Thursday, February 14, 2013

DEEPAK KATA RAZAK BAGINDA MATI PUCUK : AIK PERNAH BLOWJOB KE ?!



MALAYSIAN Chronicles milik Naib Presiden PKR, Tien Chua ini memang terkenal dengan cerita-cerita satira politik dan rasis, disamping cut & paste artikel dari blog lain masuk ke dalam laman web tersebut.

Penulis masih ingat ketika isu pelanggan cina KFC diserang pekerja restoran makanan segera tersebut yang naik angin dengan komen rasis kerana lambat mendapat ayam, Malaysia Chronicles adalah laman web yang paling aktifi melepaskan komen-komen berbaur rasis melampau sehingga mendapat perhatian SKMM.

Kali ini Malaysian Chronicles buat cerita palsu lagi apabila menampilkan penjual karpet paling tidak berkredebiliti, Deepak Jaikirshan yang mendakwa Razak Baginda mati pucuk dan dengan itu tidak mampu membuat mendiang Altantunya mengandung!!

Kelakar, kelakar.

Apa yang cuba dibuktikan disitu?  Konon bukan Razak Baginda yang mengandungkan Altantunya, tapi orang lain?  Itu nak tuduh Perdana Menterilah tu, bukan kita tak tau.  3 kali Perdana Menteri bersumpah dah tak kenal Altantunya dan Anwar Ibrahim pun tidak bukti nak menunjukkan sumpah itu salah.

Tien Chua tak pernah dengar perkataan viagra ka?  Dengan pil itu, apa yang layu pun boleh ‘mekar’ semula tau!!  Bodoh punya dakwaan.

Lagipun, sepanjang yang penulis tahu, peranan Deepak dalam Altantunya saga ini tidak lebih sebagai orang yang ada pengetahuan mengenai statutory declaration kedua yang dibuat penyiasat persendirian P Balasubramaniam mengenai pembabitan Perdana Menteri dan isteri dalam pembunuhan tersebut.

Sejak bila pula Deepak ada peranan dalam soal hubungan Razak Baginda dengan Altantunya?  Dimana buktinya, laporan doktor, bomoh, tabib atau paling tidak pakar patalogi kegemaran Pakatan, Dr Pornthip?  Kalau tidak, macam mana Deepak tau, apa dia pernah test pelir Razak Baginda ke?

Oh ya, bila membabitkan Deepak, ia boleh jadi satu antara dua, sama ada Deepak benar-benar ada sebut perkara itu kepada Malaysian Chronicles atau Tien Chua (yang mengendalikan Malaysian Chronicles) sengaja mencipta perkara tersebut seperti mana Tien Chua cipta gambar palsu Razak Baginda, Najib dan Altantunya.

Umum tahu Deepak sebelum ini sudah beberapa kali menafikan pembabitannya dalam beberapa perkara yang didakwa pembangkang sebagai melibatkannya, antaranya dakwaan dia yang menulis buku Black Rosedan dokumen pembelian barang kemas yang di dakwa Rafizi dibeli syarikat Deepak untuk Datin Sri Rosmah Mansor.
Cakap pasal buku Black Rose ini, pembangkang masih tak puas hati dengan penafian Deepak, sudah pun mewar-warkan penerbitan Black Rose 2 yang turut didakwa ditulis Deepak!!!

Nampak tak, bodoh tak bodoh puak kera pembangkang ni bila dah terdesak.

Berhentilah buat cerita bohong pasal kaitan Perdana Menteri dengan Altantunya ni Tien Chua ooii, Anwar ooii, Deepak ooii.  Rakyat makin lama makin muak dan menyampah dengan strategi macam ini, anyway, siapa yang bodoh sangat nak percaya tu?

Anwar punya terang berzina dengan pelacur dalam video taknak percaya, yang bukan-bukan ini pulak yang diangkatnya macam bukti melampaui keraguan munasabah.  Betul-betul badigol.

MYKMU

6 comments:

Anonymous said...

Betulla, yang terang terbukti bergambar dan disahkan ketulinannya 99% diorang bhuat tak peduli tapi yang penuh andaian dan prasangka bulat2 diorang pulun sakan...Inilah mentaliti pengangkang yang sokong tak kena orang.. Orang balun sedap2 merasa awak jual cerita bophong terbelit-belit bagi orang percaya. Rakyat bukan bodahla sekarang.. kan peguam Anuw sendiri mengaku perangai bekas bos dia.. depak ni siapa? Tian Sipaa? Boleh jalan daa..

BOB MALAYA said...

hahahahaha hebat deepak boleh tau razak mati pucuk...disini kita dapat melihat kebodohan deepak mcm mana dia boleh tau razak mati pucuk takkan daj blowjob kot...deepak nak putar alam apa lagi???muak sudahsama deepak

Badut Rakyat said...

tak habis-habis kencing rakyat !!! apa cerita ni ??? mana deepak ni tahu razak baginda mati pucuk ??? ntah-natah deepak ni mati pucuk kot ??? sampai sekarang pun tak kawen lagi !!! apa cerita ??? Datuk Seri Najib pun dah bersumpah !!! Anwar Ibrahim ??? apa cerita ni ???

Dhanyaraam Chinathamby said...

sampai ke tahap mcm tu plak dah??? apa nak jadi Anwar.. hg tak insaf lagi?? anjing suruhan hang masih lagi nak fitnah.. tobat la nuar.. tobat... Rakyat bukan bodoh nak percaya semua ni..

Afiq KLtown said...

Alamak.. tak abes lagi ke cerita sipenjual karpet ni?? Apa lagi la deefuck ni nak, aku memang dari dulu dah agak, anwar gunakan mamat bodoh ni untuk membuat propaganda menjatuhkan kredibiliti perdana menteri kita, pada aku mamat ni sangat lozer dan terlampau lurus, senang dibeli dan apa yang keluar dari mulut dia adalah skrip daripada si dajal mata satu anwar ibrahim !!

DON MELAYU said...

hahahahhahaha...kelakar beb..dh xde cara lain ke diorng nak serang PM dengan gunakan alasan yang razak baginda mati pucuk..setahu aku razak baginda ad mempunyai seorang anak dengan isteri dia,lain lah deepak yang mmbujang smpai ke hari ni...samada deepak yang mati pucuk ataupun dia tengah tnggu belaian kasih syg dari bang nuar....alahai keling ni sekor,byk bnr belit dia...