IKLAN BERBAYAR

Sunday, January 27, 2013

NASARUDIN TELAH DIPECAT..ALASAN TAK DATANG MESYURAT !


kah kah kah
ini adalah alasan paling bangang dikeluarkan oleh majlis syoru pas.
nasa telah dipecat kerana TAK HADIR MESYUARAT.

lebih menarik tak datang mesyuarat itu juga telah melanggar peraturan berjemaah seperti yang ditetapkan oleh majlis syoru.

pecat pasal tak datang mesyurat ?!

alasan lucu yang dikeluarkan oleh majlis syoru pas.

sebenarnya bukan itu sebabnya.

sebabnya adalah kerana nasa pergi ikut najib dalam usaha malaysia nak SATUKAN RAKYAT PALESTIN.

itu saja ... tak datang mesyurat terus pecat.
kah kah kah..


90 comments:

Anonymous said...

Pas pist push

Anonymous said...

PAS PIST PUSH

Anonymous said...

Itulah PAS....

Tak datang mesyuarat kene pecat..

Perjuangkn akidah kene pecat..

tapi...

PECAH BELAH umat Islam adalah wira..

KAFIRKN org Islam yg xsama idealogi mrk adalah jihad....

Sakau duit amanah org ramai di angkat jadi pemimpin...

Khalwat dgn bini org diangkat jadi PEMIMPIN TERSOHOR....

Meliwat adalah 'halal' selagi menyokong PAS....

Dan penganot2 BAGHAL PAS pon bertakbeer...
TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER

Anonymous said...

PAS - Parti Pelesit

Anonymous said...

MEH MASUK UMNO KITA BERJUANG DALAM UMNO

ADZ said...

MEH MASUK UMNO

Anonymous said...

Dimana kebebasan selama ini di juang dan di laung laungkan? Habak mai, parti jubur, dap pun sama, jika BN amboi celuparnya tohmah bukan main terror..Da la tak pergi sana, cakap dlam ceramah bika,ain hebat macam king jubur lagaknya..allah pun boleh di lelong..Dul kita ndi PAS lani seba dia berkawan dgn hantu jubur dan kafir harbi y anti islam..

kahak biru said...

apasal gambar menipu upco buat ni...xcanggih langsung...

super impose low class...

Anonymous said...

Nampaknya Ustaz Nasha mengalami apa yg sudah dilalui oleh Dr Hasan Ali. Ulama yg keras hati dalam memperjuangkan Islam sebenar sudah mula disingkirkan satu persatu. Harapan saya agar Ustaz Haron Din dapat bertahan meneruskan perjuangan memartabatkan Islam yg sebenar dalam PAS. Takut juga membayangkan ulama politik yg sudah gila kuasa kini semakin berkuasa dalam menentukan halatuju PAS.

Anonymous said...

pukimamak punya umno harbi..kesian ahli umno yg berjuang berpuluh tahun dlm umno tp hanya dpt beras sekampit...ustaz nasha yg dr pas diangkat bagai dewa oleh umno harbi dan bakal diangkat sbg timbalan presiden umno harbi..adakah tiada ahli umno harbi yg boleh berbahasa arab?..knp ambik ahli pas?...kesian pengikut umno harbi..dilayan mcm babi oleh najib...
mari semua ahli umno harbi..jom masuk pas n pastu masuk umno balik..kita pasti diangkat menjadi dewa...

Anonymous said...

Rezeki di tangan ALLAH...perjuangan menegakkan Islam tidak semestinya ada pada parti PAS ajer...

Sesungguhnya ALLAH maha mengasihi lagi maha mengetahui...

PAS dah tak seperti dahulu....PAS sekarang lebih pentingkan duniawi..serta sanggup memecahkan persaudaraan saudara seagama demi PARTI..

Tidak kah mereka lupa...apabila kita mati..soalan apakah yang akan ditanya nanti?

Jijan Mali.... said...

Alasan paling bodoh yang pernah aku dengar. Paling2pun bagilah Ustaz Nasha show cause letter lepas tu nak pecat, pecatlah. HAbislah, Majlis Syura dah jadi Majlis Syoru PAS-piss-puss.

Anonymous said...

salam

Baik kena pecat dari tarik diri jadi ahli..... sebab semua ahli Pas dah ada MOU.... silap langkah, bini tercerai...............

wassalam

Anonymous said...

Alhamdulillah sekiranya ini benar...

Anonymous said...

Hahahaha pencacai anjing DAP dah meroyan. Suka hatilah kami ahli umno, ko sibuk apahal. Dasar anjing DAP hahahahahahahahaha

Anonymous said...

Anon 8:06 PM

Setuju... mungkin ramai pemimpin yg nak keluar tapi takut melanggar MOU yg boleh mengakibatkan bini tertalak tiga. Apa punya jenis MOU daaa.... kerana politik bini jadi sandaran. Manyak molo punya parti.

Anonymous said...

Memang kapir DAP tu sbb mukadimahnya dah mencarut emak sendiri, kesian....!

Anonymous said...

Anon 7:35pm.

Salute jari tengah dan sumpah PUKIMAK juga untuk engkau.

Pakai akallah BODOH, BANGANG punya ahli PAS merangkap ahli Pakatan Rakyat. UMNO berpecah bahana pemimpin BASTARD engkau bernama Anwar Ibrahim engko boleh gelak.

Ustaz Nasharudin hendak menyatu padukan orang Melayu Islam di Malaysia, Nik Aziz Mat Sabu dan Hj Hadi Awang tak suka. Mereka tu penyapu buruk punya pemimpin. Ustaz Nasharudin yang ikhlas engkauy dan puak2 engkau perlekeh.

Bagus punya Melayu kau ni, tak reti di untung. Aku dan seluruh umat Islam di Malaysia yang waras memohon dan berdoa kepada Allah semuga PAS PKR dan DAP kalah besar dalam PRU 13. Semuga pemimpin2 Pakatan Rakyat yang takut tak dapat undi pilihanraya di hina Allah dimasa hidup dan disaat kematian mereka.

Semuga hidup Anwar Ibrahim, Dajjal Malaysia dilaqknati Allah sepanjang hayatnya.

Anonymous said...

Babi punya Pas Harbi Babi.
Ayuh ramai@ ahli PAS harbi babi tolak majlis Lahabau.
Parti Pas Harbi Babi.....

Anonymous said...

Pas-Piss(air kencing)-Pus(nanah)

Harimau Kumbang said...

Keputusan pecat pd 13 hb tp kenape tak di hebahkan ? Selepas pulang dari bumi Palestin baru keluar berita...hmm..mm...

malayoo mudah lupa said...

Solat hajat dan doa PAS dh makan diri....apa yg depa buat skarang ni suma kena balek dkt batang hidung depa...cuba Kalo lim guan eng yg buat silap sanggup depa jilat cina tu

RBF Online said...

Gap, lagi satu yang lawaknya keputusan pecat Nasha dibuat pada 13 Januari, tapi baru umum hari ini. Dua minggu selepas buat keputusan dipecat.

Kalau tiada gambar Nasha bersama Najib di Gaza pasti tak akan ada pengumuman dipecat hari ni.

Anonymous said...

Alasan rapuh weh.. pengerusi Nik Aziz? Dah boleh agak dah keputusngannya ... lama dah simpan niat nak singkir.. kuar je lah PAS tu der... joint shbt di Selangor tu.. tengok per jd nanti...

Anonymous said...

Tu sebab pemimpin-pemimpin syoru hamPAS lari ikut pintu belakang, takut terbongkar perkara ini masa tu juga dengan wartawan....

Anonymous said...

Ustad Nasha dipecat dari menjadi ahli majlis syoru je, sekarang ni ahli biasa tanpa apa-apa jawatan. PRU-13 ni nama sudah tentu tak dicalonkan lagi, alasannya mudah jugak... ustad Nasha dah lama jadi MP, biar digantikan dengan muka baru pulak.

Muka baru muka baru jugak... dewa N.Ajis yang asyik sakit kepala tu muka baru tahun 2013 ke??? Jangan tak bagi alasan... biar alasan bodoh sebab PENGANUT-PENGANUT hamPAS adalah insan yang PALING SENANG DIPERBODOHKAN.....!!!!

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Lepas pecat Nasharudin, semua pemimpin hamPAS lari ikut pintu belakang????

Kah kah kah kah kah kah...

Anonymous said...

Agak-agak ape lagi la isi mesyuarat majlis syoru tempoh hari selain isu u-turn kalimah Allah dan pecat ustad Nasha dari majlis syoru eh??? Mesti ade lagi... kalau tak kenapa nak lari iktu pintu belakang pulak, ye tak hadi boroi dan N.Ajis dewataraya....???

Anonymous said...

inilah demokrasi ala PAS perjuangkan...ni semestinya angkara Anuar yg tekan supaya ustaz nasha disingkir sepertimana hassan ali kerana telah menjatuhkan maruah PR terutamanya MAHA FIRAUN anwar

Lebai Atas Pagar said...

Ceramah PAS pun bukan ada fakta pun.
Asyik puji Lim Guan Eng saja.
Itu lah isi ceramah Pak Lebai Pas Pulau Pinang yg telah kena rasuah.

Ceramah pun tak ada apa pun ,Banyak mohong.Lepas itu kutip derma.

Lebai Atas Pagar said...

Ceramah PAS pun bukan ada fakta pun.
Asyik puji Lim Guan Eng saja.
Itu lah isi ceramah Pak Lebai Pas Pulau Pinang yg telah kena rasuah.

Ceramah pun tak ada apa pun ,Banyak mohong.Lepas itu kutip derma.

Anonymous said...

hehehe....

npknya puak2 erdogan yg dibiayai oleh anwar telah bertindak balas...

mana boleh dah makan duit anwar tapi tak buat kerja arkk...hehe

mereka tak sedar yg mereka dah digunakan oleh tangan2 yahudi dan freemason utk menjahanamkan islam...

ini yg di katakan tak dpt belasah org, pulas telinga pun jadi ...hehe

mari kita tunggu apa pulak tindakan geng2 ulama yg sebelah nasaruddin punya tindakbalas pulak...

derama semakin berattt...ekekeke

otai
subang

Anonymous said...

Agaknya dipecat apabila disergah oleh Karpal Singh dan Azmin lah tu. tindakan Pas ini amat memalukan dan menyimpang.

Anonymous said...

Yang ramai keluar dari Pas ialah Ulama...Yang ramai masuk Pas ialah artis spt Abby abadi..Bok Lokmey dan lain2 lagi!

Anonymous said...

Kalau kiranya ust nasa ajak nik aziz dan hadi awang pergi bersama ke gaza, tentu dia tidak akan diambil tindakan. kesian !

Anonymous said...

Ramai pemimpin PAS dari gulungan pemuda professional akan keluar PAS atas ketidakupayaan pemimpin PAS mempertahankan ugama islam. Ketaksuban ahli pas kepada pemimpin yang tidak relevan terus membuatkan pas tengelam. Ramai ahli pas lebeh berkelayakan dari Nik Aziz dan Hadi.telah tiba masa untuk menentang kemungkaran.lepas ini Nik Aziz & Hadi akan jadi tok guru sepenuh masa. Syabat Pas anda adalah seperti " topang bawa rebah".

Anonymous said...

Kalau kiranya ust nasa ajak nik aziz dan hadi awang pergi bersama ke gaza, tentu dia tidak akan diambil tindakan. kesian !

Anonymous said...

pas itu munafik

Anonymous said...

YANG SUCI DAN BERSIH TU PAS.
YANG KOTOR DAN NAJIS TU UMNO.
TEAPI PENJILAT DAP PAS, DAN PENDOKONG PENZINA DAN PELIWAT JUGA PAS.
PAS PARTI AJARAN SYAITANNNNN.

Anonymous said...

Pas konon islam sudahlah bila yg betul2 untuk berjuang untuk ajaran islam di pecat yg pengikut nya pulak bodoh,tongong,bangang

Anonymous said...

semua dok kutuk kat PAS.....

tapi orang PAS nampak tak apa yang tidak betul belaku kat parti PAS ni.....


Anonymous said...

Aku dh benci PAS....parti mcm lubang jamban

Anonymous said...

pas bodoh.pecat org kuat spt nasha.
pas parti cucuk hidung.dap tarik sana sini.
bodoh nak mampos pas haram jadah.

Anonymous said...

Cacai sudah bersuara cam taik....pi jilat LGE. Tuiihhh

Anonymous said...

UMNO mempergunakan politik demi mencapai matlamat Islam. Manakala PAS mempergunakan Islam demi mencapai matlamat politik.

Anonymous said...

moga2 ahli2 dan pmimpin PAS yg lain akn ikut jejak langkan ustaz nasha...jgn smpai tunggu hingga dipecat...tinggal kn je perti hamPAS yg xberguna 1 sen tu...kalimah Allah jd mainan..duit derma memali disakau hingga kosong..derma jihad yg selalu dilancar pd setiap ceramah..ghaib ntah kemana..tanah kelantan dihadiahkan kpd ngeh perak..ulama PAS yg datang kemesjid2 kerajaan..ceramah nya maki hamun umno..memg Parti low class...apa baraaang....!kita undi BN je la...


Anonymous said...

Dua dua membesar di Klumpor, jadi akal memang terbuka sikit tak macam yang membesar di Kuala Kangsor.

Kedua dua ada kesamaan sebab attend Sekolah Agama (bukan boarding main jambu), DS Najib attend St John sama dgn sepupu aku, dia orang agak senior anak anak orang kaya. Nash ni junior aku 2 tahun kat St Gabriel, pernah dok Sting Garden kat Pandan kalau tak silap (Before wujudnya Desa Pandan) kemudian dok Gomen Quaters kawasan Cochrane.

Aku belagak gangster budak sekolah dulu sama dgn kutu kutu SAB, Lokman (SMJK Kampong Pandan), Stella kadang joint jugak & mamat gian KP. Puduraya tu siap 75/76 kita orang yang punya lepas tu bagi balik kat Bandar Raya. Sekarang dah taubat, lama dah taubat dah.

Megat Alam Gempita said...

Petang tadi nik ajis makan kek besday Kat Rumah karpal Singh, lepas tu dia bagi arahan pecat nasya. kena mandram kek bday.sambutan maulidur rasul tak bleh, sambut bday sendiri bleh plak! haiya

Megat Alam Gempita said...

Petang tadi nik ajis makan kek besday Kat Rumah karpal Singh, lepas tu dia bagi arahan pecat nasya. kena mandram kek bday.sambutan maulidur rasul tak bleh, sambut bday sendiri bleh plak! haiya

Anonymous said...

Tak mengapa, tak MATI pun kena pecat dari MS PAS PUSS PISSSS>>>>>>..

usin said...

pas: pecat nasa dari majlis syura agar nasa tidak boleh memberi sebarang pendapat dan menentukan keputusan majlis syura. tidak pecat nasa dari parti agar akar umbi pas tidak akan melakukan undi protes memandangkan pru13 sudah teramat dekat. jika pemberontakan dalaman berlaku akibat tersalah pecat, pas tidak mampu utk back up. bagaimanapun, idea ini sudahpun memakan diri pas. sebahagian undi simpati kpd pas dlm pru12 dahulu tidak akan kembali kpd pas. samada tak mengundi langsung atau beralih kpd bn. (analisis rakyat akar umbi)

Anonymous said...

Kenapa hanya menggugurkan keahlian Ust. Nasha dr Majlis Syura? Kenapa tidak gugurkan terus keahlian beliau dr PAS spt Dr. Hassan Ali? Adakah tindakan ini utk memencilkan Ust. Nasha? Adakah PAS bimbang sekiranya dipecat dr PAS, Ust. Nasha juga bertindak membentuk NGO seperti Dr Hassan Ali yg akan menarik keluar kumpulan yg menyokong beliau?

Jika benar itu bermaksud jumlah yg memberi sokongan kpd Ust. Nasha dikalangan ahli PAS sendiri adalah jumlah yg besar.

Langsi said...

Sila la ambil semua mamat2 katak dan biawak tu semua...

Aku nak tengok mamat2 ni sumea bertanding kat mana... atas tiket UMNgOk Be-eNd.

Zahrin (BayanBaru) - Katak Kembong
Zul Nordin (BB Kulim)- Katak Pisang
Tan Tee Beng (? Penang)- Katak Cina
Ust Nasha (Bachok) - Katak Lebai
Wee Chee keong (Wangsa Maju) - Katak Sepet
Gobala (Pdg Serai) - Katak Hitam

HasanJati (Gombak Setia) - katak SeJATI
Jamal Posmen (Behrang)- Katak Pos
Osman JahilLu (Ckt jering) - Katak Kombat
Hee (Jelapang) - Katak OKU
Singh (MalimNawar) - Katak Bangkrap

Tak sabo aku nak tengok kat mana berok2 ni stand... atas tiket UMNgOk Be-eNd dan berapa undi diorang dapat!

Mari kita tengok sape yang kene!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Sedih dengar pewaris kepimpinan Ustaz Fadzil Nor merangkap bekas Timbalan Presiden dipecat. Manakala kelompok pro DAP dan PKR pula diangkat. Sejak dulu lagi saya anggap PAS adalah pilihan kedua selepas UMNO. Sekarang minta maaflah PAS bukan lagi tempat orang melayu boleh bergantung harap. PAS PERLU DIROMBAK KEPIMPINANNYA.

Anonymous said...

Pas ikut telunjuk parti dap,dap ganti pas

Anonymous said...

Setiap seorang ulamak PAS yang disingkir maka 25% PAS, hilang kerusi, tapi punca sebenar ialah Ustad Nasa adalah pemimpin yang mempunyai ketokohan tinggi yang akan jadi pemimpin PAS,tetapi ramai pemimpin PAs tahap 3 ( cheap matinee) yang teringin mengantikan N.Aziz@ wali selipar dan Hadi. Cuma cari sebab aja.kubur besar untuk kebumi beramai-ramai sedang menanti
Simpati orang melayu pada Pas telah hilang. Adakah Mat Sabu & mahfoz ini future leader untuk pas.........

Anonymous said...

Kemungkinan besar mengapa Majlis Syoru Pas tidak memecat terus Ust Nasa adalah mereka tidak mahu ianya terjadi seperti Dr Hassan Ali yg dimana Baiiah sudah tidak terpakai...Jadi oleh kerana mahu menyeksa Ust Nasha di dunia ini dihukumnya " GANTUNG TANPA BERTALI "

Anonymous said...

NIK AJES PON PATUT DIPECAT. ALASAN- TAK PAKAI SELUAR DALAM MASUK MESYUARAT.

Anonymous said...

Haahaa biarla dia org lmpt berhijrah demi kebaikan dpd ikut katak tua nik ajis or haiwan kurang upaya yg x sdr diri. Dahlah sesat lg menyesatkn

Anonymous said...

IKUT NUAR PERGI KE CINA BARU X APA.

Anonymous said...

Macam biasalah PR tuduhan tiada bukti, fitnah fitnah fitnah, tapi kerja kerja super impose adalah bermula dari PR, tengok himpunan, tak ramai org impose jadi ramai,tapi blogger pro Bn buktikan,bukan mcm mereka PR. Walaubagaimana pun fitnah adalah makanan ruji PR,tiada fitnah mati mereka, ada fitnah hiduplah mereka.

Anonymous said...

Dapat juga beras sekampit,saya dulu ikut pas kena bagi duit kat pas setiap kali ceramah, duit memali mana pergi dei,mana audit lahanat pas,apa pun aku dan keluarga dah keluar pas.

Anonymous said...

Islam apa benda, politik itu tiada dalam islam ka,rujuk hadith bro,tapi bukan tafsiran hadith oleh Pas.

Megat Alam Gempita said...

Psiko murahan puak-puak gay belaan pas.

Anonymous said...

haha belayut tapi nampak aby meeee,mmmm,, siapa wat baik pecattt

Anonymous said...

abu.. pakatan lakk.. nik ajis ulama trompah,harun din ulamak bisu,hadi ulama sakau,mat sabun ulama hotel uuuuu hhhuuuu..

Anonymous said...

Woi langsi..al
Jangan lupa bapak katak segala katak ialah anu war tu....bukan ke dia yg nak suruh orang melompat jadi katak 16 september.. ?. Sendiri lupa ka?

Anonymous said...

Cai...sekurang2nya diaorng pernah masuk bertanding. Anon 3.25Am sembang deraih saja. Ntah2 SPM pon x lepas. Masuk la bertanding...kakakah

Anonymous said...

Majlis syura mendapati tindak tanduk U Nasha merugikan parti. Tapi pada saya menguntungkan Islam. Jadi Majlis Syura mendahulukan parti daripada Islam. Langkah ini boleh menyebabkan kekufuran. Kalau U Nasha gi minum arak disco atau berjudi ke. Bagi PAS segala perancangan dan tndaktanduk pemimpin tidak boleh dipertikaikan kerana ianya adalah Islam. Kalau tabligh dia adalah kata-kata maluna.. Sekarang bukan hadis bukan fatwa. Segala cakap tg kena bukukan dan buat sebagai Amanat TG.

Anonymous said...

Takpa nanti bagi alasan tak pakai seluar dalam sbb dia tak ada kote...

Anonymous said...

1.Pemecatan Ust. Nasharuddin adalah langkah politik Majlis Syura,bagi mengambil hati DAP dan PKR.Selepas menetapkan pendirian yg agak bertentangan dgn pedirian DAP dan PKR dalam isu kalimah Allah,pemecatan ini dilahat sebagai langkah mengambil hati dan utk menunjukan PAS masih bersama Pakatan.

2.Pendirian Majlis Syura mengani kalimah Allah juga merupakan langkah politik,bukan benar-benar ikhlas,walau pun pendirian tersebut adalh betul.Pendirian tersebut hanya di buat setelah melihat kegelisahan orang Melayu dan juga akar umbi Pas mengenainya dan Majlis takut Pas akan kehilangan undi.Sekiranya Majlis Syura bertindak kerana pendirian ugama,sudah tentu pendirian begini sudah di buat sejak tahun 2010 laig,kerana isu ni memang sudah ada sejak 2010 lag.Ertinya 2010 hingga 2012,Majlis Syura sanggup memjamkan mata,hanyasekarang baru mahu berkata-kata,mengapa?. Seolah-olah thn 2010 hingga 2012,tidak sesat menyokong pengunaan kalimah Allah,hanya sekarang baru sesat.

Anonymous said...

Mana boleh pecat terus ustad Nasha dari Parti maanat Sesat tu, kalau pecat sebelum PRU-13 ni memang parti sesat tu nak cari nahas ler...

Kene ade strategi politik sikit.. nak pecat pun tunggu lepas PRU, baru tak beri kesan parti haprak tu... ni semua idea Niky Ajeh le.

Anonymous said...

kahak biru said....pasal gambar menipu upco buat ni...xcanggih langsung...

super impose low class...
------------------------------------
apa maksud kau ni? super impose?

Anonymous said...

KITA FAHAM SANGAT LA PAS NI, HIDUP DENGAN PENUH ALASAN, PENIPUAN, FITNAH ADALAH BAJA BAGI PAS, KALAU LAH USTD NASA DATANG JUGA MESYUARAT TU, PAS AKAN ALASAN LAIN UNTUK NAK PECAT JUGA USTD NASA.. CONTOH NYA DI PECAT KERANA TAK BAWA FILE DAN LAON LAIN ALASAN ASALKAN ADA ALASAN YANF BIOLEH DISABITKAN PEMECATAN.. TERUSKAN USAHA MURNI MU USTD NASA ALLAH AKAN BERSAMA ORG YANG BENAR LAGI IKLAS, KAMI PENGIKUT MU BERPULUH PULUH RIBU AKAN BERSAMA MU

Anonymous said...

nyanyuk teruk dah orang tua ni.

Anonymous said...

Pas sudah tak seperti dulu??? Dari dulu, kini dan selamanya pemecah belah umat islam

Anonymous said...

bertambah lagi satu calun2 yg bole menang ni..gerenti..sesuai sgt nasha, hasan ali, zulkifli, ezam..pasti pangkah BN kalau dia org semua jadi calun BN nanti..pasti menang.

Anonymous said...

Dalam parti PAS ni macam-macam benda aneh boleh berlaku kita tak perlu hairan kerana Agama Islam boleh dijadikan alat..benda-benda macam ni enteng beb.

Anonymous said...

Kalau Melayu semua bersatu hukum hudud Islam pun kita boleh lakukan.

Melayu 65% bukan Melayu 35%..sendiri fikirlah. Tetapi malang PAS tunggu bila DAP kata ok baru nak buat dimasa sama DAP/PAS/PKR tolak hudud.

Anonymous said...

Kepada ahli PAS sampai bila nak jadi kuda tunggangan DAP/PKR?? biarkan pemimpin kamu serah tengkok kepada DAP/PKR tetapi kamu akar umbi mari kita bersatu dan kuatkan perpaduan ummah.bersatu teguh bercerai roboh.

Anonymous said...

Superimpose adalah kerja PKR tanyalah Tian Chua gigi arnab tu.

Anonymous said...

MCAMANA LA TAK NYANYOK NIK AJIS NI DAH TERLALU TUA DAH TU PUN MASIH TERHEGEH HEGEH NAK JADI MB KLANTE LGI.....MATI BERAGAN LA JAWABNYA

Anonymous said...

Cai nuar berahi

Anonymous said...

Bior jadi katak..jangan jadi babi mengagungkan lgbt..si peliwat n penzina serta pemain kalimah Allah.

Anonymous said...

Baiiah apa?Mrk menipu rakyat tak ambik kira.

Anonymous said...

Anonymous said...
Ustad Nasha dipecat dari menjadi ahli majlis syoru je, sekarang ni ahli biasa tanpa apa-apa jawatan. PRU-13 ni nama sudah tentu tak dicalonkan lagi, alasannya mudah jugak... ustad Nasha dah lama jadi MP, biar digantikan dengan muka baru pulak.

Muka baru muka baru jugak... dewa N.Ajis yang asyik sakit kepala tu muka baru tahun 2013 ke??? Jangan tak bagi alasan... biar alasan bodoh sebab PENGANUT-PENGANUT hamPAS adalah insan yang PALING SENANG DIPERBODOHKAN.....!!!!

Kah kah kah kah kah kah

January 27, 2013 at 9:20 PM

........................................


Memang terbukti sudah lu punye cakap bro.

Anonymous said...

PAS akan hancur satu hari nanti!!!

Percayalah!!!


Balasan Allah akan dtg menimpa mereka sekiranya mereka masih tidak dapat berfikir dan masih bersekongkol dgn musuh islam yg nyata....

Anonymous said...

PAS parti yg jauh menyimpang....

Anonymous said...

setelah 12 tahun berlalu... akhirnya baru disedari siapakah MAHAFIRAUN yang sebenar....

usin said...

Parti Akal Singkat