Monday, February 25, 2013

INSIDEN LAHAD DATU SAHKAN ANWAR BANGSAT SANGGUP HANCURKAN MALAYSIA DEMI KE PUTRAJAYA !


KLIK SINI

13 comments:

Anonymous said...

BANGSAT lg manusia yg dok main tuduh je,tnpa bukti.KALAU tnya dgn Madey dia akn tuding kn jari ny kearah Almarhum Tunku.Org yg dh terdesak ni akan berpaut pd apa saja yg dpt di capai oleh tangan mereka1

Anonymous said...

sudah2 la nk menipu GAP oooiii....

Anonymous said...

takut nanti kau jd mcm kawan kau si Papagomo tu...

Anonymous said...

Allah bayar cash bro...

Anonymous said...

cacai PR 10:04

PAS & Husam Muso (sebut Musang) pun asyik menipu Dari subuh ke isya mu tak sir sebut di sini? Dari kambing, minyak bawah PARKSON KB sampai lah Lebuh raya syorga apa cerita?

sakau jangan tak sakau......

Pekong Pondan said...

Malaysia bapok cannot punish a homosexual rapist.

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

MELAYUJATI said...

Gap just memetik berita je bukan menuduh pun apasal pencacai anwar bangsat celaka boleh emo plak,bila reuters tulis korang diam je bila gap ambil petikan tu korang bising plak. Korang dok pertahankan si jubur tu watpe ? Bukti dah berlambak korang je yang yg buta.

Anonymous said...

4 org anon yg komen terawal tu adalah org yg sama! penjilat tegar anu war & ahli PgayR seumur hidup!

Anonymous said...

Kenapa pula salahkan GAP kenapa tak salahkan Reuter yang melaporkannya. GAP hanya laporkan apa yang diberitakan oleh Reuter. Muahaaaaa kalau benar apa yang diberitakan oleh Reuter sah lah Anwar bukan sahaja Penjubur, pembohong, penipu, penzina tetapi juga pengkhianat negara. Amik kau Juburi...

Anonymous said...

Memang Anwar ni penipu tak payah korang nak backing dia ni macam dia betul. sehingga kini apa sumbangan dia - 24jam tipu, hasut, fitnah, belit, pusing, racun fikiran korang, buat havoc, muslihat subversif macam2, sokong pluralism, liberalism, LGBT, segala dakyah akhir zaman, suruh rakyat memberontak, korang jadi perisai dia dalam segala kekantoian dia pun korang masih lagi nak sanjung dia, bertaubatlah dari jadi barua Anwar oi! Penyembur Racun haram mesti berkubur dengan jayanya dalam PRU 13 ni!

Anonymous said...

Anon2 diatas, tlg buktikan ini sume fitnah!

Pekong Pondan said...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Kelas pencacai Nuar Brahim baca bahasa melayu je Sebab tu dia orang tak maki Reuters.