IKLAN BERBAYAR

Monday, January 28, 2013

POK NIK RAIKAN BZDAY BERSAMA KARPAL, SELEPAS PECAT NASARUDIN !



lepas puas menghina islam, kiri dan kanan pok nik tetap meraikan bzday tua kutuknya bersama kafir, penentang islam nombor 1 di malaysia.

betullah kata bloger flyingkick..

dulu tua kutuk kata sambut maulidur rasul itu bidaah.
tapi sambut bzday, tua kutuk tak pulak kata bidaah.

nauzubillah mintak jauh..

kalau pas perintah malaysia,tidak mustahil foto tua kutuk raikan bzday bersama benjamin akan keluar gak...

politik sial pas...

pok  nik jelas meraikan kegembiraan ini dengan karpal PADA HARI YANG SAMA SELEPAS PENGUMUMANNYA MEMECAT NASARUDIN MAT ISA yang galak menentang dap !

84 comments:

Anonymous said...

PORK NIK ULAMAK DUNIA. ULAMAK LONGKANG. PRU 13 PAS AKAN TERKUBUR. PARTI RETAK 1000. PORK NIK KENA TENDANG DARI PAS. HEHEHEHE, RASAEN!

Anonymous said...

SAMBUT MAULIDUR RASUL TAK BOLIH ?
SAMBUT birthday KARPAL BOLIH .
KAN TAK BODOH BAHLOL PUNYA NIK AZIZIZ.
SYOR NIKNAZIZ TUKAR NAMA........NIK AZIZ SINGH.......OK TAK....SEDAP DENGAR KAN. ?

Anonymous said...



korang penah tngk hanjeng duduk semeja dgn org utan?

hehe

Happy Birthday braderrrrrr
takde buat berzanji2 ker

Maulud nabi tak bleh sambut
tapi Harijadi brader no hal punyer

brader pun dah mcm nabi gak

-KoperalSinki-



Anonymous said...


DARI sudut manapon, jika kebenaran dari ketegesan tidak dapat diterima oleh parti HAMPas berkaitan: AKIDAH, SYARIAH DAN IKHLAK yang ditentang oleh ahli dan kepimpinan parti adalah pas bertaraf SAMPAH.

pas terus mencantas sesiapa yang menentang walaupon jelas bertentangan dengan ISLAM demi sahabat-sahabat parti yg bermetlamat politik dan meraih undi PRu, dahulu pas menyatakan ini semua kerja munafik dan kafir, hari ini BALA berbalik kepada semua mulut PUKI PAS yang telah mengamalkan cara munafik dan kafir.

majlis syura pas adalah tempat menghimpun SAMPAH busuh dan tempat mencipta patua baru supaya pengikut bodoh boleh dipermainkan, pas menjadi agama baru kepada pengikutnya dan akan mengeluarkan patua sesuai dengan masa dan kepentingan politik: 1) KEPADA pengikut TUA, pas mencipta slogan tegak negaraa islam, berkawan bekerjasama dengan kafir HARAM, BERimamkan orang UMNO sembahyang tak sah, Ambil bantuan wang kerajaan adalah rasuah politik, mengguna masjid kerajaan tak dapat pahala, matinya orang pas dapat pahala jihad bila mayat dibungkus dengan bendera pas.......................

2). KEPADA PENGIKUT MUDA, kitab pas versi baru dah diterbitkan negara islam sudah dipadam menjadi negara kebajikan, berkawan dengan parti munafik dan kafir diwajibkan kerana pas bolih menjadi jalang politik demi kuasa dan kegilaan merebut puterajaya, bantuan wang kerajaan boleh rembat dan akan mencari peluang seberapa banyak rembat duit kerajaan untuk menjadi kaya raya tidak macam dulu ahli pas takut makan haram. gulungan muda pas sekarang tak penting masjid mana dia guna kerana disitu mereka bolih berhimpun untuk buat kacau BERSIH 2013 dan jadi babi dan anjing suruhan, sebelum ahli dan penyokong pas mati sebenarnya mereka telah banyak membunuh nyawa yang tak berdosa dari gejala sosial, penzinaan buang anak, penagihan dadah, samsing dijalan raya akibat PAS menghalalkan L B G T, kalimah ALLAH disokong diguna dalam BIBLE MELAYU, kebebasan beragama yang dituntut tanpa bantahan PAS kerana PAS BODOH, BUTA BISU DAN PEKAK. PERJUANGAN hidup hanya berkiblatkan kepada Presiden HAPRAK dan mersidul SAMPAH.....

Teropong sore;;;;

Anonymous said...

Salam

Kalau tengok gambar tu............hati kecilku bertanya ........ ADAKAH KEAKRABAN MAKHLUK-MAKHLUK DALAM GAMBAR TERSEBUT BENAR-BENAR IKHLAS ATAU SEKADAR .............

wASSALAM

Naik Jeep said...

Nih kalu ada gambar rosmah, bole kira mcm stamp duty lah!

NASA (mcm bunyi syarikat Amerika jer) boleh join UMNO. Terbaikk lah!

UMNO misti jongkak kepala atas langit! Najeep pulak bertempias liur basi berperasaan! Rosmah boleh tambah bajet shopping!

Memang kerja keras lah Najeep nih!

Anonymous said...

Gantila tempat Us.Nasa dengan Us.Karpal Sing.Baru padan MUKA Pas Siallllll.

Anonymous said...

Happy birthday to youuuuuuuuu.Nikkyyyyyyyy.

Anonymous said...

SYAITAN DAN SEKUTU2NYA sedang meraikan kemenangan menyingkir seorg lagi pejuang Islam yg menjadi duri dalam pakatan haram JADAH.....

celako celako celako...

Anonymous said...

Naik Jeep..

Apasal lu tak mau komen lu punya ulamak tolompah. Kenapa buka cerita lain. Apa lu malu ka, lu punya ulamak tolompah cakap tatak selupa bikin. Potong kek muleh lapat pahala manyak. Sambut Mauledul Rasul...bidaah. Tatak muleh ho

Anonymous said...

Celebrate la puas2 tiup jgn x tiup lilin tu. Macam tau2 je ini penggal terakhir jd MB Klate. Xpe la Pok Nik dah cukop kaye dah. Duit savingpun banyak klau nak dicampur duit air dari pusat rm600 juta dicampur lg ladang rakyat, balak, sampailah dana projek lebuhraya, stadium yg seumur hidup takkan dpt cecah jumlah yg diharapkan. Kesemuanya dah ada beratus juta dah. Makan tak abis 5 generasi tuuuuuu.

Anonymous said...

N.ajis Tua Kutuk Sial Haram Jadah simpan saka tak mampos2!!

Sambut maulidur Radul Bid'ah tapi sambut BZDAY POTONG KEK analan Orang Kafir Ok!!

Demi Putrajaya sanggop menggadai Agama dan Bangsa menghalalkan yang Haram!!

Anonymous said...

Salam

Kalau tengok gambar tu............hati kecilku bertanya ........ ADAKAH KEAKRABAN MAKHLUK-MAKHLUK DALAM GAMBAR TERSEBUT BENAR-BENAR IKHLAS ATAU SEKADAR .............

wASSALAM

January 28, 2013 at 8:33 AM
_____________________________________________

BRO!!

YANG DALAM GAMBAR TU SEMUA MAKLUK HIPOKRIT ANAK HARAM TAKDE KEIKHLASAN LANGSUNG!!!

CUMA SATU PERKARA JER YANG IKHLAS DI LAKUKAN OLEH MAKHLUK MUSIBAT DALAM GAMBAR TU YAKNI MENGHANCURKAN BANGSA MELAYU DAN AGAMA ISLAM!!

Anonymous said...

Nik aziz dah kena kek kangkang ,bai tua tu.

Anonymous said...



naik jeep..tayar ko pancit atau ekzos ko bocor?

radiator dh check? takot tersumbat

apa kene mengena artikel ni dgn Datin Rosmah?

lari tajok braderrrr

lu tngh stim batu ker tu

-Naik Ah Geez-

Anonymous said...

Kesian mamat pas seorang ni, fitnah fitnah fitnah kerja mereka.

Anonymous said...

Akibat kata boleh berkawan dengan syaitan maka nik aziz telah diperdaya oleh syaitan dan nik aziz telah mengatakan nabi sebelum menjadi rasul hanya mamat kampung biasa,nabi pengkhianat bangsa arab,sedarlah pencacai pas nik aziz hanyalah orang biasa bukannya ulama yang takutkan allah.janganlah mendewakan nik aziz ini

Nek Ajis said...

huk aloooooo..

Anonymous said...

Syaitonirojim laknatullah dh bersuara..ko ngan pok nik & the gang blh same2 terjun ke nerake jahanam..

Car Pool said...

hehehe..

this old man is so stupid. over my dead body laaaaa

Anonymous said...

Karpal Singh nak saman Ustaz Nasha kerana mengkritik Karpal sebagai menghina Islam. La ni si Tok Guru ni boleh pula bersukaria dgn org yg terang-terang menentang penubuhan negara Islam. Kasihan kat Ustaz Nasha yg terpaksa menghadapi tentangan dari dalam dan luar PAS untuk mempertahankan agamanya.

Anu Wart said...

Pee AM... Pee AM..

aku tak peduli lain dah..

Pee Am..Pee am..

pok ngah nik ajis said...

GAP. . PEKARA PALING GAMPANG DIBUAT NIK AJIS ADALAH MERAI KAN BZDAY PARTY HADI LEMPOYANG KAT RUMAH KARPAL SINK. .

Megat Alam Gempita said...

No to maulidur rasul, yes to my bday, let's we joint celebrate after sack Nasya. Pas for all. Haleluya lala luya.

Anonymous said...

"akan datang suatu masa di akhir zaman, manusia yg paling terok perangaiNYA DI BAWAH LANGIT ialah golongan ULAMAK"

Salleh said...

Apa yg diucapkn Anon 8.26 tu, dh describe segala2nya. Semua yg PAS ckp2 dulu, skrg dah berbalik kpd diri sendiri. Apa yg org PAS nmpk, Rosmah tu. Dia tiada kuasa penentu dlm UMNO, so ape dia wat pn, hal die sendiri. Ade bukti sahih ke yg kaitkn die dgn cicin dan belaja besar? Bkn aku nk bela rosmah, tp kalau ade bukti jelas...xapa gk. Kalau nik aziz smbut besday, itu bukti jelas bergmbr. Bukti Nik Aziz ckp psl smbut besday bidaah, sape2 leh tngk video ceramah die kt youtube. Semua bukti2 jelas. Xde unsur fitnah ye. Yg org2 PAS....fitnah dulu, bukti kemudian. Itulah amalan2 PAS sejak dari dulu lagi. Aku yakin, walaupn matlamat perjuangan PAS atas kertas, mulia, tpi disbbkn cara pemimpin2 dan ahli2 yg tidak mengikut landas islam yg sebenar, maka smpi kiamat pn, PAS tidak akan dpt keberkatan dan tidak akan boleh memerintah negara.

Anonymous said...

Tahun lepas dikatakan sambutan Maulud Nabi itu adalah bidaah, dan tidak wajar disambut. Rentetan itu jika tak salah membawa kpd kenyataan Nabi Muhammad sama seperti mamat-mamat di kampung. Dan kenyataan ini menjadi topik yg sangat hangat. Dan skrg org yg sama ini menyambut pula hari lahirnya dgn org bukan islam.

Ironinya, org ini jugalah yg suatu masa dahulu berpendirian haram bekerjasama dgn bukan islam dan mengatakan sambutan Maulud Nabi itu bidaah.

Satu demi satu pendiriannya balik semula ke batang hidungnya sendiri.

Anonymous said...

Naik Jeep said...

Nih kalu ada gambar rosmah, bole kira mcm stamp duty lah!

NASA (mcm bunyi syarikat Amerika jer) boleh join UMNO. Terbaikk lah!

UMNO misti jongkak kepala atas langit! Najeep pulak bertempias liur basi berperasaan! Rosmah boleh tambah bajet shopping!

Memang kerja keras lah Najeep nih!

January 28, 2013 at 8:35 AM

---------------------------------------
itu je komen anda... uuummmm...

Anonymous said...

dia nak sambut ari jadi dia dgn sapa, mcm mana, d mana, suka ati dia lah.... aku tak pduli... tp yg aku tak puas ati dia boleh sambut dgn kapir yg sebut "over my dead body" bila dia kata nak tubuh negara islam... agak2 la!!!! bila bsahabt dgn penjual ikan, bau ikan la kita dpt, brsahabat dgn pnjual minyak atar, bau wangi la kita dpt.. wahai pengikut PAS buka la minda buka la hati .. dgn syaitan mcm ni pn korang nak brsahabat...

Anonymous said...

setiap kali nike arjist jual agama mlm nnt mesti pergi syorga minta dihapuskan dosa.lepas tu turun blk buat dosa jual agama lagi..begitulah seterusnya sampai ularmak pukimak nike arjist ini mampos.

Anonymous said...

ABU = Allah Bersama Umno...satu persatu Allah tunjukkan kemunafikan PAS (Parti Anjing Suruhan )... Selama ini Allah telah berikan Istidraj untuk mereka berubah dan bertaubat..Kini Tinggal Bala yg Allah belum turunkan. . Wahai pencacai PAS pastikan anda mati dengan menganut Islam Yg sebenar dan bukannya Islam PAS yang sesat...

Anonymous said...

inilah bahananya jika ahli syuro berbicara tidak mengikut nada pakatan.....kena tendang kluar...

yg paling gembira parasit dalam pas dan dap!!!

dlm pas yg ada nanti..mereka yg mudah mengikut sahaja acuan pemimpin plural dan liberal pr!!

Anonymous said...

komen terbaik jatuh kpd 8.35am. Akan dianugerahkan ANUGAY.

Anonymous said...

Puak2 PAS yg myokong prti tsebut memgnya hamPAS.parti becelaru.demi nk kn undi...tp PRU ni..jgn hrap lah kmi nk bg undi..tetp bsama UMNO.

Tukang Komen said...

Kalau kek tu beli dari kedai Secret Recipe gerenti tak halal.
Standard Mursyidul kek saiz ukuran roti canai je. Kesiannya. Lepas potong kek mesti Karpal takbiiiiir.

Jijan Mali.... said...

Wah...Ula'r'mak Nik'U-Turn'Aziz join party sambut Besday Karpal'Godfather'Singh...caya lah. Errr..kek tu boleh makan ke Pok Nik?? Halal ke??....halal kut, paling-palingpun depa buboh air kankang holy water kristus Tuhan allah triniti DAPpigs tu saja...muahahaha.

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Jijan Mali.... said...

'Naik Jeep 8.35am' dah mula meroyan. Tulispun tak tahu ujung pangkal nya. Apa nak buat, spesis otak kat kepala lutut macam gitulah. Bodoh tak boleh di ajar, cerdik tak boleh di ikut. Sabar sajalah yeop....

rkb said...

Bila nik aziz, hadi dan mat sabu berpatah balik dalam isu kalimah, pemimpin pkr dan dap dah mula panik.

Anwar menggelabah, sekejap setuju penggunaan kalimah Allah, sekejap kata hanya memperaku saja.

Nik aziz sendiri terpaksa ke rumah karpal singh untuk meyakinkan pemimpin dap/pkr bahawa pas tetap komited bersama pakatan walaupun mereka menarik balik persetujuan dalam isu kalimah Allah.

parangpanjang said...

Assalamualaikum.
Mohon untuk pautkan link blog kami http://parangpanjang.blogspot.com di blog tuan.
Blog tuan telah dipautkan di blog kami.
Terima kasih.

GotYou! said...

Anon 8:35 AM....

Terserlah sakit hati dan dengkimu disitu!

Bomo melayu said...

Parti Ajaran Sesat(PAS) memang sesuai dgn gelaran tu..Ulamak konon..Ulamak untuk memecah belahkan Umat Islam..dengan orang Kafir buat baik,tapi sesama Islam memusuhi..Tua kutuk nak mampus kata P.Ramli..bukan aku kata..

Anonymous said...

Tipikal akal yahudi..bila dulu bukan main sanjung..dah tak sebulu kutuk sampai tak cukup tanah..
Aku ingatlah ,kalau di takdir lepas ni mat sabun keluar pas pun ..kaw..kaw dia kata mcm-mcm,tapi kiranya mcm mustahil.

Macam nilah..kalau dato harun din pun cukupLah.

Sedangkan mufti pun dikatakan hanjing..inikan pulak org mcm mat sabun..

mohd. natar said...

... masih mahu lagi menyokong pemimpin seperti ini kah? ...

Anonymous said...

NIK AZIZ PERGI "UMROH/ZIARAH" MENGUNJUNGI "RUMAH" "LORD KARPAL SINGH". MENYAMBUT MAULIDUR RASUL KATA BIDAAH, TAPI SAMBUT BZDAY SIAP POTONG KEK LAMBANG PARTI YG MATI-MATI MENENTANGG PELAKSANAAN HUD BOLEH PULAK? PAS DAH JADI PARTI TUNGGANG LANGGANG. ITULAH HASIL DOA ADIK NIK AZIZ SUPAYA BN/UMNO KO,KO.

Anonymous said...

Naik Jeep, 'syabas' dan 'tahniah' tahap haram jadah dan barua kepada PAS kerana berjaya menjadi anjing suruhan yang sangat setia kepada DAP.

Seronok benar Nik Aziz kerana sambut hari lahir di rumah Karpal, manakalah DAP pun banyak suka sebab PAS sudah pecat Ustaz Nasharuddin dari Majlis Syura PAS, dasar PAS tak berguna, pengkhianat.

Naik Jeep, mari nanyi lagu hari lahir untuk Nik Aziz

happy birthday Nik Aziz,

happy birthday Nik Aziz

and happy PAS fired Nasharuddin from Majlis Syura,

DAP very happy.

PAS pecacai DAP. PAS perosak masyarakat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Naik Jeep, 'syabas' dan 'tahniah' tahap haram jadah dan barua kepada PAS kerana berjaya menjadi anjing suruhan yang sangat setia kepada DAP.

Seronok benar Nik Aziz kerana sambut hari lahir di rumah Karpal, manakalah DAP pun banyak suka sebab PAS sudah pecat Ustaz Nasharuddin dari Majlis Syura PAS, dasar PAS tak berguna, pengkhianat.

Naik Jeep, mari nanyi lagu hari lahir untuk Nik Aziz

happy birthday Nik Aziz,

happy birthday Nik Aziz

and happy PAS fired Nasharuddin from Majlis Syura,

DAP very happy.

PAS pecacai DAP. PAS perosak masyarakat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Naik Jeep, 'syabas' dan 'tahniah' tahap haram jadah dan barua kepada PAS kerana berjaya menjadi anjing suruhan yang sangat setia kepada DAP.

Seronok benar Nik Aziz kerana sambut hari lahir di rumah Karpal, manakalah DAP pun banyak suka sebab PAS sudah pecat Ustaz Nasharuddin dari Majlis Syura PAS, dasar PAS tak berguna, pengkhianat.

Naik Jeep, mari nanyi lagu hari lahir untuk Nik Aziz

happy birthday Nik Aziz,

happy birthday Nik Aziz

and happy PAS fired Nasharuddin from Majlis Syura,

DAP very happy.

PAS pecacai DAP. PAS perosak masyarakat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Demi kuasa dan duit semuanya possible

Anonymous said...

Naik Jeep, 'syabas' dan 'tahniah' tahap haram jadah dan barua kepada PAS kerana berjaya menjadi anjing suruhan yang sangat setia kepada DAP.

Seronok benar Nik Aziz kerana sambut hari lahir di rumah Karpal, manakalah DAP pun banyak suka sebab PAS sudah pecat Ustaz Nasharuddin dari Majlis Syura PAS, dasar PAS tak berguna, pengkhianat.

Naik Jeep, mari nanyi lagu hari lahir untuk Nik Aziz

happy birthday Nik Aziz,

happy birthday Nik Aziz

and happy PAS fired Nasharuddin from Majlis Syura,

DAP very happy.

PAS pecacai DAP. PAS perosak masyarakat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Naik Jeep, 'syabas' dan 'tahniah' tahap haram jadah dan barua kepada PAS kerana berjaya menjadi anjing suruhan yang sangat setia kepada DAP.

Seronok benar Nik Aziz kerana sambut hari lahir di rumah Karpal, manakalah DAP pun banyak suka sebab PAS sudah pecat Ustaz Nasharuddin dari Majlis Syura PAS, dasar PAS tak berguna, pengkhianat.

Naik Jeep, mari nanyi lagu hari lahir untuk Nik Aziz

happy birthday Nik Aziz,

happy birthday Nik Aziz

and happy PAS fired Nasharuddin from Majlis Syura,

DAP very happy.

PAS pecacai DAP. PAS perosak masyarakat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Naik Jeep, 'syabas' dan 'tahniah' tahap haram jadah dan barua kepada PAS kerana berjaya menjadi anjing suruhan yang sangat setia kepada DAP.

Seronok benar Nik Aziz kerana sambut hari lahir di rumah Karpal, manakalah DAP pun banyak suka sebab PAS sudah pecat Ustaz Nasharuddin dari Majlis Syura PAS, dasar PAS tak berguna, pengkhianat.

Naik Jeep, mari nanyi lagu hari lahir untuk Nik Aziz

happy birthday Nik Aziz,

happy birthday Nik Aziz

and happy PAS fired Nasharuddin from Majlis Syura,

DAP very happy.

PAS pecacai DAP. PAS perosak masyarakat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Naik Jeep, 'syabas' dan 'tahniah' tahap haram jadah dan barua kepada PAS kerana berjaya menjadi anjing suruhan yang sangat setia kepada DAP.

Seronok benar Nik Aziz kerana sambut hari lahir di rumah Karpal, manakalah DAP pun banyak suka sebab PAS sudah pecat Ustaz Nasharuddin dari Majlis Syura PAS, dasar PAS tak berguna, pengkhianat.

Naik Jeep, mari nanyi lagu hari lahir untuk Nik Aziz

happy birthday Nik Aziz,

happy birthday Nik Aziz

and happy PAS fired Nasharuddin from Majlis Syura,

DAP very happy.

PAS pecacai DAP. PAS perosak masyarakat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Hari nie tentawi masuk paper sinar. Jadi tuan puan sila update ye, skang nik aziz dah paham kristian, boleh bincang

Naik Jeep said...

incik mohamat si nasialnist malayu...

tarak payah lah spam banyak-banyak!

taraf budak--budak spastik UMNO nih, wa tarak gentar punya!

budak- budak UMNO nih harap badan jak buntal-buntal macam penguin, terlalu banyak jamuan rakyat 1 m'sia, hotak pun macam pak dollah and co.!!!

Anonymous said...

Puak puak ni kalu NIK ajis CAKAP Babi halal dimakan kalau dihidangkan oleh DAP, Puak puak ni pun tanpa usul periksa terus makan, Sebab pok NIK adalah ayah PIN mereka, ini LAH jika SIFAT A' SHOBIAH menjadi amalan puak puak ni

Anonymous said...

Masyallah..sampai mcm tu sekali kamu semua mencaci tgna..

Sesungguhnya ALLAH Maha Mengetahui.

Anonymous said...

Baguih saNgat lah tuuu Pok Nicky...teruskan lah ajenda2 yg pok nicky kata selama nie kata salah bila BN buat....skarang dah pusing 360 darjah...ALLAH bagi Tok Nik COD sekarang ni..ada perasan tak???? tapi dah Tua mana ada ingatkan...DAH NYAYUK................TERUSKAN...AMIN

Anonymous said...

Yeah !!!.. PAS for ALL..Isle tu PAS...PAS to Isle...
Takebeer 4 kali......

Anonymous said...

Komen di blog pembangkang dah kena sekat. Blog Drs. Dzul ahli parlimen Pakatan Rakyat di Kuala Selangor sudah kecut perut bila bincang pasal itu pilihanraya dan isu besday Nik Aziz, sampai sekat komen pembaca.

Kepada juak-juak Pakatan Rakyat, inilah pimpinan haprak anda semua, pengecut dan bacul, tak berani berhadapan dengan kebenaran. Sedaralah semua.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

Anonymous said...

PUAK PUAK A' SHOBIAH NI, MEMANG DAH TAK BOLEH BUAT APA DAH, UJUD NYA PUAK PUAK NI SEJAK ZAMAN RASULULLAH LAGI, KITA PERLU BERHATI HATI DENGAN PUAK PUAK NI.... LEBIH BAHAYA LAGI BILA FAHAMAN SYIAH DIJUNJUNG OLEH PUAK PUAK NI.......

Pekong Pondan said...

Muslims don't celebrate ANYONES birthday, because Rasullulah s.a.w. never did.

Fake sectarians and scumbags call themself Muslim and celebrate birthdate. Don't waste time on this kind of scum.

We must hantu Al-Juburi until he jalan jalan...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

kikiki...dah tue bangka nak sambut b'day..bila nak sambut maulidur rasul..tak leh kejo tak sudah!!!..siap sambut dng 'OVER MY DEAD BODY'..aka karpal singki lagi..hebat tok guru..la ni makin ramai 'SETAN2..yg MINAT KAWAN SAMO TOK GURU'

AHLUL PAS YG BENGAP TAHAP GABAN..MANA DALIL NYEE..KUAR KAN ..CEPATTT!!!

lebai selimut

Anonymous said...

kikiki...dah tue bangka nak sambut b'day..bila nak sambut maulidur rasul..tak leh kejo tak sudah!!!..siap sambut dng 'OVER MY DEAD BODY'..aka karpal singki lagi..hebat tok guru..la ni makin ramai 'SETAN2..yg MINAT KAWAN SAMO TOK GURU'

AHLUL PAS YG BENGAP TAHAP GABAN..MANA DALIL NYEE..KUAR KAN ..CEPATTT!!!

lebai selimut

Tun Teja said...

1. Nasharuddin sepatutnya mesti keluar parti dari dahulu, serta Umno atau JATI, atau mana-mana parti yang pro-Umno.

2. Sekarang Nasharuddin harus membuat keputusan berdasarkan prinsip kemurniaan dan keikhlasan jati diri, beliau harus berpendirian tegas memperjuangkan keamanan dan percantuman Negara Islam sejagat bersama PM DS Najib.

3. Nasharuddin tidak seharusnya merenung kebelakang, atau merujuk kepada Parti Ajaran Sesat yang memesongkan rakyat pro-PAS, untuk dibenarkan penerimaan keahliannya kembali kepada PAS.

4. Masa tidak terlambat untuk Nasharuddin menyertai parti yang di pimpin hebat dengan kemajuan dan rancangan masa depan orang Melayu, ugama Islam dan bahasa Melayu parti yang diketuai oleh pemimpin yang sungguh rajin dan berhati rakyat, memperjuangkan hak masa depan orang Melayu.

5. PM DS Najib lah sahaja yang berdaya dan menguruskan Negara dengan kepintaran, pengalaman dan latarbelakang ilmu kelayakannya memerintah seluruh Malaysia.

6. Sepatutnya Nasahruddin mesti mengambil tindakan yang bijak, jangan buang masa lagi, sertailah parti Umno, kerana dikalangan parti Umno juga ramai ulamak yang lebih berkebolehan, setaraf dengannya.

7. Mungkin Nasharuddin boleh membantu menaik tarafkan diperingkat sudut ugama yang menuntut keperbaikan dan mereka boleh juga menambah pengetahuan dan pengalaman dari kecekapan ilmu yang diperoleh Nasharuddin.


8. Mungkin dengan penyertaan Nasahruddin ke parti Umno akan mengakibatkan ramai parti Parti Ajaran Sesat keluar parti, dan ini akan memberi impak yang baik bagi Nasharuddin dan Umno.

Anonymous said...

Ko Nek Azis

Anonymous said...

dap sambut pemecatan Us Nasa dgn kek harijadi yang dicampur dengan 'holy water' untuk nik najis?

Anonymous said...

kici2 lumbu jaga sudah besar DAP jaga suda tua pas jaga ,kici2 lumbu jaga.

Anonymous said...

Happy besday pork nik , happy besday pork nik, happyyy besday pork nik , happy besday pork n.ajisssss. Long live pork nik

Anonymous said...

Happy besday pork nik , happy besday pork nik, happyyy besday pork nik , happy besday pork n.ajisssss. Long live pork nik

Anonymous said...

Betul tu bro..dulu umno kjsama dgn mic n mca..kafir.Adilnya..mrk pulak bersama dapig yg menentang hudud n klmah Allah dipermainkan.
Adilnya mrk mengutuk hebat bn n umno..kena balik kutukan tersebut kat mrk..siap dgn doa k.o. lagi.

Anonymous said...

ADA HIKMAHNYA UST NASHA DI PECAT........
ALLAH MAA MENGETAHUI...
LET'S WAIT AND SEE THEVSLOW DEMISE OFPAS AND IT'S LEADERSHIP..............AMIIIN.

Anonymous said...

ha ha ha ha
DOA KO SUDAH DIBALIKKAN, DOA KO SUDAH DI BALIKKAN.
ha ha ha ha

Anonymous said...

Apa lah nak jadi dengan pas ni...sedih aku...

Anonymous said...

Asalamualaikum...kiter seme dlm ujian Allah susah senang derita bahagia sakit sehat bujang kawin kaya miskin keje gaji ribu riban atau gaji pedo pedo makan seme ujian sama ada kiter jd tambah dekat dgn Allah atau lagi jauh dari Allah....syukur ya Allah Kau jdkan aku seperti la ni Kau tetapkanlah pendirianku walo satu hari nanti aku mampu beli cash jet peribadi atau beli cash pulau batu putih.... amin amin amin

Anonymous said...

Heppy Bezday Nik Aziz Laknatullah.. semoga Allah melaknatimu seperti mana kau telah merosakkan agama Allah.. perpaduan ummah..

Anjing kurang di lorong belakang jauh lebih mulia darimu wahai Nik Aziz.. wahai pencacai2 PAS sekalian.. saksikanlah Allah SWT memakhbulkan doa2 dan tuduhan2 kalian.. Muhasabahlah krn Allah bkn krn UMNO..

WAJIB bg yg beriman dgn Allah tumbangkan PAS Laknatullah PRU ini.. jgn lah ditambah dosa sedia ada dgn dosa menyokong puak ZALIM SESAT ini..

Anonymous said...

Kesian Parti PAS ni...sebabnya :-
Ada kata PAS sama erti Parti Anak Syaitan.
Ada kata PAS sama erti Parti Angkatan Syaitan.
Ada kata PAS sama erti Parti Angkatan Sundal.
Ada kata PAS sama erti Parti Anjing Suruhan.
Ada kata PAS punya Ulamak Terompah.
Ada kata PAS punya Ulamak Syaitan Bisu.
Ada kata PAS punya Pemimpin Burit-buritan.
Apa-apa pun itulah nasib Parti PAS berkat doa yang dipohon untuk menjahanamkan orang lain tapi sebaliknya berlaku.
Ada kata Pengikut PAS ni Buta Mata dan Buta Hati.
Biasanya orang macam Nik Aziz akan panjang umur tapi sia-sia hidupnya kerana semakin daya ingatannya. Kata orang tua-tua saja.

Anonymous said...

Sedih...

Bila lihat betapa rendahnya taraf PAS sekarang nie..

Tak lebih tinggi dari bawah kangkang Karpal yg OKU..

Kenapa la teruk dan buruknya perangai pemimpin PAS nie..

ini akibat doa busuk yg mendoakan kehancuran umno sebelum nie.. sekarang dah terpalit kemuka sendiri.

aku tak pernah lihat hinanya dan rendahnya taraf pas sebelum ini kecuali sekarang..

pada pengikut pas... tak payahlah bersusah payah menyokong pemimpin kamu yg serba celaru nie...

keluarlah dari parti yg tak de paedah sesen pun...

Anonymous said...

Apa nak jadi ngan PAS

semakin menyesatkan !!!!!


Anonymous said...

mana boleh Nasha tinggalkan pas.....baiah. tunggu kena pecat macam Hasan Ali, tapi Pas tidak akan memecat beliau. Gantung tak bertali.

Anonymous said...

gambar ke dua tu apa dalam fikiran KERAPAL YE?????
"HIDUP2 AKU DAH TIPU MB BODOH NI!!!!!"

Anonymous said...

SI TUA BODOH TOLOL

Anonymous said...

apa suda jadi?...sorang sibuk nak laksanakan hudud, nak tegakkan "isle"....yang sorang lagi kata "over my dead body" kalu nak tubuhkan negara islam....alih-alih potong & makan kek sama-sama! Baeeekk punya drama la makhluk dua orang nih!

Anonymous said...

apa suda jadi?...sorang sibuk nak laksanakan hudud, nak tegakkan "isle"....yang sorang lagi kata "over my dead body" kalu nak tubuhkan negara islam....alih-alih potong & makan kek sama-sama! Baeeekk punya drama la makhluk dua orang nih!