Sunday, February 17, 2013

GAP ANUGERAHKAN ANWAR BAPA PELIWAT AGAMA.

4 comments:

Anonymous said...

ANWAR IBRAHIM FATHER OF ALL LIWAT!!

Jijan Mali.... said...

Ini dah bukan Bapak Peliwat, tapi Datuk Peliwat & Bapak LGBT Negara dan pengikut tersohor kelakuan luar tabii kaum Sodam dan Gomarah zaman ni.

Kita nantilah saat-saat Abang Non Aj-Juburi Wal-Liwati ni menempoh saat-saat sakaratul maut dia nanti. Suku-sakat dia kena pastikan dia tak lupa bawak tiket ke syurga specially signed by Pork Nik'U-Turn'Ajis. Jangan tak bawak nanti kena balun kat bawah tu, tak siapa boleh tolong kahkahkah....

Anonymous said...

PETUALANG BANGSA..
PENGHIANAT AGAMA..

ABAI !!!!!!

gen2felda

Anonymous said...

Anwar tidak kesah jika DAP bekerjasama dengan PAP. Manusia bangsat dan pengkhianat di bumi tanah Melayu. Sanggup menggadai tanah Melayu kepada bangsa kafir asalkan dia jadi PM. Perosak, penjahanam Negara.

Pemimpin PAP yang pertama akan menerima ganjaran, aku harap Anwar Aljuburi akan menyusul, cuma menunggu masa sahaja.

Lee Kuan Yew di hospital masih dalam pemerhatian . Mengikut lapuran perubatan, penyakitnya, ‘serangan transient ischaemic’ (TIA) atau perjalanan darah ke otak terhenti seketika, lantas menyebabkan simpton angina ahmar terhenti sekejap.
Berumur 89 tahun, isteri beliau meninggal pada tahun 2010, pun kena stroke beberapa kali. Anak perempuan beliau, Lee Wei Ling, berumur 56 tahun adik kepada PM Singapura Lee Hsien Loong (61 tahun) seorang neurosurgeon, , masih bujang, adik Lee Hsien Yang. LHY, CEO, Frazer & Neave sekarang mahu jual syarikat kepada billiawan dari Thailand. Tetapi F & N masih kuat dan pesat perniagaan lagi.

LHL ada penyakit lymphoma, diserang sejak tahun 1997. Adik perempuannya ada colonoscopy, bermakna berak taik dari pusat perut bukan melalui jubur lagi. Jubur sudah jadi rosak. Anak pertama isteri pertama LHL lelaki, sudah berumur juga, lebih kurang tiga puluh dua tahun, di serang albino semasa bayi lagi. Isteri pertama LHL mati setelah melahirkan anak yang albino ini.

Aku harap LKY dapat baring berehat jangka panjang, dengan tiada sedarkan persekitaran, biar dia berehat dan berjumpa dengan rakan baru dari alam dunia kelapis yang lain, sama diatas atau di alam cekerwala yang berbeza dari bumi ini. Aku harap kedudukan kesedarannya mengalami dunia yang penuh manusia dari pelbagai kehidupan dalam keadaan: berang, sedih, cerah, meriah, bahagia, ceria, seksa, menderita, yang timpang, yang miskin, papa kedana, yang berlumuran darah, yang menunjukkan hilang akal, manusia yang berperangai sumbang, manusia yang meminta hak kebenaran dan kebebasan tanah mereka. Aku harap kedudukan kesedaran LKY sama seperti apa yang dialami oleh Ariel Sharon di Negara Yahudi.