Friday, January 18, 2013

FITNAH MELAMPAU ! USTAZ FATHUL BARI BERZINA DENGAN WANITA KAFIR, KATA BLOGER PAKATAN !






kerana dak tak tertahan dengan asakan ilmu dan fakta fathul bari, maka bloger pakatan terpaksa menyerang fathul bari hingga ke tahap melampau.

mereka mendakwa fathul bari berzina dengan wanita kafir !

GILA DAN MELAMPAU.
INI SEMUA AJARAN PENGANUT SESAT PAS.

fathul bari tidak berzina dengan wanita kafir.

FATHUL BARI TELAH MENGISLAMKAN WANITA ITU LANTAS MENJADIKAN DIA SEBAGAI ISTERI YANG SAH !

malah pernikah beliau dengan wanita itu pun telah disahkan oleh majlis agama negeri trengganu.

saksikan sendiri pendedahan xklusif fathul bari dalam menangkis FITNAH TERJAHAT bloger pakatan terhadap beliau !



121 comments:

Anonymous said...

fitnah adalah makanan ruji pok-pok caii..

tak senang duduk sehari pun,kou tanggung lah dosa menuduh org berzina.

rasa seronok ye...

Anonymous said...

BADROL AMIN TU APA KES ?
MAT SABU 121 APA KES ?
NUAR DENGAN SIDAR APA KES ?

Pekong Pondan said...

DON'T MIX YOUR SECTARIAN RELIGION WITH POLITIC.

Politic and religion mixed is a clear historical cause of disasters. Se what happen in Somalia and Sudan. South and North just because of greed and deviant religious constructions. Se the disasters in Libya, Egypt, Lebanon, Palestine, Syria and Iraq for example. Satu Malaysia can host religious harmony if you all can accept it.

Salleh said...

Aku rasa, cai2 PR ni, ade sebhg ..xkisah psl islam. Nk tuduh jgn sebarangan. Mesti ade bukti. Yg Ustaz tu kemukakan bukti surat menyurat lagi, tetiba tuduh zina? .weiih..org tu islamkn org kristian. Pastu kawin dgn dia, sbb leh bimbing dia lagi baik. Bkn khalwat dgn bini org.

Anonymous said...

Bagi pakatan ...berkahwin salah tapi kalo rembat bini org 'boleh'....

Anonymous said...

aapasal ufb tak tanya ostat badhol amin....... tarbiyah dulu.....ehem

Anonymous said...

off topic kejap...current news....

bila bible diberi secara percuma di pulau pinang.. gila..
semakin berani, apa nak jadi kat pulau pinang sekarang, makin teruk jadinya, mana beb suara pas.. mana taji mereka yang konon boleh membela Islam, sembang kasi gegar beranilah.. kes panas ni.. bukan boleh dibuat main.. bayangkan kalau budak-budak sekolah rendah dapat bible ni.. haru dibuatnya, rosak generasi Islam.. siullah..

Anonymous said...

versi pakatan

nikah=xbole
liwat=bole
china doll=bole

Anonymous said...

Mereka menggunakan agama untuk melindungi hasad, busuk hati, dendam, iri, serakah, bebal, dan segala-galanya.

Anonymous said...

Apahal pula dengan Anwar yang berkahwin dengan bini orang tanpa nikah hingga ada anak. Anwar berkahwin tanpa nikah dengan lelaki. Mat Sabu rembat isteri orang. Yb selising Kelantan rembat Isteri orang. Kalau pakatan semua halal ye tapi kalau BN semua haram.

Anonymous said...

pukimamak punya ulama umno harbi..kalu betul kenapa bernikah di Siam?..Takut bini ke bawak lari ayam philipina?...

Anonymous said...

pukibabi ulama pas babi apasal tak tarbiyah awal kat swiss garden... sure nikah malaysia.... ostat ostat

Anonymous said...

pukimamak punya ulama umno harbi..kalu betul kenapa bernikah di Siam?..Takut bini ke bawak lari ayam philipina?...

January 18, 2013 at 11:42 PM

ANJING PI DENGAR VIDEO LAH BODOH !

Anonymous said...

no bilik please.... 121. no no no ..... kota bharu... no no no .... kuantan yes

Anonymous said...

Cai PAS PR terkedu ke? dah nampak bukti kan? SPIN LA, TWIST LA, BENGKUKKAN LA KENYATAAN KO CAI, FATHUL BARI MASIH MUDA TAPI LEBIH MATANG DAN MENYERLAH ILMU ANUGERAH NYA. BERBANDING DGN MAT SABU, N AJIS, NUAR DAN KUNCU2NYE YANG MERASA ILMU SETINGGI LANGIT TAPI CAKAP2 LEBIH KEPADA RIAK TAKBUR BONGKAK DAN HASAD. CAKAP PANDAI BERMUKA2, BUAT UNDANG2 SENDIRI BUT FATWA SENDIRI............MEREKE NI KALAU CERMINKAN BONTOT MEREKA AKAN NAMPAK SAMA DENGAN MUKA MEKE...CAYALAHH

Anonymous said...

no video.... besi...

Anonymous said...

Dari balun pelacur,balun bini orang

Anonymous said...

ulamak pas lagi babi lagi anjing... BABi......

Anonymous said...

ulamak plastik... ulamak politik... janji dapat kuasa... itulah ulamak pas harbi

Anonymous said...

janji lubang....... topi putih atas kapla... letak tepi dulu... ajaran ostat swiss garden

Anonymous said...

bila bible diberi secara percuma di pulau pinang.. gila..
semakin berani, apa nak jadi kat pulau pinang sekarang, makin teruk jadinya, mana beb suara pas.. mana taji mereka yang konon boleh membela Islam, sembang kasi gegar beranilah.. kes panas ni.. bukan boleh dibuat main.. bayangkan kalau budak-budak sekolah rendah dapat bible ni.. haru dibuatnya, rosak generasi Islam.. siullah..

======

Inilah kesinambungan dari isu kalimah Allah. Kalau bukan galakan dari Pakatan semua ini tidak berlaku. Kalau kalimah Allah mereka tak malu malu pakai inikan pula memberikan bible kepada orang Islam lagi mudah. Mungkin PAS dan Anwar akan kata tak salah sebab semua agama adalah sama. Sial punya Anwar.

Anonymous said...

BAGI PAS HALAL
1. NYOTOT BINI ORANG
2. BANTAI PONGGONG ORANG
3. LEPAK NGAN BINI ORANG DALAM HOTEL.
4. AIS CREAM KONEK TOO DALAM JAMBAN
MEMANG HARAM PUNYA PAS

Anonymous said...

bro bro lu sapa nak marah bible diorang bagi free..... drpd terbuang dlm tong sampah atau melonggok kat gudang boleh la budak2 p pinang koyakkan buat kapal terbang kertas..... bro bro ulamak pas dah pasang strategi ni awal2 lagi... jgn risau bro.... diorang bincang strategi masa p memancing ramai2 hari tu

Anonymous said...

saya pun ada masa tu.... memang betul.. pakar strategik diorang yg cadang benda ni masa tengah dapat ikan jerawat saifudin... saya spy anuwar.....

Anonymous said...

Boboi terbaik!

Listen listen listen.....

So PR yg suka buat fitnah...listen listen listen to video fathul bari

Bro GAP, aku rasa Boboi menang..hahahaha...perli Yuna tu mmg terbaik..

Anonymous said...

APA DAH JADI DI P.PINANG. MASA BN PERINTAH ADA KE HARAM JADAH NI BERLAKU. TAPI BILA PUAK PAKATAN HARAM NI DAPAT TIGA EMPAT NEGERI, INI LE YANG KITA NAMPAK. NAMA ALLAH PUN KENA JUAL. MANA ULAMAK PUKIMAK PAS NYA. YANG TAU JAGA TELOOO SUPAYA TAK DIJENTIK PAKATAN. HOOOIIII PENGKOMEN HARAM JADAH, JAWAPLE.

Anonymous said...

syukur kemenangan dipihak ufb...............pencacai kalah teruk disini... mereka tiada bukti dan menggunakan fitnah bodoh seperti pemimpin2 mereka yang albodoh albangang allembap seperti keldai

Anonymous said...

to anon 12.10... jangan risauuuuuuu. pas dah handle baik punya.... depa boleh bincangggggggggg dengan imam guan eng........ depa dah pasang strategi... kita sangka baik.... depa ulamak top 10 ranking.... depa tau semua ni.....

Bomo Melayu said...

Sekarang puak puak keturunan Dajal sedang bermaharaja lela,kerana pemimpin2 mereka adalah bapa segala Dajal....Dajal yg bernama Anwar,Dajal yg bernama Mat Sabu,Dajal yg bernama Hadi...Dajal2 ini dibantu oleh Tok segala Dajal yg bernama Nik Ajis..Dajal2 ini sedang menghancurkan kecucian Agama Islam dibumi bertuah ini...Kepada semua Umat Islam,perangilah Dajal2 ini jgn sampai Dajal2 ini membiak,fitnah dah jadi hidangan mereka sejak dahulu lagi...

Anonymous said...

sabar sabar semua..... anuwar, hadi, mat sabu bukan dajal... depa ada strategi n dlm proses mentarbiyahkan DAPpig..... sabar semua..... depa ni agen islam.... kalau guan eng masuk melayu...ooops silap masuk isle... kan bagus. ufb tarbiyah awaek filipino masuk islam, tak terer... yg penting masuk isle

Anonymous said...

Semoga terkabul doa Ibn Waqas yg telah Ustaz bacakan dan bergumbiralah mangkok2 dan penjilat2 Nuar Jubor dan Fuckaton haramjadah. Gumbiralah kerana terkabul doa itu, anda mangkok2 dan penjilat2 yg membuat fitnah, menceritakan rekayasa yg negatif dan mengaibkan maruah hamba yg tak berdosa, maka umor anda akan dpanjang dan hidup dalam kefakiran. Umor mencecah 100tahun tak mati mati, keluar hospital masuk hospital, sakit dah nazak, tetapi tak mati mati, macam Pork Nik, wali terompah jamban, yg mulut kuat caci maki, dah tuak nyanyok tahap gaban, sakit nazak, keluar masuk hospital dah banyak kali tak mati mati. sakit dah nazak masuk hospital sampe hari ini tak mati mati. Gumbiralah yahh...itu lah yg bakal anda lalui

Anonymous said...

terompah.... ada jual kat mana.....kat kelate? brand wali ke.... atau wali band

Anonymous said...

adalah dgn ini di nasihatkan kpd orang yg menyebarkan fitnah ini supaya pergi berjumpa UFB dan mohon maaf serta menarik balik apa2 yg beliau tulis......Dalam hal ini hanya UFB yg beliau patut jumpa.....

Langsi said...

UFB - Ustaz For Business.

Skrg dah terbukti... sebelum jadi calon PRU13 rope2nye dah dapat calon bini no.2.

Ustaz...awat nikah kat Siam??? Awat tunggu 2 bulan baru nak umum??? Takdan nak maklum sbb sibuk ceramah tapi kan dlm ceramah boleh umum... tak sampai 2 minit pun!

Stat... awat tak pakai kopiah masa interview tu???

UFB - Ustaz For Business, calon bini dah dapat...tunggu jadi calon PRU13 plak!

Puak2 UMNgOk Be-eNd... ni ustaz kawin awat tak hingaq plak. Dulu masa geng PR kawin dua bukan main nkorang melalak. bak kata Stat For Business... tang UMNgOk Be-eNd sume HALAL... sume BOLEH!

Tukang Komen said...

Jangan mimpilah Pas nak bela islam. Stail Mat Jenin je. Angan2 je las las bedebuk gugur ke bumi. Ada 2 tok guru pun ilmu tak cukup. Fatwa sana sini bila desergah terus U Turn. Ingatkan hebat sangat ilmu. Cikgu non yg ajar ABC lagi cerdik.

Anonymous said...

apala fathul bari amik 2 bulan baru nak bgtau.... ada problem ka lu fathul.... cuba tgok ostat bahlol amin... kesian dia.. dia cuma nak bg motivasi kat swiss garden... on call business... dia ikhlas membantu orang didalam kesusahan dan tidak mau memberitahu org lain dgn kebaikannya...tapi sebaliknya ostat dizalimi dipukul hingga pecah mukanya... zalim sungguh.kebaikan dibalas zalim..... fathul lu apa nak jadi..... lain kali senyap2.... bg ceramah on call ke motivasi body to body ke senyap senyap aje......

Anonymous said...

wa nak jadi ahli pas pis pus.... atau pgayr... dulu masa jd student wa buat motivasi utk junior.... ada experience... aku jadi ahli pas pis pus atau pgayr akan ku cari mana2 ostazah2 wirawati pas pis pus pgayr utk ku bg motivasi... tak sabar besok isi form

Anonymous said...

salam niat biar betul sahabat.... kalau nak aniaya anak islam jgn... anda tak perlu masuk pas pun... cuma pangkah pas masa PRU13 nanti pun dah cukup..... anda mahu syurga? ajaran dari parti ugama isle pas

Anonymous said...

USTAZ...! TUNJUK BUKTI LIVE RAKAMAN.. BINI NO. 1 + USTAZ + BINI NO. 2 (DOK BERSAMA) DI INTERVIEW...?! OK? BOLEH? KASI CLEAR & TUTUP CERITA + PENANGAN KAT ORG2 PAKATAN!

Anonymous said...



sabar la ustad fathul bari.... hari ini awak......

dulu ustaz dr badrul amin.. dituduh & dipukul oleh mereka2 yg pembuat fitnah...

matsabu n Anwar tu dah session dgn cara fitnah dan politik kotor umno ni......

budaya fitnah dah merebak kencangg........................ sayonara.... umno..........

Anonymous said...

ustaz dr badrulamin... kalau tuan sudi berkongsi cerita dia difitnah?

Anonymous said...



heheheheeeeeeeeeeeeee........... fitnah menimpa diri kerana kita dok suhabaht dengan golongan pembohong & kaki finah............... umno ibu golongan fitnah........... jangan hampiri umno......... nanati terpalit sama.................


Anonymous said...

mat sabu dan anwar ibrahim pun sama... tolong ceritakan mereka ini difitnah? ufb membetulkan fitnah dan mengaku berkahwin cara halal...... mereka2 yg disebut ini cerita mereka lain langsung dr ufb.. tak sama! mereka berdolak dalik dan pusing 360%

Anonymous said...

begitu juga pas pis pus dan pgayr....

Anonymous said...

Ufb macho.kawen 2 sbb nak islamkan bini kedua dia.siap daftarkan pernikahan kedua d tganu bersama bini pertama.mcm nila ustaz sebenar.macho.puak anjing pencacai.tanggungla dosa memfitnah ufb ni.hahaha.pasan muka korang.stat malaun korang yg tibai bini org.korang sanggup bela.mampus keringla korang.byk dosa yg x terampun.hahahaha

Pak Dee said...

uztad pun ada nafsu jugak...biaq pi la kat dia...

Anonymous said...

Alhamdulialah Tahniah ustaz.........ustaz Kawen pahala besar....mengislam kan kafir........bkn mcm ostad badrul amin pkr.....hehehe kul 3 pagi

Anonymous said...

kahwin pun salah ke? dia tak langgar undang2 atau pun hukum ugama,....yg pandai2 buat fitnah tu apa hal ?

Anonymous said...

walaupun aku pengundi atas pagar... utk kali ini pru13 undi utk bn.... tiada beza kerajaan pembangkang dan bn... malah dibawah pembangkang tiada perubahan cara pemerintahan.... aku mengharapkan perbezaan n cakap serupa bikin... tapi salah

Anonymous said...

Orang PAS ikut Amanat Hadi Awang akan nikah semula oleh Imam Nikah PAS sebab nikah oleh Imam Nikah Kerajaan tak sah.
Itu yang sempat nikah semula (ikut pendapat PAS). Yang muskilnya sebelum Amanat Songsang dikeluarkan ramai juga Orang PAS telah bernikah dan telah beranak pinak termasuk Hadi Awang dan Nik Aziz sendiri. So nak letak hukum apa tu? Anak yang dilahirkan status apa pulak?
Sekarang ni pun generasi baru PAS hampir 100% dinikahkan oleh Imam Kerajaan...apa pulak hukumnya?
Sebab tu ramai yang buang bayi luar nikah. Sendiri fikir le pengikut PAS yang taksub dgn Amanat Songsang Hadi Awang.

Anonymous said...

Orang PAS ikut Amanat Hadi Awang akan nikah semula oleh Imam Nikah PAS sebab nikah oleh Imam Nikah Kerajaan tak sah. Itu yang sempat nikah semula (ikut pendapat PAS). Yang muskilnya sebelum Amanat Songsang dikeluarkan ramai juga Orang PAS telah bernikah dan telah beranak pinak termasuk Hadi Awang dan Nik Aziz sendiri. So nak letak hukum apa tu? Anak yang dilahirkan status apa pulak?Sekarang ni pun generasi baru PAS hampir 100% dinikahkan oleh Imam Kerajaan...apa pulak hukumnya? Sebab tu ramai yang buang bayi luar nikah. Sendiri fikir le pengikut PAS yang taksub dgn Amanat Songsang Hadi Awang.

Anonymous said...

Orang PAS ikut Amanat Hadi Awang akan nikah semula oleh Imam Nikah PAS sebab nikah oleh Imam Nikah Kerajaan tak sah. Itu yang sempat nikah semula (ikut pendapat PAS). Yang muskilnya sebelum Amanat Songsang dikeluarkan ramai juga Orang PAS telah bernikah dan telah beranak pinak termasuk Hadi Awang dan Nik Aziz sendiri. So nak letak hukum apa tu? Anak yang dilahirkan status apa pulak?Sekarang ni pun generasi baru PAS hampir 100% dinikahkan oleh Imam Kerajaan...apa pulak hukumnya? Sebab tu ramai yang buang bayi luar nikah. Sendiri fikir le pengikut PAS yang taksub dgn Amanat Songsang Hadi Awang.

Anonymous said...


heheheheeeeeeeeeeeeee........... fitnah menimpa diri kerana kita dok suhabaht dengan golongan pembohong & kaki finah............... umno ibu golongan fitnah........... jangan hampiri umno......... nanati terpalit sama.................

January 19, 2013 at 2:23 AM
---------------------------------
YG KORG DOM MEREKAYASA FITNAH PASAL ALTANTUYA DGN DSN & DSR,,DSR LG TEROK DI FITNAH DAN DILABELKN DGN PELBAGAI LABER ..XTAKOT DOSA KE?

TUN M DGN PELBAGAI FITNAH DAN DI LABEL SBG MAHAFIRAUN TAPI AKHIRNYA SGL TOHMAHAN BRBALIK KPD PEMIMPIN KORG YG DAN MEREPOT KAT KURSI MB...

FITNAH , LABEL , SEKS DAN KORUPSI ADALAH MAKANAN WAJIB PAKATAN HARAM..

Anonymous said...

wahai ahlul pas, itulah kebaikan pd ulamak tulin umno berbanding ulamak pas.
1. berkahwin secara sah
2. mengislamkan seorang kafir seolah2 mengislamkan semua penduduk dunia.
3. berterus terang, tak berdolak dalik
4. berani kerana benar

ulamak pas pulak apa kebaikannya...hang pikirlah sendiri

Anonymous said...


aku rasa segala maklumat yg tersiar ni bersumber dari dalaman UMNO juga... maklumla UFB sedang melonjak dalam UMNO... PRU13 dah dekat.... "orang2 besar atau lama" umno lain dah rasa tergugat.... maka mereka cipta & supply la yg gossip & konspirasi politik seperti yg lepas2.... FITNAHKAN TOKOH2 MASYARAKAT YG AKAN MENJEJASKAN 'PELUANG' MEREKADLM PRU13 NANTI!

nasib politik orang2 yg benar, tidak korup & berjiwa agama dalam UMNO amatlah menyayatkan hati.......

Harap mereka yg cintai amal Islami yg syumul tinggalkan lah UMNO, sama2 dlm jemaah Islami PAS, sama2 tolak kemungkaran UMNO selama ini...

PRU13 seluruh rakyat tolak UMNO/BN.....


Anonymous said...


masalah ustad2 umno ni adalah terlalu sembah n takut akan kuasa najib n rosmah berbanding kuasa Allah......

Anonymous said...

Orang bodoh ni jangan dilayan.. Otak bengap tak faham bahasa.. Buta hati.. Bodoh sebodoh bodoh manusia ini lah orang nya.. Kkkkhhhhrrrr... Tuih.

Anonymous said...

Dr. MAZA kata TAK SAH .... part mana tak SAHnya??? Anggap sendiri saja pandai ... PHD yang diperolehi MAZA itu bertaraf "Pizza Hut Delivery" ...

Anonymous said...

Orang melayu dalam pkr dan dalam pas dah keterlaluan. Sedarlah diri sikit siapa kamu dari mana kamu datang apa agama kamu...insaflah....berdoalah kepada Tuhan agar diberi hidayah.Melayu hanya 1 didunia bukan dua bukan tiga.

Jijan Mali said...

Aku tak kisah UFB ni nak kahwin banyak. Ulamak 'Ular Dalam Semak' Hadi pun ada 3 bini. Dia punya
hal lah. Quota dia ada 4 asalkan dia buat
berlandaskan syara' dan berlaku adil. Itu yang
dituntut oleh Islam pun.

Yang penting dia tak godam bini member, dia tak bagi
counciling one to one pada nini/anak dara orang pukul 2 pagi dalam bilik hotel,
tak kerabat bini orang dalam keretapi dan
perangai-perangai hamPAS yang lain dari spesis-spesis
yang anggap mereka lebih 'isle' dari umat islam yang
lain kat bumi melaya ni.

Anonymous said...

masalah ustad2 umno ni adalah terlalu sembah n takut akan kuasa najib n rosmah berbanding kuasa Allah......

January 19, 2013 at 11:04 AM
-------------------------
YE KE? BKNKE POPE NICKY TAKOT DGN KARPAL/DAP...UNDANG2 YG DAH 20 TAHUN TRMAKTUB BOLE LUPUS SEKELIP MATA BILA DAP BERDEHEM..KES SALON..

SBB POPE NICKY TAKOT TUN M , LANGSONG XWAT HUDUD KAT KELANTAN.. BODOS n BONGOKS

DAP SERGAH SIKIT JER TRS UNDANG2 GARIS PANDUAN SAMBUT TBCINA YG BARU NAK DI KUATKUASA TRPADAM ..KAT KEDAH TUH...

PAS LAGI TAKOT PADA DAP n BN n Tun M...

muahahahahahhahahahahahahah

Anonymous said...

AKU YAKIN SI TUKANG2 FITNAH TU MEMANG BERNIAT JAHAT.

DAN AKU AMINKAN DOA UFB. TUNGGU JE BALASAN DOA ITU KEPADA PEMFITNAH2 UFB.

AMIIIIN YA ROBBAL A'LAMIN.

Anonymous said...

anon 10.28.... lu memang terbaikkkkkk. nak tau apa status hj hadi, nik ajis dan lain penganut agama pas .. hampirsemuanya nikah imam kerajaan...

Anonymous said...

macam tu jugak ustad2 pas pis hampas terlalu sembah n takut akan kuasa ajaib hj hadi n nik ajis berbanding kuasa allah... bro parti lu n parti wa sama aje.... kita pangkah dappig aje pru13 ni... amacam. ostad lu n ostad wa sama2 sembah n takut leader....

Anonymous said...

tapi lu lagi takut khalifah lim guan eng.....

Anonymous said...

sebelum tolak bn/umno kita tolah parti terhamPAS didunia ni dulu... baru aku tolak bn/umno... pas hampas bole p mampos

Anonymous said...

apa beza antara UMNO asobiah sekular dengan DAP multiracial secular?


orang melayu UMNO -- solat, zakat,puasa,haji,..... maka orang melayu DAP pun buat ibadat yg sama...

pru13.... aku boleh pangkah PAS, PKR, DAP, dll ...................................ikut selera hati... demokrasi memberi ruang yang untuk kita bersuara dan memilih.......

pru13 sudah terlalu hampir..... pakat2 kita humbang kebongkakan kuasa UMNO/BN!

melayu tak lupa said...

Hoi anon 1142.. Hati ko mmg dah gelap!! . Dengar dan cuba faham dngan hati yg terbuka apa yg dia cakapkan...knapala ko ni bebal sangat!!!!

Anonymous said...

jubur hang asobiyah..... tak paham jgn cakap.. mcm tu jugak hang ingat parti hampas hang tu islam sgt ke... parti u-turn.... jahanam pas dap jubur anuwar

Anonymous said...

bedal duit tabung memali bedal kohilal... islam sangat kah lu bro..... ugama pas isle HALAL

Anonymous said...

pru 13 sudah hampir..... mari pakat ramai juburkan parti paling hampas didunia.... parti agama setan

Anonymous said...

ustat umnGOK nie dah tak yakin ke dgn Majlis agama kat Malaysia????? kat Perlis tu punye senang nak kawen satu lagi....yg pegi thailand tu wat ape???? cakap agama pandai....tp perbuatan tak mengambarkan ape yg dipegang....

kalau nak Islamkan pompuan Filiphina tuh sekalipun, tak boleh buat kat Malaysia keee???? dah tak yakin ke dgn kewibawaan majlis agama kat Malaysia nie....atau kawin sonyap2 tanpa dpt izin isteri tua......hehehehe...tak salah pon kau nak nikah kat mana2...lantak kau laaa...cuma perbuatan tuh kurang molek....

yg si pencacai UmNGOK nie plak sibuk wat fitnah Blogger PR tuduh zina pd UFB plak.....sudah2 laaa....dua blonggok UmnOK dh insaf buat citer tuduhan pd PR...insaflaaa...

Anonymous said...

hoi bahalol bin hampas..... yang penting dah kawin.. bukan p merisik jam 3 pagi kat swiss garden.

Anonymous said...

pergi merisik pun sonyap2.... bagitau la org ramai nak p merisik kat swiss garden... benda baik tak baik sonyap2

Anonymous said...

HAMpas

Anonymous said...

adun selingsing punya kes dah selesai ke bro.......

Anonymous said...

Ustaz Fathul Bahri akan sentiasa menjadi sasaran pemfitnah PR selagi beliau berjuang bersama UMNO. Apapun itulah cabaran yg beliau sudah sedia untuk menghadapinya. Sebagai pejuang agama, bangsa dan tanahair terutama dalam UMNO musuh ada di dalam dan diluar parti.

Anonymous said...


sepatutnya ostad umno, UFB ni, tunjuk contoh yg betul mengikut perlembagaan negara..... tak perlu kawin diSIAM tu... akhirnya panjang ceritanya...

tengok BUng Mokhtar kawin artis dirumah keluarga pompuan di gombak aje... tak pi Siam tu..... dia lg gentlement sebagai orang jantan.... terus terang...... didakwa dimahkamah sekaadar prosedur pentadbiran 'syariah' saja...

humbang UMNO/BN... pencekik hart rakyat...............

Anonymous said...

setuju humban aje pas pkr dap dalam tong sampah...... menyosahkan aje

Anonymous said...

Tuan, apa beza PAS dengan DAP? Kedua2 sanggup bersekedudukan untuk menang PRU.

Anonymous said...

Dasar PR, semua berita nak dipusing. Memang jijik lah tingkah laku PR ni. Video ada tak mahu dengar, yang yang tabur fitnah. Jom kita tolak PR.

Anonymous said...

aku memang dah bulatkan hati luruskan barisan TOLAK PAKATAN HARAM JADAH

Anonymous said...

apa beza pas dan dap? itu lu tak tau... depan kasi taruk belakang...belakang kasi taruk depan.. kemudian u-turn...rest jap makan karipap sardin

Anonymous said...

Ada orang PAS godam bini orang ke? Oh my god? Rasa macam tak nak percaya perkara ini boleh terjadi kepada parti suci wali2 dan pewaris nabi ni. Oh my god! Kita kena tolak PR.

Anonymous said...

godam godek gedek.... motivasi 3pagi... main bontot...makan ais kerim... apa lagi... mat sabun.. apa lagi.....listen listen listen listen... apa depa tak buat... macam macam ada

Anonymous said...



UFB ... terjerat dalam lidah yg amat musuhi para aktivis Islami yg kian masa memohon petunjuk & kekuatan untuk Islam.........

UFB tersilau dengan kemewahan yg ditawarkan oleh pujuk rayu ketua2 UMNO yg khianati hak rakyat itu.

JIka UFB bersama para pejuang Islami dalam jemaah Islami PAS, itu adalah yg terbaik bg ilmu & keimanan seseorang ustaz...... PAS memuliakan para alim ulamak dengan meletakkan mereka sebagai "tonggak kepimpinan ummah"- IMAMAH / AMIRAT dengan dibantu oleh para profesional, ilmuan & kumpulan pakar sebagai WAZIRAT dan kami rakyat tetap beristiqamah dengan wala' (taat setia)yang hakiki mendokong perjuangan ISLAM!

Cahaya kegembiraaan dipihak kaum muslimin semakin bergemerlapan ........ dari masa kesemasa... tanda2 janji Allah yg semakin hampir!!!

UFB didoakan mendapat keberkatan yg terbaik dari Allah jua dan sudi menyumbang kpd jemaah Islami PAS serta seluruh ummmah!

pru13.......kita UBAH BERSAMA!!!!


Anonymous said...

jemaah islami pas kepala juboq ko.....

Anonymous said...

Bagi PR, fitnah sudah menjadi juadah berbuka puasa dorang. Kalau tak makan juadah tu seolah berpuasa selama 70 jam macam puasa anjuran DAP. Ayuh kita tolak PR.

Anonymous said...

TOLAK PAS MASUK GAUNG DENGAN GOLONGAN PRO dan SEMI PRO

Anonymous said...

kat shah alam apa khalid samad buat... tarak apa pun..pru13 aku memang tolak kaw kaw... aku pengundi shah alam... pasti tolak pas

Anonymous said...

pru13...kita ubah bersama kita tolak hamPAS...shah alam kembali pada BARISAN NASIONAL

Anonymous said...

anon 10.52..ko suruh golongan ulamak pro dan semi pro wazirat imamah amirat ilmuwan dan yang sewaktu dengannya termasuklah grad sekolah pondok politeknik al azhar dan pelbagai lagi.... HALAL REMBAT DUIT TABUNG MEMALI DAN KOHILAL....REMBAT BONTOT>>>MAKAN AIS KERIM>>>NAMA ALLAH BOLEH SHARE>>ROOM 121>>>

Anonymous said...

anon 10.52 jemaah islami konon

Anonymous said...

Pukimak punya puak2 pmbkang ni..ilmu xstinggi mne tp sewo j yg lbih

Anonymous said...

anon 1052 Taqroqul anta jamil....trjmahan..cakap anda indah tapi sebenonye nampak sangat ko cuma baca haramkah, sambil tenguk iklan ubat kuat kah kah, sebab tu ko dan cai cai yg lain sempit pemgetahuan,sesempit akal n ajis dan si sabut dan si adi, korang semua BUKALAH minda, luaskan pengetahuan dengan membaca dan lepas tu gunakan akal korang, ANUGERAHNYE dan nilai balik secara rasional, jgn janggut je panjang, akal yg mesti panjang,NGOK, NILAI BALIK APA YG KO FAHAM TENTANG CAKAP KO SENDIRI, NUR ISLAM NEGARA KITA MAKIN MALAPLAH,NGOK, AKIBAT TANGAN2 KOTOR PEMIMPIN PR PAS YG SENTIASA MENJURUS KPD KEKUFURAN, KENAPA???? OH SEBAB PM KITA ZALIM??? TULAH MATA HATI KORANG DAH DI BUTAKAN PEMIMPIN PR KORANG, PERBAIKI PEMIKIRAN KORANG YG TERUK KENE SAIKO TU...ADUH.... SUSAH NAK TARBIAHKAN KATAK BAWAH KOPIAH NIE SEMUA....

Anonymous said...


PUAK PEMBANGKANG KES SEMUA CILOK0CILOK, PUSING0PUSING, TANGGUHTANGUH.....SEMUA TAK ADA JANTAN TA BER KONEK (BILA BERDEPAN DENGAN UNDANG2/MAHKAMAH)

BANDINGKAN KES YG DIHADAP PUAK PEMERINTAH:

ANY TIME, ANY PLACE TAK KIRA SIANG/MALAM KALAU MAHKAMAH BOLIH BICARAKAN SEMUA TAK ELAK TERUS PATUH ARAHAN DAN TERIMA KEPUTUSAN DENGAN TENANG, INI YG KITA HORMAT.

PEMBANMGKANG JIKA KENA MUKA DIA, MULA NAK ANJUR DEMO: MENJUBUR, MELUAT DAN MERUSUH. SAMPAIKAN DEMO SAMSAMSAMSAMSIDAR PON GUNA BABI DAN ANJING BUAT TUNJUK PERASAAN.


Anonymous said...


ANON. 1052;

UFB, tak pernah berhujah mengikut nafsu sekalipon berdepan dengan langau yang mengelilingi sampan dan hamPAS SETIAP kali beliau menyampaikan ceramahnya.

jauh berbeza dengan ularmak sampah aka hamPAS, tidak sunyi dari cerca dan fitnah dan memburuk=-burukan ilmuan yang bersifat sederhana seperti UFB.

50 TAHUN lagi pon MALAYSIA ini tidak akan menyinar cahaya islamm jika dibawah pemerintahan PR, kerana PR adalah jelmaan syaitan dan jembalang berwajah manusia yang sentiasa membuka jalan kerosakan umat islam.

Anonymous said...

Dah tu kenapa nikah di thailand? kenapa tak nikah di malaysia? Kate malaysia negara islam. Tak percaya ke dgn sistem syariah di malaysia ni?

Anonymous said...

yang penting NIKAH! LISTEN!LISTEN!LISTEN!LISTEN! daripada kena tangkap lepas tu bagi alasang nak bg motivasi jam 3 pagi... apa citer room 121... lepas tu semua orang salah..... makan ais kerim sonyap2.... makan karipap kentang pun sonyap2

Anonymous said...

yangenting.... mengaku dah nikah.. bukan kata sipolan ni tuduh sipolan ni fitnah..... kalau dah penganut agama cibai pas... otak pun cibai.... ulamak u-turn

Anonymous said...

semua insan tak sempurna... baik umgok ataupun parti ugama cibai pas.. yang penting tak tangguh yang penting mengaku yang penting tak tipu yang penting tak u-turn(ulamak politik) yang penting bukan katak bawah kopiah putih yang penting tak buat on call business kat swiss garden yang penting bukan adun selingsing yang penting bukan rembat duit kohilal yang penting bukan rembat tabung memali...... kalau benar pejuang islam berani kerana benar... siapa salah tolak... allah hak mutlak islam kena admit bukan main bagi izin non muslim pakai (lepas tu u-turn)....,, AKU MENYESAL PILIH KHALID SAMAD.... TAK ADA BEZA??? APA YANG ISLAM SANGAT??????? MATI SYAHID KERANA NAK TEGAKKAN NEGARA ISLAM?????? CIBAI PAS???? TIPU?????PUNDEK SIAL PAS?????u-TURN JUGAK????JADI NEGARA KEBAJIKAN KONON???? SEMUA KERJA MENIPU??????BUAT CERAMAH SANA SINI PAKAI KOPIAH PUTIH TAPI MENIPU????? CIBAI PAS ?

Anonymous said...

sejahat parti umgok yang aku benci dulu... madey yang aku maha benci... tapi tak sejahat si katak kopiah putih... tak seU-TURN si katak kopiah putih... cibai lu pas

Anonymous said...

amin.... aku berbangga dengan pejuang umno dan sesiapa yang menentang pr...... anda semua memang membuatkan saya bersemanggat utk pru13.... kita bersama menolak pr

Anonymous said...

terlopong sekejap............ hebat syabas cybertrooper umno...... jawapan bernas. fakta bernas. menepis tohmahan.... syabas.

Anonymous said...


TERPALIT KONTROVERSI PULAK LA USTAZ HARAPAN UMNO NI...

ADOYAI... KONTROVERSI..KONTROVERSI... KONTROVERSI.. SIAN ORG HARAPAN AKU NI..

KAHWIN NAK CEPAT2 JE.. TANG DOKUMENTASI BIAR LAMBAT TAK PE..

DAH TERPALIT KONTROVERSI YANG MENYEBARKAN PERSEPSI LA PULAK..

YG HANYA MERUGIKAN UMNO.. ADUYAI..

Anonymous said...

yang penting kawin...mengaku daripada ...
BADROL AMIN TU APA KES ?
MAT SABU 121 APA KES ?
NUAR DENGAN SIDAR APA KES ?
Apahal pula dengan Anwar yang berkahwin dengan bini orang tanpa nikah hingga ada anak. Anwar berkahwin tanpa nikah dengan lelaki. Mat Sabu rembat isteri orang. Yb selising Kelantan rembat Isteri orang.BAGI PAS HALAL
1. NYOTOT BINI ORANG
2. BANTAI PONGGONG ORANG
3. LEPAK NGAN BINI ORANG DALAM HOTEL.
4. AIS CREAM KONEK TOO DALAM JAMBAN
MEMANG HARAM PUNYA PAS
ini adalah cut n paste dari komentar sebelum ini tentang perangai2 PM harapan dan juga pemimpin harapan penganut ugama pas dan PR....dimana esp perangai PM mereka ini satu malaya dan satu duni tau...WIKILEAK ada cerita dia, video porno ada , kes mahkamah balun bontot, dan pelbagai lagi. dan suatu masa nanti bila dia benar2 jd PM (ya ALLAH jangan terjadi perkara ni)...bila kita pergi keluar negeri berjumpa rakyat asing... mereka akan bertanya itu video seks macam PM u la... dia suka homoseks ka... etcetc... rakyat you di malaysia tak ada pilihan lain...PM HARAPAN PR...HANCUS....

Anonymous said...

bakal PM HARAPAN PR terpalit kontroversi.... camna ni.....aduyai ayoyo... dey

Anonymous said...

Pecacai umngok ni taknak ngaku ustaz jual agama die kantoi nikah kat thailand. Nk jugak kaitkn dgn org lain.

Betullah kate Tun M. Dlm umngok ni hanye tinggal yg bodoh je

oej said...


Apa yang aku nak sampaikan ni adalah.. org2 UMNO, pemimpin2 UMNO, ustaz2 yang PRO UMNO minimakan lah kontroversi menjelang pilihanraya yg semakin hampir ni.. jgn biarkan puak2 haramjadah PKR Kencing Rakyat, PAS U Turn dan DAP anti demokrasi ni peluang melebarkan persepsi negatif serta fitnah mereka terhadap UMNO dan BN.. sedangkan PM, TPM DAN Tun M mengerah kudrat ke tahap maksima untuk memenangi hati rakyat..JANGAN PERSIAKAN USAHA DAN KERJA MEREKA...

jangan pulak ada yg buat hal walaupun benda tu tak menyalahi apa2 undang2.. NAK MEMBETULKAN PERSEPSI JAHAT TAMBAH LAGI FITNAH BUKAN SENANG TUAN2.. SEMUGA ALLAH MEMBANTU KITA..

oej said...


jangan jadi bodoh anon 5.30.. dengar dan fahami penjelasan ufb tu.. ko sebat kok lain pulak dah..


Anonymous said...

Pecacai umngok ni taknak ngaku ustaz jual agama die kantoi nikah kat thailand. Nk jugak kaitkn dgn org lain.

Betullah kate Tun M. Dlm umngok ni hanye tinggal yg bodoh je

January 20, 2013 at 5:30 PM
jual tak apa nak hidup... jgn jadi mcm PAS BABI gadai....lepas tu u-turn

Anonymous said...

Apa yang aku nak sampaikan ni adalah.. org2 UMNO, pemimpin2 UMNO, ustaz2 yang PRO UMNO minimakan lah kontroversi menjelang pilihanraya yg semakin hampir ni.. jgn biarkan puak2 haramjadah PKR Kencing Rakyat, PAS U Turn dan DAP anti demokrasi ni peluang melebarkan persepsi negatif serta fitnah mereka terhadap UMNO dan BN.. sedangkan PM, TPM DAN Tun M mengerah kudrat ke tahap maksima untuk memenangi hati rakyat..JANGAN PERSIAKAN USAHA DAN KERJA MEREKA...

jangan pulak ada yg buat hal walaupun benda tu tak menyalahi apa2 undang2.. NAK MEMBETULKAN PERSEPSI JAHAT TAMBAH LAGI FITNAH BUKAN SENANG TUAN2.. SEMUGA ALLAH MEMBANTU KITA..

January 20, 2013 at 5:36 PM

relax la bro...UFB bukan salah manapun... ini bisa diatur boleh ditangkis.......pencacai otak depa singkat....kita boleh godam kapla otak diorang... relax bro...bab alam maya ni kitaorang kasi setel

Anonymous said...

Pecacai umngok ni taknak ngaku ustaz jual agama die kantoi nikah kat thailand. Nk jugak kaitkn dgn org lain.

Betullah kate Tun M. Dlm umngok ni hanye tinggal yg bodoh je

January 20, 2013 at 5:30 PM


OK AKU MENGAKU OSTAD AKU KANTOI MENIKAH KAT SIAM DGN SYARAT KO PUN MENGAKU OSTAD2 KO PUN KANTOI SEPERTI DINYATAKAN ANON 5.08PM ANON 10.56 ANON 11.02 DAN PELBAGAI LAGI ANON ANON (BANYAK BETUL ANON...MACAMMANA ANON ANON NI TAU CER DEPA KANTOI)
yang penting kawin...mengaku daripada ...
BADROL AMIN TU APA KES ?
MAT SABU 121 APA KES ?
NUAR DENGAN SIDAR APA KES ?
Apahal pula dengan Anwar yang berkahwin dengan bini orang tanpa nikah hingga ada anak. Anwar berkahwin tanpa nikah dengan lelaki. Mat Sabu rembat isteri orang. Yb selising Kelantan rembat Isteri orang.BAGI PAS HALAL
1. NYOTOT BINI ORANG
2. BANTAI PONGGONG ORANG
3. LEPAK NGAN BINI ORANG DALAM HOTEL.
4. AIS CREAM KONEK TOO DALAM JAMBAN
MEMANG HARAM PUNYA PAS
ini adalah cut n paste dari komentar sebelum ini tentang perangai2 PM harapan dan juga pemimpin harapan penganut ugama pas dan PR....dimana esp perangai PM mereka ini satu malaya dan satu duni tau...WIKILEAK ada cerita dia, video porno ada , kes mahkamah balun bontot, dan pelbagai lagi. dan suatu masa nanti bila dia benar2 jd PM (ya ALLAH jangan terjadi perkara ni)...bila kita pergi keluar negeri berjumpa rakyat asing... mereka akan bertanya itu video seks macam PM u la... dia suka homoseks ka... etcetc... rakyat you di malaysia tak ada pilihan lain...PM HARAPAN PR...HANCUS....

January 20, 2013 at 5:08 PM

Anonymous said...

banyak sangat tu...suruh dia mengaku satu pun dah cukup... kita pilih mat sabu ataupun badrulamin

Anonymous said...


KO spin memang cantek lah anon 6.06.. tabik aku..

WIRA SIBER TUHHHhh...

Anonymous said...

Langsi...bai Cuba spin topic, tak pkai kopiah pn jd isu mmg bangsat punya penyokong pr seorg ni,.

Anonymous said...

TAHNIAH UFB..BESAR PAHALA DGN MGISLE KAN ORG NIE..BIARLAH CAI2 PR TU KUTUK UFB..DPT PAHALA FREE. MRK TU JELES KRN UFB DGN CARA YG HALAL SEDANGKAN PEMIMPIN MANGKUK AYUN MRK BANYAK DGN CARA YG HARAM..TAK PERLU NYATAKAN SAPA TAKUT ORG KATA BESI PULAK.
TAHNIAH SEKALI LAGI..PEDULIKAN MRK KRN MRK 2X5 DGN PEMIMPIN2 MRK..SUKA YG HARAM DAN SUKA BUAT FITNAH..LUPA..SUKA DIDAKWAHKAN OLEH KAPAL SINK N KALIPAAAH LIM KIT SIAL

Anonymous said...

KEBAIKAN ULAMAK PAS IALAH SUKA DITENYEH-TENYEH DAHINYA OLEH DAPIG..BELUM LAGI BAB KENA KENCING DARI PKR N DAPIG.SUKA DIPERBODOHKAN..KESIANNNN

Anonymous said...

DULU UMNO BK/JSAMA DGN MIC N MCA DIKATAKAN HARAM..PAS DGN DAPIG PULA ADALAH NAK BERDAKWAH DGN DAPIG..
KAH KAH KAH..CERITA HUJUNGNYE..PAS YG DIDAKWAHKAN OLEH SAMI KAPAL SINK N KALIPAAAAH LIM KIT SIAL.

Anonymous said...

Ye ker tuduhan nie bro..setahu aku ostad dlm pr ni dikuasai oleh Dapig.makin hina isle klu dapig

TheRuKia said...

Apsal ftul bari cakap syair iman shafie haram...?lu ikut mazhab mne...ke lu pngikut syiah...? Backup sgt ftul bari wahabi ni.