IKLAN BERBAYAR

Thursday, January 24, 2013

ANWAR CABUT LARI... KAH KAH KAH.


anwar taknak lagi bertanding di kubu kuat permatang pauh.
kah kah kah
abis anwar nak tanding mana encik gap ?
kah kah kah

encik gap kata anwar nak cabut lari tanding lain kawasan
aiyakk lain tanya lain jawap encik gap

gua tanya anwar mau tanding mana 
encik gap kata anwar nak tanding mana pi mampuih sama dia laaa
kah kah kah

suruh dia tanding parlimen pas laaa
konpem dia kena sabotaj kaw kaw dengan ahli pas
kah kah kah

suruh anwar tanding kawasan banyak cina la
undi chinadoll konpem muleh tulun punya maaa

aiyaaa aiyaaa aiaayyaaa
ssssss aaaahhhh
aiyah cilakak lu nuar totey lu mengkok kaaa
aiyah 5 minit saja kaaaaa

halo chinadoll
are you okay 
kah kah kah

lu mau makan kalipap kah ?
kah kah kah

selamat mampos lah ko anwar dari dunia politik malaysia
kah kah kah

103 comments:

mat syabu said...

kawasan Tel aviv mesti menang punya

Anonymous said...

Tahniah diucapkan pada UMNo dan APCO diatas kemenagan Netanyahu dan parti Likud dalam PRU Israel.

Anonymous said...

anuar bertanding di israel atau new york sekalipon belum tentu yahudi nak undi dia.

ini kan pula di malaysia..TERSUNGKURNYA ANUAR BERMAKNA BERKUBURNYA P Gay R.

gen2felda

UMNO LAKNATULLAH said...

Bijak Dato Seri. Jangan umumkan kawasan parlimen mana dulu. UMNO laknatullah dah rancang nak atur pengundi hantu di Permatang Pauh. Tukar kawasan lain supaya UMNO laknatullah tak dapat tanam filipino, Mynmar, Indon, Banngla, Pakistani, dan Mamak laknatullah undi UMNO laknatullah.

Percaturan yang BIJAK.

Anonymous said...

Bapa Ifrit pun surrender ngan ilmu Al-Jubori nih...

Anonymous said...

Ada lagi bangang2 yang salahkan UMNO bila ada yang tak kena berlaku termasuk kat luar negara..apa raaa..Muka Nuat tak dak seri dah..

MELAYUJATI said...

Tanding kat Pekan le baru gempakkkkkkk

Org DAP said...

Ini celaka punya olag oooooo,kalu dia belani pegi bertanding diparlimen Pekan....ini kali kalu dia mau lagi Parlimen Permatang Pauh,kita kasi taroh kaw kaw punya....

Anonymous said...

Bukan UMNO tapi tahniah kat Anwar & PKR coz dia yg nak jaga keselamatan IsraeL Bodoh....stupid like Ass..jerk off... bloody Neraka

Anonymous said...

Bukan UMNO tapi tahniah kat Anwar & PKR coz dia yg nak jaga keselamatan IsraeL Bodoh....stupid like Ass..jerk off... bloody Neraka

headbomb said...

kawasan tel aviv, wakakakaka.. sure menang.. kakakaka

Anonymous said...


Sesuai jadi calon kawasan Kedutaan

Turki..

Anonymous said...

Apa punya bodoh & bangang punya pencacai. Patut ko ucap tahniah pd ANUar pasal dgn sokongan dia berjaya mempertahankan keselamatan israel. Tolol punya anjing

Anonymous said...

Anuar Brahim selaku Ptesiden APCO cawngan Malaysia mesti bangga giler punyeer..mhua ha ha...

Anonymous said...

Anon 6:36pm. Salute jari tengah untukmu.

Kau perlekah UMNO ye. Kau kata APCO ye. Kau percaya kata pemimpin kau Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) ye.

Pasal UMNO lah kau dapat sekolah dan kenal ABC kat Malaysia ni. Bastard punya orang.

Tak tahu diuntung.

Anonymous said...

Tahniah diucapkan pada UMNo dan APCO diatas kemenagan Netanyahu dan parti Likud dalam PRU Israel.

January 24, 2013 at 6:36 PM
___________________

Fulamak cerita kat ISRAEL pun ko leh tahu, no wonderlah ko ni penjilat tegar YAHUDI hehehehe..Benda yang takde kaitan pun ko bubuh juga dalam cerita ko tu. Dari pemimpin sampailah kepada penyokong FANATIK, TAKBUR, EKSTREM dan BONGKAK hinggalah ke pemimpin asyik cerita KONSPIRASI yang takde BUKTI hehehehe...

Tauler nak backing sama itu ANWAR IBRAHIM nak jaga jamban ISRAEL. Aku nak suruh ko dengar apa dia cakap pasal ISRAEL ko bukannya ambil tahu pun hehehehe....silalah KOWTOW sama itu TOKONG ENG untuk mendapatkan petunujuk lubang jubur kat ko hehehehe....

Anonymous said...

Anon 6.36
Hoi... Bapak ko.
kote bengkok yang nyokong israel ko kata org lain. lancauuu.

Anonymous said...

Anonymous said...

Tahniah diucapkan pada UMNo dan APCO diatas kemenagan Netanyahu dan parti Likud dalam PRU Israel.

January 24, 2013 at 6:36 PM
________________________

Pura2 pulak dia hehehe sebenarnya ko nak cakap tahniah diatas kemenangan NETANYAHU dan parti Likud dalam PRU ISRAEL tapi nak juga ko selit nama UMNO hehehe..kata orang cakap nka cover line piiirraaahhhh mulut busuk arrr bro, baru makan tahi ker? hehehehe

Anonymous said...

Kengkawan.... Ada ke parlimen lorong haji taib. Kalau ada kat situ pun boleh. Yek yek yek

Anonymous said...

Saudara GAP. Dah banyak saya komen kenapa tak keluar? Ada sabotaj lagi ke?

Anonymous said...

I support all efforts to protect the security of the state of Israel" ayat keraMAT ANUwar......

Setuju dgn Anon 6:31 PM...ANUwar g bertanding kat Israel la.....

Jijan Mali.... said...

Anon 6:36pm

Engkau ni contoh terbaik penjilat tegar spesis LGBT P'Gay'R. Patutnya ko kena ucapkan tahniah pada Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati tu sebab duit dapat masyuuuuk lagi dari juak-juak zionis tu nak bayaq bangan-bangan macam ko tu pi berdemo berguling-guling atas jalan....muahahaha...

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!! MANA ANON YANG BERLAGAK SURUH BUBAR PARLIMEN TU??!! KERUSI NAK BERTANDING PUN TAKDE LAGI SURUH ADAKAN PILIHANRAYA SEGERA KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!! WOI LANGSIAL HANG PI LA SOH NUAQ TANDING KAT PARLIMEN PEKAN HABEH CITA KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!

amekaw.

Anonymous said...

"I support all efforts to protect the security of the state of Israel".

Tahniah parti Likud dan Netanyahu.

Bila Israel nak buat serangan udara dgn peluru berpandu keatas Malaysia?

Dah tak sabar ni nak duduk ngasah kote kat Putrajaya.

Anonymous said...

Taniah kepada pas atas pendirian yang teguh tentang isu kalimah Allah.Tahniah kerana akhirnya ikut juga keputusan majlis ulama.Tahniah kerana berjaya lahirkan ustazah tansit cepat abby abadi,tahniah pas kerana berjaya kafirkan umno yang hakikatnya islam jiga,tahniah pas kerana lebih pentingkan undi daripada perpaduan islam melayu itu sendiri.Tahniah bro.

Anonymous said...

Saje nak buat gimik macam Hadi Lembong dulu jugak. Konon nak bertanding kat Pekan, TAPI akan serah pada pucuk pimpinan. Kepala hotak dia....!!!!!!! Yang tetapkan calon bukan Presiden Hadi Lembong ke??? BAHALOL punye statement....!!!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
Tahniah diucapkan pada UMNo dan APCO diatas kemenagan Netanyahu dan parti Likud dalam PRU Israel.

January 24, 2013 at 6:36 PM

----------------------------------

Salah tu bangkai... patutnya TAHNIAH pada manusia kufur yang keluarkan kenyataan berikut..

“I support all efforts to protect the security of the state of Israel”

SIAPA YANG CAKAP CAMTU TU EH...???

Anonymous said...

tahniah kpd sdra anwar, pkr dan pas yg telah turut sama berganding bahu berkerja keras menyokong keslamatan israel semasa piliharaya mereka baru baru yg telah berlangsung dgn aman....hip..hip..horray!...3x ye...

Anonymous said...

Asalamualaikum...
xdayer haku nak mikio naper masih lg yg percaya anuwar nih....
xtercapai akalku........

Anonymous said...

Amnwar mesti sokong keselamatam israel lagi kerana lepas pru 13, dia nak lari kesana, kedutaan turki dah tau anwar kaki kincing.

Anonymous said...

Netanyahu pakciknya anon diatas ni.

yahti said...

Orang ni otaknya macam mana ye? Komennya tak ada kene mengena dengan UMNO! Mereng kot....

Anonymous said...

rasa dah diri tak selamat di permatang pauh la tu nampak sgt tak jalankan tanggugjwab sbg MP situ..nak tmpt paling selamat di Israel or di USA..

Anonymous said...

pasti di Bandar Tun Razak, tempat Khalid Gagap tu.

komandomelayu said...

636

kah kah lawak terbasi oleh kau?

kesian cucu sapa la kau ni!!

susah payah atok kau datang tanah melayu pastu dapat ic tapi sayang dapat cucu bodoh nak mampos!!

Anonymous said...

6.36
APCO?
ko ni bodoh ke apa?
kalu ko bodoh
jangan le memperbodohkan orang lain

Anonymous said...

PADAN MUKA!...

Anonymous said...

Anon 6:36pm...ketinggalan bas..apa lu masih citer pasal APCO bro..dah basi!...haiyaaaa anuwar kasi tanding Bukit bintang loo..haiyaaaaa!

Anonymous said...

kahh...kahh...kahh...anon 6:36 buat lawak laa....mari gelakkan dia ramai-ramai...kahh...kahh...kahh....

usin said...

anwar boleh tanding kt kawasan yg ada pengundi bernama langsi & bomo siam. kompom menang........................
gung kekalahan.

Anonymous said...

dia acah je tu...minta mereka trus pastikan kwsn tu xselamat buat anuar..

ingat dulu dia intai2 kwsn nurul...tiba2 izah letak jawatan...

anwar kuat menipu

Anonymous said...

Bang non da goyang wei.

Anonymous said...

Bukan cabut lari bang oi, nak tambah satu lagi kerusi Parlimen agar PR dapat menang 2/3 kerusi bagi membentuk kerajaan baharu dan berwajah baru.

Anonymous said...

Nak lari buat apa, menang majoriti puluhan ribu, lainlah pada PRU2008 dulu beliau hanya menang majoriti 1 undi, itu lain ceritalah. Kamu ni tak faham strategi PR....tulah yang bodoh sangat.

aloya said...

PutrAJAYA LA... ADA BRAN?

mohamed said...

anon 6.36

Tiada lain perkataan untuk kau. Kau ni memang manusia pembohong.

Aku kesian orang2 melayu yang terpedaya dengan kata2 bodoh kau tu...

Anonymous said...

Haha..xde modal laen ke? Umno apco, altantuya, boring la..sume fitnah dh terkantoi.. Aku rase kalau xde cite apco & altantuya dh lame pr berkubur awal.. Pr hidup atas fitnah, tu je la yg mampu.. Bangunkan negare tu keje umno..

Anonymous said...

aikkk ...sampai 2,3 tempat...apasal?,dah tak yakin menang one shoot ke?..sampai pasang jerat byk tempat..

cadangan tempat paling selamat:

1)ambil tempat haji Hadi.(80% win)
sebab pok lebai byk yg buta kayu.senang kena kelentong.
2)Pekan ,biar najib kalah terus tak boleh jadi PM.(1% win)
3)bertanding semua tempat..

maklum le..nak jadi pm kena menang kerusi.

Kalau tak mimpi di senja hari..boleh jadi gila dibuatnya.

anon 6.36gila. said...

6.36 engko kenape?? Gila babi ke??

Salleh said...

Aku rasa anon 6.36 ade krisis kecelaruan pemikiran. Tolong baca link ni, dan jgn ckp lagi psl APCO. http://zul4kulim.blogspot.com/2010/12/pembohongan-apco.html. Faham betul2 dgn bukti2. Nk tuduh org mudah, tpi bile org kemuka semula bukti2, kata tipu plak. Sama mcm Lynas, minta yg membantah kemuka bukti2 saintifik....xde sape leh kemuka, hanya berdemo. Malaysia yg langsung tiada hubungan diplomatik dgn isreal, boleh plak dikatakn PM bertemu israel secara snyap2. Isreal pn nyampah ngan malaysia. Kecuali Anwar...itu deorg syg sgt, sbb Anwar menyokong keselamatan israel. Itu keluar dr mulut anwar sendiri korang buat2 pekak plak.

Anonymous said...

elok laa DSAI tak bertanding..... nampaknya ALLAH dah makbulkan doa2 manusia2 yg membuat fitnah terhadap diri DSAI & keluarga beliau..... dari biarkan manusia2 menghina DSAI, eloklah dikurangkan dosa2 mereka yg suka fitnah, mencaci hina DSAI dgn menarik diri...kurang dosa mereka kat dunia nie.....

Anonymous said...

Saya syorkn tnding je kat btang bjuntai.nk tngok kote bngkok tu bjuntai k taknya..kut2 trkulai...pnyokong2 pmbnkang dah tau sgala rahsia pak aljub...tingal barua2.dan pnjilat tegar dsekeliling dia je dah....apaa baraaang....! memg low class puak2 pmbnkang ni...

Anonymous said...

Tahniah juge utk ANWAR Ibrahim, bet tambah KUAT lagi PKR, DAP & PAS

Anonymous said...

bkn ke tahniah tu patut tuju kt ANUar...dah dia yg pertahankan israel...

Anonymous said...

Bangang.. Mana sekolah?

Anonymous said...

Anonymous said...

Selamat Pagi Cikgu (nyanyi macam upin & ipin)

Budak Tadika: Cikgu macam mana nak eja EPAL, Cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO
Budak Tadika: Cikgu satu campur satu jawapannya apa Cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO
Budak Tadika: Cikgu kenapa perlu kita minum air cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO
Budak Tadika: Cikgu, lepas huruf Alif, apa huruf lagi Cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO
Budak Tadika: Cikgu boleh tak saya guna tulis PENANG?
Cikgu Anwar: Yang tu baru bukan UMNO, ni ko kena tanya TOKONG SEGALA TOKONG LIM GUAN ENG
Budak Tadika: ? ? ?

Anonymous said...

MAMPUS LA UMNO. SATU LAGI KERUSI PARLIMEN UMNO IN SYAA ALLAH AKAN BUNGKUS.
HAHAHA ... ORG2 UMNO DOK BEREBUT KERUSI SELAMAT.
LIM KIT SIANG NAK TUMBANGKAN MCA DI JOHOR. HIDUP PR !!!
SELAMAT MELANGKAH KE PUTRAJAYA.
DRP ANALISIS YG SY BUAT, PR AKAN AKAN DAPAT TAWAN 125 KERUSI. IN SYAA ALLAH.

Anonymous said...

kote bengkok tak layak bertanding mana2 kerusi kat tanah malaysia ni.tel aviv tempat sesuai utk kote bengkok bertanding.ada berani ka kote bengkok?.

komandomelayu said...

haha lari la bro!!

kalu dah Tun M turun kawasan sendiri
mana BABI boleh tahan panas bukan sebarang panas!
terasa panas neraka kalau dah berdosa dari meliwat ,berzina,berbohong,memfitnah dan sampai mensyirikkan Allah !

dulu boleh le BABI bohong keliling sampai rakyat bangkit dengan alasan reformasi tapi Allah dah tunjuk dengan mcm2 bukti siapa yg benar !

kalau dulu takat bangkai anjing boleh le main tutup daun keladi skrg kalau dah bangkai busuk pastu kembung jadi besar gajah mcmana lagi nk tutup!

sama la mcm pencacai pencacai pr makin hari hujah dah tak pakai akal tapi main ikut hati berdengki kpd umno pastu dah tak berani jawab semua soalan main spam blog orang!!

pemimpin pr dari ulamak celop,cina komunis,benggali toncit,keling hindraf,bini,harakah,suara keadilan sampai pencacai sendiri semua pakat berbohong dan sebar fitnah!

ALLAH BERSAMA ORANG -ORANG YG BENAR!!


Sudir said...

Kata tak heran dengan Tun M, baru sekali Tun M gegar Permatang Pauh dah terkincit..

Matt said...

Ni tipu helah je.. Dulu masa dia nk tanding pilihanraya kecil pun dia kata nk tanding sana sini last2 permtg psuh juga.. Org BN kena ingat orang tua ni licik weh..

Anonymous said...

.





































































































































































































































































































































































.

Anonymous said...

anon 6:36

balik2 umno apco,ko jgn jd bangang bodoh,aljub tu lah kwn netanyahu

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Bomo Melayu said...

Anu war Ibrahim tu memang akan mampus,kalau kat mana dia bertanding......

Anonymous said...

Apa merepek lh malaun kat atas ni..

Anonymous said...

Anonymous 6.36
Lu salah tempat la bro.....

mohd. natar said...

... semoga apa yang kita semua doakan untuk Anwar Ibrahim akan termakbul, insya'Allah ...

mohd. natar said...

... semoga apa apa yang kita doakan untuk Anwar Ibrahim ini akan dimakbulkan Allah, insya'Allah ...

Anonymous said...

apco !

Anonymous said...

weh udah2 la isu apco,
dah abis modal ke

Tukang Komen said...

Atas perintah yahudi Anwar tanding kawasan lain.

Anonymous said...

hayat politik anwarism dan parti mata satunya hampir tammat.. dah xlaku seperti dulu lagi,dah xberguna lagi untuk negara malaysia ini.. eloklah dia berambus saja. Umno/bn akan memerintah 1malaysia InsyaAllah.. tidak akan ada sedikitpun kerusi2 untuk mereka dlm parlimen dimasa hadapan..

Anonymous said...

6:36

Kalau mata hati dah buta,ko tidak dapt melihat dlm cahaya.Ko tidak nampak apa yng ko ucap.Ko hanya bercakap ttp ko tidak tahu apa yng ko cakap sebenarnya.

Di satu ketika korang kutuk Najib krn di khabarkn Presiden Mahmud Abbas tidak mengalu2kn kedatangan Najib ke Palestine.Anehnya perkhabaran yng menggembirakn korang itu korang dapat dari berita Zionis Israel!

Apa yng tak di beritakn oleh Zionis sumber cerita korang, Malaysia adalah penyumbang terbesar kpd banntuan dari negara luar di terima oleh Palaestin.

Jadi seorang Presiden tidaklah begitu bodoh seperti yn di gambarkan oleh akhbar yahudi untuk
tidak menerima kedatangan seorang pemimpin yng telah bayak menolong Palestine secara berterusan.

Yng perlu korang tahu taraf presiden adalah sama dgn Yang Di Pertuan Agong.Dalam hubungan diplomatik kedatangan Najib seorang PM,yng paling sesuai di sambut dan di layan oleh seorang yng bertaraf PM!

Kecik2 tak nak mampus dah besar bodoh prcaya pada berita yahudi. Lepas tu ada hati nak menuduh orang lain Yahudi..Apa punya taraf bongok la korang ni!

Anonymous said...

11pm

Aku rasa masa ko buat analisis tu ko tengah melancap hahaha.

EXpkr.

Pekong Pondan said...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Anonymous said...

MAMPUS LA UMNO. SATU LAGI KERUSI PARLIMEN UMNO IN SYAA ALLAH AKAN BUNGKUS.
HAHAHA ... ORG2 UMNO DOK BEREBUT KERUSI SELAMAT.
LIM KIT SIANG NAK TUMBANGKAN MCA DI JOHOR. HIDUP PR !!!
SELAMAT MELANGKAH KE PUTRAJAYA.
DRP ANALISIS YG SY BUAT, PR AKAN AKAN DAPAT TAWAN 125 KERUSI. IN SYAA ALLAH.

January 24, 2013 at 11:00 PM
___________________
Ko amik jelah kerusi dekat parlimen tu, aku tak nak gaduh2 kerusi tu hehehehe...
p/s: kalu ko nak kerusi baik ko minta kat MAT SABU (duduk bertingkat2 tu guna kerusi masa nak berceramah)..selamat menduduki kerusi peperiksaan TADIKA hehehehe..

Anonymous said...


Anonymous Anonymous said...

Bukan cabut lari bang oi, nak tambah satu lagi kerusi Parlimen agar PR dapat menang 2/3 kerusi bagi membentuk kerajaan baharu dan berwajah baru.

January 24, 2013 at 10:13 PM
____________

Nape tak cukup lagi ke kerusi dekat parlimen? Ko nak kerusi pun ciput sangat 2 daripada 3 hmmm kesian hahahahaha padan muka kena

Anonymous said...

Adoiiiiii pening eden dengan telatah budak2 TADIKA (PR) ni, dah panas bontot nak pi jamban assmin hehehe...sabar anak2 murid nanti cikgu beli gula2 perisa Assmin hehehe..

Anonymous said...

Anon sewel tahap gaban 636 kalau tak gila babi memang dia babii gila .... oink oink oink

Anonymous said...

Kesian juga aku tengok puak2 PR ni, kalu kalah kat Mahkamah Fuiiyyoohhh turun demo tu siap nak berpuasa konon-kononnyalah nak membantah LYNAS...tup-tup kantoi makan kat lubang jamban. Apa dah punya mentaliti sebegini rupa, dah takde keje lain ke gamaknya?

Anonymous said...

Hello 647 ... Terror nya hang punya spekulasi ...... Yang DS hang tu dok tanam ote engkok dia depan belakang seentero dunia hang buat buat tak nampak no ... Tolol bahalol baghal ... Aku lesingggggg karang...

Anonymous said...

alaaaa...bertanding je kat kawasan dap..

kan dulu dap kata letak anjing pun boleh menang..

so nuar jadi anjing je la...sure boleh menang kat tempat dap tuuuuuu..

mmmmmuahahahahahahaha

Anonymous said...

Nuar kata tak nak bertanding di Permatang Pauh? Toooolooonglah...

Dah berapa kali dia kantoi menipu? Takkan kali ni korang nak percaya cakap dia pulak?

Anonymous said...

Hantu hantu hantu..
Hidup anda diselubungi misteri..
Pi cari harun din dia pandai halau hantu..

paritjawa said...

Anwar pegang permatang pauh pun wan azizah yg bagi..

bukan die bertanding pun haha

-aku nak taula akta mana bole bagi2 kerusi ni orang lain..kurang arif

Anonymous said...

Ada cybertrooper PR kata diorang boleh menang macam tahun 2008 - inilah pernyataan orang tak sedar diri! sebelum 2008 boleh lah korang berbangga dengan tindakan korang mendominasi blog dgn nisbah 1:15 - 1:20 iaitu 1 blog pro BN dengan 15 hingga 20 blog pro PR, bermakna pada ketika itu kalau ada 10 blog pro BN, PR dah ada 150 ke 200 blog.
Boleh dikatakan korang tak tercabar langsung, tapi selepas 2008 korang dah ada pencabar yang semakin melanyak korang sampai sekarang. Satu hakikat buruk untuk korang ialah faktor utama undi protes bukannya disebabkan pengaruh cybertrooper dan blog2 korang tetapi disebabkan kritikan konstruktif Tun Mahathir yang cukup konsisten yang sampai sekarang rakyat dah mula beralih semula ke BN, ini bermakna undi protes akan beralih ke BN.
Oleh yang demikian dengan ini diucapkan selamat kojolll! untuk Pakatan Racun dalam PRU 13 ini.

Anonymous said...

Orang Permayang Pauh jangan! terpedaya lagi.....hari ni kita menang esok kita turunkan harga minyak.....alooo ! Minyak gamat pun naik harga bro!

Anonymous said...

ParitJawa... memang nko ni Jawa TOTOK Buta sejarah betol. Pergi bukak berita PRK Permatang Pauh... Kalo dah BaNgang tu... pegi join si KoMandul Melayu, tiarap sama2 jgn gaduh2.

Anonymous said...

anuar ni kalau nak bertanding kat manapun biaq pi la kat dia,dia tak boleh menang punya elok pi mampuih kat israil ja,kalau tak ada tempat nak bertanding kat lubang jubur ada kah kah kah

Anonymous said...

Al-Juburi tak mau tanding kat Permatang Pauh??? Kah kah kah kah kah... takkan nak bagi kat Presiden yang asyik berkipas tu je oooiii... mane wan jijah boleh bertanding kat mane2 kerusi Parlimen PRU-13 ni laa...!!! 5 tahun kene kuarantin, kalau kat DUN wan jijah boleh la bertanding...

Usah la dok gebang macam hadi boroi tu weh... LABUNNNNNN je lebih....

Anonymous said...

Kkk

Anonymous said...

Tahniah Nuar sebab lama x main punggong...tahniah Nuar sbb lama x mengawan ngan China Doll..

Anonymous said...

Anwar biasalah kalau bercakap memang konsisten dengan putar belitnya.
Siapa yg masih percayakan dia lagi lepas ni memang suwey!!! la jawabnya.

Anonymous said...

Umno laknatullah?da maksum sangat ke saudara ini?kuikui

Anonymous said...

Lu orang sume xde didikan agame ek?bhase cam kemakk!!
Gua?bhase gua mmang kureng sopan..tapi xkesah la..sbab bhase lu orng agi biadap..klau gua jmpe..seko2 gua rembat..nie bkn psl politik der..gua xberminat nak berpolitik..tapi gua minat nak pijak lu orang seko2..

Anonymous said...

Pehal plak lu ckp psl umno gua knl abc?gua dpt blaja sume tu psl gua slalu berdoa..mntk kat tuhan..semoga segala ilmu dariNya dpt gua blaja..klau gua kat uganda skali pown(yg xde umno)gua tetap bole blaja..insyaAllah..segala ilmu bkn dari umno..lain kali pakai bhase cam orng terpelajar sket der...

Anonymous said...

ni suruhla SPR buka kwsan parlimen baru yg diberi nama PUTARALAM JAYA. sure ramai kaki putar alam puak Pakatan Haramjadah
nak jdi calon parlimen kat situ..kah..kah..kah..

HANAFI VALE. Fire !!! K.O. Pakatan Haramjadah !!

Anonymous said...


GAP.

hari ni anuar dah lari ke pontian,

siap pacak sepanduk PRU 13 p162 dengan muka orang tak mandi junub. presiden pkr dah cop pontian kawasan selamat.

memang selamat kerana belum dijatuhi hukum gantung, tengah test respon orang pontian, esok adalah yang bakar sepanduk, muka penjenayah tak layak langsung jadi MP.

Anonymous said...

Penganut PAS ni lain tak ada,balik-balik Rosmah tak pakai tudong....balik -balik Rosmah tak pakai tudung.

Anonymous said...

ANON 24/1, 11PM.

Orang johor bukan babi bodoh macam engkau, hanya babi bodoh ingin LIM KIAT SIANG takluk johor sebab senang engakau bersengkengkol dengan anuar al juburit bina distinasi songsang. pengikut sewel menjadikan kiat siang dan anuar al juburit pujaan siang dan malam yang hidupnya dialam paling keji.

Anonymous said...


Anonymous Anonymous said...

Lu orang sume xde didikan agame ek?bhase cam kemakk!!
Gua?bhase gua mmang kureng sopan..tapi xkesah la..sbab bhase lu orng agi biadap..klau gua jmpe..seko2 gua rembat..nie bkn psl politik der..gua xberminat nak berpolitik..tapi gua minat nak pijak lu orang seko2..

January 25, 2013 at 7:32 PM
____________________

Dah tanya ke Nik Aziz n Hj Hadi pasal kalimah Allah? MEntang2lah PR cakap semua nak FREE, ingat senang ke pijak orang? Kalu ko cakap semut, boleh gak aku terima hehehehe.....mungkin kolah orangnya yang suka baring kat jalanraya masa Demonstrasi..syabas lain kali baringlah lagi, dah ready BULLDOZER untuk bagi sama rata kat kepala ko hehehe..

komandomelayu said...

732

lu cakap le mana tempat?