Thursday, January 24, 2013

AL KISAH 2 PRESIDEN PARTI. NAJIB DAN HADI MAT LEBONG.


di atas adalah presiden pas hadi awang aka mat lebong. 

hadi jugak dikenali dikalangan mat rempit batu 6 ganu sebagai hadi lambong, satu watak hero low class yang jalan ceritanya entah ke mana.

entah ke mana begitulah dengan hadi, sekejap jual kalimah ALLAH sekejap tak jual kalimah ALLAH.

hadi lambong pernah bikin ribu pasal amanat gilanya.
kerana amanat gilanya, ramai penyokong beliau mati sia sia.

dan hadi buat tak tau je, buat dek je.
itulah kualiti presiden pas yang tak bertanggungjawap pada tindakan yang beliau lakukan.

hadi adalah low class.

dia adalah presiden parti namun sikapnya yang tiada berketanggungjawapan dan serius dalam menangani masalah umat cukup memualkan.

sepatutnya selaku presiden yang menggunakan nama islam, agenda perpaduan dan satu hati perlu menjadi keutamaan nya.

namun tidak.

dia menggalakkan perpecahan.
dia menggalakkan keruntuhan sesama islam.
amanat hj hadi adalah katalis penyongsangan otak sesat hadi.
SELAIN ANWAR,HADI JUGA LAYAK DIGELAR BAPA PERPECAHAN UMAT ISLAM.

beza dengan foto di bawah.
najib berada di gaza.
untuk menyatukan umat islam palestin di sana.

persaudaraan antara 2 kelompok palestin menjadi utama kehadiran najib di gaza.

jika persaudaraan ini dapat dikukuhkan, janji najib malaysia akan membantu pembangunan sebuah negara MERDEKA BERNAMA PALESTIN.




58 comments:

Sudir said...

Hj Hadi nak tembak burung Nuar ker nak tembak roket karpal tu.. Gaya sebijik macam Sherif Lobo..

Anonymous said...

DAP Babi!

Lancau Punye Langsi said...

Bro GAP... Mahmod Abbas dah quiry lawatan TokNajisNazak dgn Rosmah siBadakKatek ke Palestine, taknak cover story ke...atau dah gelapkan story???

Nak menyatukan Palestine??? Bukan ke selama ni UMNgOk Be-eNd hanya mengiktiraf Fatah bukan HAMAS.

Dan FATAH tu... umpama UMNgOk Be-eNd di sini. Bukan balik berita2 ttg Palestine ni... baru jelas!

Kalo betul utamakan perpaduan kenape perlu PAS join UMNgOk, kenape tidak UMNgOk yg join PAS... kita tengok keikhlasan UMNgOk!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

NAJIB BERJIWA BESAR
NAJIB PEMIMPIN MELAYU ISLAM SEBENAR
DUNIA ISLAM ARAB PUN MENGHORMATI DAN IKTIRAF NAJIB

TAPI

HJ. HADI ADA BATU BESAR ATAS KEPALA
YANG PERASAN DIA PEMIMPIN ISLAM
TAPI SEBENARNYA HANYA DIKALANGAN PENGIKUT PAS SAHAJA.
DUNIA ISLAM TAK KENALPUN SIAPA HJ. HADI.

JADI TAK YAH LE NAK BANDINGKAN HJ. HADI DENGAN NAJIB.

Anonymous said...

NAJIB BERJIWA BESAR...
DUNIA ARAB PUN IKTIRAF DAN MENGHORMATI NAJIB.
NAJIB PEMIMPIN MELAYU ISLAM SEBENAR...

TAPI

HJ. HADI ARAB TAK KENAL PUN...

SIAPALAH HJ. HADI NAK DIBANDINGKAN DENGAN NAJIB...

komandomelayu said...

presiden pas

harap senapang patah peluru dua butir tu je nak pegi palestin?

tapi senapang kat dalam kain dah lama mati pucuk!!

bakal PukiMak pakatan haramjadah!

ada senapang shot gun tapi bengkok pasal asik tala bontot laki sama tembak china doll!!

penyokong tegar BABI LANGSI

DULU ADA PISTOL PELURU DUA BIJIK
TAPI SAYANG DAH TUKAR JADI PUKI CUMA UNTUK DITALA OLEH BABI!!

Anonymous said...

KESIANNNNN.....apalah nasib para pengikut nya yg telah meninggal dunia di alam barzah sekarang ni kerana masa hidupnya dulu terpengaruh dgn amanat hadi mat lebong ni ????

Anonymous said...

foolamak presiden pas pun kaki membak mcm yg merintah kelantan lebih 22 th tu cuma dia masih tak leh lwn punaisihat pkr,pemembak china doll!

Anonymous said...

foolamak presiden pas pun kaki membak mcm yg merintah kelantan lebih 22 th tu cuma dia masih tak leh lwn punaisihat pkr,pemembak china doll!

Anonymous said...

Lebeh bermakna kalau pergi ke Mongolia berbanding dengan ke Gaza kan?

PASdeadd said...

Salam, Hadi macam PARIA beraksi tunjuk HERO.. mau ludah ke muka pengkhianat Aqidah ini. Politik parti punya hal habis runtuhkan segala2 yang baik dan betul. Belajar agama hukum orang lain sana sini, tapi asas Agama pun tak betul, syaitan bertepuk tangan dengan ulaRmak SU'UK PAS Laknatullah ini, berjayalah mereka di atas dunia ini memecah belahkan Islam dan Umatnya.

Anonymous said...

bila ditanya pendirian UMNO sebagai sebuah parti tentang kalimah ALLAH, senyap & takde jawapan, yg ada cuma jawapan spin ,sama dgn majlis fatwa.....

bila ditanya apa pendirian Najib selaku ketua UMNO tentang kalimah ALLAH, senyap sunyi......

datang najib Ke Palestine bukan diundang , Tiba2 je terbang ke Palestine.... redah rumah org tanpa minta izin....sampaikan presiden Palestine, Mahmud Abbas pun mempertikaikan ape muslihat Najib datang ke Palestine tanpa pengetahuan beliau selaku Presiden.....nak cari miliage politik la nie...

Najib nie tak reti minta izin dulu keee ,main redah aje macam redah ke masuk ke Kelantan,

Anonymous said...

Mat lebong ...hehe

Anonymous said...

SUBHANULLAH, SALAWAT KEPADA RASULULLAH, SEMOGA UMAT ISLAM MALAYSIA BERSATU PADU

yogibear's season said...

Saya tidak akan bertanding pd PRU 13 akan datang...!

Betul ke Lebong...?

B O H O N G...!

Kita kasi karen sama dia..!!!

Aawwwwww..!

hehehe..

Anonymous said...

Asalamualaikum.....
walo haku kurang puas hati tetap haku sokom najib.....
tingkatkan jati diri mu najib sbb kamu ketua kami negara m'sia amnyer ketua org melayu khususnyer.....

Tun Teja said...


1. Sikap PM DS Najib yang sangat terpuji, termulia dari hati murninya untuk menyatukan Ummah antara Al Fatah dan Hamas di Palestine untuk kemakmuran, kesejahteraan, kekuatan kalangan umat Islam Palestine yang sentiasa di buru oleh pengkhianat Zionis Yahudi.
2. YAB PM DS Najib sentiasa melurahkan kepentingan masyarakat Islam prihatin kepada keluarga mangsa-mangsa Palestin yang dianiaya oleh musuh Yahudi.
3. Semangat pemimpin yang berperikemanusiaan memang sukar muncul di sanubari pemimpin-pemimpin pembangkang yang tamakkan kuasa dan kekayaan kroni mereka.
4. PM DS Najib berazam mencantumkan Negara Islam sejagat supaya menjalani hidup tanpa tanah kehidupan mereka di buru dan dianiaya oleh penjajah-penjajah zalim.

Penglibatan beliau dalam mengurangi kesengsaraan rakyat Palestin patut dihormati dan diingati di dalam sejarah Umno abad ke 21.

Anonymous said...


Paling senang beza antara 2 presiden, macam bumi dengan langit.

Najib tun Razak dan Hadi Awang, NAJIB menyinari bumi malaysia dengan cahaya terang dan gemilang, HADI menyinari dengan kelam dan balam.

Najib, semalam bersama2 rakyaat Pelastin sebagai PM pertama bukan ARAB sampai disana dan hari ini meneruskan misi dan tugas yang belum selesai.

Hadi, semalam dan hari ini terus benggong dan tonggong menyelesaikan petaka ciptaan dan rekaan nya berhubung kalimah الله
dan segala amanat gila babinya.

JASA-JASA kedua mereka beza BUMI DAN LANGIT

NAJIB berbakti untuk rakyaat negara tak kira apa darjat dan bangsanya.

HADI nak tegak negara islam dalam mimpi (pacak tiang bendera pas dan dap) yang termampu, lain habuk.

NAJIB berwawasan memajukan negara dan memakmurkan rakyaat.

HADI CUMA nak lelong PUTERAJAYA ambil komesen jer, tentu bangsa cina yg kaya raya, melayu mana mampu.

NAJIB (1) DUNIA orang kenal macam TUN Mahathir

HADI macam katak bawah tempurung, kalu tempurung dah kena bakar HADI kekal JADI presiden kayu ..............

فــاس فـــارتـي هــمـفاس



Tun Teja said...

24/01/2013 (Khamis): Singapore Straits Times : “Anwar denies involvement in ICs-for-votes scheme.”

The reporter’s name on this article is not stated.

1. Anwar Aljuburi berkata di kalangan sidang media, beliau sanggup menjalani pengujian RCI . Malaysian Insider melaporkan beliau tidak pernah melibatkan diri dalam latihan yang bertentangan.

2. Pemfitnah akhbar Straits Times Singapura menjelaskan bahwa mantan PM Dr Mahathir telah dituduh berulangkali mengetuai pelan ‘Project IC scheme’, iaitu memberi kewarganegaraan secara besar-besaran kepada pendatang asing tanpa izin di Sabah, dari Indonesia dan Filipina.

3. Kemudian tampil kenyataan Ambabiga, katanya “Apa yang kita hitungkan adalah ini masih berlaku, dan itu sebabnya kita mahu berhentikan.”

4. Pada minggu lepas, Azmin , Timbalan Parti Kelentongkan Rakyat pernah menyindir bahwa Anwar terlibat dalam penyiasatan RCI. Bercanggah kan?

5. Aljuburi menyalahkan Umno cuba menggunakan fail keterangan, dan ahli panel RCI boleh menentukan Umno yang terlibat.

6. Anwar menuduh PM DS Najib cukup sedar perkara itu, pemberian kewarganegaraan dilanjutkan selepas beliau memegang jawatan Perdana Menteri pada tahun 2009.

Persolananya:

• Kenapa Anwar berura-ura memanggil sidang media menafikan kegiatan Project IC pada tahun 1993?
• Straits Times Singapura memang akhbar penjahanam; menuduh Tun Mahathir, tanpa menunggu keputusan kemudian. Wartawan penulis artikel ini memang dayus, baling batu sembunyi tangan. Wartawan longkang, wartawan makan pantat babi.
• Ketua Bershit Ambabiga ingat dia tu keturunan dia datang dari Gunung Ledang ke? Bukankah dia datang dari Dildo Road, di tanah lumpur Sungai Ganges? Humbankan dia balik kesana.
• Ternyata jelas Aljuburi mahu lepaskan dendam diakhbar Malaysian Insider dengan PM DS Najib, dia pakai “serang peribadi”, atau “character assassination” menuduh PM DS Najib tanpa bukti.

Terbitnya pemimpin penipu Parti Kelentongkan Rakyat diMalaysia pada abad ke 21 yang bermaharaja lela kerana sang peliwat ini terlepas dari hukuman pelbagai jenayah yang dilakukan. Selagi peliwat ini tidak dihukum, selagi itulah dia akan menjahanamkan dam memusnahkan tanah air bangsa Melayu.

Pekong Pondan said...

HADI AWANG is a SAMSENG

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

otai Jb said...

Ni lah statement yg paling bodoh sekali, tak de fakta langsung.Ini lah akibat duk baca haprakkah yg kerjanya menfitnah je. BAGGANG punya org

yogibear's season said...

"...Masa saya jd MB dulu, terdapat berlori2 dokumen salah laku sakau menyakau harta kerajaan yg dilakukan dibawah pentadbiran Wan Mokhtar dr tahun 1972,...namun Badan Hisbah yg ditubuhkan, gagal mengemukakan walaupun sehelai kertas pertuduhan!.."

Betul atau Lebong...?

Anonymous said...

Saudara Anon 3:25pm.

Bilamana Pakatan Rakyat menang PRU ke 13 dan DAP dominan baru kau tahu nasib bangsa Melayu di bumi Malaysia. Sekarang kau perlekehkan pemimpin berjiwa besar seperti Najib Razak yang mengangkat martabat anak bangsa ke persada dunia. Tapi kau lebih teruk dari Cina laknat yang tak sedar diuntung yang mana datok nenek mereka telah diberikan kerakyatan percuma.

Orang Melayu baik hati sangat sangat. Satu juta kasi PERCUMA kerakyatan Malaysia kepada puak Cina laknat yang tak tahu diuntung.

Kau tunggu Anon 3:25pm bilamana DAP jadi jaguh kepada Pakatan. Disaat itu orang Melayu menangis pun dah tar berguna lagi.

Kau ingat Anon 3:25pm, sebaik baik Cina laknatullah terhadap diri mu ADAKAH MEREKA AKAN MENGHADIAHKAN KAU SURAH FATIHAH JIKA KAU MATI NANTI?

Oleh itu tarbiyahlah pada pemimpin kamu Hj Hadi Awang. Keluar dari Pakatan Rakyat atau Rakyat akan keluarkan pemimpin pakatan dari peta politik Malaysia.

yogibear's season said...

....Pengerusi Badan Hisbah, Tun Salleh Abbas yg menyiasat salah laku pentadbiran Wan Mokhtar, akhirnya dibayar pampasan RM 5 juta atas cadangan dr Zaid Ibrahim...

Betul atau Lebong...?

Senyap, sepi, sedu..tak terkata2

Anonymous said...

Tidak ada pemimpin di atas muka bumi ini yang perfect. Hanya seorang saja yang perfect iaitu JUNJUNGAN BESAR NABI MUHAMMAD s.a.w. Ada juga Nabi nabi terdahulu baginda yang membuat kesalahan. Tetapi mereka telah meminta ampun kepada Allah dan Allah perkenankan taubat mereka.

Hj Hadi Awang pada 8 Januari 2013 bersama Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) dan Lim Kit Sial telah menanda tangani kesepakatan bahawa orang kristian boleh guna pakai kalimah Allah, sedangkan majoriti ulamak dan mufti dah kata sesiapa yang menyokong telah KAFIR. Kenapa Hj Hadi tak mahu mengaku dan insaf. Inikah pemimpin besar PAS yang disanjung2 oleh golongan taksub kepada PAS?

Pada pandangan saya Najib punya kelemahan ialah kerana beliau baik sangat, macam Tunku Abd Rahman. Pada tahun 1963 hingga 1965 sewaktu Singapura dalam Malaysia dia terus meniup api perkauman anti Melayu dikalangan orang2 Cina. Almarhum Tun Dr Ismail, Menteri Keselamatan Dalam Negeri nak tangkap Lee Kuan Yew dibawah ISA. Tengku kata sabar.

Akhirnya cacing naik kemata. Dan sekarang Najib pulak hapuskan ISA. Bukan naik kemata dah masok dalam perut pun cacing. Hisap darah anak Melayu. Oleh itu bangsa Melayu, insaflah bahawa kuasa kita tinggal sikit aje iaitu kuasa politik. Jangan digadai. Jangan dengan cakap ANWAR IBRAHIM. Anwar bukan pemimpin dia penghasut dan petualang bangsa. Anwar 100% duplicate Mustafa Kamal Ataturk. Saya berani katakan diakhir hayat Anwar dia akan disiksa oleh ALLAH walau pun nyawa dan nadinya masih berdenyut. Percayalah. Anwar adalah DAJJAL Malaysia serupa Ariel Sharon. Tak payahlah puak2 pakatan nak kata UMNOgok = APCO. Itu topik basi.

Semuga bangsa Melayuku bersatu dan mendapat hidayah di hari Maulidur Rasul ini. Amin.

Anonymous said...


Kalo betul utamakan perpaduan kenape perlu PAS join UMNgOk, kenape tidak UMNgOk yg join PAS... kita tengok keikhlasan UMNgOk!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

January 24, 2013 at 12:37 PM
____________________________

Sapelah agaknya yang cop KAFIR pada UMNO tu? Agak2lah buat statement camtu UMNO join PAS? Adakah dengan masuk PAS sama dengan masuk ISLAM?

Anonymous said...

datang najib Ke Palestine bukan diundang , Tiba2 je terbang ke Palestine.... redah rumah org tanpa minta izin....sampaikan presiden Palestine, Mahmud Abbas pun mempertikaikan ape muslihat Najib datang ke Palestine tanpa pengetahuan beliau selaku Presiden.....nak cari miliage politik la nie...
__________________________

Apsal kena ketuk rumah YAHUDI dulu baru boleh masuk PALESTIN? Cuba ko jawab. Ko ada berani datang PALESTINE? Cakap macam orang hilang akal dan tujuan hehehe...

Anonymous said...


Najib nie tak reti minta izin dulu keee ,main redah aje macam redah ke masuk ke Kelantan,

January 24, 2013 at 3:25 PM

________________________

Apa KELANTAN tu NIK AZIZ punya ke? Ko ni agak2lah kalu nak KOWTOW sama itu TOKONG ENG, tahuler TOKONG ENG tu nak guna nama PENANG pun kena minta izin ngan dia. Inilah hasil TARBIYAH PR kat ko rupanya hahahaha padan muka. Cakap serupa itu ANJING YANG TERSEPIT puiii..

Anonymous said...

Lebeh bermakna kalau pergi ke Mongolia berbanding dengan ke Gaza kan?

January 24, 2013 at 2:43 PM
____________________

Orang2 komen macam ni Rindu kat mendiang Altantuya. Nama orang2 kafir juga yang ko sebut2kan walhal takde kaitan pun dengan Najib. Elehhh nape ko tak tanya kat YB Zulkifli Noordin n Raja Petra? Huhuhu tak malu guna isu basi yang dah lama terjawab, bengap sangat nak follow up cerita2 sensasi, tulah disajikan dengan cerita2 FITNAH dan BASI oleh HARAKAH, MKINI, DAN ROKET...

Anonymous said...

Kah kah kah kah... Najib tak dijemput ke Palestin, kata pencacai Fuckatan... mungkin Al-Juburi yang dijemput tapi KECUT TELOR nak datang kot...

Kah kah kah kah kah


Ismail Haniyeh mahu jumpa Najib

GAZA 11 Dis. - Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh menyatakan hasratnya untuk bersolat dan mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Katanya, sokongan dan doa rakyat Malaysia kepada Palestin diharap akan terus mengukuhkan hubungan dan ikatan kedua-dua negara.

Ismail yang juga pemimpin Hamas berkata, hubungan akrab dengan Malaysia itu dapat diterjemahkan dalam pertemuan sempena menyambut Hari Hamas ke-25 baru-baru ini apabila bendera Malaysia berkibar megah.

Sebelum itu, beliau menerima kunjungan sukarelawan Kelab Putera 1Malaysia di kediamannya di Al Shouterd di sini.

Menurut Ismail, beliau menghubungi Perdana Menteri dan menjemput pemimpin yang kuat menyokongnya itu berkunjung ke Gaza.

"Kemungkinan beliau akan mengadakan lawatan ke Palestin pada Januari nanti," katanya yang membayangkan pertemuan mereka akan berlangsung di Masjid al-Aqsa.

Jelas Ismail, sebagai ketua negara, beliau berterima kasih atas pengorbanan dan semangat setiakawan yang ditunjukkan oleh pemimpin negara dan rakyat Malaysia keseluruhannya.

Pada majlis itu, Abdul Azeez turut menyampaikan pesanan dan menghadiahkan sebilah keris sumbangan Perdana Menteri.

Sebelum mengakhiri majlis tersebut, Ismail sempat berdoa dan diaminkan oleh semua hadirin termasuk sukarelawan KP1M

-----------------------------------

Yang artikel ni tentang ape pulak anon BAHALOL 3:25 PM????

Anonymous said...

Nuar kata tak terlibat projek IC? Toooolooonglah...
Dah berapa kali dia kantoi menipu? Takkan kali ni korang nak percaya cakap dia pulak?

Anonymous said...

Umno join pas????.... Apa yg pas ada????... Apa kesannya...

Anonymous said...

Lebih baik dari anwar yang terang terang iiktiraf keselamatan israel, biasalah kalau orang umno buat semua tak betul,tapi bukan kamu yang menentukan keikhlasan.kamu hanya hamba nya.Allah yang menentukan dosa pahala bukan Pas yang menjanjikan syhurga.

Anonymous said...

Lebih baik dari anwar yang terang terang iiktiraf keselamatan israel, biasalah kalau orang umno buat semua tak betul,tapi bukan kamu yang menentukan keikhlasan.kamu hanya hamba nya.Allah yang menentukan dosa pahala bukan Pas yang menjanjikan syhurga.

Anonymous said...

Nak menyatukan Palestine??? Bukan ke selama ni UMNgOk Be-eNd hanya mengiktiraf Fatah bukan HAMAS.

Dan FATAH tu... umpama UMNgOk Be-eNd di sini. Bukan balik berita2 ttg Palestine ni... baru jelas
.................................................................................................................................


Dlm dunia ini sy rasa Israel yg paling tertekan bila mana Palestin mendapat sokongan dr mana-mana negara jiran.

Tetapi yg menghairankan sy ada sesetengah penyokong PR juga ikut sama tertekan dgn sokongan dr kerajaan Malaysia kpd Palestin.

Entah mengapa sy melihat bagai ada chemistry antara sesetengah penyokong PR dan Israel. Seolah-olah seia dan sekata...

Matt said...

Moga Allah selamatkan org Islam Malaysia daripada penyakit sedih, malas, bodoh, bakhil dan dikudakan oleh kaum pendatang.

Anonymous said...

bila ditanya pendirian UMNO sebagai sebuah parti tentang kalimah ALLAH, senyap & takde jawapan, yg ada cuma jawapan spin ,sama dgn majlis fatwa.....
................................................................................................

Spin apanya tuan? Fahamlah amalan yg dilakukan UMNO bila menyentuh tentang soal agama. UMNO mengaku bhw urusan agama itu adalah tertakluk kpd yg benar-benar mahir tentangnya. UMNO membiarkan Majlis Fatwa menetapkan keputusan krn mereka lebih arif tentang soal agama. Dan keputusan dr Majlis Fatwa itulah yg diikuti oleh UMNO. Bila tidak tahu tentang permasalahan agama, jangan memandai-mandai membuat keputusan sendiri. Serahkan kpd Majlis Fatwa. Bila sudah diputuskan ikut shj. Itu pendirian UMNO.

Dan sy lihat inilah yg terbaik, urusan agama itu diputuskan oleh golongan ulama' dan UMNO membuat dasar serta undang-undang bersandarkan keputusan golongan ulama' ini.

Soalan sy, pernahkah UMNO meminta Majlis Fatwa mengkaji semula atau menarik balik fatwa yg telah dikeluarkan?

Anonymous said...

Nenek ko ada dimogolia ke?

Anonymous said...

Anon 6:37pm...

Ape kata kita bagi PR menang dulu PRU13... kite tengok ape jadi. Yg pasti kita tengok harga petrol turun tak selepas angkat sumpah!

So bro... PRU13 ni pangkah dulu, ade brani???

hangkedee said...

Pas parti yang sesat lagi menyesatkan

Anonymous said...

tok adi nk gi nembak tupai le tu.... kekeke....

mohamed said...

Sdr pengikut PAS

Tak mungkin orang UMNO ikut pas kerana pemimpin pas tak layak memimpin Negara kita ni... Musuh Negara kita, musuh Ugama kita, musuh orang Melayu ada di sekeliling kita.. percyalah..

Ramai orang Melayu dah sedar perkara ini dan berusaha untuk membendung mereka termasuk berusaha menarik balek kerayaatan mereka...kau bila lagi nak join.

Ingat mereka sekadar diberi kerayatan..ingat.. diberi..tak sama dengan kita.. kita dilahirkan sebagai rakyat,,faham. Itu status kita..

Segala pencapaian orang Melayu setakat ini dengan izin ALLAH, adalah usaha titik peluh UMNO.Bukan dari orang cina atau india..jauh sekali dari PAS

Ya memang,pencapaiannya masih sedikit, sebab itulah kita perlu berusaha lebih gigih lagi untuk lebih maju menerusi UMNO.

Kalau kau nak berugama Isle ala pas, itu ikut engkau..lakum di nukum waliadi...

Sebagai orang Melayu yang juga dibela oleh UMNO kau harus menyokong UMNO



Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

Anon 6:37pm...

Ape kata kita bagi PR menang dulu PRU13... kite tengok ape jadi. Yg pasti kita tengok harga petrol turun tak selepas angkat sumpah!

So bro... PRU13 ni pangkah dulu, ade brani???

January 24, 2013 at 9:45 PM
____________

Ko buang masa jak nak minta harga petrol turun..ok,ok, harga petrol turun hanya 0.0000005 cent amacam ada berani. Lepas petrol dah turun, harga minyak masak lak naik, pastu melalak dijalanraya macam anjing kurap hehehehe...

Anonymous said...


Langsai,,,,,

fikiran lu sesat. HANYA pemimpin berotak BESAR sedia berhadapan dengan risiko dan sedia bertindak demi keamanan dan perpaduan sejagat.

PEMIMPIN lu hadi tahap penghulu kampong usung senapang patah, selama ini rakyaat ditempat sendiri pon tak terurus jangan nak banding PM NAJIB.

langsai, lu usahlah sebut fatah/hamas sudah jauh tu, lu ahlul hamPAS mana ada keikhlasan - kejujuran hendak berbaik sesama melayu islam, lu guna fiman mursidul sampah berkawan sama jembalang syaitan dan jin lebih baik dari kawan sama UMNO.

DULU PAS, SEKARANG HAMPas

1-dulu nak tegak negara islam, sekarang tukang pacak bendara DAP kerana negara islam tak ada dalam quraan.

2-dulu terima undi dan berkawan orang kafir HARAM, kitab JINGAY junjungan ahlul hamPAS jadi wajib dibaca, quraan simpan jer.....

3-dulu hero tamil naido (konon jihad) dimemali, nak tumbang kerajaan yg didakwa tak jalankan secara islam, sekarang segala kemungkaran menjadi pilihan pati hamPAS dan rela jadi BABI TUNGGANGAN DAN ANJING UNTUK MENYALAK siang malam bagi tau orang; AKULAH SEKARANG pati melayu paling BODOH didunia.

4-dulu PAS FANATIK, sejak pandai selak kain DAP DAN PKR baru pas tau dunia ini berbagai ajenda ada tersembunyi dan kuasa lebih besar perlu dicari tak apa undi KAFIR, JALANG DAN SUNDAL asal undi masuk.

5-sandiwara pas dipentas dunia tak beza dengan pati lain,
saban hari cuma canang KUASA KUASA KUASA yang dimimpi, hal-hal lain salahkan KERAJAAN SAHAJA. bingal dan tonggong penganut agama pas dan kepimpinan.

komandomelayu said...

pru 13 pangkah pr?

baik aku pangkah muka kau!! bodo!!

mungkin minyak diturunkan harga tapi takat 5sen hingga 20sen tapi lepas 6 bulan terus naik 80 - 1.40 !!!

bukti sekarang tengok cukai tanah dan cukai pintu di SELANGOR,KEDAH DAN PENANG!!

kau jangan jadi bodoh 2-3 kali dok percaya kaki jubor tu!!

Anonymous said...

UMNO pembelan Agama dan bangsa

UMNO Sabah

Anonymous said...

UMNO pembelan Agama dan bangsa

UMNO Sabah

Anonymous said...

Anonymous said...
Anon 6:37pm...

Ape kata kita bagi PR menang dulu PRU13... kite tengok ape jadi. Yg pasti kita tengok harga petrol turun tak selepas angkat sumpah!

So bro... PRU13 ni pangkah dulu, ade brani???

January 24, 2013 at 9:45 PM

------------------------------------

Tak payah la nak bereksperimentasi.... tengok Selangor , Kedah, Kelantan dan Penang cukup la. Macam-macam masalah lepas fuckatan memerintah. Kata nak selesaikan 'masalah' yang BN buat. Tapi aku tengok lagi teruk bila pemimpin fuckatan memerintah. Tak ada yang selesai pun, menambah masalah ade la...

Anonymous said...

Ape kata kita bagi PR menang dulu PRU13... kite tengok ape jadi. Yg pasti kita tengok harga petrol turun tak selepas angkat sumpah!

So bro... PRU13 ni pangkah dulu, ade brani???

January 24, 2013 at 9:45 PM
--------------------------------

tak dapek doh...den bukan tolol mcm kau..buek apo nak bagi undi utk orang yg jual maruah..peliwat..kalau kau nak tonggeng kek Anuar biar kau sorang ajo..jangan ajak orang lain..BANGANG!!!

Anonymous said...

Ape kata kita bagi PR menang dulu PRU13... kite tengok ape jadi. Yg pasti kita tengok harga petrol turun tak selepas angkat sumpah!

So bro... PRU13 ni pangkah dulu, ade brani???

January 24, 2013 at 9:45 PM
--------------------------------

tak dapek doh...den bukan tolol mcm kau..buek apo nak bagi undi utk orang yg jual maruah..peliwat..kalau kau nak tonggeng kek Anuar biar kau sorang ajo..jangan ajak orang lain..BANGANG!!!

Anonymous said...

Siapa PAS ni berbanding UMNO? Ini masalahnya bila ko org semua menganggap PAS TU parti Islam salah tu, PAS yang menyebabkan perpecahan umat Islam dimalaysia, Hadi, Nik Ajis & Abwar bapa perpecahan Melayu Islam ko faham tak?

Inilahlah masalahnya bila ko seta puak puak ko tu A' SHOBIAHH!!!.....

Anonymous said...

Betol ini lah contoh tahapnya pemikiran puak puak PAS, murid darjah 6 pun boleh fikir jauh daripada itu, sebabnya ada otak letak dikepala lutut, tinggal dibawah tempurung, fikir hanya sejengkal, dari kepala pemimpin sampai akar umbi inilah caranya pemikiran puak puak PAS, malu aku sebab sebangsa, ko ingat senang senang tiba tiba pm nak turun ke Palestin, macam ko nak g jamban, guna otak sikit broo....

Anonymous said...

Dikedah mana parking FREE nya?
Lambat lepa saman berjela...
Ingat main ACI kut?

Anonymous said...

Orang islam bertemu org islam pun nak dipolitikkan...
Bukankah itu usaha yg bagus dan dituntut dalam islam!!

Memang dah sesat puak PAS ni

Anonymous said...

PAS Parti Ajaran Sesat tak...kan umat Islam nak join
LBGT pun PAS sokong
Pemimpin PAS sondol bini orang pun Nik Aziz iktiraf.
Apa barang yang songsa.g PAS tak saport?
Songlap duit Mamali khas untuk anak yatim pun dia orang sebat.
Apa yang nak dibanggakan dgn PAS ni?
PAS yang HARAM di HALAL kan dan yang HALAL di HARAM kan.....Apa punya Islam PAS ni?
Penyokong PAS boleh tanya emak bapak dia...siapa yang nikahkan mereka? Jika Imam Kerajaan mengikut Amanat Hadi Awang Haram Nikah tak sah. Bila pernikahan tak sah..maka status anak yang dilahirkan jadi Anak Apa? Bukan anak Haram ke?
Maaf le aku bukan ahli mana-mana parti...jauh sekali untuk menyokong PKR

Anonymous said...

ksian tengok pencacai2 PAS,PKR ni..ko spin cmne pun ...aku tetap undi BN...PR..apaaa baraangg..low class punya otak...

Anonymous said...

Kalau komen kat blog ni tepat atas bata.g hidung UMNO pasti tak disiarkan walaupun anda ahli dan lenyoko.g UMNO. Berani kerana benar.

Anonymous said...

hadi tertembak telor dan burungnya sendiri.