IKLAN BERBAYAR

Sunday, February 17, 2013

KENAPA ANWAR LARI MACAM BABI HUTAN ?


ooooo
mmmmm
ooo
ok ok 
paham paham...
engkorang ucapkanlah SELAMAT PADA ANWAR JULAI NI !

19 comments:

Ms Pearl said...

hmm GAP,
di dunia terlepas di akhirat tak mungkin terlepas.....

siapa yang benar siapa yang salah kat akhirat masing-masing tanggung lah.

usin said...

itu pasal la encik anwar ni nk sangat sangat jd pm. bila dia jd pm, kes tu akan disapu bawah karpet je. ada sapa2 berani dakwa dakwi encik anwar bila dia jd pm? silap2 saiful dihantar masuk sg buluh.

usin said...

itu pasal la encik anwar ni nk sangat sangat jd pm. bila dia jd pm, kes tu akan disapu bawah karpet je. ada sapa2 berani dakwa dakwi encik anwar bila dia jd pm? silap2 saiful dihantar masuk sg buluh.

Anonymous said...

Peliwat yg dah lewat usia akan mlawat pnjara pd lewat akhir taun ini.

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

Apa2 pun GAP tetap salah... Hanya sibuk duk cari salah orang jer..

rahmad kayel said...

Sahih ini PRU terakhir Anwar. Baik baik Saiful rasanya sempat lagi Anwar charted personal jet ke Tel Aviv sebelum bulan julai ini. Jangan sampai dia terlepas....

abd hamid abdullah said...

antara anwar dan saiful hanya allah yg tahu siapa salah siapa benar. hakim2 didunia boleh memberikan hukuman berdasarkan keterangan yg munasabah . tapi mahkamah tuhan diakhirat nanti xada karpal singh. xada lg ghani patail. jwblah didepan allah yg maha adil lg mengetahui. mungkin didunia anwar pandai bersilat kata. saiful yg nampak dianiaya. semuanya akn terjwb. biarlah lps didunia tp balasan menanti disana

Anonymous said...

tak pa bang nwar ... nabi nicky akan memberi syiraat kepada anda di akhirat nanti ... kat dunia dia dah jamin anda masuk surgu kat ... tentu kat akhirat dia akan tunaikan janjinya itu dan lebih yakin lagi ...

Anonymous said...

tak pa bang nwar ... nabi nicky akan memberi syiraat kepada anda di akhirat nanti ... kat dunia dia dah jamin anda masuk surgu kat ... tentu kat akhirat dia akan tunaikan janjinya itu dan lebih yakin lagi ...

Anonymous said...

ya setuju -MP

Anonymous said...

Yang dah pelan pelan runtuh ialah PAS. Kasihan..... dia dah terjun dengan labunya. Taik bintang yang dia doakan untuk UMNO dah tertimpa atas dahinya. (PAS dalam bahasa Croatia maknanya ANJING! ).

Anonymous said...

Di Langkawi 15hb. Feb, 2013, jam 9.30mlm. Anwar juga NAIK ANGIN ceramah pun tepi kereta tanpa naik pentas kerana pertembungan ceramah cuma jarak nya 250 meter di kawasan pekan Rabu, Kuah, nampaknya Anwar cukup takut dengan ROLAN KASIM & LOKMAN NUR ADAM... Pagi 16hb.hb Anwar terus balik ke KL tanpa menghadiri beberapa program yg telah dijadualkan sepanjang hari tersebut....Tahniah UMNO Bahagian Langkawi....

Anonymous said...

ooo....baru lah kami tau...rupanya PAS dlm bahasa croctia maknanya ANJING....bala...balaaa...

Anonymous said...

Di donia neh ANUwar bolela mnggunakan pelbagai helah utk mengelakkn diri dari di jatohkn hukuman ..wlpon kini dia masih bebas kesana kemari keserata pelosok donia, namun utk menjejak kaki ke tanah suci Mekah nape begitu susah wahai ANUwar...

Kalo benar xbersalah , dari ko anak branak dan kroni dok menyalak mngatakan semua itu hnyla konspirasi, sbg umat Islam , yg percaya pada keESAaNYA, nape ko xbrani bersumpah muhabalah DEMI ALLAH....

Anonymous said...

Kalau boleh nak sgt tengok anuwar berlawan dimahkamah tuhan diakhirat nanti ...nak tengok tang muka dia.

Anonymous said...

Jangan SILAP TEKNIKAL lagi udah lerrrr !! nanya Saiful

Anonymous said...


Tambahan: PAS PUS maknanya anjing kurap (b.crotia)

DI MAHKAMAH dunia pon cukup jelas, terang dan nyata. BAHAWA mahkamah tidak pernah menapikan perbuatan anuar menjubur saiful sudah berlaku. hakim cuma tolak dakwaan berdasarkan hujah (kesilapan teknik) itu alasan paling remeh 1/100 dari bandingan
keterangan semua saksi, bukti-bukti.

KEPUTUSAN tersebut mengundang kesangsian dan menjadikan sia-sia kerja pengendalian kes yang ditangguh 66 kali, buang masa dan RM PIHAK BERKUASA yang terlibat,



Anonymous said...

Nuar keling jual botol lari mencanak dikejar orang afrika sbb baru meliwat budak lelaki.Nak disula nya si peliwat ni. Kita kat malaysia pun kena wat mcm juga.Hambat keling ni DAN KITA SULA ini keling.Selalu nya si keling ni yg sula orang ngan peliak bengkok nya.

Anonymous said...

Kali ini berapakali tangguh agaknya?