Sunday, December 2, 2012

NAJIB DAN ZAHID HAMIDI MENGHARGAI BLOGERS.


dalam satu pentas utama sebuah parti.
dalam satu pertemuan terakhir sebelum pilihanraya.
dalam satu ucapan penutup sebuah parti utama negara.

seorang presiden dan naib presiden parti umno mengucapkan terima kasih di atas perjuangan BLOGERS dalam membantu/menyerang dan memberikan penjelasan mengenai politik dalam dunia maya.

kami menghargai ucapan pihak tuan.

apa pun kepada pimpinan tertinggi parti, saya melihat akan perlunya umno/bn melakukan satu perancangan paling teratur bagaimana nak cater pengundi di lembah klang.

berulang kali kami tuliskan, satu grand design perlu direncanakan bagi 

menyukakan
mengurangkan
menambahkan
meminimakan

sedikit sebanyak kos tanggungan mereka.. percayalah dengan saranan kami, usikan kerajaan yang berjaya mengurangkan kebocoran poket penduduk lembah klang, akan memberikan impak luar biasa pada pru ke 13 nanti.

pembahas gagal 'memahami' isu ini.

21 comments:

Faris Adli said...

Meminimakan duit poket yang keluar tu idea yang bijak. Tapi jangan hanya tumpu pada lembah klang je. Malaysia ni bukan sebesar lembak klang je. Bandar-bandar lain pun kena ambil tahu juga. Contoh macam kat jb dengan kuala terengganu. Barang mahal juga. Jangan jadi macam nkra kenderaan awam. Tertumpu kat lembah klang je

Pasrael said...

Tahniah bloggers pro kjaan,anda sememangnya layak diiktiraf atas usaha xmngenal penat dan jemu,tahniah skali lg

Anonymous said...

Sekarang Fuckaton haramjadah sudah tidak bole dudok senang. Lim Kit Cheebai dan Lim Guan Lanchow, serta agen Yahudi Zionist bacul dan Nik Najis syaitan nirrajim semua sedang panik giler dan terkucil kucil. Lebih2 lagi agen Yahudi Zionist, kerana beliau tahu Boss beliau Yahudi Zionist Neocons berikan bantuan bukan percuma, mereka mahukan imbalan dan jika tidak ada pulangan, sudah pasti nasib Hero Tamil dihujong tanduk. Itu yg buat Hero Tamil gelisah siang dan malam, muka naik cengkong, malap dan kusam, stress giler vavi.
Diakhir akhir hari, beliau akan merancanakan apasaja rekayasa, fitnah, penipuan, pembohongan dan akan menggunakan sesiapa saja waimah anak isteri sekalipun, begitu desperado, kerana yg penting nyawa beliau dan kote bengkok beliau saja, yg lain pergilah mampos. Inilah Hero Tamil yg sebenarnya, tidak ada maruah, tidak ada moral, tidak ada tanggungjawap dan tidak ada peri kemanusian.
Itu sebab pada akhirnya ini jangan terperanjat kerana rekayasa fitnah, penipuan, pembohingan sperti Altantuya, PI Bala, Cincin Rosmah, kena racun arsenik, kena HIV, 7kotak rahsia kerajaan, semua akan dimainkan dan diulang, dicetak rompak, diberi nafas baru, diubahsuai, dgn pelakon2 murahan yg bole mengalah pelakon2 Tamil. Inilah akal dan otak berjambul Yahudi Zionist untuk agenda jahat dan kotorr "Putrajaya at all cost?
Hanya pencacai2 dan penjilat2 yg bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, anak isteri, mak bapak, adik beradik, hidup pun sia2 saja menghabiskan beras, sanggup menjadikan barua, keparat, bangsat kepada agama, bngsa dan negara.
Yang berakal, berfikiran waras, insaf dan sedar, insaflah, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari bersetongkol dgn peliwat terkutok, agen yahudi zionist dgn Pluralisma dan LBGT, Parti Ajran Syaitan nirrajim yg hanya tahu memecah belah umat Islam, Komunis biiaDAP yg rasis giler vavi, dan bermufarakah demi agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari spesis2 keparat, bngsat dan lahanat.

Anonymous said...

Terima Kasih para bloggers...Terima Kasih kepada PM tersayang..

Biarlah kita hentam PR dengan seberHEMAH yang boleh..tetapi dengan FAKTA bukan macam mereka kaki FITNAH Laknatullah.

Semoga Allah swt terus memberkati Negara kita tercinta dan juga kita semua rakyat Malaysia yang kasih pada Tanah Air.

Anonymous said...

Syabas gap dan rakan rakan bloger...

freethinker said...

.

.

Anonymous said...


Mulut Busuk (Hipokrasi) UMNO

Melayu UMNO takut nak DEBAT tapi kuat MENGUMPAT!

Ketua2 UMNO takut nak ke MAHKAMAH tapi kuat MEMFITNAH!

Puak2 UMNO takut nak berhukumkan SYARIAH tapi kuat BERSUMPAH!

Kerajaan2 UMNO takut di AUDIT tapi kuat MENGHERDIK!

Nurmujahidah Ismail said...

tq bloggers kedua-dua belah pihak sebab menampakkan yang benar daripada yang salah.. :D
http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/kefardhuan-selepas-kefardhuan-solat.html

Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...




UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...



UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

Ini bukan kelab.... hehehehe

Anonymous said...

isu2 masyarakat marhaen kene perjuangkan.semlm kawe ambo marah2 apasal roadtax motor/kereta 3party mahal sekarang,GDL/PSV naik mendadak dari rm20 ke 50 sekarang 65 pulak.orang bukan suruh kutuk tak habis2 dan menangis lah orang suruh cerita/ beri pendapat bagaimana nak bagi rakyat jangan kasi marah tak tentu pasal.

Anonymous said...

bersidang pun sibuk nak memburukkan orang & parti lain.....

patutnya fikirkan bagaimana nak pikat semula hati rakyat yg bulat2 menolak UmNGOK pd PRU yg lalu... rakyat menolak UmNGOK adalah kerana tekanan, kos & bebanan sara hidup yg naik , menteri2 yg kebanyakkan dari UmNGOK plak banyak memberi alasan yg sama saban tahun bila ada kenaikkan... itu yg patut dibahaskan...tegur pd pemimpin sendiri, kenapa suka menaikkan sesuatu barangan tanpa memikirkan rakyat terbanyak...sebab keahlian UmNGOK pun bukan sampai puluhan juta org pun...itu yg patut dibahaskan....bukan sibuk memburukkan & hina nama org lain & parti lawan......BODOH!!!!!

Anonymous said...

PAKATUN lagilah bodoh! Tiap-tiap hari fitnah jadi makanan ruji tak sedor2 lagi? Pork Nick...apa dalilnya Rasulullah pengkhianata bangsa wahai si tua kutuk???

Anonymous said...

kalau PRU lepas aku bagi 1 undi untuk PAS

PRU DEPAN ... Dah pun ditetapkan

2 undi untuk UMNO

bye bye PAS..

Anonymous said...

Aku tinggal di Selangor. Apa yang aku nampak sekarang ialah bandar aku lebih kotor dari masa BN dulu,sampaikan aku terlanggar sampah dgn kete, jalan lagi teruk sampai tayar and absorber aku selalu kena tukar,traffic light selalu rosak(lama lama plak tu),lampu jalan pun berbulan tak dibetulkan.Aku tenguk sticker Ah Long semakin banyak,rumah urutlah, sex toys lah,macam dah tak terkawal.Pulak tu,PR kasi projek kat kroni buat beratus ratus bakul sampah yang berlampu ditepi jalan utama yang memang sibuk,macammana nak buang sampah kalau nak stop kereta pun tak boleh?Pelik, tiap tiap 40 tapak kaki ada tong sampah yang berlampu.Aku tenguk memang tong sampah tu selalu kosong pun.Pada bloggers yang tinggal di sekitar PJ tolonglah ambik gambar tong tong sampah ini dah masukkan dalam blog.Someone is making a lot of money by just supplying and installing these tong sampah to Selangor.Macammana nak perintah negara macam ni?Sudah cukup sudah....

Anonymous said...



11.40,menatang mu...menatang sungoh..anok darat sapa ni...belaan setan mna pulok msok..gi main jauh2..buat malu ore PAS jer...dok suka teregnu ,kata hodo teregnu uat pe...blajor sekit...jgn nok ckp merapu

Anonymous said...

najib jawab tuduhan deepak dulu...jawab jgn tak jawab...atau nak kena tunggu rosmah bagi green light dulu...

Anonymous said...

kalu ikut teori cai2 UMGOK tak jawab makna betul la tu..

Anonymous said...

AIDCNews – – Seorang bekas ahli seumur hidup PAS, Zainon Ismail atau lebih dikenali dengan nama pena sebagai CN Al-Afghani mendedahkan PAS telah menandatangani satu perjanjian sulit dengan DAP dan PKR untuk menggugurkan perjuangan hudud dan Negara Islam.
Menurutnya, perjanjian sulit itu ditandatangani pada 18 Disember 2009 di antara Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.“Kita ini ditipu oleh pimpinan. Kalau baca dalam buku saya ini, ada saya sebut, persefahaman pada 18 Disember 2009 telah disebut dan ditandatangani oleh tiga orang pemimpin.“PAS oleh Tuan Guru Haji Hadi, PKR oleh penasihat dia, dan DAP oleh Lim Kit Siang.“Apa yang ditandatangani, di antara kandungannya, apabila PR berkuasa di Putrajaya, pemerintahan ini tidak akan menyentuh tentang hudud dan Negara Islam,”dedahnya dalam Wacana Mengembalikan Pas ke Landasan Asal, 11 November.“UMNO memang jahat, tak mahu buat hudud, tapi UMNO tidak pernah janji untuk buat hudud. Dan dia (UMNO) tidak pernah tandatangan untuk menafikan hudud.“Tetapi pimpinan kita menandatangani..tidak akan laksanakan hudud. Ini kita tidak tahu perkara ini. Ini kesilapan pemimpin-pemimpin kita, buat sesuatu tidak hebah kepada rakyat,”katanya lagi.Semua pendedahan itu terkandung dalam buku terbarunya yang akan berada di pasaran tidak lama lagi.C.N Al-Afghani sebelum ini pernah menulis buku kontoversi bertajuk ” Mohd Sabu Air Mata di Bumi Memali,” mendedahkan wujudnya penyelewengan dan penipuan berjuta-juta ringgit milik berpuluh-puluh anak yatim, 14 balu dan 200 mangsa Memali oleh pihak kepimpinan PAS.Akibatnya, buku tersebut dilarang dijual ketika berlangsungnya Majlis Memperingati 25 Tahun Memali pada November 2010, namun difahamkan saudara mara dan anak-anak mangsa Memali berusaha gigih menjual buku tersebut agar penyelewengan itu terdedah kepada umum.Menurut penulis, kutipan derma yang dibuat dari tahun 1986 sehingga ke 2001 iaitu selama 15 tahun, tidak pernah dibuat laporan penyata kewangan yang jelas.Kesannya, pada tahun 2001, salah seorang keluarga mangsa pernah membuat laporan polis tentang penyelewengan tersebut