendiri.

sama yg berlaku di Selangor.... campur tangan 'istana dibawah telunjuk UMNO' dlm banyak isu kerajaan negeri terlalu jelas kpd rakyat....

juga Johor & Pahang .... tindakan berat sebelah pihak Istana yg memihak kpd UMNO dan meminggirkan hak serta harapan rakyat yang bukan UMNO amat ketara!



TAPI AKU JUNJUNG TAATSETIA ..

aku sangat hargai keadilan & kebijaksanaan Duli2 Tuanku YMM al Sultan Kedah, al Sultan Kelantan & Sultan Terengganu yg hargai secara adil & saksama aspirasi setiap rakyat dibawah naungan kerajaan & jajahan dibawah takluknya!
DAULAT TUANKU, ALLAHU AKBAR!

semoga umno tak boloti/ tak ramapas ROYALTI MINYAK hasil negara dari diagih kpd kerajaan Tuanku di negeri2 yg berhak!

Tuanku... berhati2 terhadap bisikan setan UMNO kerana ia akan menyesatkan Tuanku & hamba rakyat sekelian.

Tuanku... madey kata UMNO tu parti setan yg dikenali... mohon tuanku2 sekelian jauhi akan kerja2 setan UMNO itu! Bahaya dunia akhirat, Tuanku!

Ampun Tuanku, atas persembahan bahasa patek, hamba rakyat tuanku yang tiada lah tinggi adabnya ini.


Anonymous said...

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu anak-anak umno pas

tak tahu kalau kau dah jadi ahli nujum, tapi rasanya cuma kao je yg malang ,

orang lain berusaha ingin berkat/rahmat.

dan akan malang PAS tak kan pernah menang lagi kat terengganu.

kelantan?malang hari-hari air minum 'milo suam;'.

Z said...

Trbaik bro..milo suam pn da x brape nk suam dah..huhu

Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...



UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Anonymous said...

tahniah pada team harimau malaya.

Cerita ikut topik la pencacai oooi, nampak sgt takde akal dan modal.

Anonymous said...

Xusah nak pelawoklah anak umno masuk Pas...ni mesti anak Pas yang telan lencana hijau,yang mati kubur suku.yang tak makan sembelihan org umno,yang sembahyang dua imam,yang sembahyang kat surau dan masjid Pas,yang doa orang suruh musnah.yang selalu memfitnah,yang selalu mulut celupar,yang suka cakap kotor,yang suka cakap besar,yang suka cari aib orang aib sendiri tak nampak,,,bla...bla...banyak lagilah....

Anonymous said...

Anak Pas ingat duit royalti tu nak suruh bahagi seribu setiap bulan ke??Pah tu dok saja2..g dengar ceramah Pas yang fitnah pah tu beri derma utk poket penceramah pelawok..xnampak ke kita telah dapat pembangunan dengan masjid besar merata-rata,bangunan sekolah bertambah dan baru,negeri bersih dll.Bersyukurlah sikit jangan dok napok hok buruk jah.Bangunan runtuh pun nak salahkan kerajaan..dalam banyak-banyak adalah salah satu yang jadi macam tu..kalau masa belum runtuh xpulak puji kerajaan..selalu nak mencari salah silap orang kerjanya..yang baik jadi buta mata buta hati tapi kalu yang buruk walaupun kecil terbeliak biji mata..ni lah jenis yang tak bersyukur...

Anonymous said...

Tak payah kerja PAS ceramah siang dan malam dengan riak sekali. Jangan harap Nik Aziz nak lepas jawatan sebab tak payah kerja senang saja cuma bagi ceramah kuliah suboh & baca khutbah sahaja. Lain-lain biar anak buah buat, bila baik dapat nama kalau ada masalah kata tak tahu sahaja. Siapa pun tak boleh pertikai sebab dia letak diri dia tahap tok guru.

GotYou! said...

Org2 PAS PIS PUS ni meroyan pasal duit royalti bukannya apa...sbb MALAS bekerja...taunya nak hidup senang dan berbini banyak aja...siang malam bergunjing menghanjingkan orang. Apala nak heran sangat pasal duit royalti tu. Bukan ke dah kenyang dengan laba fitnah junuh janah makan dagung saudara seagama setiap hari? (Walaupun bagi orang pastaik ni puak2 depa je yang Islam kat Malaysia ni). Hakkkk Ptuihhhh!!!

Anonymous said...

sape nk nagku kalau berak tepi jalan..muka tak malu..kalau dah pancacai pembangkang..pencacai jg la...terlebih makan benda yg haram..dh jdi darah daging memg susah nak jd siuman semula.yg kerja dgn goment tp masih maki kerajaan..tu namanya makan gaji buta..hati pn jd buta.gelap pintu hati..jumpa TGNA la..insyalah dosa terhapus.,.

Anonymous said...

Anak muda masuk PAS wat per...bodoh..Nabi tak ajar doakan kemusnahan sesama Islam..Melayu Islam Islam Melayu

Anonymous said...

GBS sekadar pandai mengarang ayat kerana pernah bersekolah di sekolah kerajaan,namun jelas mereka adalah Golongan Bodoh Semulajadi yang hatinya gelap.Golongan ini akan kekal selamanya bersama pemimpin mereka iaitu Al-Juburit dan pengasas Persatuan Ulamak2 Kelantan Ingkar atau singkatannya P.U.K.I.Anwar cukup senang sekali berdampingan dengan P.U.K.I kerana mereka ini juga menyokong satu lagi persatuan iaitu Chinese Indian Brotherhood Against Islam,atau singkatannya C.I.B.A.I.

mamatz said...

heheheh alhamdulillah menang..

Anonymous said...

Bodoh punya anak2 umno terengganu masuk pas (rekaan aje ni)
Dasar tak sedar diri dapat hidup aman damai, negeri aman sukan maju (juara sukma) akademik terbaik kebangsaan (upsr)dan mcm2 lagi
Tapi ini lah manusia, kalau dah dasar pembangkang tu memang dasar pembangkang..ade sahaja helah dan isu yang dipolitikkan...semua benda tak betul..macamlah hamPAS tu maksum, perfect sangat...
Kita tengok siapa yang dapat balasan ALLAH swt nanti...kita tengok ye

Anonymous said...

anon 2.52 am
betul2 ko bagi bukti2 bodoh.. tkde bukti lain yg lebih baik ke..

wa ka ka...

woi..terowong kat jepun pun runtuh la..negara maju tu..tak kan stadium roboh sikit tu pasal parti UMNO kot..aduhai//bodo..bodo.. ko balun la kontraktor yg buat stadium tu..

ni ..TUDM terima 2 buah helikopter dpd eurocopter hari ni... next akan terima lagi 10 buah sehingga tahun 2014.. dah siap ke karangan fitnah ko kpd UMNO...

adohai...mampos mcm ni..puak2 haramjadah ni..