Sunday, February 17, 2013

KELUAR PAKATAN : HJ HADI WAJAR KELUARKAN BUKU TEKNIK MENIPU CARA PRESIDEN MAT LEBONG !



"Pas beri jaminan kerjasama Pas dengan DAP dan PKR selagi dapat pertahankan Islam, tetapi sekiranya kerjasama itu merugikan Islam, Pas akan keluar dari pakatan rakyat (pembangkang), tiada ragu-ragu lagi," katanya.UTUSAN.

di atas adalah petikan kata presiden pas hj hadi aka mat lebong .

mat lebong diberi gelaran kepada hadi kerana ianya bersesuaian dengan corak, gaya,pemikiran dan idelisme yang sedang hadi guna pakai dalam menyampaikan permaslahan isu politik.

dalam isu kalimah ALLAH hadi sudah beberapa flip flop.

hadi lebong flip flop dalam skala yang memual dan boleh memuntahkan.

dulu dia pernah berkata perjuangan pas adalah menengakkan negara islam dan hudud.

bukan setakat itu, ide itu diperkuatkan lagi dengan hujah maut nya dalam manuskrip sesat amanat haji hadi.

dek kerana manuskrip sesat itu, beberapa orang pas telah mati dalam keadaan dikatakkan.

2 perkara ini, isu negara islam/hudud dan amanat hj hadi menjadi zikir penyokong pas selama puluhan tahun.

kerana percaya kepada jihad palsu inilah, pas boleh menggunakan penderitaan pengikutnya dalam kes memali untuk mengaut untung yang melampau.

pada tahun 2010, dalam muktamar pas hadi telah membuat kejutan.

dia bagitau dalam quran takde disebut negara islam.

lantas untuk mengelakkan dia dibalun, maka ide negara kebajikan dilontarkan.

itulah sikap presiden mat lebong yang buncit perut namun kuat menipu.

dilontarkan ide negara kebajikan supaya dapat menutup puluhan tahun auta karey nya kepada ahli dan penyokong pas.

pada januari 2013 hadi mat lebong berdiri sebelah anwar dan kit siang.

dibacakannnya kenyataan media BAHAWASANYA PAS MEMBENARKAN KALIMAH ALLAH digunapakai oleh kafirin.

kemudian ianya mendapat tentangan daripada majlis syura syoru pas.

majlis syura syoru pas kata tak boleh pakai.
nehi nehi.

hadi gelabah berok. lantas diarahkan pegawai medianya untuk keluarkan satu lagi kenyataan bahawasanya presiden pas TIDAK BERSETUJU KALIMAH ALLAH digunapakai oleh kafirin.

lihatlah kekencingan luar biasa hj hadi.

walaupun dia dah buat haji, namun dia juga kuat menipus.

kenapa aku tulis menipus.

pasal menipus tambahan perkataan S itu menggambarkan akan banyaknya perkara yang dia dah menipu.

semalam di keluarkan kenyataan.

PAS AKAN KELUAR PAKATAN kalau pakatan tak bersama pas dalam isu kalimah ALLAH.


wow..
brilliant..

hadi dapat ide menipu lagi. memang gila babi sungguh si hj hadi.

amaran hj hadi lebih kurang macam sindrom kerismudin CKMM ( cium keris mintak maap)..

cakap je lebih tapi satu habuk pun tarak.
amaran je lebih tapi apapun tak leh pakai.

PERCAYA KE KORANG DENGAN GERTAKAN PALSU INI ?

okaylah aku nak tido..jam dah tunjuk pukul 4.10 pagi...

cuma pesan aku kepada hj hadi. dah tiba masanya hadi buat buku TEKNIK TERBARU CARA-CARA NAK MENIPU..

pas dan menipu itu sungguh sinonim dan sesuai sekali.
macam gila + babi = gila babi.


45 comments:

Anonymous said...

skrg pun pas dah boleh keluar dr pakatan.kenapa nak tggu islam dah hancur br nak keluar?.dah nampk lg jelas mcm2 tuntutan dr DAPig yg gila dr pas.apa!! masih buta ke atau buat2 buta?....

Anonymous said...

Pas akan keluars dari Pakatan.

Ada "s" kerana banyak kali hendak keluar.

Tapi, tidak keluar.

Macam ni, sudah jatuh talak dah. Kalau pakai istilah berbini.

Tetapi dia ini betul betul mengamal agama Islam kah?

Amamat lah, Allah untuk Kristian lah, semua nya lah.

Jadi, apa cerita mat lebong?.

Tolong balik kampung jual nasi dagang lah. sesuai cakap semacam itu. Tak payah lah hendak jadi Presiden PAS.

Anonymous said...

Kenyataan terbaru Hadi Awang dilihat sebagai cara Presiden itu menipu ahli2 Pas yang semakin berani menyuarakan ketidakpuasan hati mereka keatas Hadi Awang. Mutakhir ini dapat kita saksikan siri demonstrasi ahli2 akar2 umbi diseluruh negara. Ahli2 Pas akar umbi mahukan Pas keluar dari pakatan rakyat. Isu Kalimah Allah dilihat sebagai kemuncak rasa tidak puas hati ahli akar umbi terhadap DAP, PKR dan Hadi Awang sendiri. Saya percaya Hadi Awang sedang 'kepanasan' dan dapat merasa bahang kemarahan ahli2 akar umbi Pas yang selama ini menjadi tulang belakang 'kekuatan' Pas. Jadi tektik 'mengugut untuk keluar dari pakatan pembangkang' hanya bertujuan mmengaburi mata ahli2 akar umbi semata2. Presiden Pas itu tidak mungkin 'berani' untuk keluar dari Pakatan Rakyat kerana Pas amat bergantung kepada rakan2 sekutunya dalam PR. Mati hidup Pas dalam PRU13 ini terletak ditangan DAP dan PKR dan bukan lagi 'hidupku dan matiku kerana Allah' lagi. Itu sebab dalam perkara2 yang berkait rapat dengan aqidah Islam pun Pas khasnya Hadi Awang tidak berani menyanggah Karpal Singh dan Anwar Ibrahim. Kebaculan Hadi Awang semakin terserlah dan Hadi Awang sepatutnya meletakan jawatan sebagai Presiden Pas. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Hadi ini orang yang paling layak jaga sekolah aje. Tak boleh berpolitik diperingkat national. Macam layang-layang (Wau) DAP kafir harbi tarek dia tegak ke DAP , PKR (aljuburi, songlap omega) tarek kesana pulak dia . Dia tahu Nik Aziz akan suruh Ahli-ahli PAS taat dan tutup mulut dari menyauarakan rasa takpuas mereka . lahni Ahli-Ahli Pas tah tahan tutup mulut mereka dah muntah dah Hadi nak kawal keadaan mengalih pandang dari apa yang dia sendiri umumkan berkenaan Kalimah Allah . Ahli-Ahli PAS patut keluar parti beramai dan tuboh PAS baru seperti Semangat 46 bila semua percacai DAP dan PKR dah keluar dari PAS boleh mereka bergabong balik

Anonymous said...

ABU=Allah Bersama Umno

Anonymous said...

Jangan pusing sana pusing sini lagi! dari mula2 PAS bersekongkol dengan DAP dan Anwar hingga sekarang pun dah terbukti Islam tak terjaga, nak bersama apa lagi. Keluar sekarang juga dan bersatu dengan UMNO habis cerita. BN saja yang mempunyai platform menjaga semua hak agama dan kebajikan pelbagai kaum negara ini.

Pakatan Racun haram bukannya bawa faedah pada rakyat jelata mereka mempergunakan rakyat untuk mendapatkan kuasa walaupun kerajaan BN ternyata buat kebaikan untuk rakyat. Hari2 tabur racun, fitnah, tipu, belit, unsur2 subversif, menghasut, suruh demo, memberontak, buat havoc, cipta persepsi2 bebal, ajar rakyat jadi biadap macam diorang dan bermacam2 lagi perkara mungkar bawaan Anwar dan DAP.
Sudah tiba masanya kepimpinan Penyembur Racun ditamatkan riwayat keji diorang dengan dikuburkan tak bertanda selama2nya dalam PRU 13 ni.
Undi BN, Undilah BN, Kasi undi sama BN!!!

Anonymous said...

UPAH=Undi Pas Adalah Haram

Anonymous said...

Bg aq,Hadi dan N Ajis ulamak DONIA...mrk lebih berat kpd donia dari akhirat....ulamak apa yg perjuangan lbh kpd dendam kesumat thdp sesama Islam...

Moga 2 org tuh bertaubatla kembali ke jalan yg sebenar sblm mati...ramai yg tlh sesat angkara 2 org tuh...

Anonymous said...

Dah terlambat untuk pas keluar pakatan, pasal pru13 tinggal beberapa minggu je lagi. Ala, pas sekadar ugut-ugut sayang je tu. Berlakon depan pengikut-pengikutnya. Biar nampak seolah-olah pas bersungguh-sungguh. Walhal sebenarnya pas merajuk-merajuk manje je ngan dap. Eleh, lepas dap pujuk, redalah rajuk tu nanti. Pas tak mungkin akan bercerai ngan dap dalam tempoh terdekat ni. Mustahil sama sekali.

al-zarqawi said...

Kena berjaga2 dengan taktik PAS keluar pakatan. Kenapa ? Taktik olok2 Keluar PAS tidak lain untuk memecahkan undi Melayu. Pas tau dengan kekal dengan pakatan banyak vote dia bakal hilang.

Anonymous said...

sudah hampir nak PRU, banyak lakonan Hadi buncit ni...selagi Anwar & n.ajis ada, PAS tak akan keluar pakatan...kah.kah.kah.ini semua drama nak lebutkan hati ahli PAS yg tak setuju PAS jadi barua DAP & Aljub...dah tersepit dah dek kerana permainan pilitik PAS yg bahalul..

assaad said...

Saya begitu hairan kebanyak pemimpin PAS lebih mementingkan politik dari penyebaran Islam. Adakah kerana kepentingan "Pulus", keduniaan atau pun apa sebenarnya yang mereka fikirkan. Seolah-olah macam tidak hidup di bumi yang nyata. Ingat hidup di dunia hanya sementara, akhirat juga yang kekal abadi.

Segala penyataannya akan berubah sekelip mata. Hari ini fatwanya begini , kemudian berubah 360 darjah mengatakan sebaliknya. Kenapa mahu menipu, sedarlah sekarang banyak sumber kebenaran yang senang di dapati di alam maya.

Cuba perhatikan bagaimana Tun Mahathir berbicara konsisten, sentiasa kearah yang sama. Begitu juga dengan DS Najib, macam tranfomasi yang dicipta. Kedai 1 Malaysia, Br1m dan bermacam-macam 1 Malaysia lagi . Kesemuanya kearah kebajikan dan kesenangan Rakyat. Tak ada flip-flop semuanya sehala, janji di tepati.

Apa rakyat Malaysia tiada telinga mendengar dan mata melihat. Adakah ini suatu pembohongan atau kenyataan. Fikir-fikirlah....kemakmoran, kesejahteraan, keamanan dan apa-apa kebaikan Malaysia adalah di tangan Anda. Lupakan janji bulan dan bintang yang belum tentu kebenarannya. Jangan di ikut PM dalam penantian dan dalam mimpi sahaja.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

CAkap siang pandang2 ckp malam dengar2... Jgn jadi tuli pekak haprak pas

usin said...

aku yakin amat-amat, encik presiden ni berbohong lagi. konon ugut utk keluar pakatan. sebab apa? ugutan tu sebagai taktik supaya ahli2 pas yg menyokong majlis syura tak keluar pas. dh bising suara2 akar umbi akan beri undi u-turn ahli2 pas kpd bn. yg keluar partipun dh bergantang. ini amat menakutkan pas dan rakan pakatan. resolusinya ialah "PAS KENA BERLAKON KONON UGUT KELUAR PAKATAN" untuk membeli balik jiwa ahli2 pas. skrip lakonan ini aku cukup yakin adalah hasil perbincangan bersama pkr dan dap.
"aku masih ingat kata2 ustaz aku dulu bahawa ciri2 org munafik ialah apabila dia berkata2, kata2nya Adalah dusta"...

Otak geliga said...

bro GAP...sikitpun jgn kita percaya cakap HH....hahaha

dia dah sedar, tentangan akar umbi pada PAS sgt kuat sehingga boleh memalukaan HH dlm PRU-13 nnt

bukan kita tak tau pemimpin atasan PAS sgt takut utk menghadapi PRU-13 ni, cuma ye la, takkan depa nak mengaku pulak....hehe

bro terlupa satu lagi penipuan tahap dewata raya HH iaitu NAK BERSARA & JADI NELAYAN....ececece...tak habis2 menipu...sukati ko la labu

masih ada yg PERCAYA ke kata2 HH???....berdasarkan pengalaman, jawapannya YA,OF KOS, ABSULUTLI, PASTI....sbb mmg ada yg jenis LURUS BENDUL & hobinya memBODOHkan diri sendiri...kalau x, takkan skim cepat kaya masih ujud?....cuma yg ni dinamakan SKIM MASUK SYURGA.....lg lunak mendengarnya...hehe

terpulang pada cita rasa masing2...hahaha

Anonymous said...

Ini la presiden PAS yang paling teruk dalam sejarah. Takde telur nak tegakkan Islam. Asyik mengalah dengan puak2 babi

Anonymous said...

kah kah..betul amat statement kau ni..betul2 mat lebongs..tambah s pasal kuat amat melebongnya

Anonymous said...

Bila dah nama ahli politik..kena la pandai menipu..tak kira la BN ko PAS

Anonymous said...

bole percaya ke kafir dap nak pertahankan islam setelah banyak perkara mereka dah lakukan...pas tanpa ragu ragu akan keluar pakatan.........dah memang banyak keraguan pun ...tak payah berdalih wahai pas..menambahkan dosa aje...sudah sudah la...

Anonymous said...

bole percaya ke kafir dap nak pertahankan islam setelah banyak perkara mereka dah lakukan...pas tanpa ragu ragu akan keluar pakatan.........dah memang banyak keraguan pun ...tak payah berdalih wahai pas..menambahkan dosa aje...sudah sudah la...

Anonymous said...

bole percaya ke kafir dap nak pertahankan islam setelah banyak perkara mereka dah lakukan...pas tanpa ragu ragu akan keluar pakatan.........dah memang banyak keraguan pun ...tak payah berdalih wahai pas..menambahkan dosa aje...sudah sudah la...

Anonymous said...

bole percaya ke kafir dap nak pertahankan islam setelah banyak perkara mereka dah lakukan...pas tanpa ragu ragu akan keluar pakatan.........dah memang banyak keraguan pun ...tak payah berdalih wahai pas..menambahkan dosa aje...sudah sudah la...

Anonymous said...

Cakap aje mat temberang ni, pas dah rugi banyak sejak bersekongkol dalam pakatan tapi asyik dok jilat dap dan pkr aje. Kalu sungguh bagai dikata keluar sekarang! Baru boleh jadi presiden parti Islam. Ini kena sergah dengan kapal singh pun dah terus jadi setan bisu.

Anonymous said...

SAY ASELAKU AHLI PAS DI PASIR MAS MEMINTA SUPAYA HADI AWANG DAN NIK AZIZ MELETAKKAN JAWATAN DENGAN SERTA MERTA. AMAT SEDIH HATI INI KERAN TELAH DITPIU DENGAN FATWA SONGSANG DAN TERKINI DILIHAT BAGAIMANA KALIMAH ALLAH TELAH DILACURKAN OLEH KUMPULAN NAWARINAS DEMI MENGEJAR CITA-CITA MENAKLUK PUTRAJAYA. INSAFLAH KITA SEMUA BAHAWA ALLAH YAN GMAHA ESA..."KULHU WALLAH HU AHAD" INGAT LAH BAHAWA ALLAH ITU ESA. KAMI AKAN TENTANG DAN PERANG HABIS-HABISAN DALAM MENEGAKKAN ISLAM DIBUMI MALAYSIA INI. KEPADA MEREKA YANG MELAKUKAN PERBUATAN SYIRIK, KEMBALILAH KALIAN KE JALAN YANG BENAR. KEPADA BAPA PEJUANG LGBT, JANGAN HARAPKAN PAS KELANTAN AKAN MENGUNDI PKR DAN JUGA KAUM CINA YANG BERTANDING DIATAS TIKET PAS. ALLAHU AKBAR..ALLAHU AKBR..ALLAHU AKBR..HIDUP HARON DIN, HIDUP USTAZ NASHA, USTAZ TAIB AZIMMUDDIN, USTAZ HARUN TAIB DAN HIDUP USTAZ HASSAN ALI.

Anonymous said...

ALLAHU AKBAR

siti hajar said...

http://barkingmagpie.blogspot.com/2013/02/rumour-has-it-certain-high-profile.html

tolong dedah!

Anonymous said...

aku rasa ada dikalangan penganot pas mungkin mengangap MENIPU, MEMFITNAH, MENCACI, MENGHINA diangap tidak berdosa kerana nak menjatuhkan sebuah kerajaan 'zolim,toghut,assobiah' bernama Umno.

otak mereka dah rosak, hati mereka penuh nanah hanyir kebencian terhadap sedara segama dan sebangsa sehingga muncullah 'Amanat Hj.Hadey' yg.menyaksikan sesama islam mengkafir sesama sendiri. Nauzubillah..

Hadey kata pas akan keluar fuckatoon jika Islam terancam adalah lawak spastik paling terkucil..PAS DAH PATUT KELUAR PAKATAN LAMA DAH...APA LAGI NAK TUNGGU..KALIMAH ALLAH DAH TERGADAI..NAK TUNGGU MB KELANTAN BERNAMA LIM KIT SIANG?

gen2felda

Anonymous said...

Bila Pres mcm Hadi, Murshitul cam N.ajis & barisan kepimpinan diterajui org xsekolah tinggi mcm Sabu & Mahfuz...apa lg mmg jahanam ler-sesat lg mnyesatkan. Wbmana pun seronok juga melihat telatah & lawak meka buat hiburan tambahan kpd channel yg ada pd Astro

Anonymous said...

tengok muka hadi ni pun aku dah naik meloya nk muntah.....

Anonymous said...

cai2 umnu nampak gelabah dgn statement Hadi ni...simple tapi sekali gus mematah segala fitnah...

tu dia cara org beragama menghadapi masalah...syabas..!!

Anonymous said...

Muka tak ada nur... jijik tengok.

Anonymous said...

Kalu hadi tak mau bawak pas keluar pakatan dia patut bawak kuncu2 dia yg mengkianati parti dan agama Keluar dari pas. Hadi dan kuncu2 tak layak memimpin pas lagi. Kalu tak mau juga, ahli pas patut boikot parti dan undi BN. Tolak pakatan yang dipimpin olih penipu, pelawak, peliwat dan pelampau.

Anonymous said...

9.31
umno gelabah
lawak le ko ni
Pas dah ko
berkat doa adik nik aziz

Anonymous said...

eloklah bartaubat dulu dan tarik balik amanat lebong tu. dah ramai yg mendapat kesan bala dari hasil amanat lebong tu. berbunohan mcm peristiwa memali, mengkafirkan org lain, bercerai berai laki bini, sembahyang 2 imam, pulaukan masjid, tak ziarah saudara mati, nikah dua kali, sembelihan halal di anggap bangkai dan banyk lglah. minta mat lebong senaraikan.....

matt said...

Undilah apa pun pas, umno, dap, mca mic.. Jgn undi PKR dah la ye kawan2.. PKR ni parti paling sial dan kalau kita undi dia habis satu negara kita jadi sial..

Anonymous said...

cai2 umnu yg gelabah ke pecinta lubang taik yg gelabah..
PAS nk keluar pakatan ke,masuk pakatan ke.. ade umnu kesah?

Anonymous said...

Dah nak sampai lubang kubur maka keluar lah ayt minta nyawa

komandomelayu said...

gelabah?

ke kau yg gelabah berok asik melancap pastu berangan presiden kau jadi pm!

Anonymous said...

cai2 umnu yg gelabah ke pecinta lubang taik yang gelabah?
PAS masuk @ keluar pakatan, ada umnu kesah?

Anonymous said...

Dia ni mesti terkejut anwar kata dia tak tau apa2. Ikut aje semasa di sabah baru2 ni. Selama ni anwar lah jadi pujaan hatinya sampai bukti video pun x boleh terima sebab besi....tapi lita tengok macamana puak2 ni spin nanti...

Anonymous said...

Salam semua..
TOLONGLAH JANGAN PERCAYAKAN SYAITAN BERSERBAN INI BERJANJI!!

KALAU ISU ALLAH PUN MEREKA BOLEH U-TURN SEMATA-MATA TAKUT HILANG UNDI..

ISU KELUAR PAKATAN INI PUN MEREKA AKAN PUSING JUGA!!

PAS adalah PELACOR DAN PENIPU AGAMA.. SEJARAH SUDAH BUKTIKAN MEREKA DIWUJUDKAN OLEH BRITISH DGN MUDDAH SUPAYA KITA KEKAL TIDAK AMAN DAN BERPERANG SEPANJANG MASA!!

PAS YANG SGT KERAS DAN SESAT ITU TIDAK SAMA SEKALI AKAN KELUAR PAKATAN HARAM.

SEBALIKNYA.. HADI TONGONG INI AKAN PURA2 KELUARKAN PAS DR KELOMPOK SYAITAN2, SEKETIKA.. SUPAYA UNDI PRU13, BALACI PENTAKSUB PAS AKAN BERIKAN UNDI SOLID, MANAKALA MELAYU ATAS PAGAR AKAN BERI SEMULA 'HARAPAN' HUDUD KPD PAS..

SEBAIK SHJ MEREKA PEROLEHI UNDI, PAS AKAN BERGABUNG SEMULA SECARA HARAM-COALITION PROSTITUTE!!

PAS sudah sesat dan rosak..meraka akan lakukan apa shj perkara jijik dan jahat utk tumbangkan BN UMNO!!

Mereka akan buat kacau bilau semasa BN mahu bentuk Parlimen dan DUN nanti...

DOALAH KITA semoga PAS berjaya ditumbangkan sepenuhnya!!

PAS dalah GATEWAY kpd keruntuhan negara kita, huru hara dan penguasaan KAFIR DAP dan SYIAH!!

HAdiLembu said...

siapa yg gelabah berok ni?

tetiba je nk putus dgn 'kekasih' sekedudukan..

tgh asyik dilamun cinta sesat dan songsang.. tiba2 PAS mahu tinggalkan 'nikmat' hanyir bersama DAP PKR?

waduh2.. kenapa UMNO pulak yg yg siebut2.. hahaha gelabah berok cai2 PAS ni sbrnya.. rileks la.. HADI Bahlol tu takkan keluarkan PAS dr PR lah.. sbb nnti Nick Najes akan pecat die.. lgpon nk jd menteli tu.. hahaha..

NAUZUBILLAH dr PAS berkuasa. Yg paling jahat bukan PKR atau DAP..tp PAS.. sbb PAS boleh candukan org Melayu guna agama!! Sbb org Melayu kurang ilmu mudah trtipu dgn wajah kulit agama..dlm kafir pun ok!! janji luar 'warak'

Anonymous said...

HADI DAH MAIN WAYANG BALIK, TAMBAH PULAK PAS SEKARANG DAH JADI PARTI ARTIS SEMALAYSIA..

PEMIMPIN PAS MEMANG SEDUIT PUN TAK BOLEH PAKAI. HADI DAN NIK AZIZ SAMA SAJA. DUA DUA KAKI PEMBELIT DAN PENIPU BESO.

PAS DAH GABRA SEBAB SOKONGAN ORANG MELAYU DAH BERKURANGAN, UNDI TARAK DALAM PRU13 NANTI.

LU KELUAR PAKATAN HARAM, ITU LU PUNYA SUKAK. OANG KAMPUNG SUMA SUDAH TAU, LU HADI DENGAN NAJIS BANYAK KUAT TIPU, BUSUK PUNYA ORANG..

pas mabuk air ketum, dap mabuk tiger, pkr mabuk brandy. bila dah mabuk semua masuk longkang..

Anonymous said...

Hadi awang poyo....pakatan selangor haram jadah......klu dulu dia kata umno tolak hudud skrg pas pun 2x5......dulu dia kata umno bagi lesen judi maksiat skrg pun PAS pun sama ada kuasa dlm pakatan rakyat lesen maksiat tetap ada ....pegi jahanam paktan rakyat projek datum jelatek rumah mewah utk org kaya......mcm ni ke negara kebajikan......mcm sial..dasar penipu...cukai pintu pun naik 100%...jgn percaya lagi pd pr...dasar penipu

Anonymous said...

Hadi awang poyo....pakatan selangor haram jadah......klu dulu dia kata umno tolak hudud skrg pas pun 2x5......dulu dia kata umno bagi lesen judi maksiat skrg pun PAS pun sama ada kuasa dlm pakatan rakyat lesen maksiat tetap ada ....pegi jahanam paktan rakyat projek datum jelatek rumah mewah utk org kaya......mcm ni ke negara kebajikan......mcm sial..dasar penipu...cukai pintu pun naik 100%...jgn percaya lagi pd pr...dasar penipu